Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Σε εμένα η μετάβαση σε 5w40, μου έχει αφήσει ανάμικτες εντυπώσεις. Στο passat το αμάξι δουλεύει αθόρυβα, με χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού, μέχρι στιγμής δεν έχω δει πάνω από 100 σε μικτές διαδρομές εντός Αττικής, χωρίς όμως ζόρι. Κατανάλωση δεν έχω, ούτως ή άλλως δεν είχα. Επίσης η κατανάλωση καυσίμου δεν επηρεάστηκε. Στο superb όμως παρατηρώ μια πιο τραχιά λειτουργία, καίει λίγο περισσότερο λάδι δηλαδή στα 2800 χλμ έκαψε 500ml περίπου ενώ με το 5w30 lm top tec 4200 λιγότεροσε αντίστοιχα χλμ (τώρα έχω το lm 4100 top tec). Επίσης, έχω συνέχεια cold start στο αυτοκίνητο. Δηλαδή με λίγα λόγια δε βλέπω να συμπαθεί το skoda το συγκεκριμένο λάδι. Παρεμπιπτόντως, το lm 4100 top tec, σύμφωνα με το νέο TDS (5/2020) της lm, εχασε την προδιαγραφή vw502, οπότε ψάχνω τον αντικαταστατη του. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, gianniskar said:

Φίλε μου και εγώ τα ίδια έβλεπα στο 1.0 επίσης μαζί με ελάχιστα μεγαλύτερη κατανάλωση. Φίλε ominus υψηλή βρίσκω τη θερμοκρασία που λες πάνω από 101 δεν έχω δει άντε 103 βέβαια έχω μόνο 20.000..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

μια χαρά είναι και οι θερμοκρασίες του passat. Μην ξεχνάς οτί έχει άλλο κινητήρα.

Γενικά μέχρι 120 c καλές είναι οι θερμοκρασίες.

Φίλος μου με bmw f20 116i βλέπει κάτι 140αρια μόλις πάει να το πιέσει.

Link to comment
Share on other sites

 

καλησπερες παιδες...υπαρχει καπου πανω στο αυτοκινητο σε ετικετα ή κατι αλλο ο προτεινομενος τυπος λαδιου απο την vw;γνωριζω οτι υπαρχει στο βιβλιο του...κατοχος touran 1.4 tsi bmy enngine

Link to comment
Share on other sites

Πολύ το κουράζεις, vw540 5w30 βάλε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ το κουράζεις, vw540 5w30 βάλε.

+1... Για το 5W-30...

 

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξυ τα 30αρια vw504 ειναι αρκετά χοντρά συνήθως στα όρια μεταξύ 5/30 κ 5/40 δε βρίσκω λόγο να πάει κάποιος σε 40αρι 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να κάνω μια άσχετη ερώτηση.Ξέρει κανείς αν υπάρχει αντιπροσωπεία vw στην Ελλάδα που να χρησιμοποιεί λάδι VW?

Αν όχι, θυμάται κανείς περίπτωση αντιπροσωπείας που του έβαλε VW λιπαντικό? Και αν ναι, ποια και πότε.

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , Derv_7 said:

Εγώ να κάνω μια άσχετη ερώτηση.Ξέρει κανείς αν υπάρχει αντιπροσωπεία vw στην Ελλάδα που να χρησιμοποιεί λάδι VW?

Αν όχι, θυμάται κανείς περίπτωση αντιπροσωπείας που του έβαλε VW λιπαντικό? Και αν ναι, ποια και πότε.

 

θυμάμαι ότι τα είχα δει τα λάδια αυτά κάποτε στην VW Φιλιππεος. τα είχαν σε ένα ράφι.

 

αυτό ήταν το 2010.

 

άλλο ομως μετά δεν τα ξανά είδα.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, OMINUS said:

θυμάμαι ότι τα είχα δει τα λάδια αυτά κάποτε στην VW Φιλιππεος. τα είχαν σε ένα ράφι.

 

αυτό ήταν το 2010.

 

άλλο ομως μετά δεν τα ξανά είδα.

 

 

με το που άρχισε η κρίση σε πολλές αντιπροσωπίες δεν βάζαν τα δικά τους λάδια αλλά του εμπορίου...

Link to comment
Share on other sites

47 λεπτά πριν , Derv_7 said:

με το που άρχισε η κρίση σε πολλές αντιπροσωπίες δεν βάζαν τα δικά τους λάδια αλλά του εμπορίου...

δεν νομίζω ότι ίσχυε κάτι τέτοιο....

