Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

On 17/4/2020 at 8:36 ΠΜ, tpap said:

504 σε 5w40 ιξώδες δεν νομίζω να υπάρχει σε καμία εταιρεία λιπαντικών, έχω δει 5w30 και 0w30 ( νομίζω σε shell & Mobil). Τώρα τι συμβαίνει με τα magnatec που αναγράφουν ότι πληρούν τη 502 δε ξέρω. Πιθανολογώ ότι ήταν παλαιότερες παρτίδες, με άλλες προδιαγραφές. Δε θέλω να πιστέψω ότι είναι μαϊμού, ιδίως όσον αφορά αντιπροσωπείες.

Δες και εδώ τα λάδια αυτά.

 

https://www.hstuning.com/oil-change-kit-castrol-2-0t-tsi.html?category_id=215

 

Παρατήρησε τι κωδικούς γράφει το μπουκάλι 

 

https://www.hstuning.com/maintenance/oil-change-kits/

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Derv_7 said:

Τι ακριβώς βλέπουμε σ΄αυτή την παράθεση ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nikdev said:

Τι ακριβώς βλέπουμε σ΄αυτή την παράθεση ?

ναι συγνώμη που δεν έγραψα τίποτα.

ένα φόρουμπου συζητούν αναλύσεις λαδιών και εδώ λένε για τα 5w30

Link to comment
Share on other sites

On 22/4/2020 at 8:33 ΜΜ, OMINUS said:

Δες και εδώ τα λάδια αυτά.

 

https://www.hstuning.com/oil-change-kit-castrol-2-0t-tsi.html?category_id=215

 

Παρατήρησε τι κωδικούς γράφει το μπουκάλι 

 

https://www.hstuning.com/maintenance/oil-change-kits/

Σε πιο από τα λιπαντικά αναφέρεσαι;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , tpap said:

Σε πιο από τα λιπαντικά αναφέρεσαι;

Καλησπέρα ,στο 5w40

Link to comment
Share on other sites

27 λεπτά πριν , OMINUS said:

Καλησπέρα ,στο 5w40

Καλησπέρα και σε σένα τα είδα τα λιπαντικά 5w40, αν δε μου διέφυγε κάτι, όλα είναι της προδιαγραφής vw 502/505. Όσον αφορά στο magnatec 5w40, σε άλλες χώρες η castrol πχ Ιταλία, το δίνει ως Α3/Β4 με προδιαγραφή όντως vw 502-505, σε άλλες αγορές όπως τη γερμανική η την ελληνική δεν υπάρχει ως προϊόν. 

Link to comment
Share on other sites

On 24/4/2020 at 3:53 ΜΜ, tpap said:

Καλησπέρα και σε σένα τα είδα τα λιπαντικά 5w40, αν δε μου διέφυγε κάτι, όλα είναι της προδιαγραφής vw 502/505. Όσον αφορά στο magnatec 5w40, σε άλλες χώρες η castrol πχ Ιταλία, το δίνει ως Α3/Β4 με προδιαγραφή όντως vw 502-505, σε άλλες αγορές όπως τη γερμανική η την ελληνική δεν υπάρχει ως προϊόν. 

 

Πρόσεξε , αν κοιτάξεις μερικές φωτογραφίες ποιο πίσω και συγκεκριμένα τα λάδια από τα μπουκάλια τον αντιπροσωπειών VW που έβαλα.

Τα συγκεκριμένα λάδια τον φωτογραφιών μου, ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ πουθενά έξω στην αγορά χύμα.

Τα συγκεκριμένα λάδια είναι αποκλειστικά και διαθέσιμα ΜΌΝΟ από την BP Ελλάδας, 

Και είναι διαθέσιμα ΜΌΝΟ στης Ελληνικές VW.

 

Αν αυτά τα λάδια τα βρεις σε κάποια κατάστημα λαδιών στην Ελλάδα 

Είναι εισαγωγές από άλλες χώρες της Ευρώπης.

Γιατί η ίδια η BP Ελλάδας δεν μπορεί να τα πουλήσει στην δικιά μας αγορά.

Γι'αυτό και σου λέει ότι είναι ΜΌΝΟ για αντιπροσωπείες vw.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

On 24/4/2020 at 9:18 ΜΜ, OMINUS said:

 

Πρόσεξε , αν κοιτάξεις μερικές φωτογραφίες ποιο πίσω και συγκεκριμένα τα λάδια από τα μπουκάλια τον αντιπροσωπειών VW που έβαλα.

Τα συγκεκριμένα λάδια τον φωτογραφιών μου, ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ πουθενά έξω στην αγορά χύμα.

