DJ_XLR8 Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Όσον αφορά το δικό μου πρόβλημα, φαίνεται ότι έχει εξαληφθεί με την αλλαγή τύπου λαδιών (όπως ΠΡΩΤΟΙ ΕΣΕΙΣ μου είπατε) και σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. Έκανα 1726 km από τότε που μου άλλαξε λάδια (είχα πάει διακοπούλες!) και δεν έχει πέσει η στάθμη χιλιοστό! Πριν, κάθε 1000 km που τα κοίταζα είχε πέσει σημαντικά, κοντά στη μέση. Να 'σται καλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Μα αγαπητε φιλε ο πρωτος που παραδεχθηκε το λαθος του ημουν εγω γιαυτο & εκθετω το παθημα μου μηπως & σωσω καποιο αλλο παιδι απο την ιδια κατασταση. Δυστυχως σε μενα δεν δουλεψε αν & ηλπιζα πολυ. Ξανα/μανα επαναλαμβανω οτι καθε μοτερ "αγαπαει" το δικο του λαδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 Ο πρωτος υπαιτιος ημουν ΕΓΩ,αν & φοραγα απο πριν 5/40 συνθετικο με το σκεπτικο να το προστατεψω απο την υψηλη φθορα στο σκισιμο εν ωρα ζεστης γιαυτο εβαλα 15/60 & τα εκανα Ο δευτερος ηταν αυτα τα γ@@@ περιοδικα που γραφει μεσα ο καθε μ@@@ & μας πρηζει τα α@@@ με τις π@@@ του & εγω σαν κοπανος τσιμπησα ! Αχχ & να τον ειχα μπρος μου τον π@@@ θα του αφου πρωτα του με λυσσα..να πανε στα κομματια οι αδειες σκοποβολης & του κικμποξ ΜΟΝΟ σοδομισμα μεχρις αιματος ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 28, 2005 Report Share Posted July 28, 2005 μα το λεω κατω απο το σημα της SKODA..Χαλκιδα Εκει γεννηθηκα μα τωρα ζω στην Αθηνα. Εκει στα στροφιλικια του βουνου ειναι η δραση,εδω που να πας & τι εξασκηση να κανεις (τα ΣΕΦ & τα πεταλα δεν θα μου μαθουν κατι) αναθεμα τα ευρωαααα..δεν εχω Type-R να το σκιζω καθε μερα οσο θελω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ_XLR8 Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 τι λαδάκι έβαλες φίλε μου?? ← αυτή τη φορά έβαλα Divinol ημισυνθετικά 10/40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Θα βοηθούσε να βάλω οργανάκι να βλέπω την θερμοκρασία λαδιού ή είναι too much? Να το βαλεις αν μπορεις ! εγω εχω βαλει στην κονσολα με πατεντα μαζι & βολτομετρο (συν θερμομετρο & 3 χρωμιωμενους διακοπτες) Μετραω ομως πιεση & οχι θερμοκρασια γιατι δεν ειναι τοσο απαραιτητη οσο η πιεση (αυτη θελει αισθητηρα στο φιλτρο λαδιου & οχι στο καρτερ) & σε σωζει απο πολλα. Το κοκκινο στο καντραν θα αναψει λιγο πριν το "κραου" οποταν απο το οργανακι σε περιπτωση διαρροης θα δεις την πιεση να πεφτει σιγα-σιγα. Επισης αναλογα το λαδι θα βλεπεις το πως ζοριζει την αντλια απο την ενδειξη των bar (αλλη ενδειξη στο ρελαντι,αλλη στο τερμα γκαζι) & θα βγαζεις πολυτιμα συμπερασματα. Ειναι ομορφο & στολιζει το εσωτερικο ιδιως την νυχτα (σκεψου εγω εχω 2 οργανα & θερμομετρο ψηφιακο,ολα σε πρασινο