Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

On 25/3/2021 at 9:51 ΠΜ, chtos1 said:

η θειικη τεφρα μας ενδιαφερει στα βενζινοκινητα?

 

Η τέφρα δεν προστίθεται στο λιπαντικό κατά την παραγωγή του , όπως νομίζουν κάποιοι.

Δεν προϋπάρχει η τέφρα  φωσφόρου και θείου (Sulfated ash) μέσα στο λιπαντικό.

Μπορείτε να τα διαβάζεται από εδώ.


Η τέφρα δημιουργείται, όταν το καίει το λιπαντικό και ειδικότερα καίγονται κάποια πολύ χρήσιμα πρόσθετα όπως τα αντιοξειδωτικα, καθαριστικά ,αντιτριβικα κλπ.
Στην προδιαγραφή vw504(5w30) & ειδικά στην  vw508(0w-20)  αναγκάζονται να μειώσουν την περιεκτικότητα αυτών των πολύ χρήσιμων προσθέτων για να επιτύχουν χαμηλά SAPS levels και να εξυπηρετήσουν τα φίλτρα σωματιδίων, (αν υπάρχουν) ,είς βάρος της μακροζωίας του κινητήρα όμως.

Πάντως ένα low saps 5W-40 δεν θα προβληματίσει ένα φίλτρο σωματιδίων ,ειδικά αν δεν καίει λάδια.

Το φίλτρο σωματιδίων έχει ήδη προβλήματα από μόνο του και ένα low saps 5W-40 δεν θα δυσκολέψει περισσότερο την κατάσταση.

Η ποιότητα των καυσίμων είναι ο μεγάλος ένοχος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



εχω διαβασει πολυ για τα λαδια,μηνες..σαν χομπυ ενα πραγμα..ενα συμπερασμα που βγηκε απο χρηστες και αλλων εταιρειων αυτοκινητων ειναι οτι τα Liqui Moly  αποδιδουν  καλυτερα στα VW..αν δειτε και στις προδιαγραφες,νορμες εξω απο το μπουκαλι για τις μαρκες που συστηνονται, τα περισοτερα μπουκαλια γραφουν για VW.
ειμαι σιγουρος οτι εισαι ο ιδιος που ειχε και το πολυ ομορφο 3αρι πριν λιγα χρονια,καθοτι διαβαζα και το αντιστοιχο φορουμ της μαρκας..οποτε θυμαμαι οτι ειχες μια μετρια εμπειρια εκει απο αυτα τα λαδια.εδω μην φοβασαι δεν θα τα καψει..τα Motul ειναι καλα λαδια αλλα δεν ειναι 100% συνθετικα οπως γραφουν ,πλεον, ειναι ημισυνθετικα οπως ολα απλα καποια εχουν και εστερες,οχι το συγκεκριμενο.επισης πολλες φορες λενε ψεμματα για τις προδιαγραφες  ΤΒΝ, ειδικα η συγκεκριμενη.τα Mobil 1 ESP Formula 5W-30 ειναι πολυ καλα λαδια.πλεον και αυτα δεν ειναι οπως παλια το φωσφοριζε πρασινο απο εξω ηταν φουλ συνθετικο,το νεο ειναι ημισυνθετικο .κρινοντας ομως απο την συνθεση του εχει και εστερες η' λιγο pao,οποτε ειναι καλα λαδια αλλα οχι πλαι πανω απο 12.000 χιλ για να εισαι σιγουρος.


Καλησπέρα, ναι, είχα αρνητική εμπειρία, γύρω στο μισό λίτρο κατανάλωση στα 5.000ΚΜ χρήσης, την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα στο προηγούμενο μου BMW E90 320d, γιαυτό και δεν το έβαλα ξανά.

Θα το δοκιμάσω σε αυτό που έχω τώρα, στην επόμενη αλλαγή σε 3 μήνες και βλέπουμε για μετά, αν είναι έτσι όπως τα λες.

Υ.Γ : με ποιο nickname ήσουν εκεί;



Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι.

 

Ποιά είναι γνώμη σας για τα λάδια της SHELL??

 

Και συγκεκριμένα για αυτά 

 

https://shell.petropoulos.com/products/helix-ultra-5w-40/

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Το vw504 5w30 και το 0w40 helix ultra ειναι καλά λάδια τα έχω βάλει σε μοτέρ Tsi και Tfsi gen1-2 πριν χρόνια >7-8.

Αγορασμένα απο εισαγωγεα ή απο levoil

Σε μοτέρ με χιλιόμετρα δεν μου άρεσε η χροιά του κινητήρα, ενώ σε καινούργια ήταν πιο γλυκιά η λειτουργία.

Πλέον έχω να βάλω χρόνια


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

alex12 ευχαριστω για την αναλυτικη απαντηση καλυφθηκα πληρως!

ειχα καταληξει στα LM hightech 5w40 ή στα motul 8100x-cess 5w40, τελικα με "αμπε-μπα-μπλομ" εβαλα τα  motul ! 

με τα mobil esp 5w30 εκανε σαν τρακτερ! δεν ξερω αν ειναι και ψυχολογικο αλλα τωρα "κουδουνιζει"  κανονικα σαν τα παλια vw...!:p

Edited by chtos1
Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα να εβαζες xclean + απο motul.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν , nikdev said:

Καλυτερα να εβαζες xclean + απο motul.


Sent from my iPhone using Tapatalk

το ειχα δει κι αυτο αλλα δεν ειχε approval vw502 ,το προτεινουν περισσοτερο για παλιους ντιζελ 

Link to comment
Share on other sites

Το xclean εχει κανονικα vw 502 το xcess που εβαλες ειναι υποδεεστερο.

Φυσικα και κανει και για μοτερ βενζινης και οχι περισσοτερο για «παλια» diesel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , geopro said:

Η τέφρα δεν προστίθεται στο λιπαντικό κατά την παραγωγή του , όπως νομίζουν κάποιοι.

Δεν προϋπάρχει η τέφρα  φωσφόρου και θείου (Sulfated ash) μέσα στο λιπαντικό.

Μπορείτε να τα διαβάζεται από εδώ.


