nikkosnet Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 Κοιτα να δεις για τις θερμοκρασιες της χωρας μας, σιγουρα ταιριαζει το 10W40, ομως οπως λεει και ο Μιχαλης, το καλυτερο ειναι αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης. Μας λενε να βαζουμε 10W40 γιατι κανουμε παραπονα επειδη τα Polakia μας καινε πολυ λαδι. Στην ουσια δεν το καινε γιατι θα καπνιζαν και θα μυριζαν τα αμαξια μας σαν ....πουστ..ες! Το λαδι εξατμιζεται επειδη ειναι ψιλο. Εγω ελεγα για το 0W40 γιατι εχουμε τονους ολοκληρους εδω απο Mobil 1 που βαζουμε στα Porsche και μου ερχεται πολυυυ φθηνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 Οσοι πατε στην επισημη αντιπροσωπεια εχετε προσεξει μηπως τι μαρκα λαδι σας βαζουν; Τελευταια φορα παντως που ειχα παει εγω στα 30.000χλμ μου ειχαν βαλει Shell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 Eγω ειχα δει Aral...... Ε ρε μιζες και συμφωνιες που πεφτουν........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEMON4141 Posted July 1, 2005 Report Share Posted July 1, 2005 εγώ έχω δει και κάτι άλλα KOLBEN (τώρα μούφες ειναι?) και τα κλασσικά ARAL. Βέβαια υπάρχει και η πουστιά που έτυχε σε ένα γνωστό μου στην SKODA να βάζουν απλά τις ετικέτες από άλλα λάδια και το μπουκάλι με το λάδι να είναι μια μούφα και μισή. Προσέξτε το αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted July 2, 2005 Report Share Posted July 2, 2005 εμενα,απο τοτε που αρχισα να βαζω 10-40 ημισυνθετικο,λαμπακι για λαδι και δοξα τω θεω για τιποτα αλλο δεν ξαναναψε!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polistas Posted July 2, 2005 Report Share Posted July 2, 2005 Valvoline 15W40.Αυτο μου βαλανε και ειμαι ικανοποιημενος αρκετα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Στην Autonet Νέας Μάκρης πάντως βάζουνκάποιο λάδι μάρκας..."ψ", πρώην Divinol,το οποίο δεν εμπιστεύομαι με τίποτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekparot Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Σημερα εκανα το service στο polo και μου βαλανε και παλι Shell Helix Ultra, μου ειπαν σε 15.000χλμ να ξαναπαω. Αληθεια θα κρατησουν τοσα χλμ. τα λαδια; Δεν το νομιζω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Εξαρτάται από τη χρήση και τις κλιματολογικές θερμοκρασίες και ακρότητες στις οποίες θα υποβάλεις τον κινητήρα σου! Καλού κακού πήγαινε και άλλαξε λάδιαστα 10000χλμ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ_XLR8 Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Παιδιά εγώ πάντως τι να σας πω. Έχω στεναχωρηθεί αφάνταστα με την όλη κατάσταση με τα λάδια. Σήμερα πάλι κοίταξα τα λάδια και έχει πέσει πολύ η στάθμη. 