dben Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 Τελικά ξέρει κάποιος να πει πόσα λίτρα είναι ο ογκος του πορτ - μπαγκαζ με τα καθίσματα τέρμα πίσω ? Αλλα περιοδικά λένε 390, αλλα 470. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 Τελικά ξέρει κάποιος να πει πόσα λίτρα είναι ο ογκος του πορτ - μπαγκαζ με τα καθίσματα τέρμα πίσω ?Αλλα περιοδικά λένε 390, αλλα 470. Ευχαριστώ 360 λιτρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tcv Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 Μεγάλο όγκο από το χώρο αποσκευών κλέβει η ρεζέρβα. Στη Γερμανία σχεδόν όλα έρχονται με κιτ επισκευής και γι'αυτό ο χώρος είναι 470λίτρα. Με την ύπαρξη της ρεζέρβας πέφτει 110 λίτρα. Αν θέλεις περισσότερο χώρο μπορείς να βάλεις τη ρεζέρβα στην αποθήκη σου και να αγοράσεις ένα κιτ επισκευής after-market. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 πιστευω οτι επρεπε τη ρεζερβα να την ειχε κρεμασμενη στην πορτα πισω θα ηταν για μενα η καλυτερη λυση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasdik Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 πιστευω οτι επρεπε τη ρεζερβα να την ειχε κρεμασμενη στην πορτα πισω θα ηταν για μενα η καλυτερη λυση Συμφωνώ! Και θα είχε και κανονική ρεζέρβα και όχι ανάγκης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fluflitsa Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 η ρεζέρβα μπορεί να στερεωθεί και στο πλάι με ιμάντες. έτσι βέβαια ισως κόβει από το μήκος, αλλά αυξάνει το βάθος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tcv Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 Η ρεζέρβα στερεωμένη στο πίσω μέρος έχει πολλά πλεονεκτήματα. Το πρώτο είναι το προφανές ότι δεν κλέβει χώρο από τις αποσκευές ενώ ένα δεύτερο είναι ότι όταν σε πιάνει λάστιχο δεν χρειάζεται να ξεφορτώσεις για να την βρεις. Γι' αυτό υιοθετήθηκαν κιόλας στα off-road οχήματα. Έχει όμως και μειονεκτήματα. Το βασικότερο για μένα είναι ότι αναγκαστικά η πίσω πόρτα ανοίγει στο πλάι και άρα είναι δυσκολότερη η φόρτωση όταν είσαι παρκαρισμένος δίπλα στο πεζοδρόμιο, ενώ χρειάζεται και πολύ χώρο προς τα πίσω για να ανοίξει. Ένα άλλο είναι ότι προσθέτει βάρος και μειώνει την ορατότητα προς τα πίσω γιατί πέρα από το βάρος της ίδιας της ρεζέρβας χρειάζονται και ειδικές ενισχύσεις στην πίσω πόρτα. Σε κάθε περίπτωση και με βάση την χρήση του αυτοκινήτου (ως επι τω πλείστω στις πόλεις ή σε ασφάλτινες διαδρομές) δικαιολογείται η απουσία της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα. Εξάλου σκεφτείτε ότι αυτή είναι η τάση σε όλη την κατηγορία. Μόνο το Vitara έχει μείνει και τα κλασικά Jeep (ακόμα και το Rav βγαίνει με επιλογή για κιτ επισκευής). Τέλος όποιος θέλει σώνει και καλά και ρεζέρβα και χώρο αποσκευών μπορεί να την βάλει στην οροφή. Δείτε το video αυτό και θα καταλάβετε. http://video.aol.com/video-detail/tiguan-e...roko/2106782771 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fluflitsa Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 Τέλος όποιος θέλει σώνει και καλά και ρεζέρβα και χώρο αποσκευών μπορεί να την βάλει στην οροφή. Δείτε το video αυτό και θα καταλάβετε. http://video.aol.com/video-detail/tiguan-e...roko/2106782771 Αλλος για την καμήηηηηηηηηηηλα μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Η ρεζέρβα στερεωμένη στο πίσω μέρος έχει πολλά πλεονεκτήματα. Το πρώτο είναι το προφανές ότι δεν κλέβει χώρο από τις αποσκευές ενώ ένα δεύτερο είναι ότι όταν σε πιάνει λάστιχο δεν χρειάζεται να ξεφορτώσεις για να την βρεις. Γι' αυτό υιοθετήθηκαν κιόλας στα off-road οχήματα.Έχει όμως και μειονεκτήματα. Το βασικότερο για μένα είναι ότι αναγκαστικά η πίσω πόρτα ανοίγει στο πλάι και άρα είναι δυσκολότερη η φόρτωση όταν είσαι παρκαρισμένος δίπλα στο πεζοδρόμιο, ενώ χρειάζεται και πολύ χώρο προς τα πίσω για να ανοίξει. Ένα άλλο είναι ότι προσθέτει βάρος και μειώνει την ορατότητα προς τα πίσω γιατί πέρα από το βάρος της ίδιας της ρεζέρβας χρειάζονται και ειδικές ενισχύσεις στην πίσω πόρτα. Σε κάθε περίπτωση και με βάση την χρήση του αυτοκινήτου (ως επι τω πλείστω στις πόλεις ή σε ασφάλτινες διαδρομές) δικαιολογείται η απουσία της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα. Εξάλου σκεφτείτε ότι αυτή είναι η τάση σε όλη την κατηγορία. Μόνο το Vitara έχει μείνει και τα κλασικά Jeep (ακόμα και το Rav βγαίνει με επιλογή για κιτ επισκευής). Τέλος όποιος θέλει σώνει και καλά και ρεζέρβα και χώρο αποσκευών μπορεί να την βάλει στην οροφή. Δείτε το video αυτό και θα καταλάβετε. http://video.aol.com/video-detail/tiguan-e...roko/2106782771 Πλέων το Rav βγαίνει σε 2 εκδόσεις μια με τη ρεζέρβα στο πορτμπαγκαζ και μία στην πίσω πόρτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAKHS Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 (edited) Το rav βγαίνει σε δυο εκδόσεις! Η μια χωρίς ρεζέρβα αλλά με κιτ επισκευής και η άλλη με την ρεζέρβα στην πόρτα! Edited October 30, 2008 by TAKHS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...