Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

On 2/18/2020 at 8:35 PM, pipis13 said:

https://m.antallaktikaonline.gr/castrol/9002436

Aυτο ειναι 10w40  με 502

Αρα εμενα που ειναι απο 502 η 504 κανει? 

Εφ οσων ακολουθεις προδιαγραφες , οτι ταιριαζει σαν προδιαγραφη για την μηχανη σου , ανεξαρτητου ρευστοτητος , κανει .

Link to comment
Share on other sites

Up? 
Φίλε μου αφού είναι προδιαγραφής 502 και το αμάξι σου παίρνει 502 εσύ τι λες? Πόσο επιβεβαίωση θέλεις? Τόσο αναποφάσιστος είσαι? Συγνώμη για το ύφος αλλά άμα είναι να ψειριζουμε τη μαϊμού για φως φανάρι πράγματα τι να πω

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παροτι δεν αναφερεται σε VW , ειναι ενα πολυ καλο παραδειγμα στο τι γινεται οταν επιτρεπουμε στο αμαξι μας να καιει λαδια . Εδω αναφερεται στα κολλημενα ελατηρια και στον κακοσχεδιασμο των πιστονιων της Toyota .  Και φυσικα οπως δειχνει ξεκαθαρα , δεν  νοιαστηκαν να λυσουν το θεμα , το εκαναν χειροτερο γιατι στα νεα πιστονια δεν υπαρχουν τα πλαινα λουκια για να φευγει το λαδι . Απιστευτο !  Απλως ομως χαιδεψαν τα αυτια στους αγοραστες  , ανοιξαν την μηχανη τους πεταξαν μια τετραδα πιστονια μεσα και ολα καλα . Εκτελεση εν ψυχρω της μηχανης απο τον ιδιο τον κατασκευαστη .....

 

https://www.youtube.com/watch?v=SXx4guNx1wQ

Edited by Μαστορας
Link to comment
Share on other sites

Παροτι δεν αναφερεται σε VW , ειναι ενα πολυ καλο παραδειγμα στο τι γινεται οταν επιτρεπουμε στο αμαξι μας να καιει λαδια . Εδω αναφερεται στα κολλημενα ελατηρια και στον κακοσχεδιασμο των πιστονιων της Toyota .  Και φυσικα οπως δειχνει ξεκαθαρα , δεν  νοιαστηκαν να λυσουν το θεμα , το εκαναν χειροτερο γιατι στα νεα πιστονια δεν υπαρχουν τα πλαινα λουκια για να φευγει το λαδι . Απιστευτο !  Απλως ομως χαιδεψαν τα αυτια στους αγοραστες  , ανοιξαν την μηχανη τους πεταξαν μια τετραδα πιστονια μεσα και ολα καλα . Εκτελεση εν ψυχρω της μηχανης απο τον ιδιο τον κατασκευαστη .....
 

Εκεί οφείλεται στο κακό σχεδιασμό των πιστονιων. Στη vw δεν υπάρχει κακός σχεδιασμός αλλά είναι φυσικό να καίει λίγο λάδι οπότε συνεχίζουμε στη προδιαγραφή του εργοστασίου για να λιπαίνεται σωστά το μοτέρ παντού και δε βάζουμε χοντροτερο λάδι για να αποτελιωσουμε νωρίτερα το μοτέρ.
Αν καίει 1 λίτρο όμως στα 1000 τότε έχουμε πρόβλημα και τότε η κάνουμε επισκευή η βάζουμε όπως λες χοντροτερο για να καλύψουμε προσωρινά το πρόβλημα και το πουλαμε

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, takpanos said:

Εκεί οφείλεται στο κακό σχεδιασμό των πιστονιων. Στη vw δεν υπάρχει κακός σχεδιασμός αλλά είναι φυσικό να καίει λίγο λάδι οπότε συνεχίζουμε στη προδιαγραφή του εργοστασίου για να λιπαίνεται σωστά το μοτέρ παντού και δε βάζουμε χοντροτερο λάδι για να αποτελιωσουμε νωρίτερα το μοτέρ.
Αν καίει 1 λίτρο όμως στα 1000 τότε έχουμε πρόβλημα και τότε η κάνουμε επισκευή η βάζουμε όπως λες χοντροτερο για να καλύψουμε προσωρινά το πρόβλημα και το πουλαμε

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Οι ρευστοτητες δημιουργηθηκαν για εναν συγκεκριμενο λογο . Οταν ξεκινα να καιει λαδι η μηχανη , να βαζουμε ενα νουμερο μεγαλυτερο . Αλλα το σκεπτικο σου μου αρεσει εαν ειμουν κατασκευαστης . Ηρθες ακριβως στα λογια μου . Η θα πουλησω ανταλλακτικα η θα πουλησω αμαξι δηλαδη . Να μην τολμησετε και το σωσετε βαζοντας παχυτερο λαδι . Μου αρεσεις για dealer .:lol:

 

Και δεν καλυπτεις προσωρινα το προβλημα . ΤΟ ΛΥΝΕΙΣ . Το καψιμο ειναι το προβλημα και το παχυτερο λαδι το λυνει , οταν ξεκινας να καις . Φυσικα οταν καις και συνεχισεις λεπτο λαδι , ουτε  το λυνεις  ουτε το καλυπτεις . ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ . Απιστευτη λογικη .

 

Για να φτασεις το 1λ/1κ περασες απο το 1λ/5κ πρωτα . Τι εκανες ; Τπτ . Μετα πηγες στο 1λ/3κ . Τι εκανες ; Τπτ .Μετα εφτασες στο 1λ/1κ και ειπες 'Βρε μηπως καει ;"

Καλα να παθεις αφου δεν προσεξες κατι που σου ανηκει και επετρεψες στους αλλους ( βλ εταιρια ) να σου κανουν κουμαντο στην τσεπη σου και στο μηχανημα σου .

Ωμη πραγματικοτητα .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όταν καις και βάζεις χοντροτερο δε λύνεις το πρόβλημα αλλά το σκεπαζεις. Νομίζεις ότι το λύνεις αλλά στην ουσία δημιουργείς μεγαλύτερο γιατί αφού το σκεπαζεις και δε καιει το χοντροτερο δε λιπαίνει στα σημεία που περνούσε το λεπτότερο.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, takpanos said:

Όταν καις και βάζεις χοντροτερο δε λύνεις το πρόβλημα αλλά το σκεπαζεις. Νομίζεις ότι το λύνεις αλλά στην ουσία δημιουργείς μεγαλύτερο γιατί αφού το σκεπαζεις και δε καιει το χοντροτερο δε λιπαίνει στα σημεία που περνούσε το λεπτότερο.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 Το ειπα πολλες φορες , αειντε θα το ξαναπω .

