Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

3 hours ago , chtos1 said:

οι προδιαγραφες που δινει ειναι απο 500.00,501.01,502.00 μεχρι και 503.00

γι'αυτο λεω να βαλω 5w40 επειδη φτανω και τα 150000χλμ. και για το καλοκαιρι μηπως ειναι πολυ λεπτο?

βεβαια τα κραταω ολο το χρονο

Εν τοιαύτη περιπτώσει πηγαίνεις σε 5W-40 χωρίς δισταγμό.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, geopro said:

Εν τοιαύτη περιπτώσει πηγαίνεις σε 5W-40 χωρίς δισταγμό.

ναι εννοείται οτι είναι μονόδρομος τα 5w40.

Σε αυτή την περίπτωση έχει πολλές επιλογές....

Τα Leichtlauf High Tech 5W-40  η τα Molygen 5w40 είναι μια χαρά.

Για να είσαι 100% σίγουρος οτι είναι γνήσια πήγαινε στον επίσημο εισαγωγέα https://www.skama.gr/Καταστήματα.aspx

 

Κάνει και πολύ καλες τιμές!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , geopro said:

Εν τοιαύτη περιπτώσει πηγαίνεις σε 5W-40 χωρίς δισταγμό.

γιατί με βάζεις να ανοίγω λεξικό τώρα! δλδ τι εννοείς , σε κάθε περίπτωση ή σ'αυτη την περίπτωση;!?!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , Derv_7 said:

ναι εννοείται οτι είναι μονόδρομος τα 5w40.

Σε αυτή την περίπτωση έχει πολλές επιλογές....

Τα Leichtlauf High Tech 5W-40  η τα Molygen 5w40 είναι μια χαρά.

Για να είσαι 100% σίγουρος οτι είναι γνήσια πήγαινε στον επίσημο εισαγωγέα https://www.skama.gr/Καταστήματα.aspx

 

Κάνει και πολύ καλες τιμές!

σ'αυτον πήρα τηλ  και βρήκα ένα λαδαδικο που αγοράζει από αυτόν...

κι αυτο ακριβως ήθελα να ρωτήσω επειδή η liqui moly βάζει κι αυτό το πρόσθετο molygen ή mos2 , τελικά αυτό είναι καλό ; το βάζει σε όλα τα λάδια ή μόνο εκεί που γράφει molygen?

 

Link to comment
Share on other sites

42 λεπτά πριν , chtos1 said:

γιατί με βάζεις να ανοίγω λεξικό τώρα! δλδ τι εννοείς , σε κάθε περίπτωση ή σ'αυτη την περίπτωση;!?!

εν τοιαύτη περιπτώσει

= σε τέτοια περίπτωση = αφού είναι έτσι τα πράγματα.

Edited by geopro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, chtos1 said:

σ'αυτον πήρα τηλ  και βρήκα ένα λαδαδικο που αγοράζει από αυτόν...

κι αυτο ακριβως ήθελα να ρωτήσω επειδή η liqui moly βάζει κι αυτό το πρόσθετο molygen ή mos2 , τελικά αυτό είναι καλό ; το βάζει σε όλα τα λάδια ή μόνο εκεί που γράφει molygen?

 

το βάζει έκει που λέει molygen

Για περισσότερες πληροφορίες πήγαινε στο site 

https://products.liqui-moly.com/molygen-new-generation-5w-40-8.html?___store=limo_b2b_com_el

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, βάζω τα τεχνικά χαρακτηριστικά δύο λαδιών 5W-30 με προδιαγραφές VW 507 00, για συγκρίσεις.

Ποιο βλέπετε καλύτερο και γιατί; Εμένα τουλάχιστον στα χαρτιά, δείχνει το δεύτερο ως ανώτερο.


Castrol Edge Professional III 5W-30 VW 507 00
Pour Point: -39 °C
Flash Point: 196 °C
Density 851 kg/m³ (0.851 g/cm³) at 15°C
Viskosity Index: 173
Viscosity: Kinematic: 66 mm2/s (66 cSt) at 40°C // 11,6 mm2/s (12 cSt) at 100°C
TBN: 6 mg KOH/gr

--------------------------------------------------------------

Liqui Moly Top Tech 4200 5W-30
Pour Point: -42 °C
Flash Point: 232 °C
Density 855 kg/m³ (0.855 g/cm³) at 15°C
Viskosity Index: 173
Viscosity: Kinematic: 70 mm2/s (70 cSt) at 40°C // 12,2 mm2/s (12,2 cSt) at 100°C
TBN: 8,5 mg KOH/gr4e8ac6faeb2e96d1796e2163acd009db.jpge33e8c7137f56a6df5e4ea9beebcbefa.jpg

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με βάση τα στοιχεία ανάμεσα σε καστρολ και liqui το 2ο με διαφορα είναι καλύτερο.
Αυτό που λέει παραπάνω το παιδί με τα καταστήματα που πουλάνε γνήσιο liqui είναι σημαντικό.
Εγώ βάζω το VALVOLINE SYNPOWER 5W30 XL III C3

Είναι 100% συνθετικό (πολύ σημαντικό), ελαφρώς πιο ρευστό στους 100 και 40 βαθμούς (άρα τσουλαει καλύτερα) ενώ εχει παρόμοιο index.
Το tbn είναι πιο χαμηλό αλλά με αλλαγές κάθε 1 χρόνο η 15.000χλμ δεν έχει πρόβλημα.
Με έβαλες όμως σε σκέψεις για το liqui γιατι είναι παρόμοιο και το να βρίσκεις καταστήματα να αγοράζεις γνήσιο λάδι είναι δέλεαρ ενώ έχει και καλή τιμή αν ισχύει το 40 ευρώ για 5λ

feb31bffb86cca7f039c4fd7927ad33b.jpg











  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχοντας δοκιμάσει και Castrol και Fuchs έχω καταλήξει ότι το Liqui Moly Top Tech 4200 5W-30 είναι καλύτερο και με διαφορά.

