Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλησπέρα και από εμένα!

Μια ερώτηση: έχω κάνει 6.540 χλμ και τα λάδια μου έχουν φτάσει στα ελάχιστα (κατώτερα) φυσιολογικά επίπεδα. Τι πρέπει να κάνω; Να πάω για αλλαγή λαδιών και φίλτρου ή να συμπληρώσω λίγο και να κάνω τις αλλαγές στα 10.000 χλμ όπως λέει το manual;

Υ.Γ: έχω το polo 1.2 tsi

Edited by panosk8
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα!

Μια ερώτηση: έχω κάνει 6.540 χλμ και τα λάδια μου έχουν φτάσει στα ελάχιστα (κατώτερα) φυσιολογικά επίπεδα. Τι πρέπει να κάνω; Να πάω για αλλαγή λαδιών και φίλτρου ή να συμπληρώσω λίγο και να κάνω τις αλλαγές στα 10.000 χλμ όπως λέει το manual;

Υ.Γ: έχω το polo 1.2 tsi

Μπορείς να κάνεις ότι θες αλλά το μόνο σίγουρο είναι οτι πρέπει να βάλεις λάδι.

Είτε απλά συμπληρώνοντας είτε αλλάζοντας όλα τα λάδια..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους καλη χρονια κ καλα χιλιομετρα να εχουμε!

Πριν μερικες μερες αποκτησαμε ενα νεο....μελος στην οικογενεια, ενα polo 1.2 Tsi Dsg.

Παιρνοντας το απο την αντιπροσωπεια, μας ειπανε τα ιδια με τα λαδια για αλλαγη στις 15.000 κλπ.

Το σιγουρο ειναι οτι στα 7500 εμεις εχουμε αποφασισει να τα αλλαξουμε, το θεμα ειναι οτι δεν ξερουμε τι λαδια να του βαλουμε!

Ανοιγοντας το βιβλιο του αυτοκινητου ειδαμε οτι δεν περιγραφεται το λαδι με τον παραδοσιακο τροπο δλδ το ιξωδες αλλα με προδιαγραφες.

Λεει δλδ οτι θελει λαδι 502.00 η 504.00.

Στο εμποριο αυτες οι προδιαγραφες αντιστοιχουν απο 0W-30 λαδι εως κ 10W-40 !!!!

Φυσικα το ενα ειναι κατα πολυ διαφορετικο απο το αλλο.....

Στην αντιπροσωπεια που το παραλαβαμε μας ειπανε οτι βαζουνε 5W-30 λαδι, σε αλλη αντιπροσωπεια τηλεφωνικα μας ειπανε για 0W-30.

Ξερει κανεις σας τι πραγματικα ισχυει κ ποιο ειναι το ΣΩΣΤΟ ιξωδες για να βαλει κανεις λαδι σε αυτο το αμαξι????

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους καλη χρονια κ καλα χιλιομετρα να εχουμε!

Πριν μερικες μερες αποκτησαμε ενα νεο....μελος στην οικογενεια, ενα polo 1.2 Tsi Dsg.

Παιρνοντας το απο την αντιπροσωπεια, μας ειπανε τα ιδια με τα λαδια για αλλαγη στις 15.000 κλπ.

Το σιγουρο ειναι οτι στα 7500 εμεις εχουμε αποφασισει να τα αλλαξουμε, το θεμα ειναι οτι δεν ξερουμε τι λαδια να του βαλουμε!

Ανοιγοντας το βιβλιο του αυτοκινητου ειδαμε οτι δεν περιγραφεται το λαδι με τον παραδοσιακο τροπο δλδ το ιξωδες αλλα με προδιαγραφες.

Λεει δλδ οτι θελει λαδι 502.00 η 504.00.

Στο εμποριο αυτες οι προδιαγραφες αντιστοιχουν απο 0W-30 λαδι εως κ 10W-40 !!!!

Φυσικα το ενα ειναι κατα πολυ διαφορετικο απο το αλλο.....

Στην αντιπροσωπεια που το παραλαβαμε μας ειπανε οτι βαζουνε 5W-30 λαδι, σε αλλη αντιπροσωπεια τηλεφωνικα μας ειπανε για 0W-30.

Ξερει κανεις σας τι πραγματικα ισχυει κ ποιο ειναι το ΣΩΣΤΟ ιξωδες για να βαλει κανεις λαδι σε αυτο το αμαξι????

Ευχαριστω.

