jef1243 Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 Το θέμα λέει πρώτα λάδια αρα φαντάζομαι ότι μιλάς για το 1ο σέρβις.Μαζι με τα λάδια να αλλάξεις και το φίλτρο λαδιου οπωσδήποτε.Εξάλλου κάνει γυρω στα 10 ευρω.Ποσα χιλιόμετρα και πόσο καιρό το έχεις; Η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή πιστεύω.Το μέγιστο που έχω δει είναι 9,5 μια μόνο φορά το καλοκαίρι στη Βουλιαγμένης με κλιματισμό και 1η-2α.Τωρα όποτε έχω πετύχει κίνηση στην πόλη το πολύ να πιάσω το 8αρι.Να αλλάζεις στις 2 2&κάτι και να μη δίνεις πολύ γκάζι. λιγότερα απο 1000km και διάστημα είναι 2 μήνες ολόκληροι, πάντως τις ταχύτητες δεν τις κρατάω εξάλλου το αυτόκινητο δεν είναι ακόμα στρωμένο δεν είμαι τόσο άσχετος, αμέσως κουμπώνω δευτέρα, σχετικά με τον έλεγχο της ντίζας του λαδιού το αυτοκίνητο πρέπει να είναι σε επίπεδο δρόμο όχι σε κατηφόρα έτσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 Νόμιζα ότι ήσουν νέος οδηγός έτσι όπως το έγραψες,sorry :/ .Πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς για να αλλάξεις έστω και τα πρώτα λάδια.Για το άλλο που ρωτάς,ναι,πρέπει να είναι σε επίπεδο δρόμο για να σου δείξει το σωστό ύψος της στάθμης και με κρύο κινητήρα όπως γράφει και το βιβλίο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 λιγότερα απο 1000km και διάστημα είναι 2 μήνες ολόκληροι, πάντως τις ταχύτητες δεν τις κρατάω εξάλλου το αυτόκινητο δεν είναι ακόμα στρωμένο δεν είμαι τόσο άσχετος, αμέσως κουμπώνω δευτέρα, σχετικά με τον έλεγχο της ντίζας του λαδιού το αυτοκίνητο πρέπει να είναι σε επίπεδο δρόμο όχι σε κατηφόρα έτσι; Εγώ τη δικιά μου της άλλαξα τα λάδια στα 3500km αφού την έστρωσα καλά... Φίλτρα, λάδια κτλ. Mobil 1 ESP Formula έβαλα, αλλά και τα Castrol Edge είναι μια χαρά. Όσον αφορά την κατανάλωση, την περίοδο του στρωσίματος, πάνω από 9-10lt δεν είχε γράψει ποτέ. Και μιλάμε προς το τέλος που το πάταγα, στις πολλές στροφές έβγαζε τέτοια κατανάλωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jef1243 Posted February 4, 2014 Report Share Posted February 4, 2014 Εγώ τη δικιά μου της άλλαξα τα λάδια στα 3500km αφού την έστρωσα καλά... Φίλτρα, λάδια κτλ. Mobil 1 ESP Formula έβαλα, αλλά και τα Castrol Edge είναι μια χαρά. Όσον αφορά την κατανάλωση, την περίοδο του στρωσίματος, πάνω από 9-10lt δεν είχε γράψει ποτέ. Και μιλάμε προς το τέλος που το πάταγα, στις πολλές στροφές έβγαζε τέτοια κατανάλωση. βασικά να πούμε την αλήθεια είχα μπερδέψει την στιγμιαία κατανάλωση , με την μέση 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASTHREEGOODS Posted February 5, 2014 Report Share Posted February 5, 2014 καλησπέρα παιδιά!είμαι κατοχος polo 1.4(9n3) το έχω απο το 2008 και μέχρι τώρα έχω κάνει ακριβώς 33261 κμ..τις δυο πρώτες χρονιές που το πήγα στην αντιπροσωπεία μου έβαζε λάδι castrol magnatec 10w40.τις αμέσως επόμενες 2 χρονιές που το πήγα εκτός αντιπροσωπείας μου έβαλε τα castrol slx longlife III 5w30 τα οποία είναι συνθετικά σωστά?δηλαδή μου έβαζε λάδι συνθετικό δεδομένου οτι εγώ δεν έκανα πολλά χμ.σκεφτείτε δηλαδή οτι είχα κάνει σε ένα χρόνο μόνο 4500κμ και αυτός μου έβαλε πάλι αυτά.μόλις σήμερα άλλαξα λάδια και έβαλα castrol magnetic Α3/Β3 10w40 εννοείται πάντα με αλλαγή φίλτρου.οι προδιαγραφές που έχει το βιβλιαράκι μου είναι οι εξής: για longlife vw 50400, vw 50300 και χωρίς longlife 501001 50200 50300. 