Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Προς ενημερωση του φορουμ σημερα πραγματοποιηθηκε το σερβις των 30,000 χιλιομετρων στο πολακι μου.Αλλαχθηκαν λαδια,φιλτρο λαδιου και εγινε γενικος ελεγχος στα φιλτρα αερος και καμπινας τα οποια ηταν σε αριστη κατασταση μετα απο 1,5 χρονο που το χω,οποτε και δεν τα αλλαξαμε.Εγινε απολυμανση στο φιλτρο ενεργου ανθρακα καθως και στο συστημα κλιματισμου χωρις να το ζητησω.Λαδακια και φιλτρο λαδιου τα πηρα απ εξω και τα πηγα στην auto club οπου εγινε και το σερβις.Μαζι με ολα αυτα μου φτιαξανε και τα σωληνακια βενζινης τα οποια ως γνωστον συντονιζουν στο ρελαντι καθως και μου κανανε και ενημερωση στον εγκεφαλο- update -το οποιο καθως φαινεται πρεπει να ειναι καινουριο γιατι εχω κανει ολα τα προηγουμενα.Δυστυχως δεν ξερω σε τι αναφερεται αυτη η ενημερωση και δεν κρατησα και τον αριθμο της.

Τελος,χρεωθηκα εργατικα 46 ευρω και αλλα 12 γιατι μου βγαλανε και καρτα καυσαεριων.Μου φαινεται πολυ λογικη τιμη εσας πως σας φαινεται? ακουγα κατι τρελα νουμερα σε αλλες αντιπροσωπειες.

Edited by g-e-g-o
Link to comment
Share on other sites

φαίνονται λίγα, μάλλον επειδή πήρες εσύ τα λάδια και το φίλτρο λαδιού και δεν χρειαστηκε φίλτρο αέρα ή τπτ τακάκια (υποθέτω)

παρ ολ αυτά μου κάνει εντύπωση, στο 2ο service άκουγα ζητάγανε περισσότερα χρήματα απ το 1ο

Link to comment
Share on other sites

Φίλε g-e-g-o θα ήθελα να σε ρωτήσω σχετικά με τα σωληνάκια που συντονίζουν.Όταν τους είχες αλλάξει θέση τελικά απαλλάχτηκες από το πρόβλημα? Επίσης τώρα που τα μόνωσαν,εξαλείφθηκε τελείως ο θόρυβος?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε g-e-g-o θα ήθελα να σε ρωτήσω σχετικά με τα σωληνάκια που συντονίζουν.Όταν τους είχες αλλάξει θέση τελικά απαλλάχτηκες από το πρόβλημα? Επίσης τώρα που τα μόνωσαν,εξαλείφθηκε τελείως ο θόρυβος?

οταν τα αλλαξα θεση ησυχασα για κανα 6μηνο αλλα μετα ως δια μαγειας που και που συντονιζε μερικες φορες..ετσι τους ειπα να τα μονωσουν..δεν ειχα και τιποτα να χασω...το χω 2 μερες και δεν εχει ακουστει τιποτα...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι λαδάκια προτείνετε για το δικό μου Polo 9N3; Έχω το «μικρό», το 75άρι.

Προ-τελευταία φορά ζήτησα να μου βάλει τα Mobil-1 5W30. Δε ξέρω όμως ποια απ' όλα τα Mobil-1 μου έβαλε, δε με ρώτησε καν. Τελευταία φορά είχα βρει σε καλή τιμή και είχα αγοράσει τα Mobil-1 ESP Formula 5W30. Μια χαρά, αν κι είχα την αίσθηση ότι δεν ήταν τόσο καλά όσο τα προηγούμενα (που δε ξέρω ποια ήταν).

Τώρα λέω να αλλαξοπιστήσω λόγω... κόστους. Φυσικά, πάλι σε 5W30, τι θα προτείνατε; Εξαιρετικά τα Mobil-1 αλλά τα πλήρωσα γερά δυο φορές που τα έβαλα. Πραγματικά δεν έχω ιδέα από τα υπόλοιπα. Εάν δε βγάλω άκρη θα βάλω πάλι Mobil-1, ακόμα και αν... «τσούξει».