3 φορές το πήγα στον Λάτση και μου είπε να μην ανησυχώ. Εν τω μετάξύ αυτές τις 2 εβδομάδες θα είμαι συνέχεια στο δρόμο. Λευκάδα-Αθήνα-Πάτρα-Ζάκυνθος. Στο συνεργείο μου βάζει λάδι Divinol. Σκέφτομαι να το παώ σήμερα και να του πω να μου βάλει Castrol μαύρα. Έτσι μου πρότειναν οι περισσότεροι. Αν και εκεί έχω πρόβλημα, τότε αντίο Polo! Κατά τα άλλα δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με το αμάξι. Anyway, θα σας πω πάλι αποτελέσματα σε λίγες μέρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 βρε παιδια τα χουμε πει τοσες κ τοσες φορες ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 7500ΧΛΜ ΜΕ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ 0W-30 ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΙΜΑ ΑΛΑΣΚΑΣ! ΣΙΓΑ ΤΟ ΕΞΟΔΟ! ΑΝ ΠΑΛΙ ΕΧΕΤΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ Κ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΑ 15.000ΧΛΜ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΓΑ. ΘΑ ΚΑΙΤΕ ΛΙΓΟ ΛΑΔΙ FOR EVER ΑΥΤΑ ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΤΟΣΑ ΤΟΠΙΚ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ! εγω αλλαζω καθε 7με 8000 χλμ με 0W-40 και δε καιει σταγονα ( στο πολο 9Ν) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ_XLR8 Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Λοιπόν, το πήγα σήμερα για το service του & για αλλαγή λαδιών και μου άλλαξε τύπο λαδιού. Μου έβαλε 10w40 ημισυνθετικά. Πιστεύω να μην έχω πρόβλημα και μ' αυτά! Σας ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας, να 'στε καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 19, 2005 Report Share Posted July 19, 2005 Α) ΠΟΤΕ αλλαγη λαδιων αν δεν ειστε απο πανω γιατι απλα συμπληρωνουν & σου χρεωνουν ΟΛΗ την συσκευασια.Για να ειναι εξασφαλισμενοι σου λενε "ελα σε 4-5000 χλμ να τα ξανα αλλαξουμε & ΤΟΤΕ κανουν κανονικη αλλαγη (παθων) Εγω εκτος στο πρωτο σερβις ολες τις αλλαγες τις εκανα σε γνωστο μου βενζινα με λαδια επιλογης μου. Β) η αντιπροσωπειες συνηθως βαζουν ημισυνθετικα με το σκεπτικο οτι κανεις χρηση πολης.Τα λαδια ειτε ειναι μαρκα "τσιου" ειτε φασον εταιριας λιπαντικων συνηθως "τσιου" που εχουν ταμπελα πχ SKODA Γ) Καλο το manual,δεν ειναι & πανακεια ! Δεν εχουμε μπουζι,φιλτρο κλπ που λεει 0/40..δεν ειμαστε Σιβηρια παιδια να εκκινουμε απο -30 C ! 5/40 Συνθετικο..δοκιμασμενο σε καθε συνθηκες απο -6 C εκκινηση ως 43 C κυνηγι σε στροφηλικι ενω εκαψε μηδαμινη ποσοτητα.Καλυτερο πιστευωω απο το 10/40 15/60 Εστερικο,αγωνιστικο..ΗΤΤΑ..κροταλισμα κινητηρα τα κρυα πρωινα,αυξημενος θορυβος εν κινηση & εκαψε αρκετη ποσοτητα ΣΥΧΝΟΣ ελεγχος βεργας & τοποθετηση οργανου πιεσης λαδιου ( ) ενιοτε & ΑΛΛΑΓΗ ροδελας γιατι χαλαει το πατημα της απο τις συχνες αλλαγες. Τα 75 οταν ζοριζονται καινε πιο πολυ απο τα 101 στις ιδιες συνθηκες. ΟΧΙ στις μεγαλες αποκλισης ιξωδους ουτε "αγωνιστικα" σε αμαξια ηπιας χρησης SHELL,BP υποπτα σε μαιμουδιες ιδιως σε πρακτικομακρια-σουπερ μαρκετ CASTROL,MOTUL καιγονται πολυ γρηγορα Αλλαγη καθε 5-7000 χλμ γιατι καλο λαδι+καθαρη βενζινη=παραταση ζωης μοτερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 (edited) Ευχαριστω συναδελφε μα θα σε στεναχωρησω για τα Motul. Το προβλημα που ανεφερα παραπανω με το εστερικο λαδι ηταν με το 300V 15/60 που εβγαζε τοτε γιατι τωρα αλλαξε πλεον ! Εχω διαβασει & ακουσει χιλια μυρια υπερ & κατα αυτου του αγωνιστικου λαδιου.. Για αλλη χρηση απλα ειναι η κορωνιδα θα ελεγα..