Jump to content
vadergr

Passat 1.4 Tsi Vs 1.6fsi/2.0fsi

Recommended Posts

Καλησπερα!

Στην σκεψη αγορας νεου αυτοκινητου προστεθηκε και το passat 1.4tsi.

Βλεπω σε προδιαγραφες οτι εχει 0-100 περιπου σε 10.5 δευτερα.σχεδον το ιδιο δηλαδη με τον 2.0fsi (λιγο πιο αργος ο tsi).

Σε ρεπριζ ομως ο μικρος tsi ρεφαρει λογω τουρμπο και ροπης απο χαμηλα?Ειναι ισαξιος σε επιδοσεις με τον 2.0fsi?

Φανταζομαι σε σχεση με τον 1.6fsi ο 1.4tsi θα ειναι πολυ ανωτερος.

Ρωταω γιατι σε κανενα περιοδικο η στο δικτυο (ακομα και εδω) δεν εχω βρει επιδοσεις ρεπριζ του νεου 1.4tsi passat...

Ευχαριστω εξ'αρχης!

Link to comment
Share on other sites

Σε σχεση με τον 1.6 FSI θα ειναι παντου και παντα καλυτερα για τον πολυ απλο λογο οτι ναι μεν εχουν τα ιδια αλογα αλλα το ενα ειναι τουρμπο ενω το αλλο ατμοσφαιρικο.

Σε σχεση με το διλιτρο FSI ειναι πιο αργο.

Link to comment
Share on other sites

μην κοιτας μονο την ιπποδυναμη αλλα και την καταναλωση.

ο tsi ειναι οικονομικος κηνητηρας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν σχολιασα την καταναλωση γιατι ρωτησε συγκεκριμενα για επιδοσεις και ρεπριζ.

Φυσικα ειναι πιο οικονομικος και ακομα πιο οικονομικα θα ειναι τα τελη του και η ασφαλεια του.

Προσωπικη μου αποψη,απο την στιγμη που υπαρχουν τα TSI,δεν αξιζει να προχωρησει καποιος στην αγορα FSI.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Απλα με ενδιαφερει να κουναει με αξιοπρεπεια το αμαξι.Απο οτι ακουω/διαβαζω ο μικρος 122αρης ειναι και λιγο πιο αξιοπιστος απο τον 140αρη οποτε μαλλον ειμαι καλυμμενος απο ολες τις αποψεις.

Link to comment
Share on other sites

Λάβε υπόψην σου επίσης, ότι αν διαλέξεις τον TSI, λόγω του τούρμπο, στο μέλλον θα μπορέσεις πολύ ευκολότερα και πολύ περισσότερο να δώσεις μια ανάσα παραπάνω στον κινητήρα, αλλάζοντας ένα πρόγραμμα κλπ κλπ. Οπότε αν θα δεις κάποια στιγμή ότι θέλεις λίγο ακόμη από δύναμη, θα μπορέσεις πολύ ευκολότερα να το δυναμώσεις...

Σαφώς συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για το θέμα της οικονομίας καυσίμου αλλά και των τελών κυκλοφορίας, της ασφάλειας, κλπ κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου καλησπέρα.

Όντας σε αναζήτηση νέου αυτοκινητου, στη λίστα μου περιλαμβάνονται δύο αυτοκίνητα του VΑG. To πρώτο είναι το Passat, το δεύτερο ένα τελείως διαφορετικό αμάξι, το Altea XL της Seat.

Γράφω το παρόν με στόχο την πληροφόρηση σχετικά με την αξιοπιστία του 1.4 ΤSI με τους 122 ίππους (αν θυμάμαι καλά, το αντίστοιχο σύνολο στη SEAT αποδίδει λίγο παραπάνω).

Είμαι κάτοχος Ρενώ. Έχω κουραστεί, έχω απηυδήσει απ' την αισχρή αξιοπιστια του αυτοκινήτου μου και προσδοκώ να βρω ένα νέο αυτοκίνητο με όσο το δυνατόν λιγότερες πιθανότητες να χαντακωθώ. Ομολογώ πως τα τελευταία 4-5 χρόνια, η εντύπωση που εχω αποκομίσει για την αξιοπιστία της VW από γνωστούς και φίλους όπως και το επίπεδο του after sales της δεν είναι και η καλύτερη. Όμως, με ενδεχόμενο να αποκτήσω ένα αυτοκίνητο με κινητήρα διαμάντι (όπως φαίνεται), θα ήμουν πρόθυμος να το ρισκάρω.