Ο ήχος του κινητήρα είναι πιο γλυκός και η καδένα σπανίως ακούγεται στην εκκίνηση και όποτε ακούγεται , ίσα ίσα που κροταλιζει , μόνο εγώ το ακούω , που λέει ο λόγος.

Όλα αυτά βέβαια μέχρι τις 8Κ χιλιόμετρα γιατί μετά κουράζεται.

Δεν καταρρέει αλλά κουράζεται.

Επίσης και ο βαθμός που το καίει είναι πολύ μικρότερος από τά άλλα.

Το έχω αλλάξει έως τις 12Κ μάξιμουμ.

Για περισσότερα είναι άξιος της μοίρας του κάποιος.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αν και ειμαι ασχετος απο αναλυσεις λαδιων διαβασα στο https://bobistheoilguy.com/forums/

διαφορες συγκρισεις που κανανε σε καινουρια λαδια και τα πραγματικα νουμερα διαφερουν λιγο απο αυτα που δινουν οι εταιρειες.

γενικα ομως ολα τα καλα λαδια ειναι περιπου ιδια, αν καταλαβα καλα το TBN ειναι το ζητουμενο , βεβαια οσο πιο πολυ TBN εχει τοσο πιο πολυ τεφρα αφηνει, γι'αυτο και στα low saps εχουν χαμηλο TBN ,οπως το MOBIL ESP 5w30 που εχει TBN νομιζω 5.5 αν θυμαμαι καλα!γενικα αυτο θεωρειται χαμηλο νουμερο αν καταλαβα καλα.

το liqui moly 5w40 που στα χαρτια δινει 11.3tbn στην πραγματικοτητα ειχε 9.2tbn! 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 που με ενδιαφέρει εμένα, έχει ΤΒΝ 8,5 και είναι υψηλότερο από το Castrol Edge Professional III 5W-30 (6), το Mobil 1 ESP Formula 5W-30 { οκτώ 8} και το Motul 8100 X-clean 5W-30 (7,2).

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk





Link to comment
Share on other sites

Άρα θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μειονέκτημα και κριτήριο που και αυτό πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, όσον αφορά τον υψηλό ή χαμηλό αριθμό TBN;

Link to comment
Share on other sites

Το tbn (total base number) είναι μια ένδειξη για το πόσο ικανό είναι το λάδι σου να ουδετεροποιήσει τα οξέα . Συνδέεται με το Tan (total acid number) . Όταν το Tan είναι ίσο ή μεγαλύτερο του tbn τότε πρέπει να κάνεις αλλαγή λαδιών. Το μίγμα σου πρέπει να έχει αλκαλικό περιβάλλον και όχι όξινο. Το όξινο περιβάλλον προκαλεί διαβρώσεις.

Τα οξέα (συνήθως) προέρχονται από τα καύσιμα και για αυτό παλιά τα λάδια για diesel είχαν πολύ υψηλό tbn γιατί το παλιό diesel ήταν πιο όξινο.Τα καινούργια καύσιμα λένε οτι έχουν πολύ χαμηλότερα επίπεδα θείου και δεν χρειάζεται υψηλό tbn στο λάδι μας.

Επίσης τα καινούργια λάδια έχουν χαμηλό Tbn γιατί πρέπει να είναι και low SAPS (Sulfated Ash, Phosphorus, and Sulfur).

Όσο περισσότερα saps έχουν τα πρόσθετα του λαδιού, τόσο μεγαλύτερο TBN έχει το λάδι μας (και όχι μόνο, για παράδειγμα βοηθάν και στην μεγαλύτερη ανθεκτικότητα του ιξώδες του λαδιού) αλλά συγχρόνως τα πολλά saps θα σου δημιουργήσουν πρόβλημα στο dpf και θα βλάψουν τον καταλύτη. Οπότε λάδια με TBN κοντά στο 6 είναι νορμαλ για κινητήρες ACEA C3 group (DPF, RPF). Πρέπει να κρατούνται οι ισορροπίες.

Τώρα, αναφορικά με το LM top tec 4200. Το έχουν αλλάξει πολύ πρόσφατα...Εγώ τώρα στο αμάξι έχω το παλιό LM top tec 4200 που είχε TBN=6,5. 

Το καινούργιο που αγόρασα έχει κανούργια spec με TBN=8.5 αλλά και με 2 καινούγια approvals .API SP (κανένα άλλο λάδι βασικού ανταγωνιστή έχει αυτή την προδιαγραφή) και BMW Longlife-04.Οπότε (νομίζω) οτι είναι οτι πρέπει για τους καινούργιους vw 504 00.

