Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

καλησπερα σε ολους!! με το γνωστο προβλημα κι εγω του καψιματος λαδιών σε πολακι 1.4 / 100 ps μονο που μου συμβαινει κατι περιεργο. ξεκινησε να καιει τωρα που εφτασα τις 50000 χιλιομ.

εδω και 27000 χμ βαζω μοτουλ 8100 e-tech ester 0-40 και ανα 10000 τα αλλαζω. που μπορει να οφειλεται αυτο το πραμα??

υπαρχει περιπτωση να υπαρχει καποια βλαβη στη μηχανη?????παντως καιει με μικρους ρυθμους. δηλαδη στο δεικτη εκει που αρχικα ηταν στο πανω οριο κατεβηκε λιγο πιο κατω απο τη μεση μετα απο 7000 χμ.

το αμαξι το ζοριζω λιγο στην εθνικη οδο οπου και εγιναν τα περισσοτερα χιλιομετρα (5000 - 5500 στροφες) και οχι στην πολη.

Φίλε μου ξέχνα το όπως το σκέφτηκες, φίλα τη μάνα γή, κάνε προσευχές ευχέλαια, ελάχιστος κόσμος έχει τόσο λίγη κατανάλωση λαδιού όπως εσύ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΞΙΑ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΡΙ. Οπως είπε και ο Mitellas, μέχρι 200ml/100km τα αγνοείς παντελώς (δηλαδή 2 μπουκάλια λάδι στα 10.000km!!). Απο κεί και πέρα με 200-500ml/1000km, ψάχνεσαι με ιξώδες και μάρκα να δείς αν μπορείς να τη μειώσεις, και μόνο πάνω απο τα 500 αρχίζεις να ψάχνεις για διαρροές, τσιμουχάκια βαλβίδων κ.λπ....

Μην ασχολείσαι καθόλου, καθόλου, καθόλου, είναι φυσιολογική. Συγνώμη που μιλάω έτσι έντονα, αλλά είναι κρίμα ένα δείγμα υγείας του κινητήρα (ελάχιστη κατανάλωση λαδιού) να νομιζεις οτί είναι πρόβλημα. Μην ξεχνάς εξ' άλλου οτι εκτός απο το κάψιμο υπάρχει και η εξάτμιση του λαδιού. Μπορείς να δοκιμάσεις να πάρεις 5 ή 10-40 αν θές (ίδια μάρκα) που εξατμίζονται συνήθως λιγότερο στο παρατεταμένο σκίσιμο (έχει να κάνει με το πιό "κλειστό" ιξώδες)

Το μυαλο μου βεβαια πηγε και καπου αλλου. Δεδομενου οτι του βαζω απο τη μερα που το πηρα στα χερια μου βανζινη 100 οκτανιων και τελευταια εμαθα οτι πιθανως αυτο να μην ειναι και τοσο καλο, υπαρχει περιπτωση να εχει συμβαλλει αυτο στο καψιμο των λαδιων??

Την έχω ξανακούσει αυτή τη μ@#$%ία. Σε αυτές τις περιπτώσεις δε λένε "έμαθα οτι...", λένε "κάποιος άσχετος μου είπε ότι...". Αυτό το πράγμα είναι παντελώς λανθασμένο και προϊόν φαντασία κάποιου που δεν γνωρίζει τί θα πεί οκτάνια, το οποίο έχει φτάσει να είναι Urban Legend. Το καλύτερο πράγμα για το μοτεράκι σου είναι να το ταϊζεις 100άρα. Η 95άρα προκαλεί φθορά στα αυτοκίνητα που είναι φτιαγμένα για 100άρα. Το αντίστοιχο δεν εισχύει καθόλου.

Παντως εχω απελπιστει και δεν μπορω να εξηγησω το οτι ξεκινησε να το κανει τωρα.κριμα γιατι πηγαινε πολυ καλα το αμαξακι.

