Jump to content
dimeft

Αναβαθμιση Κινητηρα Jetta 140Ps Σε 170Ps

Recommended Posts

Γεια σας παιδια εγω σημερα πηγα στον πιο κοντινο αντιπροσωπο της revo και περασα το προγραματακι poy to ανεβαζει σε 26κιλα ροπης και 205αλογα παιδια ονειρο το jetta εγινε jet .ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ ΦΟΒΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ στις ρεπριζκαι στην τελικη απιστευτο δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια εγω σημερα πηγα στον πιο κοντινο αντιπροσωπο της revo και περασα το προγραματακι poy to ανεβαζει σε 26κιλα ροπης και 205αλογα παιδια ονειρο το jetta εγινε jet .ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ ΦΟΒΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ στις ρεπριζκαι στην τελικη απιστευτο δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε

ποσα πληρωσες?

για δωσε τηλεφωνο του μαγαζιου και διευθυνση.

απο καταναλωση τι λεει? ποσο ανεβηκε στα 100/χλμ?

Link to comment
Share on other sites

Εγω μενω κομοτηνη και το μαγαζι ειναι ο επισημος αντιπροσωπος της skoda στην ξανθη .Τωρα οσον αφορα την καταναλωση δεν το ειδα ακομη αλλα οταν το πηγαινεις ηρεμα παει οπωσ πριν αν το δουλεψεισ πανω απο 4500 με 5500 στροφεσ ισωσ να καιει κατι παραπανω αλλα για μενα μετραει το αποτελεσμα η ενδειξη του ταχυμετρου πανω στην εθνικη οδο σταματησε στα 245χλμ και το αυτοκινητο το νιωθεισ οτι εχει αλλα τραβηγματα

βεβαια για να προλαβω καποιους το αυτοκινητο δεν παει με 245 χλμ σιγουρα αλλα οταν παλια οσο και να το πατουσες η βελονα κολουσε στο 220 τωρα παει στα 245 η βελονα σιγουρα ειναι αρκετα καλα η τελικη που βγαζει τωρα

και το πιο βασικο πληρωσα 900ευρω

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Εγω μενω κομοτηνη και το μαγαζι ειναι ο επισημος αντιπροσωπος της skoda στην ξανθη .Τωρα οσον αφορα την καταναλωση δεν το ειδα ακομη αλλα οταν το πηγαινεις ηρεμα παει οπωσ πριν αν το δουλεψεισ πανω απο 4500 με 5500 στροφεσ ισωσ να καιει κατι παραπανω αλλα για μενα μετραει το αποτελεσμα η ενδειξη του ταχυμετρου πανω στην εθνικη οδο σταματησε στα 245χλμ και το αυτοκινητο το νιωθεισ οτι εχει αλλα τραβηγματα

βεβαια για να προλαβω καποιους το αυτοκινητο δεν παει με 245 χλμ σιγουρα αλλα οταν παλια οσο και να το πατουσες η βελονα κολουσε στο 220 τωρα παει στα 245 η βελονα σιγουρα ειναι αρκετα καλα η τελικη που βγαζει τωρα

και το πιο βασικο πληρωσα 900ευρω

Φιλαρακι τα 900 ειναι πολλα για ενα προγραμμα που ειναι fixed απο μια εταιρια και απλα το βαζουν στον εγκεφαλο χωρις να ξερεις το μοτερ σου τι κανει και που διψαει,ο στελιος στους e-tuners με 600 θα στο εφτιαχνε στα μετρα σου και οπως εσυ θα το ηθελες

Οσο για τελικη και εγω που εχω το jetta gt me ta 170 ....δειχνει 245 το κοντερ με το gps να κολλαει στα 224 και για να μιλαω με στοιχεια σας ανεβαζω και δυναμομετρηση απο MAHA με μονη (μεχρι τωρα) αλλαγη ενα φιλτρο K&N μεσα στο μαμα φιλτροκουτι

post-8587-1235383501_thumb.jpg

Edited by Makis71
Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι τα 900 ειναι πολλα για ενα προγραμμα που ειναι fixed απο μια εταιρια και απλα το βαζουν στον εγκεφαλο χωρις να ξερεις το μοτερ σου τι κανει και που διψαει,ο στελιος στους e-tuners με 600 θα στο εφτιαχνε στα μετρα σου και οπως εσυ θα το ηθελες

Οσο για τελικη και εγω που εχω το jetta gt me ta 170 ....δειχνει 245 το κοντερ με το gps να κολλαει στα 224 και για να μιλαω με στοιχεια σας ανεβαζω και δυναμομετρηση απο MAHA με μονη (μεχρι τωρα) αλλαγη ενα φιλτρο K&N μεσα στο μαμα φιλτροκουτι

Έχω και εγώ ένα Jetta gt που έκανες την δυναμομέτρηση,πόσο στοίχισε.Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου μου είναι 3100χλμ.Μπορώ να την κάνω τώρα ή πρέπει να στρώσει και άλλο.Δώσε μου τηλέφωνο του δυναμόμετρου.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ ένα Jetta gt που έκανες την δυναμομέτρηση,πόσο στοίχισε.Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου μου είναι 3100χλμ.Μπορώ να την κάνω τώρα ή πρέπει να στρώσει και άλλο.Δώσε μου τηλέφωνο του δυναμόμετρου.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Το δυναμομετρο ειναι το MAHA 3000 στα Σπατα. Τασος Αγγελιδης 210-6634720.