Είναι όμως έτσι? Είναι όντως "διαμάντι"? Σε συζητήσεις με γνωστούς στο δίκτυο αλλά και σε απλή ανάγνωση συζητήσεων τρίτων, παρατηρώ μια τεράστια αντιπαράθεση σχετικά με τους κινητήρες αυτούς. ¶λλοι υποστηρίζουν πως δεν αξίζουν, ότι είναι επικίνδυνοι, άνευ αξιοπιστίας, κλπ, ενώ απ' την άλλη βλέπω ο κινητήρας να έχει βραβευθεί αρκετές φορές, η VW να υποστηρίζει πως δοκίμασε γύρω στους (αν θυμάμαι καλά) 250 κινητήρες για 300,000 χλμ συνεχούς λειτουργίας και δεν παρουσίασαν τίποτα, κλπ. Πώς γίνεται απ' τη μια να καταδικάζεται το turbo κι απ' την άλλη να βλέπεις τη Fiat να τα χρησιμοποιεί επίσης, ενώ κι άλλες εταιρείες (Renault, ΒΜW, ίσως και Ford στο άμεσο μέλλον) θα ακολουθήσουν?

Ο κινητήρας είναι στην αγορά 3 χρόνια τώρα περίπου. Τί εντυπώσεις έχετε όσοι τον χρησιμοποιείτε? Τί ακούτε? Έχω προσπαθήσει να βρω πληροφορίες αλλά δυστυχώς δε βγάζω άκρη και το μόνο που μου μένει είναι να ρωτήσω εσάς, τους πλέον "ειδικούς"!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και να με συγχωρήσετε που δε βρήκα κάποιο άλλο χώρο για να ποστάρω την ερώτηση μου. Βάρεσε μπιέλα το μυαλό με τόσο ψάξιμο, αξιόπιστο όσο κι η Ρενώ.... :)

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητηρας με τα 122 αλογα μολις βγηκε,δεν εχει δοκιμαστει 3 χρονια...Εχει μονο τουρμπο και ΟΧΙ και κομπρεσσορα.Οι εκδοσεις που εχουν και κομπρεσσορα εχουν 140 και 170 αλογα και κυκλοφορουν 2 και κατι χρονια αν δεν κανουν λαθος,οποτε να ξερεις οτι αν παρεις με τα 122 θα εισαι σχετικα "φρεσκος" ..

Link to comment
Share on other sites

Λάβε υπόψην σου επίσης, ότι αν διαλέξεις τον TSI, λόγω του τούρμπο, στο μέλλον θα μπορέσεις πολύ ευκολότερα και πολύ περισσότερο να δώσεις μια ανάσα παραπάνω στον κινητήρα, αλλάζοντας ένα πρόγραμμα κλπ κλπ. Οπότε αν θα δεις κάποια στιγμή ότι θέλεις λίγο ακόμη από δύναμη, θα μπορέσεις πολύ ευκολότερα να το δυναμώσεις...

Σαφώς συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για το θέμα της οικονομίας καυσίμου αλλά και των τελών κυκλοφορίας, της ασφάλειας, κλπ κλπ...

μαζι σου +1

Link to comment
Share on other sites

Φίλε dali, δεν ξέρω ποιό είναι το budget σου, πάντως θα σου πρότεινα αν μπορούσες να πάρεις τον 18άρη TSI για το Passat. Νομίζω ότι είναι η πιο καλή λύση σε θέμα απόδοσης επιδόσεων/χρημάτων. Τώρα από θέμα αξιπιστίας, δεν έχω ο ίδιος κάποια εμπειρία να σου πω, αλλά δε νομίζω ότι είναι τόσο καινούργιος όσο λέει ο mike_fr. Νομίζω ότι έχει ήδη 2 χρόνια που μπαίνει σε Golf ο 14άρης με τα 122 άλογα. Πάντως ψάξε και την λύση του 18άρη με τα 160 άλογα.

