Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

My bad ηθελα να γραψω μισο λιτρο. Ας πουμε περιπου ενα λιτρακι στα σχεδον 14000.

Δυο ερωτησουλες 

1. Αν δεν κανω λαθος το προτυπο vw 502 εχει αντικατασταθεί  με το 504 η καπως έτσι? (Στο manual μου λεει 502 για τα κανονικα διαστήματα  504 για LL-LONG LIFE επισης μου εβαζαν στην αντιπροσωπεία)

2.Βλεπω στον κυριο Σκρουτζ οτι εχει ειδών  edge. Απλο c3 και LL. LL "προτείνει " και το site της castrol αλλα το 0-30. Να επιλεξω το LL απο το απλο και γιατι? Ειμαι λιγο αδαής στο θεμα των λαδιων. 

http://www.skroutz.gr/s/7978317/Castrol-Edge-Titanium-FST-LL-5W-30-1lt.html

 

http://www.skroutz.gr/s/8258311/Castrol-Edge-Titanium-FST-C3-5W-30-1lt.html

Edited by naruel
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, naruel said:

My bad ηθελα να γραψω μισο λιτρο. Ας πουμε περιπου ενα λιτρακι στα σχεδον 14000.

Δυο ερωτησουλες 

1. Αν δεν κανω λαθος το προτυπο vw 502 εχει αντικατασταθεί  με το 504 η καπως έτσι? (Στο manual μου λεει 502 για τα κανονικα διαστήματα  504 για LL-LONG LIFE επισης μου εβαζαν στην αντιπροσωπεία)

2.Βλεπω στον κυριο Σκρουτζ οτι εχει ειδών  edge. Απλο και LL. LL "προτείνει " και το site της castrol αλλα το 0-30. Να επιλεξω το LL απο το απλο και γιατι? Ειμαι λιγο αδαής στο θεμα των λαδιων. 

http://www.skroutz.gr/s/7978317/Castrol-Edge-Titanium-FST-LL-5W-30-1lt.html

http://www.skroutz.gr/s/7978317/Castrol-Edge-Titanium-FST-LL-5W-30-1lt.html

 

 Η αντικατασταση προδιαγραφων δεν ειναι παντα προς το καλυτερο . Ηδη υπαρχει 508/508.88 (για Αμερικη αυτο) / 509 . Αυτο ειναι 0w-20 λαδι . Εαν το παρουσιασει η Vw απο την νεα χρονια και αντικαταστησει ( τελεολογικα θα γινει καποτε ) με το 504/507 λαδι θα το βαλεις ;;;; 0-20 ;;; Να εισαι επιφυλακτικος ,δεν δουλευουν για μας αλλα για παρτυ τους . Το LL ειναι Long-Life . Η μοδα αυτων των λαδιων ηρθε απο την αναγκη καποιων να αλλαζουν συχνα αμαξια και ταυτοχρονα να κανουν πολυ περισσοτερα χιλιομετρα απο οτι οι περισσοτεροι απο εμας, για παραδειγμα σε leasing η δασκαλοι οδηγησης κτλ . Μ.Ο. αλλαγης ενος αυτοκινητου εκτος Ελλαδας ειναι στα 5 χρονια ( δεν μιλαω για αυτους που θελουν να το κρατησουν η δεν εχουν να παρουν αλλο ). Οταν λοιπον εκ προοιμιου θα το αλλαξεις σε συντομο σχετικα διαστημα , δεν θελεις να καταπιανεσαι με σερβις (αυτος ειναι η "βιτρινα" ,ο φανερος λογος,ενω ο πραγματικος ειναι η ελεγχομενη φθορα μιας μηχανης στα πλαισια της πολιτικης καθε εταιριας να συνεχιση να ζει μειωνοντας φυσικα με υπουλο τροπο την ωφελιμη ζωη της μηχανης). Γιαυτο λοιπον τον λογο "γεννηθηκαν" τα Long-Life σερβις και φυσικα ολα τα παρελκομενα τους.Καποιος που δεν νοιαζεται αν θα καψει λαδι γιατι μεχρι τα 80-100.000 θα το εχει δωσει ,ευλογο ειναι να κανει αλλαγες στα 30.000 χλμ και ενδιαμεσα ,αντε να συμπληρωσει και μερικα λιτρα λαδι που του ερχονται φτηνοτερα απο να αγορασει νεο αμαξι . Οταν καποιος νοιαζεται να κρατησει το αμαξι του , απλα δεν ακολουθει LL σερβις παρα μονο τα κανονικα . 10.000 χιλιομετρα  max τα λαδια αλλαγη (παροτι μπορουν να κρατηθουν εως και 20.000 ,οχι φυσικα σε ολα τα αμαξια η ολες της συνθηκες ,αλλα πλεον δεν θεωρηται ισχυρο το φιλμ προστασιας που δημιουργει το λαδι σε τοσα χιλιομετρα ,υπαρχει φθορα ) για να ειμαστε σιγουροι με νορμαλ λαδια ,οχι με LL .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλα δεν υπαρχει περίπτωση  να άλλαζα  λαδια ανω των 15 (συνηθως λιγοτερο περιπου ανα 11μηνο που εχω 12 13 δεν μου περισσευουν για νωρίτερα ) απλα ρωτησα αν η διαφορα στο προιον αξιζει η οχι την επιλογη ως προς την καλυτερη λειτουργια του μοτερ 