:p

Link to comment
Share on other sites

παιδια το θεμα με τα λαδια ειναι λαβυρινθος.Απο πειρα πολλων ετων και λογο δουλειας 14 τροχοφορα.Εχω καταληξει ο καθε κινητηρας πρεπει να δουλευει με ενα συγκεκριμενο τυπο λιπαντικου.θεωρω απαραδεκτο σε νορμαλ κατασταση ενας κινητηρας να καιει περισοτερο το 1/10 του λαδιου που εχει στο καρτερ απο αλαγη σε αλαγη.Ψαχτητε μηπως τα λαδια που βαζετε δεν ταιριαζουν στο μοτερ σας,ρευστοτητα, προδιαγραφες,μαρκα.20-50 λαδι για βενζινα συνθετικο αν βρειτε δοκιμαστετο

Edited by GIORGOS VR6
Link to comment
Share on other sites

μιας και εχεις και εσυ DSG κανε επεκταση

Λοιπόν. Επέκταση δεν έγινε λόγω έλλειψης ρευστότητας (και ο θεός βοηθός τώρα με το Dsg και ότι γράφεται εδώ μέσα).Γυρίζω τώρα στο θέμα του service.Το πήρα 12/8/2010 άρα τέλος η εγγύηση. Είμαι με 20500χλμ περίπου και το πρώτο service δεν έγινε στα 15000 αλλά στον χρόνο δηλαδή 9/2011 στην Καρεντα στην Αχαρνών. Ερώτημα πρώτο: Το πάω για service τώρα η μπορώ να το αφήσω στα 30000χλμ; Ερώτημα δεύτερο: Αν όχι στην καρέντα που μου προτείνετε: Το θέμα για μένα είναι καθαρά για λόγους οικονομίας μιας και δεν ξέρω ποιος και αν κάνει καλή δουλεία καθώς δεν γνωρίζω και πολλά από μηχανικά.Αυτό το αυτό το αφήνω στους γνώστες του foroum. Σίγουρα ήμουν ευχαριστημένος με καρεντα αλλά αγιογδήτες ρε παιδί μου. Λοιπόν τι προτείνετε; Α και κάτι ακόμα. Διαβάζω εδώ ότι μπορώ να αγοράσω μόνος μου τα λάδια που χρειάζονται. Ποια χρειάζομαι και πού τα βρίσκω; Ευχαριστώ πολύ όλους σας προκαταβολικά.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν. Επέκταση δεν έγινε λόγω έλλειψης ρευστότητας (και ο θεός βοηθός τώρα με το Dsg και ότι γράφεται εδώ μέσα).Γυρίζω τώρα στο θέμα του service.Το πήρα 12/8/2010 άρα τέλος η εγγύηση. Είμαι με 20500χλμ περίπου και το πρώτο service δεν έγινε στα 15000 αλλά στον χρόνο δηλαδή 9/2011 στην Καρεντα στην Αχαρνών. Ερώτημα πρώτο: Το πάω για service τώρα η μπορώ να το αφήσω στα 30000χλμ; Ερώτημα δεύτερο: Αν όχι στην καρέντα που μου προτείνετε: Το θέμα για μένα είναι καθαρά για λόγους οικονομίας μιας και δεν ξέρω ποιος και αν κάνει καλή δουλεία καθώς δεν γνωρίζω και πολλά από μηχανικά.Αυτό το αυτό το αφήνω στους γνώστες του foroum. Σίγουρα ήμουν ευχαριστημένος με καρεντα αλλά αγιογδήτες ρε παιδί μου. Λοιπόν τι προτείνετε; Α και κάτι ακόμα. Διαβάζω εδώ ότι μπορώ να αγοράσω μόνος μου τα λάδια που χρειάζονται. Ποια χρειάζομαι και πού τα βρίσκω; Ευχαριστώ πολύ όλους σας προκαταβολικά.

