Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

8 λεπτά πριν , OMINUS said:

Αυτό το pdf είναι του 2013. Μπες στο site της castrol, θα δεις ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Προφανώς το έχει καταργήσει. Στο γερμανικό site της castrol σαν 502 δίνει το Edge και το GTX. 

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , tpap said:

Αυτό το pdf είναι του 2013. Μπες στο site της castrol, θα δεις ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Προφανώς το έχει καταργήσει. Στο γερμανικό site της castrol σαν 502 δίνει το Edge και το GTX. 

Δεν έχει καταργηθεί,  εγώ service με αυτά τα λάδια έκανα τωρα στης 20/1/2020, στον Φιλοσιδης.

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στους συμφορουμίτες, χρόνια πολλά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα νε έχουμε όλοι μας!Μετά τις πρώτες 2.500 χλμ (στρώσιμο) άλλαξα λάδια βάζοντας AMSOIL European Car Formula 5W-30 (προδιαγραφή 504.00). Τα συγκεκριμένα λάδια, γράφουν πάνω στο μπουκάλι "engineered for 504.00 / 507.00" και είναι γνήσια (τσεκαρισμένο μέσω barcode + τηλεφωνική επικοινωνία με εισαγωγέα)...Το αμάξι έχει τώρα συνολικά 5.200 χλμ.

Το θέμα μου αφορά στο εξής

Με εξωτερικές θερμοκρασίες 10,13,14 βαθμούς Κελσίου και ταχύτητες μεταξύ 125 – 150 km, παρατηρώ ότι η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει μετά από κάποιο διάστημα πορείας στους 103 έως και 106 βαθμούς Κελσίου, κάτι που μου μοιάζει μάλλον υπερβολικό…Βέβαια, με το που χαλαρώνω λίγο το γκάζι (ταχύτητα 110 έως 120 χλμ/ωρα) η θερμοκρασία πέφτει σχετικά γρήγορα στους 94 έως 97 βαθμούς Κελσίου περίπου.

Άρχισα να ψιλοπροβληματίζομαι, καθώς σκέφτομαι «τι θα γίνει το καλοκαίρι με εξωτερικές θερμοκρασίες 35, 37 βαθμούς Κελσίου?»....Μήπως πρέπει να το ψάξω ή θεωρούνται φυσιολογικές αυτές οι τιμές θερμοκρασίας λαδιού, με τις συνθήκες ταχύτητας + εξωτερικής θερμοκρασίας που προανέφερα?...

Edited by pafsi
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν , pafsi said:

Καλησπέρα στους συμφορουμίτες, χρόνια πολλά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα νε έχουμε όλοι μας!Μετά τις πρώτες 2.500 χλμ (στρώσιμο) άλλαξα λάδια βάζοντας AMSOIL European Car Formula 5W-30 (προδιαγραφή 504.00). Τα συγκεκριμένα λάδια, γράφουν πάνω στο μπουκάλι "engineered for 504.00 / 507.00" και είναι γνήσια (τσεκαρισμένο μέσω barcode + τηλεφωνική επικοινωνία με εισαγωγέα)...Το αμάξι έχει τώρα συνολικά 5.200 χλμ.

Το θέμα μου αφορά στο εξής

Με εξωτερικές θερμοκρασίες 10,13,14 βαθμούς Κελσίου και ταχύτητες μεταξύ 125 – 150 km, παρατηρώ ότι η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει μετά από κάποιο διάστημα πορείας στους 103 έως και 106 βαθμούς Κελσίου, κάτι που μου μοιάζει μάλλον υπερβολικό…Βέβαια, με το που χαλαρώνω λίγο το γκάζι (ταχύτητα 110 έως 120 χλμ/ωρα) η θερμοκρασία πέφτει σχετικά γρήγορα στους 94 έως 97 βαθμούς Κελσίου περίπου.