 

συγκεκριμένα η VW Φιλιππεος θυμάμαι ότι ανέκαθεν έβαζε λάδια Castrol.

 

και συγκεκριμένα τα Castrol megnatec 5w30 με κωδικό 504/507.

 

μετά ξεκίνησαν η ιστορίες με τα Castrol edge.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είχε να κάνει καθαρά και μόνο με το κόστος τον service και για αυτό σταμάτησαν να δουλεύουν τα λαδια της VW .

 

δεν πιστεύω ότι είχε να κάνει με καμιά κρίση

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, nikdev said:

Πολύ το κουράζεις, vw540 5w30 βάλε.

ευχαριστω για την απαντηση...αυτο βαζω.Βεβαια ρωτησα αν αναγραφεται πουθενα πανω στο αμαξι και οχι τι λαδι να βαλω

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, OMINUS said:

Νομίζω ότι είχε να κάνει καθαρά και μόνο με το κόστος τον service και για αυτό σταμάτησαν να δουλεύουν τα λαδια της VW .

 

δεν πιστεύω ότι είχε να κάνει με καμιά κρίση

υποτίθεται οτι σαν αντιπροσωπεία βάζουν ανταλλακτικά και αναλώσιμα της εταιρείας και όχι τρίτων. Το κόστος δεν είδα να έχει πέσει τώρα που μπαίνουν λάδια τρίτων.

Από την πλευρά μου θυμάμαι η ford , η Nissan και η bmw έβαζαν λάδια δικά τους.

Η ford και η Νισσαν συνεχίζει και βάζει λάδια με το λογότυπο της. Η Bmw όχι.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ο λόγος που ρωτάω είναι οτι στο εμπόριο υπάρχουν λάδια VW.

 

Για παράδειγμα παραθέτω το παρακάτω λινκ

 

https://www.skroutz.gr/c/1228/Ladia-Autokinhtou/m/16555/Volkswagen.html?o=λιπαντικα+αυτοκινητων

 

 

Άραγε να είναι γνήσια?

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Derv_7 said:

υποτίθεται οτι σαν αντιπροσωπεία βάζουν ανταλλακτικά και αναλώσιμα της εταιρείας και όχι τρίτων. Το κόστος δεν είδα να έχει πέσει τώρα που μπαίνουν λάδια τρίτων.

Από την πλευρά μου θυμάμαι η ford , η Nissan και η bmw έβαζαν λάδια δικά τους.

Η ford και η Νισσαν συνεχίζει και βάζει λάδια με το λογότυπο της. Η Bmw όχι.

 

 

 

To 2011 τα γνήσια λάδια της Νissan ήταν μάρκας ELF.

Από το 2017  έως σήμερα τα γνήσια λάδια της Νissan είναι μάρκας TOTAL.

Link to comment
Share on other sites

Η BMW βάζει λάδια με το σήμα της, τα οποία κατά βάση είναι Shell.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

ο πατέρας μου που έχει Citroen λάδια total η elf βάζουν.

 

στο ford που είχα μοντέλο 2014 έως και σήμερα η ford βάζει Castrol megnatec 

Link to comment
Share on other sites

On 3/7/2020 at 1:54 PM, pipis13 said:

Παιδια αυτο λεω, 

Το 502 εχει μεχρι και 15 - 50 και 10-40 που εβαλα εγω

 

τελικά πως πάει η κατανάλωση με τπ 10w40 ? πίνει ακόμα? ή καλύτερα?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , Derv_7 said:

τελικά πως πάει η κατανάλωση με τπ 10w40 ? πίνει ακόμα? ή καλύτερα?

Παρατήρησα κάτι το οποίο συνέβη και με τα 5 30 και με τα 10 40.

Στα δε 5.30 φουλ συνθετικα συμπλήρωσα 500 ml στα 5000 χιλιοομετρα.

Στα δε 10 40 ημισυνθετικά συμπλήρωσα περί τα 600 ml στα 4000 χιλιόμετρα. 

Αυτο που παρατηρησα και στις 2 περιπτωσεις ειναι οτι δεν είχα απώλεια λαδιου λίγο λίγο αλλά μπαμ και έξω. 

Μπορεί π.χ μέχρι τις 3000χλμ να ήταν κομπλε αλλά ξαφνικά στις 4000 600ml.

Αυτο που θα δοκιμάσω από δω και πέρα είναι φουλ συνθετικά λαδια 5-40 και αλλαγη κάθε 7000χλμ. 