Κακώς απελπίζεσαι φίλε μου η κατανάλωσή σου είναι υπέρ-φυσιολογική. Μην αγχώνεσαι, κάνε ένα συμπλήρωμα στις 5.000 και κανονικά την αλλαγή σου στης 10, χωρίς φόβο και πάθος, και χωρίς κανένα άγχος. Ξεκίνησε να το κάνει τώρα λόγω φυσιολογικού ανοίγματος των εργοστασιακών ανοχών.

Νίκο, η κατανάλωση που αναφέρεις αντιστοιχεί σε περίπου 500ml μέσα σε 7000χλμ. Ανάξια λόγου.Όλοι κινητήρες ανεξαιρέτως καταναλώνουν λιπαντικό. Είναι φυσιολογικό...

...όταν μπορείς με ασφάλεια, και συνέχισε κανονικά με το κορυφαίο λαδάκι που χρησιμοποιείς.

Συμφωνώ σε όλα με τον προλαλήσαντα!!

Link to comment
Share on other sites

Κι αν θελησει ανοιγμα κινητηρα ποσο περιπου κοστος θα εχει??Δεν ειμαι και στην εγγυηση πλεον.

Όπως είπαμε δεν παίζει τέτοιο σενάριο σε σένα. ¶σε άλλους -που έχουν όντως πρόβλημα- να προβληματίζονται. :lol:

Επισης Μήπως γνωρίζεις που μπορω να βρω τις τιμες των δεικτων για τα μοτουλ?Στο μπουκαλι δεν αναγραφονται παντως

Τιμές δεικτών; Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά εννοείς (κινηματικό ιξώδες, ελάχιστο σημείο ροής ή ανάφλεξης κλπ); :)

Αν θέλεις αυτά τα έχω και μπορώ να τα ανακοινώσω (όσα ανακοινώνει ο παρασκευαστής δηλαδή).

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να δοκιμάσεις να πάρεις 5 ή 10-40 αν θές (ίδια μάρκα) που εξατμίζονται συνήθως λιγότερο στο παρατεταμένο σκίσιμο (έχει να κάνει με το πιό "κλειστό" ιξώδες)

φιλε Quasar εχω την εντυπωση οτι τα 8100 κυκλοφορουν σε 0-40 που τα βαζω και σε 5-40.Σε 10-40 πρεπει να ειναι τα 300V. Ομολογω παντως οτι αυτο που λες οτι εξατμιζονται δεν το καταλαβαινω γιατι συμβαινει

Υ.Γ. Εχεις καμια σχεση με φυσικη???λογω του ψευδωνυμου σου το ρωταω!!!

Link to comment
Share on other sites

Τιμές δεικτών; Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά εννοείς (κινηματικό ιξώδες, ελάχιστο σημείο ροής ή ανάφλεξης κλπ); :D

Αν θέλεις αυτά τα έχω και μπορώ να τα ανακοινώσω (όσα ανακοινώνει ο παρασκευαστής δηλαδή).

ναι μπραβο τα τεχνικα χαρακτηριστικα εννοω. Του 8100 0-40 και 5-40 για νατα συγκρινω μιας και να αλλαξω εταιρια στο λαδι τωρα δε το κοβω. το 0-40 γνωριζεις αν αποτελειται απο εστερα και τι ακριβως κανει αυτος??? στην ετικετα λεει motul 8100 e-tech ester 0W40. Το αλλο 8100 που ειναι 5-40 δεν το λεει για αυτο ρωταω.

τωρα θα κοιταξω να συμπληρωσω και ο θεος βοηθος.

Επισης μια αλλη απορια που ειχα ειναι ποτε ειναι σωστο να κοιταει κανεις τη σταθμη??

οταν ειναι ζεστο??Αν ειναι κρυο να περιμενω να ανεβει η θερμοκρασια στους 90????Επειδη δεν ξερω το κοιταω σε ολες τις φασεις.