Γνώμη μου αφού τελείωσε η εγγύηση βρές ένα πικονομικό συνεργείο στη γειτονιά σου και να το πηγαίνεις εκεί

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν. Επέκταση δεν έγινε λόγω έλλειψης ρευστότητας (και ο θεός βοηθός τώρα με το Dsg και ότι γράφεται εδώ μέσα).Γυρίζω τώρα στο θέμα του service.Το πήρα 12/8/2010 άρα τέλος η εγγύηση. Είμαι με 20500χλμ περίπου και το πρώτο service δεν έγινε στα 15000 αλλά στον χρόνο δηλαδή 9/2011 στην Καρεντα στην Αχαρνών. Ερώτημα πρώτο: Το πάω για service τώρα η μπορώ να το αφήσω στα 30000χλμ; Ερώτημα δεύτερο: Αν όχι στην καρέντα που μου προτείνετε: Το θέμα για μένα είναι καθαρά για λόγους οικονομίας μιας και δεν ξέρω ποιος και αν κάνει καλή δουλεία καθώς δεν γνωρίζω και πολλά από μηχανικά.Αυτό το αυτό το αφήνω στους γνώστες του foroum. Σίγουρα ήμουν ευχαριστημένος με καρεντα αλλά αγιογδήτες ρε παιδί μου. Λοιπόν τι προτείνετε; Α και κάτι ακόμα. Διαβάζω εδώ ότι μπορώ να αγοράσω μόνος μου τα λάδια που χρειάζονται. Ποια χρειάζομαι και πού τα βρίσκω; Ευχαριστώ πολύ όλους σας προκαταβολικά.

Το δικό μου το πήρα 05/05/2010 κι έκανα το πρώτο service 04/05/11 στα 12.800 χλμ. Το επόμενο λογικά θα έπρεπε να το είχα κάνει 04/05/12 αλλά λόγω έλλειψης χρημάτων το άφησα και το έκανα πριν λίγες μέρες στα 30.700χλμ.

Το κόστος χωρίς τα λάδια και το φίλτρο λαδιού (τα οποία αγόρασα online απο http://www.g-market.gr/) ήταν 120 ευρώ. Τα λάδια (Mobil 1 Esp Formula 5W-30 5lt και το φίλτρο κόστισαν 68 ευρώ). To service πραγματοποιήθηκε στην AutoClub στην Ν.Φιλαδέλφεια.

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου το πήρα 05/05/2010 κι έκανα το πρώτο service 04/05/11 στα 12.800 χλμ. Το επόμενο λογικά θα έπρεπε να το είχα κάνει 04/05/12 αλλά λόγω έλλειψης χρημάτων το άφησα και το έκανα πριν λίγες μέρες στα 30.700χλμ.

Το κόστος χωρίς τα λάδια και το φίλτρο λαδιού (τα οποία αγόρασα online απο http://www.g-market.gr/) ήταν 120 ευρώ. Τα λάδια (Mobil 1 Esp Formula 5W-30 5lt και το φίλτρο κόστισαν 68 ευρώ). To service πραγματοποιήθηκε στην AutoClub στην Ν.Φιλαδέλφεια.

και τι ακριβως σου κανανε στο σερβις?

Link to comment
Share on other sites

Tους συνήθεις ελέγχους , αλλαγή φίλτρου καμπίνας , αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού. Αλλάχτηκε και η αντλία νερού με κόστος 21 ευρώ μιας και το εργοστάσιο καλύπτει το 70% της αξίας του ανταλλακτικού.

Link to comment
Share on other sites

Tους συνήθεις ελέγχους , αλλαγή φίλτρου καμπίνας , αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού. Αλλάχτηκε και η αντλία νερού με κόστος 21 ευρώ μιας και το εργοστάσιο καλύπτει το 70% της αξίας του ανταλλακτικού.