Εμενα προσωπικα μου πειρε 50 ευρω

Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι τα 900 ειναι πολλα για ενα προγραμμα που ειναι fixed απο μια εταιρια και απλα το βαζουν στον εγκεφαλο χωρις να ξερεις το μοτερ σου τι κανει και που διψαει,ο στελιος στους e-tuners με 600 θα στο εφτιαχνε στα μετρα σου και οπως εσυ θα το ηθελες

Οσο για τελικη και εγω που εχω το jetta gt me ta 170 ....δειχνει 245 το κοντερ με το gps να κολλαει στα 224 και για να μιλαω με στοιχεια σας ανεβαζω και δυναμομετρηση απο MAHA με μονη (μεχρι τωρα) αλλαγη ενα φιλτρο K&N μεσα στο μαμα φιλτροκουτι

Δεν υπαρχει fixed προγραμμα απο καμια εταιρια, και η revo και η powerlogic που εχουν προγραμμα για αυτο το αυτοκινητο ειναι διαφορετικο για καθε εγκεφαλο. Ποτε δεν ειναι ακριβως τα ιδια γιατι υπαρχουν πολλες version του ιδιου εγκεφαλου. Τωρα οσο αφορα την τιμη, το επωνυμο (και αυτο ισχυει σε ολα τα προιοντα) για καποιο λογο ειναι επωνυμο και αυτο ακριβως πληρωνεις. Παπουτσια δεν νομιζω να ψωνιζεις απο το παζαρι... Αλλο το PRADA και αλλο το BRADA!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω makis71 για την πληροφορια για να ξερω με ποσα χιλιομετρα παω τωρα γιατι τωρα με το jetta παω πετωντας..............224χλμωρα ειναι πολυ καλα παρα πολυ καλα

------------------------------------------------------------------------------------------

Kai επειδη διαπιστωσα καποια δυσπιστια στα γραφομενα μου ελα να το κανεις μια βολτα makis71 και θα καταλαβεις ..............χωρις παρεξηγηση ετσι .Στο κατω κατω ολοι εδω μια παρεα ειμαστε

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Kai επειδη διαπιστωσα καποια δυσπιστια στα γραφομενα μου ελα να το κανεις μια βολτα makis71 και θα καταλαβεις ..............χωρις παρεξηγηση ετσι .Στο κατω κατω ολοι εδω μια παρεα ειμαστε

καμια παρεξηγηση εννοειτε...απλα εσυ τα 245 στο κοντερ τα βλεπεις πιο γρηγορα

Το σασμαν ειναι το οριο και ποσο θα τραβηξεις στα κοκκινα(οριο στροφων) την πιεση για να παρεις αλογα εκει

Προσωπικα προτιμω να γεμιζει πιο γρηγορα παρα να παει 250+ και να σπασει καποια στιγμη

Δεν υπαρχει fixed προγραμμα απο καμια εταιρια, και η revo και η powerlogic που εχουν προγραμμα για αυτο το αυτοκινητο ειναι διαφορετικο για καθε εγκεφαλο. Ποτε δεν ειναι ακριβως τα ιδια γιατι υπαρχουν πολλες version του ιδιου εγκεφαλου. Τωρα οσο αφορα την τιμη, το επωνυμο (και αυτο ισχυει σε ολα τα προιοντα) για καποιο λογο ειναι επωνυμο και αυτο ακριβως πληρωνεις. Παπουτσια δεν νομιζω να ψωνιζεις απο το παζαρι... Αλλο το PRADA και αλλο το BRADA!

Ρrada περνεις και στο κολωνακι,prada περνεις και στο εμπορικο κεντρο της γειτονιας σου

Το θεμα ειναι οτι ο εδω αντιπροσωπος του καθε βελτιωτικου οικου συνηθως (αν οχι παντα) δεν ξερει του του γινεται

Δεν ειναι τυχαιο οτι αυτα τα προγραμματα δεν διαβαζονται

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

koiταξε να σου πω εγω παραλληλα με το προγραμα πηρα και κατι πληκτρα με τα οποια γυρνασ το αυτοκινητο οπωσ ηταν πριν την αναβαθμιση και οποτε θελω εγω το γυρναω ξανα στο revo προγραμα και εχοντασ αυτην την δυνατοτητα ειναι πολυ καλα πιστευω και απο πλευρασ αξιοπιστιας του κινητηρα και απο θεμα οικονομοιας.δεν το πηγαινω καθε μερα με το προγραμα το βγαζω κιολας

