Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

8 λεπτά πριν , O Palios said:

 Ηταν η εποχη που ειχαν "ξυπνησει" οι εταιριες ,εβλεπαν οτι τα αμαξια αντεχουν και κατι επρεπε να κανουν . Θυμαμαι τα 10w-30 που ειχαν πρωτοβγει για αμεσου ψεκασμου κηνιτηρες σαν τα vw , κατι mitsubishi κτλ . Απο τοτε πασχιζουν να βαζουν το χερακι τους στην στεπη μας ,και πρεπει να ομολογησω οτι κανουν καλη δουλεια ,το εχουν πετυχει . Το 10w-40 ειναι το ανωτερο για κλιματολογικες συνθηκες Ελλαδας . Εαν το καις ,απλως το αλλαζεις ,οπως ηδη κανεις , σε συντομοτερο διαστημα . Γενικα η Ελλαδα θελει 40αρι . Τιποτε αλλο . Τωρα εαν ζεις βορεια ,πας στο 0w-40 ,στην μεση και προς τα κατω 5w-40 ,αν καις βαζεις 10w-40 και συντομευεις τα σερβις στα λαδια .

Αυτό το astra επειδή έχει ζήσει πραγματικά παντού βόρεια, νότια και έχει πάει όπου μπορείς να φανταστείς δεν έχω μπει ποτέ στην διαδικασία ούτε εγώ αλλά πόσο μάλλον η opel να αλλάξει ιξώδες αυτό το λάδι είναι ιδανικό για το astra. Δεν το αλλάζω γιατί το καίει το αλλάζω γιατί το λέει η  opel και ακολουθώ αυτό το πρόγραμμα γιατί δεν θέλω σε κάθε αλλαγή 130 ευρώ όπως θέλω για το passat πχ θέλω μόλις 35 ευρώ ( τιμή αντιπροσωπίας)  

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , O Palios said:

 Σας χαλαω το ονειρο ,ξερω ,ειμαι κακος μερικες φορες αλλα εκανα μια συγκριση σε λαδια . Εχουμε και λεμε :

Helix Ultra Professional AV-L 5W-30

Section 3 : Blend of polyolefins, highly-refined mineral oil and additives.

Εχει ραφιναρισμενο ορυκτελαιο στην συνθεση του !!!

TITAN GT1 PRO FLEX 5W30 (XTL)

Section 3 : A blend of highly refined mineral oils with multifunctional additives.

Μειγμα ραφιναρισμενου ορυκτελαιου !!! Ακομα χειροτερα απο πριν .

Castrol EDGE with FST Titanium 5W-30

Section 3 : Synthetic base stock. Proprietary performance additives

Συνθετικο λαδι με ιδιοκτητα προσθετα για αποδοση ( για τερμα γκαζια δηλαδη ) . Εδω ειμαστε πολυ καλα ,δεν αναφερει ορυκτελαιο πουθενα .

Aral Supertronic Longlife III 5W-30

Section 3 : Synthetic base stock. Chemically modified base oil. Proprietary performance additives

Συνθετικο λαδι και εδω με ιδιοκτητα προσθετα αποδοσης .Επιπλεον χημικως επεξεργασμενη βασικη συνθεση λαδιου . Καλα και εδω ,δεν αναφερει ορυκτελαιο .

Liqui Moly Top Tec 4200 5w-30

Section 3 : Mineral oil raffinate, auxilliary substances

Αμαν αμαν αμαν . Απλο ορυκτελαιο αλλα ραφιναρισμενο με βοηθητικες ουσιες . "Και η Παναγια μαζι σας" συμπληρωνω εγω !!!

Amsoil European Car Formula 5w-30

Section 3 : Απο 10-30 % απλο λαδι . Το υπολοιπο δεν το αναφερουν . Λεει ομως και αυτο : Any concentration shown as a range is to protect confidentiality or is due to batch variation.

Στα Ελληνικα σημαινει : Κάθε συγκέντρωση παρουσιάζεται ως μια σειρά είναι η προστασία της εμπιστευτικότητας ή οφείλεται σε μεταβολή της παρτίδας.

Με αλλα λογια αυτοι οι αληταμπουρες αλλαζουν την χημικη συσταση οπωτε τους σκαει ,οτι ακριβως εχω πει για την συγκεκριμενη εταιρια . Γιαυτο δεν μπορουν να παρουν ουτε μια εγκριση απο καποια αυτοκινητοβιομηχανια . "Και η Παναγια μαζι σας"  2 ,ξαναλεω εγω .

MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30

Section 3 : This material is defined as a mixture.

Σωπαααα , εγω νομιζα οτι δεν ειναι μιγμα . Εχουν ενα μονο χημικο στοιχειο που ειναι κατω του 5%

Πολυ κρυφτουλι παιζουν τα 2 αμερικανικα . "Και η Παναγια μαζι σας " 3 ,ξαναλεω εγω .

 

Και επειδη το ανεφερα , σαν μπονους το Aral supertronic 0w-40 και τα συμπερασματα δικα σας .

Aral SuperTronic 0W-40

Section 3 : Synthetic base stock. Proprietary performance additives.

Συνθετικο λαδι με ιδιοκτητα προσθετα αποδοσης (για τερμα γκαζια και αυτο ) . Ουτε ιχνος οπως βλεπω απο ορυκτελαιο .

..

Edited by tsikis007
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , O Palios said:

 Σας χαλαω το ονειρο ,ξερω ,ειμαι κακος μερικες φορες αλλα εκανα μια συγκριση σε λαδια . Εχουμε και λεμε :

Helix Ultra Professional AV-L 5W-30

Section 3 : Blend of polyolefins, highly-refined mineral oil and additives.

Εχει ραφιναρισμενο ορυκτελαιο στην συνθεση του !!!

TITAN GT1 PRO FLEX 5W30 (XTL)

Section 3 : A blend of highly refined mineral oils with multifunctional additives.