Link to comment
Share on other sites

ναι μπραβο τα τεχνικα χαρακτηριστικα εννοω. Του 8100 0-40 και 5-40 για νατα συγκρινω μιας και να αλλαξω εταιρια στο λαδι τωρα δε το κοβω. το 0-40 γνωριζεις αν αποτελειται απο εστερα και τι ακριβως κανει αυτος??? στην ετικετα λεει motul 8100 e-tech ester 0W40. Το αλλο 8100 που ειναι 5-40 δεν το λεει για αυτο ρωταω.

τωρα θα κοιταξω να συμπληρωσω και ο θεος βοηθος.

Επισης μια αλλη απορια που ειχα ειναι ποτε ειναι σωστο να κοιταει κανεις τη σταθμη??

οταν ειναι ζεστο??Αν ειναι κρυο να περιμενω να ανεβει η θερμοκρασια στους 90????Επειδη δεν ξερω το κοιταω σε ολες τις φασεις.

Το 8100 0W40 έχει πιο ενισχυμένη σύνθεση από το 8100 5W40. Περιέχει περισσότερους εστέρες (συνθετικά Group V). Οι εστέρες είναι συνθετικές χημικές ενώσεις που προορίζονται να προσδώσουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στα λιπαντικά ανάλογα με την εφαρμογή που προορίζονται. Ο λόγος που τα καλά 0W40 έχουν πιο ενισχυμένη σύνθεση από τα 5W40 είναι επειδή έχουν πιο ανοιχτό ιξώδες και τα ανοιχτά ιξώδη έχουν λιγότερο ανθεκτικό στη τριβή λιπαντικό φιλμ με την πάροδο του χρόνου. Με απλά λόγια χάνουν το ιξώδες τους πιο γρήγορα. Η ενισχυμένη σύνθεση προορίζεται να μειώσει ή και να εξαλείψει αυτό το χαρακτηριστικό. Φυσικά αυτές οι συνθέσεις είναι και ακριβότερες. Αν όμως συγκρίνουμε ποιοτικώς εφάμιλλες συνθέσεις τότε τα κλειστά ιξώδη είναι αναλόγως ανθεκτικότερα στην τριβή με την πάροδο της χρήσης και του χρόνου. Με αυτά σου απάντησα και στην σχετική ερώτησή σου στον Quasar.

8100 0W40 vs 5W40

Viscosity 100C 13.3 vs 14

Viscosity 40C 73.2 vs 83.1

Viscosity Index 186 vs 173

Pour Point 60C vs 39C

Flash Point 226C vs 228C

TBN 10.8 vs 10.3

Ο δείκτης HTHS δυστυχώς (και κακώς) δεν αναφέρεται, αλλά εφόσον καλύπτουν την VW502.00 σημαίνει ότι είναι >3.5, άρα ασφαλής.

Το 0W40 είναι λεπτότερο σε κάθε περίπτωση (αν γνωρίζαμε και το HTHS θα λέγαμε περισσότερα και ακριβέστερα), έχει ασύγκριτα καλύτερη κρύα ροή, σχεδόν ίδιο σημείο ανάφλεξης με το 5W40, ανώτερο δείκτη ιξώδους άρα αντισταθμίζει το ανοιχτότερο ιξώδες με μεγαλύτερη αντοχή του ιξώδους σε βάθος χρόνου-χρήσης, και τέλος έχει μεγαλύτερο TBN (όχι σημαντικά αλλά ξεκάθαρα) άρα μεγαλύτερη αντοχή στη οξείδωση (άλλο ένα αντιστάθμισμα για το ανοιχτό ιξώδες).

Η υπεροχή του 0W40 οφείλεται στο ισχυρότερο πακέτο προσθέτων και εστέρων ως μάλλον επιτυχές αντιστάθμισμα στο ανοιχτότερο ιξώδες.