Άρχισα να ψιλοπροβληματίζομαι, καθώς σκέφτομαι «τι θα γίνει το καλοκαίρι με εξωτερικές θερμοκρασίες 35, 37 βαθμούς Κελσίου?»....Μήπως πρέπει να το ψάξω ή θεωρούνται φυσιολογικές αυτές οι τιμές θερμοκρασίας λαδιού, με τις συνθήκες ταχύτητας + εξωτερικής θερμοκρασίας που προανέφερα?...

Εμένα προσωπικά μου φαίνονται οκ ?

 

Υ/Γ 

 

Μήπως είναι εύκολο , μιας και έχεις το AMSOIL να μας κάνει μια παρουσίαση στο θέμα αυτό.

 

Για το πώς ξεχωρίζεις το γνήσιο κτλ 

 

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites



Καλησπέρα στους συμφορουμίτες, χρόνια πολλά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα νε έχουμε όλοι μας!Μετά τις πρώτες 2.500 χλμ (στρώσιμο) άλλαξα λάδια βάζοντας AMSOIL European Car Formula 5W-30 (προδιαγραφή 504.00). Τα συγκεκριμένα λάδια, γράφουν πάνω στο μπουκάλι "engineered for 504.00 / 507.00" και είναι γνήσια (τσεκαρισμένο μέσω barcode + τηλεφωνική επικοινωνία με εισαγωγέα)...Το αμάξι έχει τώρα συνολικά 5.200 χλμ.
Το θέμα μου αφορά στο εξής : 
Με εξωτερικές θερμοκρασίες 10,13,14 βαθμούς Κελσίου και ταχύτητες μεταξύ 125 – 150 km, παρατηρώ ότι η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει μετά από κάποιο διάστημα πορείας στους 103 έως και 106 βαθμούς Κελσίου, κάτι που μου μοιάζει μάλλον υπερβολικό…Βέβαια, με το που χαλαρώνω λίγο το γκάζι (ταχύτητα 110 έως 120 χλμ/ωρα) η θερμοκρασία πέφτει σχετικά γρήγορα στους 94 έως 97 βαθμούς Κελσίου περίπου.
Άρχισα να ψιλοπροβληματίζομαι, καθώς σκέφτομαι «τι θα γίνει το καλοκαίρι με εξωτερικές θερμοκρασίες 35, 37 βαθμούς Κελσίου?»....Μήπως πρέπει να το ψάξω ή θεωρούνται φυσιολογικές αυτές οι τιμές θερμοκρασίας λαδιού, με τις συνθήκες ταχύτητας + εξωτερικής θερμοκρασίας που προανέφερα?...


Παρόμοιο προβληματισμό έχω κι εγώ, το φθινόπωρο σε δοκιμή του οχήματος της υπογραφής, με εξωτερική θερμοκρασία παρόμοια με αυτή που αναφέρεις, έχω δει σε ήπιους ρυθμούς 90-95αρια, σε γρήγορους ρυθμούς 115 C και σε ρυθμούς "τάπα" έως και 122 C θερμοκρασία λαδιών, με τα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή λάδια Castrol Edge Professional 5W-30 VW 507 00.



VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

48 λεπτά πριν , topmar said:


 

 


Παρόμοιο προβληματισμό έχω κι εγώ, το φθινόπωρο σε δοκιμή του οχήματος της υπογραφής, με εξωτερική θερμοκρασία παρόμοια με αυτή που αναφέρεις, έχω δει σε ήπιους ρυθμούς 90-95αρια, σε γρήγορους ρυθμούς 115 C και σε ρυθμούς "τάπα" έως και 122 C θερμοκρασία λαδιών, με τα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή λάδια Castrol Edge Professional 5W-30 VW 507 00.



VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
 

 

Φίλε topmar, το δικό μου είναι το 1,5 cc – 150 hp – βενζίνης – Dsg 7.

Το δικό σου απ’ ο,τι βλέπω ότι είναι diesel.