 

Edited by Derv_7
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites




Το tbn (total base number) είναι μια ένδειξη για το πόσο ικανό είναι το λάδι σου να ουδετεροποιήσει τα οξέα . Συνδέεται με το Tan (total acid number) . Όταν το Tan είναι ίσο ή μεγαλύτερο του tbn τότε πρέπει να κάνεις αλλαγή λαδιών. Το μίγμα σου πρέπει να έχει αλκαλικό περιβάλλον και όχι όξινο. Το όξινο περιβάλλον προκαλεί διαβρώσεις.

Τα οξέα (συνήθως) προέρχονται από τα καύσιμα και για αυτό παλιά τα λάδια για diesel είχαν πολύ υψηλό tbn γιατί το παλιό diesel ήταν πιο όξινο.Τα καινούργια καύσιμα λένε οτι έχουν πολύ χαμηλότερα επίπεδα θείου και δεν χρειάζεται υψηλό tbn στο λάδι μας.

Επίσης τα καινούργια λάδια έχουν χαμηλό Tbn γιατί πρέπει να είναι και low SAPS (Sulfated Ash, Phosphorus, and Sulfur).

Όσο περισσότερα saps έχουν τα πρόσθετα του λαδιού, τόσο μεγαλύτερο TBN έχει το λάδι μας (και όχι μόνο, για παράδειγμα βοηθάν και στην μεγαλύτερη ανθεκτικότητα του ιξώδες του λαδιού) αλλά συγχρόνως τα πολλά saps θα σου δημιουργήσουν πρόβλημα στο dpf και θα βλάψουν τον καταλύτη. Οπότε λάδια με TBN κοντά στο 6 είναι νορμαλ για κινητήρες ACEA C3 group (DPF, RPF). Πρέπει να κρατούνται οι ισορροπίες.

Τώρα, αναφορικά με το LM top tec 4200. Το έχουν αλλάξει πολύ πρόσφατα...Εγώ τώρα στο αμάξι έχω το παλιό LM top tec 4200 που είχε TBN=6,5. 

Το καινούργιο που αγόρασα έχει κανούργια spec με TBN=8.5 αλλά και με 2 καινούγια approvals .API SP (κανένα άλλο λάδι βασικού ανταγωνιστή έχει αυτή την προδιαγραφή) και BMW Longlife-04.Οπότε (νομίζω) οτι είναι οτι πρέπει για τους καινούργιους vw 504 00.

 



Καλημέρα, πολύ κατατοπιστικο το κείμενο σου.

Να συμπληρώσω ότι το συγκεκριμένο λάδι είναι ότι πρέπει και για τους κινητήρες VW με προδιαγραφές λαδιών VW 507 00.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 31/3/2021 at 11:09 ΜΜ, gousias said:

Άρα θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μειονέκτημα και κριτήριο που και αυτό πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, όσον αφορά τον υψηλό ή χαμηλό αριθμό TBN;

για diesel προδιαγραφες ναι εχουν χαμηλοτερο TBN.

προυποθεση να μην ειναι νοθευμενο το καυσιμο!

 

On 16/3/2019 at 1:08 ΜΜ, geopro said:

Τελικά αυτά τα ερωτήματα που αφορούν την συντήρηση και ειδικά τη λίπανση ενός αυτοκίνητου συνεχίζουν να αιωρούνται....
Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν συμμερίζομαι την λογική του να πηγαίνω by the book.
Αν ακολουθούσαμε το by the book θα κάναμε τα εξής:
Θα αλλάζαμε μπουζί κάθε 60K Κμ !!!
Θα αλλάζαμε λάδια κάθε 30Κ Κμ !!!
Θα αλλάζαμε βαλβολινη κιβωτίου κάθε ... ποτέ !


Η vw δεν έχει στόχο να κρατήσουμε το αυτοκίνητο της για 20 χρόνια , αυτό που θέλει είναι το στείλουμε για ανακύκλωση πολύ νωρίτερα.
Όσο το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης κάνουν τους Κινέζους σε ότι τους αναφέρουμε ως βλάβη.
Μετά το πέρας της εγγύησης αυτά που χαρακτήριζαν ως “φυσιολογική λειτουργία” μετατρέπονται ως δια μαγείας σε δαπανηρή βλάβη.
Παρόλα αυτά, θέλετε να πάμε by the book ? , ας το κάνουμε !
Ο gianniskar ως κάτοχος του νέου polo 1.0tsi 115 ρώτησε σχετικά για το λάδι μηχανής και  ποσταρησε σελίδες από το βιβλίο του κατασκευαστή (τις οποίες και δανείστηκα σε αυτό το ποστ).
Όλο το φόρουμ είναι γεμάτο από τέτοια ερωτήματα.
Πολλές από τις απαντήσεις κινούνται σε ένα συγκεκριμένο μήκος κύματος:
“Βάλε αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής , δηλαδή οδηγία vw508 (0w-20)
“Το καλό λάδι είναι το vw508 (0w-20)” , (παλαιότερα έλεγαν “Το καλό λάδι είναι το vw504 (5w-30)”
“Τα νέα μοτέρ της vw έχουν μικρές ανοχές και ζητούν ιδιαίτερα λεπτόρρευστο λάδι”

Από που προκύπτουν όλα αυτά ;
Δεν το έχω καταλάβει !
Ίσως στα σεμινάρια της vw να τα λένε αυτά και οι συμμετέχοντες να τα μεταφέρουν στους υπολοίπους.
Η vw είναι εταιρεία με βεβαρυμένο “ποινικό μητρώο” σχετικά με την ειλικρίνεια και ευσυνειδησία
Ας θυμηθούμε το πρόσφατο diesel-gate .
Για να επανέλθω στο θέμα του λιπαντικού , διαβάζοντας το βιβλίο του κατασκευαστή , βλέπω τα εξής:
Για σταθερό service (του τύπου κάθε 15Κ κμ ή ανά έτος , οποίο έρθει πρώτο) , ότι κάνει ο μέσος άνθρωπος δηλαδή, η οδηγία της vw είναι:
Για κινητήρα Χωρίς φίλτρο σωματιδίων η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο !

87069731_VW_POLO_OILspec_1.jpg.49ea182a60f75bf4d1dc47cba31bebf3.jpg


Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας των “μικρών ανοχών” που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20) σε ένα μάλλον κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα.
Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ.
Επιπρόσθετα η διαφορετική σύσταση των καυσίμων από την προβλεπόμενη αρκεί για να απαγορεύσει την χρήση λιπαντικών vw504 (5w-30) & vw508(0w-20)
Ποιος τα λέει αυτά ; Η ίδια η vw !

1581626716_VW_POLO_OILspec_2.jpg.cd2f41110392798c31ecc6c69bb13635.jpg


Με απλά λόγια, ειδικά η οδηγία  vw508(0w-20) , βασίζεται μόνο στο περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw

 

μαλλον δεν ειναι για τις μικρες ανοχες αλλα για τις μικρες αντοχες των βενζινοκινητηρων τουρμπο με 1000cc.

εχουν αλλαξει τις αναλογιες στα προσθετα των λαδιων για να ειναι καλυτερα για να τους μικρους τουρμπο ,για καλυτερη καταναλωση και ρυπους.παραδειγμα εχουν χαμηλωση το calcium και εχουν ανεβασει το magnisium για τις προαναφλεξεις και για να χαρακτηριζονται low saps εχουν και χαμηλο ΤΒΝ.

 

On 16/3/2019 at 2:59 ΜΜ, geopro said:

Αυτό για τα 30.000 Km το έχω διαβάσει ξανά εδώ μέσα και είχα την ελπίδα ότι ήταν μεμονωμένο περιστατικό.

Δεν υπάρχει λιπαντικό για 30.000 Km υπό φυσιολογικές συνθήκες , πόσο μάλλον για αντίξοες συνθήκες.

Τώρα όσον αφορά την αλλαγή πλεύσης των αντιπροσωπειών ας απαντήσουν οι ίδιοι ....

εχω δει αναλυση λαδιου στο bobistheoilguy με 29000χλμ , ηταν ενταξει τα λαδια...βεβαια η συμβουλη ηταν οτι τα λαδια αλλαζονται νωριτερα απο τα 30000χλμ! 

 

On 17/2/2020 at 10:01 ΜΜ, Μαστορας said:

Οι κατασκευαστες εχουν ως επαγγελμα ΝΑ ΠΟΥΛΑΝ ΑΜΑΞΙΑ . Αυτο εκαναν , κανουν και θα συνεχισουν να κανουν . Και θα κανουν οτι χρειαστει για να συνεχισουν να το κανουν .

οι κατασκευαστες φτιαχνουν οσο μπορουν καλυτερα αυτοκινητα , το marketing ειναι το επαγγελμα να τα πουλανε!

 

εχω φτασει 65 σελιδα ...για μενα ειναι αυτο , να θυμηθω που ειχα μεινει!:phew::sleep::hairy::geek:

 

On 25/2/2020 at 8:19 ΜΜ, TMESSOLO said:

  ωραια...και τι βλεπω στην ταπα και τι στην εξατμιση ;;

αμα καις πολυ λαδι η εξατμιση θα βγαζει ντουμανι ασπρο, τοτε θες επισκευη,αυτονοητο!

αμα βλεπεις μονο στον δεικτη οτι καιει λαδι για αρχη αλλαζεις λαδι

 

On 4/3/2020 at 10:56 ΜΜ, OMINUS said:

Πολύ καλά κάνεις και θέλεις να είσαι παρόν και το λέω αυτό προς όλους που διαβάζουν εδώ μέσα. 

 

Επειδή έχω βρεθεί σε πολλές περίεργες καταστάσεις σε αντιπροσωπείες (Και όχι μόνο σε VW) για χρεώσεις σε υποτιθέμενους ελέγχους που υποτίθεται ότι έχουν γίνει και δεν γίνονται ΠΟΤΈ! 

 

 

Αναφέρω μια εντελώς τυχαία περίπτωση.

 

Για όσους έχουν στο αμάξι τους ταμπουρά πίσω,  (και δυστιχως είστε η ποιο άτυχη σε αυτη την περίπτωση) να ξέρετε ότι στις αντιπροσωπείες ο έλεγχος γίνετε με τηλεπάθεια!!! Χωρίς καν να βγούνε η ζάντες σας.

 

Έχετε φάει χρεώσεις (Και το λέω γενικά) για ελέγχους σε ταμπουρά που ούτε καν τα έχουν δει.

