Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλησπερα μαγκες και απο εμενα! Passat 1.4 150ps βενζινη 1/2018 καινουριο πηγα για το 3ο σερβις φιλοσιδη μου εβαλαν edge prof castrol 0w20 αναρωτηθηκα και γω τι και πως και γιατι μου απαντησαν αυτη ειναι η οδηγια για τα λαδια απο τον κατασκευαστη! Ειδωμεν το καλοκαιρι και γενικα θα τσεκαρω συμπεριφορα και θερμοκρασιες λαδιων. Δεν κανω πολλα χλμ δλδ μεχρι τωρα εχω 18κ. Απ οτι ειχα κοιταξει με τα παλια λαδια 5-30 νομιζω αργπυσε να ανεβει η θερμοκρασια τους και στηνεθνικη με φουλ 140-160 τα χα δει μεχρι 105°C.
http://www.skodaclubpeloponnhsou.gr/2020/08/0w-20-tsi-evo.html?m=1


Εγώ παραθέτω και αυτό.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ο κινητήρας δε ξέρει αν έξω έχει 20 βαθμούς η 30 η 40.
Σημασία έχει μέσα στο κινητήρα τι γίνεται.
Εκεί η wv λέει 0 20 οπότε είμαστε κομπλε
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, gianniskar said:

http://www.skodaclubpeloponnhsou.gr/2020/08/0w-20-tsi-evo.html?m=1


Εγώ παραθέτω και αυτό.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Derv_7 said:

 

ετσι...παντως πιο πολλες πιθανοτητες εχει να σου καψει με 0w20 σιγουρα απο 5w30...εν τελει αν ξεκινησε καποιος με 5w30 χωρις θεμα δεν βρισκω λογο να αλλαξει ιξωδες...και το αντιστροφο...δηλαδη αν καποιος ξεκινησε με 0w20 απροβληματιστα δεν εχει λογο να παει αλλου...αρα βαζουμε οτι θελει το μοτερ αρκει να μην ειναι αλτις

Edited by TMESSOLO
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, gianniskar said:

http://www.skodaclubpeloponnhsou.gr/2020/08/0w-20-tsi-evo.html?m=1


Εγώ παραθέτω και αυτό.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ok πόσο κατανάλωση δηλαδή έχουν για κάθε 1000km. Πόσα χιλιόμετρα έχουν διανύσει. Είναι λίγο γενικό το άρθρο

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω βρε παιδιά ο χρόνος θα δείξει...απλά να μαστε καλά να γράφουμε εδώ να μαθαίνουν οι άλλοι..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ο χρονος και το συχνο τσεκαρισμα στη βεργα παντα δειχνει...εγω εχω 147k και δεν καιει σταγονα με 5w30 προδιαγραφης 504...αλλοι βαζουν 5w40 αλλα αφου δεν καιει δεν θελω καν να κανω εστω και δοκιμη...αρα τσεκαρουμε και αν δεν εχουμε προβλημα γνωμη μου δεν κανουμε πειραματα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

για το 0w20 της castrol ως specs είναι μια χαρά λάδι. 
Πλήρως συνθετικό, με πολύ καλό πακέτο πρόσθετων.

Απλά για μένα είναι λάθος τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής γενικά 

Μετά από 250h λειτουργίας δηλαδή 250*40km/h (μέση ταχ)=10000km πρέπει να αλλάζει

 

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως από το 2019 έως και σήμερα με λάδια 5W-40 σε 2 service που έκανα σε αντιπροσωπεία.

 

δόξα το Θεό ούτε σταγόνα δεν έχω κάψει.

όπως τα βάζουν τα λάδια στο service έτσι μένουν μέχρι το επόμενο.

 

 

θα ενημερώσω και εγώ από μέρος μου γιατί τον άλλο μήνα έχω να κάνω service, να δω τι λαδια θα μου που και εμένα??

 

δύο χρόνια στην αντιπροσωπεία μέχρι στιγμής μου βάζουν 5w-40

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, OMINUS said:

εγώ πάντως από το 2019 έως και σήμερα με λάδια 5W-40 σε 2 service που έκανα σε αντιπροσωπεία.

 

δόξα το Θεό ούτε σταγόνα δεν έχω κάψει.

όπως τα βάζουν τα λάδια στο service έτσι μένουν μέχρι το επόμενο.

 

 

θα ενημερώσω και εγώ από μέρος μου γιατί τον άλλο μήνα έχω να κάνω service, να δω τι λαδια θα μου που και εμένα??