Δεν ξέρω αν αυτό παίζει τον ρόλο του (δλδ. : petrol VS diesel / 1,5 cc VS 2.0 cc / έλαφρύτερο VS βαρύτερο όχημα) αλλά θερμοκρασία λαδιού πάνω από 115 και πάντα καλοκαίρι, δεν ‘έζησα’ ποτέ και με κανένα αμάξι απ’ όσα είχα (βενζίνης ΟΛΑ). Πάντως, αρκετοί λένε ότι έχουν φτάσει πολλές φορές σε θερμοκρασίες 120 – 130 βαθμών με γερά πατιλίκια (κυρίως κάτοχοι 2λιτρων plus - Diesel - BMWδάκηδες)…

Προσωπικά, το παρακολουθώ συνεχώς και μέχρι να πιάσουμε καλοκαίρι και γερές εξωτερικές θερμοκρασίες, όπου εκεί θα δείξει το πράγμα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , OMINUS said:

Εμένα προσωπικά μου φαίνονται οκ ?

 

Υ/Γ 

 

Μήπως είναι εύκολο , μιας και έχεις το AMSOIL να μας κάνει μια παρουσίαση στο θέμα αυτό.

 

Για το πώς ξεχωρίζεις το γνήσιο κτλ 

 

Φίλε OMINUS, δεν μπορεί να κάνει κανείς και πολλά για τον έλεγχο γνησιότητας.

Ανέφερα ότι έλεγξα τον barcode (Αμερικής), πριν αγοράσω μίλησα με τον εισαγωγέα ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι τροφοδοτεί το κατάστημα από το οποίο τελικά αγόρασα τα AMSOIL, είδα σε πολλά sites εξωτερικού (κυρίως) τα χρώματα / επιγραφές / ετικέτες του προϊόντος...Παραπάνω δεν έχει να κάνει κανείς!

 

 

 

Amsoil.jpg

AMSOIL_(2).jpg

Edited by pafsi
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε@topmar σε vw amarok 3.0 v6 tdi biturbo 258 το αυτοκίνητο δουλεύει όπως λες και εσύ αν και είμαστε στο στρώσιμο ακόμα για πετρέλαιο φυσιολογικές μου φαίνονται. Στο δικό μου 1000αρι polo σε καλοκαιρινούς μήνες έβλεπα στη πόλη μέσα 88-92 και ταξίδι 140-150 έβλεπα 97-101. Με το που πας χαλαρά 120 πέφτει 92-94. Εγώ για βενζίνη μετά τα 110 θα ανησυχούσα. Λάδι castrol 5w30 long life 504,507. Τρ που θα έρθει το καλοκαίρι θα ενημερώσω.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παντως κ μενα οι θερμοκρασίες μου φαίνονται αρκετα υψηλες! Για.καντε δοκιμή και με κανενα αλλο λαδι. Αλλη εταιρεία. Εγω στο scirocco που έχουμε πανω απο 110 δεν βλέπω ποτέ οσο ξύλο και αν φάει. Αυτα γίνονται με λαδι mobil 1 5/30. Δεν εχω δοκιμάσει κατι αλλο απο οταν το πηρα οποτε δεν μπορω να εκφέρω γνώμη για αλλη μαρκα. Καλα στης γυναικας το up δεν το συζητάμε....Χαχαχαχαχα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ξένο φόρουμ ρώτησε ένας τύπος την VW, γιατί στο δικό του 2.0 TDI έβλεπε τραβώντας τρέιλερ 140 C και του απάντησε η VW ότι έως 178 C (!!) πάει και μετά ανάβει το λαμπάκι και πρέπει να σταματήσει να κρυώσει. Για Diesel λοιπόν, τα 120αρια είναι νορμάλ πιστεύω.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Σε ξένο φόρουμ ρώτησε ένας τύπος την VW, γιατί στο δικό του 2.0 TDI έβλεπε τραβώντας τρέιλερ 140 C και του απάντησε η VW ότι έως 178 C (!!) πάει και μετά ανάβει το λαμπάκι και πρέπει να σταματήσει να κρυώσει. Για Diesel λοιπόν, τα 120αρια είναι νορμάλ πιστεύω.

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

Ναι αλλά αυτό ειναι μεγάλη καταπόνηση για το λάδι άρα πρέπει να αλλάζεται και γρηγορότερα...αλλά και παλι πάνω από 125 για πετρέλαιο πάει πολύ μετά το στρώσιμο τρ που έρχεται καλοκαίρι θα ενημερώσω τι βλέπω...