1)τελικά ποιο είναι το σωστό λάδι που πρέπει να βάζω και σε ποιο ιξώδες??? 2)πρέπει να είναι ημισυνθειτικό, συνθετικό, ή full συνθετικό??δε παίζει ρόλο και με το πόσα κμ κάνεις το χρόνο? 3)ήταν σωστά αυτά που έβαζα μέχρι τώρα δηλαδή σε 10w40 και 5w30? και σήμερα που έβαλα τα castrol magnatec A3/B3 10W40? παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί έχω ακούσει και ακούω πολλά και άκρη δε μπορώ να βγάλω έτσι ώστε να ξέρουμε επακριβώς τί χρειάζεται. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jef1243 Posted February 6, 2014 Report Share Posted February 6, 2014 Νόμιζα ότι ήσουν νέος οδηγός έτσι όπως το έγραψες,sorry :/ .Πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς για να αλλάξεις έστω και τα πρώτα λάδια.Για το άλλο που ρωτάς,ναι,πρέπει να είναι σε επίπεδο δρόμο για να σου δείξει το σωστό ύψος της στάθμης και με κρύο κινητήρα όπως γράφει και το βιβλίο. τυπικά είμαι οδηγός απο το 2005, έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα αλλά με toyota avensis που είναι τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο, πεντάρι κιβώτιο αντί για εξάρι, η όπισθεν πίσω δεξιά, ατμοσφαιρικός κινητήρας vs turbo, σχετικά με την κατανάλωση είμαι νευρικός οδηγός οπότε το να βλέπω κατανάλωση 11l είναι φυσιολογικό και οι δρόμοι στην περιοχή μου (Λαμπρίνη) είναι πολύ απότομοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diamantisdis Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Λοιπον επειδη με τα ποσταρισματα σας καταλαβα οτι στις αντιπροσωπειες κανουν οτι θελουν,τα service πρεπει να γινονται ως εξης Καθε 15.000 χλμ αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου Καθε 30.000 χλμ αλλαγη λαδιων,φιλτρου λαδιου,φιλτρου βενζινης,φιλτρου καμπινας και φιλτρου αερος(και οχι φυσημα του φιλτρου) Καθε 60.000 χλμ αλλαγη λαδιων,φιλτρου λαδιου,φιλτρου βενζινης,φιλτρου καμπινας,φιλτρου αερος και μπουζι. H αλλαγη των υγρων φρενων γινεται την πρωτη φορα στα 3 χρονια και επειτα καθε 2 χρονια. Η βαλβολινη ειναι longlife και συμφωνα με το εργοστασιο θελει αλλαγη καθε 300.000 χλμ αλλα καλο ειναι να αλλαζεται καθε 120.000 χλμ ή και λιγοτερα.\ καλησπέρα, θα μπορουσες να μου πεις τους ιμαντες ανα ποσα διαστηματα αλλαζουν? ξερει καποιος να μου πει ανα ποσα διαστηματα γινονται αλλαγες στους ιμαντες? εχω ενα polo tsi 90ps 04/2012. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Το polo που έχεις έχει καδένα και όχι ιμάντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimispolo Posted March 14, 2014 Report Share Posted March 14, 2014 καλησπέρα παιδιά!είμαι κατοχος polo 1.4(9n3) το έχω απο το 2008 και μέχρι τώρα έχω κάνει ακριβώς 33261 κμ..τις δυο πρώτες χρονιές που το πήγα στην αντιπροσωπεία μου έβαζε λάδι castrol magnatec 10w40.τις αμέσως επόμενες 2 χρονιές που το πήγα εκτός αντιπροσωπείας μου έβαλε τα castrol slx longlife III 5w30 τα οποία είναι συνθετικά σωστά?δηλαδή μου έβαζε λάδι συνθετικό δεδομένου οτι εγώ δεν έκανα πολλά χμ.σκεφτείτε δηλαδή οτι είχα κάνει σε ένα χρόνο μόνο 4500κμ και αυτός μου έβαλε πάλι αυτά.μόλις σήμερα άλλαξα λάδια και έβαλα castrol magnetic Α3/Β3 10w40 εννοείται πάντα με αλλαγή φίλτρου.οι προδιαγραφές που έχει το βιβλιαράκι μου είναι οι εξής: για longlife vw 50400, vw 50300 και χωρίς longlife 501001 50200 50300. 