 

δύο χρόνια στην αντιπροσωπεία μέχρι στιγμής μου βάζουν 5w-40

οτι και να σου πουν ξερεις..συνεχιζεις με 5w40

Link to comment
Share on other sites

27 λεπτά πριν , TMESSOLO said:

οτι και να σου πουν ξερεις..συνεχιζεις με 5w40

 

καλά εννοείτε ότι συνεχίζω με το 5w-40.

 

ούτος η άλλος για το δικό μου αμάξι.

 

το 5w30 το έχει για κάθε 30.000 χλμ η 2 χρόνια.

 

Link to comment
Share on other sites

Το 5w40 τους αρέσει γτ είναι φτηνό λάδι και παρουσιάζουν φτηνό σέρβις.Μου το είχαν βάλει και μένα αλλά το αυτοκίνητο μου δεν το έπαιρνε κανονικά! Όχι ότι το λάδι έχει κάποιο πρόβλημα... Απλά δεν γίνεται στο αυτοκίνητο να αλλάζεις όλη την ώρα τον τύπο λαδιού.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , gianniskar said:

Το 5w40 τους αρέσει γτ είναι φτηνό λάδι και παρουσιάζουν φτηνό σέρβις.Μου το είχαν βάλει και μένα αλλά το αυτοκίνητο μου δεν το έπαιρνε κανονικά! Όχι ότι το λάδι έχει κάποιο πρόβλημα... Απλά δεν γίνεται στο αυτοκίνητο να αλλάζεις όλη την ώρα τον τύπο λαδιού.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Ναι αλλά πόσο διαφορά έχει στην τιμή το λάδι 5w-30 5w-40 και 0w-20 το ένα από το άλλο??

 

επίσης για να μην υπάρχει παρανόηση , και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.

 

τα service στα VW υποτίθεται ότι γίνονται ποιο φτηνά μετά τα 5 χρόνια από την αγορά του αμαξιού.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, OMINUS said:

 

Ναι αλλά πόσο διαφορά έχει στην τιμή το λάδι 5w-30 5w-40 και 0w-20 το ένα από το άλλο??

 

επίσης για να μην υπάρχει παρανόηση , και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.

 

τα service στα VW υποτίθεται ότι γίνονται ποιο φτηνά μετά τα 5 χρόνια από την αγορά του αμαξιού.

 

15 hours ago, gianniskar said:

Το 5w40 τους αρέσει γτ είναι φτηνό λάδι και παρουσιάζουν φτηνό σέρβις.Μου το είχαν βάλει και μένα αλλά το αυτοκίνητο μου δεν το έπαιρνε κανονικά! Όχι ότι το λάδι έχει κάποιο πρόβλημα... Απλά δεν γίνεται στο αυτοκίνητο να αλλάζεις όλη την ώρα τον τύπο λαδιού.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

και σε εμένα 5w40 ευτυχώς το βάλανε Ιούλιο μήνα με καύσωνα. Έκανα 600 χλμ και το πέταξα. Δεν πειράζει όμως ήταν ο λόγος που γράφτηκα στο φόρουμ και σας γνώρισα. 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , gianniskar said:

Χοντρικά το 5w30 έχει διπλάσια τιμή το 0w20 δεν ξέρω.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πάντος στην Ρωσία 

 

σε Polo (σαν το δικό σας)

 

βάζουν 0W-30

 

https://www.drive2.ru/l/562107453710270794/

 

 

 

αλλά ίσως και 5W-30

 

https://www.drive2.ru/l/545019943503005021/

 

 

:huh:

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

ενδιαφέρον άρθο για την νέο approval api sp.

Συγκεκριμένα η νέα api βγήκε από οτι αναφέρει για τους downsize κινητήρες.

 

Why was the specification introduced? 
These new specifications replace the intermediate step with API SN Plus, which was introduced at short notice in order to offer oils more quickly that are armed against problems with LSPI (LowSpeedPreIgnition = premature fuel ignition at low temperatures) until the new API SP was available. Therefore, all API SP (RC) products are also API SN Plus (RC) capable at the same time. The development and the engine test phase up to this specification took about 7 years. 

 

What is LSPI? 
Modern “downsizing” engines and large, high-compression turbo engines (GDI) are often affected by the problem of the premature ignition of the gasoline-gas mixture (LSPI = Low Speed Pre-Ignition). This accidental, premature ignition in the engine's combustion chamber, even before the actual spark occurs, can lead to severe engine damage in the area of the piston ring lands and other engine parts. LSPI makes itself felt through severe knocking events and a sporadic loss of power.

How can LSPI be prevented? 
The cause of LSPI has not yet been fully explored. As far as we know today, the lubricants used, in particular the additives used, play a role as well as the fuel burned. Therefore, the formulations have been checked and revised to prevent LSPI in the future.

