LefterisIraklio Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 δν θελω ομως πολυ θορυβο.... και η χοανη εχω ακουσει οτι κανει... σημερα εβγαλα και τ καπακι απο τ φιλτροκουτι... για ν δω πως θα ναι περιπου με τ βαρελακι... κ πιστευω βγαζει ωραιο σπορ ηχο χωρις να ειναι πολυ καγκουρικος τυπου σαξοραλου κ τετοια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 (edited) Βαρελακι.....κανει την διαφορα , ειδικα το BMC που ειχα κι εγω στο προηγουμενο αμαξι μου, μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλο. Σε αμαξι ατμοσφαιρα 1.6 κι εκανε πολυ καλη διαφορα...αμεσως καταλαβα αλλη αισθηση με το βαρελακι. Edited June 17, 2009 by RedGolfGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 στο τσι λες να δωσει αποδωση? ο ηχος δεν με νοιαζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 παιδια το βαρελακι θα αυξησει κατα πολυ την καταναλωση??? γιατι απο χθες π εχω ξεκουτωσει το φιλτροκουτι μ φαινεται οτι εχει ανεβει κατα 1 λιτρο.. ισως κ παραπανω... μπορει ν φταει οτι το παταω για ν ακουω τα φςςςς χεχεχεχε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Το συγκεκριμενο βαρελακι ειμαι βεβαιος πως θα δωσει αποδοση καλυτερη. οχι τρομερα πραγματα αλλα υπαρχει αισθητη διαφορα... και φυσικα κανει και ωραιο ηχο, οχι πολυ δυνατο, αλλα γκαζιαρικο. τον ακους μονο αν ανοιξεις το παραθυρο. Την καταναλωση αμφιβαλω αν την αυξανει. αλλοι λενε οτι την αυξανει αλλοι οχι. στο δικο αμαξι ειχα παρατηρησει μια μικρη αυξηση αλλα οχι τρομερα πραγματα. πιο πολυ μου αυξηθηκε η καταναλωση οταν φορεσα ελευθερη εξατμιση (απο την οποια δεν ειδα και καλυτερη αποδοση) παρα απο το βαρελακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted June 18, 2009 Author Report Share Posted June 18, 2009 πιο πολυ μου αυξηθηκε η καταναλωση οταν φορεσα ελευθερη εξατμιση (απο την οποια δεν ειδα και καλυτερη αποδοση) παρα απο το βαρελακι. ;) :blink: :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 (edited) Κι ομως ετσι ηταν.... καγκουροκαταστασεις δηλαδη... αναφερομαι σε παλιοτερο αμαξι που ειχα ατμοσφαιρικο 1.6...οχι σε TSI κινητηρα, για αποφυγη παρεξηγησεων. Τωρα ομως με το Golfακι αλλαξαμε φιλοσοφια...silent but deadly. Edited June 18, 2009 by RedGolfGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 Παιδια εγω εχω βαρελακι bmc με μιλτεκ πανω...τι να λεμε...πυροβολαει το αμαξι!Βαρελακι bmc με κλειστα τα ματια~ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 το κακο ειναι οτι καποια πραγματα εχουν γινει μοδα πχ bmc ΚΝ forge κλπ δηλαδη αν πω εγω καμια BSH? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 δεν εχεις αδικο.. αλλα προκεται περι δοκιμασμενων σιγουρων λυσεων..... κ μενα ενας φιλος μ εχει βαλει της σιμοτα και εχει δει πολυ καλα αποτελεσματα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Παιδιά καλησπέρα, είμαι κάτοχος ενός vw golf vi tsi 122 dsg και έχω κάνει μέχρι στιγμής 1015 χλμ. Είμαι μέχρι στιγμής αρκετά ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο παρόλο που το στρώνω ακόμα! Το θέμα είναι ότι έχω δύο ερωτήσεις: στις πολύ χαμηλές στροφές ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος νομίζω από τον χώρο