Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

41nOARRfmFL._SL500_AA280_.jpg

Mobil-1 Extended Performance 5W-30

<_< - η κορυφαια εταιρια εχει την λυση για αυτους που θελουν λιπαντικο για ταξιδακια και ηπια χρηση:

http://www.mobil1.com/USA-English/MotorOil...ance_5W-30.aspx

www.imperialoil.ca/Canada-English/Files/Products_Lubes/IOCAENPVLMOMobil_1_EP.pdf

Link to comment
Share on other sites

image1.jpg

Mobil 1 SAE 5w-40 Higher Mileage Formula

Περιγραφή

Υπερ-προηγμένης απόδοσης, 100% συνθετικό λιπαντικό (PAO - Poly Alpha Olefins) τεχνολογίας Tri-Synthetic που παράγεται από υπερ-υψηλής απόδοσης συνθετικά βασικά λάδια και συμπεριλαμβάνει το σύστημα προστασίας από τη φθορά SuperSyn. Είναι σχεδιασμένο για να παρέχει απόλυτη δύναμη, καθαρότητα, προστασίας κατά της φθοράς και συνολική απόδοση.

Προδιαγραφές

Υπερκαλύπτει τις: API SL/CF, ACEA A3/Β3/Β4

Εγκεκριμένο κατά: Mercedes-Benz 229.3, VW 502.00/505.00. Εγκεκριμένο από την Porsche

:o - δυστυχως δεν τα φερνει ο Λαμπριανιδης ,αν ανεβαινες κατα ενα κλικ ιξωδες και πηγαινες στο 5/40 οπως το ανωτερω που ερχεται στην Ελλαδα ?

Link to comment
Share on other sites

TSAKHS-EVIA τα παραπανω mobil που ποσταρες βγαινουν και σε 5-30; Ειναι ανωτερα απο τα ESP ή κυμαινονται πανω κατω στα ιδια; Παντως εχω κανει 2η αλλαγη με Mobil ESP 5-30 και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος. Δεν καιει απολυτως τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

:( - ειναι πολυ ευκολο να μπερδευτει κανεις γιατι δεν κυκλοφορουν σε ολες τις χωρες τα ιδια λιπαντικα της ιδιας μαρκας ομοιως μπορει να γινει μπερδεμα και με τις ονομασιες ,δεν ειμαι ειδικος αλλα απο μια "μελετη" των χαρακτηριστικων και μετα απο οτι το προοριζει η καθε εταιρια ειναι προφανες οτι το ESP ειναι για ποιο σπορ χρηση μα οχι για πολλα χιλιομετρα απο οτι το Higher Mileage που αν ημουν ταξιδιαρης αλλα γρηγορος θα το εβαζα ανετα (!)
Link to comment
Share on other sites

Οποτε κραταω τα ESP για το κινητηρα μου, αλλωστε καθε 8000χλμ κανω αλλαγη.

Ωρέος! και εγώ καθε 7500 - το πολυ 8000 αλάζω τα λάδια!

Link to comment
Share on other sites

:) - εγω παντως λιπαντικο castrol και BP δεν βαζω ουτε και δωρεαν να μου κανουν τις αλλαγες (!)

Με προβλημάτισε αρκετά το τί λάδια να βάλω σε αυτή τη αλλαγή που έκανα και επηρεασμένος απο το πάθος σου ενάντια στη BP, έβαλα Valvoline SunPower 0-30 που καλύπτει τη προδιαγραφή 503.00 για το Polo σε longlife λάδι. Έκανα ένα ταξίδι και μετά απο 500χλμ και με μέσω όρο στροφών άνω των 3000 δε μου έκαψε λάδι. Θέλω να δω βέβαια τί καταναλωση θα έχει γιατί έχω διαβάσει στο συγκεκριμένο τόπικ ότι το 0-30 το πίνει τρελλά....ίδωμεν

Link to comment
Share on other sites

;) - και ποσο περιμενες σε μολις 500 χλμ να καψει ωστε να προβληματιστεις φιλε μου ? κανε υπομονη δουλεψε το ψηλα και μετα απο καμποσα χλμ ξαναπες μας (!)
Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποια λάδια για το 6Ν2...? Έχω αυτό με τα 100ps και με τα aral 10-40 μου καίει 1 λίτρο στα 1500 χλμ... Πιστεύετε οτι υπάρχει πιθανότητα να βρώ λάδια που να μην τα καίει...? Έχω δοκιμάσει και τα Γαλλικά Unil Opal 15-50 αλλά δεν είδα διαφορά.

Edited by vagzaf
Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποια λάδια για το 6Ν2...? Έχω αυτό με τα 100ps και με τα aral 10-40 μου καίει 1 λίτρο στα 1500 χλμ... Πιστεύετε οτι υπάρχει πιθανότητα να βρώ λάδια που να μην τα καίει...? Έχω δοκιμάσει και τα Γαλλικά Unil Opal 15-50 αλλά δεν είδα διαφορά.

