Jump to content
mihalis19

Tsi Gt Sport σφυριγμα στις 2.500 με 2.700 στροφες

Recommended Posts

γεια σας παιδια.εχω ενα πανεμορφο golfaki tsi gt sport το οποιο οταν παταω γκαζι και ειμαι στις 2,500 την στιγμη δηλαδη που κλεινει ο compressoras και ανοιγει turbo ακουγετε ενα σφυριγμα την ωρα που παταω το γκαζι για να ανοιξει και καποιες φορες ανοιγει λιγο αργοτερα.εκτος θεμα ηλεκτρονικου γκαζιου.πηγα μεσα που ειπαν οτι θα αλλαξω μια μαγνητικη την αλλαξα ημουν και μπροστα βεβαια και εσκασε για μια βδομαδα περιπου.μετα ξανα αρχισε το ιδιο το ξανα πηγα και μου ειπαν οιτι θα αλλαξω κατι αλλο τωρα απο την μαγνητικη και πισω.τελος παντων αυτη ειναι η ιστορια πεςριμενω αποψεις και παθωντες αν υπαρχουν!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.αν ο συριγμος που σου κανει ειναι την ωρα ακριβως που πατας το γκαζι για να επιταχυνεις ειναι πολυ πιθανο να ειναι η τρομπα νερου ,εχει καποιο μαγνητικο για την εμπλοκη του κομπρεσσορα(ουτε και εγω στα εξηγω καλα) και καποιες φορες συνοδευεται και με πτωση αποδοσης η αποτομης αυξομειωσης.2 αλαξα τον τελευταιο μηνα η πρωτη κρατησε για μια βδομαδα περιμενα την 2η πριν 5 μερες και βλεπουμε.το κακο ειναι οτι δεν φαινεται παντα στο διαγνωστικο παρα μονο οταν η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο.

Link to comment
Share on other sites

Guest akoro

Το κάνει και σε μένα αλλά όχι πάντα. Έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία καθώς πήγαινα για λάδια ή άλλα ίσα με τρεις φορές και μου λένε ότι είναι ο ιμάντας του κομπρέσορα (τρέχα γύρευε) και να τον αλλάξεις πάλι θα το ξανακάνει μετά από λίγα χλμ.

Tsoupra που το έχεις πάει και σου είπαν για την μαγνητική; για πες μας λεπτομέρειες μπας και βγάλουμε άκρη!!!

Κάποιος είχε πει κάτι για τροχαλία του κομπρέσορα…

Link to comment
Share on other sites

στον παζαροπουλο στην πειραιως.αν δεν κανω λαθως εχει καποιες τροχαλιες που εμπλεκονται με τον κομπρεσσορα .εκει ακριβως κανει την δουλεια η τρομπα νερου και δεν εμπλεκονται τωρα λεπτομερειες δεν ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Guest akoro
στον παζαροπουλο στην πειραιως.αν δεν κανω λαθως εχει καποιες τροχαλιες που εμπλεκονται με τον κομπρεσσορα .εκει ακριβως κανει την δουλεια η τρομπα νερου και δεν εμπλεκονται τωρα λεπτομερειες δεν ξερω.

Μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα περαιτέρω από αυτό δηλ. στον κομπρέσορα;

Link to comment
Share on other sites

ο κομπρεσσορας δεν νομιζω πως παθαινει κατι και απο οτι μου ειπαν και αυτοι οτι δεν εχει προβλημα το κακο ειναι οτι η αποδοση σου σιγα πεφτει γιατι λειτουργει σαν συβατικο και ισως διαβαζοντας καποιο σφαλμα να μπει σε safe mode.π.χ εγω το οδηγουσα ετσι για αρκετο καιρο μεχρι να καταλαβω τι ακριβως ειναι και υπηρχαν φορες που ηθελα το γκαζι και δεν ανεβαζε πανω απο 2500 στροφες σαν να εμπαινε στιγμιαια σε safe mode ,αφηνα ξαναπαταγα και τιναζοτανε ξαφνικα δηλαδη οταν επιτελους εκανε εμπλοκη μου εδινε την απαιτουμενη δυναμη.βεβαια μην το δενεις κιολας οτι αφτο ειναι το προβλημα σου.

