DEMON4141 Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Εγω σήμερα κοίταξα τα λάδια και απελπίστηκα.Μετά από 1400 χλμ μετά από την αλλαγή λαδιών η στάθμη του λαδιού έιναι ακριβώς στο μισό. Την Πέμπτη θα πάω να δω τι παίζει μπας και βρούμε καμία λύση σε αυτό γιατί δεν πάει άλλο. (6η φορά στο συνεργείο για λάδια δηλαδή που θα φτάσουμε σε 1-2 χρονια καθε βδομαδα!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluekiller Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Na rotiso kati giati den proseksa.... Ti ladi bazete 0-30 ???? An nai tote einai apolyta logiko na sas to kaiei poly grigora afou einai para para poly lepto ladi kai emeis edo stin ellada exoume teleios diaforetikes thermokrasies apo ta specification tou ladiou. Diladi an exo katalabei kala apo kati pou diabasa ta ladia auta leitourgoune -05/+30 C . Ara den einai logiko re paidia na kaiei ladi karga ? Kai to kako distixos me esas ( 9N ) einai oti eiste longlife kai pairnete apokleistika 0-30 kai den eiste opos ta 6N pou mporoun na paroun 0-40 , 05-40 , 10-40 , 15-50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marko_polo Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Ελπίζω να ξέρετε Αγγλικά. Αν ναι τότε δείτε το συνημμένο άρθρο και ιδιαίτερα τον τελευταίο πίνακα και πιστεύω θα σας λυθούν οι όποιες απορίες. ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΛΑΔΙΩΝ ____________________.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Na rotiso kati giati den proseksa.... Ti ladi bazete 0-30 ????An nai tote einai apolyta logiko na sas to kaiei poly grigora afou einai para para poly lepto ladi kai emeis edo stin ellada exoume teleios diaforetikes thermokrasies apo ta specification tou ladiou. Diladi an exo katalabei kala apo kati pou diabasa ta ladia auta leitourgoune -05/+30 C . Ara den einai logiko re paidia na kaiei ladi karga ? Kai to kako distixos me esas ( 9N ) einai oti eiste longlife kai pairnete apokleistika 0-30 kai den eiste opos ta 6N pou mporoun na paroun 0-40 , 05-40 , 10-40 , 15-50 ← Δεν παιρνουμε αποκλειστικα 0-30, υπαρχουν συνεργεια που βαζουν και 10-40 σε 9Ν. Εμενα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο εξ'αρχης του βαζουν 10-40 και το πινει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 Δεν παιρνουμε αποκλειστικα 0-30, υπαρχουν συνεργεια που βαζουν και 10-40 σε 9Ν. Εμενα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο εξ'αρχης του βαζουν 10-40 και το πινει... ← Οντως ετσι ειναι. Και εμενα 10W40 μου εβαλαν και αυτο μου ειπε και ο πωλητης οταν το πηρα. Παντως δεν μου πινει καθολου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEMON4141 Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 (edited) Το λάδι που έβαλαν μέσα μετά την αλλαγή λαδιών επειδή είχα πάει πολλές φορές και τους είχα πρήξει τα @@ ήταν 0-40 και μου είχαν πει οτι θα λυθεί το πρόβλημα αλλά που τα ίδια παραμένει!!! Edited April 20, 2005 by DEMON4141 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEMON4141 Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 (edited) Λοιπόν σήμερα πήγα στο συνεργείο για να δώ τελικά τι θα γίνει με τον κινητήρα και τα λάδια. Ήρθε ο μηχανικός κοίταξε την στάθμη το λαδιών είδε οτι ήταν στο μισό του δείκτη με ρωτάει αν έχω δει τίποτα διαρροές από κάτω από το αυτοκίνητο αν το πατάω όταν είναι κρύος ο κινητηρας , του εξήγησα πώς έχει το θέμα και μου λέει για αλλαγή κινητήρα πρέπει το αμάξι να καίει περισσότερο από 1 λίτρο στα 1000 χλμ και κάτι άλλες δικαιολογίες(πραγματικά δεν μπορώ να θυμηθώ τι μου έλεγε γιατί ήμουν σε μεγάλη ένταση όσο πέρναγε η ώρα). Αποτέλεσμα όλης της διάγνωσης να μου κάνουν επισκευή στον κινητήρα . Του έιπα δεν παίζει κάτι τέτοιο δεν το δέχομαι με τίποτα γιατί είναι αμάξι 4 μηνών και δεν επιτρέπεται να γίνονται αυτά!!! Απαίτησα την αλλαγή του κινητήρα και μετά από αρκετό μπλα μπλα τελικά έστειλαν στα κεντρικά τα νούμερά μου και περιμένω