Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

10 λεπτά πριν , OMINUS said:

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες , από την μια πολύ καλά κάνουν και σου λένε να μην είσαι μέσα στον χώρο του συνεργείου.

 

Αν είσαι κάτω από ένα αμάξι που είναι σηκωμένο στην ράμπα και γίνει καμία μαλάκια και σε πλακώσει το αμάξι και σκοτώσει,  ποιος θα πάει φυλακή μετά??

Και ποιος θα αναλάβει της ευθύνες μετά,  η Αντιπροσωπία που σου είπε να είσαι εκτός συνεργείου.

 

Η εσύ που ήσουν μέσα στα πόδια τους ????

Μου έχουν απαγορεύσει την παραμονή μου σε χώρο αντιπροσωπείας για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, jiovani7 said:

αν μπορείς να μου το προτείνεις θα με βοηθούσες.Αν θες και σε προσωπικό μήνυμα 

να μου προτείνεις το συνεργείο

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , geopro said:

Μου έχουν απαγορεύσει την παραμονή μου σε χώρο αντιπροσωπείας για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

 

Άλλο το να είσαι σε μια άκρη στο συνεργείο μέσα και να βλέπεις το αμάξι σού.

 

Και άλλο το να είσαι μέσα στα πόδια τούς.

 

 

Και εγώ σε κάθε service είναι παρόν, αλλά όχι και μέσα στα πόδια τούς 

Link to comment
Share on other sites

Just now, OMINUS said:

 

Άλλο το να είσαι σε μια άκρη στο συνεργείο μέσα και να βλέπεις το αμάξι σού.

 

Και άλλο το να είσαι μέσα στα πόδια τούς.

 

 

Και εγώ σε κάθε service είναι παρόν, αλλά όχι και μέσα στα πόδια τούς 

Μου απαγόρευσαν την παραμονή (γενικώς) στο χώρο του συνεργείου.

Link to comment
Share on other sites

Just now, geopro said:

Μου απαγόρευσαν την παραμονή (γενικώς) στο χώρο του συνεργείου.

Εντάξει ανάλογα που θα πέσεις είναι, αλλά εγώ γενικός δεν τους δίνω σημασία σε αυτά που λένε και είμαι σε απόσταση και βλέπω το αμάξι. 

 

Όχι όμως μέσα στα πόδια τους

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν , jiovani7 said:

Αυτό φοβάμαι και εγώ και σας ρωτάω.Δεν θέλω να πέσω σε περίεργη αντιπροσωπεία.

Πολύ καλά κάνεις και θέλεις να είσαι παρόν και το λέω αυτό προς όλους που διαβάζουν εδώ μέσα. 

 

Επειδή έχω βρεθεί σε πολλές περίεργες καταστάσεις σε αντιπροσωπείες (Και όχι μόνο σε VW) για χρεώσεις σε υποτιθέμενους ελέγχους που υποτίθεται ότι έχουν γίνει και δεν γίνονται ΠΟΤΈ! 

 

 

Αναφέρω μια εντελώς τυχαία περίπτωση.

 

Για όσους έχουν στο αμάξι τους ταμπουρά πίσω,  (και δυστιχως είστε η ποιο άτυχη σε αυτη την περίπτωση) να ξέρετε ότι στις αντιπροσωπείες ο έλεγχος γίνετε με τηλεπάθεια!!! Χωρίς καν να βγούνε η ζάντες σας.

 

Έχετε φάει χρεώσεις (Και το λέω γενικά) για ελέγχους σε ταμπουρά που ούτε καν τα έχουν δει.

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν , jiovani7 said:

Αυτό φοβάμαι και εγώ και σας ρωτάω.Δεν θέλω να πέσω σε περίεργη αντιπροσωπεία.

Δεν πειράζει ας λένε ότι θέλουν (αυτή είναι η δουλειά τούς να λένε διαφορά).

Με ευγενικό τρόπο τους γράφεις στα @@@@@ και είσαι παρόν στο αμάξι σού.

Ως πελάτης από την στιγμή που τους πληρώνεις ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΕ δικαίωμα και το πάνω χέρι.

 

Αυτή κάνουν την δουλειά τους και εσύ κάνεις την δικιά σου.