Link to comment
Share on other sites

paides irtha enimeromenos na sas doso apantisi.lipon katarxas na po oti to pao stin autonet stin varis koropiou.afto pou exei opos eipa to kanei kato apo tis 3000 otan patas gkazi.ekei kato lipon xamila sta aftokinitakia mas exoume tin trompa nerou opou exoume apo tin mia meria tou sistimatos tin trompa kai apo tin alli tin magnitiki.to sfirigma proerxetai eite apo tin magnitiki opou eixa alaksei kai to ksana ekane i apo tin trompa nerou.telika itan afto kai fisika allaksa olo to sistima.to amaksi einai mia xara.kai simfono sto oti kapies fores kanei ta dika tou kinos to aftokinito (peftei i apodosi tou)logo tou provlimatos.episis thelo na po oti an akoute sfirigma tin wra pou patate gkazi mono apo tin deksia meria einai afto to provlima an akoute kati allo i kapou allou den ksero.to leo gia to paidi pou eipe oti eipan oti einai o imantas tou compresora.kai den einai fisiologiko na to koitaksete.afta.gia apories steilete!

aaaaaaaa kai na simioso oti ontos den fenetai ston elegxo ston egefalo an mpei.opote min sas koroidepsoun.tsoupra na sou po esi ti exeis alaksei?

trompa nerou i magnitiki mono i olo to sistima?

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

σορυ για τα greeklish μου πριν ξεχαστηκα!

παιδες ηρθα ενημερωμενος να σας δωσω απαντηση.να πω οτι το παω στην autonet στην βαρης κορωπιου.αυτο που εχει οπως ειπα το κανει κατω απο τις 3000 στροφες οταν πατας το γκαζι.εκει κατω λοιπον στα αυτοκινητακια μας εχουμε την τρομπα νερου οπου εχουμε απο την μια μερια (του συστηματος) την τρομπα νερου και απο την αλλη την μαγνητικη.το σφυριγμα προερχεται ειτε απο την μαγνητικη οπου ειχα αλλαξει και το ξανα εκανε η απο την τρομπα νερου.τελικα αυτο ηταν και φυσικα αλλαξα ολο το συστημα .το αμαξι ειναι μια χαρα.και συμφονω στο οτι καποιες φορες κανει τα δικα του κοινως το αυτοκινητο (πεφτει η αποδοση του) λογω του προβληματος.επησεις θελω να πω οτι αν ακουτε σφυριγμα απο την δεξια μερια την ωρα που πατατε γκαζι, ειναι αυτο το προβλημα.αν ακουτε κατι αλλο η απο καποια αλλη μερια τοτε δεν ξερω.το λεω για το παιδι που ειπε οτι ειπαν οτι ειναι ο ιμαντας του compressora και κατι τετοια.και δεν ειναι φυσιολογικο οποτε θελει κοιταγμα.αυτα.για αποριες στειλτε. ααααααα και να σημειωσω οτι οντως δεν φαινεται στον ελεγχο στον εγκεφαλο αν μπει.οποτε μην σας κοροιδευουν.tsoupra να σου πω.εσυ αλλαξες τρομπα νερου μαγνητικη η ολο το συστημα?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,

έχει περάσει λίγος καιρός αλλά τώρα πρόσεξα το Post. έχω ένα GT και μου το έκανε αυτό το σφύριγμα - θόρυβο. το πήγα στο συνεργείο και μου είπαν ... θυμάσαι πως κόμπλαραν παλιά τα ac? κάτι τέτοιο μή σε ανησυχει!

δεν έδωσα άλλη σημασία και μετά απο λίγο σταμάτησε τον θόρυβο και έχει να τον κάνει πάνω από 6μηνο!

Φοβήθηκε τον μάστορα μάλλον! ... άντε βγάλε άκρη

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα καλο.λες να εγινε ετσι?κοιτα.αυτο οπως ειπα το κανει μονο οταν πατας γκαζι.με το που πατας ακουγεται αυτο το σφυριγμα και μετα νιγει το αμαξι.χωρις να καθυστερησει να ανοιξει.αν ομως βλεπεις οτι δεν ανοιγει σωστα τοτε να ξερεις οτι εχεις προβλημα!αυτα.αν παρατηρησεις κατι το λες!φτου φτου μακρια απο εσενα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτο που αναφερετε το επαθα χθες βραδυ.Οταν ημουν κατω απο τις 3000 στροφες και πατουσα γκαζι τοτε ανεβαζε σαν ατομσφαιρικο ακομα κι οταν περνουσα στη συνεχεια τις 3000.Μολις αφηνα γκαζι και ξαναπατουσα τοτε ολα οκ.Το σφυριγμα που λετε ρε παιδια πως μπορειτε να το ξεχωρισετε απο το σφυριγμα της τουρμπινας;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτο που αναφερετε το επαθα χθες βραδυ.Οταν ημουν κατω απο τις 3000 στροφες και πατουσα γκαζι τοτε ανεβαζε σαν ατομσφαιρικο ακομα κι οταν περνουσα στη συνεχεια τις 3000.Μολις αφηνα γκαζι και ξαναπατουσα τοτε ολα οκ.Το σφυριγμα που λετε ρε παιδια πως μπορειτε να το ξεχωρισετε απο το σφυριγμα της τουρμπινας;