για ποιο λογο καλυπτει το 70%?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια. Το είχα ακούσει και πριν μερικά χρόνια οτι ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης το εργοστάσιο καλύπτει κάποιο ποσοστό απο τα ανταλλακτικά. Λεπτομέριες δεν ρώτησα. Μόλις είδαν οτι η αντλία ήθελε αλλαγή γιατί έχανε νερά, έλεγξαν σε μία εφαρμογή τους ποιο ποσοστό καλύπτει το εργοστάσιο. Ισως κάποιος που έχει VW περισσότερο χρόνια να ξέρει κάτι παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτο ονομαζεται kulanz,Aν καποιο προβλημα το ξερουν στο εργοστασιο οτι εχει εμφανιστει σε πολλους τοτε σε καλυπτουν σε μεγαλο ποσοστο,η στο 100%.Εγω που εχω προβλημα με το συχρονιζε της δευτερας με καλυπτουν 70% στο ανταλλακτικο και καθολου στην εργασια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά 5 λίτρα χρειάζεται το πολάκι σε λάδια; Καρέντα νομίζω μου είχαν βάλει castrol. Δεν αναμιγνύω αν πάρω άλλη μάρκα έτσι; Και τι διαφορά θα δω αν πάρω εγώ τα λάδια απότι να μου τα πάρουν κατευθείαν στο συνεργείο. Σκέφτομαι για Autoclub που το πήγε και ο φίλος παραπάνω γιατί είναι κοντά μου (Μένω Γαλάτσι). Και φίλτρο που πήρες ποιο είναι; Ποιο χρειάζεται το πόλο μας; Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά δεν σκαμπάζω και πολλά. Κρίση τι να κάνουμε... Θα τα μάθουμε όλα να γλιτώνουμε από παντού. Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται 4 λίτρα. Εγώ αγόρασα 5λιτρο για να έχω λίγο αν χρειαστεί. Στην πρώτη αλλαγή είχα βάλει τα Castrol Edge , τώρα προτίμησα τα Mobil 1 Esp Formula λόγω τιμής (οχι καμιά ιδιαίτερη διαφορά βεβαία). Το φίλτρο λαδιού είναι το ΜΑΝΝ W 712/91. Η διαφορά άμα τα πάρεις εσύ είναι φυσικά στο κόστος. Δεν ξέρω πόσο ακριβώς τα χρεώνει η VW αλλά κάτω απο 17 αποκλείεται. Εγώ τα πήρα περίπου 12 ευρώ το λίτρο.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ και πάλι πραγματικά. Είναι και κάτι άλλο που πρέπει να γνωρίζω η είμαι έτοιμος για service όταν θα έχω φίλτρο και λάδια;

Edit: πως το γυρίζω σε long life service και τι κερδίζω;

Edited by GiorgosVar
Link to comment
Share on other sites

Σε longlife μπορείς να το γυρίσεις με VCDS ή με τον υπολογιστή της αντιπροσωπείας. Προϋπόθεση να υπάρχει ο αισθητήρας ποιότητας λαδιού για να μπορεί να υπολογίσει το πότε χρειάζεται να προβείς σε διαδικασία συντήρησης.

Το πρόγραμμα longlife συντήρησης αφήνει το αυτοκίνητο να αποφασίσει το πότε θα θελήσει συντήρηση και βέβαια τα μέγιστα είναι 2 έτη ή 30.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο) κι όπως καταλαβαίνεις μπορεί να σου εμφανίσει την ένδειξη service σε οποιονδήποτε μήνα και οποιαδήποτε διανυθέντα χιλιόμετρα ανάλογα με τις συνθήκες. Δεν είναι δηλαδή σταθερά στο ένα έτος ή 15.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο).

Να έχεις κατά νου όμως ότι τα 5w-30 λάδια που απαιτούν οι κινητήρες μας είναι ούτως ή άλλως λάδια που χρησιμοποιούνται σε longlife πρόγραμμα συντήρησης. Άρα σε θεωρητικό επίπεδο κερδίζεις το κόστος τους που καταβάλεις στο πρόγραμμα σταθερού διαστήματος συντήρησης. Βέβαια υπάρχει και η άποψη που λέει ότι οι συχνότερες αλλαγές (όχι υπερβολές όμως) βοηθούν στη μακροζωία του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν καιρό, είχα βρει ένα pdf της VW που ενημέρωνε σχετικά με το longlife service. Επειδή είμαι στη δουλειά τώρα δεν έχω χρόνο να ψάξω λινκ (όποιος θέλει να του το στείλω ευχαρίστως) για να σας το παραθέσω αλλά ούτε και να μεταφράσω αυτά που σας κάνω copy paste:

LongLife Regime.

To obtain the most benefit from the LongLife service regime, the car should to be generally driven in a style/condition of use listed below:

• Mainly longer distance journeys

• Limited number of cold starts, engine is kept at operating temperature over a longer period of time.