Link to comment
Share on other sites

Ρrada περνεις και στο κολωνακι,prada περνεις και στο εμπορικο κεντρο της γειτονιας σου

Το θεμα ειναι οτι ο εδω αντιπροσωπος του καθε βελτιωτικου οικου συνηθως (αν οχι παντα) δεν ξερει του του γινεται

Δεν ειναι τυχαιο οτι αυτα τα προγραμματα δεν διαβαζονται

Δεν υπαρχει προγραμμα που δεν διαβαζεται, αν εχεις το σωστο μηχανημα ολα διαβαζονται... Απο εκει και περα δεν κρινουμε τον καθε αντιπροσωπο αλλα αυτο που πουλαει, και το επωνυμο ειναι παντα πιο σιγουρο!( οχι απαραιτητα στην αποδοση αλλα στην αξιοπιστια )

Link to comment
Share on other sites

το επωνυμο ειναι παντα πιο σιγουρο!( οχι απαραιτητα στην αποδοση αλλα στην αξιοπιστια )

Μηπως ξερεις ποσα Skoda RS με Revo σπαγανε γιατι μολις διαβαστηκε το προγραμμα (μετα απο αλχημιες) βρεθηκε οτι ανεβαζε την πιεση αρκετα (στις ψηλες στροφες) αλλα με φτωχο μιγμα?

Ψυξη κυλινδρων δηλαδη απο το σωστο μιγμα (και οχι 14,5/1 που ηταν).......γιοκ

Link to comment
Share on other sites

Εγω makis71 ενα πραγμα ξερω ολα εξαρτωνται και απο τον οδηγο πως χειριζεται το αμαξι θελει προσοχη το πρωι προτου φυγεις το ζεσταματακι του και αν το εχεισ ανοιξει λιγο πας σιγα μεχρι να φτασεις σπιτι σου, να κρυωσει η μηχανη.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ το εβαλα το προγραμα γιατι ηθελα λιγο παραπανω δυναμη τι να κανουμε ρε παιδι μου ετσι ηθελα εγω και ουτε ειμαι γκαζακιας να βγαινω καθε μερα στις εθνικες και να κανω κοντρες.Οταν αγορασα το jetta μαρεσε σαν αυτοκινητο πολυ και ηθελα να του δωσω μια ενεση δυναμης την οποια θα την βγαλω στον δρομο μονο οταν το θεωρησω εγω απαραιτητο

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως :lol: μην ξεχναμε τον χαρακτηρα του αυτοκινητου,αν καποιος ηθελε να παρει οχημα για κοντρες η οτιδηποτε αλλο σχετικο με αυτες μαλλον διαλεξε λαθος αυτοκινητο.Το jetta ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πιστευω οτι θελει αυτη την δυναμη που λεει και ο dimeft(οταν το συνηθίσεις-βαρεθεις)

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια καλησπερα εχω παρη ενα jetta και εγω ειναι το 1.6 102ps το 8ν και ψαχνω να βρω πως μπορω να του ανεβασω λιγο τα αλλογα αν

ξεραιτε κατι θα με βοηθουσατε πολλη τιμες κ.τ.λ.

Link to comment
Share on other sites

Ενα προγραμμα,μια εισαγωγη αερα (φιλτρο-βαρελακι) και αν θελεις ακομα παραπανω μια φουλ εξατμιση μαζι με χταποδι.

Με ολα αυτα θα δεις σε δυναμομετρο απο 102 αλογα που εισαι τωρα,περιπου 115-120.

Απο κοστος,κανα ¤400 το πργοραμμα,απο 70-150 η εισαγωγη και κανα 800αρι η εξατμιση.

Link to comment
Share on other sites

Εχει δικιο ο Κωνσταντινος στο 1,6 ayto mporeis να κανεις.Στον κινητηρα που εχεισ μην περιμενεις μεγαλες διαφορες σε ιπποδυναμη.ΤΩΡΑ gia τιμες να σου πω δεν ξερω . Αν και νομιζω δεσ μηπως σε βοηθησει τιποτα εδω www.cargate.gr.Στειλε ενα μυνημα και θα σου απαντησουν

Link to comment
Share on other sites

αδερφια και γω ειχα το jetta 140 και εβαλα το προγραμα της revo...το αυτοκινητο παει σαφως πιο γρηγορα...δεν ξερω αν τα αλογα ειναι 205 που υπερυφανευονται αλλα σαφως παει πιο γρηγορα....4η 190χμ  5η 220χμ  6η 250χμ και ολα αυτα χωρις τρεμουλα..δεν ξερω τι ειναι πραγματικα και τι οχι αλλα μονο την βελονα να βλεπεις να γεμιζει ολο το κοντερ η ψυχολογια σου ειναι στα υψη!!το μονο που θα πω ειναι οτι κριμα που δεν το εκανα νωριτερα!! αα και το σημαντικοτερο το προγραμμα το εβαλα στα 400 ευρω μαζι με ενα φιλτρο αερα pipercross

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.