Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Ενημερωτικα και μονο η Kosmokar λογω του γνωστου προβληματος με τα λαδια εφοδιαζει πλεον τις αντιπροσωπειες με 10W40 Longlife με την επωνυμια Fux και τιμη αρκετα ελκυστικη 12,61ευρω / λιτρο!

Εγω αυτα θα βαλω σε λιγα χιλιομετρα παντως!

Link to comment
Share on other sites

:ninja: Αυτα τα Τorso δεν ειναι εξ'Αμερικης και μαλλιστα πανακριβα;

worthy.gif Volvoline Συνθετικα 5/40 και το μοτερ γαζωνει σαν πολυβολο MG-42 ουτε εμπλοκες και απο ευθυβολια αστα να πανε--τατ,τατ,τατ,τατ-- machinegun.gif

Να δειτε που και η Death Vader εν καιρο τετοια θα βαλει ! Χα,χα !

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως , 10w40 ειναι η καλυτερη λυση ουτως ωστε να εχεις και λαδι που να μπορει να κυκλοφορει ευκολα στη μηχανη αλλα και να μην εχεις το νου σου να συμπληρωνεις συνεχεια λαδι και να κουβαλας 1 μπουκαλακι λαδι στο καπω! Σημερα αλλαξαμε λαδια και στο A3 και στο Passat και βαλαμε τα Aral 10W40 ημισυνθετικα με 7ευρω το λιτρο!

Λογικα οσο πιο χαμηλο ειναι το ιξωδες τοσο καλυτερη λιπανση εχεις στον κινητηρα...οποτε για πολυ σκισιμο ισως το 5W40 να ειναι μονοδρομος.Τα παιδια που το εχουν δοκιμασει τι εντυπωσεις εχουν? Πινει το μοτερ καθολου με αυτο το λαδι?

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

:) Ο υπευθυνος της Valvoline αφου του εξηγησα τι χρηση του κανω μου προτεινε το 5/40 αντι του 10/40 (παντα συνθετικο) το οποιο ειναι και καλυτερο στο πρωινο ξεκινημα,ζοριζει λιγοτερο την τρομπα και σε υψηλη θερμοκρασια ειναι το ιδιο !

:) Απλα μου συνεστησε να του κανω αλλαγη σε διαστημα μικροτερο απο του κατασκευαστη που χρησιμοποιει συνηθως ημι-συνθετικο λαδι.

Δεν εχω ακουσει και πολλους να παραπονιουνται οτι τους καει το 5/40 συνθετικο αλλωστε απο οσα εχω δοκιμασει εμενα μου βγηκε το καλυτερο αρα: love.gif 5/40

Link to comment
Share on other sites

:) -Μα καλα τι μαρκα/ιξωδες λαδι ειχες μεσα; Τηγανελαιο σου εβαλαν στο σερβις;

protest.gif Αν δεν εχεις καποια διαρροη και φταινε αυτοι βαλε τις φωνες και κοιτα τι ριχνουν μεσα!

Πολλοι {που να μην σωσουν} βαζουν Friteza Oil και σου χρεωνουν οτι σου εβαλαν "συνθετικου τυπου" που "ολοι οι πελατες τους εχουν" κλπ-τριχες!

Link to comment
Share on other sites

Λογικα οσο πιο χαμηλο ειναι το ιξωδες τοσο καλυτερη λιπανση εχεις στον κινητηρα...οποτε για πολυ σκισιμο ισως το 5W40 να ειναι μονοδρομος.Τα παιδια που το εχουν δοκιμασει τι εντυπωσεις εχουν? Πινει το μοτερ καθολου με αυτο το λαδι?

ΟΥΡΑΝΟΙΟΙΟΙΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙΙΙΙΙ!τί λέτε αγαπητοί μου συνφορουμίστες? μου θυμίζετε κάποιους που λένε, ότι ξεβιδώσανε οι τουρμπίνες σε FR και κάποιους άλλους που τους ακούν και βγάζουν τα "ημιαγωνιστικά" FR μάπα!