το σφυριγμα αυτο φιλε μου τουλαχιστον σε εμενα ακουγεται οπως κανει μια σκουριασμενη κουνια που κουνιεται.δεν μπορω να το πω αλλιως.ακουγεται με το που πατας το γκαζι για να δωσει.μετα σταματαει κατευθειαν.ο ηχος της τουρμπινας που λες που ανηγει ακουγεται πολυ λιγοτερο απο το σφυριγμα και επησης δεν ειναι η waste gate γιατι αυτη ακουγεται με το που αφησεις γκαζι

Link to comment
Share on other sites

το σφυριγμα αυτο φιλε μου τουλαχιστον σε εμενα ακουγεται οπως κανει μια σκουριασμενη κουνια που κουνιεται.δεν μπορω να το πω αλλιως.ακουγεται με το που πατας το γκαζι για να δωσει.μετα σταματαει κατευθειαν.ο ηχος της τουρμπινας που λες που ανηγει ακουγεται πολυ λιγοτερο απο το σφυριγμα και επησης δεν ειναι η waste gate γιατι αυτη ακουγεται με το που αφησεις γκαζι

Παντως σε μενα φιλε μου δεν ακουγεται αυτο το σφυριγμα.Χθες το βραδυ το δουλεψα λιγακι να δω τη συμπεριφορα του κι εγινε αυτο που ειπα παραπανω.εμφανιζοταν οταν ημουν κατω απο 3000 στροφες και πατουσα γκαζι.Ειχα κατεβασμενο το παραθυρο.Μονο η τουρμπινα ακουγοταν.Το ειχε κανει κι αλλο ενα βραδυ αλλα ηταν για πολυ λιγο.Χθες ομως οση ωρα το δοκιμαζα το εκανε.Σημερα δεν το οδηγησα.Απο αυριο βλεπουμε τι γινεται.

Link to comment
Share on other sites

Παντως σε μενα φιλε μου δεν ακουγεται αυτο το σφυριγμα.Χθες το βραδυ το δουλεψα λιγακι να δω τη συμπεριφορα του κι εγινε αυτο που ειπα παραπανω.εμφανιζοταν οταν ημουν κατω απο 3000 στροφες και πατουσα γκαζι.Ειχα κατεβασμενο το παραθυρο.Μονο η τουρμπινα ακουγοταν.Το ειχε κανει κι αλλο ενα βραδυ αλλα ηταν για πολυ λιγο.Χθες ομως οση ωρα το δοκιμαζα το εκανε.Σημερα δεν το οδηγησα.Απο αυριο βλεπουμε τι γινεται.

λοιπον τα καλυτερο που εχεις να κανεις για εμενα ειαναι να μην το αφησεις ειδικα αν ειαναι μεσα στην εγγυηση γιατι μπορει και να χειροτερεψει να νομιζεις πως δουλευει μια χαρα να κανεις καμια προσπεραση και να σε κρεμασει δες εδω θαα καταλαβεις! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=21410

Link to comment
Share on other sites

λοιπον τα καλυτερο που εχεις να κανεις για εμενα ειαναι να μην το αφησεις ειδικα αν ειαναι μεσα στην εγγυηση γιατι μπορει και να χειροτερεψει να νομιζεις πως δουλευει μια χαρα να κανεις καμια προσπεραση και να σε κρεμασει δες εδω θαα καταλαβεις! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=21410

To εχω δει το τοπικ που αναφερεις.Δεν εχω σκοπο να το αφησω.Εχω αλλο ενα χρονο εγγυηση και σκοπευω να κανω κι επεκταση.Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι εκτος απο αυτους που εχουν γραψει εδω μεσα οτι τους παρουσιασε τη συμπεριφορα αυτη, μου το ειπε κι αλλος ιδιοκτητης TSI οτι του το εχει παρουσιασει.Δηλαδη ισως ειναι κατι που το κανει σε ολα οποτε ακομα και μετα την αντικατασταση του ανταλλακτικου που ευθυνεται γι'αυτο το προβλημα μπορει ξανα να μου το κανει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτο που αναφερετε το επαθα χθες βραδυ.Οταν ημουν κατω απο τις 3000 στροφες και πατουσα γκαζι τοτε ανεβαζε σαν ατομσφαιρικο ακομα κι οταν περνουσα στη συνεχεια τις 3000.Μολις αφηνα γκαζι και ξαναπατουσα τοτε ολα οκ.Το σφυριγμα που λετε ρε παιδια πως μπορειτε να το ξεχωρισετε απο το σφυριγμα της τουρμπινας;

Συμβαινει και σε μενα. Καποιες φορες ανοιγει σαν ατμοσφαιρικο...

Link to comment
Share on other sites

Συμβαινει και σε μενα. Καποιες φορες ανοιγει σαν ατμοσφαιρικο...

