Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Guest basilis81

Απο ηχο υπαρχει καμια διαφορα παιδια?Ακουγεται καθολου το σφυριγμα της τουρμπινουλας?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε δε νομιζω οτι με το flamming θα βγαλουμε ακρη, οποτε μην απαντας μονος σου στα ποστς σου. Αν θες απαντηση δικια μου, παρε με τηλ...

Κάνεις λάθος δεν είναι flaming.

Όταν εμμέσως πλην σαφώς κατηγορείς κάποιον-κάτι ΔΗΜΟΣΙΩΣ τότε πρέπει να το δικαιολογείς και ΔΗΜΟΣΙΩΣ.

Οχι πάρε με τηλέφωνο να σου πω..... αλλιώς να το κλείσουμε και να πέρνει ο ένας τον άλλον τηλέφωνο και να τελειώνουμε.

Αν έχεις κάτι να μου πεις να το πεις εδώ να το διαβάσουν όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος δεν είναι flaming.

Όταν εμμέσως πλην σαφώς κατηγορείς κάποιον-κάτι ΔΗΜΟΣΙΩΣ τότε πρέπει να το δικαιολογείς και ΔΗΜΟΣΙΩΣ.

Οχι πάρε με τηλέφωνο να σου πω..... αλλιώς να το κλείσουμε και να πέρνει ο ένας τον άλλον τηλέφωνο και να τελειώνουμε.

Αν έχεις κάτι να μου πεις να το πεις εδώ να το διαβάσουν όλοι.

σωστός!!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Αν οι e-tuners δεν μπορούν να βγάλουν τα νούμερα της overload στο πρόγραμμα δεν φταίμε εμείς! γιατί τους είχα πάρει και αυτούς τηλέφωνο μου είπαν ότι επειδή αυτά δεν έχουν ic μπορούν να δούν μέχρι 140 ίππους και είναι και 130+ από το εργοστάσιο ε! Αν σε κάποιους φαίνεται υπεραισιόδοξο το αποτέλεσμα ας δοκιμάσουν το πρόγραμμα της overload μπας και καταλάβουν ότι δεν έχουν ιδέα με το τι γίνεται. Μη λερώνεται το τόπικ άσκοπα !

Link to comment
Share on other sites

Τωρα που εχουν προσφορα -25% (με τη προυποθεση να πανε 2 αυτοκινητα μαζι) ψαχνω γκολφακι να παμε βολτα στο Βολο B)

Ενταξει, το σκεφτομαι λιγακι ακομα ειναι η αληθεια.. <_<

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

Κοσμά από κατανάλωση γενικά πως είσαι? Εγώ σε ταξίδι αλλά και μέσα στην πόλη είδα καλή μείωση με σωστή οδήγηση! Στο ταξίδι ειδικά με ταχύτητες 150-180 συνέχεια και 5 άτομα με αποσκευές έκαιγα 8,7 - 9 lt <_< Χωρίς πρόγραμμα με 2 άτομα έκαιγε πιο πολύ! lol

Υ.Γ. Γιάννη τι θα γίνει θέλω να βάλω Κ03, θα βγάλετε κάνα project? Έλα τόσα άτομα είμαστε που περιμένουμε!!!! B)tongue.gif

Edited by PanosA3
Link to comment
Share on other sites

Τωρα που εχουν προσφορα -25% (με τη προυποθεση να πανε 2 αυτοκινητα μαζι) ψαχνω γκολφακι να παμε βολτα στο Βολο :D

Ενταξει, το σκεφτομαι λιγακι ακομα ειναι η αληθεια.. ^_^

που το εμαθες αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Κοσμα διαβαζοντας και το αντιστοιχο θεμα που εχει ανοιχτει στο gtc διαπιστωνω οτι επελεξες να βαλεις το πιο "τσιταρισμενο" προγραμμα που υπαρχει για το αυτοκινητο με σχετικα υψηλη πιεση κοντα στον κοφτη,στο "τερμα" της τουρμπινας οπως αναφερει ο βελτιωτης και με ευθυνη του πελατη.

Οι πιο ασφαλεις ρυθμισεις συμφωνα με τον βελτιωτη παντα ειναι 1,05 οβερ και 0,3 στον κοφτη και ενα τετοιο προγραμμα θα με ενδιεφερε και μενα με δυο δυναμομετρησεις,μια πριν και μια μετα για να δουμε τι πουλια πιασαμε!