Μειγμα ραφιναρισμενου ορυκτελαιου !!! Ακομα χειροτερα απο πριν .

Castrol EDGE with FST Titanium 5W-30

Section 3 : Synthetic base stock. Proprietary performance additives

Συνθετικο λαδι με ιδιοκτητα προσθετα για αποδοση ( για τερμα γκαζια δηλαδη ) . Εδω ειμαστε πολυ καλα ,δεν αναφερει ορυκτελαιο πουθενα .

Aral Supertronic Longlife III 5W-30

Section 3 : Synthetic base stock. Chemically modified base oil. Proprietary performance additives

Συνθετικο λαδι και εδω με ιδιοκτητα προσθετα αποδοσης .Επιπλεον χημικως επεξεργασμενη βασικη συνθεση λαδιου . Καλα και εδω ,δεν αναφερει ορυκτελαιο .

Liqui Moly Top Tec 4200 5w-30

Section 3 : Mineral oil raffinate, auxilliary substances

Αμαν αμαν αμαν . Απλο ορυκτελαιο αλλα ραφιναρισμενο με βοηθητικες ουσιες . "Και η Παναγια μαζι σας" συμπληρωνω εγω !!!

Amsoil European Car Formula 5w-30

Section 3 : Απο 10-30 % απλο λαδι . Το υπολοιπο δεν το αναφερουν . Λεει ομως και αυτο : Any concentration shown as a range is to protect confidentiality or is due to batch variation.

Στα Ελληνικα σημαινει : Κάθε συγκέντρωση παρουσιάζεται ως μια σειρά είναι η προστασία της εμπιστευτικότητας ή οφείλεται σε μεταβολή της παρτίδας.

Με αλλα λογια αυτοι οι αληταμπουρες αλλαζουν την χημικη συσταση οπωτε τους σκαει ,οτι ακριβως εχω πει για την συγκεκριμενη εταιρια . Γιαυτο δεν μπορουν να παρουν ουτε μια εγκριση απο καποια αυτοκινητοβιομηχανια . "Και η Παναγια μαζι σας"  2 ,ξαναλεω εγω .

MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30

Section 3 : This material is defined as a mixture.

Σωπαααα , εγω νομιζα οτι δεν ειναι μιγμα . Εχουν ενα μονο χημικο στοιχειο που ειναι κατω του 5%

Πολυ κρυφτουλι παιζουν τα 2 αμερικανικα . "Και η Παναγια μαζι σας " 3 ,ξαναλεω εγω .

 

Και επειδη το ανεφερα , σαν μπονους το Aral supertronic 0w-40 και τα συμπερασματα δικα σας .

Aral SuperTronic 0W-40

Section 3 : Synthetic base stock. Proprietary performance additives.

Συνθετικο λαδι με ιδιοκτητα προσθετα αποδοσης (για τερμα γκαζια και αυτο ) . Ουτε ιχνος οπως βλεπω απο ορυκτελαιο .

Για αυτό και εγώ εφαρμόζω, το ποιο καλό λάδι είναι ο τύπος (λαμβάνοντας υπόψη και τις κλιματολογικές συνθήκες) που προτείνει ο κατασκευαστής  και που αλλάζετε γρήγορα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, tsikis007 said:

Για αυτό και εγώ εφαρμόζω, το ποιο καλό λάδι είναι ο τύπος (λαμβάνοντας υπόψη και τις κλιματολογικές συνθήκες) που προτείνει ο κατασκευαστής  και που αλλάζετε γρήγορα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 Εν μερει συμφωνω ,αλλα το μονο που με χαλαει ειναι το μαρκετινγκ που κανουν . 100% συνθετικο σου λεει ο ενας , φουλ συνθετικο λεει ο αλλος , εεεε πειτε μας απλως οτι θελετε να μας τα παρετε . Αφου καπου θα τα δωσουμε ,να μας πουν τουλαχιστον οτι ειναι ημισυνθετικα καλης ποιοτητας , να συμφωνησω . Ετσι και αλλιως 100% συνθετικα λαδια (πραγματικα ) , ειναι πολυ λιγα και ανηκουν στο γκρουπ 4 . Αυτα δεν ειναι συμβατα με τις φλαντζες κανενος αυτοκινητου και εαν τα βαλεις , εχεις αποκλειστικα και μονο εσυ την ευθυνη . Ολα τα αλλα που κουβεντιαζουμε ειναι γκρουπ 3 . Τα καλα γκρουπ 3 εχουν αρκετα συστατικα απο γκρουπ 4 ,και αυτα εχουμε συνηθησει να τα λεμε 100% συνθετικα . Τα απλα γκρουπ 3 εχουν συστατικα απο γκρουπ 1 και 2 και τα ακουμε ως ημισυνθετικα η συνθετικης τεχνολογιας . Γκρουπ 1 και 2 ειναι μονο τα ορυκτελαια και δεν κανουν για τα αμαξια απο το '90 και μετα ( κανουν αλλα υπ ευθυνη μας ) .

Ακομα και εαν βαζουμε ενα ημισυνθετικο  σε 5w-40 οπως βαζω εγω , μεχρι τα 7.500 και κανονικη οδηγηση ,κραταει μια χαρα . Εαν οι κλιματολογικες συνθηκες και η ειδικη χρηση επιβαλουν καλυτερο , πρεπει να μπει χωρις δευτερη σκεψη ασχετα το τι λεει ο κατασκευαστης .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , O Palios said:

 

Αομα και εαν βαζουμε ενα ημισυνθετικο  σε 5w-40 οπως βαζω εγω , μεχρι τα 7.500 και κανονικη οδηγηση ,κραταει μια χαρα . Εαν οι κλιματολογικες συνθηκες και η ειδικη χρηση επιβαλουν καλυτερο , πρεπει να μπει χωρις δευτερη σκεψη ασχετα το τι λεει ο κατασκευαστης .