Την στάθμη να την κοιτάς πάντα με τον ίδιο τρόπο για να ξέρεις τί σου γίνεται. ¶λλη η στάθμη με κρύο μοτέρ και άλλη με ζεστό, αλλά όπως και να έχει οι διαφορές δεν είναι μεγάλες. Σου προτείνω πάντως να μην ακολουθείς την τακτική των μηχανικών που τσεκάρουν το λάδι αφήνοντας να κάτσει ελάχιστο χρόνο (1-5 λεπτά γιατί έχουν δουλειές που πρέπει να τελειώνουν). Θεωρώ ότι το 10λεπτο είναι ασφαλής απόσταση για ακριβή μέτρηση από την στιγμή που σβήνεις το μοτέρ. Φυσικά η μέτρηση γίνεται σε επίπεδο δρόμο.

Προσωπικά μετράω με κρύο μοτέρ πάντα. Γι αυτό τον μηχανικό μου όταν δει ότι πρέπει να συμπληρώσει 50-100ml δεν τον αφήνω να βάλει. Συχνά όταν το μέτρησα αργότερα (συνήθως την επόμενη μέρα) κρύο διαπίστωσα ότι το λιπαντικό είναι στο MAX οπότε ο μηχανικός θα συμπλήρωνε επιπλέον του μέγιστου.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον......Να πως και γω την ιστορια μου μηπως παρω καμια ιδεα... Περι polo9n 100hp ο λογος:

Μεχρι τα 11.000km δεν ειχα αλλαξει λαδια, και ειχα συμπληρωσει αρκετες φορες στην αντιπροσωπεια, με το στανδαρ λαδι κτλ, δηλαδη το polaki επινε αρκετο λαδακι. (περιπου 1λιτρο τα 1000km, μετα τα πρωτα 5000km)

Στα 11000 που λετε εκανα μινιservice-αλλαγη λαδιων και του εβαλα AMSOIL 5-30 (η 5-40 δε θυμαμαι πραγματικα!)

Το αποτελεσμα? Απο τοτε εχω κανει κατι πιο λιγα απο 3000km και η σταθμη εχει πεσει αρκετα κατω απο τη μεση και παλι..

Τι συμβαινει?? :/

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον......Να πως και γω την ιστορια μου μηπως παρω καμια ιδεα... Περι polo9n 100hp ο λογος:

Μεχρι τα 11.000km δεν ειχα αλλαξει λαδια, και ειχα συμπληρωσει αρκετες φορες στην αντιπροσωπεια, με το στανδαρ λαδι κτλ, δηλαδη το polaki επινε αρκετο λαδακι. (περιπου 1λιτρο τα 1000km, μετα τα πρωτα 5000km)

Στα 11000 που λετε εκανα μινιservice-αλλαγη λαδιων και του εβαλα AMSOIL 5-30 (η 5-40 δε θυμαμαι πραγματικα!)

Το αποτελεσμα? Απο τοτε εχω κανει κατι πιο λιγα απο 3000km και η σταθμη εχει πεσει αρκετα κατω απο τη μεση και παλι..

Τι συμβαινει?? :/

;) - αμαν σοβαρα ? ειναι η πρωτη φορα που ακουγεται τετοιο για Amsoil,μηπως πρεπει να ανεβεις ιξωδες ?

Δεν είναι η πρώτη φορά για AMSOIL (και κάθε AMSOIL), δεν είναι παράξενο, και είναι πολύ νωρίς για να συζητάμε για ανέβασμα σε ιξώδες.

Επειδή πρέπει να αποφύγουμε βιαστικά συμπεράσματα, θα τα πάρουμε με την σειρά και αν κάτι δεν κατάλαβα να με διορθώσει ο trv.

Πριν τα AMSOIL αναφέρεις ότι κατανάλωνες 1lt/1000χλμ. Σωστά;

Μετά τα AMSOIL αναφέρεις κατανάλωση βάση της ένδειξης στον δείκτη λαδιού από την μέση προς το min μέσα σε 3000χλμ. Σωστά; Αν υποθέσουμε ότι το MIN-MAX απέχει 1lt (αυτό αν μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει γιατί έχω δει σε διάφορα αυτοκίνητα να απέχουν από 600ml έως 1500ml και δεν γνωρίζω από VW), κι αν υποθέσουμε ότι σύμφωνα με τον δείκτη καταναλώθηκαν 750ml λιπαντικό, τότε μιλάμε για 250ml/1000χλμ.