Η τέφρα δημιουργείται, όταν το καίει το λιπαντικό και ειδικότερα καίγονται κάποια πολύ χρήσιμα πρόσθετα όπως τα αντιοξειδωτικα, καθαριστικά ,αντιτριβικα κλπ.
Στην προδιαγραφή vw504(5w30) & ειδικά στην  vw508(0w-20)  αναγκάζονται να μειώσουν την περιεκτικότητα αυτών των πολύ χρήσιμων προσθέτων για να επιτύχουν χαμηλά SAPS levels και να εξυπηρετήσουν τα φίλτρα σωματιδίων, (αν υπάρχουν) ,είς βάρος της μακροζωίας του κινητήρα όμως.

Πάντως ένα low saps 5W-40 δεν θα προβληματίσει ένα φίλτρο σωματιδίων ,ειδικά αν δεν καίει λάδια.

Το φίλτρο σωματιδίων έχει ήδη προβλήματα από μόνο του και ένα low saps 5W-40 δεν θα δυσκολέψει περισσότερο την κατάσταση.

Η ποιότητα των καυσίμων είναι ο μεγάλος ένοχος.

 

αψογη απαντηση!

 

11 hours ago , topmar said:


 

 


Καλησπέρα, ναι, είχα αρνητική εμπειρία, γύρω στο μισό λίτρο κατανάλωση στα 5.000ΚΜ χρήσης, την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα στο προηγούμενο μου BMW E90 320d, γιαυτό και δεν το έβαλα ξανά.

Θα το δοκιμάσω σε αυτό που έχω τώρα, στην επόμενη αλλαγή σε 3 μήνες και βλέπουμε για μετά, αν είναι έτσι όπως τα λες.

Υ.Γ : με ποιο nickname ήσουν εκεί;



Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

 

bimmerm

 

10 hours ago , OMINUS said:

Να ρωτήσω κάτι.

 

Ποιά είναι γνώμη σας για τα λάδια της SHELL??

 

Και συγκεκριμένα για αυτά 

 

https://shell.petropoulos.com/products/helix-ultra-5w-40/

 

τα λαδια της SHELL παραγονται πλεον απο το 2015 με τεχνολογια gas to liquid ..δεν προερχονται απο υδρογοναθρακες οπως η πλειοψηφια,σχεδον ολα τα ημισυνθετικα,αλλα απο μια μεθοδο απο αεριο.ειναι φυσικα τα πιο καθαρα λαδια για τον κινητηρα και εχουν πολυ καλους δεικτες στο σημειο βρασμου και κινηματικο ιξωδες ..η bmw απο το 2015 εχει συμφωνια και βαζει στα μπουκαλια της αυτο λαδι..αλλα δεν με τρελλαναν..

 

εχω αναμικτες εντυπωσεις ,ιδιες με του φιλου nikdev...δεν το συνιστω..

 

38 λεπτά πριν , chtos1 said:

alex12 ευχαριστω για την αναλυτικη απαντηση καλυφθηκα πληρως!

ειχα καταληξει στα LM hightech 5w40 ή στα motul 8100x-cess 5w40, τελικα με "αμπε-μπα-μπλομ" εβαλα τα  motul ! 

με τα mobil esp 5w30 εκανε σαν τρακτερ! δεν ξερω αν ειναι και ψυχολογικο αλλα τωρα "κουδουνιζει"  κανονικα σαν τα παλια vw...!:p

 

ναι αυτο με τα mobil esp το διαβασα και εγω οτι συμβαινει σε πολλους..δεν ξερω αλλα δεν εχω βαλει ποτε αυτην την μαρκα και ουτε προκειται..

 

motul x-cess 5-40 ειναι ενα λαδι στο οποιο ορκιζονται πολλοι! γενικα η motul εχει δημιουργησει ενα καλο brand name και οχι αδικα.παλαιοτερα ειχε καλυτερη ποιοτητα οπως ειπα..τωρα τα πιο διασημα λαδια της ειναι αυτο και το αγωνιστικο το εστερικο ,απο τα πρωτα καλα λαδια στην ιστορια..το motul 8100x-cess 5w40 ειναι καλο λαδι γιατι πλεον ειναι δυσκολο να βρεις και μεγαλη ποικιλια 5-40...ολες σχεδον οι εταιρειες στρεφονται σε πιο ψιλα λαδια να προτεινουν ,βλεπε 5-30,για τους κινητηρες τους λογω ανοχων και οικονομιας καυσιμων ,εξου και τα πρωτα 5-20,0-20..επειδη ομως καταλαβαν οτι παραειναι ψιλα καποιες εταιρειες αρχιζουν σιγα-σιγα και βγαζουν χοντρα 5-30 οπως η castrol..ετσι εχεις ψιλο λαδι που αντεχει και μια παραπανω πιεση σε σκληρη χρηση και εξωτερικες θερμοκρασιες ελλαδας,αν και μπορει να μην εχει πολυ σχεση αυτη με το λαδι.

 

γενικα ομως τα 5-30 και τα 5-40 των διαφορων εταιρειων δεν εχουν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους.τωρα πλεον ολες οι εταιρειες κανουν πολυ καλα λαδια και ειναι ισοτιμες..απο εκει και περα ειναι πως θα κατσει στο καθε αυτοκινητο και τον οδηγο..οπως ας πουμε για τα σελ η' τα μομπιλ που ειπαμε πιο πανω..εχω γνωστους που ορκιζονται σαυτα,εγω δεν τα γουσταρω..

 

αυτο που πρεπει να προσεχουμε ειναι οτι καποιες εταιρειες οπως ειπωθηκε στην πραξη λενε ψεμματα...η' μπορει να αλλαξουν τους δεικτες τους στην συνταγη τους και επομενως καποιος που αγοραζε ενα λαδι με ιξωδες 190 ,να συνεχιζει να το αγοραζει χρονια αλλα να μην γνωριζει οτι καποια στιγμη η εταιρεια το εχει κατεβασει στα 160 π.χ..αυτο συνεβη ας πουμε στα μομπιλ 5-30..οποτε καλο ειναι καθε χρονο πριν αγορασουμε το λαδι που θελουμε να δουμε το τεχνικο φυλαδιο με τα χαρακτηριστικα του στην σελιδα της εταιρειας.συνηθως μια εταιρεια κανει την αλλαγη και μετα ο ανταγωνισμος ακολουθει..π.χ η castrol ανοιξε περσυ τον χορο και εφτιαξε λαδι 5-30 με 190 κινηματικο ιξωδες και 220 σημειο βρασμου και ακολουθησαν η lm και τωρα η motul

π.χ το motul x-cess 5-40 εχει πλεον ανανεωθει και εχει βγει με καλυτερα χαρακτηριστικα στους δεικτες και στο σημειο βρασμου και στο κινηματικο ιξωδες ..ειναι το νεο motul x-cess 5-40 gen 2..απλα μεχρις στιγμης δεν το κυκλοφορουν στην ελληνικη αγορα ,δεν γνωριζω γιατι και δεν ενδιαφερθηκα..