Όσον αφορά του κινητήρες της VW και γενικότερα όλων των εταιριών, με τους νέους νόμους όσον αφορά τις εκπομπές καυσαερίων που υπάρχουν, όλοι θα σραφούν στις λύσεις τούρμπο, για μικρές "πράσινες" μηχανές με μεγάλες επιδόσεις. Και αν όντως όλοι πάνε προς τα εκεί, γιατί να μη διαλέξεις την VW η οποία έχει ήδη 3-4 χρόνια στην πλάτη της με τούρμπο κινητήρες και να πας σε μια εταιρία η οποία τώρα βγάζει έναν κινητήρα τούρμπο και αποκτά ακόμη εμπειρίες...

Εγώ θα σου πρότεινα να πας στην λύση του Passat (πολύ πιο ποιοτικό από το Altea) και σηκώνει η τσέπη σου, κοίτεξε την λύση του 1800 κινητήρα, αν όχι αυτό του 1400. Νομίζω ότι αν πας σε ατμοσφαιρική λύση, θα απογοητευτείς στο θέμα των επιδόσεων.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω το Passat 1.4 TSI εδώ και κάνα εξάμηνο και μπορώ να σου πω ότι

1) έκαψα στις 8.500 χλμ περίπου 500ml λάδι

2) πρόσθεσα αρκετό παραφλού μιας και είχε κατέβει αρκετά απο το Minimum που έχει το δοχείο (περίπου 600 ml)

3) άλλαξα το "δαχτυλίδι" του αερόσακου στο τιμόνι γιατί δεν λειτουργούσε η κόρνα και άναβε και η ένδειξη του αερόσακου στο ταμπλό

4) χθες παρατήρησα ένα σκάσιμο στο πλαστική επένδυση της πόρτας του οδηγού πάνω από την θήκη που έχεις για να βαζεις πράγματα, στην αρχή νόμιζα ότι ήταν τρίχα αλλά με μεγαλύτερη προσοχή παρατήρησα ότι ήταν μια ρωγμή στο πλαστικό της επένδυσης μήκους 20 πόντων... απο μακρυά φαίνεται σαν μεγάλη τρίχα..

και όλα αυτά προσέχοντας το αυτοκίνητο πάρα πολύ και χωρίς να το έχω σκίσει ... τώρα έχει 11.000χλμ

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

!!!!! :D;) Δεν πας καλύτερα για ευχέλαιο αντί για service?? Εγώ έχω πάνω από 45.000χλμ πλέον και μόνο συμπλήρωσα 500ml στα πρώτα χλμ όπως κι εσύ, και από σκίσιμο δεν πάει πίσω...

Τελικά είναι να μην σου τύχει. Αν είναι να συμβεί σε εσένα, ότι μάρκα και να είναι, θα βγάλει πρόβλημα... ^_^

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε.

Εννοείται πως το Passat έχει άλλο πρεστίζ. Είναι τελικά θέμα προτεραιοτήτων διότι κάποιος μπορεί να πει "εγώ τη δουλειά μου να κάνω.....κλπ". Ίδωμεν λοιπόν.

Γενικά μιλώντας πάντα, κι έχοντας προσπαθήσει να βγάλω απ' τη μύγα ξύγκι στο θέμα "αξιοπιστία" διαβάζοντας όσες έρευνες μπόρεσα να βρω, το συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι ότι οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί υπολείπονται έναντι των Ιαπώνων. Θα μου πεις "για ποιούς Ιάπωνες μιλάς που η Τογιότα φτιάχνει την Κορόλλα στην Τουρκία και τη Ν. Αφρική, η Νισσάν στην Αγγλία, η Μιτσουμπίσι στην Ολλανδία?" Το θέμα είναι τί έλεγχο παραγωγής έχει κανείς κι εκεί νομίζω είναι που χάνουν οι Ευρωπαίοι.

Κάποιες έρευνες που έχω διαβάσει εδώ και μια διετία δείχνουν τους Ιάπωνες να έχουν ένα ποσοστό βλαβών γύρω στο 10-12% ενώ οι Ευρωπαίοι είναι στο 20-25%. Αυτό σημαίνει ότι το ποσοστό να σου βγει πρόβλημα στο αμάξι αυτομάτως διπλασιάζεται και παίζεις με τις πιθανότητες.