του κινητήρα αλλά όχι πάντα... Αυτό μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό και ότι όλα το κάνουν και ότι έχει βγεί μια αναβάθμισει την οποία κάποια στιγμή θα πρέπει να περάσω. Γνωρίζετε τίποτα γι αυτό το θέμα? Ο θόρυβος είναι όντως φυσιολογικός? Το άλλο θέμα είναι ότι μερικές φορές το dsg δεν πάει εύκολα από την θέση P στην D όταν πάω να ξεκινήσω... Αυτά. Παιδιά άμα γνωρίζετε τίποτα πείτε το και σε μένα γιατί ρποβληματίζομαι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Για το dsg να εισαι σιγουρος οτι πατας πρωτα καλα το φρενο και πιεζεις το κουμπακι στον μοχλο πριν τον τραβηξεις να τον πας στο D. Αν παραυτα συνεχιζει το προβλημα πηγαινε το αντιπροσωπεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 ====Παράλληλα λόγω του σχεδιασμού του υδρόψυκτου (μέσα στην πολλαπλή) - όχι. Σε σειρά - ΝΑΙ Να σε ρωτήσω...Για να γίνει αυτό με τα δυο i/c τι ακριβώς χρειάζεται να γίνει(μετατρπές εννοώ...)???Δλδ να υπάρχει το υδρόψυχτο και το πρόσθτο που θα μπει....εε???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted July 4, 2009 Author Report Share Posted July 4, 2009 Ρε σύ turbomaki τα λεφτά που θα δώσεις για να γίνει αυτή η μετατροπή και αν γίνεται φυσικά πέρνεις ένα 2.0 μοτέρ και τελείωνει η υπόθεση. Που πας να μπλεχτείς αφού βλέπουμε όλοι ότι το 122 δεν είναι για πολλά πολλά. Εγώ πιστεύω ότι θα βρούν ένα τρόπο ώστε να παγώνει το νερό που κυκλοφορεί στην εισαγωγή και να ψυχραίνει περισσότερο τον αέρα ή τέλος πάντων κάτι τέτοιο, γιατί εκεί είναι το πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 Ρε σύ turbomaki τα λεφτά που θα δώσεις για να γίνει αυτή η μετατροπή και αν γίνεται φυσικά πέρνεις ένα 2.0 μοτέρ και τελείωνει η υπόθεση. Που πας να μπλεχτείς αφού βλέπουμε όλοι ότι το 122 δεν είναι για πολλά πολλά.Εγώ πιστεύω ότι θα βρούν ένα τρόπο ώστε να παγώνει το νερό που κυκλοφορεί στην εισαγωγή και να ψυχραίνει περισσότερο τον αέρα ή τέλος πάντων κάτι τέτοιο, γιατί εκεί είναι το πρόβλημα. Φίλε Κοσμά δεν αντιλέγω σε τπτ από όσα λες!!Απλά ψάχνω μήπως βρεθεί κάποια λύση έτσι ώστε να έχω αργότερα ένα full σταδιο 1 και όχι ελειπές!!Αν δεν βρεθεί λύση έχει καλώς...ειδάλλως θα παραμείνω με αυτό που έχει πάνω και θα περιμένω για κάποια λύση(αν βρεθεί...)!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted July 11, 2009 Author Report Share Posted July 11, 2009 Τελικά βλέπω ότι το τσοκάρισμα στο κρύο ξεκίνημα το κάνει πάντα το καλοκαίρι ενώ το χειμώνα όποτε το θυμιθεί. Το έχω και χωρίς το φιλτροκάπακο και μαζί με την εξάτμιση κάνει πολύ θόρυβο στην πυλωτή που το έχω, λές και απογειώνεται αεροπλάνο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 καλα που δε μενω στην ιδια πολυκατοικια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest basilis81 Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Εμενα να δεις Κοσμά που εχω βαλει ενα spacer της forge και στο τσοκαρισμα εκτονωνει αερα συνεχομενα!!