5W-30 είναι. Τα καλύτερα που μπορείς να βάλεις είναι τα Castrol Edge και τα Mobil1 ESP Formula. Προσωπικά έχω βάλει τα τελευταία μετά την αλλαγή των λαδιών στρωσίματος που είχε βάλει η VW και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος! 7.500km μέχρι στιγμής και δεν έχει κάψει σχεδόν σταγόνα.

Link to comment
Share on other sites

5W-30 είναι. Τα καλύτερα που μπορείς να βάλεις είναι τα Castrol Edge και τα Mobil1 ESP Formula. Προσωπικά έχω βάλει τα τελευταία μετά την αλλαγή των λαδιών στρωσίματος που είχε βάλει η VW και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος! 7.500km μέχρι στιγμής και δεν έχει κάψει σχεδόν σταγόνα.

Κατ'αρχην φιλε μου ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου.

Χωρις να θελω να αμφισβητησω τα λεγομενα σου αλλα κανοντας το δικηγορο του διαβολου, γιατι να ειναι το 5W-30 κ οχι το 10W-40 πχ?

Το εχει κανεις αυτο γραπτα η παμε βαση δοκιμων??

Link to comment
Share on other sites

Είναι φυσιολογικό να έχω μηδενική κατανάλωση λαδιού; Έχουν περάσει 3000 χιλιόμετρα από την τελευταία αλλαγή (Mobil-1 5W30) και η στάθμη στη βέργα δεν έχει πέσει καθόλου, ούτε χιλιοστό!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα άλλαξα λάδια και φίλτρο στο TSI/DSG μου με 6600 χιλιόμετρα.

Έβαλα Shell 5w-30 προδιαφραφής 504/507 (Shell Helix Ultra Extra SAE 5W-30 πεντάλιτρο) και φίλτρο ΜΑΝΝ W 712/90 που τα αγόρασα από το G-market. Με τα μεταφορικά πλήρωσα 68 Ευρώ , κα ήρθαν ταχύτατα σπίτι με courier.

Παιδιά, με το που τα άλλαξα παρατήρησα ότι το μοτέρ δουλεύει πιο ήσυχα και πιο ομαλά. Η διαφορά είναι μεγάλη, την κατάλαβα αμέσως!!!

Ίσως έπρεπε να τα έχω αλλάξει νωρίτερα.

Φίλε blugosi επειδή ήρθε η ώρα σε 1000km να του αλλάξω το λαδάκι, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν με το φίλτρο που έβαλες όλα είναι μια χαρά και δε πίνει πολύ... Γιατί στη σελίδα της MANN λένε πως στον 1.2TSI (77kw/105hp) μπαίνει το 712/91 κι όχι το 712/90 που είπες ότι έβαλες αν και τα δύο έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές!

Μίλησα και με τον άνθρωπο από gmarket αλλά και ο ίδιος δεν ήταν σίγουρος αν κάνει, αν και όπως είπε μέχρι και τα 6άρια τα Golf παίρνουν το 712/90 και μπορεί και το Polάκι να το πάρει αλλά δεν ήταν σίγουρος (θα ξέρει σε κάνα 2 μέρες).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε blugosi επειδή ήρθε η ώρα σε 1000km να του αλλάξω το λαδάκι, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν με το φίλτρο που έβαλες όλα είναι μια χαρά και δε πίνει πολύ... Γιατί στη σελίδα της MANN λένε πως στον 1.2TSI (77kw/105hp) μπαίνει το 712/91 κι όχι το 712/90 που είπες ότι έβαλες αν και τα δύο έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές!

Μίλησα και με τον άνθρωπο από gmarket αλλά και ο ίδιος δεν ήταν σίγουρος αν κάνει, αν και όπως είπε μέχρι και τα 6άρια τα Golf παίρνουν το 712/90 και μπορεί και το Polάκι να το πάρει αλλά δεν ήταν σίγουρος (θα ξέρει σε κάνα 2 μέρες).

Γιατι δεν πας να το παρεις απο την αντιπροσωπια για να εισαι σιγουρος,15-16 ευρω εχει.Ετσι κι αλλιως αν παθεις τιποτα μεσα στην εγγυηση και πας στην αντιπροσωπια δεν προκειται να σε καλυψουν αν δουν οτι δεν εχεις βαλει αυθεντικο φιλτρο

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν πας να το παρεις απο την αντιπροσωπια για να εισαι σιγουρος,15-16 ευρω εχει.Ετσι κι αλλιως αν παθεις τιποτα μεσα στην εγγυηση και πας στην αντιπροσωπια δεν προκειται να σε καλυψουν αν δουν οτι δεν εχεις βαλει αυθεντικο φιλτρο

