Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

1 hour ago, pipis13 said:

Παρατήρησα κάτι το οποίο συνέβη και με τα 5 30 και με τα 10 40.

Στα δε 5.30 φουλ συνθετικα συμπλήρωσα 500 ml στα 5000 χιλιοομετρα.

Στα δε 10 40 ημισυνθετικά συμπλήρωσα περί τα 600 ml στα 4000 χιλιόμετρα. 

Αυτο που παρατηρησα και στις 2 περιπτωσεις ειναι οτι δεν είχα απώλεια λαδιου λίγο λίγο αλλά μπαμ και έξω. 

Μπορεί π.χ μέχρι τις 3000χλμ να ήταν κομπλε αλλά ξαφνικά στις 4000 600ml.

Αυτο που θα δοκιμάσω από δω και πέρα είναι φουλ συνθετικά λαδια 5-40 και αλλαγη κάθε 7000χλμ. 

Φοβάμαι ότι τα λάδια χάνουν τις ιδιοτητες τους μετά από κάποια χιλιόμετρα και επέρχεται έτσι ξαφνικά η απώλεια. 

Φυσικά πιστεύω ότι σε εμενα τουλάχιστον παίζει ρόλο και το υγραεριο. Παρατήρησα αύξηση στη κατανάλωση λαδιου από τότε που έκανα τη μετατροπή. 

Συγγενικο μου προσωπο, μηχανικός μου ειπε οτι το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι 5-40 και αλλαγές κάθε 7000 χλμ.

Εχει προσωπική εμπειρία και από άλλες μάρκες. Κάποιος που του έκαιγε το αμαξι λαδι, όχι VAG, του ζητησε να του βάλει 15-50.  Δεν εκανε τίποτα την ίδια απώλεια είχε. 

Φυσικά ρόλο σε αυτό παίζουν και τα ελατήρια με τις ανοχές τους για χαμηλούς ρύπους. Το ξέρουμε όλοι αυτό και υπάρχουν πολλά βίντεο στο YouTube με αυτό το θέμα. 

Απλα αν φτάσεις σε σημειο να χρειάζεσαι λαδι κάθε τρεις και λίγο, ανοίγεις μηχανή και κάνεις ανακατασκευη. 

Εχω και φίλο με Mercedes ο οποίος μέσα σε 700 χλμ πατημένος σε ταξίδι συμπλήρωσε 1 κιλό λαδι. 

Απλα δεν πολυ ασχολούμαι άλλο. 

Οτι γινει έγινε.... 

Υ. Γ

Δε καταλαβαινω τι εννοουμε κάψιμο λαδιου. Εγω ούτε καπνούς βλέπω πίσω ούτε μυρίζω κάτι. 

Αμαξι που καίει λαδι θα έπρεπε αν μη τι άλλο να βγάζει έστω λίγο καπνό σε πάτημα τουλάχιστον. Έχω βάλει και άτομο να με ακολουθεί από πίσω να δει αλλά τίποτα. 

επίσης δες στην επόμενη αλλαγή το φιλτρο λαδιού και η είσοδος που μπαίνει αν έχει πιάσει πολύ μάκα 

Link to comment
Share on other sites

καλησπερες...εχει χρησιμοποιησει κανεις τουτο τον διαολο σε καμια αλλαγη λαδιου;;θα εκτιμουσα σχολια και γνωμες...5612E841-2C4F-4550-B841-BEDAE96914B1.thumb.jpeg.443f47751bd1832fffad8a809af6163a.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου (BMW E90 320d), όταν δοκίμασα λάδια Liqui Moly (αντί των Castrol που έβαζα συνήθως).

Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι έτρεχε πολύ πιο νερουλό το λάδι από την τάπα, κατά την αλλαγή του, με αυτό το υγρό μέσα, οπότε υποθέτω ότι έκανε δουλειά.

VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, TMESSOLO said:

καλησπερες...εχει χρησιμοποιησει κανεις τουτο τον διαολο σε καμια αλλαγη λαδιου;;θα εκτιμουσα σχολια και γνωμες...5612E841-2C4F-4550-B841-BEDAE96914B1.thumb.jpeg.443f47751bd1832fffad8a809af6163a.jpeg

γιατί να το βάλεις? Έχεις να αλλάξεις τα λάδια πάρα πολλά χιλιόμετρα ή πάρα πολύ καιρό?
Συνήθως αυτό το βάζουνε αν έχει αφήσει ο άλλος τα λάδια καμιά 40αριά χιλιάδες και έχει γίνει μέλι το λάδι.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Derv_7 said:

γιατί να το βάλεις? Έχεις να αλλάξεις τα λάδια πάρα πολλά χιλιόμετρα ή πάρα πολύ καιρό?
Συνήθως αυτό το βάζουνε αν έχει αφήσει ο άλλος τα λάδια καμιά 40αριά χιλιάδες και έχει γίνει μέλι το λάδι.

οχι ισα ισα..τα αλλαζω μαξιμουμ καθε

10κ...αρα τσαμπα η αγορα...

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

οχι ισα ισα..τα αλλαζω μαξιμουμ καθε

10κ...αρα τσαμπα η αγορα...

δεν είναι τσάμπα η αγορά...:blink:

 

καλό θα κάνεις , δεν κάνεις κάτι λάθος.

 

πρόληψη κάνεις 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, TMESSOLO said:

οχι ισα ισα..τα αλλαζω μαξιμουμ καθε

10κ...αρα τσαμπα η αγορα...

ξέρεις τι διαδικασία θα ακολουθήσεις?

Link to comment
Share on other sites

Μην τρώγεστε με χαζά.. αλλάξτε λάδια ανά 7,500 και τέλος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Derv_7 said:

ξέρεις τι διαδικασία θα ακολουθήσεις?

ξερω..ειδα καμποσα βιντεακια...

Link to comment
Share on other sites

On 20/6/2020 at 11:13 ΜΜ, OMINUS said:

Ρε θηρίο έβαλες αέριο στο GTI 180HP???

ΟΦ Τοπικ. 

Ναι, ύστερα από πολύ σκέψη και ομολογώ πως με λίγο φόβο έβαλα. 

Μία χαρά πάει το αμαξι.

Ισως να έχει χάνει με το υγραεριο δύναμη ειδικά στη ρεπριζ.

Κατα τα αλλα μια χαρά και οικονομικό. Άσε που είναι από τα λίγα αμαξια που χώρεσε και δεξαμενή και ρεζερβα. 

Με τη τιμή που έχει τώρα γύρο στα 65 λεπτά δηλαδη με 25 ευρώ κάνω 600 χλμ. 

Βέβαια λόγο ότι είναι άμεσου ψεκασμού καίει μονιμα και βενζινη για να ψύχονται τα μπεκ νόμιζω. 

Το χειμώνα σε ένα γέμισμα υγραεριου θέλω και 5 ευρω βενζινη. 

Το καλοκαίρι το μισό. 

Να τονισω δε, ότι δεν ρυθμίζει κάτι ο εγκαταστατης. Ο εγκέφαλος έρχεται με προεγκατεστημενο λογισμικό. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, pipis13 said:

ΟΦ Τοπικ. 

Ναι, ύστερα από πολύ σκέψη και ομολογώ πως με λίγο φόβο έβαλα. 

Μία χαρά πάει το αμαξι.

Ισως να έχει χάνει με το υγραεριο δύναμη ειδικά στη ρεπριζ.

Κατα τα αλλα μια χαρά και οικονομικό. Άσε που είναι από τα λίγα αμαξια που χώρεσε και δεξαμενή και ρεζερβα. 

Με τη τιμή που έχει τώρα γύρο στα 65 λεπτά δηλαδη με 25 ευρώ κάνω 600 χλμ. 

