vagzaf Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Τι να σας πώ ρε παιδιά..., το έχω κοιτάξει και δεν χάνει απο πουθενά...,τις μετρήσεις τις έχω κάνει κανονικά με παγομένο το αμάξι και οριζόντια.Μπορεί να είναι και απο τα τσιμουχάκια που λέει και ο black gti πιο πάνω. Θα δοκιμάσω mobil και castrol, και μετά βλέπω... Για να αλλάξω τσιμουχάκια χρειάζετε να λύσω καπάκι κυλινδροκεφαλής...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Τι να σας πώ ρε παιδιά..., το έχω κοιτάξει και δεν χάνει απο πουθενά...,τις μετρήσεις τις έχω κάνει κανονικά με παγομένο το αμάξι και οριζόντια.Μπορεί να είναι και απο τα τσιμουχάκια που λέει και ο black gti πιο πάνω. Θα δοκιμάσω mobil και castrol, και μετά βλέπω... Για να αλλάξω τσιμουχάκια χρειάζετε να λύσω καπάκι κυλινδροκεφαλής...? Όπως λέει και το βιβλιαράκι το αμάξι δε το κοιτάς με κρύο μοτέρ. Η μηχανή πρέπει να έχει δουλέψει κανονικά, η θερμοκρασία να έχει φτάσει τους 90, σβήνεις αφήνεις για ένα 10λεπτο και μετά κοιτάς τα λάδια. Έτσι ακρτιβώς το λέει μέσα και στοι βιβλίο του Polo και στο Astra του πατέρα μου και στο Smart που είχα, το οποίο εαν σήκωνες τη βέργα με κρύο μοτέρ, ήταν εντελώς στεγνή , έπρεπε απαραίτητα να είχε δουλέψει κανονικά το συτοκίνητο πριν τσεκάρεις. Τώρα για τα λάδια άνοιξε το βιβλίο του Polo, δες τί προδιαγραφή προτείνει και αγόρασε ένα λάδι που να πληρεί τη προδιαγραφή αυτή. Για 9ν με VW502.00 ή VW503.00 είσαι καλυμμένος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 (edited) Βγαλε το καπακι που προστατευει τους ιμαντες χρονισμου και δες αν εχει απο πουθενα διαροη αναμεσα στα γραναζια και στις στιμουχες, και κοιτα κιολας ο ιμαντας να μην ειναι λαδομενος!!! Επισης οταν βγαλεις το καπακι κοιτα το αν εχει λαδια... Edited June 24, 2008 by Gpap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 αλίμονο να έχει προδιαγραφές για να το κοιτάξεις το λάδι, δηλαδή άλλη ένδειξη θα μου δείξει μετά το ταξίδι και άλλη μέσα στη πόλη??? ¶λλη ένδειξη στη κίνηση και άλλη στον ανοιχτό δρόμο???? - φυσικα και Ν-Α-Ι ομοιως αλλη ενδειξη θα εχεις στην πιεση λαδιου στο ρελαντι αλλη οταν κινεισαι σε πολη κι αλλη οταν το πιεζεις ψηλα στο ταξιδι ,σου ξαναθυμιζω οτι αλλη ενδειξη εχεις στο αντιψυκτικο οταν ειναι κρυο αλλη οταν φτανει στο σημειο βρασμου κι αλλη οταν ηρεμησει - επισης αλλη ενδειξη εχει το οργανο για την ταση της μπαταριας οταν εισαι σβηστος αλλη οταν γυρνας το κλειδι αλλη στο ρελαντι κι αλλη οταν δουλευει με πληρες φορτιο ,οι σωστες μετρησεις Ο-Λ-Ε-Σ τους πανε βαση προδιαγραφων τιποτα δεν ειναι τυχαιο ασχετα αν θες να το παραδεχθεις εσυ ή οχι (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 Όπως λέει και το βιβλιαράκι το αμάξι δε το κοιτάς με κρύο μοτέρ. Η μηχανή πρέπει να έχει δουλέψει κανονικά, η θερμοκρασία να έχει φτάσει τους 90, σβήνεις αφήνεις για ένα 10λεπτο και μετά κοιτάς τα λάδια. Έτσι ακρτιβώς το λέει μέσα και στοι βιβλίο του Polo και στο Astra του πατέρα μου και στο Smart που είχα, το οποίο εαν σήκωνες τη βέργα με κρύο μοτέρ, ήταν εντελώς στεγνή , έπρεπε απαραίτητα να είχε δουλέψει κανονικά το συτοκίνητο πριν τσεκάρεις.