πριν 20+ χρονια σε μια αντιπροσωπεια (δεν λεω ποια) ο συγεκριμενος ανθρωπος που ειχε την αντιπροσωπεια (δεν το εκαναν ολες οι αντιπροσωπειες αυτης της μαρκας) κρατουσε τα παλια μπουκαλια απο τα αυθεντικα λαδια που προεινε η αντιπροσωπεια και εβαζε μεσα φθηνοτερα αλλης μαρκας.

 

On 5/3/2020 at 6:55 ΜΜ, gianniskar said:

Πολύ καλο! Ποια οι γνώμη σας για λάδια που βγαίνουν ρουφηχτα? Μάστορα είναι καλό να μένουν τα λάδια μόνο 5.000 ? Κάπου διάβασα ότι το λιπαντικό θέλει περίπου 3.000 χιλιόμετρα να αναπτύξει τις ιδιότητες του στο 100 τις 100..

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

η μεγαλυτερη μαλακια που εχει γραφτει ποτε (οχι απο σενα!) 

τα λαδια απο τη στιγμη που θα μπουν στο αμαξι κανουν τη δουλεια τους.

με αναροφηση δεν βγαινουν ολα τα λαδια

Edited by chtos1
  • Like 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , chtos1 said:

η μεγαλυτερη μαλακια που εχει γραφτει ποτε (οχι απο σενα!) 

τα λαδια απο τη στιγμη που θα μπουν στο αμαξι κανουν τη δουλεια τους.

με αναροφηση δεν βγαινουν ολα τα λαδια

Όντως είναι αποπροσανατολισμός ο ισχυρισμός ότι το λιπαντικό χρειάζεται το χρόνο του για να αποδώσει τα μέγιστα.

Ακόμη και αν υπάρχει  ένα απειροελάχιστο ποσοστό  ωρίμανσης της τάξης του 5% αυτό είναι ανάξιο λόγου.

Όμως υπάρχει μια περίοδος προσαρμογής όταν αλλάζουμε τύπο και μάρκα λιπαντικού.

Τά μέταλλα και το λιπαντικό έχουν μια ιδιαίτερη σχέση όσον αφορά το φίλμ προστασίας που αναπτύσσεται.

Καλό θα ήταν να μην πιέζουμε για τα πρώτα 50-100km μετά από αλλαγή τύπου & μάρκας λαδιού έτσι ώστε να γίνει ομαλά η εναλλαγή από το ένα φίλμ στο άλλο.

Άλλωστε για να κρίνουμε σωστά ένα λιπαντικό αυτό πρέπει να γίνει μετά την δεύτερη αλλαγή της νέας μάρκας και όχι από την πρώτη αλλαγή.

Εδώ ένα motor clean θα βοηθήσει  στο "ξεκόλλημα" του προηγούμενου λιπαντικού.

Η χρήση του motor clean υπό προϋποθέσεις όμως.

Να χρησιμοποιηθεί μόνο σε καθαρούς κινητήρες.

Υπάρχει κίνδυνος να αποκολληθεί κανά χοντραδι και να φράξει καμιά δίοδο λίπανσης.

Edited by geopro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/3/2020 at 7:09 ΜΜ, Μαστορας said:

Διπλο ποστ . Καταγγελια !

:lol:

 

Α, και αυτο που εχω δεν εντοπιζεται . Δεν κραταει στοιχεια , ειναι απο φιλο κρακαρισμενο να συνδεεται αλλα να μην αφηνει καταλοιπα στους σερβερ της εταιριας . Κατσε στις μαργαριτες σου εσυ λοιπον και ασε τα περι ιντερνετ σε αλλους !

ο φιλος ειναι κρακαρισμενος ή ο σερβερ?! :fpc:κι αυτο με τα καταλοιπα στους σερβερ σε παρακαλω μη το ξαναπεις ,μην αρχισουμε να ψαχνουμε αν καιει λαδια ο σερβερ!:startle:

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , chtos1 said:

πριν 20+ χρονια σε μια αντιπροσωπεια (δεν λεω ποια) ο συγεκριμενος ανθρωπος που ειχε την αντιπροσωπεια (δεν το εκαναν ολες οι αντιπροσωπειες αυτης της μαρκας) κρατουσε τα παλια μπουκαλια απο τα αυθεντικα λαδια που προεινε η αντιπροσωπεια και εβαζε μεσα φθηνοτερα αλλης μαρκας.

για αυτό όταν κανονίζεις ραντεβού για servise πρέπει να είσαι πάνω από το κεφάλι τους...

 

και βέβαια από την αρχή ξεκαθαρίζεις ότι, οτιδήποτε βγεί από το αμάξι κατά την διάρκεια του service σε μια σακούλα μέσα και στον κάτοχο μετά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/2/2021 at 3:15 ΜΜ, Derv_7 said:

Ακόμα ένα λινκ που αφορά το API SP approval που πρέπει να υπάρχει για όλους εμάς που έχουμε χιλιάρια τουρμπάκια άμεσου ψεκασμού

 

https://www.mobil.com/en/lubricants/about-us/mobil-1/mobil-1-modern-engines/low-speed-pre-ignition-engine-protection

στο τελος εχει μια λιστα με ολα τα λαδια με προδιαγραφη API SP με ολα τα ιξωδη, οποτε αυτο που ενδιαφερει καποιον πρωτα απο ολα ειναι ειναι η προδιαγραφη API, μετα η προδιαγραφη κατακευαστη και μετα διαλεγει το ιξωδες.