 

19 λεπτά πριν , nikdev said:

Το xclean εχει κανονικα vw 502 το xcess που εβαλες ειναι υποδεεστερο.

Φυσικα και κανει και για μοτερ βενζινης και οχι περισσοτερο για «παλια» diesel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

θα ελεγα διαφορετικο και οχι υποδεεστερο γιατι στοχευουν σε διαφορετικη χρηση.αναγκη του οδηγου..το εξηγησαμε πιο πανω..παντως και το xclean εχει βγαλει νεο λαδι ,το xclean gen 2  με ακομα πιο δυνατα χαρακτηριστικα που επισης δεν εχει κυκλοφορησει ακομα..

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 8/4/2021 at 11:26 ΜΜ, geopro said:

Η τέφρα δεν προστίθεται στο λιπαντικό κατά την παραγωγή του , όπως νομίζουν κάποιοι.

Δεν προϋπάρχει η τέφρα  φωσφόρου και θείου (Sulfated ash) μέσα στο λιπαντικό.

Μπορείτε να τα διαβάζεται από εδώ.


Η τέφρα δημιουργείται, όταν το καίει το λιπαντικό και ειδικότερα καίγονται κάποια πολύ χρήσιμα πρόσθετα όπως τα αντιοξειδωτικα, καθαριστικά ,αντιτριβικα κλπ.
Στην προδιαγραφή vw504(5w30) & ειδικά στην  vw508(0w-20)  αναγκάζονται να μειώσουν την περιεκτικότητα αυτών των πολύ χρήσιμων προσθέτων για να επιτύχουν χαμηλά SAPS levels και να εξυπηρετήσουν τα φίλτρα σωματιδίων, (αν υπάρχουν) ,είς βάρος της μακροζωίας του κινητήρα όμως.

Πάντως ένα low saps 5W-40 δεν θα προβληματίσει ένα φίλτρο σωματιδίων ,ειδικά αν δεν καίει λάδια.

Το φίλτρο σωματιδίων έχει ήδη προβλήματα από μόνο του και ένα low saps 5W-40 δεν θα δυσκολέψει περισσότερο την κατάσταση.

Η ποιότητα των καυσίμων είναι ο μεγάλος ένοχος.

εννοώ αν μας ενδιαφέρει για τον καταλύτη στα βενζινοκίνητα ή απλά κοιτάμε για μεγαλύτερο TBN;

 

νομιζω σε ολες τις εταιριες τα πραγματικα νουμερα διαφερουν λιγο

εδω η VOA απο  LM hightech 5w40 https://bobistheoilguy.com/forums/threads/liquimoly-leichtlauf-high-tech-5w40.320736/

κι εδω τα στοιχεια που δινει η liqui moli https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000330/3863-LeichtlaufHighTech5W-40-45.0-el.pdf

 

η VOA απο x-cess 5w40 (κατω εχει και αναλυση απο το 2018) https://bobistheoilguy.com/forums/threads/voa-motul-8100-x-cess-5w40.252563/

και απο το σαιτ της motul https://d23zpyj32c5wn3.cloudfront.net/images/product_descriptions/technical_data_sheets/52/8100_X-cess_5W-40_(GB).pdf?1579102582

 

 

 

VOA για το shell helix ultra 5w40 προδιαγραφη sn plus ,που ρωταει ο ominus αν ειναι καλα https://bobistheoilguy.com/forums/threads/shell-helix-ultra-5w-40-new-2019-sn-plus-a3-b4-229-5.315256/

 

On 8/4/2021 at 5:39 ΜΜ, alex12 said:

 

εχω δει πολλες αναλυσεις απο blackstone .σε διαφορα σαιτ ,μαλλο και εκει απο αυτην θα ηταν.σε καμμια αναλυση δεν ειδα λαδι πανω απο 15.000 χιλ να εχει  ΤΒΝ πανω απο 2,5 που σημαινει οτι το λαδι αρχιζει και σπαει.

 

εκτος αν ηταν καποιο αμερικανικο.τα αμερικανικα amsoil,torco,redline,ειναι φουλ συνθετικα,100%, οπως λενε αλλοι ,και ειναι τα μοναδικα στην αγορα που το εχουν.ολα τα αλλα ειναι ημισυνθετικα καλης ποιοτητας βεβαια για μεχρι 12.000 χιλ. ενω τα αμερικανικα πανε και μεχρι 24.000 ανετα η΄2 χρονια σε νορμαλ οδηγηση βεβαια και καταστασεις οδηγησης.

 

ενταξει κανενας δεν προτεινει τοσο μεγαλες αλλαγες απλα εδω βαζω μια αναλυση που ο αλλος τα αλλαξε σε 34000χλμ. με TBN 3.1 , βεβαια δεν εχει το TAN που εκει δειχνει αν ηθελε αλλαγη το λαδι! https://bobistheoilguy.com/forums/threads/mobil1-new-life-0w-40-21-000-mi-2009-clio-d4f784.324461/

παρολαυτα τον παροτρυνουν  να παει στα 36000χλμ!:bbq:

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, OMINUS said:

εγώ για αυτό όταν πάω σε αντιπροσωπεία όλα αυτά τα χρόνια όταν έφερναν τα ανταλλακτικά κρατούσα τους κωδικούς από της συσκευασίες από τα κουτιά.

 

το να είσαι παρών γίνεται στης εργασίες γίνεται, εγώ όταν πάω σε αντιπροσωπεία αυτός είναι ο πρώτος διάλογος που έχω 

 

σου φέρνω το αμάξι αρκεί να είμαι παρόν σε όλες της εργασίες ΘΕΣ καλός δεν θέλεις κανένα πρόβλημα ο επόμενος.

 

πρόσεξε να είμαι παρόν όχι μέσα στα πόδια του.

 

εγώ αυτό κάνω και όλα αυτά τα χρόνια μια χαρά αποτελέσματα μου έχει φέρει.