Βέβαια λόγο ότι είναι άμεσου ψεκασμού καίει μονιμα και βενζινη για να ψύχονται τα μπεκ νόμιζω. 

Το χειμώνα σε ένα γέμισμα υγραεριου θέλω και 5 ευρω βενζινη. 

Το καλοκαίρι το μισό. 

Να τονισω δε, ότι δεν ρυθμίζει κάτι ο εγκαταστατης. Ο εγκέφαλος έρχεται με προεγκατεστημενο λογισμικό. 

μια χαρά σε κόβω.εύχομαι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , pipis13 said:

ΟΦ Τοπικ. 

Ναι, ύστερα από πολύ σκέψη και ομολογώ πως με λίγο φόβο έβαλα. 

Μία χαρά πάει το αμαξι.

Ισως να έχει χάνει με το υγραεριο δύναμη ειδικά στη ρεπριζ.

Κατα τα αλλα μια χαρά και οικονομικό. Άσε που είναι από τα λίγα αμαξια που χώρεσε και δεξαμενή και ρεζερβα. 

Με τη τιμή που έχει τώρα γύρο στα 65 λεπτά δηλαδη με 25 ευρώ κάνω 600 χλμ. 

Βέβαια λόγο ότι είναι άμεσου ψεκασμού καίει μονιμα και βενζινη για να ψύχονται τα μπεκ νόμιζω. 

Το χειμώνα σε ένα γέμισμα υγραεριου θέλω και 5 ευρω βενζινη. 

Το καλοκαίρι το μισό. 

Να τονισω δε, ότι δεν ρυθμίζει κάτι ο εγκαταστατης. Ο εγκέφαλος έρχεται με προεγκατεστημενο λογισμικό. 

 

Τοτε φίλε μου,  απο την στιγμή που εχεις Αέριο,  ειναι πολυ δύσκολο να βγούνε ξεκάθαρα συμπεράσματα για το τι λάδι θα βάλεις ...

 

Γιατι ετσι οπως ειναι τα πράγματα θα καίει λαδι ούτος η άλλος πιστεύω.

 

Καλη Επιλογή ηταν το 10-40 ως ποιο χοντρό λάδι, και θα μπορούσαμε να είχαμε μια ποιο Γενική εικόνα στο αν το GTI 180hp θα το κάψει.

Αλλα μονο αν ηταν χωρίς αέριο το αμάξι σου.

 

Τωρα ετσι οπως ειναι , πιστεύω οτι και να βάλεις θα το κάψει

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, OMINUS said:

 

Τοτε φίλε μου,  απο την στιγμή που εχεις Αέριο,  ειναι πολυ δύσκολο να βγούνε ξεκάθαρα συμπεράσματα για το τι λάδι θα βάλεις ...

 

Γιατι ετσι οπως ειναι τα πράγματα θα καίει λαδι ούτος η άλλος πιστεύω.

 

Καλη Επιλογή ηταν το 10-40 ως ποιο χοντρό λάδι, και θα μπορούσαμε να είχαμε μια ποιο Γενική εικόνα στο αν το GTI 180hp θα το κάψει.

Αλλα μονο αν ηταν χωρίς αέριο το αμάξι σου.

 

Τωρα ετσι οπως ειναι , πιστεύω οτι και να βάλεις θα το κάψει

επειδή έχει αέριο για αυτό του πρότεινα ένα ένα low sap c3 λιπαντικό γιατί με το αέριο το λιπάντικό επιβαρύνεται σημαντικά και τρώεί τα επιπρόσθετα του λαδιού πολύ πιο γρήγορα. Για αυτό και δεν έχει σημασία να είναι 10w40.  Με ένα 5w40 θα κάνει μια χαρά δουλειά αρκεί να τα αλλάζει τουλάχιστον κάθε 7500 χλμ. 