Edited by naruel
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, naruel said:

Καλα δεν υπαρχει περίπτωση  να άλλαζα  λαδια ανω των 15 (συνηθως λιγοτερο περιπου ανα 11μηνο που εχω 12 13 δεν μου περισσευουν για νωρίτερα ) απλα ρωτησα αν η διαφορα στο προιον αξιζει η οχι την επιλογη ως προς την καλυτερη λειτουργια του μοτερ 

Sorry , μακρυγορησα λιγο . Εν συντομια ,βαλε τα νορμαλ και οχι τα LL .

Link to comment
Share on other sites

On 12/10/2016 at 8:38 ΠΜ, O Palios said:

 Νομιζω οτι οταν φτανει στην μεση ο δεικτης ,πρεπει να συμπληρωνουμε ,δεν ειναι σωστο να το αφηνουμε παρακατω . Οταν ξεκινας το αμαξι , σηκωνει λαδια ,αμα χτυπησεις μιζα απο κρυο και αμεσως κοιταξεις δεικτη θα δεις οτι λειπουν τα 3/4 του δεικτη περιπου . Εαν το αφησες μεχρι το min , κακως . Αυτο δημιουργει φθορα στην μηχανη η οποια εν καιρω θα κανει την εμφανιση της με την μορφη του " αφου δεν εκαιγα ,γιατι καιω ; " Αυτο ακριβως που ρωτησες δηλαδη . Ειναι γνωστο οτι ειμαι πολεμιος του 5w-30 και εχω εξηγησει τους λογους και ειναι επισης γνωστο οτι ειμαι υπερμαχος του 5w-40 ( η σε γενικες γραμμες το 40αριου για την Ελλαδα ) και εχω εξηγησει τους λογους . Εαν καις λαδι , για να αλλαξεις ρευστοτητα πρεπει να ειναι γνωστο σε ποσα χιλιομετρα εκαψες την ποσοτητα που λειπει . 1 λιτρο στα 5.000 ισουτε με αλλαγη ρευστοτητας εφ οσων δεν εχουμε κεφια και λεφτα για ανοιγμα μηχανης .Καλο ομως ειναι να ξανατσεκαρεις την βαλβιδα ,οταν αυτη δεν δουλευει σωστα ,το πρωτο πραγμα στο οποιο εχει αντικτυπο ειναι τα λαδια . Η εποχη ειναι η καταλληλη για να δειξει οτι η μηχανη εχει φθορες ,κρυωνει ο καιρος ,ανοιγουν οι ανοχες της μηχανης και εαν υπαρχει θεωρητικα προβλημα μηχανης, αυτο θα γινει πιο εντονο με τα κρυα .