 

Το προβλημα ειναι το ΚΑΨΙΜΟ ΛΑΔΙΟΥ . Δεν σκεπαζεις τπτ , το λυνεις με το να μην καις λαδι . Και το λαδι εφ οσων περνα μεσα απο το φιλτρο , περνα απο παντου . Το φιλτρο λαδιου ειναι κατασκευασμενο να κρατα οτι ειναι μεγαλυτερο απο τις ανοχες της μηχανης , ενω οτι ειναι μικροτερο  το αφηνει να περνα . Αφου το λαδι κυκλοφορει απο το φιλτρο , δεν υπαρχει προβλημα πουθενα μεσα στην μηχανη . Ασε αυτην την καραμελα, τα ειπαμε αυτα .

 

Οταν θελουμε να μετρησουμε εναν κυλινδρο για συμπιεση κανουμε δυο μετρησεις , μια με στεγνο κυλινδρο  και περνουμε τις πρωτες τιμες . Μετα βαζουμε μεσα στον κυλινδρο με συριγγα λαδι παχυ και γυρναμε με το χερι την μηχανη μερικες φορες . Ξαναμετραμε κανονικα συμπιεση μετα . Εαν οι νεες τιμες κυλινδρου με το λαδι μεσα ειναι μεγαλυτερες απο τις πρωτες με στεγνο κυλινδρο , η μηχανη εφαγε ελατηρια /πιστονια /τοιχωμα κυλινδρου . Και αυτο γιατι οταν το χοντρο λαδι παει μεσα στα τοιχωματα του κυλινδρου , τον μονωνει , και η συμπιεση αυξανεται , πιανει τα κενα που ενα λεπτο λαδι δεν μπορει και θα καει .Οταν οι τιμες δεν ανεβουν , ψαχνουμε για εδρες βαλβιδων ,βαλβιδες καμμενες  η φλαντζα.

 

Οπως καταλαβαινεις το χοντρο λαδι βοηθα στο να μην καιει η μηχανη λαδι και μονωνει ανετα τον κυλινδρο αυξανωντας παραλληλα μερικως την συμπιεση . Αυτο σημαινει καλυτερη λειτουργια μηχανης και μηδενικες διαρροες καυσαεριων προς τον στροφαλοθαλαμο ( blowby στα αγγλικα ) και σιγουρα μειωνει την καταναλωση λαδιου στο ελαχιστο. Οπωτε οτι και να προσπαθεις να μου πεις εσυ και σαφως οχι μονο εσυ , ειναι εκτος πραγματικοτητας αυτα . Το παχυ λαδι ειναι σωτηρια για τις μηχανες που καινε  ....

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Μαστορας said:

 Το ειπα πολλες φορες , αειντε θα το ξαναπω .

 

Το προβλημα ειναι το ΚΑΨΙΜΟ ΛΑΔΙΟΥ . Δεν σκεπαζεις τπτ , το λυνεις με το να μην καις λαδι . Και το λαδι εφ οσων περνα μεσα απο το φιλτρο , περνα απο παντου . Το φιλτρο λαδιου ειναι κατασκευασμενο να κρατα οτι ειναι μεγαλυτερο απο τις ανοχες της μηχανης , ενω οτι ειναι μικροτερο  το αφηνει να περνα . Αφου το λαδι κυκλοφορει απο το φιλτρο , δεν υπαρχει προβλημα πουθενα μεσα στην μηχανη . Ασε αυτην την καραμελα, τα ειπαμε αυτα .

 

Οταν θελουμε να μετρησουμε εναν κυλινδρο για συμπιεση κανουμε δυο μετρησεις , μια με στεγνο κυλινδρο  και περνουμε τις πρωτες τιμες . Μετα βαζουμε μεσα στον κυλινδρο με συριγγα λαδι παχυ και γυρναμε με το χερι την μηχανη μερικες φορες . Ξαναμετραμε κανονικα συμπιεση μετα . Εαν οι νεες τιμες κυλινδρου με το λαδι μεσα ειναι μεγαλυτερες απο τις πρωτες με στεγνο κυλινδρο , η μηχανη εφαγε ελατηρια /πιστονια /τοιχωμα κυλινδρου . Και αυτο γιατι οταν το χοντρο λαδι παει μεσα στα τοιχωματα του κυλινδρου , τον μονωνει , και η συμπιεση αυξανεται , πιανει τα κενα που ενα λεπτο λαδι δεν μπορει και θα καει .Οταν οι τιμες δεν ανεβουν , ψαχνουμε για εδρες βαλβιδων ,βαλβιδες καμμενες  η φλαντζα.

 

Οπως καταλαβαινεις το χοντρο λαδι βοηθα στο να μην καιει η μηχανη λαδι και μονωνει ανετα τον κυλινδρο αυξανωντας παραλληλα μερικως την συμπιεση . Αυτο σημαινει καλυτερη λειτουργια μηχανης και μηδενικες διαρροες καυσαεριων προς τον στροφαλοθαλαμο ( blowby στα αγγλικα ) και σιγουρα μειωνει την καταναλωση λαδιου στο ελαχιστο. Οπωτε οτι και να προσπαθεις να μου πεις εσυ και σαφως οχι μονο εσυ , ειναι εκτος πραγματικοτητας αυτα . Το παχυ λαδι ειναι σωτηρια για τις μηχανες που καινε  ....

Ένα παχύτερο λάδι του συστηνόμενου, πιθανώς να προκαλέσει προβλήματα στον κινητήρα. Αν ο κινητήρας παίρνει π.χ. 30άρι, βάζοντας 40άρι ή 50άρι καλύτερη δουλειά όχι μόνο δεν θα κάνει, αλλά ίσως (λέω : ίσως) να προκαλέσει αυξημένη φθορά σε κινούμενα μέρη του κινητήρα π.χ. θραύση ελατηρίων πιστονιών λόγω των αναπηδήσεων στο λιπαντικό φίλμ που είναι παχύτερο των ανοχών των πιστονιών, ελλιπή λίπανση βαλβίδων, αύξηση συμπίεσης, μείωση ισχύος του κινητήρα, αυξημένη κατανάλωση  κλπ.