Αν σκίζετε το μοτέρ προτιμήστε 10/60, 15/50! Σε καμία περίπτωση κάτω από 50άρι!Επ'ουδενί! Απλά με το χαμηλό ιξώδες προστατεύεται ο κινητήρας σε εξαιρετικά κρύα κλίματα αλλά και σε περιπτώσεις που κάποιοι είτε με δυνατό πολύ είτε συνήθως με μέτριας ιπποδύναμης αυτοκίνητο, πριν καλά καλά βάλουν μπροστά έχουν φτάσει το μοτέρ στα κόκκινα! Γιατί λέτε η Μάζντα να προτείνει...0/30 για το "αγωνιστικό" RX8? Ξέρει, ότι στην Ελλάδα πολλοί αυνάνες θα ξεκινήσουν το αμάξι 10 Φλεβάρη και μέχρι τον βασιλόπουλο της γειτονιάς θα φτάσουν για πλάκα 9000 στροφές, αφού το αμάξι αλλιώς δεν πάει, πριν καλά το λιπαντικό φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας! :):)lick.gif

Link to comment
Share on other sites

μου θυμίζετε κάποιους που λένε, ότι ξεβιδώσανε οι τουρμπίνες σε FR και κάποιους άλλους που τους ακούν και βγάζουν τα "ημιαγωνιστικά" FR μάπα!

ΔΕΝ εχουν και αδικο σε αυτο,βοουν με διαμαρτυριες τα 3 Forum της Seat για το συγκεκριμενο προβλημα και για τα παραπονα οσον αφορα το στριψιμο!

Αν σκίζετε το μοτέρ προτιμήστε 10/60, 15/50!
Σωστα,αναλογα τον τυπο μοτερ,την θερμοκρασια περιβαλλοντος,τον τροπο οδηγησης κλπ διαλεγουμε και λαδι {παθων οσοι θυμαστε}
Γιατί λέτε η Μάζντα να προτείνει...0/30 για το "αγωνιστικό"  RX8?

Γιατι εχει Βανκελ κινητηρα που εχει την μεγαλη καταναλωση λαδιου σαν πρωτιστο μελημα επιβιωσης του μοτερ της λογω χαρακτηριστικων του.

Link to comment
Share on other sites

15W50 σε μοτερ συγχρονης τεχνολογιας? Ελα Αλεκο???? Ποσο θελεις να σου ζησει? Ποσοοοοοοοοο? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Εγω λεω καλυτερα να του βαζουμε λαδι με ιξωδες 20...σιγα μωρε αυτοκινητο ειναι δεν παθαινει τιποτα.Ρε Darthvader ποιος στις λεει αυτες τις χαζομαρες? ΕΛΕΟΣ πια! Ξερεις ποιες ειναι οι προδιαγραφες για τα συγχρονα μοτερ? Επειδη εχεις GOLF III νομιζεις οτι και τα GOLF V και ολα τα συγχρονα μοτερ περνουν το λαδι που βαζεις εσυ?

2 ειναι οι επιλογες : 5W40 για πολυ σκισιμο , πολυ καλη λιπανση κινητηρα και ευκολη κυκλοφορια λαδιου στον κινητηρα

10W40 για μετριες καταστασεις και συντηρητικη οδηγηση με καποιες δοσεις γκαζιου :)

Οσο για το ξεβιδωμα της τουρμπινας αυτοι που τα λενε εχουν και ονομα και δεν τα βγαζουν απο το μυαλο τους..Αλλα οποιος βαριεται να διαβασει...10 μερες κοσκινιζει!!

Και επειδη ο ακατανομαστος θα πεταχθει σιγουρα : Με 5W40 θα καιει παραπανω λαδακι απο το 10W40 αλλα θα λιπαινει πολυ καλυτερα τον κινητηρα!!

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

παιδια ειχα κι εγω ακριβως το ιδιο προβλημα και ειχα μουρλαθει!

Ειχε απ τη μανα του 0-30 λαδι και καλα longlife και καθε 8.000 χλμ τα εκαιγε ΟΛΑ!!!