Για μοτερ ντιζελ με dpf ,του 2014 μοντελo,τι λαδι λες να βαλω σε 5-40 για 15.000χλμ που τα κραταω εγω, αντι του 5-30 που λεει το εργοστασιο και καθε  30.000χλμ αλλαγη?

Link to comment
Share on other sites

Παλιέ το αμάξι δεν καίει ούτε σταγόνα!!Είμαι πολύ ικανοποιημένος παιδιά πραγματικά τόσο απο τα λάδια όσο και απο τον κινητήρα!!

Link to comment
Share on other sites

On 22/10/2016 at 1:19 PM, takisbrax said:

Για μοτερ ντιζελ με dpf ,του 2014 μοντελo,τι λαδι λες να βαλω σε 5-40 για 15.000χλμ που τα κραταω εγω, αντι του 5-30 που λεει το εργοστασιο και καθε  30.000χλμ αλλαγη?

 Οι κατασκευαστριες εταιριες λιπαντικων δεν οριζουν χιλιομετρα , αυτο πρεπει καποτε να το καταλαβετε ολοι . Το ιδιο λαδι μπορει να μπει σε 1.2 ατμο  αλλα και σε 3 .0 διτουρμπινο . Τα ιδια χιλιομετρα θα τα κραταγες ; Εαν δυο ιδια αμαξια ,το ενα το πηγαινες χαλαρα μεχρι αηδιας και το αλλο τερμα το ιδιο θα κραταγαν ; Εαν το ενα το δουλευες στον Β.Πολο και το αλλο στην Σαχαρα ; Ξεκολληστε με τα χιλιομετρα . Καλο ειναι να υπολογισουμε στο περιπου αναλογα με το ποσο βλεπουμε οτι οπτικα ( εφ οσων δεν το στελνουμε χημειο ) οτι κολλαει στον δεικτη ζεστο παντα αλλα δεν ισχυουν τα ιδια για ολους . Τα ιδια λαδια μπορουν με ασφαλεια να κρατηθουν 7.500 χιλιομετρα Ελλαδα αλλα 25.000 στους ανοιχτους δρομους των Η.Π.Α. .

Και για να απαντησω στην ερωτηση σου τι λαδι φοραω (συγγνωμη αλλα ετσι την καταλαβα την ερωτηση ) ,προς στιγμην Aral High Tronic 5w-40 . Δεν ειναι το καλυτερο που μπορω να βαλω , ειναι ενα απλο ημισυνθετικο ,τιποτα σπουδαιο η "φαντεζι" για να καυχιεμαι . Απλα δεν ειμαι γρηγορος οδηγος και δεν μου χρειαζεται κατι καλυτερο ,πολυ σπανια περναω τις 2.000 στροφες ,ουτε φουλ συνθετικα μου χρειαζονται ουτε αγωνιστικα .

18 hours ago, Kostas 1980 said:

Παλιέ το αμάξι δεν καίει ούτε σταγόνα!!Είμαι πολύ ικανοποιημένος παιδιά πραγματικά τόσο απο τα λάδια όσο και απο τον κινητήρα!!

 Ολα τα αμαξια καινε ,μην ακουω τετοια . Εαν εβαζες ενα δοχειο αναθυμιασεων ,θα το διαπιστωνες "ιδιοις ομμασι " . Απλως καποια καινε πολυ λιγο που στον δεικτη ειναι δυσκολο να μετρηθει . Αν καις 50 γρμ δεν θα το μετρησεις ποτε ουτε εσυ ουτε εγω . Το ολο θεμα ομως ειναι ,αναλογα με την χρηση και το λαδι που πρεπει να μπει . Ειναι αχρηστο ενα τελειο λαδι σε εναν αργο οδηγο .Ειναι αχρηστο ενα απλο λαδι σε εναν γρηγορο .Και δεν μιλαμε μονο για την "στιγμιαια" καταναλωση λαδιου , αλλα λαμβανουμε στην συναρτηση και τον πολυ βασικο παραγοντα "ποσο θελεις να το κρατησεις το αμαξι" . 10 χρονια ; 20; 30 χρονια ; Βλεπεις πως αλλαζει ευκολα η βαρυτητα του θεματος ; Το να μην καιω τα 10 πρωτα χρονια λαδι αλλα μην εχοντας χρηματα να παρω αλλο ,πρεπει να μεινω με το ιδιο αμαξι οσο μπορω , εχει ως αποτελεσμα κατι που εαν δεν εχω υπολογισει οταν το αγοραζα ,θα με δυσαρεστησει πολυ . Νομιζεις οτι με τετοιες ιδεες του στυλ " δεν μου καιει σταγονα" κρατανε τα αμαξια 30 και πλεον χρονια ; Συγγνωμη αλλα τοσα χρονια που τα αγοραζω απο την τσεπουλα μου , δεν το σκεφτηκα ποτε ετσι . Ειμαι αρκετα περιεργος μαλλον ,ευχαριστω που μου το αναδεικνυετε .

Edit: διαφορετικος χρωματισμος .