Νομίζω το εξαντλήσαμε το θέμα του φίλου.Έχει λάβει όλη την απαραίτητη γνώση για την σωστή λίπανση του κινητήρα του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,εχω ενα golf 6 1.4 160 hp και επειδη ειμαι ψειρας θελω να βαλω το καλυτερο λαδι,εχετε καποιο να μου προτεινεται ; και τι να βαλω ; 5-30 ας πούμε ; ευχαριστω

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , medoras said:

Καλησπερα σε ολους,εχω ενα golf 6 1.4 160 hp και επειδη ειμαι ψειρας θελω να βαλω το καλυτερο λαδι,εχετε καποιο να μου προτεινεται ; και τι να βαλω ; 5-30 ας πούμε ; ευχαριστω

 

Λογικά είσαι σε προδιαγραφή 504.00 / 507.00...Αν είσαι και ψείρας όπως λες, προσωπικά θα σου πρότεινα αυτά που έχω καταλήξει και χρησιμοποιώ στο δικό μου T-Roc : AMSOIL...Βέβαια λίγο 'τσιμπημένη' η τιμή τους (14 € / λίτρο) αλλά αξίζουν....Amsoil.thumb.jpg.645dd55eafe1a453f465a7397732a99f.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

αν δεν τσιμπαει εννοειται να συνεχιζεις 5w30...τα amsoil ειναι ψαγμενο λαδι οντως...σημαντικο πολυ  να κανεις σωστα τις αλλαγες..ανα 7,500 χλμ μαζι με φιλτρο..ισως και να παιρνεις vw502/504 τσεκαρε το βιβλιο σου...επισης εξαιρετικο λαδι για τα βαγκ και ολα γερμανικα ειναι και της lm και τα castrol μια χαρα ειναι...καταλαβσινεις οτι η εννοια ´καλυτερο λαδι ´ ειναι υποκειμενικη...σε αλλο μοτερ καθεται καλα ενα λαδι σε αλλο οχι...δοκιμαζεις και παρακολουθεις...

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

αν δεν τσιμπαει εννοειται να συνεχιζεις 5w30...τα amsoil ειναι ψαγμενο λαδι οντως...σημαντικο πολυ  να κανεις σωστα τις αλλαγες..ανα 7,500 χλμ μαζι με φιλτρο..ισως και να παιρνεις vw502/504 τσεκαρε το βιβλιο σου...επισης εξαιρετικο λαδι για τα βαγκ και ολα γερμανικα ειναι και της lm και τα castrol μια χαρα ειναι...καταλαβσινεις οτι η εννοια ´καλυτερο λαδι ´ ειναι υποκειμενικη...σε αλλο μοτερ καθεται καλα ενα λαδι σε αλλο οχι...δοκιμαζεις και παρακολουθεις...

502 / 505, όχι 502 / 504 (sorry!)...Κατά τα λοιπά, ορθώς ομιλείς !! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, pafsi said:

502 / 505, όχι 502 / 504 (sorry!)...Κατά τα λοιπά, ορθώς ομιλείς !! 

502/504 ειναι σε μενα που χω παραπλησιο μοτερ.. 1.4 tsi 140ps...υπεθεσα μηπως εχει την ιδια προδιαγραφη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

502 / 505, όχι 502 / 504 (sorry!)...Κατά τα λοιπά, ορθώς ομιλείς !! 

To 505 ειναι για πετρέλαιο.

Σου εγραψε μαζι 502 και 504 επειδη ειναι βενζινης και οι 2προδιαγραφες.

 

Το θεμα κλειδωνει θα μεταφερθουν στο αλλο με τα λαδια.

 

Vw 504 5w30 στο μοτέρ 1.4 tsi

ή vw 502 5w40

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , pafsi said:

Λογικά είσαι σε προδιαγραφή 504.00 / 507.00...Αν είσαι και ψείρας όπως λες, προσωπικά θα σου πρότεινα αυτά που έχω καταλήξει και χρησιμοποιώ στο δικό μου T-Roc : AMSOIL...Βέβαια λίγο 'τσιμπημένη' η τιμή τους (14 € / λίτρο) αλλά αξίζουν....Amsoil.thumb.jpg.645dd55eafe1a453f465a7397732a99f.jpg

Ευχαριστω μεγαλε

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , medoras said:

Ευχαριστω μεγαλε

 

 

Να είσαι καλά αδελφέ...