Εντωμεταξυ στο συνεργειο που ρωταγα μονιμως μου λεγανε οτι ειναι φυσιολογικο κι οτι αν κοιταξεις και το manual το λεει μεσα οτι μπορει να καψει μεχρι και 1lt/1000m και λεω ρε π....στη μου διχρονο ειναι και το παει το λαδι αιμα????!!!! knife.gif

Μεχρι που βρεθηκε ενα παλικαρι απο το συνεργειο και μου ειπε οτι αν θες να υσηχασεις για παντα με αυτο το θεμα βαλτου 10-40 και αλλαζε τα καθε 7.500 χλμ αντι για 15000

να ναι καλα το παλικαρι και μαλιστε μου τονισε οτι μου το λεει αυτο off the record.....

και λογικο αφου η αντιπρωσοπεια κονομαει αν καθε τοσο παιρνεις λαδακι!!!!

Link to comment
Share on other sites

το θεμα βαλτου 10-40 και αλλαζε τα καθε 7.500 χλμ αντι για 15000

να ναι καλα το παλικαρι και μαλιστε μου τονισε οτι μου το λεει αυτο off the record.....

και λογικο αφου η αντιπρωσοπεια κονομαει αν καθε τοσο παιρνεις λαδακι!!!!

κανετε(κανουμε) λαθος. Απλα δεν ξερουμε να διαβαζουμε

Το εχω ξαναγραψει (ειχα πει και τη σελιδα) οτι το βιβλιο του αυτοκινητου λεει ΟΤΙ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΙΟ (ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΚΑΡΓΑ ΘΕΙΟ) ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΟ.

ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ?

ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΕΠΕΙΔΗ "ΠΟΥΛΑΝΕ" ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΛΑΔΙΩΝ ΑΝΑ 15000ΧΛΜ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ

ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ 15000ΧΛΜ

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τι να πω δηλαδή... Ξεκίνησα το topic για να ακούσω τις απόψεις σας γιατί από αυτοκίνητα δε ξέρω & πολλά και όσο να 'ναι σίγουρα οι δικές σας εντυπώσεις, εμπειρίες & γνώμες βοηθούν. Ωστόσο, το πρόβλημα με το δικό μου τουτού εξακολοθεί να υφίσταται (53.000km) τώρα που μιλάμε παρά το γεγονός ότι άλλαξα και τύπο λαδιού (από 10-40 σε 15-40).

Θα μου πείτε ποιά ήταν η απάντηση του συνεργείου... ουσιαστικά τόσο καιρό δεν έχω πάρει κάποια απάντηση που να μου λύσει την απορία ή το πρόβλημα & έχω αρχίσει & τα πέρνω πολύ μα πολύ άσχημα.... Θα μου πεις τόσο καιρό τι έκανες; Υπομονή... έχω πολύ από δαύτη... Anyway, κάθε φορά που βλέπω ότι πέφτει η στάθμη του λαδιού (κάτω απ' το μισό) πάω να μου προσθέσει & περιμένω κάποια απάντηση. Την τελευταία φορά μου είπε ότι μερικά Polo το παρουσιάζουν αυτό μέχρι τα 60.000 km. Το λόγο όμως δε μου τον είπε. Όπως και να 'χει έχω απογοητευθεί πάρα πολύ με την όλη κατάσταση γιατί κατά τα άλλα το αμάξι δεν έχει παρουσιάσει κάτι άλλο. Το θέμα είναι ότι είμαι πλέον μετά από τόσο καιρό εκτός εγγύησης & αν χρειαστεί να αλλάξει κάτι σοβαρό τότε την κάτσαμε... Μιλάω με γνωστούς που ξέρουν από αυτοκίνητα και μου λένε για το μοτέρ. Το μόνο κακό είναι ότι η εταιρεία είναι καλυμένη σύμφωνα με το βιβλιαράκι που λέει για τη κατανάλωση λαδιού.

Link to comment
Share on other sites

DJ_XLR8->

ρε φιλε τι να πω ισως εισαι ατυχος και εχει ανοχες το μοτερ

βαζε 10-40 και αλλαζε καθε 7500 αι βλεπεις.......