ΦΥΣΙΚΗ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 6.5 Θερμική διαστολή και συστολή

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B200/530/3513,14417/

 

Edited by tsikis007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/10/2016 at 8:02 ΜΜ, O Palios said:

. Οταν καποιος νοιαζεται να κρατησει το αμαξι του , απλα δεν ακολουθει LL σερβις παρα μονο τα κανονικα . 10.000 χιλιομετρα  max τα λαδια αλλαγη (παροτι μπορουν να κρατηθουν εως και 20.000 ,αλλα πλεον δεν θεωρηται ισχυρο το φιλμ προστασιας που δημιουργει το λαδι σε τοσα χιλιομετρα ,υπαρχει φθορα ).

Να υποθεσω οτι εχεις κανει καποιο μεταπτυχιακο σε τμημα φυσικο-χημεικο και εχεις εξαγει τα αντωτερω συμπερασματα ετσι?

 

Παρακολουθω με αρκετο ενδιαφερον τα λεγομενα σου και πραγματι πρεπει να εισαι πολυ γνωστης της φυσικης των ρευστων και γενικα σε θεματα θερμοδυναμικης και μοριακης συνθεσης.

Δωσε μας σε παρακαλω καποιο λινκ οπου θα μπορουμε να δουμε και εμεις καποιες αξιοπιστες ερευνες πανω στις οποιες στηριζεις τα ωσα εως τωρα εχεις γραψει και με σθενος υπερασπιζεσαι

 

ευχαριστω....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/10/2016 at 8:02 ΜΜ, O Palios said:

  Το LL ειναι Long-Life . Η μοδα αυτων των λαδιων ηρθε απο την αναγκη καποιων να αλλαζουν συχνα αμαξια και ταυτοχρονα να κανουν πολυ περισσοτερα χιλιομετρα απο οτι οι περισσοτεροι απο εμας, για παραδειγμα σε leasing η δασκαλοι οδηγησης κτλ . Μ.Ο. αλλαγης ενος αυτοκινητου εκτος Ελλαδας ειναι στα 5 χρονια ( δεν μιλαω για αυτους που θελουν να το κρατησουν η δεν εχουν να παρουν αλλο ). Οταν λοιπον εκ προοιμιου θα το αλλαξεις σε συντομο σχετικα διαστημα , δεν θελεις να καταπιανεσαι με σερβις (αυτος ειναι η "βιτρινα" ,ο φανερος λογος,ενω ο πραγματικος ειναι η ελεγχομενη φθορα μιας μηχανης στα πλαισια της πολιτικης καθε εταιριας να συνεχιση να ζει μειωνοντας φυσικα με υπουλο τροπο την ωφελιμη ζωη της μηχανης). Γιαυτο λοιπον τον λογο "γεννηθηκαν" τα Long-Life σερβις και φυσικα ολα τα παρελκομενα τους.σιγουροι με νορμαλ λαδια ,οχι με LL .

Συγνωμη αλλα αν ακολουθησω το προγραμμα σερβις της vw με λαδια LL,το μοτερ θα το κλαψω μετα την 5ετια η' τα 150.000χλμ?

Αν συμβει αυτο δεν νομιζω οτι εγω η' καποιος απο τον στενο μου κυκλο θα αγορασει ξανα αμαξι της vw !!!!

 

Δεν νομιζω οτι θα το ηθελε αυτο κανενα εργοστασιο κατασκευης αυτο/των?

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, takisbrax said:

Να υποθεσω οτι εχεις κανει καποιο μεταπτυχιακο σε τμημα φυσικο-χημεικο και εχεις εξαγει τα αντωτερω συμπερασματα ετσι?Παρακολουθω με αρκετο ενδιαφερον τα λεγομενα σου και πραγματι πρεπει να εισαι πολυ γνωστης της φυσικης των ρευστων και γενικα σε θεματα θερμοδυναμικης και μοριακης συνθεσης.Δωσε μας σε παρακαλω καποιο λινκ οπου θα μπορουμε να δουμε και εμεις καποιες αξιοπιστες ερευνες πανω στις οποιες στηριζεις τα ωσα εως τωρα εχεις γραψει και με σθενος υπερασπιζεσαι

ευχαριστω....

