Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Μεταβλητά διαστήματα service. Το διόρθωσα και στο αρχικό μου μήνυμα.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως και μπορείς και αν θέλεις μπορείς να τους ζητήσεις να σου γυρίσουν το αυτοκίνητο σε σταθερά διαστήματα service. Άλλωστε και στις δυο περιπτώσεις τον ίδιο τύπο λαδιού χρησιμοποιούμε 5w-30.

Link to comment
Share on other sites

Ναι γιατί είναι πλήρως συνθετικά.

Στη σελίδα της Castrol http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9024084&contentId=7073092 μπορείτε να δώσετε τον τύπο του αυτοκινήτου σας και να βρείτε τον τύπο λαδιού που του αρμόζει. Στην περίπτωσή μας το προϊόν είναι το ίδιο ανεξάρτητα από τον τύπο διαστημάτων του service του οχήματος. Μη με ρωτήσετε γιατί, πραγματικά δεν ξέρω γιατί υπάρχει η διαφοροποίηση.

Μια άλλη εταιρεία η Valvoline, προτείνει τα 5w-40 για σταθερά και τα 5w-30 για μεταβλητά διαστήματα service.

http://www.valvoline...bricant_advisor

Αντίστοιχα και από την BP http://www.bplubrica...duct-selector-0 μπορείτε να διαλέξετε τον τύπο του αυτοκινήτου σας.

Και το αντίστοιχο προϊόν κατόπιν αναζήτησης βάση οχήματος, της Mobil (δυστυχώς στα Γερμανικα) http://www.mobiloil...._which-oil.aspx που όπως και στηνπερίπτωση της Castrol, προτείνει ανεξαρτήτως διαστήματος service το ίδιο προϊόν.

Στο τελευταίο service χρησιμοποιήθηκαν τα Valvoline SynPower XL-III 5w-30 για το αυτοκίνητό μου παρόλο που είναι προγραμματισμένο σε σταθερά διαστήματα service (QG0/QG2) από το εργοστάσιο. Στο πρώτο service των 15.000χλμ πέρυσι, η αντιπροσωπεία χρησιμοποιησε τα Castrol Edge 5w-30,

Τα δυο (02) service έγιναν σε διαφορετικές αντιπροσωπείες γιατί απλά έτυχε να λείπω σε ταξίδι, οπότε βόλευε καλύτερα έτσι. Όπως και να έχει πάντως εκείνο που μας ενδιαφέρει δεν είναι τόσο η εταιρεία παραγωγής του λαδιού, όσο ο τύπος και οι προδιαγραφές, που οι πλέον σύγχρονες είναι VW 504/507 που αντικατέστησαν τις VW 502/505, χωρίς να σημαίνει ότι αν βρούμε λάδι που είναι των παλιών προδιαγραφών δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε. ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν μπορούμε να συμπληρώνουμε λάδι διαφορετικών προδιαγρφών.

Ελπίζω να βοήθησα,

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα εμένα μου ζήτησαν απο αντιπροσωπεία 300 ευρώ για το 2ο service,έχω κάνει 20.000 και φυσικά το πήγα σε 1 συνεργείο κοντινό εξουσιοδοτημένο για VW και με πήρε 120 ευρω.

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα εμένα μου ζήτησαν απο αντιπροσωπεία 300 ευρώ για το 2ο service,έχω κάνει 20.000 και φυσικά το πήγα σε 1 συνεργείο κοντινό εξουσιοδοτημένο για VW και με πήρε 120 ευρω.

σου σφραγισαν το βιβλιαρακι του σεβις για να μην χασεις εγγυηση? επισης πες μας ακριβως τι εργασιες γινανε...

Link to comment
Share on other sites

Φίλτρο λαδιού, λάδια συνθετικά για 15.000 χιλόμετρα , υγρά φρένων , μπουζί, + κάρτα καυσαερίων. και όλους τους γενικούς ελέγχους τακάκια κτλ. Το σφράγγισαν κανονικά φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sciphist

Τα τελευταία νέα για την κατανάλωση λαδιού του Polo GTI είναι ότι μπορεί ο κινητήρας να μην φταίει καθόλου!

Έχοντας αλλάξει ήδη κινητήρα μια φορά και εφόσον το πρόβλημα δεν είχε λυθεί, πριν 3 εβδομάδες έκανα το πρώτο service όπου ελέγχθηκε η στάθμη του λαδιού και διαπίστωσα ότι το πρόβλημα παρέμενε. Τότε μου είπαν από την Καρέντα ότι το εργοστάσιο έχει βρει λύση και την δοκιμάζει. Θα είχαν την οριστική απάντηση στα τέλη Ιουνίου.

Πριν από μια βδομάδα με κάλεσαν από την Καρέντα και μου είπαν ότι είχαν την τελική απάντηση του εργοστασίου και η λύση είναι να αλλαχτούν τα σωληνάκια πριν από την πολλαπλή εισαγωγής γιατί τα προηγούμενα είναι ελαττωματικά.