 

 

Πηγή https://www.ravenol.de/new/neue-freigaben-api-sp-und-ilsac-gf-6a6b/

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα ένα λινκ που αφορά το API SP approval που πρέπει να υπάρχει για όλους εμάς που έχουμε χιλιάρια τουρμπάκια άμεσου ψεκασμού

 

https://www.mobil.com/en/lubricants/about-us/mobil-1/mobil-1-modern-engines/low-speed-pre-ignition-engine-protection

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω το παρακάτω θέμα αν κάποιος έχει να συμπληρώσει κάτι παραπάνω..

Ευχαριστώ πολύ!

 

 

Link to comment
Share on other sites

 οπως εχει χιλιοειπωθει υπαρχουν απειρες γνωμες για την επιλογη λαδιου και ιξωδους.εγω απλα θελω να πω οτι ειναι λαθος αυτο που λεγεται οτι μονο η αντιπροωπεια η΄ο κατσξευαστης ξερει.οταν ο κατασκευαστης αντιφασκει τοτε δεν μπορεις να τον εμπιστευτεις απολυτα.να τον εμπιστευτεις μεχρι ενα σημειο και μετα εσυ να κανεις την επιλογη σου.αν εισαι εμπειρος κατοχος τοτε ξερεις και εσυ ορισμενα πραγματα για τις μηχανες.οποτε ενημερωνεσαι για τις νεες εξελιξεις και κρινεις-αποφασιζεις βαση και των δικων σου βιωματων.τι θελω να πω με παραδιεγμα?

σου λεει ο εμπιστος κατασκευστης οτι αλλαγη λαδιων αν 30.000 χιλ.!! εσυ ρωτας γιατι,αναρωτιεσαι ,λαμβανεις απαντησεις και μετα μπαινεις  στο ιντερνετ ,ρωτας ,διαβαζεις ,μαθαινεις και κατλαβαινεις οτι ο εμπιστος κατασκευαστης ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ και σου λεει στα 30.000 χιλ. εχει δολο και θελει να κανει σεκοντο στο μαρκετινγκ της οικονομιας σερβις για να πουλησει αυτοκινητα,να εξυπηρετησει δλδ . το συμφερον του εναντια στο δικο σου..οποτε εσυ κοιτας απο εκει και περα μολις το ανακαλυπτεις αυτο το δικο σου συμφερον.κανεις αλλαγη λαδιων στα 10.000 χιλ. οπως ηξερες και ασε τον εμπιστο κατασκευαστη να εχει το κοινο του.

το ιδιο για το ιξωδες του λαδιου.σου δινει μια γκαμα απο ιξωδες σαν προδιαγραφη και εφοσον υπαρχει εκει σημαινει οτι μπορεις να βαλεις οτι θελεις απο την γκαμα αυτη.σου δινει 0-20,5-30,5-40? οκ,διαβαζεις,κανεις ερευνα,βλεπεις παραδειγματα και αποφασιζεις ξανα.εισαι μεσα στον κατασκευαστη ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ αρα δεν τον αρνεισαι,δεν φευγεις απο αυτον ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ αλλα επιλεγεις αυτο που ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ μεσα απο τις ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ.αρα δεν κανεις του κεφαλιου σου και πας συμφωνα με αυτον που ξερει.

τωρα να καις 1λτ στα 3000 χιλ και να λες οτι ετσι λεει οτι πρεπει να καιει ο κατασκευαστης τοτε πρεπει να αναρωτηθεις αν ο κατασκευαστης που σιγουρα ξερει σου λεει ψεμματα.που σου λεει.οποτε παλι δεν τον καους και βαζεις πιο χοντρο λαδι.αν σου καιει ξανα τοτε δεν εχεις γερμανικο αυτοκινητο αλλα βαρκα και ο κατασκευαστης που ξερει εχει φτιαξει χαλια κινητηρα,οπτε αλλαζεις μαρκα..ε, μην τρελλαθουμε κιολας με το ο κατασκευαστης ξερει,μια απλη μηχανη ειναι ο κινητηρας ,ο καθενας μπορει να εχει προσβαση σαυτην την γνωση και να δει πως λειτουργει.αν δεν εχεις γνωσεις πας σε ενα μηχανικο και σου εξηγει.γιατι και ο κατασκευαστης με μηχανικους τον εφτιαξε τον κινητηρα οχι με εξωγηινους.απλα μετα μπαινει το μαρκετινγκ,τα στελεχη πωλησεω.του κατασκευαστη ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ.σιγουρα τα λαδια οταν αυξανεται η θερμοκρασια κινητηρα μικραινει το ιξωδες τους.αν εχεις θερμοκρασια κονητηρα και βλεπεις οτι μειωνεται πολυ στους 110 δλδ , το 30 γινεται 20αρι τοτε βαλε μεγαλυτερο ιξωδες.αν δεις οτι οχι ,τοτε μεινει εκει,ειναι απλα τα πραγματα ρε παιδια..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Πολύ ενδιαφέρων βιντεάκι. Αν μπορείτε παρακολουθήστε το όλο. Ιδιαίτερα μετά το 11:56 .