 

είναι στο χέρι του κάθε ένα απο εσάς το πώς θα χειριστεί το θέμα αυτό στο να είναι παρόν στα service.

 

 

άσε που πλέον έχουν βάλει τζαμαρία στης αίθουσες και βλέπεις όλο το συνεργείο.

ναι όντως αυτό που λες ισχύει 100% και συμφωνώ.

Όταν είσαι παρόν βλέπεις πολλά πράγματα. 
Έχω πάει μέχρι τώρα σε 2-3 αντιπροσωπίες VW. Η μια η μεγάλη δεν σε αφήνει ούτε να κοιτάξεις από την κλειδαρότρυπα τι γίνεται.

Μια άλλη με άφησε αλλά δεν μου έμεινε καθόλου καλή εικόνα από αυτά που είδα.

Μέχρι τώρα την καλύτερη εμπειρία με αντιπροσωπεία την έχω με το Σπανό στην Γλυφάδα. Παρόλο που θεωρείται premium μάρκα ποτέ δεν μου είπε κανείς να μην παρίσταμε στην διάρκεια του service. Επίσης ήταν και οικονομικός και πολλές φορές μου έδινε και πολλά free πράγματα. Και φυσικά με είχε πελάτη....

Με Θεοχαράκη επίσης καλές εντυπώσεις. Δεν σε αφήνουν να είσαι δίπλα αλλά έχει έναν εξώστη που μπορείς από πάνω να βλέπεις τα πάντα.

Δυστυχώς μέχρι τώρα πολύ άσχημες εντυπώσεις με αντιπροσωπίες της VW στην Ελλάδα. Στην μια την πιο μεγάλη έχω κάνει επώνυμη καταγγελία στο αντίστοιχο σδοε για μη έκδοση τιμολογίων. Καμία απάντηση ομως εδω και 9 μήνες από μέρους τους. Πολύ κρίμα για τους θεσμούς μας.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , chtos1 said:

ενταξει κανενας δεν προτεινει τοσο μεγαλες αλλαγες απλα εδω βαζω μια αναλυση που ο αλλος τα αλλαξε σε 34000χλμ. με TBN 3.1 , βεβαια δεν εχει το TAN που εκει δειχνει αν ηθελε αλλαγη το λαδι! https://bobistheoilguy.com/forums/threads/mobil1-new-life-0w-40-21-000-mi-2009-clio-d4f784.324461/

παρολαυτα τον παροτρυνουν  να παει στα 36000χλμ!:bbq:

 

 

καλα αυτοι και να ψοφησει η μηχανη παντα λενε να πας σε περισοτερα,γιαυτους ειναι ερευνα και πειραματα..οι ιδιοι παντως οταν ειχαν απαντησει σε εναν αποστολες που εστειλε σχετικη ερωτηση ,του ειπαν οτι και αυτοι ημισυνθετικα ορυκτελαια χρησιμοποιουν και τα αλλαζουν καθε 12.000 το πολυ.

τωρα ο τυπος κανει μεγαλη βλακεια εκει.το καπακι του ειναι χαλια και το φιλτρο εχει πιασει καρβουνιλα.δεν μας λεει ποιο λαδι χρησιμοποιησε νομιζω..αλλα στο προηγουμενο λινκ που εχει απο κατω ,στην προηγουμενη μετρηση ειχε βαλει μομπιλ 0-40..αυτο ειναι ενα λαδι καθαρα συνθετικο αποτελουμενο απο υδρογονθρακες με μεγαλη ποσοστητα εστερων μαλλον ΡΑΟ..ειναι δλδ.ανθεκτικο αλλα οχι για 34..μεχρι 24 σιγουρα αν και δεν προτεινω..

 

εδω κανω μια παρενθεση και επισημαινω οτι στην ιδια εταιρεια δεν ειναι ολα τα ιξωδη κατασκευασμενα απο την ιδια συνταγη..δλδ. τα 5-30 ,5-40 δεν εχουν τοσα προσθετα που να τα καθιστουν πληρως συνθετικα ,ενω τα 0-20 ,0-40 ειναι φουλ για να αντεξουν το ευρος των θερμοκρασιων που αντιπροσωπευουν (0-40) και να αντισταθμισουν το ποσο ψιλα λαδια ειναι(0-20),μην χαθουν κιολας κατα την χρηση.

 

τωρα ο ιταλος του παραδειγματος ομως λεει οτι ειχε κανει συμπληρωμα 2 λιτρων μεχρι τα 34.000.οποτε δεν πιανεται..γιαυτο και ειχε καλλες τιμες σχετικα στην μετρηση.με 80% πολη θα ειχε βρασει ο κινητηρας ακομα και με το 0-40 αν τελικα αυτο εβαλε.παντως το θεμα ειναι οτι και με ενδιαμεση πληρωση 2 λιτρων που δεν συνισταται απο τους κατασκευαστες σε τοση ποσοστητα και συνιστουν καλυτερα αλλαγη οταν προκειται για τοσο συμπληρωμα,το φιλτρο δειχνει οτι εχει πιασει μακα μεσα στους θαλαμους και πολλες φορες δεν γνωριζουν οι χρηστες οτι δεν ειναι μονο τι φαινεται απεξω αλλα το τι γινεται και στα αλλα μερη της μηχανης που μπαινει το λαδι..σιγουρα εγινε καποια φθορα σε καδενα και γλυστρες,μπορει στο μελλον να το πληρωσει ακριβα.

 

3 hours ago , Derv_7 said:

ναι όντως αυτό που λες ισχύει 100% και συμφωνώ.

Όταν είσαι παρόν βλέπεις πολλά πράγματα. 
Έχω πάει μέχρι τώρα σε 2-3 αντιπροσωπίες VW. Η μια η μεγάλη δεν σε αφήνει ούτε να κοιτάξεις από την κλειδαρότρυπα τι γίνεται.

Μια άλλη με άφησε αλλά δεν μου έμεινε καθόλου καλή εικόνα από αυτά που είδα.

Μέχρι τώρα την καλύτερη εμπειρία με αντιπροσωπεία την έχω με το Σπανό στην Γλυφάδα. Παρόλο που θεωρείται premium μάρκα ποτέ δεν μου είπε κανείς να μην παρίσταμε στην διάρκεια του service. Επίσης ήταν και οικονομικός και πολλές φορές μου έδινε και πολλά free πράγματα. Και φυσικά με είχε πελάτη....