φοντο) ενω ΔΕΝ καταργεις το κοκκινο λαμπακι του καντραν ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Να το βαλεις αν μπορεις ! εγω εχω βαλει στην κονσολα με πατεντα μαζι & βολτομετρο (συν θερμομετρο & 3 χρωμιωμενους διακοπτες)Μετραω ομως πιεση & οχι θερμοκρασια γιατι δεν ειναι τοσο απαραιτητη οσο η πιεση (αυτη θελει αισθητηρα στο φιλτρο λαδιου & οχι στο καρτερ) & σε σωζει απο πολλα. Το κοκκινο στο καντραν θα αναψει λιγο πριν το "κραου" οποταν απο το οργανακι σε περιπτωση διαρροης θα δεις την πιεση να πεφτει σιγα-σιγα. Επισης αναλογα το λαδι θα βλεπεις το πως ζοριζει την αντλια απο την ενδειξη των bar (αλλη ενδειξη στο ρελαντι,αλλη στο τερμα γκαζι) & θα βγαζεις πολυτιμα συμπερασματα. Ειναι ομορφο & στολιζει το εσωτερικο ιδιως την νυχτα (σκεψου εγω εχω 2 οργανα & θερμομετρο ψηφιακο,ολα σε πρασινο φοντο) ενω ΔΕΝ καταργεις το κοκκινο λαμπακι του καντραν ! ← kai egw πιεση λαδιου εχω κ με βοηθαει αρκετα στο να βλεπω ποτε ειναι ετοιμο το αμαξι για σκησιμο αφου εχει κατσει το λαδακι κανονικα ,αντιθετα με το βολτομετρο που δε βοηθαει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 29, 2005 Report Share Posted July 29, 2005 Θα δω πως θα πάνε τα επόμενα 1000 χλμ από άποψη κατανάλωσης λαδιού και αν δεν αλλάξει κάτι θα τα δοκιμάσω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trv Posted July 30, 2005 Report Share Posted July 30, 2005 Έχω και γω, κλασσικά, προβληματάκι με το θέμα.. Ψιλοτσιμπαει το polο (16v) στο λαδακι. Είμαι στα 7100km και έχω συμπληρώσει 2 φορές λαδιά, μια μετά το στρώσιμο και μια στα 6300km, και τις δυο φορές ήταν άδειο στο μετρητή.. Την πρώτη φορά στην αντιπροσωπεία στην Πάτρα, την δεύτερη στο ηράκλειο.. (bear να πάμε μαζί να τους τα ψάλλουμε ) Είμαι σε δοκιμαστική φάση και γω, στα 6300 που το συμπλήρωσαν μου είπαν να το δούμε μετά από 1000km τι θα έχει κάψει και βλέπουμε τι θα γίνει... Στην αλλαγή τώρα στα 7500 θα αλλάξω λαδιά γιατί έτσι δε γίνεται δουλειά. Ποια να βάλω όμως? Πρώτα απΆ όλα 5/40 ή 10/40 το ένα δίλλημα Μετά συνθετικά ή ημι-συνθετικά το άλλο δίλλημα Τέλος τι μάρκα, βλέπω αλλά βάζει ο καθένας, άλλος valvoline 10/40, άλλος castrol 300V 10/40, άλλος divinol.. Μεταξύ αυτών λοιπόν? Από τιμές ποσό έχουν αυτά τα 3 για παράδειγμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Welcome to the jungle (Guns n' Roses) κιθαριστας η' ντραμερ; μπρος η' πισω; ξανθια η' μελαχροινη; ΔΥΣΤΥΧΩΣ φιλε μου δεν υπαρχει απολυτη λυση να σου πει καποιος. Καταρχας το μοτερ σου ειναι ακομα "σφιχτο" οποταν λογικο ειναι να καιει λαδια πιο πολυ.