Τα συγκεκριμένα λάδια είναι αποκλειστικά και διαθέσιμα ΜΌΝΟ από την BP Ελλάδας, 

Και είναι διαθέσιμα ΜΌΝΟ στης Ελληνικές VW.

 

Αν αυτά τα λάδια τα βρεις σε κάποια κατάστημα λαδιών στην Ελλάδα 

Είναι εισαγωγές από άλλες χώρες της Ευρώπης.

Γιατί η ίδια η BP Ελλάδας δεν μπορεί να τα πουλήσει στην δικιά μας αγορά.

Γι'αυτό και σου λέει ότι είναι ΜΌΝΟ για αντιπροσωπείες vw.

Έτσι ακριβώς, και το συνεργείο που κάνω σέρβις τα αυτοκίνητα, αυτό μου είπε για τα magnatec 5w40 vw 502. Είναι εισαγωγή από άλλες χώρες στις οποίες πωλείται κανονικά από το επίσημο δίκτυο. Προφανώς το ίδιο θα ισχύει και για το φίλο μας που έβαλε 10w40. Πάντως, όπως είπα παραπάνω το συνεργείο που κάνω τα σέρβις, τα magnatec του επειδή ειναι από το ελληνικό επίσημο δίκτυο δεν είναι προδιαγραφών vw502. Προσωπικά δεν βάζω πλέον castrol Edge 5w30 vw 504, αλλά liqui moly top tec 4200 στο passat και  top tec 4100 στο superb, λόγω χιλιομέτρων. 

Edited by tpap
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, juno67 said:

Για Polo 9n 10w40 τι να προτιμήσω Motul 6100 Synergie+ ή Liqui Molygen New Generation ;

και τα 2 καλα λαδια ειναι...θα επαιρνα αυτο που ειναι πιο οικονομικο με μια ιδιαιτερη προτιμηση στο liqui moly...στο motul υπαρχουν και μαιμουδες

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω πολλοί το γυρίζουν από Castrol σε Liqui Moly..... Έχω γράψει ξανά την δική μου εμπειρία, τόσο στο δικό μου όσο και σε ολόιδιο με το δικό μου αμάξι φίλου, αμφότερα BMW E90 320d ('2008) μοντέλα, τα οποία με την αλλαγή σε λάδια LM Top Tech 4100 5W-40 (από τα Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 LL04), εμφάνισαν καταναλώσεις λαδιού (στο δικό μου 0,5l/15.000ΚΜ και στου φίλου 0,75l/15.000KM).

 

Ξέρω ότι για μερικούς θεωρείται αμελητέα κατανάλωση, αλλά το αναφέρω διότι με τα Castrol δεν έκαιγε σταγόνα έως τα 15.000ΚΜ των αλλαγών.

 

Απλή κατάθεση εμπειρίας κάνω, ούτε προτροπή ούτε σύσταση, απλά το συγκεκριμένο μοτέρ, δούλευε τέλεια με το συγκεκριμένο εργοστασιακό λάδι.

 

Όποτε για το νέο μου της υπογραφής, θα συνεχίσω τη χρήση του εργοστασιακου Castrol Edge Professional 5W-30 VW 507 00 και θα παρατηρώ αποκλίσεις στην ποσότητα λαδιού μεταξύ των αλλαγών.

 

ΥΓ: Στο δικό μου BMW δε, στα πρώτα 8.000ΚΜ είχε ήδη 300ml κατανάλωση λαδιού.

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα το αν τσιμπαει ή οχι καθοριζει το ποιο θα επιλεξει...εγω βαζω castrol και δεν καιει σταγονα και πριν εβαζα motul οπου ειδα οτι μου εκαιγε λιγο λαδακι...σαφως καθε μοτερακι εχει τις προτιμησεις του σε λαδι...απαντησα απλα αναμεσα στα 2  τι θα διαλεγα

Edited by TMESSOLO
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω πολλοί το γυρίζουν από Castrol σε Liqui Moly..... Έχω γράψει ξανά την δική μου εμπειρία, τόσο στο δικό μου όσο και σε ολόιδιο με το δικό μου αμάξι φίλου, αμφότερα BMW E90 320d ('2008) μοντέλα, τα οποία με την αλλαγή σε λάδια LM Top Tech 4100 5W-40 (από τα Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 LL04), εμφάνισαν καταναλώσεις λαδιού (στο δικό μου 0,5l/15.000ΚΜ και στου φίλου 0,75l/15.000KM).
 