Δεν ισχύει αυτό που λες. Δεν σε καλύπτουν όταν αυτό που βάζεις είναι εκτός προδιαγραφών της κατασκευάστριας εταιρίας και όχι αν δεν είναι ανταλλακτικό της εμπορίας της.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε blugosi επειδή ήρθε η ώρα σε 1000km να του αλλάξω το λαδάκι, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν με το φίλτρο που έβαλες όλα είναι μια χαρά και δε πίνει πολύ... Γιατί στη σελίδα της MANN λένε πως στον 1.2TSI (77kw/105hp) μπαίνει το 712/91 κι όχι το 712/90 που είπες ότι έβαλες αν και τα δύο έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές!

Μίλησα και με τον άνθρωπο από gmarket αλλά και ο ίδιος δεν ήταν σίγουρος αν κάνει, αν και όπως είπε μέχρι και τα 6άρια τα Golf παίρνουν το 712/90 και μπορεί και το Polάκι να το πάρει αλλά δεν ήταν σίγουρος (θα ξέρει σε κάνα 2 μέρες).

Αυτό το φίλτρο που πήρα από το G-market βίδωσε κανονικά στο αμάξι.

Η διαφορά μεταξύ του 90 και του 91 είναι στο εξωτερικό κέλυφος, για να το τσακώνει πιο εύκολα το εργαλείο για το ξεβίδωμα... Τρίχες δηλαδή...

Με τα λάδια που έβαλα (Σιέλ), έχω κάνει 16.000 χλμ. Δεν έχει χρειαστεί να προσθέσω ακόμη, αλλά δεν τα αλλάζω κιόλας. Κατευθείαν στις 30.000!!!!

Τώρα αν πίνει πολύ, είναι λίγο υποκειμενικό. Εμένα μου καίει 7.9 λίτρα στα 100 μέσο όρο. Αλλά το αμάξι δε βγαίνει καθόλου Εθνική Οδό/ Αττική Οδό κλπ.

Κινείται Γλυφάδα,Βάρης Κορωπίου, Πικέρμι και ανεβοκατεβαίνει καθημερινά σχεδόν Κατεχάκη με κίνηση. Με το A/C μόνιμα στο ΟΝ, και δεν έχω και ελαφρύ πόδι!!

Edited by blugosi
Link to comment
Share on other sites

Είναι φυσιολογικό να έχω μηδενική κατανάλωση λαδιού; Έχουν περάσει 3000 χιλιόμετρα από την τελευταία αλλαγή (Mobil-1 5W30) και η στάθμη στη βέργα δεν έχει πέσει καθόλου, ούτε χιλιοστό!

Απόλυτα. Στο δικό μου Πολο TSI/DSG έχω κάνει 16.000 χλμ (Σιέλ 5w30 γκρίζο μπιτόνι 504/507) και δεν έχει κάψει....

Στο C200 φτάνω τις 25.000 χλμ και δεν προσθέτω, και συ μιλάς για 3.000; Ούτε μπόμπος να ήτανε!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το max στον δεικτη λαδιου ειναι στο σπασιμο η εκει που τελειωνει το ζαγρε?Εγω εχω την εντυπωση πως ειναι στο σπασιμο αλλα ο μηχανικος μου εβαλε τα λαδια και στον δεικτη ειναι εκει που τελειωνει το ζαγρε και μου λεει πως εκει ειναι το max

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Έχω το polo 1,2 tsi και έχω κάνει περίπου 1.600km. Όταν το πήρα απο Φιλοσίδη μου είπαν να πάω ξανά για πρώτα λάδια στις 15.000Km ή στο χρόνο. Σε ερώτηση μου αν είναι καλό να αλλάξω πιο πρίν για καλύτερη χρήση μου είπε οτι δεν υπάρχει λόγος να το κάνω. Εσείς τι γνώμη έχετε;; Αν πιστεύετε οτι είναι καλό να αλλαχτούν για πρώτη φορά τόσο σύντομα στα πόσα χλμ να το κάνω και τι λάδια να βάλω;;

Καλησπέρα φίλε!Κατ'αρχάς η άποψή μου είναι μακριά από Φιλοσίδη.Είναι αρχικλέφταρος και μέσα οι μηχανικοί που έχει είναι ζώα.Εγώ έχω το polo το tsi χειροκίνητο highline.Το πρώτο service το έκανα στα 7000 χλμ όπου άλλαξα λάδια,φίλτρο λαδιού,φίλτρο καμπίνας,απολύμανση κλιματιστικού,καθάρισμα το φίλτρο αέρος,σφυξίματα και γενικός έκεγχος παντού.Επίσης παρά που δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ το παραμικρό με σβησίματα κτλ περάσαν το update στον εγκέφαλο.Η άποψή μου είναι ότι καλό είναι ανα 5.000 χιλιόμετρα να αλλάζονται λάδια και φίλτρο λαδιού