Άρα η κατανάλωση έπεσε στο 1/4 της αρχικής. Μιλάμε για ριζική βελτίωση και όχι για απλή βελτίωση. Επειδή γενικώς τα AMSOIL έχουν υψηλό Flash Point και χαμηλό NOACK το λιπαντικό τους φιλμ δεν εξατμίζεται εύκολα στις υψηλές θερμοκρασίες. Επομένως, η όποια παραπανίσια κατανάλωση γίνεται από λιπαντικό που περνάει στον χώρο καύσης από τις ανοχές και εκεί δεν μπορεί παρά να εξατμισθεί. Στην 1η αλλαγή οι ανοχές (μιλάμε κυρίως για τα ελατήρια πιστονιών) αναπροσαρμόζονται και είναι φυσιολογικό να έχουμε αυξημένη κατανάλωση λιπαντικού από το ανεπαρκές σφράγισμα των κυλίνδρων από τα ελατήρια.

Στην 2η αλλαγή λιπαντικού και μετά θα δεις ακριβώς που βρίσκεται ο κινητήρας από πλευράς ανοχών.

Πέρα από τα παραπάνω, η κατανάλωση των 250ml δεν είναι υπερβολική και φυσικά όχι αρκετή για να γίνει αιτία τοποθέτησης λιπαντικού με αυξημένο ιξώδες.

Προτείνω, να κάνεις υπομονή μέχρι την επόμενη αλλαγή λιπαντικού όπου θα βάλεις το ίδιο λιπαντικό για να βγάλουμε πιο ακριβές συμπέρασμα. Πιστεύω ότι πρόλαβες έγκαιρα και δεν πρόλαβες να αποκτήσεις κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα σου.

Επίσης θα ήθελα να μάθεις τί λιπαντικό (μάρκα-τύπος-ιξώδες) σου έβαζε η αντιπροσωπεία και ποιό AMSOIL ακριβώς χρησιμοποίησες. Είναι σημαντικό για να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα.

Edited by Miltellas
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι η πρώτη φορά για AMSOIL (και κάθε AMSOIL), δεν είναι παράξενο, και είναι πολύ νωρίς για να συζητάμε για ανέβασμα σε ιξώδες.

Επειδή πρέπει να αποφύγουμε βιαστικά συμπεράσματα, θα τα πάρουμε με την σειρά και αν κάτι δεν κατάλαβα να με διορθώσει ο trv.

Πριν τα AMSOIL αναφέρεις ότι κατανάλωνες 1lt/1000χλμ. Σωστά;

Μετά τα AMSOIL αναφέρεις κατανάλωση βάση της ένδειξης στον δείκτη λαδιού από την μέση προς το min μέσα σε 3000χλμ. Σωστά; Αν υποθέσουμε ότι το MIN-MAX απέχει 1lt (αυτό αν μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει γιατί έχω δει σε διάφορα αυτοκίνητα να απέχουν από 600ml έως 1500ml και δεν γνωρίζω από VW), κι αν υποθέσουμε ότι σύμφωνα με τον δείκτη καταναλώθηκαν 750ml λιπαντικό, τότε μιλάμε για 250ml/1000χλμ.

¶ρα η κατανάλωση έπεσε στο 1/4 της αρχικής. Μιλάμε για ριζική βελτίωση και όχι για απλή βελτίωση. Επειδή γενικώς τα AMSOIL έχουν υψηλό Flash Point και χαμηλό NOACK το λιπαντικό τους φιλμ δεν εξατμίζεται εύκολα στις υψηλές θερμοκρασίες. Επομένως, η όποια παραπανίσια κατανάλωση γίνεται από λιπαντικό που περνάει στον χώρο καύσης από τις ανοχές και εκεί δεν μπορεί παρά να εξατμισθεί. Στην 1η αλλαγή οι ανοχές (μιλάμε κυρίως για τα ελατήρια πιστονιών) αναπροσαρμόζονται και είναι φυσιολογικό να έχουμε αυξημένη κατανάλωση λιπαντικού από το ανεπαρκές σφράγισμα των κυλίνδρων από τα ελατήρια.