Τώρα για τα λάδια άνοιξε το βιβλίο του Polo, δες τί προδιαγραφή προτείνει και αγόρασε ένα λάδι που να πληρεί τη προδιαγραφή αυτή. Για 9ν με VW502.00 ή VW503.00 είσαι καλυμμένος. Αυτό ομολογώ οτι δεν το ήξερα... Δηλαδή στην αλλαγή λαδιών όταν βάλουμε τα καινούργια λάδια, πώς το μετράμε...? Του ρίχνουμε 3 λίτρα και μετά το βάζουμε μπρος να ζεσταθεί στους 90, το σβήνουμε και μετά 10 λεπτά ξαναμετράμε...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 - φυσικα και Ν-Α-Ι ομοιως αλλη ενδειξη θα εχεις στην πιεση λαδιου στο ρελαντι αλλη οταν κινεισαι σε πολη κι αλλη οταν το πιεζεις ψηλα στο ταξιδι ,σου ξαναθυμιζω οτι αλλη ενδειξη εχεις στο αντιψυκτικο οταν ειναι κρυο αλλη οταν φτανει στο σημειο βρασμου κι αλλη οταν ηρεμησει - επισης αλλη ενδειξη εχει το οργανο για την ταση της μπαταριας οταν εισαι σβηστος αλλη οταν γυρνας το κλειδι αλλη στο ρελαντι κι αλλη οταν δουλευει με πληρες φορτιο ,οι σωστες μετρησεις Ο-Λ-Ε-Σ τους πανε βαση προδιαγραφων τιποτα δεν ειναι τυχαιο ασχετα αν θες να το παραδεχθεις εσυ ή οχι (!) Βρε σύμφωνοι δε διαφωνώ, μη μου φέρνεις παράδειγμα το αντιψυκτικό, αυτό είναι γνωστό ότι δείχνει παραπάνω όταν έχει δουλέψει και για αυτό το λέει και σε πολλά αυτοκίνητα πάνω το δοχείο ότι πρέπει να το κοιτάξεις όταν είναι κρύο, και για αυτό το λόγο, αλλά και για να μη σου έρθει στη μούρη και στη κάψει. Απλά είναι σα να μου λές, ότι όταν κρυώσει το αντιψυκτικό, άλλη ένδειξη θα σου δείξει μετά απο ταξίδι και άλλη μέσα στη πόλη. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει γιατί το αντιψυκτικό το κοιτάς πάντα κρύο. Έτσι στα λάδια ότι χρήση και να του κάνεις εαν το σβήσεις και το αφήσεις κανένα 10λεπτό και τα λάδια κάτσουν θα σου δείξει την ίδια ένδειξη, ανεξαρτήτως τη χρήση του έχεις κάνει, πόλη - ταξίδι, με ρυμούλκα πίσω κτλ, να έχει μικρές διαφορές, τι να πω δε το έχω προσέξει, αλλά να έχει μεγάλες αποκλίσεις η στάθμη, χωρίς το λάδι να έχει καεί ή να υπάρχει διαρροή, τι να πώ μου φαίνεται τρελλό. Παράδειγμα : Φεύγω απο Κιφησιά πάω Πατήσια. Σβήνω και μετά 10 λεπτά μετράω τα λάδια και είμαι φουλ. Ξεκινάω απο Πατήσια και πάω Λειβαδιά σπαστός, σβήνω και μετά 10 λεπτά κοιτάω και είμαι πάλι φουλ. Έστω ότι έχω βάλει το σούπερ ντούπερ λάδι και ότι με τη χρήση το αυτοκίνητο δεν έχει κάψει λάδι, ισχυρίζεσαι ότι έπρεπε να μου δείξει διαφορετικές ενδείξεις επειδή η πίεση λαδιού στο ταξίδι ήταν μεγαλύτερη??? Δε σε κοντράρω απλά θέλω να καταλάβω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 Αυτό ομολογώ οτι δεν το