Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Γειά σε όλους!!! :lol:

Είμαι καινούριος και επειδή είδα οτι δεν υπάρχει κάποιο ανάλογο θέμα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είπα να δημιουργίσω.

Έχω λοιπόν το tsi gt sport με τους 122 ίππους εδώ και μία εβδομάδα. Θέλω να ρωτήσω αν το έχει και κάποιος άλλος για να συζητήσουμε γενικά για επιδόσεις,βελτίωση,κατανάλωση λαδιού-βενζίνης, προβλημάτων,κ.α.

Έχει κανείς ιδέα για πρόγραμμα - φίλτρο - εξάτμιση για το συγκεκριμένο μοτέρ?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλε, έχω παραγγείλει το ίδιο ακριβώς μοντέλο με το κιβώτιο dsg επιπλέον, αλλά παράδοση μάλλον Ιούλιο στην καλύτερη των περιπτώσεων:-( Οπότε τα ίδια ακριβώς έχω να ρωτήσω κι εγώ και μια που το έχεις ήδη το αυτοκίνητο περιμένω feedback:-) χεχε

Link to comment
Share on other sites

Το νεο 7αρι dsg παραγγειλες?Με τι κοστος?Σου δινει μαζι και esp?

Mπορεις αν θελεις να μου δωσεις τελικη τιμη με το κλειδι στο χερι και τον εξοπλισμο που παραγγειλες?

Ενδιαφερομαι και εγω ακριβως για αυτην την εκδοση και θα ηθελα να μαθω πιο πολλα,οπως και τι δωρα σου εκαναν.

Link to comment
Share on other sites

Εχθές έκανα ένα άνοιγμα 3ης και 4ης με ένα punto t-jet 120 και στην 3η πηγαίνανε μαζί αλλα στην 4η το Golf έκανε 2 αυτοκίνητα διαφορά tongue.gif . Πάει πολύ ωραία το Golfάκι αν και το punto φορούσε BMC και εξάτμιση.

Υπάρχει κανείς που να έχει κάνει κάποια βελτίωση στο tsi 122?

Εγώ θέλω να αρχίσω την αναζήτηση για βελτιωτικές λύσεις πάνω σε αυτό το μοτέρ.

Αν ξέρετε κάτι......... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να αρχίσω την αναζήτηση για βελτιωτικές λύσεις πάνω σε αυτό το μοτέρ.

απ'οτι φαινεται δεν σε καλυπτουν τα 122 αλογα του...

γιατι τοτε- και προκειμενω να μην μπαινεις σε τετοιες διαδικασιες-δεν επαιρνες καποια αλλη εκδοση με περισσοτερα αλογα.

140-170-200-230 αλογα για ολα τα γουστα και βαλαντια.

απλα σαν απορια το θετω.... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

απ'οτι φαινεται δεν σε καλυπτουν τα 122 αλογα του...

γιατι τοτε- και προκειμενω να μην μπαινεις σε τετοιες διαδικασιες-δεν επαιρνες καποια αλλη εκδοση με περισσοτερα αλογα.

140-170-200-230 αλογα για ολα τα γουστα και βαλαντια.

απλα σαν απορια το θετω.... :thumbsup:

και γω το χω απορια..μαλιστα στο αλλο τοπικ(με τα προγραμματα tsi) καποιος ρωτησε αν βγηκε τπτ για τον 122 αρη. ρε παιδια,αφου το χετε στο αιμα σας το γκαζιtongue.gif ,πηγαινετε κατευ8ειαν στα 140.σιγα την διαφορα(τιμης)

Link to comment
Share on other sites

Με ενδιαφέρει περισσότερο αυτός ο κινητήρας λόγω του οτι έχει μόνο turbo.

Σαν βελτίωση αναφέρομαι μόνο σε φίλτρο/πρόγραμμα/εξάτμιση. Τα 122 άλογα του με <<καλύπτουν>> αλλα αν είσαι πειραγμένος στα μυαλά αυτά παθαίνεις. .

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Εχθές έκανα ένα άνοιγμα 3ης και 4ης με ένα punto t-jet 120 και στην 3η πηγαίνανε μαζί αλλα στην 4η το Golf έκανε 2 αυτοκίνητα διαφορά tongue.gif . Πάει πολύ ωραία το Golfάκι αν και το punto φορούσε BMC και εξάτμιση.