 

 

κι εδω για τις αναλογιες λαδιων και τις προαναφλεξεις

https://pqia.org/2021/03/11/above-and-below-average/

Link to comment
Share on other sites

On 25/3/2021 at 9:51 ΠΜ, chtos1 said:

ηθελα να ρωτησω μια γνωμη για τα liqui moly γενικα σαν ονομα ...

συγκεκριμενα ομως για τα Leichtlauf High Tech 5W-40 με προδιαγραφη vw502.00 ,εχει δεικτη ιξωδους 190 που καπου διαβασα οτι απο μονο του αυτο το νουμερο δειχνει την ποιοτητα του λαδιου ,οσο μεγαλυτερο τοσο καλυτερο , HTHS >=3.5 και ΤΒΝ 11,3  και η τιμη του με αλλαγη ειναι 10€/λιτρο.

η θειικη τεφρα μας ενδιαφερει στα βενζινοκινητα?

 

 

τα liqui moly εχουν τις περισοτερες εγκρισεις για την μαρκα σου..αυτο και μονο λεει κατι..επισης εχουν για ημισυνθετικα ,ολα τους τα λαδια υψηλους δεικτες κατι που σημαινει οτι κανουν και για πιο σκληρη χρηση.

τωρα ,σωστα διαβασες.ο δεικτης που μας ενδιαφερει περισοτερο στο λαδι ειναι το κινηματικο ιξωδες δλδ. το 190 οπως ειπες που ειναι πολυ καλος.αυτος ο δεικτης δειχνει ποσο ανθεκτικο ειναι το λαδι πριν αρχισει να σπαει μεσα απο τις εναλλαγες θερμοκρασιων που δημιουργουνται στον κινητηρα σου.οποτε οσο πιο υψηλος τοσο καλυτερος.και τοσο καλυτερης ποιοτητας το λαδι .μετα κοιταμε ως πιο σημαντικο το σημειο βρασμου.αν ειναι πανω απο 230 ειναι οτι καλυτερο ,αντεχει παλι για τον ιδιο λογο στις σκληρες χρησεις ,ειτε ειναι για κινητηρα που βραζει μεσα στην πολη,ειτε για κινητηρα που οδηγειται στο οριο σε εθνικες οδους.

τωρα το ΤΒΝ αν παρεις προδιαγραφη εκτος full saps ειναι μεγαλυτερο γιατι δινει περισοτερη σημασια στην προστασια των αντιτριβικων προσθετων,ενω αν εχει low saps τοτε δινει σημασια στην οικονομια καυσιμου και καθαροτητα του κινητηρα και του περιβαλλοντος οποτε εχει χαμηλο ΤΒΝ  λογω οτι τα προσθετα στοχευουν εκει.

μην κοιτας τοσο πολυ αυτον τον δεικτη γιατι και στις 2 κατηγοριες ειναι σχεδον στανταρ οποτε δεν εχει μεγαλες αποκλισεις στην καθε μια κατηγορια μεταξυ τους.απλα μπορει και μεταξυ ιδιων ΤΒΝ να υπαρχει διαφορα στο ποσο γρηγορα το χανει το ενα με το αλλο σε συγκριση.ειναι λεπτομερειες που δεν μπορεις να τις γνωριζεις εκ των προτερων και μην το κοιτας τοσο.οπως και το HTHS, το ιδιο ισχυει.

εσυ και οποιοδηποτε αλλος για επιλογη λαδιου ,κοιτας μονο το κινηματικο ιξωδες ,το  ανωτερο σημειο βρασμου και αν θελεις περισοτερη προστασια κινητηρα full saps η΄περισοτερη οικονομια και καθαροτητα καυσιμου low saps,με την προυποθεση οτι ο κατασκευαστης καλυπτει και τις 2 προδιαγραφες.

 

 ολα τα αλλα-δεικτες- ειναι λεπτομερειες που δεν εχουν τοσο σημασια για τον μεσο οδηγο.

 

On 26/3/2021 at 8:35 ΠΜ, chtos1 said:

οι προδιαγραφες που δινει ειναι απο 500.00,501.01,502.00 μεχρι και 503.00

γι'αυτο λεω να βαλω 5w40 επειδη φτανω και τα 150000χλμ. και για το καλοκαιρι μηπως ειναι πολυ λεπτο?

βεβαια τα κραταω ολο το χρονο

 

αν δεν εχεις προβλημα ,συνεχιζεις με 5-30..αν αρχισει και καιει αρκετα τοτε πας 3-40..το θεμα δεν ειναι καλοκαιρι η΄χειμωνας ,μονο, αλλα τι οδηγηση κανεις σαυτην την εποχη..αν το σκιζεις σε ταξιδια τοτε ναι καλυτερα να πας σε 5-40..αν πας νορμαλ ακομα και σε ταξιδια και δεν καις και λαδι τοτε δεν χρειαζεται να αλλαξεις γιατι δεν θα ανεβεις πανω απο 110 βαθμους μεσα στο μοτερ..και φυσικα αλλαγη μεχρι 10-12000 χιλ.