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το max στον δεικτη λαδιου ειναι στο σπασιμο η εκει που τελειωνει το ζαγρε?Εγω εχω την εντυπωση πως ειναι στο σπασιμο αλλα ο μηχανικος μου εβαλε τα λαδια και στον δεικτη ειναι εκει που τελειωνει το ζαγρε και μου λεει πως εκει ειναι το max

Στη βέργα που υπάρχει:

A - Δεν επιτρέπεται να συμπληρωθεί λάδι.

B - Μπορεί να συμπληρωθεί λάδι. Υπάρχει περίπτωση η στάθμη να βρεθεί κατόπιν στην περιοχή -Α-.

C - Πρέπει να συμπληρωθεί λάδι. Είναι αρκετό, μετά η στάθμη λαδιού να βρίσκεται στην περιοχή -B- (γραμμοσκιασμένο πεδίο).

Σε περίπτωση στάθμης λαδιού πάνω απο την περιοχή -Α- υφίσταται κίνδυνος για ζημιές στον καταλύτη.

– Αν η στάθμη βρίσκεται κάτω απο το σημάδι -C-, συμπληρώστε λάδι μέχρι το σημάδι -A-.

asdsadak.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στη βέργα που υπάρχει:

A - Δεν επιτρέπεται να συμπληρωθεί λάδι.

B - Μπορεί να συμπληρωθεί λάδι. Υπάρχει περίπτωση η στάθμη να βρεθεί κατόπιν στην περιοχή -Α-.

C - Πρέπει να συμπληρωθεί λάδι. Είναι αρκετό, μετά η στάθμη λαδιού να βρίσκεται στην περιοχή -B- (γραμμοσκιασμένο πεδίο).

Σε περίπτωση στάθμης λαδιού πάνω απο την περιοχή -Α- υφίσταται κίνδυνος για ζημιές στον καταλύτη.

– Αν η στάθμη βρίσκεται κάτω απο το σημάδι -C-, συμπληρώστε λάδι μέχρι το σημάδι -A-.

asdsadak.jpg

Speedy ο δικος μου δεικτης ειναι ο τερμα δεξια και αυτον τον οδηγο τον γραφει στο βιβλιαρακι μου.Αυτος ο οδηγος μας λεει για περιπτωση συμπληρωσης,τωρα που αλλαξα λαδια δεν πρεπει να βρισκονται στο τελος της περιοχης Α(προς τα πανω),το λεω αυτο επειδη την πρωτη φορα που αλλαξα λαδια και πηγα στην αντιπροσωπεια μου εβαλαν λαδια μεχρι και την περιοχη Α, ενω τις δυο επομενες φορες που αλλαξα λαδια και πηγα σε εξωτερικο συνεργειο μου εβαλαν λαδια μεχρι και την περιοχη Β.Ποιο ειναι το σωστο?

Link to comment
Share on other sites

Speedy ο δικος μου δεικτης ειναι ο τερμα δεξια και αυτον τον οδηγο τον γραφει στο βιβλιαρακι μου.Αυτος ο οδηγος μας λεει για περιπτωση συμπληρωσης,τωρα που αλλαξα λαδια δεν πρεπει να βρισκονται στο τελος της περιοχης Α(προς τα πανω),το λεω αυτο επειδη την πρωτη φορα που αλλαξα λαδια και πηγα στην αντιπροσωπεια μου εβαλαν λαδια μεχρι και την περιοχη Α, ενω τις δυο επομενες φορες που αλλαξα λαδια και πηγα σε εξωτερικο συνεργειο μου εβαλαν λαδια μεχρι και την περιοχη Β.Ποιο ειναι το σωστο?

προσωπικά πιστεύω πως πρέπει να σου βάζουν πάντα μέχρι και την Α.. :blush:

asdsadak.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το φίλτρο που πήρα από το G-market βίδωσε κανονικά στο αμάξι.

Η διαφορά μεταξύ του 90 και του 91 είναι στο εξωτερικό κέλυφος, για να το τσακώνει πιο εύκολα το εργαλείο για το ξεβίδωμα... Τρίχες δηλαδή...