Υπάρχει κανείς που να έχει κάνει κάποια βελτίωση στο tsi 122?

Εγώ θέλω να αρχίσω την αναζήτηση για βελτιωτικές λύσεις πάνω σε αυτό το μοτέρ.

Αν ξέρετε κάτι......... :lol:

αυτό το ''2 αυτοκίνητα διαφορά''...λίγο υπερβολικό το βλέπω...μιας και θεωρητικά το puntaki σε έχει....

................ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Με ενδιαφέρει περισσότερο αυτός ο κινητήρας λόγω του οτι έχει μόνο turbo.

Σαν βελτίωση αναφέρομαι μόνο σε φίλτρο/πρόγραμμα/εξάτμιση. Τα 122 άλογα του με <<καλύπτουν>> αλλα αν είσαι πειραγμένος στα μυαλά αυτά παθαίνεις. Η να πώ οτι το μαμά setup δεν μου αρέσει tongue.gif .

το τσι 122 εχει ακομα μικροτερη τουρμπινα απο το 140αρι οποτε παιδια μην περιμενετε πολλα... μεγιστη αποδοση 160 αλογα... το τσι 122 βγηκε απλα και μονο για να φυγει η γκαμα των φσι απο την αγορα!

για μενα το τσι 122 ειναι μια πολυ κακη επιλογη... το 140αρι ειναι ΣΑΦΩΣ καλυτερο... μεγαλυτερη τουρμπινα μεγαλυτερο ιντερκουλερ και ενισχυμενο πλαισιο... το 140αρι μπορει να φθασει και τα 220 αλογα το 122αρι ομως... η διαφορα τιμης μεταξυ 122 και 140 ειναι μικρη αλλα η διαφορα ποιοτητας τεραστια...!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το τσι 122 εχει ακομα μικροτερη τουρμπινα απο το 140αρι οποτε παιδια μην περιμενετε πολλα... μεγιστη αποδοση 160 αλογα... το τσι 122 βγηκε απλα και μονο για να φυγει η γκαμα των φσι απο την αγορα!

για μενα το τσι 122 ειναι μια πολυ κακη επιλογη... το 140αρι ειναι ΣΑΦΩΣ καλυτερο... μεγαλυτερη τουρμπινα μεγαλυτερο ιντερκουλερ και ενισχυμενο πλαισιο... το 140αρι μπορει να φθασει και τα 220 αλογα το 122αρι ομως... η διαφορα τιμης μεταξυ 122 και 140 ειναι μικρη αλλα η διαφορα ποιοτητας τεραστια...!

Πότε θα το πάρεις στο χέρι το μοτέρ με 220 άλογα στο 14άρι όμως δεν μας είπες! Γιατί αποκλείεται να το δουλεύεις χαλαρά!

Έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής για το 122 μόνο πρόγραμμα με 162 ίππους και 26 ροπή που με φίλτρο-εξάτμιση θα βρίσκεται λογικά κάπου στα 170. Απλός κινητήρας μόνο με turbo και κατά λογική περισσότερο αξιόπιστος.

Πάρτε και το link

http://www.digitune.at/chiptuningcar_e.php?id=1630

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Πότε θα το πάρεις στο χέρι το μοτέρ με 220 άλογα στο 14άρι όμως δεν μας είπες! Γιατί αποκλείεται να το δουλεύεις χαλαρά!

Έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής για το 122 μόνο πρόγραμμα με 162 ίππους και 26 ροπή που με φίλτρο-εξάτμιση θα βρίσκεται λογικά κάπου στα 170. Απλός κινητήρας μόνο με turbo και κατά λογική περισσότερο αξιόπιστος.

Πάρτε και το link

http://www.digitune.at/chiptuningcar_e.php?id=1630

και πολυ χαλαρα μαλιστα...δεν το σπαω το αμαξι και στην τελικη το αμαξι (οχι το δικο μου) ειναι δοκιμασμενο και σε πιστες και σε κοντρες με πιεση 1.7 το θεμα δεν ειναι μονο να εχεις ενα αμαξι 200-300-400 αλογα το θεμα ειναι να ξερεις να το δουλευεις κιολας... εχεις ακουσει κανενα να σπαει?