 

 μενω εκπληκτος με τον σπανο,δεν μπορουσα να το φανταστω..το καλυτερο ειναι αυτο που λες ,να υπαρχει ενα θεωρειο απο επανω..

 

 

υ.γ. ξεχασα να αναφερω πιο πανω οτι εκτος απο το υγρο που απομακρυνει φιλμ απο την μηχανη οταν αλλαζουμε ιξωδη η' μαρκες ειναι τπλυσιμο της μηχανης με το νεο λαδι πριν το συμπληρωσουμε.ειναι ενας αλλος παλιος παραδοσιακος τροπος..βγαζουμε το παλιο λαδι απο την ταπα πληρωσης,βαζουμε στο ιδιο φιλτρο ,το παλιο η΄αν θελουμε να ξοδευτουμε για πιο σωστη δουλεια ενα φιλτρο καινουριο και γεμιζουμε με το νεο λαδι στο μισο..δλδ. αν παιρνει 4 λιτρα τα βαζουμε τα 2..αφου κλεισουμε την ταπα στην μπαρα πανω οπως ειναι το αυτοκινητο κανουμε εκινηση της μηχανης και το αφηνουμε να δουλεψει για 10-15'. το αφιαρουμε βαζουμε νεο φιλτρο και βαζουμε το νεο λαδι..αν θελουμε να ειμαστε πιο σωστοι το νεο λαδι το αντικαθιστουμε για να μαζεψει τα καταλοιπα τελειως του προηγουμενου μετα απο 3.000. και μετα το νεο λαδι παει για 8-10.000 χιλ. κανονικα.

 

να δωσω και εγω μερικα λινκ για να μαθαινουμε ολοι..

 

https://www.liqui-moly.com/el/gr/grafeio-typoy/deltia-typoy/detail/news/ladi-kinitira-orykto-synthetiko-i-pliros-synthetiko-6197.html

 

 

 

https://www.machinerylubrication.com/synthetic-oil-31800

 

https://www.pca.org/news/2015-11-02/synthetic-word-relates-motor-oil

 

καλο διαβασμα!

Edited by alex12
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Νέος στο forum. Hθελα να ρωτήσω για AUDI Α1 30 ΤFSI (μοντέλο 2020) με 115hp ποιο λάδι/λάδια θεωρείται κατά την αποψη σας πιο ενδεδειγμένο; Πιθανώς έχει αναφερθεί στο forum αλλά ο αριθμός των posts είναι τεράστιος..

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , zbutlr said:

Καλησπέρα. Νέος στο forum. Hθελα να ρωτήσω για AUDI Α1 30 ΤFSI (μοντέλο 2020) με 115hp ποιο λάδι/λάδια θεωρείται κατά την αποψη σας πιο ενδεδειγμένο; Πιθανώς έχει αναφερθεί στο forum αλλά ο αριθμός των posts είναι τεράστιος..

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πρωτα απο ολα να εχει προδιαγραφη SNplus ή SP αν υπαρχει, μετα με την προδιαγραφη του κατασκευαστη

Link to comment
Share on other sites

ξεχασα να αναφερω κατι που ειπωθηκε για τα LM. η εταιρεια εγινε γνωστη για ενα συστατικο που χρησιμοποιει το μολυβδαινιο που ακομα και οταν ο κινητηρας μεινει απο λαδι συνεχιζει και κινειται χωρις προβλημα εξαιτιας αυτου του συστατικου.

ομως πρεπει να σημειωθει οτι δεν υπαρχει σε ολα τα λαδια τους παρα μονο σε ενα σε καθε ιξωδες.ειναι αυτο το φωσφοριζε πρασινο μπουκαλι γιατι και μεσα το λαδι που εχει το συστατικο εχει αυτο το φωσφοριζε χρωμα.

 

επειδη και εγω περασα τα 100.000 χιλ. ρωτησα την εταιρεια ποτε καποιος ειναι καλυτερα να το βαλει αν θελει.μου ειπαν οτι συνηθως μπαινει σε πολτ περισοτερα χιλιομ. αυτο το λαδι σε καταπονημενους κινητηρες,οχι οτι δεν μπορει καποιος να το κανει πιο πριν απλα δεν χρειαζεται.

 

οποτε το hype που γνωρισε η εταιρεια και οφειλεται σαυτο δεν σημαινει οτι ολα τα λαδια της ειναι τοσο καλα.

 

διαβασα ολο το τοπικ και ειδα οτι υπηρξε μια διαφωνια για το  castrol. η castrol εχει παρεξηγηθει κυριως μετα την διαμαχη με την μομπιλ πριν σχεδον 20 χρονια οταν υποθηκε πως εξαπατα το κοινο της,οτι τα λαδια της δεν ειναι αυτο που διαφημιζουν...σωστα κατα ενα τροπο ,αλλα δικαιωθηκε μετα..και αυτοι που την κατεκριναν ,υιοθετησαν την πρακτικη της στην νεα συνταγη - παραγωγη των συνθετικων και την μιμηθηκαν..οποτε αυτοι που την κατεκριναν ,την ακολουθησαν..η castrol δεν ειναι αμελητεα εταιρεια..ειναι συνεχεια μπροστα στις ανακαλυψεις,εχει χασει λιγο απο τοτε που την αγορασε η bp αλλα παραμενει μια αξιολογη εταιρεια στον χωρο των λαδιων με καλα και πιο δευτερα λαδια,οπως το μανιατεκ που δεν θα επρεπε να υπαρχει πλεον.

 

επισης εχει τον μεγαλυτερο βαθμο μαιμου στην ευρωπη...οποιος θελει να προμηθευτει γνησιο μπορει να ρωτησει την αντιπροσωπεια σε ποια εγξυρα καταστηματα δινει στην ελλαδα και να το πατε πιο μακρια και θελετε να ειστε ακομα πιο σιγουροι,για τους φαν,μονο απο γερμανια με λιγο ακριβοτερη τιμη λογω μεταφορικων εκτος αν γινει μεγαλη ποσοτητα παραγγελια.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , alex12 said:

ξεχασα να αναφερω κατι που ειπωθηκε για τα LM. η εταιρεια εγινε γνωστη για ενα συστατικο που χρησιμοποιει το μολυβδαινιο που ακομα και οταν ο κινητηρας μεινει απο λαδι συνεχιζει και κινειται χωρις προβλημα εξαιτιας αυτου του συστατικου.

