kpol Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Καλησπερα παιδια ειχα παει ταξιδακι με πληρες φορτιο (4 ατομα + αποσκευες) μεχρι τα ομορφα Ιωάννινα (golf iv gti). Οταν λοιπον το πιεζα και το παταγα στις ανηφόρες,μετα τις 4000 εβλεπα να κανει το turbo μια καμπη, σαν να κοβει η τουρμπινα και να μην δίνει άλλο. Επειδη ειναι η πρωτη φορα που έκανα τοσο μεγάλο ταξιδι με τόσο βάρος, ηθελα να μάθω, είναι φυσιολογική αυτή η λούμπα, η έχει το Golfaki μου κανενα πρόβλημα??Εχει τύχει σε κανενα αντιστοιχη περίπτωση??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Μιλάμε για ανηφορικό δρόμο σε ευθεία ή ανέβαινες βουνό με στροφές; (Το γνωστό κόψε, στρίψε κλπ...) Με τι ταχύτητα σου το έκανε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted April 8, 2008 Author Report Share Posted April 8, 2008 μιλαμε για περιπτωσεις που επιταχυνεις και το πιεζεις πολυ σε ευθεια και για αρκετη ωρα, δηλαδη 80 - 140,150 και φαντασου με τεταρτη.Για παραδειγμα απο λαμια προς αθηνα στα τελευταια διοδια που εχει μια ανηφοριτσα αμεσως μετα τα διοδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted April 8, 2008 Report Share Posted April 8, 2008 ΟΚ... Τότε πάσο. Παρεμπιπτόντως, ένας φίλος με ένα Golf IV, είχε πρόσφατα το εξής πρόβλημα που μοιάζει σχετικά με το δικό σου: Στις 3000 με 4000 στροφές περίπου, σε μικρές αλλά και σε μεγάλες ταχύτητες, εκεί που γκάζωνε το αυτοκίνητο, ξαφνικά έκοβε. Σαν να κλώτσαγε έκανε. Όλοι είπαμε ότι έχει βάλει μάπα βενζίνη, αλλά τελικά ήταν ηλεκτρικό το πρόβλημα. Αν δεν κάνω λάθος, άλλαξε μπουζοκαλώδια (και κάτι ακόμη) και το αυτοκίνητο πλέον πετάει. Είσαι σίγουρος ότι αυτό το κόψιμο το κάνει η τουρμπίνα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted April 8, 2008 Author Report Share Posted April 8, 2008 Δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι προβλημα καν.Και το θέμα ειναι οτι ειναι τοσο ηπιο,που δεν το καταλαβαίνει κανεις.Δεν τρανταζεται δηλαδη το αυτοκινητο..Απλα νιωθω πως κανει μια κοιλια η επιταχυνση.Γι αυτο ρωτάω αν καποιος αλλος εχει συναντήσει κατι παρόμοιο, γιατι είναι πολυ πιθανό να είναι η ιδέα μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_gti Posted April 11, 2008 Report Share Posted April 11, 2008 φιλε μην το ψαχνεις.ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα.κοψιματα απο τισ 4500 και πανω.εμενα ηταν το μαφ.ο μετρητης αερος.τον αλλαξα και τελειωσε η ιστορια.ειναι κλασσικο προβλημα.κοιτα πρωτα αυτο και μετα ολα τα αλλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted April 13, 2008 Author Report Share Posted April 13, 2008 Καλα,εγω θα του κανω μια αλλαγη λαδιων, θα το παω και μια καστορια να στρωσει και αν το συνεχισει θα το δω και για μαφ που μου είπες..Ετσι απο περιεργεια ποσο πήγε το μαλλι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_gti Posted April 14, 2008 Report Share Posted April 14, 2008 καινουργιο σε αντιπροσωπεια γυρω στα 300.ανακατασκευης απο την αντιπροσωπεια γυρω στα 120-150 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MANIS Posted October 12, 2008 Report Share Posted October 12, 2008 φιλε επειδη ειχα το ιδιο προβλημα ριξε μια ματια και στην πιεση βενζινης.Εμενα την μετρησε ο μαστορας και το αποτελεσμα ηταν οτι οσο του τα χωνα τοσο στεγνωνε το μοτερ .Με την ευκαιρια εβαλα μια τρομπα βενζινης απο s3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted October 13, 2008 Author Report Share Posted October 13, 2008 παιδια απο το πρωτο Post εχει αυξηθει το προβλημα...Ειναι πολυ πιο εντονα τα κοψιματα οταν το πιεζω ψηλα....Οταν δηλαδη το ανοιγω μετα τις 3 με 3500 κανει καποια κοψιματα και μια υστερηση στο γκαζι....