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

Όσοι δουλεύουν απαιτητικά το αυτοκίνητο και έχουν ''βαρύ'' πόδι είναι λογικό να καίει λάδι.Προσωπικά το δουλεύω άψογα κάθε 2.000 αλλαγή και μιας και είναι χαμηλόροπο με 6η δεν χρειάζεται να το πάω πάνω απο 1.800 οπότε δεν καίω λάδι.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , O Palios said:

 Οι κατασκευαστριες εταιριες λιπαντικων δεν οριζουν χιλιομετρα , αυτο πρεπει καποτε να το καταλαβετε ολοι . Το ιδιο λαδι μπορει να μπει σε 1.2 ατμο  αλλα και σε 3 .0 διτουρμπινο . Τα ιδια χιλιομετρα θα τα κραταγες ; Εαν δυο ιδια αμαξια ,το ενα το πηγαινες χαλαρα μεχρι αηδιας και το αλλο τερμα το ιδιο θα κραταγαν ; Εαν το ενα το δουλευες στον Β.Πολο και το αλλο στην Σαχαρα ; Ξεκολληστε με τα χιλιομετρα . Καλο ειναι να υπολογισουμε στο περιπου αναλογα με το ποσο βλεπουμε οτι οπτικα ( εφ οσων δεν το στελνουμε χημειο ) οτι κολλαει στον δεικτη ζεστο παντα αλλα δεν ισχυουν τα ιδια για ολους . Τα ιδια λαδια μπορουν με ασφαλεια να κρατηθουν 7.500 χιλιομετρα Ελλαδα αλλα 25.000 στους ανοιχτους δρομους των Η.Π.Α. .

Και για να απαντησω στην ερωτηση σου τι λαδι φοραω (συγγνωμη αλλα ετσι την καταλαβα την ερωτηση ) ,προς στιγμην Aral High Tronic 5w-40 . Δεν ειναι το καλυτερο που μπορω να βαλω , ειναι ενα απλο ημισυνθετικο ,τιποτα σπουδαιο η "φαντεζι" για να καυχιεμαι . Απλα δεν ειμαι γρηγορος οδηγος και δεν μου χρειαζεται κατι καλυτερο ,πολυ σπανια περναω τις 2.000 στροφες ,ουτε φουλ συνθετικα μου χρειαζονται ουτε αγωνιστικα .

Nομίζω ότι δεν είναι σωστό ό,τι θεωρούμε σωστό κατα τη γνώμη μας ,να το παρουσιάζουμε και ως οδηγία για τους άλλους.

Τα  λάδια προτείνονται (οι προδιαγραφές όχι η μάρκα)απο την κατασκευάστρα εταιρία πχ VW 504 00/ 507 00.Κάθε λάδι με αυτές ή ανώτερες

προδιαγραφές είναι κατάλληλο."Εγώ παω χαλαρά με χαμηλές στροφές άρα βάζω κάποια φτηνά ημισυνθετικά" είναι λανθασμένη και επικίνδυνη.

Τα χιλιόμετρα πάλι προτεινονται απο τον κατασκευαστή και συνήθως είναι 15000χλμ ή κάθε χρόνο ,όποιο έλθει πρώτο.Βέβαια αν κάνουνε αλλαγή

σε μικρότερο διάστημα δεν κάνουμε κακό προφανώς απλά ίσως υπερβάλλουμε.Αν βέβαια το αυτοκίνητο έχει πρόγραμμα, το διάστημα αλλαγής μικραίνει.

Προφανώς στο Β πόλο ή στη Σαχάρα δεν χρησιμοποιούμε με το ίδιο ιξώδες.Η δοκιμή με τα δάκτυλα δεν είναι σωστή.(τουλάχιστον)

Συμπέρασμα σε αυτοκίνητα απείραχτα χρησιμοποιούμε λάδι προδιαγραφών που προτείνει ο κατασκευαστής και όποια μάρκα επιθυμούμε.

Αλλαγή επίσης κάνουμε στα χιλιόμετρα ή στο χρόνο(ό,τι έλθει πρώτο)που προτείνει ο κατασκευαστής

2 hours ago , O Palios said:

Ολα τα αμαξια καινε ,μην ακουω τετοια . Εαν εβαζες ενα δοχειο αναθυμιασεων ,θα το διαπιστωνες "ιδιοις ομμασι " . Απλως καποια καινε πολυ λιγο που στον δεικτη ειναι δυσκολο να μετρηθει . Αν καις 50 γρμ δεν θα το μετρησεις ποτε ουτε εσυ ουτε εγω . Το ολο θεμα ομως ειναι ,αναλογα με την χρηση και το λαδι που πρεπει να μπει . Ειναι αχρηστο ενα τελειο λαδι σε εναν αργο οδηγο .Ειναι αχρηστο ενα απλο λαδι σε εναν γρηγορο .Και δεν μιλαμε μονο για την "στιγμιαια" καταναλωση λαδιου , αλλα λαμβανουμε στην συναρτηση και τον πολυ βασικο παραγοντα "ποσο θελεις να το κρατησεις το αμαξι" . 10 χρονια ; 20; 30 χρονια ; Βλεπεις πως αλλαζει ευκολα η βαρυτητα του θεματος ; Το να μην καιω τα 10 πρωτα χρονια λαδι αλλα μην εχοντας χρηματα να παρω αλλο ,πρεπει να μεινω με το ιδιο αμαξι οσο μπορω , εχει ως αποτελεσμα κατι που εαν δεν εχω υπολογισει οταν το αγοραζα ,θα με δυσαρεστησει πολυ . Νομιζεις οτι με τετοιες ιδεες του στυλ " δεν μου καιει σταγονα" κρατανε τα αμαξια 30 και πλεον χρονια ; Συγγνωμη αλλα τοσα χρονια που τα αγοραζω απο την τσεπουλα μου , δεν το σκεφτηκα ποτε ετσι . Ειμαι αρκετα περιεργος μαλλον ,ευχαριστω που μου το αναδεικνυετε .

.Βεβαίως ένα αυτοκίνητο που καίει ελάχιστο λάδι ευχαριστεί τον ιδιοκτήτη του και δίκαια θέλει να το κρατήσει αν δεν του παρουσιάζει προβλήματα.

¨Ολα τα αυτοκίνητα καίνε λίγο (κανονικά)έως πολύ (αδικαιολόγητο).Το κάψιμο εκτός ορίων πχ 1λιτρο ανα 2000χλμεκτός των εξόδων καταλήγει σε

μεγάλη και κοστοβόρα επισκευή.Το θέμα δεν είναι ποσο θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο αλλά να μην ενοχλείται με 'χοντρές" βλάβες απο το αυτοκίνητο

τουλάχιστον για κάποια χρόνια πχ 5χρόνια.Τι να το κάνω εγώ αν έχω ένα επώνυμο αυτοκίνητο αλλά τρέχω στα συνεργεία?