Link to comment
Share on other sites

Κοσμα διαβαζοντας και το αντιστοιχο θεμα που εχει ανοιχτει στο gtc διαπιστωνω οτι επελεξες να βαλεις το πιο "τσιταρισμενο" προγραμμα που υπαρχει για το αυτοκινητο με σχετικα υψηλη πιεση κοντα στον κοφτη,στο "τερμα" της τουρμπινας οπως αναφερει ο βελτιωτης και με ευθυνη του πελατη.

Οι πιο ασφαλεις ρυθμισεις συμφωνα με τον βελτιωτη παντα ειναι 1,05 οβερ και 0,3 στον κοφτη και ενα τετοιο προγραμμα θα με ενδιεφερε και μενα με δυο δυναμομετρησεις,μια πριν και μια μετα για να δουμε τι πουλια πιασαμε!

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράμματα. Αυτά που βλέπεις στο gtc είναι από Α3 χωρίς εξατμίσεις κλπ και δεν είναι ολόιδια τα μοτέρ τους. Δεν επέλεξα εγώ τις πιέσεις και σε καμία περίπτωση δεν θα έκανα τέτοιο πρόγραμμα απλά δεν περίμενε ο προγραμματιστής να βοηθιθεί το μοτέρ τόσο πολύ από την εξάτμιση και το φίλτρο και έδειχνε ότι αντέχει χωρίς να συμβαίνει αυτό που γράφει στο gtc ότι λάμπει η τουρμπίνα με άσπρο φως κλπ. Μέχρι εδώ που είναι τώρα είναι κάτι σαν αυτό που γράφει στην περίπτωση του Α3 στο gtc με 1,05bar.

Όσο για την κατανάλωση η μόνη περίπτωση για να καταλάβεις ότι καίει περισσότερη βενζίνη σε σχέση με το μαμά είναι μόνο όταν το πόδι βρίσκεται στο πάτωμα. Κατά τα άλλα η κατανάλωση είναι ίδια με πρίν.

Link to comment
Share on other sites

Αν οι e-tuners δεν μπορούν να βγάλουν τα νούμερα της overload στο πρόγραμμα δεν φταίμε εμείς! γιατί τους είχα πάρει και αυτούς τηλέφωνο μου είπαν ότι επειδή αυτά δεν έχουν ic μπορούν να δούν μέχρι 140 ίππους και είναι και 130+ από το εργοστάσιο ε! Αν σε κάποιους φαίνεται υπεραισιόδοξο το αποτέλεσμα ας δοκιμάσουν το πρόγραμμα της overload μπας και καταλάβουν ότι δεν έχουν ιδέα με το τι γίνεται. Μη λερώνεται το τόπικ άσκοπα !

Φιλε μου εγω βλεπω 155-160ΗΡ (που δεν ειναι πανω απο 25 περιπου ΗΡ απο το νορμαλ) και 26-27kgrm ροπη σε ΜΑΗΑ, σε Dynomet, που ειναι εκει που μετρηθηκες, μπορει να αντιστοιχουν σε περισσοτερα!

Πηγαινε πρωτα σε ενα ΜΑΗΑ, να δεις αν εχεις 28+ , και μετα ελα να μου πεις αν ειναι αισιοδοξο το δυναμομετρο που πηγες.

Ξερω πολυ καλα τι γραφω, όλη μερα σε δυναμομετρα ειμαι.

Αν ηθελα να σε κανω πελατη μου , θα σου εταζα λαγους με πετραχειλια και θα ημουν σε θεση να σε παω και σε dyno (οχι ΜΑΗΑ ομως), να σου δειξω οτι νουμερο ηθελα. Δυναμομετρο που δεν χρειαζεται να εισαι προγραμματιστης , αλλα να ξερεις να χειριζεσαι καλα το κομπιουτερακι μονο. Εκτμησε την ειληκρινεια μου και μην παραμυθιαζεσαι με το αυτοκινητο σου, γιατι καποια στιγμη θα δεις 122αρι με λιγοτερα αλογα σε δυναμομετρο να σε περναει και θα απογοητευτεις <_<

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

να σε παω και σε dyno (οχι ΜΑΗΑ ομως), να σου δειξω οτι νουμερο ηθελα.