Βρε karlos οταν στο ξανακανει για κοιτα αν αυτο γινεται οταν πατας γκαζι κ βρισκεσαι κατω απο τις 3000 στροφες.Επισης αν την ωρα που επιταχυνει σαν ατκμοσφαιρικο, αφησεις λιγο το γκαζι και ξαναπατησεις τοτε ξεμπλοκαρει.Για κοιτα το.

Link to comment
Share on other sites

Βρε karlos οταν στο ξανακανει για κοιτα αν αυτο γινεται οταν πατας γκαζι κ βρισκεσαι κατω απο τις 3000 στροφες.Επισης αν την ωρα που επιταχυνει σαν ατκμοσφαιρικο, αφησεις λιγο το γκαζι και ξαναπατησεις τοτε ξεμπλοκαρει.Για κοιτα το.

μάλλον πρέπει να το κάνει σε όλα...το έχω εντοπίσει και εγώ..τη μία ανοίγει κανονικά ... και άλλες φορές σαν 1.4άρι

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλησπερα

Μιας και μιλαμε για σφυριγματα.

Ξερετε τι ειναι αυτο το σφυριγμα στα ΤΣΙ οταν ξεκινας απο σταση και μετα σταματαει αποτομα αφου ακουστει ενα "κλικ"?

Σαν κατι να αρχιζει να δουλευει και μετα αποτομα να κλεινει σαν διακοπτης.

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλησπερα

Μιας και μιλαμε για σφυριγματα.

Ξερετε τι ειναι αυτο το σφυριγμα στα ΤΣΙ οταν ξεκινας απο σταση και μετα σταματαει αποτομα αφου ακουστει ενα "κλικ"?

Σαν κατι να αρχιζει να δουλευει και μετα αποτομα να κλεινει σαν διακοπτης.

Ευχαριστω

λοιπον εχω την εντυππωση χωρις να ξερω σιγουρα και βαση αυτων που μου ειχε πει ο τυπας οταν αγορασα το αμαξι ειναι διαφορα κλαπετα που ανοιγοκλινουν.αν καταλαβα καλα για τους ηχους που λες.λοιπον παιδια να πω και κατι αλλο.μου εσκασε κατι στο μυαλο το οποιο ξερω.το tsi αποθηκευει στον εγγεφαλο την τελευταια οδηγικη σου συμπεριφορα για περισοτερη καταναλωση.δηλαδη αν οδηγεις πολυ χαλαρα για αρκετη ωρα και ξαφνικα εσενα να σου @@ να ανοιξεις μην περιμενετε να ανοιξει καλα αργει λιγο και μοιαζει και με ανοιγμα ατμοσφαιρικου.αν ομως πατε τερμα συνεχεια και το κλεισετε και για καμποση ωρα και μετα το ανοιξετε θα δειτε οτι θα ειαναι πιο τσιτα απο οτι οταν εχετε παει χαλαρα.αυτο.τωρα το σκεφτηκα και ισως να ισχυει και σας φαινετε ετσι.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον εχω την εντυππωση χωρις να ξερω σιγουρα και βαση αυτων που μου ειχε πει ο τυπας οταν αγορασα το αμαξι ειναι διαφορα κλαπετα που ανοιγοκλινουν.αν καταλαβα καλα για τους ηχους που λες.λοιπον παιδια να πω και κατι αλλο.μου εσκασε κατι στο μυαλο το οποιο ξερω.το tsi αποθηκευει στον εγγεφαλο την τελευταια οδηγικη σου συμπεριφορα για περισοτερη καταναλωση.δηλαδη αν οδηγεις πολυ χαλαρα για αρκετη ωρα και ξαφνικα εσενα να σου @@ να ανοιξεις μην περιμενετε να ανοιξει καλα αργει λιγο και μοιαζει και με ανοιγμα ατμοσφαιρικου.αν ομως πατε τερμα συνεχεια και το κλεισετε και για καμποση ωρα και μετα το ανοιξετε θα δειτε οτι θα ειαναι πιο τσιτα απο οτι οταν εχετε παει χαλαρα.αυτο.τωρα το σκεφτηκα και ισως να ισχυει και σας φαινετε ετσι.

Αυτο που λες εχει μια βαση οτι δηλ. ο εγκεφαλος "μαθαινει" τον τροπο οδηγησης του καθενος αλλα δεν ειναι αυτο στη συγκεκριμενη περιπτωση.Τελοσπαντων δεν ειναι ιδεα μας.Το αυτοκινητο το εχω μαθει πολυ καλα.Δεν εχει πεσει απλα η αποδοση του εκεινη τη στιγμη.Εχει κανει βουτια.Σαν ατμοσφαιρικο δουλευει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.