Link to comment
Share on other sites

Βασικά είναι λίγο νωρίς για να σπάσει κάποιο γιατί πρίν λίγο καιρό εμφανίστικαν αυτά τα προγράμματα.Μακάρι να μην σπάσει ποτέ κανένα δεν είμαι αντίθετος αλλά στα 220 άλογα όμως το μοτέρ(140) δέχεται αρκετή πίεση!

Το 122 δεν είναι τόσο κατώτερο όσο φαίνεται...

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Βασικά είναι λίγο νωρίς για να σπάσει κάποιο γιατί πρίν λίγο καιρό εμφανίστικαν αυτά τα προγράμματα.Μακάρι να μην σπάσει ποτέ κανένα δεν είμαι αντίθετος αλλά στα 220 άλογα όμως το μοτέρ(140) δέχεται αρκετή πίεση!

Το 122 δεν είναι τόσο κατώτερο όσο φαίνεται...

ξεκινωντας απο τα βασικα δεν ειναι 122 αλλα 137 πραγματικα αλογα δυναμομετρημενο απο το εργοστασιο.

για να μην πω 140 με 100αρα βενζινη και φανει υπερβολη.

160 μπορει να γινει ανετα μονο με προγραμμα,χωρις εξατμισεις και φιλτρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η VW χτυπάει τον αναταγωνισμό στα 1.4 κιβικά με αρκετα άλλογα και αρκετη αξιοπιστια... το θέμα μην το παρακάνουμε και εμείς :) πάντος καλό το 122άρη αφου ανεβένει έτσι...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα σας...Είμαι νέος στο forum και θα ήθελα την βοήθεια των κατόχων και παλαιότερων εδωμέσα... Λοιπόν...Είμαι στην διαδικασία επιλογής καινούργιου αυτοκινήτου και τα 2 υποψήφια είναι το GOLF 1.4 122 PS και το άλλο το LEON (πιθανότατα το 1.:rolleyes:. Εμένα δεν με ενδιαφέρει το γκάζι ή τα πόσα δευτερόλεπτα κάνει για 0-100 αυτό που με ενδιαφέρει είναι το αυτοκίνητο να πηγαίνει με ασφάλεια, άνετα (να μην βρίζω σε κάθε λακούβα-κακοτεχνία) αλλά και όταν πηγαίνω ταξίδι με την γυναίκα και το αμάξι φορτωμένο με τον κλιματισμό ανοικτό όταν θα βγω για προσπέραση στα 120-130 να μην πρέπει να προσευχηθώ να φυσήξει ούριος άνεμος για να την κάνω με ασφάλεια...Γενικώς να "τραβάει" το αυτοκίνητο...Ή σε ανηφόρα για παράδειγμα με τον κλιματισμό ανοικτό να μην πρέπει να κατεβάσω σχέση για να την ανέβω...Θα με καλύπτει ο κινητήρας ;

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Στο να τρβάει το αυτοκίνητο δεν θα σε απογοητεύσει κανένα από τα 2, προτίμησε όμως το Leon για τους εξής λόγους:

-Σαφώς πιο καινούριο αυτοκίνητο, μοντέρνο σχεδιαστικά

-Καλή τιμή για αυτά που προσφέρει.

-Όπως και να το κάνεις είναι 1.8, καλό και άγιο το 1.4 αλλά με λίιιιγη κατανάλωση περισσότερο παίρνεις κάτι καλύτερο μηχανικά

-Πλούσιος εξοπλισμός.

Το 122άρι το έχω οδηγήσει και η αίσθηση που μου άφησε είναι η μεγάλη κοιλιά που κάνει μέχρι τις 3.200 περίπου οπότε και ξυπνάει το μοτέρ και δείχνει τη δύναμή του. Πολύ σπαστικό το lag του, δεν θα το συνανήσεις στο Leon 1.8 TSi

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου φίλε μου... Το θέμα με τον εξοπλσιμό και την εμφάνιση ήταν και σε εμένα το δίλλημά μου...Αυτό που με χαλάει λίγο είναι η εσωτερική εμφάνιση καθώς και δεν ξέρω εάν σε ταξίδια θα είναι κουραστικό δλδ μην αντιδράει ξερά στις ανωμαλίες - κακοτεχνείες των σύγχρονων δρόμων μας... Και όχι τίποτα εγώ θα το καταπιώ...Την γυναίκα ποιος ακούει εάν γίνει κάτι τέτοιο...lol Γνωρίζεις εάν οι ανωμαλίες φιλτράρονται ικανοποιητικά ;