Φοβάμαι ότι τα λάδια χάνουν τις ιδιοτητες τους μετά από κάποια χιλιόμετρα και επέρχεται έτσι ξαφνικά η απώλεια. 

Φυσικά πιστεύω ότι σε εμενα τουλάχιστον παίζει ρόλο και το υγραεριο. Παρατήρησα αύξηση στη κατανάλωση λαδιου από τότε που έκανα τη μετατροπή. 

Συγγενικο μου προσωπο, μηχανικός μου ειπε οτι το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι 5-40 και αλλαγές κάθε 7000 χλμ.

Εχει προσωπική εμπειρία και από άλλες μάρκες. Κάποιος που του έκαιγε το αμαξι λαδι, όχι VAG, του ζητησε να του βάλει 15-50.  Δεν εκανε τίποτα την ίδια απώλεια είχε. 

Φυσικά ρόλο σε αυτό παίζουν και τα ελατήρια με τις ανοχές τους για χαμηλούς ρύπους. Το ξέρουμε όλοι αυτό και υπάρχουν πολλά βίντεο στο YouTube με αυτό το θέμα. 

Απλα αν φτάσεις σε σημειο να χρειάζεσαι λαδι κάθε τρεις και λίγο, ανοίγεις μηχανή και κάνεις ανακατασκευη. 

Εχω και φίλο με Mercedes ο οποίος μέσα σε 700 χλμ πατημένος σε ταξίδι συμπλήρωσε 1 κιλό λαδι. 

Απλα δεν πολυ ασχολούμαι άλλο. 

Οτι γινει έγινε.... 

Υ. Γ

Δε καταλαβαινω τι εννοουμε κάψιμο λαδιου. Εγω ούτε καπνούς βλέπω πίσω ούτε μυρίζω κάτι. 

Αμαξι που καίει λαδι θα έπρεπε αν μη τι άλλο να βγάζει έστω λίγο καπνό σε πάτημα τουλάχιστον. Έχω βάλει και άτομο να με ακολουθεί από πίσω να δει αλλά τίποτα. 

Edited by pipis13
  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Τι αμάξι και πόσα ΚΜ έχει;

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, pipis13 said:

Παρατήρησα κάτι το οποίο συνέβη και με τα 5 30 και με τα 10 40.

Στα δε 5.30 φουλ συνθετικα συμπλήρωσα 500 ml στα 5000 χιλιοομετρα.

Στα δε 10 40 ημισυνθετικά συμπλήρωσα περί τα 600 ml στα 4000 χιλιόμετρα. 

Αυτο που παρατηρησα και στις 2 περιπτωσεις ειναι οτι δεν είχα απώλεια λαδιου λίγο λίγο αλλά μπαμ και έξω. 

Μπορεί π.χ μέχρι τις 3000χλμ να ήταν κομπλε αλλά ξαφνικά στις 4000 600ml.

Αυτο που θα δοκιμάσω από δω και πέρα είναι φουλ συνθετικά λαδια 5-40 και αλλαγη κάθε 7000χλμ. 

Φοβάμαι ότι τα λάδια χάνουν τις ιδιοτητες τους μετά από κάποια χιλιόμετρα και επέρχεται έτσι ξαφνικά η απώλεια. 

Φυσικά πιστεύω ότι σε εμενα τουλάχιστον παίζει ρόλο και το υγραεριο. Παρατήρησα αύξηση στη κατανάλωση λαδιου από τότε που έκανα τη μετατροπή. 

Συγγενικο μου προσωπο, μηχανικός μου ειπε οτι το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι 5-40 και αλλαγές κάθε 7000 χλμ.

Εχει προσωπική εμπειρία και από άλλες μάρκες. Κάποιος που του έκαιγε το αμαξι λαδι, όχι VAG, του ζητησε να του βάλει 15-50.  Δεν εκανε τίποτα την ίδια απώλεια είχε. 

Φυσικά ρόλο σε αυτό παίζουν και τα ελατήρια με τις ανοχές τους για χαμηλούς ρύπους. Το ξέρουμε όλοι αυτό και υπάρχουν πολλά βίντεο στο YouTube με αυτό το θέμα. 

Απλα αν φτάσεις σε σημειο να χρειάζεσαι λαδι κάθε τρεις και λίγο, ανοίγεις μηχανή και κάνεις ανακατασκευη. 

Εχω και φίλο με Mercedes ο οποίος μέσα σε 700 χλμ πατημένος σε ταξίδι συμπλήρωσε 1 κιλό λαδι. 

Απλα δεν πολυ ασχολούμαι άλλο. 

Οτι γινει έγινε.... 