Από τους βασικούς παράγοντες κατανάλωσης λιπαντικού, είναι η ίδια σύνθεσή του

Οταν ενας κινητηρας αρχίσει να καταναλωνει λαδι, συνεχίζεις να βαζεις αυτό που λεει ο κατασκευαστης και απλα συμπληρωνεις όποτε χρειαζεται. Σαν δεύτερη επιλογή, αλλάζεις τη μάρκα λιπαντικού σε άλλο με καλύτερα specs, αλλά πάντα ίδιων προδιαγραφών – ιξώδους. Eπιπλεον, αν καιει απο βλαβη πας και το φτιαχνεις. Με πιο χοντρο λαδι, συνηθως κουκουλωνεις το προβλημα για Χ χρονικό διάστημα, για κάποια Ψ επιπλέον χιλιόμετρα…εκτός κι αν η όλη συζήτηση γίνεται για αυτοκίνητα 10ετίας plus, με κανα 180.000 χλμ στο μοτέρ, οπότε βάλτε του και 60άρι.. να στουμπώσουν τα πάντα και όλα ΟΚ !!

Μαστορας : @Το παχυ λαδι ειναι σωτηρια για τις μηχανες που καινε@...

Μη μου θυμίζεις τους γιατρούς της παλιάς εποχής, που σύστηναν στους ασθενείς κινίνο ή ασπιρίνη δια πάσαν νόσο !! :lol:

Στο "καίω λάδια" ενός αυτοκινήτου, δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο...υπάρχει και το γκρί, το μόβ, το πράσινο κ.ο.κ...Σε κάποιες υποπεριπτώσεις, ίσως η 'ασπιρίνη' ΠΑΧΥ ΛΑΔΙ, ναι...μπορεί να κάνει δουλίτσα (αν και άγνωστο το για πόσο)..Όχι όμως πάντα και παντού.

 

Edited by pafsi
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, pafsi said:

Ένα παχύτερο λάδι του συστηνόμενου, πιθανώς να προκαλέσει προβλήματα στον κινητήρα. Αν ο κινητήρας παίρνει π.χ. 30άρι, βάζοντας 40άρι ή 50άρι καλύτερη δουλειά όχι μόνο δεν θα κάνει, αλλά ίσως (λέω : ίσως) να προκαλέσει αυξημένη φθορά σε κινούμενα μέρη του κινητήρα π.χ.

θραύση ελατηρίων πιστονιών λόγω των αναπηδήσεων στο λιπαντικό φίλμ που είναι παχύτερο των ανοχών των πιστονιών Οχι δεν αναπηδα κανενα ελατηριο γιατι η πιεση του παχυτερου λαδιου που πιανει τα μποσικα το κρατα στην θεση του σε αντιθεση με το λεπτο λαδι που μπορει μεχρι και σφαλιαρες του πιστονιου στο τοιχωμα να επιτρεψει λογω χαμηλοτερης τοπικης πιεσης λαδιου .

, ελλιπή λίπανση βαλβίδων, Με τπτ , ιδιως στα υδραυλικα ωστηρια το λεπτοτερο λαδι δεν κρατα πιεση και δεν ανοιγοκλεινουν σωστα σε σχεση με το παχυ λαδι που ειναι καλυτερο στο να κρατα πιεση .

αύξηση συμπίεσης, Ναι το παχυτερο λαδι μονωνει τον κυλινδρο και αυξανει συμπιεση ,μειονωντας παραληλλα την διαφηγη καυσαεριων προς τα κατω . Αυτο κρατα καθαροτερα τα ιδια τα λαδια , αφου ουτε αναβουν απο τα καυσαερια ουτε λερωνονται απο ακαφτο μειγμα που ξεφευγει απο τα ελατηρια λογω λεπτου λαδιου .

μείωση ισχύος του κινητήρα, αυξημένη κατανάλωση Ναι θα χασεις περιπου 2% αποδοση και 0.5% αυξηση καταναλωσης ....αλλα θα βγαλεις τα διπλα χλμ με το ιδιο αμαξι !

Από τους βασικούς παράγοντες κατανάλωσης λιπαντικού, είναι η ίδια σύνθεσή του . Λαθος . 100% ειναι η ρευστοτητα του . Εαν βαλω ενα 0w16 συνθετικο, ας ειναι το καλυτερο λαδι στον κοσμο , θα το καψω , σε σχεση με ενα απλο ορυκτελαιο 15w40 που απο αλλαγη σε αλλαγη δεν καιει σταγονα .

Οταν ενας κινητηρας αρχίσει να καταναλωνει λαδι, συνεχίζεις να βαζεις αυτό που λεει ο κατασκευαστης και απλα συμπληρωνεις όποτε χρειαζεται. Λαθος , συνεχιζεις ετσι ενα υπαρχον προβλημα που σου κοστιζει χλμ απο την μηχανη .

Σαν δεύτερη επιλογή, αλλάζεις τη μάρκα λιπαντικού σε άλλο με καλύτερα specs, αλλά πάντα ίδιων προδιαγραφών – ιξώδους. Λαθος , οι προδιαγραφες μεταξι λαδιων εχουν αυτο τον σκοπο, να τα γκρουπαρουν ωστε να ξερεις τι να βαλεις η τι να αποφυγεις . Οταν καις λαδι , δεν βαζεις ιδο γκρουπ λαδιου , ειναι ανωφελο, θα εχεις σχεδον τα ιδια αποτελεσματα . Οταν το 30αρι ειναι εως12.5 cst στους 100 C και η μηχανη το καιει , οτι 30αρι και να βαλεις , ειναι ολα εως 12.5 cst , ολα θα καιγονται .Βαζεις λαδι αναλογα των νεων μεγαλυτερων ανοχων της μηχανης , αυτο που δεν ανηκει στο γκρουπ που εκαιγες .

Eπιπλεον, αν καιει απο βλαβη πας και το φτιαχνεις. Αυτονοητο ναι εδω .

Με πιο χοντρο λαδι, συνηθως κουκουλωνεις το προβλημα για Χ χρονικό διάστημα, για κάποια Ψ επιπλέον χιλιόμετρα Δεν κουκουλωνεις το προβλημα, το λυνεις οταν φυσικα μιλαμε για αμαξι που καιει λαδι απο φυσιολογικη φθορα, απο μαζεμενα χλμ δλδ .

…εκτός κι αν η όλη συζήτηση γίνεται για αυτοκίνητα 10ετίας plus, με κανα 180.000 χλμ στο μοτέρ, οπότε βάλτε του και 60άρι.. να στουμπώσουν τα πάντα και όλα ΟΚ !!:lol:

Μαστορας : @Το παχυ λαδι ειναι σωτηρια για τις μηχανες που καινε@...