Ξέρω ότι για μερικούς θεωρείται αμελητέα κατανάλωση, αλλά το αναφέρω διότι με τα Castrol δεν έκαιγε σταγόνα έως τα 15.000ΚΜ των αλλαγών.
 
Απλή κατάθεση εμπειρίας κάνω, ούτε προτροπή ούτε σύσταση, απλά το συγκεκριμένο μοτέρ, δούλευε τέλεια με το συγκεκριμένο εργοστασιακό λάδι.
 
Όποτε για το νέο μου της υπογραφής, θα συνεχίσω τη χρήση του εργοστασιακου Castrol Edge Professional 5W-30 VW 507 00 και θα παρατηρώ αποκλίσεις στην ποσότητα λαδιού μεταξύ των αλλαγών.
 
ΥΓ: Στο δικό μου BMW δε, στα πρώτα 8.000ΚΜ είχε ήδη 300ml κατανάλωση λαδιού.
 
VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
 
 
 
 
 
 
 
 

Τουλαχιστο 2 αλλαγες για να βγαλεις συμπερασμα


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , TMESSOLO said:

και τα 2 καλα λαδια ειναι...θα επαιρνα αυτο που ειναι πιο οικονομικο με μια ιδιαιτερη προτιμηση στο liqui moly...στο motul υπαρχουν και μαιμουδες

Πήρα τον Χαμπή τηλέφωνο που είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Motul και μου σύστησε τον Χαραλαμπάκη στο Αιγάλεω.

Θα πάρω τιμές και θα δω τι θα αγοράσω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites




Τουλαχιστο 2 αλλαγες για να βγαλεις συμπερασμα


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ποιος το λέει αυτό;; Σε 2 αυτοκίνητα ολόιδια δοκιμάστηκε, μόνο τυχαίο δεν το θεωρώ εγώ.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, juno67 said:

Για Polo 9n 10w40 τι να προτιμήσω Motul 6100 Synergie+ ή Liqui Molygen New Generation ;

καλά είναι και τα δύο. εγώ έχω βάλει molygen 5w40 σε nissan micra και το αμάξι ηρέμησε σε σχέση με τον πολύ θόρυβο στο κινητήρα που είχε πριν. Αυτό όμως βέβαια από μόνο του δεν σημαίνει και κάτι.

Απλά εγώ πλέον δεν το αλλάζω γιατί η καμπίνα του micra είναι πλέον πιο ήσυχη και δεν ακούγεται σαν αεροπλάνο το αμάξι. Γενικά αν νομίζεις οτι έχεις διαρροές με το molygen και με φακό υπέρυθρων θα τις βρείς.

Επίσης πολύ καλό αν έχει πολλά χιλιόμετρα και σου καίει λάδι είναι και το valvoline 10w40 max life. και είναι και πιο οικονομικό. 

 

Link to comment
Share on other sites

Valvoline για ποιο λόγο?

 

Δεν ακούγονται και τα καλύτερα για αυτά,  και ένα φεγγάρι ήταν και στα skoda τα tsi αλλά τα αντικατέστησαν γιατί καιγόταν 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, OMINUS said:

Valvoline για ποιο λόγο?

 

Δεν ακούγονται και τα καλύτερα για αυτά,  και ένα φεγγάρι ήταν και στα skoda τα tsi αλλά τα αντικατέστησαν γιατί καιγόταν 

τα συγκεκριμένα (τα max life) είναι πολύ καλά. Αν δεν βαριέσαι άρχισε να διαβάζει το μπλογκ του τύπου παρακάτω. θα καταλάβεις πολλά για τα λιπαντικά

 

https://540ratblog.wordpress.com/2013/06/20/motor-oil-wear-test-ranking/

 

και κοίτα και εδω https://oil-club.de/index.php?thread/236-valvoline-maxlife-10w-40-obsolet/ για να δεις την χημική του ανάλυση

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Derv_7 said:

τα συγκεκριμένα (τα max life) είναι πολύ καλά. Αν δεν βαριέσαι άρχισε να διαβάζει το μπλογκ του τύπου παρακάτω. θα καταλάβεις πολλά για τα λιπαντικά

 

https://540ratblog.wordpress.com/2013/06/20/motor-oil-wear-test-ranking/

 

και κοίτα και εδω https://oil-club.de/index.php?thread/236-valvoline-maxlife-10w-40-obsolet/ για να δεις την χημική του ανάλυση

 

45. 10W40 Valvoline MaxLife High Mileage, API SN, synthetic blend (red bottle) = 103,840 psi
High Mileage oils are formulated for older engines with over 75,000 miles on them. And High Mileage oils include “Seal Swell” chemicals to help reduce oil leakage in those older engines.
zinc = TBD
phos = TBD
moly = TBD
This oil was tested at the end of 2015. The psi value of this oil, which came from testing it at the normal operating test temperature of 230*F, put it in the OUTSTANDING Wear Protection Category.