Υ. Γ

Δε καταλαβαινω τι εννοουμε κάψιμο λαδιου. Εγω ούτε καπνούς βλέπω πίσω ούτε μυρίζω κάτι. 

Αμαξι που καίει λαδι θα έπρεπε αν μη τι άλλο να βγάζει έστω λίγο καπνό σε πάτημα τουλάχιστον. Έχω βάλει και άτομο να με ακολουθεί από πίσω να δει αλλά τίποτα. 

φιλε προτου πας σε αλλη πυκνοτητα οπως λες θα σου προτεινα να βαλεις 5.30 παλι αλλα αλλης εταιριας...υπαρχουν παραδειγματα πολλα...στην ιδια πυκνοτητα της μια εταιριας να καιει ενω σε αλλη οχι...επισης συμφωνω για το αεριο..στην υγραεριοκινηση η αναγκη για λιπανση ειναι αυξημενη

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pipis13 said:

Παρατήρησα κάτι το οποίο συνέβη και με τα 5 30 και με τα 10 40.

Στα δε 5.30 φουλ συνθετικα συμπλήρωσα 500 ml στα 5000 χιλιοομετρα.

Στα δε 10 40 ημισυνθετικά συμπλήρωσα περί τα 600 ml στα 4000 χιλιόμετρα. 

Αυτο που παρατηρησα και στις 2 περιπτωσεις ειναι οτι δεν είχα απώλεια λαδιου λίγο λίγο αλλά μπαμ και έξω. 

Μπορεί π.χ μέχρι τις 3000χλμ να ήταν κομπλε αλλά ξαφνικά στις 4000 600ml.

Αυτο που θα δοκιμάσω από δω και πέρα είναι φουλ συνθετικά λαδια 5-40 και αλλαγη κάθε 7000χλμ. 

Φοβάμαι ότι τα λάδια χάνουν τις ιδιοτητες τους μετά από κάποια χιλιόμετρα και επέρχεται έτσι ξαφνικά η απώλεια. 

Φυσικά πιστεύω ότι σε εμενα τουλάχιστον παίζει ρόλο και το υγραεριο. Παρατήρησα αύξηση στη κατανάλωση λαδιου από τότε που έκανα τη μετατροπή. 

Συγγενικο μου προσωπο, μηχανικός μου ειπε οτι το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι 5-40 και αλλαγές κάθε 7000 χλμ.

Εχει προσωπική εμπειρία και από άλλες μάρκες. Κάποιος που του έκαιγε το αμαξι λαδι, όχι VAG, του ζητησε να του βάλει 15-50.  Δεν εκανε τίποτα την ίδια απώλεια είχε. 

Φυσικά ρόλο σε αυτό παίζουν και τα ελατήρια με τις ανοχές τους για χαμηλούς ρύπους. Το ξέρουμε όλοι αυτό και υπάρχουν πολλά βίντεο στο YouTube με αυτό το θέμα. 

Απλα αν φτάσεις σε σημειο να χρειάζεσαι λαδι κάθε τρεις και λίγο, ανοίγεις μηχανή και κάνεις ανακατασκευη. 

Εχω και φίλο με Mercedes ο οποίος μέσα σε 700 χλμ πατημένος σε ταξίδι συμπλήρωσε 1 κιλό λαδι. 

Απλα δεν πολυ ασχολούμαι άλλο. 

Οτι γινει έγινε.... 

Υ. Γ

Δε καταλαβαινω τι εννοουμε κάψιμο λαδιου. Εγω ούτε καπνούς βλέπω πίσω ούτε μυρίζω κάτι. 

Αμαξι που καίει λαδι θα έπρεπε αν μη τι άλλο να βγάζει έστω λίγο καπνό σε πάτημα τουλάχιστον. Έχω βάλει και άτομο να με ακολουθεί από πίσω να δει αλλά τίποτα. 

τόσο καιρό είχες lpg και δεν μας το έλεγες?:clapping:

Βάλε ένα low ash c3 λιπαντικό και όσο μπορείς συχνές αλλαγές όπως σου είπε ο μηχανικός σου

Για μένα το Aral high tronic άμα το βρείς σε καλή τιμή και όχι μαιμού είναι μια πολύ καλή λύση.

https://www.skroutz.gr/s/6139429/Aral-HighTronic-5W-40-1L.html

 

Επίσης κορυφή είναι και το Τοταλ https://catalog.lipantika.total.gr/greek-gr/products/3t6/QUARTZ-INEO-MC3-5W-40

άν το βρεις

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.