ήξερα... Δηλαδή στην αλλαγή λαδιών όταν βάλουμε τα καινούργια λάδια, πώς το μετράμε...? Του ρίχνουμε 3 λίτρα και μετά το βάζουμε μπρος να ζεσταθεί στους 90, το σβήνουμε και μετά 10 λεπτά ξαναμετράμε...? Στην αλλαγή λαδιών ξέρεις πόσο λάδι βάζεις επομένως δε χρειάζεται να τσεκάρεις. Ο κατασκευαστής λέει μέσα στο βιβλίο για παράδειγμα για το 9Ν 3,2 λίτρα με αλλαγή φίλτρου, επομένως στην αλλαγή βάζεις 3 μπουκάλια το λίτρου ολόκληρα και 200 γραμμάρια απο το τέταρτο. Τώρα φεύγεις απο το συνεργείο και μέχρι να πας σπίτι που το αμάξι έχει ζεσταθεί, το αφήνεις λίγο και βλέπεις εαν θές συμπλήρωμα ή όχι που το λάδι έχει ζεσταθεί. Τουλάχιστον εγώ έτσι κάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 Αυτό όμως δεν έχει να κάνει γιατί το αντιψυκτικό το κοιτάς πάντα κρύο. - το κοιτας και ζεστο στο δοχειακι οχι μονο για την σταθμη αλλα κι οταν κανεις μετρησεις θερμοκρασιας αυτου σε συγκριση με αλλο αντιψυκτικο ,ιδιως στην 2η περιπτωση οι ψαγμενοι το μετρανε και μολις μπει 1η φορα το βεντιλατερ (!) Έτσι στα λάδια ότι χρήση και να του κάνεις εαν το σβήσεις και το αφήσεις κανένα 10λεπτό και τα λάδια κάτσουν θα σου δείξει την ίδια ένδειξη, ανεξαρτήτως τη χρήση του έχεις κάνει, πόλη - ταξίδι, με ρυμούλκα πίσω κτλ, να έχει μικρές διαφορές, τι να πω δε το έχω προσέξει, αλλά να έχει μεγάλες αποκλίσεις η στάθμη, χωρίς το λάδι να έχει καεί ή να υπάρχει διαρροή, τι να πώ μου φαίνεται τρελλό. - οχι οι αναθυμιασεις μετα απο ταξιδι που το εχεις δουλεψει ψηλα θα σε μπερδεψουν την σταθμη και θα παρεις λαθος μετρηση ,αυτες δεν τις εχεις σε χαλαρη κινηση πολης (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted July 3, 2008 Report Share Posted July 3, 2008 Σε polo 6n ΦΠΕ 2000 μοντελο με 135000χλμ τι λαδακι να βαλω; Προς το παρον βαζω ειτε shell ειτε motul ημισυνθετικα 10/40 χωρις προβληματα. Οι αλλαγες γινονται στις 7500χλμ. Μεχρι στιγμης δεν καιει καθολου λαδια, γενικα το μοτερ το ακους να δουλευει πολυ καλα (αν εξαιρεσεις το ##$#%#$%#%$ ρελαντι @#$@#$@#$ τη πεταλουδα μου!! ) η χρηση του ειναι κυριως πολη και αρκετα σκληρη (απο τον αδερφο μου ). Κανει βεβαια και τα ταξιδακια του σε αυτοκινητοδρομο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 3, 2008 Report Share Posted July 3, 2008 - ποια επακριβως βαζεις φιλε μου απο τις 2 μαρκες που προανεφερες και τι κοστος ανα λιτρο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted July 3, 2008 Report Share Posted July 3, 2008 - ποια επακριβως βαζεις φιλε μου απο τις 2 μαρκες που προανεφερες και τι κοστος ανα λιτρο ? Απο shell το helix plus (ημισυνθετικο) και απο motul δεν θυμαμαι αλλα ειναι παλι ημισυνθετικο. Λαδια φιλτρο και εργατικα μου περνουν 50 Ευρω, καλα ειναι νομιζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 4, 2008 Report Share Posted July 4, 2008 - δεν κοιταμε