Μη μου θυμίζεις τους γιατρούς της παλιάς εποχής, που σύστηναν στους ασθενείς κινίνο ή ασπιρίνη δια πάσαν νόσο !! :lol:

Στο "καίω λάδια" ενός αυτοκινήτου, δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο...υπάρχει και το γκρί, το μόβ, το πράσινο κ.ο.κ...Σε κάποιες υποπεριπτώσεις, ίσως η 'ασπιρίνη' ΠΑΧΥ ΛΑΔΙ, ναι...μπορεί να κάνει δουλίτσα (αν και άγνωστο το για πόσο)..Όχι όμως πάντα και παντού.Ολιγον εγκυος δεν υπαρχει . Οταν καις λαδι , κανεις το παν για να μην καις αλλιως ψαχνεις για μαμη !:lol:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μάστορα δε βλέπεις ότι συμφωνούν μαζί μου πολλοί ενώ με σένα όχι?
Δε καταλαβαίνεις ότι βάζοντας χοντροτερο λαδι σταματάς να καις λάδι όπως λες και ταυτόχρονα όμως σταματά να λιπαίνεται σωστά η μηχανή?
Δεν έχει σχέση ότι αν περνά από το φίλτρο το χοντρό λάδι περνά και από τη μηχανή. Αυτά είναι βλακείες αφού το φίλτρο έχει και δίοδο ελεύθερη αν φράξει ώστε να μη βουλώσει και δε περνάει λάδι.
Τα ίδια λέω συνέχεια αλλά δε θες να καταλάβεις. Άλλαξαν οι εποχές μάστορα που έβαζαν χοντροτερο λάδι η που έβαζαν άλλο το χειμώνα άλλο το καλοκαίρι.
Πρεπει να κάνεις κάνα σεμιναριο

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , takpanos said:

Μάστορα δε βλέπεις ότι συμφωνούν μαζί μου πολλοί ενώ με σένα όχι?
Δε καταλαβαίνεις ότι βάζοντας χοντροτερο λαδι σταματάς να καις λάδι όπως λες και ταυτόχρονα όμως σταματά να λιπαίνεται σωστά η μηχανή?
Δεν έχει σχέση ότι αν περνά από το φίλτρο το χοντρό λάδι περνά και από τη μηχανή. Αυτά είναι βλακείες αφού το φίλτρο έχει και δίοδο ελεύθερη αν φράξει ώστε να μη βουλώσει και δε περνάει λάδι.
Τα ίδια λέω συνέχεια αλλά δε θες να καταλάβεις. Άλλαξαν οι εποχές μάστορα που έβαζαν χοντροτερο λάδι η που έβαζαν άλλο το χειμώνα άλλο το καλοκαίρι.
Πρεπει να κάνεις κάνα σεμιναριο

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μήπως θα μπορούσες να μου δείξεις τι ιξώδες προτείνει ο κατασκευαστής ;

Γιατί εγώ δεν μπόρεσα να το καταλάβω.

Αυτό που προτείνει η vw για κινητήρες χωρίς φίλτρο σωματιδίων και για σταθερά διαστήματα service είναι συνήθως η vw502 .

Μόνον όταν υπάρχει φίλτρο σωματιδίων προτείνει την vw 504 & vw 508 (0w-20 , (Βοήθα Παναγιά μου!)

Ε, λοιπόν αυτή η all time classic vw 502 περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα από ιξώδη !

Οπότε για ποια σύσταση περί ιξώδους μιλάμε ;

Βλέπεις ότι αρκεί μόνον η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων για να αλλάξει η σύσταση περί ιξώδους ;

Δεν “κτυπάει” καμπανάκι στον ειρμό της σκέψης σου ;

Κατά την άποψή μου δεν υπάρχει καν σύσταση περί ιξώδους από την vw.

Και αν το συνδυάσεις με την “οδηγία” περί 0w-20 κάθε 30.000 Km (την οποία ούτε καν οι ίδιοι τηρούν) , τότε αγγίζουμε πλέον την γελοιότητα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, takpanos said:

Μάστορα δε βλέπεις ότι συμφωνούν μαζί μου πολλοί ενώ με σένα όχι?
Δε καταλαβαίνεις ότι βάζοντας χοντροτερο λαδι σταματάς να καις λάδι όπως λες και ταυτόχρονα όμως σταματά να λιπαίνεται σωστά η μηχανή?
Δεν έχει σχέση ότι αν περνά από το φίλτρο το χοντρό λάδι περνά και από τη μηχανή. Αυτά είναι βλακείες αφού το φίλτρο έχει και δίοδο ελεύθερη αν φράξει ώστε να μη βουλώσει και δε περνάει λάδι.
Τα ίδια λέω συνέχεια αλλά δε θες να καταλάβεις. Άλλαξαν οι εποχές μάστορα που έβαζαν χοντροτερο λάδι η που έβαζαν άλλο το χειμώνα άλλο το καλοκαίρι.
Πρεπει να κάνεις κάνα σεμιναριο

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δεν καταλαβαινεις εσυ μαλλον και οι λοιποι . Ακομα και 20w50 να βαλω , η μηχανη θα λιπανθει κανονικα . Δεν ειναι ουτε θεμα προδιαγραφων , ουτε θεμα  ανοχων ουτε θεμα προτασεων κατασκευαστη κτλ κτλ . Ειναι κανονικη πλυση εγκεφαλου . Το λαδι περνα και  απο την διοδο , περνα και μεσα απο το φιλτρο . Και αφου το λαδι περνα απο το φιλτρο και φιλτραρεται κανονικα  δεν εχει προβλημα η μηχανη . Καμια εποχη δεν αλλαξε . Και αλλη πλυση εγκεφαλου για να τα περνουν οι εταιριες . Σας φουσκωνουν απλως τα μυαλα . Το να βαζεις λεπτο λαδι και να το καις ειναι σαν να στηριζεις τα εξης :

1 ) Να συμπληρωνεις λαδι  κατι ΜΗ φυσιολογικο ακομα και για παλιες μηχανες . ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ Η ΜΗΧΑΝΗ .

2) Να βαζεις το χερι σου καθε τοσο στην τσεπη για να αγοραζεις μονολιτρα .

3) Να θεωρεις φυσιολογικη την εξτρα καπνα που προξενηται απο την καυση λαδιου στις βαλβινες , στα ελατηρια, στα πιστονια, στα μπουζι κλπ .