Κανε υπομονη μετα τα 10000 θα αρχισει σιγα-σιγα να ανοιγει & με δοκιμες στα 30000 θα εχεις γινει ειδικος,αφου σιγουρα θα την εχεις πατησει. Μακρια απο τα λαδια της αντιπροσωπειας εαν δεν εισαι απο πανω να δεις τι ριχνουν μεσα οι απατεωνες ενιοτε παντα λεω.. Κοιτα τι βαζουν τα αλλα παιδια εδω & διαλεξε ενα καλο ΗΜΙ-συνθετικο γιατι το μοτερ σου δεν εχει ανοιξει ακομα & το συνθετικο θα στο κανει φρουτοχυμο & φυσικα ΟΧΙ κανενα αγωνιστικο (αστο καλυτερα..δεν..) Οτι παρεις να ειναι απο μαγαζι με λαδια επωνυμο οχι απο το σουπερ-μαρκετ & ρωτα & τον πωλητη ετσι σαν μια ανεπισημη γνωμη τι θα σου πει. Εαν το εγχειριδιο λεει πχ 10/40 εγω θα σου προτεινα αργοτερα να βαλεις 5/40 γιατι ετσι το βοηθας οταν κανεις κρυα εκκινηση & μειωνεις την φθορα κατα πολυυυυυ... (θυμιζω αναφορα ADAC για καπακια Group Vag: ζημιες απο κακη πρωινη εκκινηση) Τιμες; αγορα 4 λιτρο 30-50 ευραιοι αναλογα μαρκα & τυπο συν 5 ευραιοι το φιλτρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Ποια να βάλω όμως?Πρώτα απΆ όλα 5/40 ή 10/40 το ένα δίλλημα Μετά συνθετικά ή ημι-συνθετικά το άλλο δίλλημα Τέλος τι μάρκα, βλέπω αλλά βάζει ο καθένας, άλλος valvoline 10/40, άλλος castrol 300V 10/40, άλλος divinol.. Μεταξύ αυτών λοιπόν? Από τιμές ποσό έχουν αυτά τα 3 για παράδειγμα? ← Γιατί δεν βάζεις Mobil 1 0/40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Ελα βρε! Μην το αποπαιρνεις το παιδι. Δεν τιθεται κανενα θεμα αλλωστε ομολογω οτι το εσωτερικο απο το αμαξι του S.Sayian ειναι επιεικως φοβερο & ζηλευω που το εχει. Μονο να μωρε..τη μια με το βολτομετρο,την αλλη με το αν βγαλουμε τον πολο της μπαταριας θα μηδενιστει το προγραμμα παθαινω παρακρουση & μου ερχεται να το pc μου & μετα να το κατα ριπας ! Δεν κρατω καμια κακια στον αγαπητο φιλο.. (εχω κανει & "εκδρομες" στα μερη του οποταν ΟΚ) ----------------------------------------------------------------------------------------------- VW GROUP KAMERADEN UBER ALLES Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Έχω και γω, κλασσικά, προβληματάκι με το θέμα.. Ψιλοτσιμπαει το polο (16v) στο λαδακι.Την πρώτη φορά στην αντιπροσωπεία στην Πάτρα, την δεύτερη στο ηράκλειο.. (bear να πάμε μαζί να τους τα ψάλλουμε ) Είμαι σε δοκιμαστική φάση και γω, στα 6300 που το συμπλήρωσαν μου είπαν να το δούμε μετά από 1000km τι θα έχει κάψει και βλέπουμε τι θα γίνει... ← Εγώ από εκεί δεν ξαναπάω ούτε για αστείο... Πήγαινέ τους ένα καλό λαδάκι - από αυτά που σου είπαν τα παιδιά- και αν είσαι ακόμα σε εγγύηση και συνεχίσει να τσιμπάει λάδι, ρίξε τους μερικά καντήλια, απείλησέ τους ότι θα στείλεις γράμμα σε περιοδικά. Μόνο έτσι θα προθημοποιηθούν να ασχοληθούν μαζί σου. Βέβαια εμένα άρχισε να τσιμπάει λάδι μετά τα 20000 χλμ. Πράγμα που ίσως (?) οφείλεται και στο ότι το τρελό-μοτόρι μου έχει αρχίσει να ανοίγει. Ερώτηση: Τι διαφορά έχουν τα συνθετικά από τα ημισυνθετικά?