 

 

Αν σε βολεύει πέρνα από τον φιλοσιδη στο Χαϊδάρι εκεί είναι μικρο το συνεργείο και έχεις κάθε δυνατότητα να βλέπεις το αμάξι σού.

 

Είτε από το σαλονάκι είτε και έξω από τον χώρο του συνεργείο τους.

 

Όπου και να κοιτάξεις το μάτι σου πέφτει στο αμάξι.

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

θεωρω οτι και μπροστα να εισαι υπαρχουν τροποι να σε κοροιδεψουν αν θελουν...για μενα αυτο που παιζει το μεγαλυτερο ρολο ειναι η εμπιστοσυνη...ειναι δυσκολο να χεις 100% εμπιστοσυνη εκτος αν το κανεις μονος σου το σερβις..σε οποιαδηποτε περιπτωση αυτο που βοηθαει ειναι να ξερεις το αυτοκινητο σου, να εισαι μπροστα οταν γινεται η συντηρηση, και να βλεπεις και τα ανταλλακτικα που αλλαζονται...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, jiovani7 said:

Ναι ναι την ροδέλα.Τι γίνεται αν πάω σε απλά εξουσιοδοτημένο?Δεν πρέπει να την προμηθευτώ μόνος μου?Αυτό θέλω να αποφύγω.Καμιά ιδέα για αντιπροσωπεία που να πάμε το λαδάκι μας κτλ κτλ!

στο καρτερ δενει πανω και ροδελα και ταπα...εγω θεωρω υπερβολη σε καθε αλλαγη να αλλαζω ταπα..για ροδελα οκ ειμαι συμφωνος αν και δεν αλλαζω σε καθε αλλαγη λαδιων..

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, OMINUS said:

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες , από την μια πολύ καλά κάνουν και σου λένε να μην είσαι μέσα στον χώρο του συνεργείου.

 

Αν είσαι κάτω από ένα αμάξι που είναι σηκωμένο στην ράμπα και γίνει καμία μαλάκια και σε πλακώσει το αμάξι και σκοτώσει,  ποιος θα πάει φυλακή μετά??

Και ποιος θα αναλάβει της ευθύνες μετά,  η Αντιπροσωπία που σου είπε να είσαι εκτός συνεργείου.

 

Η εσύ που ήσουν μέσα στα πόδια τους ????

Δε αναφερεται πουθενα στα γραφομενα η φραση "μεσα στα ποδια τους" , η εποπτεια ομως αναφερεται .

Και φυσικα οπως και εσυ γραφεις :

16 hours ago, OMINUS said:

Άλλο το να είσαι σε μια άκρη στο συνεργείο μέσα και να βλέπεις το αμάξι σού.

Και άλλο το να είσαι μέσα στα πόδια τούς.

Και εγώ σε κάθε service είναι παρόν, αλλά όχι και μέσα στα πόδια τούς 

 

16 hours ago, OMINUS said:

Εντάξει ανάλογα που θα πέσεις είναι, αλλά εγώ γενικός δεν τους δίνω σημασία σε αυτά που λένε και είμαι σε απόσταση και βλέπω το αμάξι. 

Όχι όμως μέσα στα πόδια τους

 

16 hours ago, OMINUS said:

Δεν πειράζει ας λένε ότι θέλουν (αυτή είναι η δουλειά τούς να λένε διαφορά).

Με ευγενικό τρόπο τους γράφεις στα @@@@@ και είσαι παρόν στο αμάξι σού.

Ως πελάτης από την στιγμή που τους πληρώνεις ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΕ δικαίωμα και το πάνω χέρι.

Αυτή κάνουν την δουλειά τους και εσύ κάνεις την δικιά σου.

Αν σε βολεύει πέρνα από τον φιλοσιδη στο Χαϊδάρι εκεί είναι μικρο το συνεργείο και έχεις κάθε δυνατότητα να βλέπεις το αμάξι σού.

Είτε από το σαλονάκι είτε και έξω από τον χώρο του συνεργείο τους.

Όπου και να κοιτάξεις το μάτι σου πέφτει στο αμάξι.