Link to comment
Share on other sites

Το ακριβό λάδι το χρησιμοποιείς για να είσαι εσύ και εγώ και ο κάθε ένας καλυμμένος.Ακρίβο λάδι χρησιμοποιώ castrol edge και μάλιστα το αλλάζω 2.000 χιλιόμετρα πρίν το 'οριο.Τώρα δε θα μου γίνει ψύχωση,ούτε και μπορώ να έχω εξειδικευμένες γνώσεις επι του θέματος ωστόσο ένας πολύστροφος κινητήρας καλό είναι να λειτουργεί με όλες τις προαπαιτούμενες προδιαγραφές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

46 λεπτά πριν , Kostas 1980 said:

 κινητήρας καλό είναι να λειτουργεί με όλες τις προαπαιτούμενες προδιαγραφές.

Σωστός !!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ankarage said:

Nομίζω ότι δεν είναι σωστό ό,τι θεωρούμε σωστό κατα τη γνώμη μας ,να το παρουσιάζουμε και ως οδηγία για τους άλλους.Τα  λάδια προτείνονται (οι προδιαγραφές όχι η μάρκα)απο την κατασκευάστρα εταιρία πχ VW 504 00/ 507 00.Κάθε λάδι με αυτές ή ανώτερες προδιαγραφές είναι κατάλληλο."Εγώ παω χαλαρά με χαμηλές στροφές άρα βάζω κάποια φτηνά ημισυνθετικά" είναι λανθασμένη και επικίνδυνη.Τα χιλιόμετρα πάλι προτεινονται απο τον κατασκευαστή και συνήθως είναι 15000χλμ ή κάθε χρόνο ,όποιο έλθει πρώτο.Βέβαια αν κάνουνε αλλαγή σε μικρότερο διάστημα δεν κάνουμε κακό προφανώς απλά ίσως υπερβάλλουμε.Αν βέβαια το αυτοκίνητο έχει πρόγραμμα, το διάστημα αλλαγής μικραίνει.Προφανώς στο Β πόλο ή στη Σαχάρα δεν χρησιμοποιούμε με το ίδιο ιξώδες.Η δοκιμή με τα δάκτυλα δεν είναι σωστή.(τουλάχιστον) Συμπέρασμα σε αυτοκίνητα απείραχτα χρησιμοποιούμε λάδι προδιαγραφών που προτείνει ο κατασκευαστής και όποια μάρκα επιθυμούμε.Αλλαγή επίσης κάνουμε στα χιλιόμετρα ή στο χρόνο(ό,τι έλθει πρώτο)που προτείνει ο κατασκευαστής.Βεβαίως ένα αυτοκίνητο που καίει ελάχιστο λάδι ευχαριστεί τον ιδιοκτήτη του και δίκαια θέλει να το κρατήσει αν δεν του παρουσιάζει προβλήματα.

¨Ολα τα αυτοκίνητα καίνε λίγο (κανονικά)έως πολύ (αδικαιολόγητο).Το κάψιμο εκτός ορίων πχ 1λιτρο ανα 2000χλμεκτός των εξόδων καταλήγει σεμεγάλη και κοστοβόρα επισκευή.Το θέμα δεν είναι ποσο θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο αλλά να μην ενοχλείται με 'χοντρές" βλάβες απο το αυτοκίνητο τουλάχιστον για κάποια χρόνια πχ 5χρόνια.Τι να το κάνω εγώ αν έχω ένα επώνυμο αυτοκίνητο αλλά τρέχω στα συνεργεία?

 Αντιθετως , αυτη ειναι η δουλεια των απανταχου φορουμ , να ερευνουνται και να προτεινονται λυσεις ,καθως και να υπαρχουν συμφωνιες η διαφωνιες επι τουτων . Τα λαδια οπως παντοιοτροπως εχω αποδειξει ειναι το πρωτο πραγμα που προστατευει την μακρυζωια μιας μηχανης και ειναι το πρωτο που βαζουν στο ματι οι εταιριες για να καταφερουν να ελαφρωσουν την τσεπη μας ( planned obsolescence , την θυμασε ; ) . Τα χιλιομετρα κυριολεκτικα δεν μετρανε πουθενα , εκτος εαν συμφωνα με την εταιρια , ενας που ζει μονο στο κεντρο χωρις να βγει ποτε απο την πολη ,με μεση ταχυτητα 40 χλμ οταν δεν τον πιανει φαναρι φυσικα ,καθε μερα με το ιδιο δρομολογιο ,ειναι σωστο να τα αλλαξει και αυτος στα 30.000 οπως λεει για το πρωτο σερβις η Vw . Ξεχνα το !!! Τα χιλιομετρα δεν μετρανε πουθενα , εκτος εαν νομιζουμε οτι το καθε διαφορετικο λαδι που εχει  504/507 ,βασταει και το ιδιο ,κατω απο τις ιδιες συνθηκες . Ξεχνα το και αυτο !!!