====

Κρίτωνα, το ξέρουμε πολύ καλά οτι ΕΣΥ μπορείς να δείχνεις και στο ΜΑΧΑ ότι νούμερα θέλεις, και έχεις εκτεθεί αρκετές φορές ήδη... πρώτα με τις απώλειες (τώρα που σε πήραν χαμπάρι το σταμάτησες) και τώρα με το "καινούργιο κόλπο" των θερμκρασιών και λοιπών correction variables (και μην αρχίσεις σε παρακαλώ για το "έτσι πρέπει" διοτι έτσι το λέει manual/paper/sae και ο θεός ο ίδιος)

Από τα πρόσφατα "δημιουργήματα", για να βλέπει και ο κόσμος.

e-s-1.jpg

e-s-2.jpg

Ίδιες κατσαρές καμπύλες είναι (τύφλα ναχει η γραμμικότητα για την οποία μιλάτε, ξέρω, ξέρω "στον δρόμο δεν τα νιώθει"), ίδια πραγματικα άλογα, αλλά στην μία που είναι για το site κάνοντας την θερμοκρασία εισαγωγής εκεί που σε βολεύει, έβγαλες καμιά δεκαριά άλογα παραπάνω. Νομίζω ποιος-ποιός αλλά εσύ δεν πρέπει να μιλάς καθόλου για τα "φτιαγμένα" άλογα και για τα αυτοκίνητα που μετρηούνται λιγότερα άλογα αλλά πίνουν αίμα στα 30+hp δυναμομετρημένα...

Σχετικά δε με το δυναμόμετρο Βόλου, είναι ego killer και ξέρω τουλάχιστον δυο πρόσφατες περιπτώσεις που εσείς οι ίδιοι το "νιώθατε στο δέρμα σας", κάπου εδώ έχει και dyno που εκεί "σας άρεσαν" τα αποτελέσματα.

Δεν θέλω να ξεκινήσω πόλεμο, και το ξέρετε πολύ καλά, αλλά βγείτε σαν άνδρες και μηλίστε με πράξεις. Μη σας φταίει το "αισιόδοξο" δυναμόμετρο όταν δεν έχετε (ακόμα) κάτι να αντιπαραθέσετε. Δεν βγαίνω πχ να πώ για τα PSA που φτιάχνετε όταν δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά και δεν έχω μετρήσεις δικές μου. Ας γίνει ο ανταγωνισμός συναγωνισμός και όχι κοκορομαχίες...

Edited by turborabbit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εγω βλεπω 155-160ΗΡ (που δεν ειναι πανω απο 25 περιπου ΗΡ απο το νορμαλ) και 26-27kgrm ροπη σε ΜΑΗΑ, σε Dynomet, που ειναι εκει που μετρηθηκες, μπορει να αντιστοιχουν σε περισσοτερα!

Πηγαινε πρωτα σε ενα ΜΑΗΑ, να δεις αν εχεις 28+ , και μετα ελα να μου πεις αν ειναι αισιοδοξο το δυναμομετρο που πηγες.

Ξερω πολυ καλα τι γραφω, όλη μερα σε δυναμομετρα ειμαι.

Αν ηθελα να σε κανω πελατη μου , θα σου εταζα λαγους με πετραχειλια και θα ημουν σε θεση να σε παω και σε dyno (οχι ΜΑΗΑ ομως), να σου δειξω οτι νουμερο ηθελα. Δυναμομετρο που δεν χρειαζεται να εισαι προγραμματιστης , αλλα να ξερεις να χειριζεσαι καλα το κομπιουτερακι μονο. Εκτμησε την ειληκρινεια μου και μην παραμυθιαζεσαι με το αυτοκινητο σου, γιατι καποια στιγμη θα δεις 122αρι με λιγοτερα αλογα σε δυναμομετρο να σε περναει και θα απογοητευτεις :rolleyes:

Το ΜΑΗΑ των Σπάτων υπολογίζει με μεγάλη θερμοκρασία εισαγωγής την διορθωμένη ισχύ γιαυτό και η διαφορά.

Αν παρατηρήσετε η ισχύς κινητήρα (P-eng) είναι πρακτικά η ίδια και στις δύο μετρήσεις όπως και οι απώλειες (τα αυτοκίνητα είναι μετρημένα με την ίδια σχέση στο κιβώτιο και με το ίδιο φορτίο στα ράουλα) άρα δεν τίθεται θέμα διαφορετικών συνθηκών όπως αναφέρει ο φίλος linkin's dad.

Κρίτωνα άστο δεν πείθεις κανέναν.

Τα έγραψα και σε άλλο φορουμ αλλά φυσικά ούτε εκεί σχολιάστηκαν γιατί απλά δεν σε συμφέρει... το μόνο που είπες ήταν πως όταν ανέβεις Θεσσαλονίκη θα του το ανεβάσεις λίγο (θα μου πεις να είναι και ευχαριστημένος αφού του κόστισε μόνο ένα ....ΠΜ)

Μήπως θα ήθελες να σου θυμίσω ποιός ήταν ο πρώτος που είπε ότι τα σωστά άλογα είναι αυτά που δείχνει στον κινητήρα και όχι τα διορθωμένα...μήπως ήσουν εσύ????