 

Αυτο αφορα την εποπτεια . Ο φιλος μου δεν ειδα να μου λεει να πηγαινουν κατω απο τα δικολονα οι πελατες .

Εξηγηση χωρις παρεξηγηση .

Link to comment
Share on other sites

1000 χλμ μετα απο σερβις με 10 - 40 αντι 5-30

Δεν εχει καψει σταγονα. 

Θα επανελθω στα 2000 χλμ

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, pipis13 said:

1000 χλμ μετα απο σερβις με 10 - 40 αντι 5-30

Δεν εχει καψει σταγονα. 

Θα επανελθω στα 2000 χλμ

 

Χαιρωμαι για τα καλα νεα . Μην το αφησεις πανω απο 7.5κ με τπτ , παροτι προτιμω 5κ ως αλλαγη στα δικα μου , ετσι και αλλιως σε 10w40 η 15w40 οι τιμες του λιτρου ειναι εξευτελιστικα χαμηλες χωρις να συνεπαγεται οτι ειναι φτηνιαρικα λαδια ( κατω απο 6 το 10w40 , κατω απο 5 το 15w40 συνηθως , η καπου εκει γυρω ). Το λαδι μαζευει πολυ πραμα , αλλα φαινονται , αλλα οχι . Συντομη αλλαγη εως 7.5κ μεγιστο , κρατας πολυ πιο καθαρη την μηχανη εσωτερικα  απο οτι στις 10κ η στις 15κ . Συν την αβαντα οτι εαν δεν καις  , εχεις πιο καθαρη καυση αρα  κυλινδρος , πιστονια, βαλβιδες και τα συναφη ειναι καθαρα και αυτα .... Καλο του κανεις .

Link to comment
Share on other sites

Πηρα μια ανλτια να αλλαζω μονος στις 5000 χλμ και μετα στις 10.000 κανονικα στο συνεργειο

Link to comment
Share on other sites

Πηρα μια ανλτια να αλλαζω μονος στις 5000 χλμ και μετα στις 10.000 κανονικα στο συνεργειο
Πολύ καλο! Ποια οι γνώμη σας για λάδια που βγαίνουν ρουφηχτα? Μάστορα είναι καλό να μένουν τα λάδια μόνο 5.000 ? Κάπου διάβασα ότι το λιπαντικό θέλει περίπου 3.000 χιλιόμετρα να αναπτύξει τις ιδιότητες του στο 100 τις 100..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

39 λεπτά πριν , pipis13 said:

Πηρα μια ανλτια να αλλαζω μονος στις 5000 χλμ και μετα στις 10.000 κανονικα στο συνεργειο

Θεωρώ λάθος την αφαίρεση του λαδιού με αντλία διότι μένει ποσότητα μέσα στο κάρτερ.

Εγώ βγάζω την τάπα λαδιού και αφήνω το κάρτερ να στραγγίξει από το λάδι.

Χρησιμοποιώ 10W-40 από καινούργιο το αυτοκίνητο.

Τα τελευταία 7 χρόνια βάζω Liqui Moly SUPER LEICHTLAUF 10W-40.

Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Το αλλάζω στον χρόνο.

΄Eνα από τα χαρακτηριστικα του είναι να:

''Keeps engine gaskets such as the shaft seal and valve stem seals elastic and ensures low oil consumption''.

ΑPPROVALS: VW 501 01, VW 505 00.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2020 at 7:36 ΜΜ, tsikis007 said:

Θεωρώ λάθος την αφαίρεση του λαδιού με αντλία διότι μένει ποσότητα μέσα στο κάρτερ.

Εγώ βγάζω την τάπα λαδιού και αφήνω το κάρτερ να στραγγίξει από το λάδι.

Χρησιμοποιώ 10W-40 από καινούργιο το αυτοκίνητο.

Τα τελευταία 7 χρόνια βάζω Liqui Moly SUPER LEICHTLAUF 10W-40.

Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Το αλλάζω στον χρόνο.

΄Eνα από τα χαρακτηριστικα του είναι να:

''Keeps engine gaskets such as the shaft seal and valve stem seals elastic and ensures low oil consumption''.

ΑPPROVALS: VW 501 01, VW 505 00.