Εαν ειναι μετατροπη , γιατι λοιπον να μην κρατησει αφου αυτα λεει η εταιρια ; Ερχομαστε σε αυτα που λεω περι διαφορετικης χρησης . Εαν ειναι απειραχτο υπαρχουν χιλιες δυο ρευστοτητες ,ποια κανει ; Μην ξεχναμε οτι το 5w-30 πιανει εως 12,5 cst ,τι να βαλουμε , το 11 ,το 11, 5 η το 12+ ; Δεν ειναι το ιδιο σιγουρα . Εαν κανει καποιος 200 χιλιομετρα τον μηνα ,τα χιλιομετρα δεν τα πιανει , παλι στον χρονο θα αλλαξει ; Για ποιον λογο να τα αλλαξει στα 2.500 ,ιδιως εαν βαζει φουλ συνθετικο τα οποια αντεχουν συσκευασμενα 3-5 χρονια ;

1 λιτρο / 2.000 χιλιομετρα ;;

;;

;;;

Επειδη ο κατασκευαστης σου λεει ηδη να τα αφησεις 15 .000 χιλιομετρα και ξερει οτι 8 στα 10 θα αρχισουν να καινε τα αντερα τους σε λαδι με τετοια σερβις μετα απο καμποσα χιλιομετρα , συμφωνεις με την "νομιμοποιηση" τετοιου ειδους οριων ;; Δεν επρεπε καν να αναφερεται σε καψιμο λαδιου η σε "ορια" και επρεπε να σου λεει φλατ 7.500 χιλιομετρα .Αλλα ξεχασα ,δεν τους συμφερει ,καποτε πρεπει να αλλαξουμε αμαξια .

;;;

Δηλαδη εαν παω με ενα αμαξι με 0 χιλιομετρα , επισημως "εχω δικαιωμα " να εχω κερασει την μηχανη με συνολικα 6 λιτρα λαδι ( 1λτ/5.000 χλμ) εως την επισημη πρωτη αλλαγη  των 30.000 χιλιομετρων ;; Θα εχω κανει δηλαδη σχεδον αλλες 2 αλλαγες ενδιαμεσα .

Με εχουν πιασει τοσα γελια που κραταω την κοιλια μου αυτην την στιγμη .

Τελος παντων , το λαδι παει με τις αναγκες χρησης του εκαστωτε οχηματος και οχι με τις οικονομικες βλεψεις του καθε κατασκευαστη . Κανω χιλιομετρα με βαρυ ποδι ; Καλο λαδι . Δεν κανω χιλιομετρα η εχω ελαφρυ ποδι ; Κατι δευτεροτερο με συντομοτερη αλλαγη . Καιω λαδι ; Βαζω το πιο απλο που μπορει να σηκωσει η μηχανη . Απαραβατοι κανονες αυτοι για καποιον "Παλιο" . Μαλλον πρεπει να προσθεσω και εναν νεωτερο . Εχεις λεφτα γα πεταμα ; Οτι λεει η εταιρια .

 

Link to comment
Share on other sites

Εγραψα την αποψή μου,που ουσιαστικά είναι ό,τι συνιστούν οι κατασκευαστές, οι εταιρίες και τα βιβλία,

¨Ολα τα υπόλοιπα τα θεωρώ εκτιμήσεις που δεν πρέπει να  υιοθετηθούν γιατί βασικά δεν είναι σωστά

και μπορούν να αποβούν βλαπτικά.Ό καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει αλλά είναι λάθος να προτρέπει

τους υπόλοιπους να εφαρμόσουν κάτι που δεν είναι πιστοποιημένο θεωρητικά και πρακτικά.

Νμίζω ότι δεν μπορώ να προσθέσω κάτι άλλο εκτός απο το παρακάτω.

''Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε''    Luigi Pirandello

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ankarage said:

Εγραψα την αποψή μου,που ουσιαστικά είναι ό,τι συνιστούν οι κατασκευαστές, οι εταιρίες και τα βιβλία,

¨Ολα τα υπόλοιπα τα θεωρώ εκτιμήσεις που δεν πρέπει να  υιοθετηθούν γιατί βασικά δεν είναι σωστά

και μπορούν να αποβούν βλαπτικά.Ό καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει αλλά είναι λάθος να προτρέπει

τους υπόλοιπους να εφαρμόσουν κάτι που δεν είναι πιστοποιημένο θεωρητικά και πρακτικά.

Νμίζω ότι δεν μπορώ να προσθέσω κάτι άλλο εκτός απο το παρακάτω.

''Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε''    Luigi Pirandello

 

 Δεν ειναι πιστοποιημενο θεωρητικα και πρακτικα ; Δηλαδη οι εταιριες δεν λειτουργουν σαν καρτελ , αναζητωντας νεους τροπους να μας τα παιρνουν χοντρα; Εχω ξαναπει οτι οταν δεν υπηρχαν εξουσιοδοτημενα σερβις ,τα αμαξια ζουσαν εως τωρα απο την δεκαετια του '80 . Σημερα με τα "ασφαλη" υποθετικα εξουσιοδοτημενα και την τελεια τεχνολογια .εχουν ξεσκιστει στις ζημιες και πολλα δεν βγαζουν ουτε χρονο χωρις ζημια . Μεχρι και νομιμοποιηση του να καινε λαδι εγινε . Σε τι κοσμο ζεις ; Οτι λεει ο κατασκευαστης ειναι αποκλειστικα για την δικη του τσεπη ,παρε το χαμπαρι . Για αυτους ειμαστε νουμερα και οτι και να πουμε εμεις σε αυτο η σε αλλο η σε παρα αλλο φορουμ ,θα εξακολουθησουμε να ημαστε . Εκτος εαν δεν θεωρεις αποδειξη τις χημικες αναλυσεις που εβαλα . 100% συνθετικα τα ονομαζουν για να πουλανε ,ελα που δεν ειναι ομως . Μηπως ειναι απλη εκτιμηση ; Δεν ειναι εγκυρο το χημειο ; Μαλλον κοιμασε τον υπνο του δικαιου . Κανουν οτι μπορουν για να προξενουν με νομιμο τροπο προωρη φθορα και το εγω αποδειξει . Αλλα μαλλον πιστευεις οτι οι εταιριες μας αγαπανε και θελουν να κραταμε πολλα πολλα χρονια τα αμαξια μας και μας προσφερουν οτι καλυτερο σε προτασεις ωστε να μην παθουμε ζημια και ει δυνατον να μην παταμε ποτε ποδι στα συνεργεια τους . Με τον σταυρο στο χερι πανε μωρε , τους κακολογουμε αδικα , ε ; Τωρα τελευταια εμαθα οτι θα τα φτιαχνουν τα αμαξια να κρατανε τουλαχιστον 40 χρονια με αλλαγες λαδιων στα 80.000 χιλιομετρα ,long-life δηλαδη γιατι πλεον θα βαζουν 200% συνθετικα λαδια, το 100% ειναι ντεμοντε , και μολις θα περνανε αυτα τα χρονια θα μας κρατανε το παλιο και θα μας δινουν τζαμπα ενα νεο .