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 1, 2005 Report Share Posted August 1, 2005 (edited) Πως λεμε: Ημιγλυκος/Γλυκος,Ημιαναπαυση/Αναπαυση,Ημιμετρα/Μετρα,Ημισεληνος/Πανσεληνος - Ειναι το ενδιαμεσο σταδιο των Ορυκτελαιων & των Συνθετικων δηλ θα ηθελαν να ειναι τυφεκια ομως εμειναν καραμπινες ενω ξεφυγαν απ'το να παραμεινουν μονοκανα πχ - - [καταλαβες την κλιμακα;] Δηλ ειναι ορυκτελαια με καποια προσθετα των συνθετικων & αυτο τα κανει πιο φθηνα μα & λιγο πιο "παχυρευστα" απο τα "λεπτα" συνθετικα & τα "πολυ λεπτα" αγωνιστικα. Ειναι καλα οταν δεν πιεζεις πολυ το μοτερ,δεν κανεις συχνες αλλαγες & εχεις μοτερ με ανοχες η' πολλες τριβες (στρωσιμο απο ρεκτιφιε) περαν τουτου ομως ΔΕΝ.. Τετοια μας βαζουν οι απατεωνες στις αντοπροσωπειες & μας λενε οτι μας εβαλαν "συνθετικου τυπου" ενω μας τα χρεωνουν "βαπορισια".. Edited August 1, 2005 by TSAKHS-EYBOIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 3, 2005 Report Share Posted August 3, 2005 Εαν το μοτερ σου δεν εχει ανοιξει ακομα & αρχισες το σκισιμο η' ειναι 13-1400 κεκ τοτε ΜΗΝ βαλεις καποιο "αγωνιστικο" εστερικο λαδι γιατι θα στο καψει χωρια την φθορα-δεν εχεις & κανενα ιδιαιτερο κερδος Βαλε ενα καλο συνθετικο,επωνυμο & κοιτα το εγχειριδιο να δεις τι ιξωδες λεει ο κατασκευαστης.Εμενα λεει 10/40 εως 15/50 μα επειδη ειμαι στα 30000 χλμ χρησιμοποιω (φανατικα) 5/40 κατοπιν πολλων δοκιμων,αργοτερα οταν αρχισουν οι ανοχες τοτε θα ανεβω κατηγορια. Αν θες καποιο Ημισυνθετικο κοιτα να ειναι ενα κορυφαιο στην κατηγορια του,μην βαλεις κανενα μαρκα albania & αρχισεις τα κοκκινα γιατι την πατησες !!! Χειμωνα-καλοκαιρι & με τον τροπο που οδηγω εχω βρει οτι ειναι για μενα το πιο αρμοζων το Valvoline 5/40 (που βγαζει & 10/60 για τους πιο γκαζιαρηδες) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 (edited) Ναι αμεεε !!! σαν τα μακαρονια Μελισσα,σαν το φυλλο Κανακη-Gusto perfecto ! Ορισμενοι το κανουν επιτηδες,ειναι βαλτοι να μου ανεβασουν την πιεση Η υποθεση Motul θυμιζει την εκστρατεια του Ναπολεωντα στη Ρωσια,δηλ ξεκινησε με τις καλυτερες προυποθεσεις (τα χρησιμοποιουσα στην μηχανη,ειχα διαβασει πολλα στα αντιστοιχα αρθρα περιοδικων,αποψεις παιδιων κλπ) & κατεληξε σε τραγωδια (εχω αναλυσει πιο πανω τι επαθα,βασανο για 5000 χλμ) Μπορει για αλλους να ειναι πανακεια ομως για μενα ηταν χασουρα 50 ευρω,καθημερινα νευρα,υπερενταση & αγχος.