Εγώ με τη Ρενώ έφτασα στο σημείο να στέλνω γράμματα στην εδώ αντιπροσωπεία, ακόμη και στη Γαλλία. Μέσα σε 4 χρόνια έχουν χαλάσει τα μπουζί (τα 3 απ' τα 4!), το ραδιο-cd, τα μπροστά ηλεκτρικά παράθυρα (πριν κλείσει ο πρώτος χρόνος!), ξαναπρογραμματίστηκε ο εγκέφαλος, άλλαξαν κάποιους αισθητήρες, ακόμη και η ταπετσαρία στο πάτωμα των πίσω θέσεων βγαίνει απ' τη θέση της! Έχω πρόβλημα με έναν ιμάντα το οποίο απ' όσο έμαθα ήταν γνωστό στην εταιρεία αλλά δεν έκανε ανάκληση και αντιμετώπισε το πρόβλημα καλύπτοντας ένα κόστος (κατά το δοκούν) όταν αναγκαστείς να πας στο συνεργείο (συνολικό κόστος τουλάχιστον 1000άρικο γιατί πρέπει να αλλαχτούν κι άλλοι ιμάντες αν βγει αυτός!). Δεν σας αναφέρω περισσότερα γιατί θα σας κουράσω, αρκεί να πω ότι στη δουλειά μου με έβλεπαν πλέον περίεργα επειδή κάθε τρεις και λίγο έπαιρνα άδεια για να πάω στο συνεργείο!

Αυτό που θέλω να πω λέγοντας τον....πόνο μου, είναι ότι προτού αγοράσω το αμάξι όσοι είχα ρωτήσει μου είχαν πει "πολύ καλό αυτοκίνητο, κανένα πρόβλημα, πετάει στο δρόμο, κλπ". Ε, αφού έπαθα (και έμαθα) και το έψαξα περισσότερο, τότε έτυχε να βρω έρευνες που έδειχναν τα γαλλικά αυτοκίνητα στον πάτο της αξιοπιστίας ηλεκτρικών, καθώς και κόσμο που είχε γίνει ο καλύτερος φίλος του συνεργείου!

Προσπαθώ λοιπόν να μην επαναλάβω το λάθος αυτό. Δε σας κρύβω ότι με φόβισαν λίγο οι αναφορές προβλημάτων του Passat στο φόρουμ σας αλλά δεν κρύβω επίσης ότι με έχει εξιτάρει αρκετά o TSI. Για να δούμε λοιπόν.......θα γίνω κι εγώ μέλος της παρέας σας?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως φίλε dali προβλήματα θα διαβάσεις για όλες τις μάρκες και μοντέλα. Είπαμε, είναι να μη σου τύχει. Αν ρώτησει πχ ένας τρίτος τον JKalimer για το Passat, θα του πει "μακριά από αυτό", αν ρωτήσει εμένα θα του πω "το καλύτερο αυτοκίνητο ever!". Οπότε είναι σχετικό το τι θα ακούσεις...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως φίλε dali προβλήματα θα διαβάσεις για όλες τις μάρκες και μοντέλα. Είπαμε, είναι να μη σου τύχει. Αν ρώτησει πχ ένας τρίτος τον JKalimer για το Passat, θα του πει "μακριά από αυτό", αν ρωτήσει εμένα θα του πω "το καλύτερο αυτοκίνητο ever!". Οπότε είναι σχετικό το τι θα ακούσεις...

Εντάξει...και "μακρυά" δεν θα του πω...αλλά δεν μπορώ να έχω τον νου μου για την στάθμη λαδιού και παραφλού σε ενα VW ενώ στο γαλλικό που ειχα πριν, να μην κοιτάζω τίποτα και να πηγαίνω για service κάθε 15.000 χλμ...

Ο κινητήρας είναι πολύ καλός αλλά λίγο στα ψηλά "ψοφάει"...

