Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Σε 2 μήνες έχω αλλαγή λαδιών HALDEX, με την ευκαιρία θα αλλάξω και τα λάδια στο μοτέρ και θα δοκιμάσω τα Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 αυτή τη φορά.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, topmar said:

Σε 2 μήνες έχω αλλαγή λαδιών HALDEX, με την ευκαιρία θα αλλάξω και τα λάδια στο μοτέρ και θα δοκιμάσω τα Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 VW 507 00 αυτή τη φορά.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

δεν πιστεύω οτι θα δείς μεγάλες διαφορές σχετικά με την θερμοκρασία λαδιών. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φίλος στην Αμερική που άλλαξε σε Tiguan I τα Castrol και έβαλε Liqui Moly, είδε 10-15 C χαμηλότερη θερμοκρασία λαδιού.

Εγώ θα γράψω εάν και πόση διαφορά θα δω, μετά από μερικά χιλιόμετρα χρήσης.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, topmar said:

Φίλος στην Αμερική που άλλαξε σε Tiguan I τα Castrol και έβαλε Liqui Moly, είδε 10-15 C χαμηλότερη θερμοκρασία λαδιού.

Εγώ θα γράψω εάν και πόση διαφορά θα δω, μετά από μερικά χιλιόμετρα χρήσης.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

χλωμό το βλέπω.....Τουλάχιστον στον δικό μου κινητήρα δεν είδα αξιοσημείωτες διαφορές στην θερμοκρασία και είναι λογικό μιας και μιλάμε για το ίδιο ιξώδες. Αν δεις διαφορές, θα δείς λίγο στην χροιά του κινητήρα  που ακούγεται πιο λίγο και ίσως στην ελαστικότητα του.

Το θέμα είναι μέσα τι γίνεται...αν βρώ λίγο χρόνο (και χρήμα) θα ψαχτώ με ανάλυση χρησιμοποιημένων λαδιών. Έχω κάνει από το 2018 σχεδόν 60 000 χλμ και θα ήθελα να δω μετά από 10000 χλμ και μετά τους καύσωνες του καλοκαιριού όταν και θα τα αλλάξω αν το λάδι έχει σπάσει πολύ ή όχι...

Θυμάμαι πρίν χρόνια (προ κρίσης) ένας φίλος μου είχε στείλει για το M3 του δείγμα στην blackstone.

Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν αντίστοιχες ιδ. εταιρείες αναλύσεων στην Ελλάδα γιατί δεν θέλω μπλεχτώ με έξοδα και κόπο ταχυδρομείων κτλ.

Αν κάποιος έχει εμπειρία στο παρελθόν με ανάλυση λαδιών κινητήρα please share 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παίδες, είμαι καινούριος στο club καθώς και καινούριος σε vw αμάξι! Έχω πάρει ένα μεταχειρισμένο VW Golf 11' 1.2 TSI DSG και είναι έχει έρθει η ώρα να του αλλάξω λάδια, το θέμα είναι όμως ότι βλέπω γενικά ότι του βάζουν 5W 30, μιας όμως του ότι είμαι στην Κρήτη (και έχει γενικά υψηλές θερμοκρασίες) και διάβασα τι σημαίνουν το W στο λάδι κτλ. βρήκα ότι ταιριάζει καλύτερα το 10ή15W 40!Τι πιστεύετε? Ευχαριστώ Εκ Των Προτέρων

NzEwMTYyMTgtODJmNi00MWI3LTlmZGQtMTk0NmI0ZjNiZjI5_sae_viscocity.png

Link to comment
Share on other sites

5w30 θα βαζεις.

Υπαρχει θεμα για τα λαδια κανε μια αναζητηση


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Στο μετέφερα

Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα polo 2019 1.0 25000km

 

Σημερα αλλαξα λαδι και εβαλα το castrol 5w-40 magnatec professional (απο αντιπροσωπεία) ... τι λετε ειναι σωστο; οκ;

Edited by balander
Link to comment
Share on other sites

Ποιο μοτέρ κωδικό έχει και πόσα KW είναι;

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με τη σειρά που τα βάζω, προτείνεται από την Castrol:

1) Castrol Edge 5W-40 A3/B4
2) Castrol Edge 0W-20 LL
3) Castrol Edge 5W-30 LL
4) Castrol GTX 5W-30 C3

Κακώς σου έβαλαν το Magnatec 5W-40, τη φτηνότερη λύση.