Link to comment
Share on other sites

η εταιρια που βγαζει το Motor Cote τωρα κυκλοφορει και λαδια με αυτο το αντιτριβικο μεσα <ορυκτελαιο-ημισυνθετικο-συνθετικο> καθως και ενα ειδικο για μοτερ που εχουν ανοχες

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ποια είναι η προδιαγραφή που λεει μεσα το βιβλιαρακι μπορει να μου πει καποιος? (για polo 9N 100ps)

Ειμαι αρκετες εκατονταδες χλμ μακρια απο το πολακι και θελω να του κραταω δωρο οταν γυρισω.. :lol:

ΥΓ Υπαρχει full συνθετικο 5/40 με της προδιαγραφες του κατασκευαστη?

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου κυκλοφορουν πλεον Συνθετικα Castrol Magnatech,Motul ως και το φοβερο Mobil-1 σε 5/40 W με προδιαγραφες για γερμανικα αυτοκινητα <Opel,Porche,Mercerdes,VW>

τις ακριβεις προδιαγραφες τις λεει το βιβλιαρακι σου ειναι ενα νουμερο του στυλ πχ: 505 00 ACEA B3-97 μα τα ανωτερω ηδη τις υπερκαλυπτουν

εγω βαζω μετα απο δοκιμες Valvoline 5/40W και ειμαι υπερ ευχαριστημενος- :lol:

Link to comment
Share on other sites

το ειδα καθαροτατα σε καταχωριση Mobil-1 σε 5/40 και ενοιωσα εκπληξη

μην ξεχνατε οτι αν πεις τωρα Motul 300V 10/60 σε κοιτανε σαν χαζο,παλαιοτερα το εβγαζε- τωρα το μετονομασε Le-Mans και του αλλαξε και το ιξωδες

αν θελετε να ψαξω να βρω την καταχωρηση-και εγω τετοιο ηθελα να βαλω παλαιοτερα μα δεν εβγαινε 5/40-διπλα ελεγε για τις προδιαγραφες Γερμανικων αμαξιων που καλυπτει

Link to comment
Share on other sites

εχω το 16v 100 ps πολο μοντελο 2001. ειμαι στα 73.500 χιλ. και τα τελευταια 6-7000 χιλομετρα καιει πανω απο ένα κιλό λάδι στα 1.000 χιλ. σε λιγο μπαινω για αλλαγη στις τσιμουχες βαλδιδων. θα μου κανουν τη δουλεια με 500 ευρω. θα γινει τιποτα ομως?

Link to comment
Share on other sites

Καλα ξεμπερδεματα και μετα λαδακι 10W40 για να σωθεις! Ειδικα το ARAL! Λες και φτιαχτηκε για τα VW αλλα και τα BMW που καινε επισης πολυυυυυ λαδι.

Link to comment
Share on other sites

Καλα ξεμπερδεματα και μετα λαδακι 10W40 για να σωθεις! Ειδικα το ARAL! Λες και φτιαχτηκε για τα VW αλλα και τα BMW που καινε επισης πολυυυυυ λαδι.

10/40 λάδι μου έβαζαν στην αντιπροσωπία κάθε φορά. Έτσι νομίζω δηλαδή...

τώρα τι περιείχε το μπουκάλι, ποιος ξέρει...

Link to comment
Share on other sites

Ασε! Και μια γνωστη (πολυ γνωστη) αντιπροσωπεια της VW που πατε και πολλοι απο εδω μεσα, βαφτιζει το 0W30 που παιρνει το polaki σε longlife και το πουλαει ετσι!

Λαδια αλλαζε μονος σου ή σε καποιο συνεργειο εμπιστοσυνης. Στην τελικη αγορασε τα απο το εμποριο, βαλτα στο πορτμπαγκαζ. πες τους να στα αλλαξουν και πληρωσε μονο την εργασια.

Link to comment
Share on other sites

Β)- ριξτε μια ματια στο www.amsoil.gr και στο www.bestsyntheticoil.com

κανει συγκριση στο 20W/50 σε τεστ αντοχης με Havoline,Valvoline,Castrol,Quaker,Mobil-1 και σε πινακα το βγαζει καλυτερο (!)

aro_qt_300pxh.jpg

Edited by TSAKHS-EYBOIA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.