Ενα που μου ηρθε στο μυαλο :

http://www.blackstone-labs.com/

Επιπροσθετως , δεν θελει πολυ μυαλο να καταλαβεις οτι αναλογα με τις συνθηκες κρατιεται το λαδι . Για παραδειγμα ,οσο ειμαστε ρελαντι δεν γραφουμε χιλιομετρα ,αλλα τα λαδια γραφουν . Αμαξια σε καθημερινη κινηση εντος πολης με φαναρια και σταματα-ξεκινα τα αλλαζουν νωριτερα απο οτι επαρχια και εθνικη . Η εταιρια ομως παροτι το γραφει στο εγχειριδια ,οι αντιπροσωπιες δεν το επιτρεπουν .Βγαλε συμπερασμα λοιπον το τι επιδιωκουν .

13 minutes ago, takisbrax said:

Συγνωμη αλλα αν ακολουθησω το προγραμμα σερβις της vw με λαδια LL,το μοτερ θα το κλαψω μετα την 5ετια η' τα 150.000χλμ?Αν συμβει αυτο δεν νομιζω οτι εγω η' καποιος απο τον στενο μου κυκλο θα αγορασει ξανα αμαξι της vw !!!!Δεν νομιζω οτι θα το ηθελε αυτο κανενα εργοστασιο κατασκευης αυτο/των?

Ειναι θεμα φθορας ,οχι καψιμου μηχανης .Εαν κανεις ενα γκαλοπ και φυσικα απαντησουν ολοι ειλικρινα , σχεδον ολοι οσοι ακολουθουν τετοια σερβις καινε λαδι ,και αρκετοι ουκ ολιγο.Αυτο συμβαινει γιατι τα "ελαφρα" συστατικα ενος λαδιου εξατμιζωνται μεσω ccv η pcv εως τα πρωτα 5.000 χιλιομετρα ,οσο περνανε τα χιλιομετρα τοσο περισσοτερο "λασπωνει" το λαδι και πρωτον δεν λιπαινει και δευτερον προκαλει φθορα και κατα συνεπεια καψιμο λαδιου . LL σερβις ισουτε με προωρη φθορα παντα . Σκοπος λοιπον η οσο δυνατον "νομιμη" αλλαγη οχηματος των καταναλωτων. Αμα αρχισεις να καις καμποσο λαδι ,πρεπει η να ανοιξεις μηχανη (κερδος για εταιρια) η να αλλαξεις οχημα και συνηθως 5 στους 10 ψαχνουν στην ιδια . Αν λοιπον δεν το "τρεξουν" προς τα εκει το θεμα ,οι εταιριες θα κλεισουν .Σκεψου  στη Vw για παραδειγμα φετος  κανενας να μην παταγε αντιπροσωπια . Ενα λουκετο ναααααα θα εβαζαν , οι τοπικοι αντιπροσωποι παντα . Αρα σε τρομαζουν με τα επισημα σερβις και μολις σε τουμπαρουν να τα κανεις εκει ,λες και δεν υπαρχουν αλλου μαστορια για να αλλαξεις  λαδια (απλα πρεπει να σε "πιεσουν" ωστε να ελεγχουν την "πορεια" του οχηματος ), σου λενε :"Αααα,μονο LL σερβις και μην ανησυχεις , εδω ειμαστε οτι και να σου συμβει . "

Δεν θελει πολυ σκεψη , επιβαλλουν ελεγχο στην τσεπη μας ,κατι που οπως ειπες αρνουμαι πεισματικα να κανω και με ζηλο κηρυττω .

Link to comment
Share on other sites

Εδω μπορεις να δεις τι λεει για black death η αλλιως την γνωστη λασπη που σχηματιζεται οταν αλλαζεις λαδια σε μεγαλα χρονικα διαστηματα η αλλιως τα γνωστα Long Life service .