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου φίλε μου... Το θέμα με τον εξοπλσιμό και την εμφάνιση ήταν και σε εμένα το δίλλημά μου...Αυτό που με χαλάει λίγο είναι η εσωτερική εμφάνιση καθώς και δεν ξέρω εάν σε ταξίδια θα είναι κουραστικό δλδ μην αντιδράει ξερά στις ανωμαλίες - κακοτεχνείες των σύγχρονων δρόμων μας... Και όχι τίποτα εγώ θα το καταπιώ...Την γυναίκα ποιος ακούει εάν γίνει κάτι τέτοιο...lol Γνωρίζεις εάν οι ανωμαλίες φιλτράρονται ικανοποιητικά ;

σε τεστ drive που το ειχα κανει το leon το 1.8 ηταν πολυ ποιο σκληρο απο το golf και τα δυο με τη σπορ αναρτηση ομως και απο καταναλωση ειναι αρκετα υψηλοτερη το 1,8 ειναι χαλαρα 7,5 με 8 ενω το 1,4 σε 6 με 6,5 παντα σε ταξιδι με 120 - 130 χιλιομετρα. αυτα απο μενα

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου φίλε μου... Το θέμα με τον εξοπλσιμό και την εμφάνιση ήταν και σε εμένα το δίλλημά μου...Αυτό που με χαλάει λίγο είναι η εσωτερική εμφάνιση καθώς και δεν ξέρω εάν σε ταξίδια θα είναι κουραστικό δλδ μην αντιδράει ξερά στις ανωμαλίες - κακοτεχνείες των σύγχρονων δρόμων μας... Και όχι τίποτα εγώ θα το καταπιώ...Την γυναίκα ποιος ακούει εάν γίνει κάτι τέτοιο...lol Γνωρίζεις εάν οι ανωμαλίες φιλτράρονται ικανοποιητικά ;

Το αυτοκίνητο είναι sport και ταυτόχρονα άνετο, κάνε τα test drive και τα 2 και θα βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα. Θα είναι το πιο σωστό. Εγώ πχ αν είχα το Golf, τι θα σου έλεγα να πάρεις, Leon? Δεν έχω τίποτα από τα 2, ούτε σκοπεύω φυσικά να πάρω κάποιο από αυτά, είμαι όσο πιο υποκειμενικός γίνεται πιστεύω, παρόλα αυτά, ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις test drive και τα 2!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα σας...Είμαι νέος στο forum και θα ήθελα την βοήθεια των κατόχων και παλαιότερων εδωμέσα... Λοιπόν...Είμαι στην διαδικασία επιλογής καινούργιου αυτοκινήτου και τα 2 υποψήφια είναι το GOLF 1.4 122 PS και το άλλο το LEON (πιθανότατα το 1.:rolleyes:. Εμένα δεν με ενδιαφέρει το γκάζι ή τα πόσα δευτερόλεπτα κάνει για 0-100 αυτό που με ενδιαφέρει είναι το αυτοκίνητο να πηγαίνει με ασφάλεια, άνετα (να μην βρίζω σε κάθε λακούβα-κακοτεχνία) αλλά και όταν πηγαίνω ταξίδι με την γυναίκα και το αμάξι φορτωμένο με τον κλιματισμό ανοικτό όταν θα βγω για προσπέραση στα 120-130 να μην πρέπει να προσευχηθώ να φυσήξει ούριος άνεμος για να την κάνω με ασφάλεια...Γενικώς να "τραβάει" το αυτοκίνητο...Ή σε ανηφόρα για παράδειγμα με τον κλιματισμό ανοικτό να μην πρέπει να κατεβάσω σχέση για να την ανέβω...Θα με καλύπτει ο κινητήρας ;

στην θεση σου θα εδινα λιγα λεφτα παραπανω και θα επερνα το tsi 140 ps! και στο λεω σαν κατοχος του οτι ακομα και μαμα δεν θα σε απογοητευσει σε κανενα ευρος στροφων αλλα αν εισαι μεταξυ του tsi 122 and leon 1.8 tsi χαλαρα το leon...! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

στην θεση σου θα εδινα λιγα λεφτα παραπανω και θα επερνα το tsi 140 ps! και στο λεω σαν κατοχος του οτι ακομα και μαμα δεν θα σε απογοητευσει σε κανενα ευρος στροφων αλλα αν εισαι μεταξυ του tsi 122 and leon 1.8 tsi χαλαρα το leon...! :rolleyes:

Το θέμα είναι ότι τα λεφτά δεν είναι λίγο παραπάνω...Είναι 1.000 ευρώ...Και επειδή από εδωμέσα και άλλα forum έχω δει ότι το 140 σε σχέση με το 122 εμφανίζει περισσότερα προβλήματα, καθώς και το γεγονός ότι σε περίπτωση εμφάνισης μηχανικής βλάβης εκτός της εγγύησης στον κινητήρα του 140 θα πρέπει να ξηλωθώ πολύ άγρια λόγω της πολυπλοκότητας του κινητήρα κλείνω ανάμεσα στα 2 που προανέφερα...

Link to comment
Share on other sites

Βασικά είναι λίγο νωρίς για να σπάσει κάποιο γιατί πρίν λίγο καιρό εμφανίστικαν αυτά τα προγράμματα.Μακάρι να μην σπάσει ποτέ κανένα δεν είμαι αντίθετος αλλά στα 220 άλογα όμως το μοτέρ(140) δέχεται αρκετή πιεση...

Γιατι και να σπασει σημαινει κατι??

και δεν εννοω το 140 αλλο το 200 ή το 220 ή το 980 αλογα...

Μετα θα μας φταιει η αναξιποπιστη VW???

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι τα λεφτά δεν είναι λίγο παραπάνω...Είναι 1.000 ευρώ...Και επειδή από εδωμέσα και άλλα forum έχω δει ότι το 140 σε σχέση με το 122 εμφανίζει περισσότερα προβλήματα, καθώς και το γεγονός ότι σε περίπτωση εμφάνισης μηχανικής βλάβης εκτός της εγγύησης στον κινητήρα του 140 θα πρέπει να ξηλωθώ πολύ άγρια λόγω της πολυπλοκότητας του κινητήρα κλείνω ανάμεσα στα 2 που προανέφερα...

Μια χαρά είναι το 140.....μηχανικά αρτιότατο....

..

....γιατί εαν σου πάθει βλάβη ο κινητήρας του Leon ή του 122 θα σου έρθει φθινότερα νομίζεις???

Θεωρώ πως αξίζει τον κόπο το χιλιάρικο αυτό...αφού έτσι και αλλιώς θα πιεστείς οικονομικά.....

οι περισσότεροι άλλωστε έτσι κάναμε......εγώ υπολόγιζα να πάρω αμάξι με 17000 και τελικά έδωσα 23000.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι το 140.....μηχανικά αρτιότατο....

..

....γιατί εαν σου πάθει βλάβη ο κινητήρας του Leon ή του 122 θα σου έρθει φθινότερα νομίζεις???

Θεωρώ πως αξίζει τον κόπο το χιλιάρικο αυτό...αφού έτσι και αλλιώς θα πιεστείς οικονομικά.....

οι περισσότεροι άλλωστε έτσι κάναμε......εγώ υπολόγιζα να πάρω αμάξι με 17000 και τελικά έδωσα 23000.. :rolleyes:

Βασικά εάν με καλύπτει ο 122 σε αυτό που προανέφερα δεν βρίσκω κάποιο λόγο να πάω στα 140. Το θέμα είναι φορτωμένο το αυτ-το και με κλιματισμό θα πηγαίνει ή θα σέρνεται ;

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ όταν πήρα το TSi μου δεν ήμουν σίγουρος. Όμως μετά από 14000km δε με έχει απογοητεύσει. Το αμάξι είναι πύραυλος. Όμως το μεγάλο του ατού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το turbo που έχει αλλά ο μηχανικός κομπρέσσορας. Στην πόλη δεν δουλεύεις καθόλου το turbo πρακτικά, γιατί αρχίζει δειλά δειλά να εμπλέκεται στις 2500 σ.α.λ. Έτσι αν στις 2500 κάνεις τις αλλαγές σου στις ταχύτητες, πράγμα πολύ λογικό, δεν χρησιμοποιήσεις σχεδόν καθόλου το turbo. Όμως ο κομπρέσσορας κάνει τη διαφορά. Με το που πατάς το γκάζι όταν ανάψει πράσινο, έχεις μια εκπληκτική ροπή, η οποία οφείλεται στον κομπρέσσορα. Πάρε τα 140 άλογα, είναι νομίζω το best buy.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.