Στην 2η αλλαγή λιπαντικού και μετά θα δεις ακριβώς που βρίσκεται ο κινητήρας από πλευράς ανοχών.

Πέρα από τα παραπάνω, η κατανάλωση των 250ml δεν είναι υπερβολική και φυσικά όχι αρκετή για να γίνει αιτία τοποθέτησης λιπαντικού με αυξημένο ιξώδες.

Προτείνω, να κάνεις υπομονή μέχρι την επόμενη αλλαγή λιπαντικού όπου θα βάλεις το ίδιο λιπαντικό για να βγάλουμε πιο ακριβές συμπέρασμα. Πιστεύω ότι πρόλαβες έγκαιρα και δεν πρόλαβες να αποκτήσεις κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα σου.

Επίσης θα ήθελα να μάθεις τί λιπαντικό (μάρκα-τύπος-ιξώδες) σου έβαζε η αντιπροσωπεία και ποιό AMSOIL ακριβώς χρησιμοποίησες. Είναι σημαντικό για να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα.

Εμενα μου φαινεται οτι απλα ειμαι λιγο καλυτερα σε καταναλωση λαδιων απο πριν και οχι πολυ καλητερα οπως θα περιμενα..

Και ποτε θα ειναι η επομενη αλλαγη δηλαδη? Ποτε να την κανω? τα αλλαξα στα 11.000, τωρα ειμαι στα 14.000 και ειμαι σχεδον σιγουρος οτι οταν παω στα 15.000 θα ειναι τερμα κατω ο δεικτης λαδιων. Να κανω αλλαγη σε 4.000κμ η απλα να αρχισω να συμπληρωνω λιτρο λιτρο παλι? Μεχρι ποτε?

Στην αντιπροσωπεια μου εβαζαν αν δεν κανω λαθος FUCHS 0-30.

Πραγματικα δε μπορω να θυμιθω αν εγω εβαλα 5-30 η 5-40 amsoil. Αραγε αν παρω τηλεφωνο (που θα παρω για να παραγγειλω εχτρα μπουκαλακια για συμπληρωμα), να εχει καπου καταγραμμενες τις παραγγελιες να μου πει τι ειχα παρει η μπα?

Για να δουμε...

Link to comment
Share on other sites

Αν το μπουκάλι ήταν ασημί με μαύρο καπάκι, έβαλες τα 5W40 European Formula.

Ο εισαγωγέας προτείνει καί αυτός τα 5W40 για τα VW οπότε το 5W40 θα πήρες.

Αφού το τσιμπάει και το φρεσκάρεις συνέχισε έτσι μέχρι τα 20000χλμ οπότε ξαναβάλε τα ίδια. Πιστεύω ότι σιγά-σιγά θα βελτιωθεί η κατάσταση αλλά μην περιμένεις να μην καίει και καθόλου. Αν σου έκαιγε με το 0W30 1lt/1000χλμ δεν μπορώ να σου υποσχεθώ ότι θα καις 0, γιατί προβλέπω πρόβλημα με τα τσιμουχάκια των βαλβίδων σου. Αλλά αν τελικά σου μειωθεί στα 200ml ανά 1000χλμ (δηλ. 1lt/5000χλμ) τότε καλύτερα δεν θα μπορούσες να είσαι.

Edited by Miltellas
Link to comment
Share on other sites

Όταν κινείσαι σε κύκλο πόλης η κατανάλωση λιπαντικού εξακολουθεί να υφίσταται αλλά το λιπαντικό αντικαθίσταται από την αυξημένη παραγωγή καταλοίπων (μη επαρκώς εξατμισμένο νερό+βενζίνη κυρίως). Υπάρχει περιπτώση να παρατηρήσεις ακόμη και αύξηση της στάθμης στον δείκτη. Αυτό φυσικά οφείλεται από προσθήκη των καταλοίπων στο λιπαντικό. Όταν βγεις στην εθνική ή και όταν το πλακώσεις παρατεταμένα το γκάζι τα υγρά κατάλοιπα εξατμίζονται. Ειδικά σε παρατεταμένο πλάκωμα στην εθνική εξατμίζονται τελείως. Εάν έχεις συσσωρεύσει πχ 500ml τέτοια κατάλοιπα, είναι δυνατό να δεις μέσα σε 300χλμ να εξατμίζονται.