Με λίγα λόγια λέει σε οποιαδήποτε τύπο (vw 502,κτλ) πρέπει να παραμένουμε σε αυτό που εγκρίνεται για το αυτοκίνητο μας και να βάζουμε τ μεγαλύτερο δυνατόν ιξώδες. Για παράδειγμα εάν έχουμε vw 502 να βάζουμε 5w40. Στην περίπτωση που έχουμε σύγχρονο κινητήρα με vw 508 και άρα 0w20 ιξώδες να παραμένουμε σε αυτό για το οποίο είναι και σχεδιασμένος ο κινητήρας μας και σε περίπτωση κατανάλωσης λαδιού να προσθέτουμε ειδικά πρόσθετα........

 

Edited by Derv_7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ηθελα να ρωτησω μια γνωμη για τα liqui moly γενικα σαν ονομα ...

συγκεκριμενα ομως για τα Leichtlauf High Tech 5W-40 με προδιαγραφη vw502.00 ,εχει δεικτη ιξωδους 190 που καπου διαβασα οτι απο μονο του αυτο το νουμερο δειχνει την ποιοτητα του λαδιου ,οσο μεγαλυτερο τοσο καλυτερο , HTHS >=3.5 και ΤΒΝ 11,3  και η τιμη του με αλλαγη ειναι 10€/λιτρο.

η θειικη τεφρα μας ενδιαφερει στα βενζινοκινητα?

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, chtos1 said:

ηθελα να ρωτησω μια γνωμη για τα liqui moly γενικα σαν ονομα ...

συγκεκριμενα ομως για τα Leichtlauf High Tech 5W-40 με προδιαγραφη vw502.00 ,εχει δεικτη ιξωδους 190 που καπου διαβασα οτι απο μονο του αυτο το νουμερο δειχνει την ποιοτητα του λαδιου ,οσο μεγαλυτερο τοσο καλυτερο , HTHS >=3.5 και ΤΒΝ 11,3  και η τιμη του με αλλαγη ειναι 10€/λιτρο.

η θειικη τεφρα μας ενδιαφερει στα βενζινοκινητα?

 

 

Σε τι αμάξι θέλεις να το βάλεις?, πόσα χιλιόμετρα, κατανάλωση λαδιού, χρήση του αυτοκινήτου κτλ?

Link to comment
Share on other sites

πρώτα απ'όλα θέλω να ρωτήσω γενικά σαν λάδια αν είναι καλά τα liqui moly...

το αμάξι είναι polo 9n 1.4 75ps , δεν καιεί λάδι ,δεν το σκίζω ποτέ,διαδρομές κυρίως μέσα στην Αθήνα αλλά όχι τόσο πολύ σε κίνηση δλδ. εννοώ δεν πάω μ'αυτο στη δουλειά, 150000χλμ. εχει

Edited by chtos1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, chtos1 said:

πρώτα απ'όλα θέλω να ρωτήσω γενικά σαν λάδια αν είναι καλά τα liqui moly...

το αμάξι είναι polo 9n 1.4 75ps , δεν καιεί λάδι ,δεν το σκίζω ποτέ,διαδρομές κυρίως μέσα στην Αθήνα αλλά όχι τόσο πολύ σε κίνηση δλδ. εννοώ δεν πάω μ'αυτο στη δουλειά, 150000χλμ. εχει

μια χαρά λάδια έχει. αν όμως μέχρι τώρα βάζεις 5w30 vw 504 θα σου συνιστούσα να συνεχίζεις να βάζεις 5w30

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , Derv_7 said:

μια χαρά λάδια έχει. αν όμως μέχρι τώρα βάζεις 5w30 vw 504 θα σου συνιστούσα να συνεχίζεις να βάζεις 5w30

οι προδιαγραφες που δινει ειναι απο 500.00,501.01,502.00 μεχρι και 503.00

γι'αυτο λεω να βαλω 5w40 επειδη φτανω και τα 150000χλμ. και για το καλοκαιρι μηπως ειναι πολυ λεπτο?

βεβαια τα κραταω ολο το χρονο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.