στην μικρη Σκορπινα μου δυστυχως δεν δουλεψε καλα ισως φταιει η χρηση για την οποια κανει αυτη. Το αλλαξα παλι με Valvoline 5/40 & εμεινα αφωνος..καλυτερη εκκινηση,πιο αθορυβη λειτουργια ρελαντι & εν κινηση,μικροτερη καταναλωση.. [ αν την κανω αγωνιστικη τοτε θα της το..ξαναβαλω..το λαδι λεω.. ] Edited July 20, 2005 by TSAKHS-EYBOIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LADILAS Posted July 20, 2005 Report Share Posted July 20, 2005 (edited) Ιστορικό Λαδιών:Πρώτη φορά στις 5000χλμ 1 λίτρο,στις 9000 άλλο ένα και στο service των 15 είχε ξανα ανάψει.(Τις πρώτες φορές είχα συμληρώσει 10/40 ,έτσι απο το μυαλό μου, γιατι κανείς δεν μπορούσε να μου πεί τι λάδια είχε μέσα παρα μόνο στο τηλ η totalcare "να γράφει προδιαγραφών vw 54...,50.. κλπ" )Μετά 1-1,5 λίτρο κάπου στις 20000 (και επειδή δεν είχα ιδέα τι είχε μέσα έκανα αλλαγή λαδιών και έβαλα 5/30 shell helix) και πάνω που έλεγα πως ησυχάσαμε στις 27000 χλμ τσίμπησε άλλο ένα.(μπορεί να ξεχνάω και καμία) .Τωρα συμλήρωσα 5/30 visco bp για τα οποία έχω ακούσει τα χειρότερα!(αφού τα έβαλα).Επόμενη,προγραμματισμένη αλλαγη σε κανα 2 μηνο εκτώς αντιπροσωπείας πλέον αφου έληξε η εγγύηση... Edited July 20, 2005 by LADILAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 22, 2005 Report Share Posted July 22, 2005 ΑΜΑΝ- - - -τι λες βρε συναδελφε !!! Φοινικελαιο σου εβαλαν μεσα σαν & αυτο που χρησιμοποιουν τα φαστ-φουντ; Πετα τα τα μπ@ρδελα & βαλε κατι της προκοπης αφου δεις απο το εγχειριδιο τι ιξωδες λεει η εταιρια & μετα στη συσκευασια θα δεις τις προδιαγραφες του λαδιου. Σε ορισμενα βενζιναδικα της SHELL & της BP εχω ακουσει οτι τα ορυκτελαια/ημισυνθετικα που βαζουν ειναι ανακυκλωμενα ενω μην αγοραζεις απο πρακτικομακρια σουπερ-μαρκετ γιατι κυκλοφορουν εκει & απομιμησεις..μονο απο μαγαζι που πουλαει λαδια & αφου μελετησεις καλα το εγχειριδιο του αμαξιου & φυσικα εντρυφησεις στο διαδικτυο "τι παιζει" απο αλλους χρηστες. Σωστο λαδι+καθαρη βενζινη=μακροβιο μοτερ { απατεωνες με τα κωλολαδα σας- } Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 Για ακούστε εδώ: Είχα βάλει castrol 10 - 40 για 7.500 χλμ. και στα 5.500 χλμ μου άναψε το λαμπάκι για χαμηλή στάθμη λαδιού. Πήγα και συμπλήρωσα 1 λίτρο που είχε κάψει!!!! Δεν ξέρω τι να κάνω. Μου είπαν (όχι από την αντιπροσωπεία) να το πάω σε 1000 χλμ να το ξαναελέγξουμε να δούμε τι θα κάνουμε. Θα τους πω να κοιτάξουν την βαλβίδα λαδιού. Αλλιώς για πείτε μια καλή μάρκα λαδιού και τι τύπο λαδιού να βάλω. 5W 40??? Pleaz, I