Τα πεταξα & ησυχασα ! Απο τοτε μολις ακουω Εστερικο Motul για καθημερινη χρηση: Γ__ω τον π__η τον πωλητη ,τα μπ__λα περιοδικα που μας φλομωνουν ,να παει να γ__ει αυτη η Γαλλιδα αδ__ρα που τα εφτιαξε & να χ__ω την π__να την τυχη μου & αναθεμα την ωρα που ο μ__ επεσα στη λουμπα ρε π__μου μεσα ...................................................................................................................... Παιδια θα & μετα θα τον με πρωτογνωρο μισος -ΓΚΡΡΡ ΦΣΣΣ !!! Edited August 4, 2005 by TSAKHS-EYBOIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 (edited) φιλε TSAKHS νομιζω εισαι υπερβολικος και λιγο απροσεχτος Αν κανεις τον κοπο και μπεις στο site της motul τοτε θα δεις οτι για τα 300V λεει ΞΕΚΑΘΑΡΑ παντου οτι ειναι για RACE RACE RACE RACE RACE RACE RACE!!!!! RACE σημαινει σκισιμο για 4-5 ωρες κ μετα πεταμα! ΔΕν ειναι για συμβατικη χρηση και μου το εχουν πει και εμποροι λαδιων γιατι κ εγω (οπως μαλλον κ εσυ) ειχα φαγωθει να τα βαλω αφου λεω "Racing ειναι, ακριβα ειναι αρα θα ειναι σουπερ για το μοτερ μου που το σκιζω" Αμ δε ομως! Με τα 8100 ester 0W 40 ομως που πληρει ολες τις νεες προδιαγραφες της VW, δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα ουτε το καιει κ οπως ειπα εχω δει διαφορα απο αλλα λαδια που ειχα βαλει (παντα ακριβα full συνθετικα λαδια εβαζα) η μοτουλ λεει: For 210 and 225 hp Audi gasoline engines (S3 and TT) and W engines use MOTUL 8100 E-tech 0W-40. τα βαζει φιλος σε ΤΤ και ειναι κορυφη. Καμια σχεση με τα προηγουμενα λαδια που ειχε. καπου ειχα πετυχει σε ενα forum συζητηση για τα μοτουλ αλλα δε θυμαμαι που... τα εξηγουσε ολα αυτα που λεω μηχανικος και ηταν πολυ κατατοπιστικη συζητηση. Αρα ας μη καταδικαζουμε μια εταιρεια επειδη εχει στη γκαμα της ΚΑΙ αγωνιστικα λαδια. δειτε εδω http://www.motul.com Edited August 5, 2005 by mkiii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 (edited) ΔΕΝ κατηγορησα την εταιρια οτι κακως βγαζει τετοιο λαδι (υπενθυμιζω οτι εβαζα Motul στην μηχανη) μα τον εαυτο μου & την ευκολοπιστια μου απεναντι σε πωλητη,περιοδικα κλπ καθως & την τυχη μου. Οταν τα εβαλα δεν ειχα Η/Υ ουτε ημουν στο VW Club οποταν δεν ειχα καλη πληροφορηση για το τι εστι 300V. Σε οποιον ταιριαζει καλα κανει & το βαζει,εγω απλα ειπα το παραπονο μου & την περιπετεια μου που ΚΑΚΩΣ εβαλα αγωνιστικο στο αμαξι μου. Ηταν μια ασχημη στιγμη που ευτυχως περασε. _________________________________________________________________ Καταθεση προσωπικης εμπειριας εκανα ΔΕΝ εβγαλα ΟΔΗΓΙΑ του St.Department _________________________________________________________________ Αλλοι θεοποιουν τα Powerflex συνεμπλοκ & αλλοι με ιδιο αμαξι τα καταριουνται,αλλοι θαβουν την ΒΡ & αλλοι ορκιζονται σε αυτην -ερεβος ! Edited August 5, 2005 by TSAKHS-EYBOIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 (edited) Τσάκη δεν αναφερόμουνα σε εσένα, απλά αποδέχομαι, ότι μιλάς για προσωπική λανθασμένη εκτίμηση και μάλιστα ενός ακατάλληλου πραγματικά προϊόντος σε ακατάλληλο αυτοκίνητο! Δεν μπορούμε να βάλουμε σε 75άρι Πόλο 18άρες με 225 επάνω επειδή...