Αυτό είναι μια καλή εξήγηση γιατί το δικό μου 1.4 Golf 4 16v 2004, τσιμπάει αρκετό λαδάκι ότι κάνω ταξίδια αλλά είναι σχεδόν οκ μέσα στην Αθήνα. Το πρώτο λαμπακι λαδιού μου αναψε ξαφνικά και απρόσμενα, μετά από ταξίδι 600+600 χιλ στην Εθνική. Πιθανά να είχε και κατάλοιπα μαζεμένα στο λάδι.

Για τον άλλο φίλο, εγω αλλάζοντας λάδι, από ένα λίτρο κάθε 1500 χιλ πάνω κατω, πήγα στα 200-250 ml κάθε 1.000 χιλ. (helix 10-40).

Κ.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα κανα 10σέλιδο απο το thread αλλά επείδη είναι κ περασμένη η ώρα μήπως θα μπορούσατε να με συμβουλέψετε και μένα τι λάδια να βάλω στο 1.6fsi μου?

Είμαι στα 14.000χμ και δεν έχω πρόβλημα κατανάλωσης... μέχρι στιγμής μου έχει κάψει ελάχιστα (200ml ή κάπου εκεί)

Επίσης πόσα μπουκάλια λάδι πρέπει να αγοράσω? 5lt?

Thx a priori <_<

Link to comment
Share on other sites

Πως θα τα ζητήσω αυτά τα λάδια?

π.χ. Castrol Longlife 5W-30 ? 502.00 , 501.00?

Και κάτι ακόμα, η οδηγία της VW 5-30 είναι πλέον??

Εφόσον πας για 30άρια ψάξε για ένα από τα παρακάτω:

AMSOIL Series 2000 0W30 (TSO)

Castrol EDGE 0W30 (Made in Germany)

Castrol SLX LongTec 0W30 (Made in Germany)

Mobil 1 Extended Performance 5W30

Valvoline SYN POWER XL III 5W30

ELF EXCELLIUM LDX 0W30

TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30

Synturo Brilliant LongLife3 5W30

Αν δεν βρίσκεις ψάξε για 30άρι που να καλύπτει και την ACEA A3.

Link to comment
Share on other sites

AMSOIL Series 2000 0W30 (TSO)

Castrol EDGE 0W30 (Made in Germany)

Castrol SLX LongTec 0W30 (Made in Germany)

Mobil 1 Extended Performance 5W30

Valvoline SYN POWER XL III 5W30

Η Castrol 5-30 δεν βγάζει?

Από τα παραπάνω ποιό να προτιμήσω? Θα ήθελα 5-30 αφου πλέον στα service βάζουν 5-30 που είναι πιο χοντρό λαδάκι... Το δικό μου μεχρί τα 14000χμ έχει κάψει κάπου στα 200ml με το 0-30 που έχει απ'το εργοστάσιο.

Επίσης μήπως ξέρει κανείς κάνα μαγαζί που να έχει τέτοια λάδια στα Β.Προάστια? (Βριλήσσια - Χαλάνδρι - Αγ. Παρασκευή...)

Thx :D

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου το δικο μου το gti v που ειναι καινουριο (13 ημερων :D ) εχει και μεσα στο προσπεκτους και αναγλυφο επανω στην ταπα των λαδιων, την ενδειξη οτι να χρησιμοποιητε μονον castrol.

To αναφερω αυτο γιατι του φιλου μου του Αρη που ειναι το ιδιο αυτοκινητο αλλα μερικους μηνες ποιο παλαιο, δεν εχει ουτε στην ταπα ουτε στο προσπεκτ τετοιο ταμπελακι.