 

 

 

Το ξερω οτι δεν ειναι καλο γι αυτο ειπα ανα 5000 με αντλια και ανα 5000 απο κατω απο την ταπα. Ουσιαστικά καθε 10000 θα ανοιγεται η ταπα

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gianniskar said:

Πολύ καλο! Ποια οι γνώμη σας για λάδια που βγαίνουν ρουφηχτα? Μάστορα είναι καλό να μένουν τα λάδια μόνο 5.000 ? Κάπου διάβασα ότι το λιπαντικό θέλει περίπου 3.000 χιλιόμετρα να αναπτύξει τις ιδιότητες του στο 100 τις 100..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Τα ρουφηχτα λαδια δεν ειναι το τελειο αλλα πολυ πιο καλο απο το να τα αφηνεις μεσα . Δλδ καλυτερα ρουφηχτα ανα 5κ παρα η ιδια σαβουρα ανα 10κ . Απλως να ειναι σε κλιση το αμαξι προς την στεκα για να τραβας τα περισσοτερα . Εαν ειναι μπροστα η στεκα, η μουρη σε κατηφορα , εαν η στεκα ειναι πισω , σε ανηφορα  εαν ειναι στο πλαι , η αντιθετη της στεκας πλευρα ψηλοτερα .

 

Τα λαδια λειτουργουν σωστα απο τα πρωτα λεπτα μεσα , δεν υπαρχει χρονικο οριο σε χλμ το ποτε θα λειτουργουν σωστα . Δλδ τα λαδια δεν θελουν στρωσιμο . Με νεο λαδι ξεκινας απο το 100% και καθε λεπτο κατεβαινεις % , για να το πω πιο απλα . Δεν υπαρχει περιοδος χαριτος . Αν υπηρχε κατι τετοιο , καθε φορα που συμπληρωναμε λιτρο μεσα ειναι σαν να του κανουμε καλο και ας καιει . Δεν παει ετσι ομως . Τα προσθετα ειναι ετοιμα προς χρηση απο την πρωτη στιγμη και με το που ανοιγεις το μπουκαλι μετρανε αναποδα χρονο . 99 , 98 , 97 .....

 

Το κακο ειναι η πλυση εγκεφαλου που εχει γινει στις νεοτερες απο μενα γενιες . Τους δικαιολογω εν μερει γιατι δεν ειχαν παλιο αμαξι με παλαια σερβις ωστε να υπαρχει συγκριση και δεν μπορουν ετσι να δουν ευκολα την αληθεια . Δεν υπηρξε αμαξι με 10κ+ χλμ σερβις που να αντεξε με σωστη την μηχανη πανω απο 200κ χλμ . Αντιθετα στα 3κ αλλαγη που ηταν τα παλια σερβις ξερω αμαξια με κλειστη μηχανη στα 600κ χλμ και ακομα τσουλανε . Δεν φταιει ουτε η τεχνολογια, ουτε τα μεταλλα ουτε τπτ ( εξαιρω κακοτεχνιες φυσικα ). Το λαδι ειναι το Α και το Ω της μηχανης . Οσο πιο τακτικα το αλλαζεις , τοσο περισσοτερο κραταει η μηχανη . Το ξερουν οι εταιριες και εχαναν λεφτα . Ετσι επινοησαν τα δηθεν σουπερ λαδια που κραταν ενα χρονο μεσα η πολλες πολλες χλδ χλμ . Τριχες, παλαιο λαδι ισον φθορα και μειωμενη λιπανση αρα τα λεφτα φευγουν απο την τσεπη σου και πανε σε αλλη .