Βρε τι αλλο θα ακουσουμε !!

Link to comment
Share on other sites

Δε θα σου κλαφτώ πίστεψέ με!!Αφού είμαι ικανοποιημένος με τα λάδια που ήδη χρησιμοποιώ δεν σκέφτομαι καν να πάω σε κάτι άλλο αυτή τη στιγμή.

 

Υπάρχουν στο εμπόριο και ενισχυτικά λαδιών..Σκέφτομαι να δοκιμάσω ένα σουηδικό και θα σας πω απόψεις.

 

edit:merge

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

σβηστηκαν μονο τα τελευταια post που ειναι μονο "κοντρα" και δεν προσφεραν τιποτα..,αλλα επειδη ΣΑΝ να αρχιζει να δημιουργειται ενταση,καλο θα ειναι να συζηταμε φιλικα και οχι με κοντρα...

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Kostas 1980 said:

Υπάρχουν στο εμπόριο και ενισχυτικά λαδιών..Σκέφτομαι να δοκιμάσω ένα σουηδικό και θα σας πω απόψεις.

 Ψαξε να βρεις το safety data απο το αντιτριβικο ,μην παρεις κανενα παραφινελαιο η καποιο που εχει χλωρινη μεσα . Τα κανουν αυτα συνηθως αυτοι με τα αντιτριβικα .

 

Edit : Αν ειναι σαν  αυτο , μακρυα .

 

Edited by O Palios
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Kostas 1980 said:

Θα το ψάξω.Έχεις κάτι υπόψιν?

 Μην βαζεις προσθετα μεσα στα λαδια , συνηθως ζημια προκαλουν . Ιδιως εαν εχουν επιμελως κρυμμενη χλωρινη στην συνθεση τους ,ανετα σχηματιζεται υδροχλωρικο οξυ μεσα στα λαδια σου . Ξερεις τι σημαινει αυτο ; Κουνας ενα μαντιλι ,οχι απαραιτητα Καλαματιανο , σε οτι μεταλλο εχει η μηχανη . Το οξυ θα σου καταστρεψει οτι μεταλλικη επιφανεια βρει μπροστα του .

http://www.qmimo.com/pages/Chlorine-in-your-engine.html

http://fuelandfriction.com/weekend-warrior/dangers-chlorinated-paraffin-additives/

Στο τελος αυτα τα αρθρα ,διαφημιζουν προσθετα . Απλως κανε πως δεν ειδες τις τελευταιες παραγραφους ,και ασε τους να τα διαφημιζουν . Απλως μην βαζεις τιποτα , βρες ενα λαδι που ταιριαζει τις αναγκες χρησης του οχηματος σου και παρατησε τους .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vassilis63 said:

http://oilmart.com/data/products/msds/1194/MSDS%20Motorkote%20Hyper%20Lubricant%2008042014.pdf

Βασιζεται σε πετρελαιο . Οχι κακο απαραιτητα ,καποια βαση πρεπει να εχουν τα προιοντα αλλα αυτο δυστυχως δεν εχει συνθετικη βαση οπως τα καλα λαδια , βαζεις υποδεεστερο προιον εαν χρησιμοποιεις καλο λαδι με συνθετικη βαση . Με μια πιο προσεκτικη ματια στο #CAS βλεπουμε οτι ειναι "10ακι"  λαδι . ( #CAS 64742-65-0 )

https://chem.nlm.nih.gov/chemidplus/rn/64742-65-0

(...produces a finished oil with a viscosity not less than 100 SUS at 100.degree.F (19cSt at 40.degree.C). )

Προσωπικη γνωμη παντα , μακρυα .

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , O Palios said:

βλεπουμε οτι ειναι "10ακι"  λαδι 

    Δεκαράκι λάδι το αντιτριβικό....   χμ...    Εγώ διάβασα πιο πάνω από κάποιον ότι το λεπτό λάδι δεν έχει ικανοποιητικό φιλμ για σωστή λίπανση.

    Για την ιστορία να πούμε ότι τα αντριβικά εξελίχτικαν κυρίως από τους Αμερικανούς στον πόλεμο του Ιράκ. Όταν τα άρματα μάχης έπεφταν σε αντιαρματικές νάρκες έσπαζε το κάρτερ, άδειαζαν τα λάδια και το άρμα ακινητοποιούνταν. Με το αντιτριβικό (αυτό το δεκαράκι) με σπασμένο κάρτερ χωρίς καθόλου λάδι στο κινητήρα, το άρμα γυρνούσε μετά από πάρα πολλά χιλιόμετρα στη βάση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Vassilis63 said:

    Δεκαράκι λάδι το αντιτριβικό....   χμ...    Εγώ διάβασα πιο πάνω από κάποιον ότι το λεπτό λάδι δεν έχει ικανοποιητικό φιλμ για σωστή λίπανση.

    Για την ιστορία να πούμε ότι τα αντριβικά εξελίχτικαν κυρίως από τους Αμερικανούς στον πόλεμο του Ιράκ. Όταν τα άρματα μάχης έπεφταν σε αντιαρματικές νάρκες έσπαζε το κάρτερ, άδειαζαν τα λάδια και το άρμα ακινητοποιούνταν. Με το αντιτριβικό (αυτό το δεκαράκι) με σπασμένο κάρτερ χωρίς καθόλου λάδι στο κινητήρα, το άρμα γυρνούσε μετά από πάρα πολλά χιλιόμετρα στη βάση.