 

 

 

On 31/3/2021 at 10:38 ΜΜ, topmar said:

Το Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 που με ενδιαφέρει εμένα, έχει ΤΒΝ 8,5 και είναι υψηλότερο από το Castrol Edge Professional III 5W-30 (6), το Mobil 1 ESP Formula 5W-30 { οκτώ 8} και το Motul 8100 X-clean 5W-30 (7,2).

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




 

 

εχω διαβασει πολυ για τα λαδια,μηνες..σαν χομπυ ενα πραγμα..ενα συμπερασμα που βγηκε απο χρηστες και αλλων εταιρειων αυτοκινητων ειναι οτι τα Liqui Moly  αποδιδουν  καλυτερα στα VW..αν δειτε και στις προδιαγραφες,νορμες εξω απο το μπουκαλι για τις μαρκες που συστηνονται, τα περισοτερα μπουκαλια γραφουν για VW.

ειμαι σιγουρος οτι εισαι ο ιδιος που ειχε και το πολυ ομορφο 3αρι πριν λιγα χρονια,καθοτι διαβαζα και το αντιστοιχο φορουμ της μαρκας..οποτε θυμαμαι οτι ειχες μια μετρια εμπειρια εκει απο αυτα τα λαδια.εδω μην φοβασαι δεν θα τα καψει..τα Motul ειναι καλα λαδια αλλα δεν ειναι 100% συνθετικα οπως γραφουν ,πλεον, ειναι ημισυνθετικα οπως ολα απλα καποια εχουν και εστερες,οχι το συγκεκριμενο.επισης πολλες φορες λενε ψεμματα για τις προδιαγραφες  ΤΒΝ, ειδικα η συγκεκριμενη.τα Mobil 1 ESP Formula 5W-30 ειναι πολυ καλα λαδια.πλεον και αυτα δεν ειναι οπως παλια το φωσφοριζε πρασινο απο εξω ηταν φουλ συνθετικο,το νεο ειναι ημισυνθετικο .κρινοντας ομως απο την συνθεση του εχει και εστερες η' λιγο pao,οποτε ειναι καλα λαδια αλλα οχι πλαι πανω απο 12.000 χιλ για να εισαι σιγουρος.

 

On 2/4/2021 at 11:47 ΜΜ, chtos1 said:

εχω δει αναλυση λαδιου στο bobistheoilguy με 29000χλμ , ηταν ενταξει τα λαδια...βεβαια η συμβουλη ηταν οτι τα λαδια αλλαζονται νωριτερα απο τα 30000χλμ! 

 

εχω δει πολλες αναλυσεις απο blackstone .σε διαφορα σαιτ ,μαλλο και εκει απο αυτην θα ηταν.σε καμμια αναλυση δεν ειδα λαδι πανω απο 15.000 χιλ να εχει  ΤΒΝ πανω απο 2,5 που σημαινει οτι το λαδι αρχιζει και σπαει.

 

εκτος αν ηταν καποιο αμερικανικο.τα αμερικανικα amsoil,torco,redline,ειναι φουλ συνθετικα,100%, οπως λενε αλλοι ,και ειναι τα μοναδικα στην αγορα που το εχουν.ολα τα αλλα ειναι ημισυνθετικα καλης ποιοτητας βεβαια για μεχρι 12.000 χιλ. ενω τα αμερικανικα πανε και μεχρι 24.000 ανετα η΄2 χρονια σε νορμαλ οδηγηση βεβαια και καταστασεις οδηγησης.

 

 

 

On 3/4/2021 at 5:29 ΜΜ, OMINUS said:

για αυτό όταν κανονίζεις ραντεβού για servise πρέπει να είσαι πάνω από το κεφάλι τους...

 

και βέβαια από την αρχή ξεκαθαρίζεις ότι, οτιδήποτε βγεί από το αμάξι κατά την διάρκεια του service σε μια σακούλα μέσα και στον κάτοχο μετά

για το δευτερο δεν ειμαι και σιγουρος εκτος αν εχεις κρατησει παρτ αριθμο πριν..γιατι μπορει να σου δωσει π.χ μπουζι απο αλλον και να μην το ξερεις..για το πρωτο αφου απαγορευεται ,αν μιλας για αντιπροσωπεια ,πως γινεται?

Edited by alex12
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

εγώ για αυτό όταν πάω σε αντιπροσωπεία όλα αυτά τα χρόνια όταν έφερναν τα ανταλλακτικά κρατούσα τους κωδικούς από της συσκευασίες από τα κουτιά.

 

το να είσαι παρών γίνεται στης εργασίες γίνεται, εγώ όταν πάω σε αντιπροσωπεία αυτός είναι ο πρώτος διάλογος που έχω 

 

σου φέρνω το αμάξι αρκεί να είμαι παρόν σε όλες της εργασίες ΘΕΣ καλός δεν θέλεις κανένα πρόβλημα ο επόμενος.

 

πρόσεξε να είμαι παρόν όχι μέσα στα πόδια του.

 

εγώ αυτό κάνω και όλα αυτά τα χρόνια μια χαρά αποτελέσματα μου έχει φέρει.

 

είναι στο χέρι του κάθε ένα απο εσάς το πώς θα χειριστεί το θέμα αυτό στο να είναι παρόν στα service.