Το μεγάλο γέλιο είναι στο site που οι μισές δυναμομετρήσεις είναι με φορτίο στο Θεό...... και οι άλλες μισές με θερμοκρασία στο Θεό.

Αλλά βέβαια ακόμα και για αυτό έχεις δικαιολογία... ότι σε ιδανικές συνθήκες η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου ΘΑ ήταν η διορθωμένη....

Αν ηθελα να σε κανω πελατη μου , θα σου εταζα λαγους με πετραχειλια και θα ημουν σε θεση να σε παω και σε dyno (οχι ΜΑΗΑ ομως), να σου δειξω οτι νουμερο ηθελα.

Αν αυτόν τον τρόπο ακολουθείς ΕΣΥ για τους πελάτες σου μην νομίζεις ότι κάνουν και οι άλλοι το ίδιο.

Έχεις ανακοινώσει από τον Αύγουστο του 2008 ότι εσύ και ο Στέλιος έχετε ''φτιάξει'' μόνοι σας εργαλεία για τον MED17 (κρατιέμε να μην γελάσω) και φτάσατε να παρουσιάσετε πρόγραμμα τον Φεβρουάριο του 2009.

Ομολογώ ότι εδώ (στο μαρκετινγκ) σας βάζω 10 ΜΕ ΤΟΝΟ μιας και καταφέρατε να κρατήσετε αμείωτο το ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών σας με λόγια του αέρα για τουλάχιστον 6 μήνες μέχρι να αγοράσετε τον εξοπλισμό ή να αναβαθμιστεί αυτός που ήδη διαθέτατε για να μπορέσετε να προγραμματίσετε τους νέους MED17 των 1.8TSI -1.4TSI(122).

Τέλος να πω και δυο λόγια για τις καμπύλες. Σε δυναμομετρήσεις ανταγωνιστικών προγραμμάτων η καραμέλα των λεγόμενων ''βουτιών'' και ''μακροβουτιών'' ήταν αδυναμία του προγραμματιστή ...... όταν όμως είπε κάποιος για την καμπύλη του δικού σας προγράμματος έσπευσες να δηλώσεις ότι οι συνθήκες του δυναμόμετρου δεν είναι ίδιες με του δρόμου (φυσικά και δεν είναι απλά αυτό ισχύει για όλα τα προγράμματα-δυναμόμετρα) και ότι λογικό είναι να υπάρχουν αυτά τα κατσαρώματα......

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

Οι τελευταιες σελιδες δειχνουν δυστυχως το επιπεδο των Ελληνων "προγραμματιστων". Γι'αυτο ουτε απ'εξω ;)

Τι να κάνουμε φίλε μου?

Όταν προσπαθείς να αποδείξεις ότι η γη δεν είναι επίπεδη......... αλλά κάποιοι υποτιμούν τις γνώσεις και την νοημοσύνη σου τότε γίνονται αυτά που βλέπεις.

"Πόλεμος" μεταξύ των προγραμματιστών ;;;; ΠΟΤΕ!!!!

Μείνε μακριά μην φας καμια αδέσποτη..... :o

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να ξεκινήσω πόλεμο, και το ξέρετε πολύ καλά, αλλά βγείτε σαν άνδρες και μηλίστε με πράξεις. Μη σας φταίει το "αισιόδοξο" δυναμόμετρο όταν δεν έχετε (ακόμα) κάτι να αντιπαραθέσετε. Δεν βγαίνω πχ να πώ για τα PSA που φτιάχνετε όταν δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά και δεν έχω μετρήσεις δικές μου. Ας γίνει ο ανταγωνισμός συναγωνισμός και όχι κοκορομαχίες...

Καταρχην διαλογο μπορω να κανω μονο μαζι σου, γιατι εισαι τεχνικος ανθρωπος και οχι καποιος ντιλερακος, που δεν ξερει τι του γινεται και κραζει μπας και κερδισει κανενα πελατακο.

Δεν πιστευεις οτι στο dynomet βλεπουμε αισιοδοξα νουμερα? Γιατι εκει πηγαν κι αυτοκινητα μου (στο Βολο συγκεκριμενα ο "activious") και ειδε σχεδον 30 κιλα ροπη με 1,5bar , που σε ΜΑΗΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΙΕΣΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ. Και, προσεξε, στο λεω για δικο μου αυτοκινητο. Αλλα αυτη ειναι και η αληθεια...