Με τα λάδια που έβαλα (Σιέλ), έχω κάνει 16.000 χλμ. Δεν έχει χρειαστεί να προσθέσω ακόμη, αλλά δεν τα αλλάζω κιόλας. Κατευθείαν στις 30.000!!!!

Τώρα αν πίνει πολύ, είναι λίγο υποκειμενικό. Εμένα μου καίει 7.9 λίτρα στα 100 μέσο όρο. Αλλά το αμάξι δε βγαίνει καθόλου Εθνική Οδό/ Αττική Οδό κλπ.

Κινείται Γλυφάδα,Βάρης Κορωπίου, Πικέρμι και ανεβοκατεβαίνει καθημερινά σχεδόν Κατεχάκη με κίνηση. Με το A/C μόνιμα στο ΟΝ, και δεν έχω και ελαφρύ πόδι!!

Επανέρχομαι! Η διαφορά των φίλτρων είναι μεν στο κέλυφος, αλλά όχι στην πάνω μεριά που νόμιζα, είναι στην κάτω μεριά εκεί που βιδώνει στο μοτέρ.

Οι διαστάσεις, η βόλτα , όλα είναι ίδια , αλλά διαφέρουν στη διαμόρφωση και συγκεκριμένα στη συναρμογή του ελατηρίου. Εκτιμώ ότι δεν παίζει ρόλο, αλλά επειδή είναι ορατή η διαφορά θα βάζω μόνο το W712/91 από δω και πέρα.....

Οι άλλοι κατασκευαστές ΟΕΜ δίνουν το ίδιο φίλτρο για το 1.2 TSI - 1.4 TSI, εκτός της ΜΑΝΝ που δίνει δύο.

Έχω στα χέρια μου το προτεινόμενο φίλτρο σε κουτί μαμά VW κωδικού 03C 115 561D, και ενώ από τη μία πλευρά του φίλτρου γράφει VW/Audi , από την άλλη γράφει W712/91 που είναι κωδικός ΜΑΝΝ, οπότε δεν τίθεται θέμα να σου πει η VW ότι επειδή έβαλες MANN σου κόβει την εγγύηση κλπ.

post-10087-0-93997600-1299226042_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Aυτα ειναι . . .

Καλημέρα σας. Έχω ένα Polo GTI 2011. Η πρώτη αλλαγή λαδιών πρέπει να γίνει στις 2000-3000 χλμ; Η είναι μύθος; Το ιδανικό λάδι είναι Castrol 5W30 ή 5W40;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας. Έχω ένα Polo GTI 2011. Η πρώτη αλλαγή λαδιών πρέπει να γίνει στις 2000-3000 χλμ; Η είναι μύθος; Το ιδανικό λάδι είναι Castrol 5W30 ή 5W40;

Εγω φιλε στα 2000 θα τα αλλαξω μαζι με το φιλτρο.

Για μενα εναι απαραιτητο. Μετα στα 7,500 χλμ και καθε 7 χιλιαδες περιπου καθε φορα.

Κακο δεν κανεις καλο σιγουρα θα κανεις .

Αυτα που λενε οι αντιπροσωπειες ειναι για γελια.

5-30 καστρολ το λαδακι ειναι

Link to comment
Share on other sites

Εγω φιλε στα 2000 θα τα αλλαξω μαζι με το φιλτρο.

Για μενα εναι απαραιτητο. Μετα στα 7,500 χλμ και καθε 7 χιλιαδες περιπου καθε φορα.

Κακο δεν κανεις καλο σιγουρα θα κανεις .

Αυτα που λενε οι αντιπροσωπειες ειναι για γελια.

5-30 καστρολ το λαδακι ειναι

Σ ευχαριστώ πάρα πολύ. Σήμερα έκανα αλλαγή λαδιών στα 2.200..Να σαι καλά..Καλοτάξιδο.

Link to comment
Share on other sites

:clapping: - ειναι νωρις να μιλαμε για "ιδανικο λιπαντικο" απο την στιγμη που το αμαξι ειναι αστρωτο και δεν εχουμε κατασταλαξει στην χρηση του ,οταν στρωθει καλα το μοτερ και μπορουμε να δωσουμε ψηλα τοτε αν ειμαστε σπορ ή κανονικοι κανουμε και την αναλογη επιλογη σκεπτομενοι βεβαια και το κοστος (!)
Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστώ πάρα πολύ. Σήμερα έκανα αλλαγή λαδιών στα 2.200..Να σαι καλά..Καλοτάξιδο.

Να σε καλα κι εσυ

Καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα να εχεις παντα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.