κάποιος μας είπε, η πλευρική πρόσφυση είναι καλύτερη έτσι...! Αυτό όμως δεν σημαίνει, ότι ένα φτιαγμένο Πόλο με 100+ άλογα , ανάρτηση, φρένα και στρίψιμο στο όριο συχνά, δεν θα ήταν καλύτερο αν φόραγε 16άρα με 205 λάστιχο πάνω, κι ας έκοβε πχ στα 0-100! Για να κλείνουμε με το θέμα της σειράς Μοτούλ, ένα λιπαντικό δεν κρίνεται ακατάλληλο ή ανεπαρκές για έναν κινητήρα με βάση τη σύστασή του και τις οδηγίες του αλλά και με βάση το ιξώδες του! Το 300V ήταν...θεϊκό ακόμά και για τον απλό κινητήρα σου αλλά όχι με τέτοιο ιξώδες...για Porsche Carrera GT...! Δεν αποκλείεται το ιξώδες να ήταν απαράδεκτο! Εγώ που χρησιμοποίηση 0-40 σε Καστρόλ συνθετικό, είχα άμεσο τον κινητήρα μου σε κρύες εκκινήσεις αλλά...μετά από 2 μήνες ξεσκίσματα ακόμα και κρύο βάραγε σαν τρελό το μοτεράκι! Το λιπαντικό είχε γίνει νερό! Με το Μοτούλ αυτό το διάστημα μεγαλώνει χιλιομετρικά σύμφωνα με τις ακραίες ορισμένες φορές απαιτήσεις που έχω από κινητήρα! Η αντοχή και η αξιοπιστία στην παρατεταμένη σκληρή χρήση επιβάλει την χρήση ενισχυμένου λιπαντικού! Αλλά μην συγχέετε τις οδηγίες του κάθε μαλάκα(με συγχωρείτε...πνευματικά αυνανιζόμενου εννοώ) κατασκευαστή με τις προσωπικές ανάγκες! Στα ελαστικά πχ λένε...οι "γνώστες", να επιλέγει κανείς ελαστικό σύμφωνα με την τελική του αυτοκινήτου του όταν φτάνει στο σημείο να ελέγξει τον δείκτη ταχύτητας του νεου ελαστικού! Αυτό όμως είναι η μεγαλύτερη ασυναρτησία! Απευθύνεται σε οδηγούς φορτηγών και όχι σε εμάς! Εγώ με Εξάλτο ΙΙ 9 μηνών επάνω με δείκτη V(240χλμ), δεν έχω περάσει ποτέ τα 160 το τελευταίο 20μηνο...αλλά μέχρι 160 με πατημένη 4η έρχομαι στη Μαραθώνος αργά τη νύχτα ή πηγαίνω ντάλα μεσημέρι τέζα στον Κάλαμο από Γραμματικό! Το ελαστικό μετά από 2 λεπτά..."βουλκανίζεται" τόσο πολύ από την κακής ποιότητας και πολύ καυτή άσφαλτο, που θα χρειαζόμουν δείκτη Y (πάνω από 270χλμ ανά ώρα) για να μη σαπουνιάζει και καίει σαν ψησταριά υγραερίου! Σκεφτείτε τα παραπάνω! Εγώ κανένα δεν ρώτησα! Συμβουλεύτηκα όμως και σας μιλώ με προσωπικές εμπειρίες! δεν ρωτάς ποτέ! Χρησιμοποιείς την επαγωγική μέθοδο, αντλώντας και συλλέγοντας από επιμέρους παρατηρήσεις και έρευνές σου στοιχεία και στο τέλος βγάζεις εσύ το πόρισμα που θέλεις!Αυτό που σου κάνει! Edited August 5, 2005 by DarthVader Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