ομως πρεπει να σημειωθει οτι δεν υπαρχει σε ολα τα λαδια τους παρα μονο σε ενα σε καθε ιξωδες.ειναι αυτο το φωσφοριζε πρασινο μπουκαλι γιατι και μεσα το λαδι που εχει το συστατικο εχει αυτο το φωσφοριζε χρωμα.

 

επειδη και εγω περασα τα 100.000 χιλ. ρωτησα την εταιρεια ποτε καποιος ειναι καλυτερα να το βαλει αν θελει.μου ειπαν οτι συνηθως μπαινει σε πολτ περισοτερα χιλιομ. αυτο το λαδι σε καταπονημενους κινητηρες,οχι οτι δεν μπορει καποιος να το κανει πιο πριν απλα δεν χρειαζεται.

 

οποτε το hype που γνωρισε η εταιρεια και οφειλεται σαυτο δεν σημαινει οτι ολα τα λαδια της ειναι τοσο καλα.

 

διαβασα ολο το τοπικ και ειδα οτι υπηρξε μια διαφωνια για το  castrol. η castrol εχει παρεξηγηθει κυριως μετα την διαμαχη με την μομπιλ πριν σχεδον 20 χρονια οταν υποθηκε πως εξαπατα το κοινο της,οτι τα λαδια της δεν ειναι αυτο που διαφημιζουν...σωστα κατα ενα τροπο ,αλλα δικαιωθηκε μετα..και αυτοι που την κατεκριναν ,υιοθετησαν την πρακτικη της στην νεα συνταγη - παραγωγη των συνθετικων και την μιμηθηκαν..οποτε αυτοι που την κατεκριναν ,την ακολουθησαν..η castrol δεν ειναι αμελητεα εταιρεια..ειναι συνεχεια μπροστα στις ανακαλυψεις,εχει χασει λιγο απο τοτε που την αγορασε η bp αλλα παραμενει μια αξιολογη εταιρεια στον χωρο των λαδιων με καλα και πιο δευτερα λαδια,οπως το μανιατεκ που δεν θα επρεπε να υπαρχει πλεον.

 

 

 

το liqui moly molygen εννοείς, το οποίο φωσφορίζει με λάμπα black light.

 

καλά για το χρώμα του λαδιού το οποίο είναι πράσινο δεν είναι καινοτομία της LM .

 

το 2014 η Castrol σε συνεργασία που έχει με την ford για ένα χρονικό διάστημα την σειρά λαδιού που είχε βγάλει για την ford το χρώμα λαδιού που είχε ήταν και σε εκείνα τα Castrol πράσινο, το οποίο βέβαια δεν φωσφοριζε όπως το LM 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/4/2021 at 12:21 ΜΜ, alex12 said:

τα λαδια της SHELL παραγονται πλεον απο το 2015 με τεχνολογια gas to liquid ..δεν προερχονται απο υδρογοναθρακες οπως η πλειοψηφια,σχεδον ολα τα ημισυνθετικα,αλλα απο μια μεθοδο απο αεριο.ειναι φυσικα τα πιο καθαρα λαδια για τον κινητηρα και εχουν πολυ καλους δεικτες στο σημειο βρασμου και κινηματικο ιξωδες ..η bmw απο το 2015 εχει συμφωνια και βαζει στα μπουκαλια της αυτο λαδι..αλλα δεν με τρελλαναν..

 

εχω αναμικτες εντυπωσεις ,ιδιες με του φιλου nikdev...δεν το συνιστω..

 

δεν έχω σκοπό να αλλάξω μάρκα λαδιού, απλός η αναφορά μου είχε να κάνει ποιο πολύ στο γιατί ΔΕΝ ακούγεται η shell ?? 

 

έχουμε σταθεί σε 2-3 μάρκες λαδιού και λίγο πολύ για αυτές συζητάμε..

 

για shell δεν έχει γίνει κάποια αναφορά.

 

είχα την εντύπωση ότι σαν λάδι και μάρκα έχει καλής ποιότητας.

ίσως είναι και θέμα μάρκετινγκ που εδώ και πολλά χρόνια δεν τα διαφημίζουν??

 

 

ναι είδα και εγώ ότι τα έχει και η BMW ως επιλογή.

 

 

το 2010 ήταν και επιλογή για τα Skoda.

 

αλλά για ένα. περίεργο λόγο τα Skoda είχαν 3 διαφορετικές μάρκες λαδιού ως επιλογή.

 

πχ 

η θήκη τον βιβλίον στα Skoda είχε επιλογή λάδια SHELL.

μετά στο χώρο του κινητήρα είχε αυτοκόλλητο με επιλογή λάδια valvoline 

 

και στο βιβλίο και τάπα του μοτέρ έλεγε λάδια Castrol..

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/4/2021 at 10:22 ΜΜ, zbutlr said:

Καλησπέρα. Νέος στο forum. Hθελα να ρωτήσω για AUDI Α1 30 ΤFSI (μοντέλο 2020) με 115hp ποιο λάδι/λάδια θεωρείται κατά την αποψη σας πιο ενδεδειγμένο; Πιθανώς έχει αναφερθεί στο forum αλλά ο αριθμός των posts είναι τεράστιος..

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

καλώς ήρθες στο φόρουμ. Με την αγορά του αυτοκινήτου πήρες και ένα βιβλιαράκι. Ψάξε να δεις τι προδιαγραφή είσαι. Λογικά είσαι προδιαγραφή vw 508 00 η vw 504 00. 

 

On 10/4/2021 at 3:33 ΜΜ, alex12 said:

ξεχασα να αναφερω κατι που ειπωθηκε για τα LM. η εταιρεια εγινε γνωστη για ενα συστατικο που χρησιμοποιει το μολυβδαινιο που ακομα και οταν ο κινητηρας μεινει απο λαδι συνεχιζει και κινειται χωρις προβλημα εξαιτιας αυτου του συστατικου.

ομως πρεπει να σημειωθει οτι δεν υπαρχει σε ολα τα λαδια τους παρα μονο σε ενα σε καθε ιξωδες.ειναι αυτο το φωσφοριζε πρασινο μπουκαλι γιατι και μεσα το λαδι που εχει το συστατικο εχει αυτο το φωσφοριζε χρωμα.