 Δεν εχει σωστη λιπανση το 10ακι ,σωστα το ειπε ο "καποιος" παραπανω . Ο λογος που χρησιμοποιουν τοσο ψιλα λαδια ως αντιτριβικα (σαν βαση παντα, υπαρχουν και αλλα χημικα στοιχεια μεσα ) ειναι οτι μειωνει τον θορυβο λειτουργιας  μιας μηχανης λογω της ταχυτατης ροης που εχει σε σχεση με το κυριο λιπαντικο που χρησιμοποιειται . Το οτι "τρυπωνει" ομως ευκολα παντου , δεν εξασφαλιζει σωστο λιπαντικο φιλμ που θα αντεξει , αντιθετως μετα απο μερικες εκατονταδες χιλιομετρα αρχιζει το "προβλημα" Ποιο ειναι ; Το αντιτριβικο καταλαμβανει χωρο οπου υπο φυσιολογικες συνθηκες θα κυκλοφορουσε το λαδι της μηχανης . Αρα μιλαμε για μειωμενη λιπανση και οχι για καλυτερη . Οι γραμμωσεις των κυλινδρων γεμιζουν απο το αντιτριβικο και ο κυλινδρος συμπεριφερεται σαν λειος ,δεν χρειαζεται να σου πω οτι ειναι οτι χειροτερο αυτο . Το ιδιο ισχυει για κουζινετα ,μπεκ λιπανσης , ελατηρια πιστωνιου ,ολα γεμιζουν απο αυτο και το λαδι που φτανει εκει δεν ειναι αρκετο . Το να βαλεις ενα τετοιο προιον και να το γυρνας γυρω γυρω χωρις λαδια για καμμια 100 χιλιομετρα ειναι ευκολο γιατι τοσο αντεχουν ( για να ακριβολογω μου θυμιζουν τα γραφιτουχα κολλωδη λαδια που καποιες εταιριες εχουν κατα καιρους κυκλοφορησει). Ουσιαστικα η διαφορα των αντιτριβικων με τα λαδια βασιζεται στην κυκλοφορια ,το αντιτριβικο κολλαει και οσο αντεξει (δεν αντεχει πολυ ,γιαυτο μετα απο μερικες εκατονταδες χιλιομετρα ο θορυβος επανερχεται συνηθως αλλα η ζημια εγινε ,για αυτα τα χιλιομετρα ειχες λιγοτερο λαδι σε κυκλοφορια ) , τα λαδια κυκλοφορουν για να λιπανουν γιατι ετσι εχει σχεδιαστει η μηχανη ,να τα κυκλοφορει οχι να τα κολλαει .Εχω βαλει πριν κατι μερες ενα βιντεο οπου βγαζουν καρτερ και ψευτοκαπακο βαλβιδων ,και τρεχουν ενα Φιεστα χωρις λαδια για καμια 30ρια χιλιομετρα . Η δουλεια του ειναι οχι να κυκλοφορει οπως το λαδια αλλα να κολλαει στα μεταλλα , δημιουργωντας ενα φιλμ που παρεμποδιζει την σωστη ροη του λαδιου . Η μηχανη "σφιγγει" με τετοια πραγματα μεσα ,ειναι σαν να βαζεις καλαποδι στο παπουτσι για να μεγαλωσεις το νουμερο . Αποτελεσμα ; Η μηχανη θα αρχισει στα χαζα να καιει λαδι .

Τα αντιτριβικα εχουν πολυ μεγαλυτερη ιστορια απο τον πολεμο του Ιρακ . Ενα που θυμαμε τωρα ειναι (ηταν μαλλον) το Slick 50 την περιοδο '78-'84 . Ο ιδρυτης της φορμουλας το σταματησε γιατι οπως ειπε ο ιδιος εκανε ζημια ,οτι ανεφερα παραπανω συν του οτι βουλωνε τα φιλτρα λαδιου !! Το '85 και μετα καποιοι αγορασαν το δικαιωμα να το κατασκευαζουν και απλως συνεχισαν να το πουλανε σε θυματα . Το ιδιο κανουν και τα υπολοιπα αντιτριβικα που κυκλοφορουν .

Link to comment
Share on other sites

Η αναλογία του motorkote είναι μόνο 60ml ανά λίτρου λιπαντικού στον κινητήρα και μόνο 30ml ανά λίτρο σε γραναζοκιβώτιο , άρα ο ισχυρισμός το ότι καταλαμβάνει το ζωτικό χώρο του λιπαντικού καταρρίπτεται παταγωδώς. Όσο για τη διάρκεια προτείνεται να μπαίνει κάθε τέταρτη!!! αλλαγή λαδιών, άρα αθάνατο.

Δεν είπα ότι τα αντιτριβικά αναπτύχθηκαν στον πόλεμο του Ιράκ, είπα ότι εξελίχθηκαν σε μεγάλο βαθμό τότε, γιατί υπήρχε αντικειμενική ανάγκη και φυσικά από τότε εξελίχθηκαν και θα συνεχίζουν να εξελίσσονται.

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Φίλτατοι έριξα μια προσεκτική θα έλεγα ματιά στα άρθρα στα link.Είχε ο πατέρας μου παλιότερα ένα ενισχυτικό λαδιού το οποίο μάλιστα χρησιμοποιούσε συστηματικά σε ford capri mk1 του 67 το οποίο και έβγαλε 400.000χλ.Θα κάνω μια απόπειρα ανεύρεσης  του πεπαλαιωμένου πλέον μπουκαλιού και σε περίπτωση που το βρω θα το ανεβάσω.Δεν εγγυώμαι ότι είναι αποτελεσματικό απλά προς ενημέρωσην και μόνο.

 

Edited by activious
merge
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.