vathom Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 ρε παιδιά τελικά είναι ή οχι στην εγγύηση? άλλος λέει ναι άλλος όχι, άλλος το 50%!!! Είμαι εκτός εγγύησης, θα μπουν στον κόπο να μου την αλλάξουν αν πάω, ή θα μου πουν ότι είναι φυσιολογικό για να γλυτώσουν την τζάμπα δουλειά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 ρε παιδιά τελικά είναι ή οχι στην εγγύηση? άλλος λέει ναι άλλος όχι, άλλος το 50%!!! Είμαι εκτός εγγύησης, θα μπουν στον κόπο να μου την αλλάξουν αν πάω, ή θα μου πουν ότι είναι φυσιολογικό για να γλυτώσουν την τζάμπα δουλειά? Φιλε μου εφοσον εχεις αλλαξει προσφατα Ν75 και σκαστρα μαλλον πας για αλλαγη αντλιας.Δεν βρισκω τον λογο να μην σου την αλλαξουν.Αυτη ειναι η δουλεια τους αλλωστε.Δεν ξερω αν υπαρχει οδηγια απο τη Γερμανια ωστε να καλυπτεται απο την Vw ενα μερος αυτης της ζημιας.Αυτο θα πρεπει να το ψαξεις στελνοντας ενα email στην Κοσμοκαρ ή στη Γερμανια διοτι αν υπαρχει τετοια οδηγια δεν ξερω αν η αντιπροσωπεια θα στο πει.Πριν ομως απο τα email πρεπει να βγει επισημη διαγνωση απο την αντιπροσωπεια για το τι φταιει γιατι το να λεμε οτι ειναι η αντλια ή οτι ειναι ξανα η Ν75 κλπ ειναι απλα εικασιες.Οσο για το οτι δε βγαζει σφαλμα, δε μπορω να καταλαβω τον τροπο σκεψης μερικων μηχανικων.Εχουν καταλαβει οτι ειναι μηχανικοι ή νομιζουν οτι ειναι χειριστες Η/Υ για να καταλαβουμε κι εμεις δηλαδη.Ποιος τους ειπε οτι οταν δε βγαζει σφαλμα ειναι ολα ΟΚ;;;;ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ.Καποιος πρεπει να το γραψει σε πανο και να το στησει απεναντι απο μερικες αντιπροσωπειες.Ελεος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atsoumpalos Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 Ξέρετε παιδιά έχω νομίζω το ίδιο πρόβλημα αλλα πιο πολύπλοκο . Ακούω ένα φύσημα όταν πατάω απότομα γκάζι αλλα έχω και πτώση απόδοσης. Δηλαδή γίνετε ατμοσφαιρικό αλλα ανεβάζει κανονικά χιλιόμετρα και σε όλο το φάσμα τον στροφών , δηλαδή γίνετε ατμοσφαιρικό . Έχουμε αλλάξει N75 και "σκαστρα" αλλα το πρόβλημα παραμένει . Το έχουμε βάλει στο vagcom και δεν βγάζει σφάλμα δείχνει καθάριο . Είμαι εκτος εγγύησης . Λέτε να είναι η αντλία το πρόβλημα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 (edited) Ξέρετε παιδιά έχω νομίζω το ίδιο πρόβλημα αλλα πιο πολύπλοκο . Ακούω ένα φύσημα όταν πατάω απότομα γκάζι αλλα έχω και πτώση απόδοσης. Δηλαδή γίνετε ατμοσφαιρικό αλλα ανεβάζει κανονικά χιλιόμετρα και σε όλο το φάσμα τον στροφών , δηλαδή γίνετε ατμοσφαιρικό . Έχουμε αλλάξει N75 και "σκαστρα" αλλα το πρόβλημα παραμένει . Το έχουμε βάλει στο vagcom και δεν βγάζει σφάλμα δείχνει καθάριο . Είμαι εκτος εγγύησης . Λέτε να είναι η αντλία το πρόβλημα ? Έφόσον τα έχετε αλλάξει, κάντε ένα log με το συνεργείο: 1. Actual-Specified Πιεση και % N75. 2. Έλεγχος κυκλώματος υποπιέσεων - πίεσης. (πρεσσάρισμα για διαρροές) Δώσε περισσότερες πληροφορίες να σε βοηθήσω Edited February 27, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atsoumpalos Posted February 28, 2014 Report Share Posted February 28, 2014 Το 1 ξέρω να το κάνω έχω vagcom . Το 2 πως το κανεις ? Μέσο vagcom? Είναι αυτό που βάζουνε ένα μηχάνημα και βγάζει καπνό στο κύκλωμα και φαίνεται αν έχει διαρροή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 (edited) Το 1 ξέρω να το κάνω έχω vagcom . Το 2 πως το κανεις ? Μέσο vagcom? Είναι αυτό που βάζουνε ένα μηχάνημα και βγάζει καπνό στο κύκλωμα και φαίνεται αν έχει διαρροή? Λοιπον ανοιξε το καπω βγαλε καπακι ποδια και δες τα παρακατω προληπτικα. 