 

 

άσε που πλέον έχουν βάλει τζαμαρία στης αίθουσες και βλέπεις όλο το συνεργείο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

οκ, κατανοητο και εγω ετσι το σκεφτομαι καπως....ναι και στην τζαμαρια..σωστο..αλλα ..αν ο χωρος ειναι μεγαλος ,που συνηθως ειναι στις αντιπροσωπειες,και εισαι πισω απο τζαμαρια ..και βλεπεις τι κανει ο τεχνιτης στο βαθος..ξερεις ομως επειδη ειναι μακρια και το κρυβουν τα αλλα αμαξια τι ακριβως μπορει να βαζει?αν οπως ειπε καποιος παει πισω και βαζει ενα μπουκαλι απο παλια λαδι και κανει οτι το ανοιγει εκεινη την στιγμη και στα βαζει? επσιης μεσα στο συνεργειο απαγορευεουν λενε λογω ευρωπαικων οδηγιων να μπεις για λογους ασφαλειας.σε περιπτωση που λες οχι μεσα στα ποδια τους ποσο μακρια εισαι? γιατι μεσα στο συνεργειο που ειναι μεγαλος χωρος δεν αφηνουν,αρα παλι απο εξω θα εισαι και θα κοιτας φανταζομαι ειτε τζαμαρια ειτε  χωρις,διπλα στην εισοδο ..οποτε παλι τι ορατοτητα να εχεις? ισως του κρατας σε εκρηγορση για να μην σου κανουν στραβη αλλα πσοο κοντα εισια..το λεω γιατι και εγω το προσπαθω αλλα ματαια..μεσα με τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν , alex12 said:

οκ, κατανοητο και εγω ετσι το σκεφτομαι καπως....ναι και στην τζαμαρια..σωστο..αλλα ..αν ο χωρος ειναι μεγαλος ,που συνηθως ειναι στις αντιπροσωπειες,και εισαι πισω απο τζαμαρια ..και βλεπεις τι κανει ο τεχνιτης στο βαθος..ξερεις ομως επειδη ειναι μακρια και το κρυβουν τα αλλα αμαξια τι ακριβως μπορει να βαζει?αν οπως ειπε καποιος παει πισω και βαζει ενα μπουκαλι απο παλια λαδι και κανει οτι το ανοιγει εκεινη την στιγμη και στα βαζει? επσιης μεσα στο συνεργειο απαγορευεουν λενε λογω ευρωπαικων οδηγιων να μπεις για λογους ασφαλειας.σε περιπτωση που λες οχι μεσα στα ποδια τους ποσο μακρια εισαι? γιατι μεσα στο συνεργειο που ειναι μεγαλος χωρος δεν αφηνουν,αρα παλι απο εξω θα εισαι και θα κοιτας φανταζομαι ειτε τζαμαρια ειτε  χωρις,διπλα στην εισοδο ..οποτε παλι τι ορατοτητα να εχεις? ισως του κρατας σε εκρηγορση για να μην σου κανουν στραβη αλλα πσοο κοντα εισια..το λεω γιατι και εγω το προσπαθω αλλα ματαια..μεσα με τιποτα.

εγώ εκεί που πάω για servise είμαι δίπλα από το αμάξι.

άντε να σου πω ένα μέτρο.

 

είναι στο πώς θα το χειριστείς και στο πώς θα σε δούνε.

 

εγώ, εξήγησα το τι κάνω από εκεί και πέρα ο καθένας πράττει ανάλογα...

 

με τα δικά μου λεφτά δεν θα μου κάνουν κουμάντο αυτή

 

αυτή καλά κάνουν και τα λένε, κάτι θα πρέπει να πουν και αυτή για να είχαμε να λέγαμε

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

και εγω το ιδιο θελω αλλα μεχρις στιγμης δεν το εχω καταφερει..καλα και αυτοι θα σου πουν και εμεις ετσι δουλευουμε..βασικα δεν εχουν δικιο τελειως αλλα ενα δικιο το εχουν..σκεψουν να ηταν περιπου 10 αυτοκινητα μεσα για σερβις με 10 τεχνικους και 10 ιδιοκτητες μεσα στον ιδιο χωρο,ειναι αβολο για εναν επαγγελματια να δουλεψει,θελουν την ησυχια τους..αλλα δεν απαγορευεται οπως λενε..ειναι χαζομαρα..δλδ. αμα πας σε ενα συνεργειο της γειτονιας θα σου πει απαγορευεται να εισαι μεσα? ειναι ολα θεμα αγορας και προσφορας..σε ορισμενες αντιπροσωπειες δεν εχουν αναγκη και δεν το κανουν,στην δικη σου ισως να σε εχουν αναγκη...

εγω παντως ετσι κιαλλιως τους παρατησα γιατι ηταν και ακριβοι και πηγα σε ενα εξειδικευμενο που και πιο οικονομικα ειναι και ειμαι και διπλα ακριβως στο 1 μετρο και δεν τεθηκε ποτε θεμα απο αυτους,ας εθεταν και την εκανα για αλλου..και τα ανταλλακτικα τα αγοραζω εγω και τα παω..δεν εχω καμμια εμπιστοσυνη πλεον..μιλουσα με ενα τεχνιτη νεο απο αλλο γενικο συνεργειο και μου ειπε οτι δυστυχως εχει γινει πολυ συχνο το φαινομενο των κακων τεχνιτων και της απατεωνιας και υπαρχει πολυς κοσμος δυσαρεστημενος και εκνευρισμενος..

αλλα ειμαστε εκτος θεματος,παρενθεση..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.