Για να μη γινει κοκορομαχια Κυριλλε πρεπει να εχετε λιγο διαφορετικη συμπεριφορα. Προσπαθεις να πιαστεις απο μετρησεις που γινονται με OBD , οπου η θερμοκρασια εισερχομενου αερα ειναι αυτη που μετραει η OBD, και το θεωρεις κλεψιμο? Το κανεις για να δημιουργεις εντυπωσεις και μονο, θεωρω αδιανοητο τεχνικα κατηρτησμενος ανθρωπος να μην το γνωριζει, και αν λει οτι κλεβω! Ασε που και παλι, λιγοτερη διορθωση ειναι απο το ΜΑΗΑ της εθνικης που πατε, που (χωρις να καταφερω να καταλαβω πως γινεται) η διαφορα πραγματικης - διορθωμενης ισχυος φτανει σε Cupra να ειναι 365 - 391...!!!

Υ.Γ. 1 : Οταν το παρελθον ειναι αμαρτωλο, καλο ειναι να μην προκαλουμε τουλαχιστον... Τα αποτελεσματα μας σε 1000+ κινητηρες που εχουμε ρυθμισει τα ξερει ολος ο κοσμος, γι αυτο και εχουμε συνεχεια δουλεια! Το 99% των ανθρωπων που ασχοληθηκαν μαζι μας και ειναι ευχαριστημενοι (οπως πολυ καλα γνωριζεις) δεν πρεπει να σας τσαντιζει! Προσπαθηστε να κανετε το ιδιο και θα βγειτε κι εσεις κερδισμενοι. :D

Υ.Γ. 2 : Ο πολεμος τιμων δεν οδηγει πουθενα, αν και εκει νομιζω οτι ειμαστε ακομα πιο δυνατοι... B) Θα ξαναερθει... "Ιανουαριος" , αν κρινω οτι πρεπει, και θα "κλαψουμε" ολοι παρεα...

Link to comment
Share on other sites

Οι τελευταιες σελιδες δειχνουν δυστυχως το επιπεδο των Ελληνων "προγραμματιστων". Γι'αυτο ουτε απ'εξω :D

Τι να πω... εχεις δικιο φιλε!

Link to comment
Share on other sites

Είμαι το παιδί που χειρίζεται το κομπιουτεράκι στο Βόλο και δυστυχώς δε σε πρόλαβα να σε γνωρίσω την προηγούμενη Παρασκεύη που ηρθες να φτιάξεις στο αισιόδοξο dyno ένα Peugeot 207.

Δυστυχώς γιατί εκτιμούσα τη δουλειά σου στο χώρο αλλά με απογοήτευσες .

Έχω δει πολλούς προγραμματιστές εγχώριους και ξένους να κάνουνε τη δουλειά τους πάνω στο δυναμόμετρο και κανένας από όλους αυτούς δεν ασχολήθηκε με τα νούμερα αυτά καθαυτά σαν τελική τιμή – εσύ περιέργως πρωτοτύπησες.

Αυτο που τους ενδιέφερε ήταν οι καμπύλες τους και η διαφορά των «αλόγων» πριν βάλουν τα χέρια τους. Είδα πολλούς να μη μπορούν να βγάλουν τη δύναμη που θέλανε και κάποιους να κατηγορούνε έμμεσα ή άμεσα το dyno ως αυστηρό.

Έχω συγκρίνει πολλές δυναμομετρησεις από όλα τα δυναμόμετρα , έχω μετρήσει και δικά σου αυτοκίνητα και έχω μια άποψη- γνώση για δυναμόμετρα «περίπου» σαν τη δικιά σου.

Θεωρώ λυπηρό να βγαίνεις σε forum και να κατηγορείς ένα δυναμόμετρο επειδή έβγαλε ένα νούμερο μεγαλύτερο από τα αναμενόμενα.

Δεν είσαι ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που απλά μπαίνει σε ένα forum με ψευδώνυμο για να μάθει τι γινετε,να πει τη γνώμη του.Και ιδιοκτήτης maha να ήσουν δε κάνουμε διαφήμιση η δυσφήμιση σε forum νομίζω δεν επιτρέπετε είναι ανφέρ.

Κρίμα που απαξιώνετε το forum από επαγγελματίες του χώρου.

Υ.Γ. 1 Ξέρετε κανένα επώνυμο βελτιωτή του εξωτερικού που να μην εχει δικό του δυναμόμετρο?

Υ.Γ. 2 Εύχομαι να πάνε καλά οι δουλειές σας και να πάρετε ένα maha εκει στην Αγία Παρασκευή

Νίκος(όχι Θεόδωρας, συνεργάτης και όχι ιδιοκτήτης δυναμομέτρου)

Edited by THEO
Link to comment
Share on other sites

Είμαι το παιδί που χειρίζεται το κομπιουτεράκι στο Βόλο και δυστυχώς δε σε πρόλαβα να σε γνωρίσω το προηγούμενο Σάββατο που ηρθες να φτιάξεις στο αισιόδοξο dyno ένα Peugeot 207.