1)τελικά ποιο είναι το σωστό λάδι που πρέπει να βάζω και σε ποιο ιξώδες??? 2)πρέπει να είναι ημισυνθειτικό, συνθετικό, ή full συνθετικό??δε παίζει ρόλο και με το πόσα κμ κάνεις το χρόνο? 3)ήταν σωστά αυτά που έβαζα μέχρι τώρα δηλαδή σε 10w40 και 5w30? και σήμερα που έβαλα τα castrol magnatec A3/B3 10W40? παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί έχω ακούσει και ακούω πολλά και άκρη δε μπορώ να βγάλω έτσι ώστε να ξέρουμε επακριβώς τί χρειάζεται. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ φιλαρακι καλησπερα,,απο την δικια μου εμπειρια,,βεβαια εγω εχω το <6n2 gti>,,μου εβαζαν castrol magnatec 10-40,,το οποιο ειναι ενα απλο λαδι,,τωρα μετα απο ψαξιμο που εκανα και αναλογα τις προδιαγραφες του κηνητιρα,εβαλα τα castrol magnatec 5-40 foul συνθετικα,,το μοτερ καμια σχεση ,,δουλευει ποιο ομαλα και σκιλιαζει καμια σχεση με πριν ,εμφανει η διαφορα,,το μονο κακο ειναι οτι δεν εχουν διαρκεια αν το πλακωνεισ μετα νιωθεις το αμαξι και πεφτει η δυναμη του κατα πολυ, αλλα σε αυτο το θεμα εψαξα και πολυ καλο ειναι το motul 8100 5-40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Έγινε κι από μένα το service των 30.000km στην Autoclub. Εργατικά: €100 Ανταλλακτικά δικά μου: €70 (€35 λάδια, €20 φίλτρο βενζίνης, €9 φίλτρο λαδιού, €6 φίλτρο καμπίνας) Δεν αλλάχτηκε φίλτρο αέρος γιατί έχω αντικαταστήσει το χάρτινο με ελεύθερο. Σύνολο (χωρίς φίλτρο αέρος): €170. Αν το service γινόταν με δικά τους ανταλλακτικά το κόστος θα ήταν €250. Το service περιλάμβανε εξωτερικό έλεγχο (τακάκια, φώτα, καθαριστήρες κλπ.) , διαγνωστικό και αλλαγή λαδιών και φίλτρων. Θεωρητικά (και οικονομικά!) διαρκεί 2μιση ώρες, στην περίπτωσή μου που ήμουν παρών κράτησε γύρω στη μία ώρα, μαζί με τις αναμονές που ήταν κι αυτές γύρω στα 20 λεπτά. Επόμενο service στα 45.000km αλλαγή λαδιών. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Πολυ καλή τιμη μπραβο!Σε 1.4 TSI σερβις 2ου ετους /21.000χμΕργατικά, Φιλτρο Λαδιου ,Φιλτρο βενζίνης, Φίλτρο καμπίνας ,κάρτα καυσαεριων160 ευρω (ολα τα ανταλλακτικα ηταν αντιπροσωπείας ) +30 ευρω λάδια δικά μου σύνολο 190 ευρωΤο σερβις ειχε γινει σε Καρεντα και αν εβαζα ανταλλακτικα εκτος αντιπροσωπειας σιγουρα θα ηταν πιο φτηνά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Λες? Στα ίδια είμαστε, αν αφαιρέσεις την κάρτα καυσαερίων σου και τα ανταλλακτικά τους. Το θέμα μου είναι αν πρέπει να πηγαίνουμε σε αντιπροσωπεία. Εργασία 45 λεπτών να την κάνεις 2μιση ώρες για να χρεώνονται τα διπλά εργατικά δεν μου πολυαρέσει. Εσένα (και στους υπόλοιπους που κάνανε το σερβις και ήταν από πάνω) πόση ώρα κράτησε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Και εγω πάντα απο πάνω είμαι ! Κράτησε 1ωρα μαξ συνολικα κανα 2ωρο ημουν εκειΕγω ειμαι σε επεκταση εγγυησης οποτε αναγκαστηκά τα κάνω όλα εκει επίσης πηγαίνω πάντα στην ιδια Καρέντα γιατί βοηθάνε -γνωρίζουν και εκτος εγγύσης όλο και κάπου θα τους χρειαστώ και μάλλον και πέρα την λήξη της εγγύησης εκει θα πηγαίνω παρόλο που τα χέρια μου πιάνουν και μπορώ να τα κανω και σχεδον όλα μόνος μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted April 4, 2014 Report Share Posted April 4, 2014 (edited) Μιας και κλείνει 3ετία το polάκι χρειάζεται αλλαγή υγρών φρένων.