Το πηγα στο συνεργειο,εκαναν καθαρισμό σε καποιο εξαρτημα, νομιζω τον αερα αλλα παλι τα ιδια...Θα το ξαναπάω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted October 13, 2008 Report Share Posted October 13, 2008 παιδια απο το πρωτο Post εχει αυξηθει το προβλημα...Ειναι πολυ πιο εντονα τα κοψιματα οταν το πιεζω ψηλα....Οταν δηλαδη το ανοιγω μετα τις 3 με 3500 κανει καποια κοψιματα και μια υστερηση στο γκαζι....Το πηγα στο συνεργειο,εκαναν καθαρισμό σε καποιο εξαρτημα, νομιζω τον αερα αλλα παλι τα ιδια...Θα το ξαναπάω... Φίλε μου ...Β Α Λ Β Ι Δ Ε Σ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted October 14, 2008 Author Report Share Posted October 14, 2008 Φιλε επειδη ειδα ειχες ενα παρομοιο προβλημα με το δικο σου να σου θυμισω οτι εγω εχω το τεσσαρι...Αν παρολα αυτα μιλας για προβλημα στις βαλβιδες τι ακριβως εννοεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 Μήπως σου καθαρίσανε την πεταλούδα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted October 14, 2008 Author Report Share Posted October 14, 2008 επειδη το πηγε ο πατερας μου στο συνεργειο,δεν ξερω ακριβως τι κανανε,παντως του ειπανε οτι αυτο το προβλημα δεν φαινεται στον εγκεφαλο και του πηραν και 100 ευρω.Το θεμα ειναι πως το προβλημα δεν λυθηκε...Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι αν πηγαινεις χαλαρα δεν το καταλαβαινεις...Μονο αν το πιεσεις εμφανιζεται ψηλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted October 17, 2008 Author Report Share Posted October 17, 2008 Παιδια καλησπέρα,τελικα ημουν αρκετα τυχερος και μου ηρθε η ιδεα να βαλω κατοσταρα βενζινη...Με το που εφυγα απο το βενζινάδικο, το προβλημα εξαφανιστηκε...Η επιταχυνση ειναι γραμμικοτατη χωρις κομπιασματα και κοιλιες....Ειναι τυχαιο???Θα το κανω κι αλλες βολτες να δω μηπως το ξαναεμφανισει...Τι να πω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Μπαρόμετρο έχεις ? Δες τις πιέσεις σου. Βάλε μια 4η και πήγαινε σε ανηφόρα να του δώσεις πόσο σηκώνει ? Στο άλλο μου αμάξι με 20VT, κοιτάω maf ,βαλβίδα N75, κολλάρα για κάτι τέτοιο που λες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted June 23, 2009 Author Report Share Posted June 23, 2009 Παιδες ΑΝΑΣΤΑΙΝΩ το θεματακι και επανερχομαι: Το πήγα σε ενα μαστόρι, το εβαλε vag com και είδε λ στον θεο και βλάβες αρκετες. Το ψάχνει λίγο και καταλήγει: Το immobilizer του συναγερμου, μπλοκάρει τον εγκέφαλο και γι αυτο εκανε τις μικροδιακοπούλες ψηλά. Το αποσυνδέουμε (το immobilizer) και όλα πεντακάθαρα στο vag com, και με μεγάλη βελτίωση στο πως τούρμπιζε το αυτοκίνητο....Ελα όμως που τις διακοπές συνεχίζει να τις κάνει... Αλλάξαμε και μια σκάστρα αλλά το πρόβλημα συνεχίζει. Καμία άποψη??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓΙΩΡΓΟΣ-VAGARIOUS Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 τη πιεση δουλευει το αυτοκινητο?μηπωσ σηκωνει παραπανω?πιστευω πωσ ειναι αντλια βενζινησ.κι εμενα μου το κανει μερικεσ φορεσ.αλλα δουλευω 0,8 ομωσ χωρισ προγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 Το αμαξι ειναι μαμα.Και αν θυμαμαι απο το vag com το αμαξι δουλευει σε φυσιολογικη πιεση.Τωρα λεπτομερειες δεν θυμαμαι...Παντως με απλή βενζινη το πραγμα χειροτερεύει... και το κακο ειναι οτι τα κοψιματα τα κανει εκει που χρειάζεσαι το γκαζι παραπανω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 Τελικα μετα απο πολυ καιρο και αφου το αυτοκινητο δεν μας αφησε, κατσαμε και βρηκαμε το προβλημα: MAF + αντλια βενζινης...Θα παω σημερα να το παραλαβω να δω αν εστρωσε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...