 

Συνεργειο δουλευω και κυριολεκτικα εχω δει καταστροφη μηχανης επειδη ο πελατης ηθελε εγγυηση . Οταν αρχισε να καιει λαδι και ηταν φυσικα εκτος εγγυησης του εκανα μια ερωτηση .Ποσα λεφτα γλυτωσε την 5ετια της εγγυησης απο λαδια, ποσα γλυτωσε απο το εαν εκανε αλλαγη στα 7.5κ αντι 15κ που επεμενε . Εβγαινε καπου στα 500 ευρω . Και του λεω το εξης . Ποσο κανει ενα αμαξι σαν αυτο που εχεις τωρα για να το ξανα αγορασεις η ποσο κανει εαν ηξερε μια μηχανη . Το αμαξι σαν μεταχειρισμενο εκανε 9κ+ και η μηχανη με τα εργατικα μου και φυσικα το σερβις της (δεν βαζω μηχανη μεταχ. επανω εαν δεν αλλαξω τα παντα ) 1.5κ  . Και του ξαναλεω "Εισαι ακομα σιγουρος οτι γλυτωσες λεφτα με αυτη την τακτικη που ακολουθησες ; " ......Φυσικα και οχι .

 

Τα λαδια λοιπον ειναι η καλυτερη επενδυση . Μακαρι να ειχα το συνεργειο μονο για αλλαγες λαδιων . Θα ειχα 20+ χρονια τα ιδια αμαξια , τους ιδιους πελατες οι οποιοι με την σειρα τους θα μου εφερναν αλλους κτλ . Ολοι με το χαμογελο θα ημαστε .... Η εμπιστοσυνη ειναι δυσκολο πραγμα ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Μαστορας said:

Τα ρουφηχτα λαδια δεν ειναι το τελειο αλλα πολυ πιο καλο απο το να τα αφηνεις μεσα . Δλδ καλυτερα ρουφηχτα ανα 5κ παρα η ιδια σαβουρα ανα 10κ . Απλως να ειναι σε κλιση το αμαξι προς την στεκα για να τραβας τα περισσοτερα . Εαν ειναι μπροστα η στεκα, η μουρη σε κατηφορα , εαν η στεκα ειναι πισω , σε ανηφορα  εαν ειναι στο πλαι , η αντιθετη της στεκας πλευρα ψηλοτερα .

 

Τα λαδια λειτουργουν σωστα απο τα πρωτα λεπτα μεσα , δεν υπαρχει χρονικο οριο σε χλμ το ποτε θα λειτουργουν σωστα . Δλδ τα λαδια δεν θελουν στρωσιμο . Με νεο λαδι ξεκινας απο το 100% και καθε λεπτο κατεβαινεις % , για να το πω πιο απλα . Δεν υπαρχει περιοδος χαριτος . Αν υπηρχε κατι τετοιο , καθε φορα που συμπληρωναμε λιτρο μεσα ειναι σαν να του κανουμε καλο και ας καιει . Δεν παει ετσι ομως . Τα προσθετα ειναι ετοιμα προς χρηση απο την πρωτη στιγμη και με το που ανοιγεις το μπουκαλι μετρανε αναποδα χρονο . 99 , 98 , 97 .....

 

Το κακο ειναι η πλυση εγκεφαλου που εχει γινει στις νεοτερες απο μενα γενιες . Τους δικαιολογω εν μερει γιατι δεν ειχαν παλιο αμαξι με παλαια σερβις ωστε να υπαρχει συγκριση και δεν μπορουν ετσι να δουν ευκολα την αληθεια . Δεν υπηρξε αμαξι με 10κ+ χλμ σερβις που να αντεξε με σωστη την μηχανη πανω απο 200κ χλμ . Αντιθετα στα 3κ αλλαγη που ηταν τα παλια σερβις ξερω αμαξια με κλειστη μηχανη στα 600κ χλμ και ακομα τσουλανε . Δεν φταιει ουτε η τεχνολογια, ουτε τα μεταλλα ουτε τπτ ( εξαιρω κακοτεχνιες φυσικα ). Το λαδι ειναι το Α και το Ω της μηχανης . Οσο πιο τακτικα το αλλαζεις , τοσο περισσοτερο κραταει η μηχανη . Το ξερουν οι εταιριες και εχαναν λεφτα . Ετσι επινοησαν τα δηθεν σουπερ λαδια που κραταν ενα χρονο μεσα η πολλες πολλες χλδ χλμ . Τριχες, παλαιο λαδι ισον φθορα και μειωμενη λιπανση αρα τα λεφτα φευγουν απο την τσεπη σου και πανε σε αλλη .