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , gianniskar said:

Τα πετρέλαια έχουν παραπάνω..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Παραπάνω ναι αλλα οχι και 120 σε αυτο συμφωνώ!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με αυτό το site, που αναφέρει για θερμοκρασίες λαδιών πετρελαιοκινητήρα, οι θερμοκρασίες λαδιών σε αυτούς τους κινητήρες είναι φυσιολογικές όταν κυμαίνονται μεταξύ 115-121 C, με συνθετικά λάδια και τρέιλερ, σε ζεστή μέρα.

 

Εάν θεωρήσουμε λοιπόν το πατημένο "τάπα" ίσο με την ανωτέρω περίπτωση, τότε στο δικό μου Diesel το 122 ήταν φυσιολογικό νομίζω. Βέβαια, θα το παρακολουθώ και το καλοκαίρι και θα δω τι θερμοκρασίες δείχνει τότε.

 

Για νορμάλ καταστάσεις κίνησης δηλαδή, 20 F λιγότερο είναι φυσιολογικές (88 - 99 C).

 

Τέλος, τονίζει και το λαμπάκι λαδιών εάν διαγνωστεί υπερβολική θερμοκρασία λαδιών, οπότε σε προστατεύει αυτό.

 

Το link εδώ:

 

https://www.trailerlife.com/tech/qa/diesel-october-2019/

 

Όλο το κείμενο εδώ:

 

The traditional thinking is that the “normal” sustained operating temperature range of oil in diesels is between 210 and 230 degrees Fahrenheit when towing. It’s generally accepted that petroleum-based engine oil starts oxidizing (breaking down) around 240 degrees F (115 degrees Celsius), while full synthetics, such as Rotella T6, can handle temperatures above 300 degrees F.

 

Once oil starts the oxidation process, whatever damage is done by overheating can’t be fixed, much like getting a crack in a windshield. Run oil “hot,” and you’ll need to shorten up the oil-change interval.

 

That said, you should be OK if the synthetic-oil temperatures hover between 240 and 250 degrees F when towing in hot weather. Synthetic engine oils are designed for higher heat loads/applications and longer oil-change intervals.

 

While you are watching the engine-oil temperature, pay close attention to the difference between the engine oil and engine coolant (water). That delta should not exceed 15 degrees F, with the engine oil being the cooler of the two. If the coolant delta is greater than 15 degrees, that’s an indication that the exhaust gas recirculation (EGR) cooler is plugging up and not cooling efficiently. When engine-oil temperature is just above the boiling point of water (212 degrees), moisture buildup in the crankcase is minimized.

 

It should be noted that modern diesel computers will activate a Check Engine Light (CEL) warning that oil temperature is too high, and even put the engine into a protective mode.

 

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/17/2020 at 3:11 PM, pafsi said:

Καλησπέρα στους συμφορουμίτες, χρόνια πολλά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα νε έχουμε όλοι μας!Μετά τις πρώτες 2.500 χλμ (στρώσιμο) άλλαξα λάδια βάζοντας AMSOIL European Car Formula 5W-30 (προδιαγραφή 504.00). Τα συγκεκριμένα λάδια, γράφουν πάνω στο μπουκάλι "engineered for 504.00 / 507.00" και είναι γνήσια (τσεκαρισμένο μέσω barcode + τηλεφωνική επικοινωνία με εισαγωγέα)...Το αμάξι έχει τώρα συνολικά 5.200 χλμ.

Το θέμα μου αφορά στο εξής

Με εξωτερικές θερμοκρασίες 10,13,14 βαθμούς Κελσίου και ταχύτητες μεταξύ 125 – 150 km, παρατηρώ ότι η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει μετά από κάποιο διάστημα πορείας στους 103 έως και 106 βαθμούς Κελσίου, κάτι που μου μοιάζει μάλλον υπερβολικό…Βέβαια, με το που χαλαρώνω λίγο το γκάζι (ταχύτητα 110 έως 120 χλμ/ωρα) η θερμοκρασία πέφτει σχετικά γρήγορα στους 94 έως 97 βαθμούς Κελσίου περίπου.