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

Και εδω ενα ζωντανο παραδειγμα . Υπαρχουν πολλα στο YouTube .

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λιγη αναγνωση δεν βλαπτει , καλο κανει στην τσεπη μας .

http://www.synlube.com/synthetic.html

Edit : Λυνει καποιες αποριες σχετικα με το τι ειναι τι .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

 Σας χαλαω το ονειρο ,ξερω ,ειμαι κακος μερικες φορες αλλα εκανα μια συγκριση σε λαδια . Εχουμε και λεμε :

Helix Ultra Professional AV-L 5W-30

Section 3 : Blend of polyolefins, highly-refined mineral oil and additives.

Εχει ραφιναρισμενο ορυκτελαιο στην συνθεση του !!!

TITAN GT1 PRO FLEX 5W30 (XTL)

Section 3 : A blend of highly refined mineral oils with multifunctional additives.

Μειγμα ραφιναρισμενου ορυκτελαιου !!! Ακομα χειροτερα απο πριν .

Castrol EDGE with FST Titanium 5W-30

Section 3 : Synthetic base stock. Proprietary performance additives

Συνθετικο λαδι με ιδιοκτητα προσθετα για αποδοση ( για τερμα γκαζια δηλαδη ) . Εδω ειμαστε πολυ καλα ,δεν αναφερει ορυκτελαιο πουθενα .

Aral Supertronic Longlife III 5W-30

Section 3 : Synthetic base stock. Chemically modified base oil. Proprietary performance additives

Συνθετικο λαδι και εδω με ιδιοκτητα προσθετα αποδοσης .Επιπλεον χημικως επεξεργασμενη βασικη συνθεση λαδιου . Καλα και εδω ,δεν αναφερει ορυκτελαιο .

Liqui Moly Top Tec 4200 5w-30

Section 3 : Mineral oil raffinate, auxilliary substances

Αμαν αμαν αμαν . Απλο ορυκτελαιο αλλα ραφιναρισμενο με βοηθητικες ουσιες . "Και η Παναγια μαζι σας" συμπληρωνω εγω !!!

Amsoil European Car Formula 5w-30

Section 3 : Απο 10-30 % απλο λαδι . Το υπολοιπο δεν το αναφερουν . Λεει ομως και αυτο : Any concentration shown as a range is to protect confidentiality or is due to batch variation.

Στα Ελληνικα σημαινει : Κάθε συγκέντρωση παρουσιάζεται ως μια σειρά είναι η προστασία της εμπιστευτικότητας ή οφείλεται σε μεταβολή της παρτίδας.

Με αλλα λογια αυτοι οι αληταμπουρες αλλαζουν την χημικη συσταση οπωτε τους σκαει ,οτι ακριβως εχω πει για την συγκεκριμενη εταιρια . Γιαυτο δεν μπορουν να παρουν ουτε μια εγκριση απο καποια αυτοκινητοβιομηχανια . "Και η Παναγια μαζι σας"  2 ,ξαναλεω εγω .

MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30

Section 3 : This material is defined as a mixture.

Σωπαααα , εγω νομιζα οτι δεν ειναι μιγμα . Εχουν ενα μονο χημικο στοιχειο που ειναι κατω του 5%

Πολυ κρυφτουλι παιζουν τα 2 αμερικανικα . "Και η Παναγια μαζι σας " 3 ,ξαναλεω εγω .

 

Και επειδη το ανεφερα , σαν μπονους το Aral supertronic 0w-40 και τα συμπερασματα δικα σας .

Aral SuperTronic 0W-40

Section 3 : Synthetic base stock. Proprietary performance additives.

Συνθετικο λαδι με ιδιοκτητα προσθετα αποδοσης (για τερμα γκαζια και αυτο ) . Ουτε ιχνος οπως βλεπω απο ορυκτελαιο .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, DubbeR_ChRoniS said:

και το συμπερασμα ολων αυτων ειναι οτι..?