 

επειδη και εγω περασα τα 100.000 χιλ. ρωτησα την εταιρεια ποτε καποιος ειναι καλυτερα να το βαλει αν θελει.μου ειπαν οτι συνηθως μπαινει σε πολτ περισοτερα χιλιομ. αυτο το λαδι σε καταπονημενους κινητηρες,οχι οτι δεν μπορει καποιος να το κανει πιο πριν απλα δεν χρειαζεται.

 

οποτε το hype που γνωρισε η εταιρεια και οφειλεται σαυτο δεν σημαινει οτι ολα τα λαδια της ειναι τοσο καλα.

 

διαβασα ολο το τοπικ και ειδα οτι υπηρξε μια διαφωνια για το  castrol. η castrol εχει παρεξηγηθει κυριως μετα την διαμαχη με την μομπιλ πριν σχεδον 20 χρονια οταν υποθηκε πως εξαπατα το κοινο της,οτι τα λαδια της δεν ειναι αυτο που διαφημιζουν...σωστα κατα ενα τροπο ,αλλα δικαιωθηκε μετα..και αυτοι που την κατεκριναν ,υιοθετησαν την πρακτικη της στην νεα συνταγη - παραγωγη των συνθετικων και την μιμηθηκαν..οποτε αυτοι που την κατεκριναν ,την ακολουθησαν..η castrol δεν ειναι αμελητεα εταιρεια..ειναι συνεχεια μπροστα στις ανακαλυψεις,εχει χασει λιγο απο τοτε που την αγορασε η bp αλλα παραμενει μια αξιολογη εταιρεια στον χωρο των λαδιων με καλα και πιο δευτερα λαδια,οπως το μανιατεκ που δεν θα επρεπε να υπαρχει πλεον.

 

επισης εχει τον μεγαλυτερο βαθμο μαιμου στην ευρωπη...οποιος θελει να προμηθευτει γνησιο μπορει να ρωτησει την αντιπροσωπεια σε ποια εγξυρα καταστηματα δινει στην ελλαδα και να το πατε πιο μακρια και θελετε να ειστε ακομα πιο σιγουροι,για τους φαν,μονο απο γερμανια με λιγο ακριβοτερη τιμη λογω μεταφορικων εκτος αν γινει μεγαλη ποσοτητα παραγγελια.

 

 

Μια χαρά είναι τα castrol . Αυτό δεν αμφισβιτείται. Αν είσαι σίγουρος οτι είναι γνήσια και οτι η πηγή σου θα σου προμηθεύει γνήσια για πολύ καιρό στο μέλλον δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα αλλάξεις

 

Στο 24:20 ο Τατούρης λέει για τα λάδια με προδιαγραφή sn+ δηλαδή sp που μπαίνουν γιατί περιέχουν μαγνήσιο και για να μην σπάνε τα έμβολα από τα πυράκια.Είναι αυτό που είχα προαναφέρει σε προηγούμενα μου ποστ

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago , OMINUS said:

 

το liqui moly molygen εννοείς, το οποίο φωσφορίζει με λάμπα black light.

 

καλά για το χρώμα του λαδιού το οποίο είναι πράσινο δεν είναι καινοτομία της LM .

 

το 2014 η Castrol σε συνεργασία που έχει με την ford για ένα χρονικό διάστημα την σειρά λαδιού που είχε βγάλει για την ford το χρώμα λαδιού που είχε ήταν και σε εκείνα τα Castrol πράσινο, το οποίο βέβαια δεν φωσφοριζε όπως το LM 

 

 

 

 

διαβαζοντας την ιστορια της LM μεσα απο την σελιδα της,θα δουμε οτι το μολυβδαινιο ηταν αμερικανικη εφευρεση και χρησιμοποιουνταν στα αεροπλανα τους την δεκαετια του'30. απλα η LM το διαφημισε ,εκανε το σωστο μαρκετινγκ,το παρουσιασε σαν καινοτομια και κερδισε αναγωνριση για να πουλαει και τα απλα λαδια της.

το μολυβδαινιο σαν συστατικο-προσθετο το εχουν σχεδον ολες οι εταιρειες μεσα αν δειτε αναλυσεις απο blackstone..

 

12 hours ago , OMINUS said:

 

δεν έχω σκοπό να αλλάξω μάρκα λαδιού, απλός η αναφορά μου είχε να κάνει ποιο πολύ στο γιατί ΔΕΝ ακούγεται η shell ?? 

 

έχουμε σταθεί σε 2-3 μάρκες λαδιού και λίγο πολύ για αυτές συζητάμε..

 

για shell δεν έχει γίνει κάποια αναφορά.

 

είχα την εντύπωση ότι σαν λάδι και μάρκα έχει καλής ποιότητας.

ίσως είναι και θέμα μάρκετινγκ που εδώ και πολλά χρόνια δεν τα διαφημίζουν??

 

 

ναι είδα και εγώ ότι τα έχει και η BMW ως επιλογή.

 

 

το 2010 ήταν και επιλογή για τα Skoda.

 

αλλά για ένα. περίεργο λόγο τα Skoda είχαν 3 διαφορετικές μάρκες λαδιού ως επιλογή.

 

πχ 

η θήκη τον βιβλίον στα Skoda είχε επιλογή λάδια SHELL.

μετά στο χώρο του κινητήρα είχε αυτοκόλλητο με επιλογή λάδια valvoline 

 

και στο βιβλίο και τάπα του μοτέρ έλεγε λάδια Castrol..

 

 

οτι ναναι..αυτα βεβαια γινονται και γραφονται λογω συμφωνιων ,οικονομικων..μαλλον θελανε να βολεψουν και τις 3 προσφορες σε 1 μοντελλο...πρωτη φορα το ακουω..

 

για τα σελ..δεν ειναι και τιποτα ιδιαιτερο γιαυτο δεν ακουγονται..στο εξωτερικο εχουν φιλους γιατι απλα ειναι πολυ φθηνα και κανουν την δουλεια μια χαρα..αλλα το ιδιο κανουν και τα bp..και γιαυτα δεν ακους κατι..γιατι ο κοσμος θελει τις εταιρειες που εξειδικευονται στην παραγωγη λαδιων,οχι μια πετρελαιαγωγικη εταιρεια που βγαζει καυσιμα και βγαζει και ενα λαδι...εγω ας πουμε τα δοκιμασα και σε ενα ιταλικο που ειχα και σε ενα γερμανικο και μου εκαψε λαδι πρωτη φορα ο κινητηρας..οποτε δις εξαμαρτειν δεν ειναι τυχαιο..