Δυστυχώς γιατί εκτιμούσα τη δουλειά σου στο χώρο αλλά με απογοήτευσες .

Έχω δει πολλούς προγραμματιστές εγχώριους και ξένους να κάνουνε τη δουλειά τους πάνω στο δυναμόμετρο και κανένας από όλους αυτούς δεν ασχολήθηκε με τα νούμερα αυτά καθαυτά σαν τελική τιμή ? εσύ περιέργως πρωτοτύπησες.

Αυτο που τους ενδιέφερε ήταν οι καμπύλες τους και η διαφορά των «αλόγων» πριν βάλουν τα χέρια τους. Είδα πολλούς να μη μπορούν να βγάλουν τη δύναμη που θέλανε και κάποιους να κατηγορούνε έμμεσα ή άμεσα το dyno ως αυστηρό.

Έχω συγκρίνει πολλές δυναμομετρησεις από όλα τα δυναμόμετρα , έχω μετρήσει και δικά σου αυτοκίνητα και έχω μια άποψη- γνώση για δυναμόμετρα «περίπου» σαν τη δικιά σου.

Θεωρώ λυπηρό να βγαίνεις σε forum και να κατηγορείς ένα δυναμόμετρο επειδή έβγαλε ένα νούμερο μεγαλύτερο από τα αναμενόμενα.

Δεν είσαι ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που απλά μπαίνει σε ένα forum με ψευδώνυμο για να μάθει τι γινετε,να πει τη γνώμη του.Και ιδιοκτήτης maha να ήσουν δε κάνουμε διαφήμιση η δυσφήμιση σε forum νομίζω δεν επιτρέπετε είναι ανφέρ.

Κρίμα που απαξιώνετε το forum από επαγγελματίες του χώρου.

Υ.Γ. 1 Ξέρετε κανένα επώνυμο βελτιωτή του εξωτερικού που να μην εχει δικό του δυναμόμετρο?

Υ.Γ. 2 Εύχομαι να πάνε καλά οι δουλειές σας και να πάρετε ένα maha εκει στην Αγία Παρασκευή

Νίκος

Θοδωρη (Νικο?) , δεν μπορω να καταλαβω απο που συμπερανες οτι ειπα οτι το ΜΑΗΑ ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

Τι σημαιναι καλυτερο? Καλυτερο δυναμομετρο ειναι αυτο που ειναι επαναληψιμο! Αυτο δηλαδη που αν μετρησεις 3 φορες χωρις να λυσεις το αυτοκινητο , με ιδιες αρχικες συνθηκες , βγαζει το ιδιο αποτελεσμα. Το δυναμομετρο σου ειναι τετοιο!

Οπως και το γεγονος οτι το dynomet εχει αψογα ραουλα, χαρακτα, οχι τα επιστρωμενα του ΜΑΗΑ που σε λιγους μηνες χαλανε και θες κολλες κλπ για προσφυση.Απειρες φορες εχω βλαστημησει σε ΜΑΗΑ για το λογο αυτο, που σε dynojet ή dynomet δεν ειχα ποτε προβλημα.

Απλα το ΜΑΗΑ βγαζει πιο συγκρατημενα νουμερα. Αυτο ειναι γεγονος , τι να κανουμε. Αυτο δε σημαινει οτι ειναι και καλυτερο, ουτε καν οτι δειχνει πιο αληθινα νουμερα. Ειδικα σε περιπτωση με ανεπαρκες intercooler, το ΜΑΗΑ θα ελεγα ειναι ανακριβες και οχι το δικο σου!Εδω στην Αθηνα , τα ΜΑΗΑ ειναι διαδεδομενα, αυτα εχουμε, σ αυτα μετραμε και το μετρο συγκρισης ειναι διαφορετικο απο το δικο σου. Καταλαβες πιστευω τι εννοω! Αν ημουν στο Βολο σε σενα θα ερχομουν και αυτο το μετρο συγκρισης θα ειχα!

Αληθεια την περιπτωση των συνεργατων σου , που εκαναν οτι και στο GTC εδω μεσα , πως σου φανηκε? Δεν τολμησα να πω οτι δεν συγκρινουμε νουμερα απ διαφορετικα δυναμομετρα και κοντεψαν να με φανε... να κατσω με σταυρωμενα χερια? Και παλι δεν ειπα τιποτα...!