 

Συνεργειο δουλευω και κυριολεκτικα εχω δει καταστροφη μηχανης επειδη ο πελατης ηθελε εγγυηση . Οταν αρχισε να καιει λαδι και ηταν φυσικα εκτος εγγυησης του εκανα μια ερωτηση .Ποσα λεφτα γλυτωσε την 5ετια της εγγυησης απο λαδια, ποσα γλυτωσε απο το εαν εκανε αλλαγη στα 7.5κ αντι 15κ που επεμενε . Εβγαινε καπου στα 500 ευρω . Και του λεω το εξης . Ποσο κανει ενα αμαξι σαν αυτο που εχεις τωρα για να το ξανα αγορασεις η ποσο κανει εαν ηξερε μια μηχανη . Το αμαξι σαν μεταχειρισμενο εκανε 9κ+ και η μηχανη με τα εργατικα μου και φυσικα το σερβις της (δεν βαζω μηχανη μεταχ. επανω εαν δεν αλλαξω τα παντα ) 1.5κ  . Και του ξαναλεω "Εισαι ακομα σιγουρος οτι γλυτωσες λεφτα με αυτη την τακτικη που ακολουθησες ; " ......Φυσικα και οχι .

 

Τα λαδια λοιπον ειναι η καλυτερη επενδυση . Μακαρι να ειχα το συνεργειο μονο για αλλαγες λαδιων . Θα ειχα 20+ χρονια τα ιδια αμαξια , τους ιδιους πελατες οι οποιοι με την σειρα τους θα μου εφερναν αλλους κτλ . Ολοι με το χαμογελο θα ημαστε .... Η εμπιστοσυνη ειναι δυσκολο πραγμα ....

γεια σου μαστορα με τα ωραια σου τα γραφομενα...να σου πω, γιατι δεν εχω καταλαβει, εισαι οπαδος της μεγαλυτερης πυκνοτητας λαδιου ουτως ή αλλως ή εφοσον καιει;;;δηλαδη παιρνεις ενα αμαξι καινουριο που κατασκευαστης προτεινει 5w30, εσυ θα βαλεις μεγαλυτερη πυκνοτητα απο την αρχη ή εφοσον σου καψει;;;συγνωμη για το κατεβατο αλλα σε βρηκα ηρεμο σημερα κι ειπα να το εκμεταλλευτω....

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, TMESSOLO said:

γεια σου μαστορα με τα ωραια σου τα γραφομενα...να σου πω, γιατι δεν εχω καταλαβει, εισαι οπαδος της μεγαλυτερης πυκνοτητας λαδιου ουτως ή αλλως ή εφοσον καιει;;;δηλαδη παιρνεις ενα αμαξι καινουριο που κατασκευαστης προτεινει 5w30, εσυ θα βαλεις μεγαλυτερη πυκνοτητα απο την αρχη ή εφοσον σου καψει;;;συγνωμη για το κατεβατο αλλα σε βρηκα ηρεμο σημερα κι ειπα να το εκμεταλλευτω....