 

12 hours ago , Derv_7 said:

 

Μια χαρά είναι τα castrol . Αυτό δεν αμφισβιτείται. Αν είσαι σίγουρος οτι είναι γνήσια και οτι η πηγή σου θα σου προμηθεύει γνήσια για πολύ καιρό στο μέλλον δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα αλλάξεις

 

μα δεν ειπα για εμενα,ειπα για οποιον τα αμφισβητει..εγω τα βαζω 10 χρονια τωρα και ειμαι ευχαριστημενος...και τα αγοραζω 10 χρονια απο σιγουρο φυσικο και ονλαιν μαγαζι απο θεσσαλονικη που το επιβεβαιωσα απο την ιδια την αντιπροσωπεια της castrol και των διανομεων της.το μπουκαλι που ερχεται στην ελλαδα ειναι παραγωγης απο ιταλια,στο εργοστασιο της bp ..υπαρχουν ομως και συνεργεια που με το αναλογο καπελλο φερνουν το γερμανικο που θεωρειται ,χωρις λογο εκτος οτι δεν προκειται να ειναι μαιμου ,οτι ειναι και καλυτερο και το αγοραζουν και οι αμερικανοι.

 

 

Edited by alex12
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , alex12 said:

 

 

μα δεν ειπα για εμενα,ειπα για οποιον τα αμφισβητει..εγω τα βαζω 10 χρονια τωρα και ειμαι ευχαριστημενος...και τα αγοραζω 10 χρονια απο σιγουρο φυσικο και ονλαιν μαγαζι απο θεσσαλονικη που το επιβεβαιωσα απο την ιδια την αντιπροσωπεια της castrol και των διανομεων της.το μπουκαλι που ερχεται στην ελλαδα ειναι παραγωγης απο ιταλια,στο εργοστασιο της bp ..υπαρχουν ομως και συνεργεια που με το αναλογο καπελλο φερνουν το γερμανικο που θεωρειται ,χωρις λογο εκτος οτι δεν προκειται να ειναι μαιμου ,οτι ειναι και καλυτερο και το αγοραζουν και οι αμερικανοι.

 

 

το μπουκαλι γραφει πανω made in italy?

Link to comment
Share on other sites

Το βάζω εδώ αλλά θα το περάσω και στο αλλο θέμα με τα λαδια.

 

Επειδή μερικές φορές το βαρέλι με λάδι είναι λίγο παρεξηγημένο.

 

Σε αντιπροσωπία VW στην Ρωσια 

 

e4-f4iULGNCIOUcietMv03F2BUA-1920.thumb.jpg.4c54d6446a1c9e63e1d5a9cca3f08ce1.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , OMINUS said:

Το βάζω εδώ αλλά θα το περάσω και στο αλλο θέμα με τα λαδια.

 

Επειδή μερικές φορές το βαρέλι με λάδι είναι λίγο παρεξηγημένο.

 

Σε αντιπροσωπία VW στην Ρωσια 

 

e4-f4iULGNCIOUcietMv03F2BUA-1920.thumb.jpg.4c54d6446a1c9e63e1d5a9cca3f08ce1.jpg

 

πολυ ωραια φωτο..ναι αλλα με τοσα που εγιναν και μαλιστα με μαρτυριες πως να μην παρεξηγηθουν? αφου κανουν τις διαφορες μαγκιες εδω στην ελλαδα..

 υ.γ . με τον κυριο στο βιντεο πανω ειχαμε μιλησει στο τηλεφωνο στο νεο του συνεργειο στην ελλαδα για μιση ωρα σχεδον για το θεμα των μπεκ και γιατι βουλωνουν εδω στην ελλαδα ,αποτι λεει...ακρη δεν βρηκαμε..αν και το καυσιμο ειναι ο μεγλυτερος λογος αλλα χωρις επιστημονικη αποδειξη ..συμφωνα με την αποψη του..

 

5 hours ago , chtos1 said:

το μπουκαλι γραφει πανω made in italy?

 

οχι δεν το γραφει ετσι χυμα οπως συνηθως στα προιοντα συσκευασιας..εχει στο κατω μερος εναν κωδικο που ξεκιναει με ΙΤ και μετα αριθμους..αυτο το αρχικο ΙΤ ειναι ιταλια..οταν ειναι απο γερμανια γραφει DE..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

για το 0w20 της castrol ως specs είναι μια χαρά λάδι. 
Πλήρως συνθετικό, με πολύ καλό πακέτο πρόσθετων.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, τις τελευταίες μέρες κινήθηκα αρκετά με το αυτοκίνητο και κατέγραψα θερμοκρασίες λαδιού, οι οποίες ψάχνω να δω αν είναι φυσιολογικές για το συνδυασμό εξωτερικής θερμοκρασίας+τρόπος κίνησης.

Είδα τις παρακάτω τιμές:

1) Με cruise στα 90-110 Km/h και εξωτερική θερμοκρασία 20 C = 98 C

2) Με cruise στα 125 Km/h και εξωτερική θερμοκρασία 27 C = 105 C

3) Με σβέλτη οδήγηση στα 135 Km/h και εξωτερική θερμοκρασία 27 C = 108 C

4) Με γρήγορη οδήγηση σε ανάβαση με στροφές επί 3-4 ΚΜ και εξωτερική θερμοκρασία 27 C = 110 C

5) Με cruise στα 140 Km/h και ελαφρά ανωφέρεια επί 7-8 ΚΜ και εξωτερική θερμοκρασία 20 C = 110 C

Εσείς στα δικά σας Diesel (150-190HP) για να συγκρίνω, τι θερμοκρασίες λαδιού βλέπετε;

Υ.Γ: Το λάδι (Castrol Edge Professional III 5W-30 VW 507 00) έχει 6.000ΚΜ χρήσης ήδη στο μοτέρ.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κοντά σε αυτές τις θερμοκρασίες έχω και σε αμαροκ 3.0 v6 258 με το ίδιο λάδι. Απλά το μοτέρ τώρα ανοίγει γιατί έχει 11.500.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.