Υ.Γ. 1 : Τα 36+ kgrm ροπη που ειχε το 207 στο 1,35 ειναι μεγαλο νουμερο, δεν σημαινει οτι μπορει να μην ειναι αληθινο, αλλα σιγουρα διαφορετικο απο τα ΜΑΗΑ. Αν ειχαμε προτυπο dyno παγκου και μετραγαμε το μοτερ του 207, σαν κι αυτα που μετραει ο κατασκευαστης, θα σου ελεγα και ποιο ειναι το αληθινο νουμερο, του ΜΑΗΑ ή του Dynomet!

Υ.Γ. 2 : Thanks για τις ευχες, αλλα dyno δεν περνω. Οταν χρειαζομαι, νοικιαζω. Ειναι φθηνα πλεον... οχι οπως καποτε (10 χρονια πριν) που ηθελες 50000δρχ την ωρα τοτε... Δεν χρειαζεσαι για το τιποτα να εχω και αυτη την ευθυνη.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστευεις οτι στο dynomet βλεπουμε αισιοδοξα νουμερα?

====

Ναι, σε σχέση με ένα "αδιάφθορο" ΜΑΧΑ βγάζει λιγότερα.

Γιατι εκει πηγαν κι αυτοκινητα μου (στο Βολο συγκεκριμενα ο "activious") και ειδε σχεδον 30 κιλα ροπη με 1,5bar , που σε ΜΑΗΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΙΕΣΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ. Και, προσεξε, στο λεω για δικο μου αυτοκινητο. Αλλα αυτη ειναι και η αληθεια...

====

Το λες ΤΩΡΑ σου πάτησα την ουρά και σε συμφέρει. Όταν την έβαλε πριν από μερικούς μήνες προτίμησες την σιωπή :D

207 άλογα δηλαδή δεν βλέπουν τα δικά σου twincharger στο MAHA? Ή χώρια πάνε τα κιλά και χώρια τα άλογα. Είναι αισιόδοξο στα κιλά δηλαδή και όχι στα άλογα LOL

Για να μη γινει κοκορομαχια Κυριλλε πρεπει να εχετε λιγο διαφορετικη συμπεριφορα. Προσπαθεις να πιαστεις απο μετρησεις που γινονται με OBD , οπου η θερμοκρασια εισερχομενου αερα ειναι αυτη που μετραει η OBD, και το θεωρεις κλεψιμο?

====

Ακριβώς. ΚΛΕΨΙΜΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟ. Δεν είναι θέμα αν τα μετράς με OBD ή τα βάζεις με το χέρι (το έχεις δηλώσει και αυτό κάπου "θα το σετάρΩ εγΩ το δυναμόμετρο Σπάτων κλπ"). Το θέμα είναι ότι αυτή η διόρθωση είναι λάθος για τα turbo. Με 80 βαθμούς IAT που θα σηκώσει ένα πουσαρισμένο με στοκ ψυγείο θα έχεις +20-30 άλογα (κάπου κυκλοφοράει και παράδειγμα με ένα τέτοιο οκτάβια).... ενεργοποιώντας την διορθωση αυτή βλέπεις ΚΑΙ ΚΑΛΑ πόσα άλογα ΘΑ έβγαζε αν ΙΑΤ ήταν στους 20 (πχ) βαθμούς. Δεν είναι όμως στους 20 και ΔΕΝ βγάζει. Όσα βγάζει και όσα μετράει σου τα δείχνει.

Το κανεις για να δημιουργεις εντυπωσεις και μονο, θεωρω αδιανοητο τεχνικα κατηρτησμενος ανθρωπος να μην το γνωριζει, και αν λει οτι κλεβω!

====

Τα περι εντυπωσεων ισχύει για εσένα, πως ένας τεχνικά καταρτημένος ανθρωπος μπορεί να συνεχίζει να λέει "όλα ΟΚ, όλα σωστά" ενώ τεχνικά το καταλαβαίνει ότι απλώς φουσκώνει τα νούμερα...

Ασε που και παλι, λιγοτερη διορθωση ειναι απο το ΜΑΗΑ της εθνικης που πατε, που (χωρις να καταφερω να καταλαβω πως γινεται) η διαφορα πραγματικης - διορθωμενης ισχυος φτανει σε Cupra να ειναι 365 - 391...!!!

====

Δεν ξέρω σε ποιό αυτοκίνητο αναφέρεσε. Σε όσες μετρήσεις είμουν παρών - οι διαφορές measured - corrected ήταν μικρές. Με λίγες εξαιρέσεις όταν μετρήσεις γινόταν με θερμοκρασίες περιβάλλοντος 30+

Υ.Γ. 1 : Οταν το παρελθον ειναι αμαρτωλο, καλο ειναι να μην προκαλουμε τουλαχιστον...

====

Ακριβώς Κρίτωνα, ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό θέλω να σου περάσω.