Δεν έχω προλάβει να κάνω αρκετά χιλιόμετρα για να διαπιστώσω αν όντως έχει λυθεί το πρόβλημα. Θα επανέλθω με περισσότερα στοιχεία στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα από την αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά! Ο πατέρας μου χρησιμοποιεί για την δουλειά του ένα VW Caddy 1.4 (2002) με κινητήρα ΑΕΧ όπως γράφει στην άδεια κυκλοφορίας...Θα ήθελα να ρωτήσω πόσα λίτρα λάδι χρειάζεται το συγκεκριμένο μοτέρ. Στις προηγούμενες σελίδες είδα κάπου να αναφέρεται ότι με 3,2 lt είναι ΟΚ. Ισχύει (μου φαίνεται μικρή η ποσότητα)?

Το μοτέρ είναι αρκετά φορτωμένο (240,000 χλμ) και μιας και ασχολούμαι αρκετά με το δικό μου είπα να βάλω κανένα καλό λαδάκι και σε αυτό για να το βοηθήσω. Σκέφτομαι τα ARAL HIGH TRONIC 5W40. Τα έχει δοκιμάσει κανείς σε αυτό το μοτέρ?

Ευχαριστώ,

Παναγιώτης

Edited by spartan1991
Link to comment
Share on other sites

σε λίγο συμπληρώνω τα 45,000κμ και ετοιμάζομαι για το service.

οι ερωτήσεις μου:

τι εργασίες προβλέπεται να γίνουν σε αυτό το service; τις έχει πουθενά συγκεντρωμένες;

επίσης το κόστος πόσο θα πάει;

το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. να το πάω σε επίσημη αντιπροσωπεία ή όχι;

στα προηγούμενα service πήγαινα στην αντιπροσωπεία.

κάπου πήρε το μάτι μου για 209€ στη αντιπροσωπεία. βέβαια σε κάθε περίπτωση θα πάω με δικά μου λάδια οπότε θα πέσει λίγο το κόστος

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως οι εργασίες αναφέρονται στο βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου, εκείνο που σου σφραγίζει το συνεργείο όταν ολοκληρώνεται η διαδικασία του service.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά!!!

Ίσως σας φανεί χαζή η ερωτησή μου αλλά πραγματικα θα ηθελά να μάθω τι παίζει στο service!

Υπάρχει περίπτωση σε επίσημο service VW να μη δεχτούνε να πάω εκεί με λάδια/φίλτρα που θα έχω αγοράσει απο το

internet?

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου, είμαι καινούριος εδώ και σκόπευα να ξεκινήσω ένα δικό μου topic αλλά είδα το δικό σου και είπα να μεταφέρω τις εμπειρίες μου.. Καταρχάς, όταν λες πρώτο service ενοείς το μεγάλο των 30.000 χιλιομέτρων ή το αρχικό service λαδιών που είναι στα 16.000? Επειδή εάν έβαλες δικά σου λάδια μπορεί να μην το χρειάζεσαι καν. Δε νομίζω να σου πουν τίποτα, απλά να τους ενημερώσεις ώστε να ξέρουν τι παίζει με το αμάξι σου. Των 30.000 τσιμπάει λίγο, αν θυμάμαι καλά έδωσα περίπου 325 ευρώ και με -25% έκπτωση παρακαλώ. Δεν ξέρω αν τρέχει ακόμα η συγκεκριμένη έκπτωση, αλλά τέτοιες εποχές όλο και κάτι θα κόψουν. Περιμένω να ακούσω νέα σου!

Link to comment
Share on other sites

σε λίγο συμπληρώνω τα 45,000κμ και ετοιμάζομαι για το service.

οι ερωτήσεις μου:

τι εργασίες προβλέπεται να γίνουν σε αυτό το service; τις έχει πουθενά συγκεντρωμένες;

επίσης το κόστος πόσο θα πάει;

το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης. να το πάω σε επίσημη αντιπροσωπεία ή όχι;

στα προηγούμενα service πήγαινα στην αντιπροσωπεία.

κάπου πήρε το μάτι μου για 209€ στη αντιπροσωπεία. βέβαια σε κάθε περίπτωση θα πάω με δικά μου λάδια οπότε θα πέσει λίγο το κόστος

Φίλε μου δεν έχω φτάσει ακόμα τα 45.000 αλλά αν θυμάμαι καλά μου είπαν στην Karenta οτι θα σου αλλάξουν υγρά φρένων κλπ. Την ίδια τιμή που αναφέρεις περίπου άκουσα και γω.

Link to comment
Share on other sites

κοίταξα στο βιβλιαράκι και δε λέει τι εργασίες θα γίνουν.

απλά αναφέρει ένα πλήθος εργασιών και ο τεχνικός τικάρει αυτές που γίνονται.

απ ότι είδα τα υγρά φρένων θέλουν αλλαγή στα 3 χρόνια. εγώ το έχω 2 και κάτι το αυτοκίνητο αλλά και πάλι έχω κάνει όσα χιλιόμετρα θα κάναν πολλοί στα 3 χρόνια. οπότε πιθανόν να γίνει αλλαγή.

αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο όμως είναι τι να επιλέξω: επίσημη αντιπροσωπία ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου, είμαι καινούριος εδώ και σκόπευα να ξεκινήσω ένα δικό μου topic αλλά είδα το δικό σου και είπα να μεταφέρω τις εμπειρίες μου.. Καταρχάς, όταν λες πρώτο service ενοείς το μεγάλο των 30.000 χιλιομέτρων ή το αρχικό service λαδιών που είναι στα 16.000? Επειδή εάν έβαλες δικά σου λάδια μπορεί να μην το χρειάζεσαι καν. Δε νομίζω να σου πουν τίποτα, απλά να τους ενημερώσεις ώστε να ξέρουν τι παίζει με το αμάξι σου. Των 30.000 τσιμπάει λίγο, αν θυμάμαι καλά έδωσα περίπου 325 ευρώ και με -25% έκπτωση παρακαλώ. Δεν ξέρω αν τρέχει ακόμα η συγκεκριμένη έκπτωση, αλλά τέτοιες εποχές όλο και κάτι θα κόψουν. Περιμένω να ακούσω νέα σου!

Πιθανότατα να με κράξετε αλλα έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού στα πρώτα 1000 χλμ! Κόστος 105e! :nea:

Link to comment
Share on other sites

παιδια εγω εκανα κανονικα αλλαγη στα 15 000 και τωρα ειμαι στα 29 000. το θεμα ειναι οτι στο καντραν μου δειχνει οτι εχω ακομα 15 000 για service.πρεπει να το παω οπωσδηποτε για το σερβις των 30 000 η μπορω να περιμενω να αναψει ενδειξη? ο κωδικος του αυτοκινητου επιτρεπει τα longlife service απ οτι ειδα...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και από μένα νέο μέλος κάτοχος Polo 1.2 tsi DSG 2010. Το παρέλαβα τον 8/2010. Πρώτο service τον 9/2011. Τώρα πλησιάζει ο καιρός για το δεύτερο αν το υπολογίσουμε με το χρονικό διάστημα. Είμαι στα 18500 χιλιόμετρα. Μπορώ να το αφήσω για τα 30000; Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Με ενδιαφέρει το κόστος. Επίσης τον 8/2012 τελειώνει και η εγγύηση. Πάω για επέκταση της Karenta η το αφήνω;

Link to comment
Share on other sites

oxi agorina. pigene se mh episimi antipr/pia. basi nomou, den se ypoxreonoun na pas antiprosopia k episeis thn aigihsh den thn xaneis (vasiko). tha to paw aythn thn bdomada me dika mou filtra ladiou- venzinis- kampinas gyris, k enoeite ladia mhxanhs k frenon. kai tha sou pw entiposh k timh k tha sou steilo k ton nomo.

Link to comment
Share on other sites

Αφού είσαι εκτός εγγύησης απλα θα πεταξεις κάποια εώς πολλα ευρωπουλα παραπάνω στην αντιπροσωπεία.

Τα παιδια αναφέρουν εδω πολλα και αξιόλογα συνεργεία.

Βρες ποιο σε βολεύει και μη δίνεις τα λεφτα στους κλέφτες.

Όταν βάλουν μυαλό τα ξαναλέμε..

Θυμάμαι και εγω με το Peugeot που είχα. Αλλαγη λαδια ζητάμε η αντιπροσωπεία 120 ευρω και έξω τα αλλαζα με ίδια λαδια με 60 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία νέα για την κατανάλωση λαδιού του Polo GTI είναι ότι μπορεί ο κινητήρας να μην φταίει καθόλου!

Έχοντας αλλάξει ήδη κινητήρα μια φορά και εφόσον το πρόβλημα δεν είχε λυθεί, πριν 3 εβδομάδες έκανα το πρώτο service όπου ελέγχθηκε η στάθμη του λαδιού και διαπίστωσα ότι το πρόβλημα παρέμενε. Τότε μου είπαν από την Καρέντα ότι το εργοστάσιο έχει βρει λύση και την δοκιμάζει. Θα είχαν την οριστική απάντηση στα τέλη Ιουνίου.

Πριν από μια βδομάδα με κάλεσαν από την Καρέντα και μου είπαν ότι είχαν την τελική απάντηση του εργοστασίου και η λύση είναι να αλλαχτούν τα σωληνάκια πριν από την πολλαπλή εισαγωγής γιατί τα προηγούμενα είναι ελαττωματικά.

Δεν έχω προλάβει να κάνω αρκετά χιλιόμετρα για να διαπιστώσω αν όντως έχει λυθεί το πρόβλημα. Θα επανέλθω με περισσότερα στοιχεία στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα από την αλλαγή.

Παίδες το άκουσα και εγώ απο αντιπροσωπεία και ήδη σε ένα Polo το πρόβλημα λύθηκε.

ΓΙα ρωτήστε στις κατα τόπους αντιπροσωπείες.

Έυχομαι να τελειώσουν τα προβλήματα σας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.