την τιμη φιλε μου αλλα την ποιοτητα ,θελεις να βαλεις κατι καλυτερο δηλαδη Συνθετικο ή καποιο αλλο καλο Ημισυνθετικο λιπαντικο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted July 4, 2008 Report Share Posted July 4, 2008 - δεν κοιταμε την τιμη φιλε μου αλλα την ποιοτητα ,θελεις να βαλεις κατι καλυτερο δηλαδη Συνθετικο ή καποιο αλλο καλο Ημισυνθετικο λιπαντικο ? Η τιμη ειναι καλη για αλλαγη (ημισυνθετικων λαδιων). Θα ηθελα να βαλω καποιο 100% συνθετικο λαδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 4, 2008 Report Share Posted July 4, 2008 - και δεν το λες τοση ωρα ? στην κατασταση που ειναι το μοτερ και με την χρηση που κανετε δεν θα σου προτεινα Εστερικα (!) http://www.trade-wind.gr/index.php?co=prod...amp;prod_id=412 http://www.trade-wind.gr/index.php?co=prod...mp;prod_id=1318 http://www.amsoil.com/storefront/amo.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted July 4, 2008 Report Share Posted July 4, 2008 - και δεν το λες τοση ωρα ? στην κατασταση που ειναι το μοτερ και με την χρηση που κανετε δεν θα σου προτεινα Εστερικα (!)http://www.trade-wind.gr/index.php?co=prod...amp;prod_id=412 http://www.trade-wind.gr/index.php?co=prod...mp;prod_id=1318 http://www.amsoil.com/storefront/amo.aspx Για ποιο λογο δεν θα προτεινες 100% συνθετικα ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 - μα φιλε μου 100% συνθετικα ειναι ηδη αυτα που σου προτεινα (!) τα Εστερικα ειναι για αγωνιστικη χρηση και συντομη παραμονη στο μοτερ ,στερουνται καποιων προσθετων για προστασια απο οξειδωση και δεν ειναι για κινηση πολης ,αλλωστε εσυ με 135.000 χλμ οπως λες τι να το κανεις τετοιο λιπαντικο που ειναι για τις παρακατω χρησεις ? Drag racing Qualifying sessions Short tracks Up hill races Rallyes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trv Posted August 18, 2008 Report Share Posted August 18, 2008 Mobil 1 SAE 5w-40 Higher Mileage Formula Περιγραφή Υπερ-προηγμένης απόδοσης, 100% συνθετικό λιπαντικό (PAO - Poly Alpha Olefins) τεχνολογίας Tri-Synthetic που παράγεται από υπερ-υψηλής απόδοσης συνθετικά βασικά λάδια και συμπεριλαμβάνει το σύστημα προστασίας από τη φθορά SuperSyn. Είναι σχεδιασμένο για να παρέχει απόλυτη δύναμη, καθαρότητα, προστασίας κατά της φθοράς και συνολική απόδοση. Προδιαγραφές Υπερκαλύπτει τις: API SL/CF, ACEA A3/Β3/Β4 Εγκεκριμένο κατά: Mercedes-Benz 229.3, VW 502.00/505.00. Εγκεκριμένο από την Porsche - δυστυχως δεν τα φερνει ο Λαμπριανιδης ,αν ανεβαινες κατα ενα κλικ ιξωδες και πηγαινες στο 5/40 οπως το ανωτερω που ερχεται στην Ελλαδα ? Που το πετυχες αυτο το λαδι? Δε το βλεπω ουτε στο site της mobil ! Που θα το βρουμε ελλαδα αραγε? Εχει κανενας τηλεφωνα αντιπροσωπων? (το θελω και στην πατρα.. η καποιος να στελνει) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 20, 