4) Να θεωρεις φυσιολογικες τις αυξημενες θερμοκρασιες κυλινδρου και συνεπως πειρακια λογω καυσης λαδιου . Ο κυλινδρος που καιει λαδι , εχει παραπανω θερμοκρασια απο οτι πρεπει και παντα αυτος χτυπαει πειρακια  .

5) Να θεωρεις φυσιολογικη φθορα την φθορα ελατηριων παροτι το λεπτο λαδι σε ζεστες συνθηκες κυριολεκτικα νερωνει και τρως μεταλλα .

6) Να θεωρεις φυσιολογικη την προταση της εταιριας  να μην αλλαζουμε ρευστοτητα παροτι η μηχανη στεγνωνει απο λαδι αμα καις καμποσο . Θυμησου οτι η εταιρια , εφ οσων ακριβολογουμε δεν αναφερει πουθενα μετα απο Χ χλμ βαλε το Χ λαδι . Μεχρι να σου μεινει στα χερια θα βαζεις 5w30 .

 

Δλδ μια μηχανη που καιει λαδι, που χτυπαει πειρακια , που δεν τραβαει οπως πρεπει , που εχει αυξημενη θερμοκρασια κυλυνδρων ,που ειναι γεματη καπνα ,που ρισκαρεις απο φλανζτα μεχρι να στραβωσεις βαλβιδες , που λερωνεις egr/dpf , που εχεις εξτρα καυσαερια ,που εχει blowby στο θεο ...ειναι κατι φυσιολογικο για εσενα !!...Οκ....

 

Μπορω να σκεφτω πολλα ακομα αλλα εαν δεν καταλαβενεις τα βασικα , μενω αφωνος πλεον . Ολα ειναι στημμενα για να ακουμπατε πιο ευκολα στους κατασκευαστες . Εαν δεν μπορειτε να το δειτε αυτο και ακολουθειτε προτασεις αυτου που εχει συμφερον να τσιμπαει απο την τσεπη σας , οπως ξαναειπα , καλα να παθετε . Δεν ζουμε σε κοινωνια αγιων δυστυχως . Τα λεφτα σας θελουν και ο μονος νομιμος τροπος ειναι να τρυπωσουν στην μηχανη σας και να την καταστρεψουν εκ των εσω με το να προτεινουν λαδια κουκουρουκου .Και οχι μονο τα προτεινουν, δεν σας αφηνουν και επιλογη να σωσετε κατι εφ οσων δεν σας επιτρεπουν αλλη ρευστοτητα. Μονο αυτη μεχρι να πεθανει η μηχανη ! Εδω γελαω πραγματικα με οσους το ακολουθουν αυτο ...

Link to comment
Share on other sites

28 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Δεν καταλαβαινεις εσυ μαλλον και οι λοιποι . Ακομα και 20w50 να βαλω , η μηχανη θα λιπανθει κανονικα . Δεν ειναι ουτε θεμα προδιαγραφων , ουτε θεμα  ανοχων ουτε θεμα προτασεων κατασκευαστη κτλ κτλ . Ειναι κανονικη πλυση εγκεφαλου . Το λαδι περνα και  απο την διοδο , περνα και μεσα απο το φιλτρο . Και αφου το λαδι περνα απο το φιλτρο και φιλτραρεται κανονικα  δεν εχει προβλημα η μηχανη . Καμια εποχη δεν αλλαξε . Και αλλη πλυση εγκεφαλου για να τα περνουν οι εταιριες . Σας φουσκωνουν απλως τα μυαλα . Το να βαζεις λεπτο λαδι και να το καις ειναι σαν να στηριζεις τα εξης :

1 ) Να συμπληρωνεις λαδι  κατι ΜΗ φυσιολογικο ακομα και για παλιες μηχανες . ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ Η ΜΗΧΑΝΗ .

2) Να βαζεις το χερι σου καθε τοσο στην τσεπη για να αγοραζεις μονολιτρα .

3) Να θεωρεις φυσιολογικη την εξτρα καπνα που προξενηται απο την καυση λαδιου στις βαλβινες , στα ελατηρια, στα πιστονια, στα μπουζι κλπ .

4) Να θεωρεις φυσιολογικες τις αυξημενες θερμοκρασιες κυλινδρου και συνεπως πειρακια λογω καυσης λαδιου . Ο κυλινδρος που καιει λαδι , εχει παραπανω θερμοκρασια απο οτι πρεπει και παντα αυτος χτυπαει πειρακια  .

5) Να θεωρεις φυσιολογικη φθορα την φθορα ελατηριων παροτι το λεπτο λαδι σε ζεστες συνθηκες κυριολεκτικα νερωνει και τρως μεταλλα .

6) Να θεωρεις φυσιολογικη την προταση της εταιριας  να μην αλλαζουμε ρευστοτητα παροτι η μηχανη στεγνωνει απο λαδι αμα καις καμποσο . Θυμησου οτι η εταιρια , εφ οσων ακριβολογουμε δεν αναφερει πουθενα μετα απο Χ χλμ βαλε το Χ λαδι . Μεχρι να σου μεινει στα χερια θα βαζεις 5w30 .

 

Δλδ μια μηχανη που καιει λαδι, που χτυπαει πειρακια , που δεν τραβαει οπως πρεπει , που εχει αυξημενη θερμοκρασια κυλυνδρων ,που ειναι γεματη καπνα ,που ρισκαρεις απο φλανζτα μεχρι να στραβωσεις βαλβιδες , που λερωνεις egr/dpf , που εχεις εξτρα καυσαερια ,που εχει blowby στο θεο ...ειναι κατι φυσιολογικο για εσενα !!...Οκ....

 

Μπορω να σκεφτω πολλα ακομα αλλα εαν δεν καταλαβενεις τα βασικα , μενω αφωνος πλεον . Ολα ειναι στημμενα για να ακουμπατε πιο ευκολα στους κατασκευαστες . Εαν δεν μπορειτε να το δειτε αυτο και ακολουθειτε προτασεις αυτου που εχει συμφερον να τσιμπαει απο την τσεπη σας , οπως ξαναειπα , καλα να παθετε . Δεν ζουμε σε κοινωνια αγιων δυστυχως . Τα λεφτα σας θελουν και ο μονος νομιμος τροπος ειναι να τρυπωσουν στην μηχανη σας και να την καταστρεψουν εκ των εσω με το να προτεινουν λαδια κουκουρουκου .Και οχι μονο τα προτεινουν, δεν σας αφηνουν και επιλογη να σωσετε κατι εφ οσων δεν σας επιτρεπουν αλλη ρευστοτητα. Μονο αυτη μεχρι να πεθανει η μηχανη ! Εδω γελαω πραγματικα με οσους το ακολουθουν αυτο ...