need some help Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 1 λίτρο στα 5.500 χιλιόμετρα δέν είναι τραγικό, είναι κάπου 200cc τα χίλια χιλιόμετρα. Εγώ δέν θα έδινα ιδιαίτερη σημασία για να είμαι ειλικρινής, είναι εύκολα μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια κατανάλωσης λαδιού. Στη θέση σου θα το άφηνα, γιατι για να αντιμετωπίσεις κάτι τέτοιο θέλει λύσιμο το μισό μοτέρ (για να τσεκάρεις τσιμοχάκια βαλβιδών, δαχτυλίδια πιστονιών και άλλα άγρια πράγματα). Βεβαιώσου μόνο οτι δεν είνια διαρροή (πανεύκολο, απλά πλύνε το μοτέρ αν είναι βρώμικο και βεβαιώσου οτι μένει καθαρό απο λάδια). , και μετά ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ. Θα πληρώσεις τα μαλλιοκέφαλά σου σε λύσε δέσε, και σίγουρο οτι θα βρείς άκρη δεν είναι. Είναι σαφώς μέσα στα απολύτως φυσιολογικά όρια κατανάλωσης λαδιού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 Οπως ειπε & ο Quasar παραπανω μην σε ανησυχει αυτη η καταναλωση ειναι σε λογικα πλαισια. Πες οτι σου ανοιγει ο μαστορας το μοτερ & σου λεει οτι το ελατηριο λαδιου του πιστονιου θελει αλλαγη γιατι ειναι φαγωμενο,εκτος οριου κλπ..ξερεις τι εχεις να πληρωσεις; ΟΥΤΕ που το φανταζεσαι !!! Λυσιμο μοτερ μονο σε εσχατη περιπτωση,οχι για τετοια ψιλοπραγματα (μονο ανοιξε κλεισε χωρις να κανει κατι θα στα παρει για φλαντζα,εργατικα κλπ) Αλλαξε για δοκιμη τα Castrol με κατι αλλο.Η πειρα μου σε μοτο-αυτο λεει πως αυτη & η Motul βγαζουν κορυφαια λαδια που ομως εχουν υψηλη καταναλωση. Την εχω πατησει με το Μotul 300V & εβαλα 5W/40 Valvoline..πληρη μεταμορφωση ! Καλυτερη εκκινηση εν ψυχρω,πιο χαμηλος ο θορυβος στο ρελαντι & εν κινηση,ελαχιστοτατη καταναλωση-βρηκα την υγεια μου ΣΗΜ: καθε μοτερ "αγαπαει" διαφορετικο λαδι,πειραματησου & στηνε αυτι στον ηχο & ματι στο οργανο στο τι κανει το μοτερ σου μετα..δωσε βαση που λενε ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 25, 2005 Report Share Posted July 25, 2005 (edited) Την εχω πατησει με το Μotul 300V & εβαλα 5W/40 Valvoline..πληρη μεταμορφωση ! 5W/40 Valvoline δηλ. Σκέφτομαι να το δοκιμάσω αν συνεχιστεί. Απλά με προβλημάτισε γιατί άναψε το λαμπάκι .... Ξέχασα να πω ότι έχοντας βγάλει το καπάκι του κινητήρα (σκούπα γαρ) βλέπω λαδάκι πάνω από το μοτέρ -ξεραμένο-. Παίζει να φταίνε τα ανοίγματα 1η, 2α /6500 στροφές που κάνω συχνά?? Edited July 25, 2005 by bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 Παίζει. Γενικά την μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού πάντως την έχεις στο "κρύο σκίσιμο", δηλαδή όταν το τσιτώνεις έστω και λίγο όταν είνια κρύο (που δέν έχουν σφραγίσει τίγκα ακόμα τα πιστόνια) γενικά το τσιμπάει πιό εύκολά. ¶ν θές πάντως να είσαι ψείρας, κάνε τον κόπο να βγάλεις το κάλυμμα του μοτέρ, σκούπισε τα λάδια άν υπάρχουν και σε καμμιά μέρα δύο ξανακοίτα να δείς άν δακρύζει απο πουθενά (με τόσο λίγο καμμιά