Πάντως είναι ενα αυτοκίνητο που κάθε μέρα το κοιτάζω και κάθε μέρα το φτύνω για να μην το ματιάσω... είναι ενα αυτοκίνητο που εγω προσωπικά το έχω ερωτευτεί...

Link to comment
Share on other sites

Και μεις όλοι εδώ το ίδιο αισθανόμαστε όπως εσύ JKalimer. Τώρα σχετικά με τα προβλήματα όχι ότι δεν είναι άξια λόγου αλλά ούτε ακινητοποιήθηκε το όχημά σου ούτε ταλαιπωρήθηκες ιδιαίτερα. Εγώ θα έλεγα και θα συμφωνήσω με το Νίκο ότι το Passat είναι από τα πιο αξιόπιστα οχήματα. Το δικό μου εδώ και 19 μήνες που συμβιώνω μαζί του (19.500 χλμ) δεν μου παρουσίασε καμιa βλάβη εκτός από ένα συντονισμό-ενοχλητικό θόρυβο από το ταμπλώ ο οποίος επιδιορθώθηκε μέσα στα πλαίσια της εγγύησης. Στις 11.500 χλμ συμπλήρωσα 350 γρ. λιπαντικού και από τότε όλα καλά προς το παρόν. Όσο για τον φίλο dali θα του πρότεινα να αγοράσει το 14άρι αν κάνει χιλιόμετρα εντός πόλης και είναι χαμηλών τόνων οδηγός και φυσικά μιλάμε πάντα για το Passat. B)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω το Passat 1.4 TSI εδώ και κάνα εξάμηνο και μπορώ να σου πω ότι

1) έκαψα στις 8.500 χλμ περίπου 500ml λάδι

2) πρόσθεσα αρκετό παραφλού μιας και είχε κατέβει αρκετά απο το Minimum που έχει το δοχείο (περίπου 600 ml)

Καλησπέρα σας, και καλό μήνα...

Ήθελα να ανοίξω νέο tread, αλλά βρήκα εδώ με τα ίδια προβλήματα....

Εχω εναν 1.4 tsi απο τον Μαιο....9500 χλμ. Ξαφνικά μου άναψε ένδειξη στάθμης θερμοκρασίας και κοιτώντας ειδα οτι είχε πέσει αρκετά κάτω από το min.

Κοίταξα και τα λάδια τότε, και είδα οτι έχουν πεσει και αυτά αρκετά κάτω από την μέση??

Είναι φυσιολογικό??

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλό μήνα κι από μένα φίλε Bazexa. Τι να πω, σχετικά με το λάδι νομίζω ότι πρόκειται για φυσιολογικη κατανάλωση μιας και ο κινητήρας είναι ακόμη καινούργιος και ας μη ξεχνάμε ότι οι κινητήρες μας είναι επιρρεπείς στο παραπάνω φαινόμενο.Όσο για το παραφλού δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Καλό είναι πάντως να ελέγχεις ανά τακτά διαστήματα τη στάθμη του δοχείου σου. iconcool5lw.gif

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα και καλωσορισες!!

Επειδη ειναι καινουριο το αμαξι,θεωρω τραβηγμενο να χανει απο καπου,αλλα οχι απιθανο.

Για τα λαδια,οπως σου ειπε και ο Γιωργος ειναι λογικη μια καταναλωση.

Για το παραφλου,γεμισε το παλι και παρακολουθησε το.Σκεφτομαι μηπως και δεν το ειχαν και τελειως γεματο...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ και τους δυο σας....

Σχετικά με λάδι, τι με συμβουλεύεται να συμπληρώσω?

Όσο για paraflu και εμένα πήγε το μυαλό μου στο ότι δεν το έιχαν και πολύ γεμάτο, και ίσως στο όριό του!! (οικονομία)

Επειδή δεν είχα εκεί κοντά paraflu, του έβαλα απιονισμένο νερό μέχρι την μέση του δοχείου και θα το τσεκάρω συχνά..

Ευχαριστώ και πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Λαδι συμπληρωσε οτι ναναι τωρα εκτος αν ξερεις ποιο βαζει η αντιπροσωπεια οποτε βαλε αυτο.