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή όλους τους φίλους που έγραψαν πριν, ώστε να έχουμε τις πληροφορίες για τα λάδια που ζητάει το οποιοδήποτε μέλος, ξανά ποστάρω τις προδιαγραφές μαζί με την τελευταία, αυτή για τα νέα μοτέρ με ιδιαίτερα λεπτόρρευστα λάδια.

Volkswagen Motor Oil Specifications

VW 500.00
Volkswagen specification for multigrade engine oils for gasoline engines with SAE 5W-X/10W-X viscosity. This is an "old" oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification.
VW 501.01
Conventional motor oils suitable for some VW engines built before MY 2000. This is an “old” oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification.
VW 502.00
Oil for gasoline engines. Successor of VW 501.01 and VW 500.00 specification. Recommended for those which are subject to arduous conditions. It must not be used for any engines with variable service intervals or any which are referred to under other specifications.
VW 503.00
Long-life gasoline engine oil for VW cars with WIV (system for longer service intervals). Also meets ACEA A1, SAE 0W-30 or 5W-30 specification.
VW 503.01
This specification is specifically for Audi RS4, Audi TT, S3 and Audi A8 6.0 V12 models with outputs of more than 180bhp, running with variable service intervals (30,000km or 2 years). Now superceeded by the VW 504.00 specification.
VW 504.00
The VW 504 00 specification superceedes the VW 503 00 and VW 503.01 specifications. VW 504 00 oils are suitable for engines meeting the demands of Euro IV emissions standards.
VW 505.00
Passenger car diesel engine oil specification, minimum performance level CCMC PD-2. Lists viscosities SAE 5W-50, 10W-50/60, 15W-40/50, 20W-40/50 requiring 13% max. evaporation loss and SAE 5W-30/40, 10W-30/40 requiring 15% max. evaporation loss.
VW 505.01
Special engine oil for VW turbodiesel engines with pump-injector-unit and for the V8 Commonrail turbodiesel engines. Meets ACEA B4 SAE 5W-40 specification.
VW 506.00
These oils are suitable for diesel engines with extended service intervals of up to 50,000km / 2 years. Not for use on engines with a single injector pump. Oil change is indicated by the electronic service indicator. Viscosity is SAE 0W30.
VW 506.01
These oils are especially for "Pumpe-Düse" (unit injector or "PD" engines) running on extended service intervals (30,000 - 50,000km / 24 months). Oil change is indicated by the electronic service indicator.
VW 507.00
Low SAPS oils suitable for Euro 4 engines and almost all VAG diesel engines from 2000 onwards with extended service intervals, unitary injector pumps and also Pumpe-Düse ("PD") engines. Excludes V10, R5 engines and VW Commercial vehicles without fitted DPF (diesel particulate filters) – these must use a 506 01 specification oil.
VW 508.00/509.00
This specification combo (508.00 for petrol, 509.00 for diesel) requires a 0W20 viscosity, fuel economy oil with long life additives. These specifications are NOT backward compatible with the eariler VW specifications. Recommended for the new 2.0 TFSI 140 kW and 3.0 TDI CR 160 kW VW/Audi engines.
 
Ακολουθεί ένα πινακάκι, με ένα "σχετικό" συγκριτικό τι χάνουμε-κερδίζουμε με τις επιλογές μας στα ήδη ορισμένα από τον κατασκευαστή περιθώρια επιλογών για τους κινητήρες μας
840315081_.JPG.23b26b24285f7ee23c6727b12fd91716.JPG
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , TMESSOLO said:

502/504 ειναι σε μενα που χω παραπλησιο μοτερ.. 1.4 tsi 140ps...υπεθεσα μηπως εχει την ιδια προδιαγραφη

Κατάλαβα τι θέλεις να του πεις, ωστόσο ας είμαστε και σωστοί στην αναγραφή όσων λέμε, να μένει στο forum καθώς διαβάζουν και πολλοί που δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι.