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άνοιξε το βιβλιαράκι και εκεί που λέει λάδι κινητήρα θα δεις τι προτείνει ο κατασκευαστής.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

DJB ειναι ο κωδικος αν θυμαμαι καλα (DJ αρχιζει σιγουρα, το τριτο δεν θυμαμαι καλα). Ανοιξα το βιβλιο και λεει να ρωτησω τον αντιπροσωπο γιατι αλλαζουν αυτα, αλλα γενικες γραμμες μπορω να βαλω 3-4 προτυπα. 502 νομιζω 500κατι κτλ κτλ... 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην παρέα,

Mannol Longlife 0W-20 VW 508.00-509.00 για POLO VI MPI, υπάρχει κάποιος που να το έχει δοκιμάσει έναντι Castrol Edge LongLife IV 0W-20;

Ευχαριστώ εκ των προτέρω. 11a83a8a50e7f1fcddaf0ca091328fcb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην παρέα,

Mannol Longlife 0W-20 VW 508.00-509.00 για POLO VI MPI, υπάρχει κάποιος που να το έχει δοκιμάσει έναντι Castrol Edge LongLife IV 0W-20;

Ευχαριστώ εκ των προτέρω. 11a83a8a50e7f1fcddaf0ca091328fcb.jpg
Πολύ δύσκολα θα δεις διάφορες σαν απλός χρήστης με απλο μοτέρ.
Ακόμα και να σου πει κάποιος ότι είδε διαφορά εξαρτάται πως το οδηγούσε ,τι σερβις έχει κάνει,που κινείται κλπ.
Βάλε ένα που να καλύπτει προδιαγραφές από αξιόπιστο πωλητή και τέλος.
Έχω πουλήσει αμάξι πριν 16 χρόνια το οποίο ο σημερινός κάτοχος δεν είναι της συντήρησης και ακόμα δουλεύει
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει 6000 χιλιόμετρα σε Polo 2019 MPI 1.0 από πέρσυ με 0W20 πρέπει να τα αλλαξω;



Link to comment
Share on other sites

Ε σήμερα που πήγα για service, πρώτη φορά εκτός αντιπροσωπείας, μου είπε είναι αμαρτία και δεν χρειάζεται.

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξέ τα, εφοσον εκλεισες χρονο.
Μην ακούς εξυπνάδες


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εκτός αν είναι long life τα λάδια σου, τότε τα αφήνεις για 2 χρόνια ή 30,000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα έβαζα liqui moly Toptec 5w/30 C3 507.00 σε Touran 1,6 TDi 

Τώρα έβαλα Amsoil 5w/30 C3 507.00

Μου τα σύστησαν σαν κορυφαία έκανα και έναν καθαρισμό στο μοτέρ με το αντίστοιχο προϊόν της amsoil . Έχω κάνει από την αλλαγή 1200χλμ σε επαρχιακούς δρόμους και το λάδι είναι ακόμα καθαρό ,σαν λάδι δεν είδα καμιά διαφορά σε θερμοκρασίες τα ίδια με τα liqui moly. 

Edited by PsilosTdi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα έβαζα liqui moly Toptec 5w/30 C3 507.00 σε Touran 1,6 TDi 
Τώρα έβαλα Amsoil 5w/30 C3 507.00
Μου τα σύστησαν σαν κορυφαία έκανα και έναν καθαρισμό στο μοτέρ με το αντίστοιχο προϊόν της amsoil . Έχω κάνει από την αλλαγή 1200χλμ σε επαρχιακούς δρόμους και το λάδι είναι ακόμα καθαρό ,σαν λάδι δεν είδα καμιά διαφορά σε θερμοκρασίες τα ίδια με τα liqui moly. 
Πόσα ΚΜ έχει το αυτοκίνητο και γιατί άλλαξες από τα Liqui Moly σε Amsoil;

Τον καθαρισμό τον έκανες επειδή άλλαξες μάρκα λαδιών;

VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater

Link to comment
Share on other sites

Τώρα έχω 45.000χλμ ,τον καθαρισμό τον έκανα γιατί κάποια στιγμή είχα στείλει ένα email στην Liqui moly (για το αν κάνει να βάζω 5w/40 )και μου είχε πει τότε ότι καλό είναι να γίνεται κάθε 30-35.000χλμ ,εγώ έκανα λίγο διαφορετικά την διαδικασία (κόστισε παραπάνω αλλά μια φορά κάθε 30Κ δεν είναι κάτι )έβγαλα τα παλιά λάδια ,έβαλα καινούργια (ώστε να μπορούν να απορροφηθούν οι βρωμες) και έβαλα και το υγρό καθαρισμού το άφησα 20 λεπτά ρελαντί ,το έβγαλα (τουλάχιστον 20 λεπτά γιατί έβγαζε συνέχεια σε σταθερή ροή ,ήταν Πίσα σκέτη από μαυρίλα !!)έβαλα ξανά ένα φθηνό λάδι ,το έκανα μια μικρή βόλτα και το ξανά άδειασα (πάλι αρκετή ώρα να σταματήσει να τρέχει το λάδι ,πάλι έβγαλε μαυρίλα αλλά όχι τόσο πολύ )άλλαξα φίλτρο και έβαλα τα amsoil αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το εξής στης αλλαγές πάντα έβαζα 4,6 λίτρα (πάντα και το φίλτρο )και ο δείκτης έφτανε στο Top .

Έβαλα 4,73 amsoil και έφτασε στην μέση !!αναγκαστικά πήγα και πήρα άλλο ένα λίτρο ,δεν μπόρεσα να το καταλάβω αυτό (τα amsoil έχουν 946ML στο κουτί λόγο άλλου μέτρου μέτρησης ).

Θερμοκρασία λαδιού στο ταξίδι με 6 άτομα ,αποσκευές και μπαγαζιερα έπαιζε από 95 στο χαλαρό με 118 σε πάτημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, PsilosTdi said:

Τώρα έχω 45.000χλμ ,τον καθαρισμό τον έκανα γιατί κάποια στιγμή είχα στείλει ένα email στην Liqui moly (για το αν κάνει να βάζω 5w/40 )και μου είχε πει τότε ότι καλό είναι να γίνεται κάθε 30-35.000χλμ ,εγώ έκανα λίγο διαφορετικά την διαδικασία (κόστισε παραπάνω αλλά μια φορά κάθε 30Κ δεν είναι κάτι )έβγαλα τα παλιά λάδια ,έβαλα καινούργια (ώστε να μπορούν να απορροφηθούν οι βρωμες) και έβαλα και το υγρό καθαρισμού το άφησα 20 λεπτά ρελαντί ,το έβγαλα (τουλάχιστον 20 λεπτά γιατί έβγαζε συνέχεια σε σταθερή ροή ,ήταν Πίσα σκέτη από μαυρίλα !!)έβαλα ξανά ένα φθηνό λάδι ,το έκανα μια μικρή βόλτα και το ξανά άδειασα (πάλι αρκετή ώρα να σταματήσει να τρέχει το λάδι ,πάλι έβγαλε μαυρίλα αλλά όχι τόσο πολύ )άλλαξα φίλτρο και έβαλα τα amsoil αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το εξής στης αλλαγές πάντα έβαζα 4,6 λίτρα (πάντα και το φίλτρο )και ο δείκτης έφτανε στο Top .

Έβαλα 4,73 amsoil και έφτασε στην μέση !!αναγκαστικά πήγα και πήρα άλλο ένα λίτρο ,δεν μπόρεσα να το καταλάβω αυτό (τα amsoil έχουν 946ML στο κουτί λόγο άλλου μέτρου μέτρησης ).

Θερμοκρασία λαδιού στο ταξίδι με 6 άτομα ,αποσκευές και μπαγαζιερα έπαιζε από 95 στο χαλαρό με 118 σε πάτημα.

για μένα είναι πολύ νωρίς που έβαλες καθαριστικά στον κινητήρα σου.

Να έχεις κάνει γύρω στις 120 χιλιαδ. χλμ οκ.

+ οτι τα καθαριστικά ξεραίνουν οτι ελαστικό υπάρχει στον κινητήρα πχ φλάντζες στεγανοποίησης 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.