Άρχισα να ψιλοπροβληματίζομαι, καθώς σκέφτομαι «τι θα γίνει το καλοκαίρι με εξωτερικές θερμοκρασίες 35, 37 βαθμούς Κελσίου?»....Μήπως πρέπει να το ψάξω ή θεωρούνται φυσιολογικές αυτές οι τιμές θερμοκρασίας λαδιού, με τις συνθήκες ταχύτητας + εξωτερικής θερμοκρασίας που προανέφερα?...

πριν αλλάξεις τα μαμα λαδια είχες χαμηλότερες θερμοκρασίες? αν θές πες πόσο σου πήγαν τα αμσοιλ και από που τα πήρες

Link to comment
Share on other sites

εμένα 120 είναι το μέγιστο που έχει φτάσει. σε ταξίδι , ´τάπά´ , ντάλα καλοκαίρι και με τα 5w40 τα magnatec του φιλοσίδη που άλλαξα στο καπάκι μόλις γύρισα από το ταξίδι.

με τα 5w30 castrol ll μέγιστο που εχω δει είναι 110 και με πολύ ξύλο .

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , Derv_7 said:

εμένα 120 είναι το μέγιστο που έχει φτάσει. σε ταξίδι , ´τάπά´ , ντάλα καλοκαίρι και με τα 5w40 τα magnatec του φιλοσίδη που άλλαξα στο καπάκι μόλις γύρισα από το ταξίδι.

με τα 5w30 castrol ll μέγιστο που εχω δει είναι 110 και με πολύ ξύλο .

 

Και εγώ με 5W-40 magnatec με μοτέρ 1.4 tsi 122hp σε ταξίδι τόσο έχω δει και εγώ σε θερμοκρασία.

Link to comment
Share on other sites

εμένα 120 είναι το μέγιστο που έχει φτάσει. σε ταξίδι , ´τάπά´ , ντάλα καλοκαίρι και με τα 5w40 τα magnatec του φιλοσίδη που άλλαξα στο καπάκι μόλις γύρισα από το ταξίδι.
με τα 5w30 castrol ll μέγιστο που εχω δει είναι 110 και με πολύ ξύλο .
 
Όταν λες τάπα? Στροφές κινητήρα ή ταχύτητα? Αυτό ότι με το 5w40 που είναι πιο χοντρό από το 5w30 και σηκώνει παραπάνω θερμοκρασία πως γίνεται?? Εμένα πέρυσι Ιούλιο τέλη πέταξα τα μανατα λαδια στις 5.000 και μου έβαλε ο φιλοσοιδης 5w40 είδα κάπως ελάχιστα μεγαλύτερη κατανάλωση και ελάχιστα μεγαλύτερες θερμοκρασίες. Α! Και παραπάνω ώρα ανεβασμενων στροφών όταν το βάζεις μπροστά κρύο. Μετά από 10.000 δηλαδή στα 15.000 πήγα για αλλαγή και αφού είχα μιλήσει με κοσμοκαρ και μου επιβεβαίωσαν ότι το αυτοκίνητο μου δεν παίρνει 502.00 προδιαγραφή λόγω gpf πήγα με τα δικά μου λάδια 5w30 LL και τα άκουσαν κανονικά. Με την αλλαγή παρατήρησα πιο ήρεμη λειτουργία του μοτέρ.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, gianniskar said:

Όταν λες τάπα? Στροφές κινητήρα ή ταχύτητα? Αυτό ότι με το 5w40 που είναι πιο χοντρό από το 5w30 και σηκώνει παραπάνω θερμοκρασία πως γίνεται?? Εμένα πέρυσι Ιούλιο τέλη πέταξα τα μανατα λαδια στις 5.000 και μου έβαλε ο φιλοσοιδης 5w40 είδα κάπως ελάχιστα μεγαλύτερη κατανάλωση και ελάχιστα μεγαλύτερες θερμοκρασίες. Α! Και παραπάνω ώρα ανεβασμενων στροφών όταν το βάζεις μπροστά κρύο. Μετά από 10.000 δηλαδή στα 15.000 πήγα για αλλαγή και αφού είχα μιλήσει με κοσμοκαρ και μου επιβεβαίωσαν ότι το αυτοκίνητο μου δεν παίρνει 502.00 προδιαγραφή λόγω gpf πήγα με τα δικά μου λάδια 5w30 LL και τα άκουσαν κανονικά. Με την αλλαγή παρατήρησα πιο ήρεμη λειτουργία του μοτέρ.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ακριβώς όπως τα λες! και εμένα παραπάνω ώρα ανεβασμένων στροφών όταν το βάζεις κρύο. ο κινητήρας μούγκριζε πιο πολύ και δεν ήταν τόσο ελαστικός. Νομίζω τα λάδια που έχουμε πάνω τώρα είναι το optimal.

Καλή Ανάσταση σε όλους παιδιά! Πάνω από όλα υγεία και να φύγει το χτικιό που μας έχει κλεισμένους μέσα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Derv_7 said:

πριν αλλάξεις τα μαμα λαδια είχες χαμηλότερες θερμοκρασίες? αν θές πες πόσο σου πήγαν τα αμσοιλ και από που τα πήρες

Όχι ! Πάνω - κάτω τις ίδιες έβλεπα και έλεγα ότι ίσως είναι από τις ιδιότητες και τη σύνθεση του εργοστασιακού λαδιού! Όμως και με τα AMSOIL,στα ίδια είμαι!

Τα συγκεκριμένα λάδια είναι αγορασμένα (on line αγορά) από Αθηναϊκό μαγαζί "Λαδάδικο.gr" με τιμή 14€ / lit. και σε 2 εργάσιμες τα είχα στην πόρτα μου.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν , gianniskar said:

 Αυτό ότι με το 5w40 που είναι πιο χοντρό από το 5w30 και σηκώνει παραπάνω θερμοκρασία πως γίνεται?? 
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Γιατί έχω την εντύπωση ότι το 5W-30 είναι ποιο χοντρό και το 5W-40 ποιο ψιλό???

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μια γενική ερώτηση (για όποιον ξέρει)

 

Η προδιαγραφή της VW SAE 0W-20 508.

 

Για ποια μοτέρ είναι???

https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-users/engine-oil-and-fluids/engine-oil.html

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

13 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

Γιατί έχω την εντύπωση ότι το 5W-30 είναι ποιο χοντρό και το 5W-40 ποιο ψιλό???

- Παίζει και η τιμή του V.I. που έχει να κάνει με το πόσο ψιλό είναι ένα λάδι έναντι κάποιου άλλου

- Το 30άρι είναι λεπτότερο από το 40άρι στους 100 βαθμούς.

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , pafsi said:

Παίζει και η τιμή του V.I. που έχει να κάνει με το πόσο ψιλό είναι ένα λάδι έναντι κάποιου άλλου

Το 30άρι είναι λεπτότερο από το 40 στους 100 βαθμούς.

Αυτό που λες , είναι αυτό που λέει και VW στο site?

 

Όσο μικρότερος είναι ο αριθμός μετά το W, τόσο πιο λεπτόρρευστο είναι το λάδι κινητήρα στους 100 °C.Αυτό σημαίνει ότι π.χ. ένα λάδι κινητήρα SAE 16 (κινηματικό ιξώδες 5,6 mm2ανά s) σε ένα δευτερόλεπτο επιτυγχάνει μεγαλύτερη διαστολή σε μια επιφάνεια, από ένα παχύρρευστο λάδι κινητήρα με SAE 60 (κινηματικό ιξώδες 21,9 mm2ανά s).

Επί προσθέτως, όσο πιο αργά ρέει ένα λάδι στον κινητήρα, τόσο πιο σταθερό είναι το λιπαντικό φιλμ.

Η ταξινόμηση SAE για αμιγώς καλοκαιρινά λάδια αποτελείται μόνο από έναν αριθμό π.χ. SAE 20.

 

https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-users/engine-oil-and-fluids/engine-oil.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.