Φίλε Μαστορα, ή δεν θέλεις να καταλάβεις κάποιες έννοιες που έχουν σχέση με το δίπτυχο μοτέρ – λάδι, ή αγνοείς επιδεικτικά το τι εννοεί ο κάθε ‘συνομιλητής’ σου σε όσα αναφέρεται, ή πλέον οι εμμονές σου δεν σε αφήνουν να αναθεωρήσεις ούτε καν στο ελάχιστο κάποια από τις στάνταρ θεωρίες σου!

Από το 2016 που διαβάζω στο forum (έγραφες ως palios τότε) δεν εννοείς να αποδεχθείς κανενός την έστω και εν μέρει αντίθετη άποψη, βάλλεσαι από τότε κι από αρκετούς, αλλά εσύ ΕΚΕΙ

Συγγνώμη αγαπητέ μου, αλλά το μόνο που έχω καταλάβει είναι ότι θέλεις ‘σκυμμένους’ συνομιλητές και μόνο…

Άντε λοιπόν, ας επαναλάβω για πολλοστή φορά ότι δέχομαι τις περισσότερες (όχι όλες) τις απόψεις σου, μόνο εφ' όσον αναφέρονται σε αμάξια με φορτωμένα χρόνια και χιλιόμετρα στην πλάτη τους...

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, pafsi said:

Φίλε Μαστορα, ή δεν θέλεις να καταλάβεις κάποιες έννοιες που έχουν σχέση με το δίπτυχο μοτέρ – λάδι, ή αγνοείς επιδεικτικά το τι εννοεί ο κάθε ‘συνομιλητής’ σου σε όσα αναφέρεται, ή πλέον οι εμμονές σου δεν σε αφήνουν να αναθεωρήσεις ούτε καν στο ελάχιστο κάποια από τις στάνταρ θεωρίες σου!

Από το 2016 που διαβάζω στο forum (έγραφες ως palios τότε) δεν εννοείς να αποδεχθείς κανενός την έστω και εν μέρει αντίθετη άποψη, βάλλεσαι από τότε κι από αρκετούς, αλλά εσύ ΕΚΕΙ

Συγγνώμη αγαπητέ μου, αλλά το μόνο που έχω καταλάβει είναι ότι θέλεις ‘σκυμμένους’ συνομιλητές και μόνο…

Άντε λοιπόν, ας επαναλάβω για πολλοστή φορά ότι δέχομαι τις περισσότερες (όχι όλες) τις απόψεις σου, μόνο εφ' όσον αναφέρονται σε αμάξια με φορτωμένα χρόνια και χιλιόμετρα στην πλάτη τους...

Δεν αγνοω τπτ απο οσα λεγονται απλως δεν αποδεχομαι το να στηριζουν καποιοι οτι η μηχανη πρεπει να ακολουθει την ιδια ρευστοτητα ακομα και εαν καιει λαδι για να ικανοποιει τις επιθυμιες του κατασκευαστη σε κατι που ανηκει αποκλειστικα στον αγοραστη , ειναι γελειο .

Οπως ξαναειπα λιγο εγκυος δεν υπαρχει , η καις λαδι η δεν καις ,και αναλογα πραττεις .Και φυσικα αυτο δεν αφορα ουτε καποια αλλα μελη (ισως) του φορουμ σε προσωπικο επιπεδο οπως αναφερεις αλλα δεν αφορα και αμαξια με χλμ πολλα . Εαν καις απο τα 10κ τι θα κανεις ; Εσυ φυσικα θα συνεχισεις περιφανα να λες "συμπληρωνω λαδι ρε για την ...VW ρε γμτ ;;" . Μαλλον ειναι αστειο  γιατι ανεξαρτητα απο τα χλμ , το καμμενο λαδι , ειναι προβλημα που εαν ειναι απο φυσιολογικη φθορα , επουλωνεται με την χρηση παχυτερου , εαν ειναι απο ζημια , ανοιγεις μηχανη . Δεν υπαρχουν αλλες λυσεις του στυλ "συμπληρωνω και οσο παει ". Μαλλον υπαρχει και αυτη η λυση  αλλα στηριζεις καθαρα τον κατασκευαστη , θελεις να τα ακουμπησεις χοντρα κανοντας προωρη επισκευη η αγοραζοντας αμαξι .

Λοιπον αυτα εγω και πολλοι αλλοι , ανεξαρτητα εαν τα δηλωνουμε (εγω τα φωναζω λογω της φυσεως της δουλειας μου ) τα εχουμε καταλαβει . Απλα η παραταξη του κατασκευαστη , αυτη που ανηκεις , χανει λιγο λιγο το χαρτζηλικι της και δικαιως . Εαν υπηρχε σωστο προγραμα συντηρησης κανενας δεν θα ασχολουταν αλλα οπως βλεπεις σε  πολλα φορουμ , παντα υπαρχει ενα θεμα για καψιμο λαδιου . Οι φωνες πλυθαινουν , δεν θα σας τα ακουμπανε για μια ζωη , οπως επιθυμεις .

Συνεχισε να ονειρευεσαι , οτι οι μηχανες εχουν μικρα διακενα οπου καποια λαδια δεν χωρανε παροτι ειναι τοσο μεγαλες που αυτα τα λαδια καιγονται . Κανει καλο ,θα εισαι ετοιμος οταν η VW θα σου πει "εξω απο τα ραφια το 5w30 και ολοι στο 0w16 " . Φυσικα θα το βαλεις .... η οχι ;

 

Αλλα η κολοβη αλεπου θελει και τις αλλες κολοβες .

Συγνωμη , αλλα εμεις δεν θα παρουμε.

Επιλεξαμε να κρατησουμε τις μηχανες μας και να μην αγοραζουμε αμαξια επειδη ετσι θελεις εσυ, καποιοι αλλοι και φυσικα οι εταιριες . Και αυτο θα γινει με τον δικο μας τροπο, οχι με τον δικο σας .