• Daily mileage above approx. 25 miles.

• Constant speed.

• Vehicle used regularly.

Time/Distance Regime.

It your car is driven in a style if listed below, it may be more appropriate to opt for the Time and Distance regime

• Extremely uneconomical driving style ie continual maximum acceleration ie. ‘foot to floor’.

• Vehicle fully loaded.

• Mainly short journeys.

• Frequent cold starts.

• Frequent hill climbs.

• Frequent towing.

• City centre driving.

For further information concerning the servicing regimes, please consult your Volkswagen Retailer or repairer for full details.

Εγώ διάλεξα το δεύτερο (σταθερό διάστημα) γιατί με φωτογραφίζει (mainly short journeys, city centre driving)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι σε σταθερά, από γεννήσεως του, αφού αυτή την ένδειξη έχει στο αυτοκόλλητο του χώρου αποσκευών / βιβλίου συντήρησης, αλλά αυτό που περιγράφει η VW στην περίπτωση των σταθερών διαστημάτων service είναι ακριβώς η περίπτωση μου, εκτός από το πρώτο. Δεν είναι το αυτοκίνητο πλήρως φορτωμένο και δεν ρυμουλκώ ποτέ τίποτα αφού δεν έχω κοτσαδόρο.

Το οξύμωρο όμως είναι ότι και στις δυο περιπτώσεις συντήρησης, χρησιμοποιείται ο ίδιος ακριβώς τύπος λαδιού.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα! στο δικό μου polo έκανα το 1ο service στην καρέντα (μαρούσι) στα 11,800km για λάδια και φίλτρο λαδιού και στα 22,000km ξανά άλαξα λάδια και φίλτρο λαδιού σε ειδικευμένο συνεργείο (κανονικά είναι ανά 15,000km αλλά το φρέσκο λάδι δεν έβλαψε ποτέ) για πιο οικονομικά! τώρα έχω 31,000km και στο καντράν λέει ότι θέλει ακόμα 4,500km για το service (είναι το QG1)...περιμένω δηλαδή μέχρι τα 35,500km που λογικά θα ανάψει η ένδειξη? αν τα τακάκια θέλουν αλλαγή θα βγάλει ένδειξη έγκαιρα?

Link to comment
Share on other sites

Το αν θα βγάλει ένδειξη για τα τακάκια έχει να κάνει με το επίπεδο εξοπλισμού ώστε να έχει αισθητήρα στα τακάκια. Επίσης θα πρέπει να ξέρεις ότι η ένδειξη αφορά στα εμπρός τακάκια.

Παρεμπιπτόντως πόσο στοιχίζει το service εκτός αντιπροσωπείας;

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Το αν θα βγάλει ένδειξη για τα τακάκια έχει να κάνει με το επίπεδο εξοπλισμού ώστε να έχει αισθητήρα στα τακάκια. Επίσης θα πρέπει να ξέρεις ότι η ένδειξη αφορά στα εμπρός τακάκια.

Παρεμπιπτόντως πόσο στοιχίζει το service εκτός αντιπροσωπείας;

μου είχαν πει ένα εξωφρενικό νούμερο...650ευρώ με τακάκια μπρος-πίσω! εφ όσων το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης και δεν θέλει κάτι εξεζητημένο παρα μόνο αλλαγή των τυπικών θα το πάω σε φιλικό συνεργείο (skoda παρεμπιπτόντως) όπου θα είμαι και από πάνω και από τιμή κάτω από το μισό της καρέντα σίγουρα! φαντάσου ότι 1η φορά άλλαξα λάδια στην καρέντα με 150ευρώ και στον φίλο μου με 60-70ευρώ Edited by the stig
Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ρε γαμώτο έχω χάσει πάσα ιδέα. Εγώ πάντως για τα 30.000 χλμ πλήρωσα 200 ευρώ χωρίς το φίλτρο αέρος μιας και ήταν πεντακάθαρο συν 10 ευρώ για κάρτα καυσαερίων. Υλικά και εργασία όλα δικά τους. Ότι θέλει ο καθείς χρώνει, Και το κακό είναι ότι δεν έχουν καταλάβει ότι τα χρήματα δεν φυτρώνουν στα δέντρα.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.