Link to comment
Share on other sites

έχω διαβάσει/ακούσει πολύ καλά λόγια για το long life λάδι της fuchs TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 για vw 504 00 . 

Τα έχει βάλει κάποιος από εδώ? 

Link to comment
Share on other sites

έχω διαβάσει/ακούσει πολύ καλά λόγια για το long life λάδι της fuchs TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 για vw 504 00 . 
Τα έχει βάλει κάποιος από εδώ? 
Φίλε μου μια ερώτηση μιας και έχεις περισσότερη εμπειρία..έχεις αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με το castrol 5w30 LL όπως κάψιμο , υψηλή θερμοκρασία κτλ? Επίσης το έχεις συγκρίνει και έχεις βρει κάτι καλύτερο?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, gianniskar said:

Φίλε μου μια ερώτηση μιας και έχεις περισσότερη εμπειρία..έχεις αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με το castrol 5w30 LL όπως κάψιμο , υψηλή θερμοκρασία κτλ? Επίσης το έχεις συγκρίνει και έχεις βρει κάτι καλύτερο?

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

αυτό που έχω αντιμετωπίσει με castrol ήτανε σε ένα bmw e81 που είχα και από την αρχή έβαζα 5w30 castrol ll .Το αμάξι το είχα πρώτο χέρι και το πούλησα στα 140 000 χιλιόμετρα.Γενικά ζημιάρικο αμάξι. Αυτός που το πήρε με πήρε τηλέφωνο μετά απο ένα μήνα για να μου πεί οτι τα έφτησαν τα μπεκ και το αμάξι χάλασε. Επίσης μου είπε οτι είχε και θέμα ο κινητήρας μεγάλες φθορές.Μετά είδα οτι σε 3 μήνες είχε βάλει το αμάξι αγγελία και το πούλαγε!

 Εγώ γενικά ήμουν τυπικός στα service και άλλαζα λάδια κάθε 10000 χλμ.  Το αμάξι το πρόσεχα πάρα πολυ και ήταν σαν καινούργιο!

Οπότε είτε το bmw ήταν τελείως προβληματικό σαν μοντέλο , είτε bmw-castrol λάδια που άλλαζα στον Σπανο δεν ήταν και τελικα τόσο καλά.

Για αυτό με βλέπεις και ψάχνομαι...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλα το οτι τα έφτυσαν τα μπεκ η ποιότητα της βενζίνης που εβαζες έφταιγε και οχι το λαδι. Ασχετο το ενα με το αλλο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To θεμα λάδια γενικά είναι απο τα πιο δύσκολα γιατί υπάρχουν ελάχιστα σοβαρά συγκριτικά τεστ τα οποία σπονσοραρονται απο τις εταιρείες ως επί το πλείστον. Τα διεθνή standard τυποποίησης αφορούν μονο καινούργια λάδια και δεν εξετάζουν πως έχει γίνει το ιξωδες πχ σε ενα χρόνο λειτουργίας, ενώ τα standard των αυτοκινητοβιομηχανιών μοιάζουν με την εταιρική κοινωνική τους ευθύνη, ανύπαρκτα δηλαδή. Οπότε τι προτείνω να κάνουμε; Χρησιμοποιούμε 100% συνθετικά λιπαντικά με το ιξωδες που συνιστά ο κατασκευαστης, κατα τι μεγαλύτερο ως προς την τιμή όνομαστικου ιξωδους σε θερμοκρασία λειτουργίας (πχ αν συνιστά 5w30 πάμε σε 5w40). Προτιμάται λίγο μεγαλύτερο ιξωδες γιατί σχεδόν σε όλες τις μελέτες που διάβασα μετα απο κάποιες ώρες λειτουργίας σχεδόν όλα τα λάδια χάνουν ακόμα και 20-30% του ιξωδους τους σε θερμοκρασία λειτουργίας. Αυτο πρακτικά σημαίνει ότι το 5w30 λάδι σε ενα χρόνο λειτουργίας θα έχει γίνει 5w20 η και λιγότερο αν έχουμε φτηνό λάδι. Προσωπικά ακόμα και long life λιπαντικά να εχω δε θα τα άφηνα πανω απο 10000 χλμ ή 2 χρόνια, οτι έρθει πρώτο και φυσικά σε κάθε αλλαγή αλλάζουμε και το φίλτρο.

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.