Παντως μην αλλαξεις τα χαρακτηριστικα του,πχ αν εχεις βαλει 15-30 βαλε τετοιιο και οχι 10-40

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη Κωνσταντίνε αλλά λόγω τυπογραφικού λάθους έγραψες αντί 5-30 15-30. Όσο για το συμπληρωματικό δοχείο ψύξης σε καμμιά περίπτωση δεν βάζουμε απιονισμένο νερό παρά μόνο G-12. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Λαδι συμπληρωσε οτι ναναι τωρα εκτος αν ξερεις ποιο βαζει η αντιπροσωπεια οποτε βαλε αυτο.

Παντως μην αλλαξεις τα χαρακτηριστικα του,πχ αν εχεις βαλει 15-30 βαλε τετοιιο και οχι 10-40

Ευχαριστώ, βασικά δεν ξέρω τι τύπου λάδι έχουν βάλει όταν το πείρα!

Και όσο για την αμεσότητα των απαντήσεων....ούτε σε live chat, να ήμασταν.... :blink::thumbsup:

-----------------------------------------------------------------------------------------

Συγνώμη Κωνσταντίνε αλλά λόγω τυπογραφικού λάθους έγραψες αντί 5-30 15-30. Όσο για το συμπληρωματικό δοχείο ψύξης σε καμμιά περίπτωση δεν βάζουμε απιονισμένο νερό παρά μόνο G-12. :rolleyes:

χμμμμ δεν το ήξερα, τώρα?? να το βγάλω κάπως??? η πώς αλλιώς??

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη Κωνσταντίνε αλλά λόγω τυπογραφικού λάθους έγραψες αντί 5-30 15-30. Όσο για το συμπληρωματικό δοχείο ψύξης σε καμμιά περίπτωση δεν βάζουμε απιονισμένο νερό παρά μόνο G-12. :thumbsup:

Δεν ηταν τυπογραφικο λαθος απλα το εγραψα τελειως τυχαια για παραδειγμα και ηθελα να δειξω οτι δεν ειναι πολυ καλο να ''μπερδεψει'' τα νουμερα. :blink:

Οντως η αντιπροσωπεια 5W-30 βαζει.

Εχω συμπληρωσει αρκετες φορες απιονισμενο νερο χωρις καποιο προβλημα,αλλα ηταν καλοκαιρι.

Για χειμωνα οπως ειναι τωρα μονο G12.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω το Passat 1.4 TSI εδώ και κάνα εξάμηνο και μπορώ να σου πω ότι

2) πρόσθεσα αρκετό παραφλού μιας και είχε κατέβει αρκετά απο το Minimum που έχει το δοχείο (περίπου 600 ml)

Καλησπέρα σας, και καλό μήνα...

Ήθελα να ανοίξω νέο tread, αλλά βρήκα εδώ με τα ίδια προβλήματα....

Εχω εναν 1.4 tsi απο τον Μαιο....9500 χλμ. Ξαφνικά μου άναψε ένδειξη στάθμης θερμοκρασίας και κοιτώντας ειδα οτι είχε πέσει αρκετά κάτω από το min.

Κοίταξα και τα λάδια τότε, και είδα οτι έχουν πεσει και αυτά αρκετά κάτω από την μέση??

Είναι φυσιολογικό??

Ευχαριστώ

Όσο για paraflu και εμένα πήγε το μυαλό μου στο ότι δεν το έιχαν και πολύ γεμάτο, και ίσως στο όριό του!! (οικονομία)

Επειδή δεν είχα εκεί κοντά paraflu, του έβαλα απιονισμένο νερό μέχρι την μέση του δοχείου και θα το τσεκάρω συχνά..

Ευχαριστώ και πάλι.

Φίλε μου το παραφλου το συμπλήρωσα στις 8500 χλμ, (στο max) τώρα έχει 13700 χλμ και έχει πέσει πάλι πολύ κάτω απο το min αλλά δεν μου έχει ανάψει λαμπάκι ακόμα...

Το αφήνω για να το δουν στο service σε περίπου 1000 χλμ....

και συμπλήρωμα ΜΟΝΟ με G12 γιατί νομίζω εάν βάλεις κάτι άλλο θα πρέπει να σου αδειάσουν όλο το κύκλωμα μετά και να στο γεμίσουν με το σωστό παραφλου...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.