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια...καιει δεν καιει ας ξεκινησουμε απο το αυτονοητο....οτι πρεπει να χει κατι μεσα...αυτο το κατι ειναι το γνωστο σε ολους μας λαδι...απλα πραματα...αλλος θα βαλει και θα συνεχισει να καιει και αλλος θα βαλει και δεν θα συνεχισει να καιει...και στις 2 περιπτωσεις υπαρχει και το αρνητικο στοιχειο οπως αναφερθηκαν πιο πανω....αυτη δεν ειναι και η χρησημοτητα αυτου του φορουμ???ανταλλαγη αποψεων και ο καθενας ας παρει την πιο σωστη αποφαση (που θεωρει) για το αυτοκινητο του παντα....δεν νομιζω οτι πρεπει να υπαρχει ταυτιση αποψεων αλλα σεβασμος στην διαφορετικοτητα της γνωμης...παντως ευχαριστω  τακπανο, μαστορα και παφσι γιατι χαρη στην διαφωνια σας πανω στο θεμα κοντευω να παραξω το δικο μου λαδι για το αμαξι μου.:lol:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, TMESSOLO said:

... χαρη στην διαφωνια σας πανω στο θεμα κοντευω να παραξω το δικο μου λαδι για το αμαξι μου.:lol:

:lol:

Λιγο 5w30 με μια δοση 20w50 ; Οκ τελικα υπαρχει ....ολιγον εγκυος !!

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Μαστορας said:

:lol:

Λιγο 5w30 με μια δοση 20w50 ; Οκ τελικα υπαρχει ....ολιγον εγκυος !!

το λεγομενο 'καιει και δεν καει' πακετο....

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, TMESSOLO said:

...αλλος θα βαλει και θα συνεχισει να καιει και αλλος θα βαλει και δεν θα συνεχισει να καιει...

Ποσο θα ηθελα μια φωτο απο τα μελη του φορουμ που εις γνωσιν τους καινε και συνεχιζουν το ιδιο λαδι με σηκωμενο πανο " Γιατι ετσι μας αρεσει !!!"

 

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Μαστορας said:

Ποσο θα ηθελα μια φωτο απο τα μελη του φορουμ που εις γνωσιν τους καινε και συνεχιζουν το ιδιο λαδι με σηκωμενο πανο " Γιατι ετσι μας αρεσει !!!"

 

 

:lol:

μαστορα μην εισαι ειρωνικος φιλε....ετσι τους αρεσει γιατι προκειται για το αυτοκινητο τους, σου θυμηζω...

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, TMESSOLO said:

μαστορα μην εισαι ειρωνικος φιλε....ετσι τους αρεσει γιατι προκειται για το αυτοκινητο τους, σου θυμηζω...

Συμφωνω οτι ειναι το αμαξι τους ,τα λαδια τους , η τσεπη τους , τα χρηματα τους αλλα και εμενα η γνωμη μου . Δεν ειναι θεμα ειρωνιας , παροτι ειναι ειρωνικο το σχολιο μου , ειναι θεμα κατανοησεως της σοβαροτητας της καταστασεως που εχουν περιελθει . Αλλα ειναι εις γνωσιν τους η οχι ;

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω οτι ειναι το αμαξι τους ,τα λαδια τους , η τσεπη τους , τα χρηματα τους αλλα και εμενα η γνωμη μου . Δεν ειναι θεμα ειρωνιας , παροτι ειναι ειρωνικο το σχολιο μου , ειναι θεμα κατανοησεως της σοβαροτητας της καταστασεως που εχουν περιελθει . Αλλα ειναι εις γνωσιν τους η οχι ;


Ναι είναι εις γνωσιν μας. Αν θεωρείς ότι γνωρίζεις καλύτερα από τους κακούς κατασκευαστές rest my case.
Άνοιξε το μοτέρ σου μετά από 100κ χιλιόμετρα με αυτά τα λάδια και μιλά με γεγονότα όχι εικασίες.
Εγώ το έκανα μετά από 130κ αποκλειστικά με 5w30 και το ρεκτιφιέ έτριβε τα μάτια του με την άψογη κατάσταση.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, SkyNet said:

 


Ναι είναι εις γνωσιν μας. Αν θεωρείς ότι γνωρίζεις καλύτερα από τους κακούς κατασκευαστές rest my case.
Άνοιξε το μοτέρ σου μετά από 100κ χιλιόμετρα με αυτά τα λάδια και μιλά με γεγονότα όχι εικασίες.
Εγώ το έκανα μετά από 130κ αποκλειστικά με 5w30 και το ρεκτιφιέ έτριβε τα μάτια του με την άψογη κατάσταση.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Να ανοιξω μοτερ στα 100κ ; ...... Οτι αμαξι και να ειχα δεν ανοιξα μοτερ σε κανενα εκτος απο ενα στα 500κ+ .....

Εσυ ανοιξες στα 130κ !!!!

Ελα μην ντρεπεσαι, πες μας , ποσο λαδι εκαιγες ;

Καθολου ; Λιγουλακι ; Καμποσο ;

Το ρεκτιφιε τα χερια του ετριβε και σου χαιδευε τα αυτια παραλληλα . " Μωρε μπραβο μοτερ που εχεις ,θα βγαλεις αλλα...100κ ετσι οπως θα το φτιαξουμε τωρα !!! "

 

Δεν μπορω , κραταω την κοιλια μου απο τα γελια  ....:lol:

Link to comment
Share on other sites

59 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Δεν αγνοω τπτ απο οσα λεγονται απλως δεν αποδεχομαι το να στηριζουν καποιοι οτι η μηχανη πρεπει να ακολουθει την ιδια ρευστοτητα ακομα και εαν καιει λαδι για να ικανοποιει τις επιθυμιες του κατασκευαστη σε κατι που ανηκει αποκλειστικα στον αγοραστη , ειναι γελειο .

Οπως ξαναειπα λιγο εγκυος δεν υπαρχει , η καις λαδι η δεν καις ,και αναλογα πραττεις .Και φυσικα αυτο δεν αφορα ουτε καποια αλλα μελη (ισως) του φορουμ σε προσωπικο επιπεδο οπως αναφερεις αλλα δεν αφορα και αμαξια με χλμ πολλα . Εαν καις απο τα 10κ τι θα κανεις ; Εσυ φυσικα θα συνεχισεις περιφανα να λες "συμπληρωνω λαδι ρε για την ...VW ρε γμτ ;;" . Μαλλον ειναι αστειο  γιατι ανεξαρτητα απο τα χλμ , το καμμενο λαδι , ειναι προβλημα που εαν ειναι απο φυσιολογικη φθορα , επουλωνεται με την χρηση παχυτερου , εαν ειναι απο ζημια , ανοιγεις μηχανη . Δεν υπαρχουν αλλες λυσεις του στυλ "συμπληρωνω και οσο παει ". Μαλλον υπαρχει και αυτη η λυση  αλλα στηριζεις καθαρα τον κατασκευαστη , θελεις να τα ακουμπησεις χοντρα κανοντας προωρη επισκευη η αγοραζοντας αμαξι .