 Οπου υπαρχει η λεξη ορυκτελαιο ( mineral oil ) η πετρελαιο ( petroleum) ειναι κακο . Μιλαμε για φτηνιαρικα λαδια . Οπου δεν υπαρχουν αυτες οι λεξεις ,ειναι καλο .Μιλαμε για αξιοπρεπη λαδια .

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , DubbeR_ChRoniS said:

και το συμπερασμα ολων αυτων ειναι οτι..?

Έριξα μια γρηγορη ματια σε αυτο 

http://www.autoserviceprofessional.com/article/91845/engine-oil-conventional-synthetic-or-semi-synthetic-blend-whats-the-correct-engine-oil-for-you

Προφανώς ο παλιός εννοεί ποσο συνθετικα η demi ειναι τα λαδια αλλα και το τι επιπτώσεις μπορει να έχει εναν κακο ημισυνθετικο απο ενα ακριβό πληρες

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως . Το να προσπαθουμε να κρατησουμε πολλα πολλα χιλιομετρα και με "σκισιμο" σε καθε ευκαιρια ενα φτηνο λαδι που αλλα μας υποσχεται ενω αλλα ειναι ,δεν κανει καλο στην τσεπη μας . Συντομες αλλαγες σε χιλιομετρα και το γκαζι με φειδω ,τοτε ολα ειναι καλα .

Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , O Palios said:

Ακριβως . Το να προσπαθουμε να κρατησουμε πολλα πολλα χιλιομετρα και με "σκισιμο" σε καθε ευκαιρια ενα φτηνο λαδι που αλλα μας υποσχεται ενω αλλα ειναι ,δεν κανει καλο στην τσεπη μας . Συντομες αλλαγες σε χιλιομετρα και το γκαζι με φειδω ,τοτε ολα ειναι καλα .

Οποτε εγω που θελω να αντεξει για πολλα χρονια το μοτερακι μου κανω καλα που βαζω λαδια 100% συνθετικα και τα πεταω στα μισα χλμ σε σχεση με τα χλμ που λεει το εργοστασιο ε?

Link to comment
Share on other sites

καλα τα λες....αλλα ετσι απο περιεργεια τωρα για να ακουσω την αποψη σου...θα σου πω πως το σκεφτηκα εγω ο ιδιος για το δικο μου αυτοκινητο το οποιο αγορασα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ το 2003.

ειναι λοιπον ενα πτωχο πλην πολυ τιμιο 1.6 16v.

οταν το αγορασα η φαουβε ελεγε να βαζουμε 0-30 η αληθεια ειναι οτι σφιχτηκα λιγο οταν το ακουσα αλλα δεν ειχα επιλογες...τους ακουσα και ξεκιναω το "στρωσιμο"

στα πρωτα 1300 χλμ μου καιει θυμαμαι ενα λιτρο λαδι :huh: μαλακας ο χρονης.συμπληρωνω.κατι shell xelix ultra μπλα μπλα μπλα. σταματαει να καιει για...πολυ καιρο

στις 100κ χλμ βλεπω μεσα σε μια αλλαγη 15κ χλμ βλεπω οτι μου χει καψει 1 λιτρο.το αλλαζω απο 0-30 σε 5-40...φουλ συνθετικο παντα.

ως δια μαγειας λοιπον σταματαει να καιει...(αντε να καιγε μισο λιτρο στις 15κ χλμ) και αυτο μεχρι που εφτασα στις 200κ χλμ 

εκει ειδα και παλι...1 λιτρο... πλεον αναμενομενο...βαλε λεω 10-40 φουλ συνθετικο...βαζω τα amsoil καιει παλι ενα λιτρο...

τα πεταω και τωρα για πρωτη φορα εχω βαλει ημισυθετικο 10-40...τα bardhal...τα οποια εδω και 7-8κ δε μου χει καψει σχεδον τπτ.εγω ομως δε  νοιωθω καλα που εχω μεσα ημισυνθετικα

πριν μερικες μερες καποιος μου προτεινε καποια valvoline 10-40 επισης ημισυνθετικα και καποια fuchs ελα τωρα στη θεση μου και πες μου τι θα εκανες

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, takisbrax said:

Οποτε εγω που θελω να αντεξει για πολλα χρονια το μοτερακι μου κανω καλα που βαζω λαδια 100% συνθετικα και τα πεταω στα μισα χλμ σε σχεση με τα χλμ που λεει το εργοστασιο ε?