d.s Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 Δοκιμασε κανεις σας τα shell HELIX ULTRA RACING 10w-60 full synthetic Εχω ενα polo 1400 8v ακουγεται περιεργο τετοιο λαδι για τετοιο μοτερ αλλα ετηχε και μου το πουλαει ενα φιλαρακι που εχει βενζιναδικο φτηνα...... δεν καει λαδι οσο και αν το σκιζο , μαυριζει μετα τα 20000χλμ , μου εχει τυχη να κολησει ο θερμοστατης ενω κανω προσπεραση με 160 με αποτελεσμα οταν εκανα δεξια γιατι καπνιζε το παραφλου και ο δεικτης θερμοκρασιας ειχε παει 120+ ...... λοιπον τα ΛΑΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΑΥΡΙΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. Οτι πληρωνεις παιρνεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 10-60 δεν είναι λίγο extreme πυκτότητα? 90 είναι οι βαλβολίνες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
d.s Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 Αν κοιταξεισ στο βιβλιο οδηγιων polo ο κατασκευαστης στα λαδια πολλαπλησ διαβαθμισης σε καλυπτει 10W-60 , οποτε γιατι οχι ασε που τα αλλαζω καθε 25000 ανετα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 D.VARDER στο ενστικτο & στις προσωπικες δοκιμες στηριχτηκα & εγω για το 300ν. Το πρωι εκλεινα παραθυρα & χωρις ραδιο ακουγα το μοτερ πως δουλευει στο ρελαντι & στα πρωτα μετρα..μετα αλλη μια αφου ειχε ζεσταθει. Απο εκει & απο την μετρηση στη βεργα ειπα "αυτο το λαδι δεν κανει για μενα" μα που να το πω οτι εβαλα 300ν & δεν ειμαι ευχαριστημενος,θα με περναγαν για τρελο ! Γιαυτο με βλεπεις & μιλαω τοσο εκνευρισμενος,ενιωσα σαν θυμα απατης των περιοδικων & του πωλητη & πιστευω πως αν δεν ειχα τραβηξει αυτον τον "προσωπικο δρομο" θα την ειχα πατησει σε πολλα. Michelin Pilot Exalto & εγω ασχετα αν ο δεικτης ειναι "μη αρμοζων" για το αμαξι μου.Σκεφτηκα πως αργοτερα θα το βελτιωσω (οπερ εγενετο) αρα ο "μαμα" δεικτης ταχυτητας θα ηταν στο οριο μα & καλοκαιρι στις στροφες στην Ευβοια η καταπονηση θα ηταν μεγαλη αρα & η αναπτυσομενη θερμοκρασια. Δεν τηρω ουτε τις πιεσεις του κατασκευαστη ! Αναλογα το φορτιο & τον τροπο που θα οδηγησω αλλαζω την πιεση ενω δινω σημασια στο ποσο πολυ η' λιγο στριγγλισμα θα κανουν (στην ιδια παντα διαδρομη) & στο τελος παρατηρω την φθορα του πλαινου. Εχω κανει & λαθη μα μονο με δοκιμες θα εβλεπα τι ταιριαζει σε εμενα. STOILAS το 10/60 το δινει η Valvoline για Porsche κλπ (9000 στρ +) Δεν ξερω κατα ποσο θα κανουν για Polo κλπ,βγαζουν πολλες μαρκες παντως Αλλαγη λαδιων σε 20-25000 χλμ & οτι καλως δεν ηταν μαυρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 Ποια γνωμη εχετε για τα λιπαντικά τηςFirst και ποια για τα Τorso? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted September 11, 2005 Report Share Posted September 11, 2005 (edited) Μπήκα σε ενα μαγαζί για να κοιταξω τι λάδια να βάλω στο polo και ο τυπακος μου ειπε οτι τα torso ειναι τα πλεον καλυτερα λάδια που υπάρχουν τωρα τι να πώ και γώ γιαυτό ρωτάω μηπως και τα ξερει κανένας σας αυτά και τα First τα οποια μου ειπε οτι ειναι κ αυτα πολύ καλα... :thumbsup: Edited September 11, 2005 by evripidisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...