Τα αποτελεσματα μας σε 1000+ κινητηρες που εχουμε ρυθμισει τα ξερει ολος ο κοσμος, γι αυτο και εχουμε συνεχεια δουλεια! Το 99% των ανθρωπων που ασχοληθηκαν μαζι μας και ειναι ευχαριστημενοι (οπως πολυ καλα γνωριζεις)

====

Σύμφωνα με αυτά που "πολύ καλά γνωρίζω" μάλλον κάτι πάει λάθος με τα μαθηματικά σου.

Στα 100 αυτοκίνητα τα 99 ευχαριστημένοι

Στα 1000 (και καλά) αυτοκίνητα τα 990 ευχαριστημένοι και μόνο 10 off. Χαχα. Το πιστευεις αυτό που λές. Καμια 15αριά "τέτοιους" έχει μόνο η Θεσσαλία...

Και σχετικά με τα 1000... μη καταντάς σα τον RS4Biturbo στο άλλο φόρουμ... για 1000 αυτοκίνητα πρέπει να δουλεύετε 3 χρόνια φτιάχνοντας 1-2 την ημέρα ΚΑΘΕ μέρα.

Και μετά από 3 χρόνια, 1000 αυτοκίνητα και 300Κ (worst case) να μην έχετε ανοίξει ΔΙΚΟ ΣΑΣ χώρο με δικό σας δυναμόμετρο...

Οκ, και εις ανώτερα B)

Προσπαθηστε να κανετε το ιδιο και θα βγειτε κι εσεις κερδισμενοι.

====α

Προσπαθούμε, αλλά οι προσπάθειες μας δεν αρέσουν στους ανταγωνιστές, αυτό βλέπω...

Ο πολεμος τιμων δεν οδηγει πουθενα, αν και εκει νομιζω οτι ειμαστε ακομα πιο δυνατοι...

====

Ποιός πόλεμος τιμών; Όταν το profit margin είναι 95% δεν υπάρχει πόλεμος τιμών :lol:

Θα ξαναερθει... "Ιανουαριος" , αν κρινω οτι πρεπει, και θα "κλαψουμε" ολοι παρεα...

====

Thanks για την προειδοποίηση, ετοιμάσα τις χαρτοπετσέτες από τώρα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ. 1 : Οταν το παρελθον ειναι αμαρτωλο, καλο ειναι να μην προκαλουμε τουλαχιστον... Τα αποτελεσματα μας σε 1000+ κινητηρες που εχουμε ρυθμισει τα ξερει ολος ο κοσμος, γι αυτο και εχουμε συνεχεια δουλεια! Το 99% των ανθρωπων που ασχοληθηκαν μαζι μας και ειναι ευχαριστημενοι (οπως πολυ καλα γνωριζεις) δεν πρεπει να σας τσαντιζει! Προσπαθηστε να κανετε το ιδιο και θα βγειτε κι εσεις κερδισμενοι. ;)

Και με τον Κωστα απο την Revo που μιλαγαμε τις προαλλες μου ειπε οτι το 2008 φλασαρανε 1200 περιπου αυτ/τα.

Δεν ξερω εαν αληθευει αυτο το νουμερο.Εκεινο που ξερω οτι ο μονος που εχει δουλεια αυτου του επιπεδου ειναι ο Ανδριανακης.Αλλα και ο Γιαννης εχει "βαρυνει" αρκετα τον τελευταιο καιρο και χανει δουλεια.

Το καλο της υποθεσης ειναι οτι εμεις οι "νεωτεροι" μαθαινουμε απο τα δικα σας λαθη και δεν τ'ακολουθουμε.

Θα τολμησω να συμφωνησω με τον Κυριλλο.Το παρελθον ειναι αυτο που "χτιζει" το μελλον.

Και δυστυχως εχει δειξει ηδη οτι ειναι πολυ δυσοιωνο για πολλους που δηθεν ξεκινησαν με "αρχες" και τελικα κατεληξαν να τους ψαχνει ο κοσμος 3 μηνες!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αγαπητέ Κρίτωνα,

το μόνο που κάνεις με την στάση σου είναι να πλήττεις την αξιοπιστία του δυναμόμετρου 0-1000 και την ικανονοτητα του χειριστή / ιδιοκτήτη Κυρίου Αγγελίδη, καθώς όπως γράφεις εσύ έχεις αναλάβει να το σεταρεις κατά το δοκούν ...

Μήπως θα πρέπει να βάλεις λίγο νερό στο κρασί σου? Γιατί πολλά από αυτά που γράφεις απέχουν από την πραγματικότητα .... (και το γνωρίζεις ...)

Κώστας

Edited by sylvester
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.