Απο 7.500 εως 10.000 τα κραταω εγω . Γενικα, σε οτι οχημα ειχα ,δεν κρατησα πανω απο 10.000 χιλιομετρα λαδια . Και το περιεργο για πολλους ,δεν συμπληρωσα ποτε πανω απο 250-300 γρμ σε κανενα τους . Συνολο χιλιομετρων πρεπει να εχω 600.000+ σαν οδηγος .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, DubbeR_ChRoniS said:

καλα τα λες....αλλα ετσι απο περιεργεια τωρα για να ακουσω την αποψη σου...θα σου πω πως το σκεφτηκα εγω ο ιδιος για το δικο μου αυτοκινητο το οποιο αγορασα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ το 2003.

ειναι λοιπον ενα πτωχο πλην πολυ τιμιο 1.6 16v.

οταν το αγορασα η φαουβε ελεγε να βαζουμε 0-30 η αληθεια ειναι οτι σφιχτηκα λιγο οταν το ακουσα αλλα δεν ειχα επιλογες...τους ακουσα και ξεκιναω το "στρωσιμο"

στα πρωτα 1300 χλμ μου καιει θυμαμαι ενα λιτρο λαδι :huh: μαλακας ο χρονης.συμπληρωνω.κατι shell xelix ultra μπλα μπλα μπλα. σταματαει να καιει για...πολυ καιρο

στις 100κ χλμ βλεπω μεσα σε μια αλλαγη 15κ χλμ βλεπω οτι μου χει καψει 1 λιτρο.το αλλαζω απο 0-30 σε 5-40...φουλ συνθετικο παντα.

ως δια μαγειας λοιπον σταματαει να καιει...(αντε να καιγε μισο λιτρο στις 15κ χλμ) και αυτο μεχρι που εφτασα στις 200κ χλμ 

εκει ειδα και παλι...1 λιτρο... πλεον αναμενομενο...βαλε λεω 10-40 φουλ συνθετικο...βαζω τα amsoil καιει παλι ενα λιτρο...

τα πεταω και τωρα για πρωτη φορα εχω βαλει ημισυθετικο 10-40...τα bardhal...τα οποια εδω και 7-8κ δε μου χει καψει σχεδον τπτ.εγω ομως δε  νοιωθω καλα που εχω μεσα ημισυνθετικα

πριν μερικες μερες καποιος μου προτεινε καποια valvoline 10-40 επισης ημισυνθετικα και καποια fuchs ελα τωρα στη θεση μου και πες μου τι θα εκανες

 Το λαθος εγινε εξ αρχης ,οπως ειπες . 0w-30 για 100.000 χιλιομετρα ειναι ασχημο . Αν ειχες 5w-40 εξ αρχης ,αν τους εγραφες κανονικα δηλαδη ,τωρα θα ειχες φουλ συνθετικα και δεν θα εκαιγες πανω απο 300 γρμ στα 10.000 χιλιομετρα . Φανταζομαι την εκφραση σου ( δεν γελαω ,δεν ειναι αστειο με τους μλκς που μπλεξαμε) οταν ειδες στα 1.300 να θελει μονοκιλο . Μαστιγιο ηθελαν . Εκεινο με την μεταλλικη ακρη με τα μικρα μικρα καρφακια ,οχι το αλλο το μαστιγιο , το "καλο" , που παει με τα πετσινα της κυρας .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

μα τοσο καιω τωρα αλλα σε  ημισυνθετικο.ενω θελω να εχω ΦΟΥΛ συνθετικο.

την αποψη σου θελω 

τι θα εκανες?τι λαδι θα εβαζες?τι μαρκα?τι ιξωδες?