 Το 5w30 δεν κανει περα απο μερικες χλδ πρωτα χλμ σαν στρωσιμο . Απο εκει και μετα 40αρι , ακομα και εαν δεν καιει το 30αρι . Εγω στα 1κ χλμ τα πεταγα παντα και πηγαινα στο 5w40 , οτι και μηχανη να ειχα . Μετα οταν ανεβαιναν τα χλμ , ανεβαζα σε 10w40 , 15w40 κτλ . 30αρι ειναι για παρα παρα πολυ κρυο , βλ. σκανδιναβια , καναδα κτλ , παροτι βλεπω αρκετους να βαζουν και εκει 40αρι . Σκεψου οτι ενα τυπικο 5w40 εχει ροη κατω απο τους -40 . Σαν ζεστη στους 40+ . Αρα δεν εχω λογω να βαζω 30αρι , συμφωνα με τις κλιματικες συνθηκες που υπαρχουν στο 90% του κατοικησιμου πλανητη . Το 30αρι η και τα λεπτοτερα νεα που εχουν βγαλει  ειναι καθαρα για να επιταχυνουν την φθορα της μηχανης . Στη  Ελλαδα εχουμε χοντρικα απο -20 εως +45 . Οτι πρεπει για ενα 5w40 η 10w40 .Εαν εισαι και νοτιοτερα ανετα 15w40 ακομα και χειμωνα . Το 30αρι ναι μεν θα τρεξει στην μιζα γρηγοροτερα αλλα κανενας δεν σου εχει πει οτι στραγγαει γρηγοροτερα απο τους κυλινδρους και στην ζεστη ειναι πολυ ρευστο , τοσο ρευστο που περναει ανετα απο τα κενα της μηχανης και καιγεται . Οταν πρωτοβγηκε η τρελα με τα συνθετικα , 2-3 δεκαετιες πισω , οσοι τα εβαζαν το πρωτο που ειχαν ηταν διαρροες στην φλατζα . Τοτε οι εταιριες ελεγαν οτι ηταν απο τα νεα σουπερ καθαριστικα προσθετα που ειχαν και καθαριζαν την μηχανη μεσα . @@. Δεν καθαριζαν τπτ , απλως ηταν παρα πολυ λεπτα και τρυπωναν μεσα στα κενα που εβρισκαν . Εκτος αυτου εαν καθαριζαν , οταν ανοιγαμε μηχανες , επρεπε να γυαλιζουν . Δεν εχεις δει τι καφε/χρυσαφι λαπα αφηναν μεσα .... Και αυτο γιατι εχαψαν το παραμυθι οτι ειναι τα καταλληλα για την μηχανη τους ..... Εαν μιλαγαμε φυσικα για πολικες συνθηκες οπου η μεγιστη θερμοκρασια θα ηταν 5 βαθμοι , οκ , βαλε 30αρι , γιατι δεν χρειαζεται το ευρος το 40αριου για 40+ βαθμους . Αλλα με τετοιες θερμοκρασιες που εχουμε Ελλαδα, με Μαη που πιανει σχεδον 30 βαθμους , ειναι αστειο να εχω 30αρι λαδι . Και μην γελοιεσαι οτι το λαδι δεν μετριεται απο την εξωτερικη θερμοκρασια , οτι δεν επιρρεαζεται δλδ . Το λαδι παει συμφωνα με την εξωτερικη θερμοκρασια . Παντα υπαρχει απαγωγη θερμοκρασιας προς το περιβαλλον απο την μηχανη . Αλλιως κρυωνει μια μηχανη στους -20 αλλιως στους +40 . Το ιδο ισχυει και για την σταθερη της λειτουργια ειτε σαν ρελαντι ειτε σαν σταθερο γκαζι .

 

Το 30αρι λοιπον ειναι η αρχικη ρευστοτητα αλλα κανει μονο για στρωσιμο . Απο εκει και μετα 40αρι .....και ας μην καιει . Αλλιως απορροφα την θερμοκρασια της μηχανης ενα παχυ λαδι απο ενα ψιλο . Αλλιως συγκρατει τις βρωμιες και την καπνα ενα παχυ απο ενα ψιλο . Και με το "αλλιως" εννοω καλυτερα , το παχυ εχει περισσοτερο υλικο σαν λαδι ,περισσοτερη χωρητικοτητα και για να κρατησει περισσοτερες βρωμιες στην ιδια χρηση και να κρατησει περισσοτερη θερμοκρασια ανα ιδιο ογκο σε σχεση με το 30αρι. Τα 30αρια δεν ειναι καλα λαδια ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

για όποιον έχει όρεξη να ψαχτεί και χρόνο να διαβάσει https://540ratblog.wordpress.com/2013/06/20/motor-oil-wear-test-ranking/

 

Για να μην σας το παίζει ειδήμονας ο κάθε ´μάστορας´ 

 

On 6/3/2020 at 2:00 ΠΜ, Derv_7 said:

για όποιον έχει όρεξη να ψαχτεί και χρόνο να διαβάσει https://540ratblog.wordpress.com/2013/06/20/motor-oil-wear-test-ranking/

 

Για να μην σας το παίζει ειδήμονας ο κάθε ´μάστορας´ 

Παραθέτω μια παράγραφο από το παραπάνω blog

 