Λοιπον αυτα εγω και πολλοι αλλοι , ανεξαρτητα εαν τα δηλωνουμε (εγω τα φωναζω λογω της φυσεως της δουλειας μου ) τα εχουμε καταλαβει . Απλα η παραταξη του κατασκευαστη , αυτη που ανηκεις , χανει λιγο λιγο το χαρτζηλικι της και δικαιως . Εαν υπηρχε σωστο προγραμα συντηρησης κανενας δεν θα ασχολουταν αλλα οπως βλεπεις σε  πολλα φορουμ , παντα υπαρχει ενα θεμα για καψιμο λαδιου . Οι φωνες πλυθαινουν , δεν θα σας τα ακουμπανε για μια ζωη , οπως επιθυμεις .

Συνεχισε να ονειρευεσαι , οτι οι μηχανες εχουν μικρα διακενα οπου καποια λαδια δεν χωρανε παροτι ειναι τοσο μεγαλες που αυτα τα λαδια καιγονται . Κανει καλο ,θα εισαι ετοιμος οταν η VW θα σου πει "εξω απο τα ραφια το 5w30 και ολοι στο 0w16 " . Φυσικα θα το βαλεις .... η οχι ;

 

Αλλα η κολοβη αλεπου θελει και τις αλλες κολοβες .

Συγνωμη , αλλα εμεις δεν θα παρουμε.

Επιλεξαμε να κρατησουμε τις μηχανες μας και να μην αγοραζουμε αμαξια επειδη ετσι θελεις εσυ, καποιοι αλλοι και φυσικα οι εταιριες . Και αυτο θα γινει με τον δικο μας τροπο, οχι με τον δικο σας .

Οι περισσότεροι κινητήρες φίλε μου, όταν πιεστούν καταναλώνουν ένα μέρος λιπαντικού. Η κατανάλωση έχει σχέση και με το σχεδιασμό του κινητήρα. Δεν καταναλώνουν όλοι οι κινητήρες την ίδια ποσότητα λιπαντικού ακόμη και μεταξύ κινητήρων του ίδιου κατασκευαστή (είπαμε : έχει σχέση ο σχεδιασμός).

Πιο παλιά, οι 8-βάλβιδοι κινητήρες κατανάλωναν γενικά μικρότερες ποσότητες λιπαντικού σε σχέση με τους σημερινούς 16-βάλβιδους. Οσα περισσότερα κινητά μέρη έχει ένας κινητήρας λοιπόν (που σημαίνει ανάγκες για περισσότερη λίπανση) τόσο αυξάνεται το ποσοστό κατανάλωσης του λιπαντικού.

Εάν τώρα ο κινητήρας καταναλώνει συνεχώς μεγάλες ποσότητες (π.χ. 0.5 λίτρο/1000Km), υποδηλώνει ανοχές ή κατεστραμμένες τσιμούχες βαλβίδων και θέλει οπωσδήποτε επισκευή.

Υποθέτω ότι θα ξέρεις πολύ καλά, πως δεν υπάρχει κινητήρας του οποίου τα κινούμενα μέρη να είναι 100% στεγανοποιημένα. Επίσης, στα τοιχώματα των κυλίνδρων υπάρχει το λιπαντικό φίλμ το οποίο καταπονείται από την υψηλή θερμοκρασία (ειδικά σε turbo) μέσα στον θάλαμο καύσης με αποτέλεσμα να καίγεται και μαζί με τα καυσαέρια να περνά στο περιβάλλον.
Τα λιπαντικά με μεγάλο εύρος ιξώδους, έχουν πολλά πρόσθετα για να ανταπεξέλθουν σε αυτό το μεγάλο εύρος απαιτήσεων. Αυτά είναι και αρκετά χοντρότερα στις υψηλές θερμοκρασίες, με αποτέλεσμα τη σταδιακή αύξηση των ανοχών του κινητήρα στο ιξώδες τους. Ήταν όμως μια λύση που προσφερόταν για κινητήρες με κατανάλωση την περασμένη 15ετία.

Ένας σύγχρονος κινητήρας (που δεν έχει υποστεί μετατροπές) με μικρές ανοχές και μικρές διόδους λαδιού, έχει απαιτήσεις λιπαντικού με μικρό εύρος ιξώδους.

Προσωπικά, με συστηνόμενο από την VW ως παχύτερο το 30άρι (για 504.00 μιλάω) 40άρι+ λάδι σε αμάξι με σχετικά λίγα χιλιόμετρα (< 50-60.000 χλμ) θα έβαζα ΜΟΝΟ αν έκανα αποκλειστικά μικρές αστικές καθημερινές διαδρομές των 15’-20’….όχι αν έκαιγα λίγο λάδι

Και τελικά, μην αποκλείεις την πιθανότητα ότι σε σχετικά νέο μοτέρ (όπως ανέφερες για 10.000 χλμ) κάποιο πιο παχύ ιξώδες από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής, ίσως να προκαλέσει πρόβλημα στην αντλία λαδιού ή να κολλήσει η μπιέλα.

Αυτά και σταματάω εδώ, διότι η συζήτηση αφορά σε θέμα που μοιάζει χωρίς..’φως στο τούνελ’ και απλά θα επαναλαμβανόμαστε!

Φιλικά και με σεβασμό πάντα….

(άντε..φτάνει..άσε να πάω καμιά βόλτα τώρα!!):hi:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 λεπτά πριν , Μαστορας said:

Συμφωνω οτι ειναι το αμαξι τους ,τα λαδια τους , η τσεπη τους , τα χρηματα τους αλλα και εμενα η γνωμη μου . Δεν ειναι θεμα ειρωνιας , παροτι ειναι ειρωνικο το σχολιο μου , ειναι θεμα κατανοησεως της σοβαροτητας της καταστασεως που εχουν περιελθει . Αλλα ειναι εις γνωσιν τους η οχι ;

Ατελείωτος και 'αδιόρθωτος'!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, pafsi said:

Ατελείωτος και 'αδιόρθωτος'!! :lol:

παω να τσεκαρω βεργα παλι...εχει φοβηθει το ματι μου...:startle:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.