1. Κυκλωμα πιεσης: κολλαρο τουρμπο-i/c, κολλαρα i/c, κολλαρο i/c πεταλουδα, σωληνας εισαγωγης τουρμπο. 2. Υποπιεσεις σωληνακια: n75, n249, wg, προς εισαγωγη, πισω απο μοτερ διακλαδωτηρα σεβρο, βαλβιδας ανθρακα κλπ. Τσεκαρε αν ο map στο πισω μερος του μοτερ ειναι στη θεση του βιδωμενος. Κανε εναν ελεγχο με vagcom και στη συνεχεια τσεκαρε τα blocks που ειπαμε. Υπαρχει ενα σετ με ανταπτορες που προσαρμοζεται σε καθε υποδοχη που θελεις. Πρεσσαρεις μεσα αερα και βλεπεις και την πιεση με μπαρομετρο. Πηγαινε σενα καλο συνεργειο δεν κοστιζει πολυ, να εισαι σιγουρος. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited March 1, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atsoumpalos Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Φιλε έκανα τις μέτρησης actual-specified πιέσεις και Ν75 . Ι Ν75 όταν κάνει το πρόβλημα πηγαίνει 100% και πέφτει μονομιάς στο 5% και μένει εκεί με foul γκάζι πατημένο. Η πίεση ότι ζηταει ο εγκέφαλος παίρνει δηλαδή actual-specifies είναι 0.3 bar- 0.3 bar . Αλλάξαμε 2 φορες τες βαλβίδες Ν75 και σκαστρα γιατί όταν τις αλλάξαμε την πρώτη φορα το ξανάκανε και είπαμε μπορεί να είναι κάποια απτής δυο ελαττωματική αλλα και με την αλλαγή 2f φορα και τον δυο το πρόβλημα παραμένει . 3exasa να πω έχω scirocco 1.4 160hp αλλα δεν βρήκα αυτό το πρόβλημα στην ενότητα τον scirocco δεν "ξερw aν" διαφέρουν σε κάτι μηχανικό το αυτοκίνητα μεταξύτους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atsoumpalos Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 ορίστε μερικές μετρήσεις 115, 118 και 120 με τρίτη ταχύτητα, αν βλέπετε εσείς κάτι. αυτές είναι χωρίς το πρόβλημα. όταν κάνει το πρόβλημα, θα ανεβάσω και με το πρόβλημαhttps://drive.google.com/file/d/0B4v-rz ... sp=sharing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 2, 2014 Report Share Posted March 2, 2014 ορίστε μερικές μετρήσεις 115, 118 και 120 με τρίτη ταχύτητα, αν βλέπετε εσείς κάτι. αυτές είναι χωρίς το πρόβλημα. όταν κάνει το πρόβλημα, θα ανεβάσω και με το πρόβλημα https://drive.google.com/file/d/0B4v-rz ... sp=sharing Δεν είναι ενεργό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atsoumpalos Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 (edited) Εδω ειναι 2 μετρησεις διαφορετικες των blocks 115, 118 ,120. Εαν καποιος καταλαβει απο αυτες ας μας πει αν βλεπει καποιο λαθος.Εαν θελετε να κανω καποιο αλλο block log πεστε μου να τις κανω Edited March 3, 2014 by Atsoumpalos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 (edited) Εδω ειναι 2 μετρησεις διαφορετικες των blocks 115, 118 ,120. Εαν καποιος καταλαβει απο αυτες ας μας πει αν βλεπει καποιο λαθος. Εαν θελετε να κανω καποιο αλλο block log πεστε μου να τις κανω Βρές μια μεγάλη ανηφορική ευθεία και άνοιξε μια 4η μέχρι ψηλά να σηκώσει πλήρες φορτίο. Παίζει ο παλμός Ν75. Στη δειγματοληψία πάτα το turbo. Edited March 4, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atsoumpalos Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 .αυτά τα σφάλματα ξέρουμε τι είναι? Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl Part No SW: 1K0 907 044 CT HW: 1K0 907 044 CT Component: ClimatronicPQ35 133 1213 Revision: 00133026 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 7BFFE9353AFE411 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb Part No SW: 5K0 937 087 HW: 5K0 937 087 Component: BCM PQ35 H 008 0019 Revision: BE008001 Coding: 40100A3B9825080040080080340049E643550B88636D8960648000000000 Shop #: WSC 00020 790 00000 VCID: F2E144112DB4809 Subsystem 1 - Part No: 1K8 955 119 C Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer 23060 22 0602 Coding: 009795 Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB Component: RLS 200709 05 54 0402 Coding: 0330ED 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 142 Mileage: 176946 km Time Indication: 0 Date: 2113.14.14 Time: 13:33:56 Freeze Frame: Term 15 On Voltage: 12.15 V ON ON OFF OFF OFF Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb Part No SW: 1K8 920 871 HW: 1K8 920 871 Component: KOMBI H05 0207 Serial number: 00000000000000 Coding: 170F00 Shop #: WSC 00020 999 00000 ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_VW36.rod VCID: EFE74D653686AD1 1 Fault Found: 12648448 - Function Restricted due to Missing Message(s) U1111 00 [008] - - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 142 Mileage: 176946 km Date: 2049.14.14 Time: 13:33:55 ------------------------------------------------------------------------------- Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb Part No: 1K0 909 144 H Component: EPS_ZFLS Kl. 69 2901 Revision: 00H15000 Shop #: WSC 00020 790 00000 VCID: 2F670D65BE066D1 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 142 Mileage: 176946 km Time Indication: 0 Date: 2113.14.14 Time: 13:33:55 Freeze Frame: Voltage: 12.25 V DU Temperature: 49.0癈 RPM: 1498 /min Speed: 0.0 km/h Speed: 0.0 km/h Count: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 55: Xenon Range Labels: 8P0-907-357.lbl Part No: 8P0 907 357 K Component: Dynamische LWR H01 0010 Revision: 00000001 Serial number: Coding: 0000015 Shop #: WSC 00020 790 00000 VCID: 428154D11D94F09 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 0 Reset counter: 40 Mileage: 176952 km Time Indication: 0 Date: 2113.14.14 Time: 13:33:54 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atsoumpalos Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 μια ερώτηση παιδιά στο cent. electronics όταν λέει cannot be reached τι μπορεί να είναι ? μπορεί να φταίει το vagcom ? γιατί κάποτε το διαβάζει και μου βγάζει σφάλμα 01314- engine control module 004 no signal/communication-intermmitent fault status 00100100 fault priority:6 fault frequency:1 Θέλω να μάθω τι μπορεί να είναι αυτό το πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Πάνω στην διαδικασία αλλαγής καδένας και λοιπών διαπιστώθηκε και πολύ μικρή διαρροή αντιψυκτικού από την αντλία η οποία από την αρχή έτσι και αλλιώς μας είχε μουρλάνει στο σφύριγμα στα απότομα πατήματα.. Μπήκε νέα και ησυχάσαμε και απο αυτό.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ILIASLYBERIS Posted March 6, 2015 Report Share Posted March 6, 2015 Φιλε έκανα τις μέτρησης actual-specified πιέσεις και Ν75 . Ι Ν75 όταν κάνει το πρόβλημα πηγαίνει 100% και πέφτει μονομιάς στο 5% και μένει εκεί με foul γκάζι πατημένο. Η πίεση ότι ζηταει ο εγκέφαλος παίρνει δηλαδή actual-specifies είναι 0.3 bar- 0.3 bar . Αλλάξαμε 2 φορες τες βαλβίδες Ν75 και σκαστρα γιατί όταν τις αλλάξαμε την πρώτη φορα το ξανάκανε και είπαμε μπορεί να είναι κάποια απτής δυο ελαττωματική αλλα και με την αλλαγή 2f φορα και τον δυο το πρόβλημα παραμένει . 3exasa να πω έχω scirocco 1.4 160hp αλλα δεν βρήκα αυτό το πρόβλημα στην ενότητα τον scirocco δεν "ξερw aν" διαφέρουν σε κάτι μηχανικό το αυτοκίνητα μεταξύτους Φιλε επειδη νομιζω πως εχω ακριβως το ιδιο προβλημα τελικα εβγαλες ακρη τι εφταιγε??βεβαια δεν ξερω για σενα αλλα αυτο μου το κανει μονο στον κομπρεσσορα οταν μπαινει το τουρμπο ειναι ολα καλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...