μια απάντηση από Δευτέρα. Ελπίζω μετά από τόσο πρήξιμο να κάνω κάτι αλλίως θα τους πάρει ο ΔΙΑΟΛΟΣ!!!!!! Δεν ξέρω αν βοήθησα καθόλου οτι απορίες υπάρχουν και μπορώ να λύσω απλά PM me. (Sorry για το μεγάλο post απλά ήθελα και νομίζω οτι επρεπε να τα πώ γιατί μας κοροιδεύουν!) Edited April 22, 2005 by DEMON4141 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ_XLR8 Posted May 12, 2005 Report Share Posted May 12, 2005 Στα 37.700 km πήγα στο συνεργείο (LATSIS Πάτρα) για τη προγραμματισμένη αλλαγή λαδιών. Βάζω ανά 7.000 km. Μέχρι τότε δεν είχα κανένα πρόβλημα ώσπου στα 40.200 km που ήμουν στην Εθνική Οδό Πατρών-Πύργου (διασταύρωση Βαρθολομιού) και πήγαινα με 110 km σταθερά, ανάβει ξαφνικά το λαμπάκι λαδιών κίτρινο (μπιιιιίίίίίπ!!!!!!!). Ώπα λέω τι έγινε τώρα! Σταματάω αμέσως σε ένα πλάτωμα εκεί κοντά και αφήνω λίγο το τουτού να κρυώσει για να δω τη στάθμη λαδιών. Κοιτάω και τι να δω!!! Ήταν ακριβώς κάτω από το τη κανονική περιοχή. Στο όριο δηλαδή, όχι εκεί που ανάβει κόκκινο το λαμπάκι. Κοιτάω το βιβλίο και αυτό σημαίνει χαμηλή στάθμη λαδιών. Έκανα το σταυρό μου! Αφού τέλη Μαρτίου έκανα αλλαγή λαδιών πως μέσα σε 2.500km έκαψε τόλο λάδι! Το αυτοκίνητο δε το οδηγώ πάνω από 4.000 στροφές. Μετρημένες στα δάχτυλα οι φορές που έχει πάει 5.000 στροφές. Διαπιστώνω ότι στο γκαράζ του σπιτιού δεν υπήρχε σταγόνα λάδι και γενικά τίποτα ύποπτο. Αφού έφτασα στο προορισμό μου, αφήνω το αμάξι για 3 ώρες ακίνητο. Ξανακοιτάω τα λάδια, πάλι τα ίδια. Πάω σε βενζινάδικο για να προσθέσω λάδια, όλα κομπλέ ώστε να γυρίσω Πάτρα, έκανα δηλαδή 100km επιστροφή. Στη Πάτρα η στάθμη λαδιού ακριβώς όπως όταν πρόσθεσα λάδια. Το επόμενο πρωί πάω στον Λάτση και το κοίταξε από χίλιες δυο μεριές και δε βρήκε τίποτε, ίχνος διαρροής ή βλάβης. Υπάρχει ρε παιδιά το ενδεχόμενο όταν το πήγα για αλλαγή στα 37.700 km να μη μου έβαλε όλα τα λάδια; Ήταν μαλιστα η πρώτη φορά που δεν ήμουν κι εγώ κάτω στο συνεργείο, ήμουν στο σαλόνι και διάβαζα περιοδικό. Αν είναι αυτό, τότε θα του τα πω ένα χεράκι. Δε θυμάμαι και ποιο παιδί είχε βάλει να μου αλλάξει λάδια γιατί κατά τα άλλα είναι πολύ καλό συνεργείο, καλύτερο από τη Δέλτα Car. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 12, 2005 Report Share Posted May 12, 2005 χα!καλως ηρθες στο κλαμπ των λαδοφαγων!!μη στεναχωριεσαι φιλε μου!εχουμε ανοιξει πολλα παρομοια θεματα για λαδακια που καινε τα απιστευτα στα δικα μας τα πολλακια!!!τι εχεις 75 η 100αρι?ειναι απο τη μανα τους να καινε τοσο πολυ εμενα πριν 2 μηνες εβγαλε ενδειξη κ ειχα αλλαξει πριν 3000 χιλ μη σκας θα το συνιθησεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted May 12, 2005 Report Share Posted May 12, 2005 'Ηρεμα, ήρεμα. Βάλε λάδια ακριβώς μέχρι το max, και ξανατσέκαρε μετά απο 1000 χιλιόμετρα. ¶ν έχει κάψει λαδάκι, πήγαινε σε ένα βενζινάδικο και συμπλήρωσε μόνος σου ακριβώς μέχρι το max για να δείς τί έχει κάψει. Δέν θα ανησυχούσα άν καίει λιγότερα απο 0.5 λίτρα/1000 χιλιόμετρα. ¶ν ήταν διαρροή θα φαινόταν κατευθείαν. Η VW (για να μήν αντικαθιστά κάθε μοτέρ που καίει λαδάκια) λέει κατανάλωση λαδιού φυσιολογική μέχρι 0.8-1l/1000km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted May 12, 2005 Report Share Posted May 12, 2005 (edited) Μην αγχωνεσαι. Βαζω στοιχημα οτι το λαδι που σου εβαλαν ειναι 0W40 Εξαλλου τα 9Ν...........φημιζονται για την καταναλωση τους στο λαδι (εκτος απο το δικο μου ) Edited May 12, 2005 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ_XLR8 Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 (edited) super sayian, έχω το 1.4 16v 100PS. Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λέτε και να μην είναι πρόβλημα μηχανής κτλ. Είδα και τα άλλα topics περί λαδιών, απλά παραξενεύτηκα γιατί μου το παρουσίασε αμέσως μετά τη λήξη της εγγύησης (έκλεισα 2 χρόνια μέσα Απρίλη). Anyway, σας ευχαριστώ πολύ που με καθησυχάσατε και θα κοιτάω τα λάδια συχνότερα. Edited May 13, 2005 by DJ_XLR8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEMON4141 Posted May 13, 2005 Report Share Posted May 13, 2005 Το δικο μου το 9Ν 16ν 100 παρουσίασε το πρόβλημακατα την διάρκεια του στρωσίματος (πολύ νορμάλ στρώσιμο) απο τότε κάθε λίγο και λιγάκι ήθελε προσθήκη λαδιού. Το μοτέρ μου κρίθηκε ελαττωματικό και την δευτέρα το βάζω μέσα για αλλαγή. Από 0-30 το άλλαξα σε 0-40 (μου είπαν οτι θα στρώσει αλλά τιποτα). Αυτό βέβαια μπορεί να είναι και μεμονομένη περίπτωση αλλά από οτι είδα και άλλα αυτοκίνητα είχαν το ίδιο πρόβλημα. Εύχομαι να μην έχει κάτι αντίστοιχο το αμάξι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ_XLR8 Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 Κι εγώ εύχομαι να μην έχει τίποτα τέτοιο γιατί τον Απρίλιο μου έληξε η εγγύηση (μοτέρ). Παρόλα αυτά, πάλι χτες είδα να έχει πέσει η στάθμη του λαδιού και θα το πάω το μεσημέρι στο συνεργείο. Ειλικρινά δε ξέρω τι να πω ρε γαμώτο! Θα δω τι θα μου πει κι ο μάστορας και θα σας πω το απογευματάκι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC9N Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 αμα συνεχισετε να βαζετε 0-30 ενοειτε θα τρωει λαδι.... Πηγαινετε να βαλετε 10-50 και τελειωσε το θεμα... ΕΓΓΥΗΣΗ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo-man Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 αμα συνεχισετε να βαζετε 0-30 ενοειτε θα τρωει λαδι....Πηγαινετε να βαλετε 10-50 και τελειωσε το θεμα... ΕΓΓΥΗΣΗ ← Εμενα μου σταματησε να ρουφαει λαδια απο τη στιγμη που αρχισα να βαζω 15-50 ημι-συνθετικα σε συνδιασμο να το ζεσταινω 2-3 λεπτα πριν ξεκινησω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 Ρε παιδιά γιατί απο το ένα άκρο στο άλλο??? Απο το πιό ψηλό στο πιό λεπτό??? Χρυσή τομή. 10-40 ημισυνθετικό, ή 5-40 συνθετικό, και ησυχάζετε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 22, 2005 Report Share Posted June 22, 2005 (edited) εμενα παντως στα 15.000 κμ αντε να μου καψει 200-250 γραμμαρια 0-30 φουλ συνθετικο Edited June 22, 2005 by NforN_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jounior Posted June 23, 2005 Report Share Posted June 23, 2005 ΕΓΩ ΤΑ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΘΕ 10000 ΧΛΜ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΕΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΒΑΖΩ 10-40 ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 23, 2005 Report Share Posted June 23, 2005 Το ιδανικό λάδι! 10-40!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted June 23, 2005 Report Share Posted June 23, 2005 Το ιδανικό λάδι! 10-40!!! ← Ω ναι! Νομιζω για τα μοτερια μας και για τις συνθηκες της χωρας μας το 10W40 ειναι μια χαρα. Εμενα παντως δεν καιει καθολου το ατιμο (φτου να μην το ματιασω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted June 23, 2005 Report Share Posted June 23, 2005 η δικη μου η καταβοθρα εκτος απο βενζινη καει κ λαδια!ειναι αχορταγο κ λαιμαργο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted June 23, 2005 Report Share Posted June 23, 2005 Εγώ πριν 3.000χλμ έβαλα 10W40. Σε λίγο που θα του κάνω το service θα κοιτάξω την στάθμη του. Στα 15.000 είχα αλλάξει λάδια (service στην αντιπροσωπεία). Και στα 21.000 ήθελε αλλαγή. Είχε πιει 3/4 του λίτρου. Ή με κλέψανε βάζοντάς μου λιγότερο λάδι. Θα δούμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted June 30, 2005 Report Share Posted June 30, 2005 Αχμμμ σημερα μετα απο μια συζητηση που εκανα με εναν φιλο, προτεινει για τα μοτερια μας το 0W30 (αυτο που λεει και η Vw). To 10W40 το προτεινουν ....για να μην γκρινιαζουμε. Μεταξυ 0W30 και 0W40 ομως τι να βαλω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 30, 2005 Report Share Posted June 30, 2005 0W35 0W30 oτι λεει και η μαμα αλλα απ οτι μου ειπανε προσφατα στον παζαροπουλο που πηγα τα αλλαξανε με τα 15W40.....ειναι λεει καλυτερα για το ellada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...