σοβαρή διαρροή δεν θα βρείς πάντως). Έ, και άμα δεν βαριέσαι, τσέκαρε τα κλασσικά, βίδα και φλάντζα κάρτερ και γενικά παίξε το παιχνίδι "βρές το λαδάκι". Ή ακόμα καλύτερα, σταμάτα να τριβελίζεις το κεφάλι σου για την εντελώς φυσιολογική ποσότητα λαδιού που τσιμπάει το μοτέρ σου. Κοιμήσου ήσυχος γνωρίζοντας οτι πολλά πολάκια τσιμπάνε μισό και ένα λίτρο λάδι στα ΧΙΛΙΑ χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 Σωστα σου λεει ο Quasar,παιζει & μαλλιστα πρωτευων ρολο ! Η κλασσικη βλαβη κατα ADAC ειναι στα καπακια group vag λογω ψυχρων κακων εκκινησεων,εκει γινεται η σφαγη.Κανονικο ζεσταμα & αφου ερθει το μοτερ σε νερο & λαδι στην σωστη θερμοκρασια τοτε αρχιζουμε τις γκαζιες. Σου ειπα για 5/40 Valvoline γιατι το εχω δοκιμασει σε εκκινησεις με -5 C χωρις κανενα προβλημα & η καταναλωση του ειναι μηδαμινη ενω το μοτερ δουλευει σαν ραπτομηχανη ξανα ( καλο το Motul 300v αλλα σε εμενα..δυστυχως.. ..) Μεταξυ 5/40 & 10/40 ΔΕΝ υπαρχει διαφορα στην προστασια οσον αφορα το καλοκαιρι οποταν γιατι τον χειμωνα να μην βοηθησεις την καυμενη την αντλια λαδιου να στειλει το 5αρι πιο γρηγορα στο μοτερ & καθ'οτι πιο λεπτορευστο να παει πιο ευκολα σε ωστηρια κλπ; ΣΗΜ: δεν εχω καμια σχεση με εμποριο,ανταλλακτικα κλπ,οτι λεω ειναι εκ'πειρας- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 (edited) Υπενθυμιζω οτι μιλαω για το 300V 15/60 Competition το οποιο πλεον σταματησε να βγαινει & παραγεται ως 20/50 η' 60 LE MANS..η διαφορα με το 5/40 που φοραγα πρωτα ηταν εμφανεστατη. Οι παρατηρησεις μου ηταν απο 7500 χλμ στο καθενα σε πασης φυσεως συνθηκες οπου ξεκαθαρα ειδα οτι το μοτερ δεν δουλευε τοσο καλα στα -5 C ξεκινηματα,ηταν θορυβωδες στο ρελαντι & εν κινησει,εκαψε παραπανω λαδι. Με το που ξαναβαλα 5/40 το μοτερ αλλαξε αρδην συμπεριφορα -ειμαι υποχρεωμενος να αποδεχτω το αποτελεσμα ! Αλλωστε ειπα οτι καθε μοτερ "αγαπαει" διαφορετικο λαδι,δεν ειπα οτι ειναι το 300V Competition αχρηστο. Απλα σε εμενα ΔΕΝ δουλεψε οπως περιμενα,σε αλλον θα ειναι πιθανον τελειο. Το μοτερ εχει κοκκινα στις 5500 & εγω το φτανω στις στροφες στις 6150 που ειναι ο κοφτης (εχω Φ.Π.Ε πληρες) χειμωνα-καλοκαιρι__τι αλλο ζορι να του ριξω; Edited December 16, 2007 by TSAKHS-EVIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 Παιδιά δεν το σκίζω όταν είναι κρύο. Πάντα οδηγώ ομαλά και δεν ξεπερνώ τις 3.000 στροφές μέχρι η θερμοκρασία να φτάσει στους 90 βαθμούς. Θα βοηθούσε να βάλω οργανάκι να βλέπω την θερμοκρασία λαδιού ή είναι too much? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 27, 2005 Report Share Posted July 27, 2005 Καλό είναι άμα το έχεις, αλλά δεν λέει και τίποτα στην πραγματικότητα, δεν αξίζει τον κόπο να το βάλεις. Στην ουσία μαζί με το νερό ζεσταίνεται το λάδι, και σε εμένα συνήθως λίγο γρηγορότερα κι' όλας.. Μήν ασχοληθείς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...