 

Οι προδιαγραφές, αναγράφονται στο λάδι με τον τύπο "βενζίνη"/"πετρέλαιο" -> 502/505 ή 504/507 κλπ κλπ

Εκτός αν είναι μόνο για πετρέλαιο πχ 507

 

 

 

 

 

 

:drinks:

 

 

Edited by nikdev
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , pafsi said:

Λογικά είσαι σε προδιαγραφή 504.00 / 507.00...Αν είσαι και ψείρας όπως λες, προσωπικά θα σου πρότεινα αυτά που έχω καταλήξει και χρησιμοποιώ στο δικό μου T-Roc : AMSOIL...Βέβαια λίγο 'τσιμπημένη' η τιμή τους (14 € / λίτρο) αλλά αξίζουν....Amsoil.thumb.jpg.645dd55eafe1a453f465a7397732a99f.jpg

Θα πρέπει να προσέξεις, φαντάζομαι έχεις ασχοληθεί με το να ψάξεις τα λάδια στο BITOG, ότι το engineered for ,

δεν είναι το ίδιο με το  approved oil by Vw. Αν ξεπεράσουμε το τυπικό και γιατί γράφετε έτσι για να μην μακρηγορήσουμε, παρακάτω έχω ένα πινακάκι με 2 από τα σημαντικότερα λάδια της αγοράς.

 

To Mobil 1 Esp Formula 5w30 και το Liqui Moly Toptec 4200 5w30 σε σχέση με το Amsoil που παραθέτεις

 

                     Mobil LM     Amsoil

Flashpoint  254    232       228

Viscosity

40                72.8    70        68.4

100              12.1    12.3    11.6

 

Προσωπικά με το Troc, που το πήρες καινούργιο φαντάζομαι θα πήγαινα με ένα από τα 2.

 

Γενικά ενώ είχα πολλά μοτέρ βελτιωμένα ή εργοστασιακά, ποτέ δεν μου έκατσαν καλά τα λάδια amsoil ώστε να τα βάλω.

Λίγο θες η τακτική παλαιότερα να μην αναγράφουν καμιά πληροφορία, λίγο η μυστικοπάθεια, λίγο το hype που υπήρχε τα είχα αποφύγει.

 

Φυσικά, καθένας κρίνει και βάζει στο καμάρι του αυτό που κρίνει ο ίδιος καλύτερο.. :drinks:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, nikdev said:

Κατάλαβα τι θέλεις να του πεις, ωστόσο ας είμαστε και σωστοί στην αναγραφή όσων λέμε, να μένει στο forum καθώς διαβάζουν και πολλοί που δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι.

 

Οι προδιαγραφές, αναγράφονται στο λάδι με τον τύπο "βενζίνη"/"πετρέλαιο" -> 502/505 ή 504/507 κλπ κλπ

 

 

 

 

 

 

:drinks:

 

 

εννοειται να ειμαστε σωστοι..εγω αναφερθηκα στην προδιαγραφη που γραφει το βιβλιο μου..εκει λοιπον υπαρχει διαφοροποιηση ως προς τα διαστηματα των αλλαγων (longlife και μη) και οχι ως προς το αν καιω βενζινη ή πετρελαιο...ουτως ή αλλως ο φιλος βενζινα καιει οποτε δεν θα εγραφα προδιαγραφη πετρελαιου..αρα και επειδη λεμε το ιδιο πραγμα και για να μην παρεγηθω, εγραψα για το δικο μου που ειναι παρομοιο μοτερ με του φιλου 504 σε longlife και 502 σε μη longlife

Edited by TMESSOLO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.