2008 Report Share Posted August 20, 2008 - φιλε μου τα φερνει στην Ελλαδα ο Σταϊκος σαν αντιπροσωπος, ριξε μια ματια στο site του: www.steico.gr http://www.steico.gr/active.aspx?mode=el{7...b0b917b55e}View Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 TSAKHS σε βλέπω πολύ ενημερωμένο και μπράβο σου Θα ήθελα να μου πεις τη γνώμη σου για το λαδάκι που βάζω στο πολάκι μου μοντ'2002 1.4 75Hp με 85.000Km. Η χρήση που του κάνω είναι κυρίως ταξίδi Αθήνα-Λάρισα πορεία με ταχύτητα 140Km/h. Στη πόλη λίγα χιλιόμετρα αλλά κυρίως νωρίς το πρωί, απόσταση 10Km, αλλά και κάποιες μετακινήσεις χωρις όμως μποτιλιαρίσματα. Μέχρι τα 45.000Km έβαζα τα Aral 0W-40 ανά 15.000Km (κατασκευαστής). Τώρα αλλάζω ανά 10.000Km τα Repsol Elite MULTIVALVULAS 10W40. Ζήτημα στα 7.500Km να συμπλήρωσα 200ml. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 - φιλε μου δεν σε εχω ξεχασει αλλα εχω κατι τρεχαματα με την δουλεια μου αυτον τον καιρο και δεν μπαινω συχνα ,θα σου απαντησω συντομα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 Ευχαριστώ που δε με ξέχασες! Μην ανησυχείς ψάχνω κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά σε συγκεκριμένα λιπαντικά και διαβάζω σελίδες για να ενημερωθώ! Είμαι ανάμεσα από Mobil1 και Amsoil αλλά γενικά να πάω σε ένα καλό Group IV λιπαντικό από το φτωχό GRoup III που βάζω τώρα. Αναμένω τις προτάσεις σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 - σε τι ιξωδη ψαχνεις φιλε μου ? ειδα παραπανω 0W-40 και 10W-40 που εχουν μεγαλο κενο μεταξυ τους (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Βασικά σε 5W40 και 10W40, ναι το άνοιγμα είναι μεγάλο αλλά δε νομίζω να δοκιμάσω σε 30άρι. Εκτός αν προτείνεις κάποιο δυνατό. Με ενδιαφέρει η προστασία τα πρωινά που κάνω πολύ σύντομη διαδρομή 10χλμ (pour point -45 και κάτω). Το 90% όμως των χλμ γίνονται σε αυτοκινητόδρομο διαδρομές 360 χλμ για 3 ώρες περίπου. Δε μπορώ να πω ότι το πιέζω στα κόκκινα αλλά το κυνηγάω λίγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 - στα γρηγορα εχουμε λοιπον και λεμε: Mobil 1 5w-40 HMF Mobil-1 5W-50 RF Amsoil 5W-40 EF Amsoil 10W-40 AMO Red Line 5W-40 Silkolene 5W-40 PRO-S Aral 5W-50 MT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Να πω την αμαρτία μου καλοέβλεπα τα Amsoil 5W-40 AFL που έχουν και προδιαγραφές VW. Όμως τα ΑΜΟ χωρίς προδιαγραφή VW είναι ανώτερα! Lol…! Και από τιμή 8¤ σούπερ. Βλέπω στις προτάσεις σου έχεις και diesel oil, με προβλημάτισες με την καλή έννοια . Θα επιλέξω όμως Red Line 5W-40 ή Amsoil 10W-40 AMO. ¶ψογα και τα δύο με το πρώτο ένα κλικ πιο πάνω! Silkolene 5W-40 PRO-S εξαιρετικό αλλά για πολύ πιο γρήγορους από το καρούλι μου! Τα έψαξα όλα και μπορώ να πω ότι είναι ένα και ένα! Τα βάζω και θα πω εντυπώσεις! Tsakhs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...