´´So, as you can see, this is absolute PROOF that viscosity does NOT determine an oil’s wear protection capability, even though many people mistakenly believe it does. As mentioned above, an oil’s wear protection capability is determined by its base oil and its additive package “as a whole”, with the primary emphasis on the additive package, which contains the critical extreme pressure anti-wear components. And the additive package has nothing to do with viscosity´´

 

Link to comment
Share on other sites

On 6/3/2020 at 2:00 ΠΜ, Derv_7 said:

για όποιον έχει όρεξη να ψαχτεί και χρόνο να διαβάσει https://540ratblog.wordpress.com/2013/06/20/motor-oil-wear-test-ranking/

 

Για να μην σας το παίζει ειδήμονας ο κάθε ´μάστορας´ 

 

On 6/3/2020 at 2:09 ΠΜ, Derv_7 said:

Παραθέτω μια παράγραφο από το παραπάνω blog

 

´´So, as you can see, this is absolute PROOF that viscosity does NOT determine an oil’s wear protection capability, even though many people mistakenly believe it does. As mentioned above, an oil’s wear protection capability is determined by its base oil and its additive package “as a whole”, with the primary emphasis on the additive package, which contains the critical extreme pressure anti-wear components. And the additive package has nothing to do with viscosity´´

 

Για βαλε 5w30 σε Ντατσουν του '80 , να σε δω . Το 5w30  της σημερινης εποχης ειναι πολυ καλυτερα λαδια απο εκεινης της εποχης , αρα δεν θα τα καψει και θα λιπανθει καλυτερα εεεε;

Μυαλο που εχετε λεω εγω ....

Το λαδι πρεπει να "συμφωνει" με τα κενα της μηχανης αλλιως καπουτ μηχανη . Θα ακους τα πιστονια να σφαλιαριζουν τον κυλινδρο γιατι δεν θα υπαρχει σωστη ρευστοτητα αρα και πιεση να καλυψει τα κενα . Κουνα το κεφαλι σου λιγο , το λαδι κρατα πιεση οχι απο την τρομπα αλλα απο τα κενα . Η τρομπα λαδιου απλη παροχη κανει οπως το λαστιχο που ποτιζεις . Εαν βαλεις το δαχτυλο μπροστα, εχεις πιεση αλλιως χωρις δαχτυλο δεν εχεις . Τα κενα δημιουργουν την πιεση λαδιου εσωτερικα της μηχανης . Λεπτο λαδι , μικρη πιεση . Και μην περιμενεις να καταγραφει σωστα η βαλβιδα πιεσης λαδιου στην μηχανη . Εχει συγκεκριμενη διατομη και αυτη για να σου δειξει στο οργανο πιεση . Αλλα υπαρχει ενα κακο . Τα κενα της μηχανης ανοιγουν και εκει η πιεση πεφτει , η διατομη της βαλβιδας πιεσης λαδιου ειναι παντα η ιδια και δεν καταγραφει την πτωση .Και οταν καταγραψει κατι , πιστεψε το ειναι παρα πολυ αργα ...

 

Συνεπως , παχυ λαδι κρατα την πιεση μεσα στην μηχανη και τα μεταλλα μακρια το ενα απο το αλλο . Λεπτο λαδι τα φερνει πολυ κοντα και οπως ειπα μην περιμενεις κανενα οργανο λαδιου να σου το δειξη σωστα .

 

Παρε και αυτο το βιντεο αφου εγω "δεν τα ξερω καλα" .

 

https://www.youtube.com/watch?v=8f2fcbTh5yw

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλο το βιντεακι μαστορα...επεξηγηματικο το μαστορι...βεβαια ξαναλεω και νομιζω οτι συμφωνουμε ολοι, οταν δεν εχουμε πιεση λαδιου το πρωτο πραγμα που τσεκαρουμε ειναι η βεργα και οχι αν πρεπει να παμε σε μεγαλυτερης πυκνοτητας λαδι...αν εχει φθορα ο κινητηρας- φυσικη ή οχι- ο τυπος λαδιου που θα μπει υποκειται καθαρα στον ιδιοκτητη του αυτοκινητου..εδω ακουμε πολλες αποψεις πανω στο θεμα αλλα μεχρι εκει...ακουμε απλα δεν σημαινει οτι πραττουμε κιολας...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.