Σαν πολη δεν ειναι 1 λιτρο στα 1500χλμ?

Τοσο σχεδον δεν καει το παλιο μου που ειναι και 25ετιας και εχει και αποτιχημενο ρεκτιφιε...

Εγω στο polaki βαζω τα castrol 10-40 δεν μου καει σχεδον καθολου...

Καλου κακου πηγαινε να το φτιαξεις η αλλιως βαλε πιο χοντρο λαδι...

Link to comment
Share on other sites

μήπως παίζει και καμια διαρόη?

Μπορει να εχει και διαροη

αλλα θα εχει κανει και ολοκληρη λιμνη εκει που θα παρκαρει το αμαξι...

Link to comment
Share on other sites

μπορει και να πευτει αλοτε και στην ποδια και να μην φενετε... οικασιες κανουμε, μπορει να χανει πουθενα απο καμια φλατζα, μπορει και απο το ψευτοκάπακο να δακρυζει πουθενα απο πισω απο την μιχανή όλα είναι πιθανά!

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποια λάδια για το 6Ν2...? Έχω αυτό με τα 100ps και με τα aral 10-40 μου καίει 1 λίτρο στα 1500 χλμ... Πιστεύετε οτι υπάρχει πιθανότητα να βρώ λάδια που να μην τα καίει...? Έχω δοκιμάσει και τα Γαλλικά Unil Opal 15-50 αλλά δεν είδα διαφορά.

:huh: - αν σωνει και καλα θες 15/50 τοτε βαλε το Mobil-1 Motorsport formula φημισμενο λιπαντικο 100% συνθετικο ΡΑΟ

image1.jpg

Link to comment
Share on other sites

:huh: - και ποσο περιμενες σε μολις 500 χλμ να καψει ωστε να προβληματιστεις φιλε μου ? κανε υπομονη δουλεψε το ψηλα και μετα απο καμποσα χλμ ξαναπες μας (!)

Σε αυτό το topic έχω διαβάσει τα απίστευτα, εδώ ο άλλος πήγε Κόρινθο και ενώ είχε συμπληρώσει λάδια του άναβε λαμπάκι και διαρροή δεν είχε το αμάξι απο ότι έλεγε.....άρα έπινε τρελλά, τί να πώ ότι είναι να βγάλει με τις ζέστες και τη χρήση θα δείξει......

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι, αλλά αυτός έλεγε ότι έκανε άκρη, έβγαζε τη βέργα και το είχε πιεί όλο... :huh:

Link to comment
Share on other sites

knife.gif - κι απο ποτε μετραμε λιπαντικο με το αμαξι ζεστο αμεσως μετα απο κινηση ? το ιδιο και το αντιψυκτικο αν το δεις εκεινη την ωρα στο δοχειο ειναι μεχρι την μεση αλλα οταν κρυωσει το αμαξι τοτε παει στο max ,αν συμπληρωσεις τοτε απο ανοησια θα κανεις ζημια - το λιπαντικο μετραται υπο ορισμενες συνθηκες οχι οπου βρουμε κι οτι ωρα να ειναι (!) το μονο που μπορεις να ελεγξεις αμεσως μετα απο κινηση ειναι το χρωμα των μπουζι να δεις την καυση κι αυτο εαν και εφ'οσον κανεις συγκεκριμενη μετρηση πχ καυση σε Ε.Ο ή καυση για track day ή καυση για κινηση πολης μονο αλλα αυτο ειναι καπως εξειδικευμενο οχι ομως ετσι την σταθμη του λιπαντικου (!)
Link to comment
Share on other sites

- το λιπαντικο μετραται υπο ορισμενες συνθηκες οχι οπου βρουμε κι οτι ωρα να ειναι (!)

Καλά βγαίνουμε off topic τώρα, αλλά δεν είπα ότι το έσβησε και δεν περίμενε λίγο. Τα λάδια δε τα κοιτάς κρύα, σβήνεις και περιμένεις κανα δεκάλεπτο, όπως και να έχει όμως, όταν η ένδειξη στη βέργα είναι κάτω κάτω και το αμάξι όταν ξεκίνησε είχε φουλ λάδι και χωρίς διαρροή, τότε πάει να πεί ότι το έκαψε. Το λιπαντικό μπορείς να το ελέγξεις όπου είναι και ότι ώρα να είναι αρκεί το αυτοκίνητο να είναι σε οριζόντια θέση και ο κινητήρας όταν θα το σβήσεις να έχει φτάσει τη φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας του, αλίμονο να έχει προδιαγραφές για να το κοιτάξεις το λάδι, δηλαδή άλλη ένδειξη θα μου δείξει μετά το ταξίδι και άλλη μέσα στη πόλη??? ¶λλη ένδειξη στη κίνηση και άλλη στον ανοιχτό δρόμο???? knife.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.