Μετα απο αυτο λοιπον, αποφασισα οτι θα βαλω μονον castrol και αφου πηγα στην αντιπροσωπια και μου ελεγαν τα δικα τους, επειδη ΔΕΝ τα φερνουν, πηρα τηλ. την MTM στην Αθηνα, λογω του οτι εκει θα βαλω και το προγραμμα μου σε λιγες ημερες :D

Μου ειπε λοιπον οτι πραγματι η ΜΤΜ βαζει μονον castrol και μαλιστα το made in germany, που εχει επανω και το σημα vw και audi. Eκανα βλακεια που δεν ρωτησα το νουμερο του, αλλα μου ειπε οτι ειναι long life. Tον ρωτησα που θα τα βρω στην Πατρα και μου ειπε δεν θα τα βρεις σιγουρα. Θα τα παρω λοιπον απο τον φιλο στην MTM, που φαινεται τουλαχιστον απο το τηλεφωνο πολυ σωστος και συζητησιμος ανθρωπος, οταν θα παω να βαλω το προγραμμα και θα σας βαλω photo του μπουκαλιου να την δειτε.

Υ.Γ. Ποιο σταδιο θα βαλω??? Θα δουμε closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Θα πας να παρεις λαδια απο την ΜΤΜ...? :D:)

Θες να σου δωσω εγω μερος να πας, να σου βγει πολυ πιο φτηνα, εκει που αλλαζω εγω λαδια στην Αθηνα...? σε πανευκολο μερος, και θα σου δωσω και το τηλ.

Πλιζ μην πιανομαστε κοροιδα :D Kριμα ειναι. Αν βεβαια θες δεν επιμενω.

Επισης, το οτι η ταπα μας, και η δικια μου, λεει Castrol, δεν σημαινει απολυτως τιποτα. Η μαλλον σημαινει. Οτι η VW πηρε πιο πολλα λεφτα απο την Castrol παρα απο την Aral για να βαλει το ονομα της στην ταπα και στο βιβλιαρακι. Εκτος κι αν υπαρχει καποιος που πιστευει πως αν βαλει μεσα ΜΟΤUL λαδια, δεν παιρνει μπρος το αμαξι.

Εγω προσωπικα βαζω Castrol RS 0-40 ειτε Motul 8100 VW-Porsche spec. 0-40.

Το τηλ που σου ειπα, στειλε μου ενα πμ

παρε πριν πας ΜΤΜ. θα με θυμηθεις. Εχει ΟΛΑ τα λαδια

Link to comment
Share on other sites

Επισης, το οτι η ταπα μας, και η δικια μου, λεει Castrol, δεν σημαινει απολυτως τιποτα. Η μαλλον σημαινει. Οτι η VW πηρε πιο πολλα λεφτα απο την Castrol παρα απο την Aral για να βαλει το ονομα της στην ταπα και στο βιβλιαρακι. Εκτος κι αν υπαρχει καποιος που πιστευει πως αν βαλει μεσα ΜΟΤUL λαδια, δεν παιρνει μπρος το αμαξι.

new_killpc.gif - πεστα ντε ,τετοια ακουω και για Εlf,Total,Valvoline - εξυπναδες των μηχανικων και ορισμενων εταιριων (!)

Link to comment
Share on other sites

2006 εχουμε...πιστευω για οποιον ασχολειται εστω και λιγο, ειανι αυτονοητα πραγματα...αλλα καλο ειανι να τα λεμε...

Σαν να λεμε οτι οι Ferrari δεν παιρνουν μπρος με αλλη βενζινη απο Shell tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι εχω βάλι mobil 1 5-30 και μα το θεο δεν εχει καψει καθόλου(6000 χλμ απο την αλλαγη(σημερα τα ειδα, το χρωμα ακόμη ειναι παρα πολυ καλο!) παλι mobil 1 θα βάλω αλλα ισως κατι σε 5-40 η 0-40

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.