Edited by DubbeR_ChRoniS
Link to comment
Share on other sites

Sorry που επεμβαίνω αλλά πως είναι δυνατόν η vw για ένα αυτοκίνητο σαν του chroni με παραγωγή από 1999 έως 2003 να βάζει 0/30 , 5/30 δηλαδή συνθετικό και αντίστοιχα η opel με το αντίστοιχο astra g που το πήραμε το 2003 με ημερομηνία παραγωγής  1999 - 2003 να βάζει 10/40 ημισυνθετικό. Εγώ στο astra g από το πρώτο χιλιόμετρο μέχρι τώρα τα 420000 (ίδιο μοτέρ χωρίς κανένα πρόβλημα) βάζω 10/40 και τα αλλάζω ανέκαθεν ανά 5000χιλ και μου καίει max 0.5L στα 5000 και αυτό θα το κάψει αν το ζορίσω. Απλά το γράφω αυτό διότι η συσχέτιση 2 όμοιων αυτοκινήτων και χρονολογικά και τεχνολογικά έχει αυτή την ουσιαστική διαφορά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, DubbeR_ChRoniS said:

μα τοσο καιω τωρα αλλα σε  ημισυνθετικο.ενω θελω να εχω ΦΟΥΛ συνθετικο.

την αποψη σου θελω 

τι θα εκανες?τι λαδι θα εβαζες?τι μαρκα?τι ιξωδες?

 Αυτην την στιγμη, στην κατασταση σου, οτι καιει λιγοτερο με το λιγοτερο δυνατο κοστος σαν τιμη . Δηλαδη εαν εβρισκα ενα εντελως απλο ορυκελαιο με 4 ευρο το λιτρο , θα το εβαζα . Το να βαλω φουλ συνθετικο απλως να λεω οτι το βαζω , και να μου το καιει ,μαλλον ζημια κανω και στο αμαξι και στην τσεπη μου .

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, RAF JOHN said:

Sorry που επεμβαίνω αλλά πως είναι δυνατόν η vw για ένα αυτοκίνητο σαν του chroni με παραγωγή από 1999 έως 2003 να βάζει 0/30 , 5/30 δηλαδή συνθετικό και αντίστοιχα η opel με το αντίστοιχο astra g που το πήραμε το 2003 με ημερομηνία παραγωγής  1999 - 2003 να βάζει 10/40 ημισυνθετικό. Εγώ στο astra g από το πρώτο χιλιόμετρο μέχρι τώρα τα 420000 (ίδιο μοτέρ χωρίς κανένα πρόβλημα) βάζω 10/40 και τα αλλάζω ανέκαθεν ανά 5000χιλ και μου καίει max 0.5L στα 5000 και αυτό θα το κάψει αν το ζορίσω. Απλά το γράφω αυτό διότι η συσχέτιση 2 όμοιων αυτοκινήτων και χρονολογικά και τεχνολογικά έχει αυτή την ουσιαστική διαφορά.

 Ηταν η εποχη που ειχαν "ξυπνησει" οι εταιριες ,εβλεπαν οτι τα αμαξια αντεχουν και κατι επρεπε να κανουν . Θυμαμαι τα 10w-30 που ειχαν πρωτοβγει για αμεσου ψεκασμου κινητηρες σαν τα vw , κατι mitsubishi κτλ . Απο τοτε πασχιζουν να βαζουν το χερακι τους στην τσεπη μας ,και πρεπει να ομολογησω οτι κανουν καλη δουλεια ,το εχουν πετυχει . Το 10w-40 ειναι το ανωτερο για κλιματολογικες συνθηκες Ελλαδας . Εαν το καις ,απλως το αλλαζεις ,οπως ηδη κανεις , σε συντομοτερο διαστημα . Γενικα η Ελλαδα θελει 40αρι . Τιποτε αλλο . Τωρα εαν ζεις βορεια ,πας στο 0w-40 ,στην μεση και προς τα κατω 5w-40 ,αν καις βαζεις 10w-40 και συντομευεις τα σερβις στα λαδια .

Edit : διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.