Ποιά συσκευασία ακριβώς πρέπει να προμηθευτώ?(γιατί βλέπω διάφορους τύπους για το ίδιο μοντέλο, 1.2tsi) Έχετε να προτείνετε συνεργείο στα νότια προάστια? Επίσης υπάρχει κάποια άλλη εργασία που γίνεται στην 3ετία? Edited April 4, 2014 by marios tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Κανείς δε γνωρίζει βρε παιδιά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancias Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 καλησπερα παιδιαα, εχω ενα vw polo 6R 1.2 tsi κ αυτο το μηνα κλεινει 4 χρονια.επειδη δεν εχει πολλα χιλλιομετρα (μονο 15.000) μεχρι στιγμης το μονο που κανω ειναι να του αλαζω λαδια κ φιλτρο λαδιου μια φορα το χρονο! μηπως ηρθε η ωρα να κοιταξω κ κατι αλλο στο service???π.χ. φιλτρο αερα η ιμαντα?? ευχαριστω προκαταβολικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 φιλτρο αερα αφου δεν κανεις χιλιομετρα μην αλλαξεις.Υγρά φρένων άλλαξε, ιμάντα δεν εχει το αμάξι σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 03C115561B oil filter Date>> - 27.06.2010 03C115561D oil filter Date - 28.06.2010>> Παιδιά μια ερώτηση καθώς το polo κάνει αραιά και πού ένα ''τσικ τσικ'' από μπροστά δεξιά όπως αναφέρω και σε άλλο θέμα και κανείς δε βρίσκει από που προέρχεται ενώ λένε ότι είναι φυσιολογικό. Ψάνχωντάς τώρα για άλλη μία φορά έπεσα πάνω σε αυτή τη δημοσίευση του φίλου PiNion.Το αυτοκίνητο είχε αγοραστεί 4/2011 αλλά είναι κατασκευής του 2010.Μπορώ να βρω κάπου ποιανού μήνα ακριβώς είναι? Σε διάφορα σημεία έχω βρει που γράφει 5/2010 που σημαίνει ότι κανονικά παίρνει το 1ο φίλτρο λαδιού.Ο θόρυβος που κάθομαι και ψάχνω άρχισε μετά το σέρβις και βλέπω στο τιμλόγιο ότι μου έχουν βάλει φίλτρο με το 2ο κωδικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Δες το απ τον αριθμό πλαισίου σου, αν είναι WVWZZZ6RΧAΧΧΧΧΧΧΧ....., είναι ΜΥ2010, αν είναι ....Β....είναι MY2011 (άρα 06.2010 και μετά) κ.ο.κ. Οπότε αν δεις Α είσαι στη 1η κατηγορία, αν δεις Β είσαι στη 2η κατηγορία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio66 Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 (edited) Καλησπερα παιδες, ειμαι ταξιδακι στο εξωτερικο στα 15500.. αναρωτιεμαι αν μπορω να καθυστερησω το service αλλαγης λαδιων και φιλτρου στα 17500 περιπου η να ψαξω εδω.. τσεκαρα τα λαδια δεν μου λειπουν.. γνωμες? Ειναι vw polo 1.6 tdi 90ps. Thanks! Edited July 12, 2014 by georgio66 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 Ευκολα. Στο micra τα κρατησα 32.000. Υ.Γ προσωπικη αποψη. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio66 Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 Ευκολα. Στο micra τα κρατησα 32.000. Υ.Γ προσωπικη αποψη. Xaxa oraios! ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 Άφησε τα λίγο ακόμα τα λάδια και τα εσωτερικά εξαρτήματα του κινητήρα θα έρθουν τόσο κοντά που δεν θα μπορεί να τα χωρίσει κάνεις και τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 Αν κανεις service σε μη εξουσιοδοτημενο υπαρχει περιπτωση να τεθει το οχημα εκτος εγγυησης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 ^Γι'αυτό να ζητήσεις από το μάστορα να σου κόψει τιμολόγιο που να αναγράφει ένα ένα τα ανταλλακτικά ή τα αναλώσιμα με τους κωδικούς τους.Αν αρχίσει τα μα μου,πας και ρωτάς αλλού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...