Σαν turbojet ακουγεται για μερικα δευτερολεπτα,φσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 justin να σε ρωτησω το βαρελακι δεν υπαρχει περιπτωση να μαζευει σκονες εντομα νερα; νομιζω πως ειναι απο τια καλυτερες λυσεις το bmc αλλα λειτουργικα; δεν διμιουργουνται κυνδινοι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Τελικά βλέπω ότι το τσοκάρισμα στο κρύο ξεκίνημα το κάνει πάντα το καλοκαίρι ενώ το χειμώνα όποτε το θυμιθεί.Το έχω και χωρίς το φιλτροκάπακο και μαζί με την εξάτμιση κάνει πολύ θόρυβο στην πυλωτή που το έχω, λές και απογειώνεται αεροπλάνο Εμένα πάλι δεν το κάνει πάντα.... Αν έχει πάνω από 32 βαθμούς δεν θα το κάνει αν έχει παρακάτω θ το κάνει!!Για καλοκαίρι πάντα!!Τον χειμώνα από όσο θυμάμαι έπρεπε να περάσουν τουλάχιστον τρεις με τέσσερις ώρες από τότε που θα το βάλω μπρος!!Αν το αφήσω παραπάνω από 10 ώρες το κάνει σχεδόν πάντα!!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted July 11, 2009 Author Report Share Posted July 11, 2009 καλα που δε μενω στην ιδια πολυκατοικια... Την επόμενη φορά που θα γράψεις ότι νά 'ναι θα κάνω αναφορά να σε μαζέψουνε παλιοφλύαρε κάγκουρα ! Να φύγεις, να πάς αλλού ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milanezos7 Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Κοσμα επειδη ειχα βγαλει το καπακι απο το φιλτροκουτι(j&r φιλτρο φοραω) καταλαβα οτι εχασα στα χαμηλα βεβαια τωρα με το προγραμμα δεν το εχω δοκιμασει...μπορεις να μου πεις τι καταλαβες με το δικο σου...?αξιζει η' τραβαει πολυ ζεστο αερα?ευχαριστω προκαταβολικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aqua Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Έχω ένα πρόβλημα. Έχω τον κινητήρα με τα 122 άλογα σε Golf V. Το αμάξι είναι 8 μηνών και έχω 11500 χλμ. Σήμερα ενώ πήγαινα μια βόλτα, το μεσημέρι (άρα πολύ ζέστη), παρατήρησα ότι μετά τα 70-80χλμ/ώρα ακούγεται ένας θόρυβος από τον κινητήρα. Ανεβάζει στροφές κανονικά, και όλα φαίνονται κανονικά, καμία ένδειξη δεν έχει ανάψει. Ωστόσο ακούγεται ένας θόρυβος σαν να ανεβάζει στροφές αυτοκίνητο... της φόρμουλα 1. Ή σαν να ακουμπάει κάτι σαν πλαστικό, κάτω συνεχόμενα. Ένας συνεχόμενος, συνεχής θόρυβος. Επίσης παρατήρησα ότι αν από τα 70-80 μέχρι τα 100 είναι αρκετά έντονος, μετά μειώνεται. Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να είναι και αν είναι κάτι σοβαρό; Φεύγω τη Δευτέρα για ταξίδι με το αυτοκίνητο και θα κάνω περίπου 1500 χλμ και όσο να ναι με ανησυχεί... Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι και τους ήχους του τούρμπο νόμιζα ότι τους είχα συνηθίσει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Έχω ένα πρόβλημα.Έχω τον κινητήρα με τα 122 άλογα σε Golf V. Το αμάξι είναι 8 μηνών και έχω 11500 χλμ. Σήμερα ενώ πήγαινα μια βόλτα, το μεσημέρι (άρα πολύ ζέστη), παρατήρησα ότι μετά τα 70-80χλμ/ώρα ακούγεται ένας θόρυβος από τον κινητήρα. Ανεβάζει στροφές κανονικά, και όλα φαίνονται κανονικά, καμία ένδειξη δεν έχει ανάψει. Ωστόσο ακούγεται ένας θόρυβος σαν να ανεβάζει στροφές αυτοκίνητο... της φόρμουλα 1. Ή σαν να ακουμπάει κάτι σαν πλαστικό, κάτω συνεχόμενα. Ένας συνεχόμενος, συνεχής θόρυβος. Επίσης παρατήρησα ότι αν από τα 70-80 μέχρι τα 100 είναι αρκετά έντονος, μετά μειώνεται. Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να είναι και αν είναι κάτι σοβαρό; Φεύγω τη Δευτέρα για ταξίδι με το αυτοκίνητο και θα κάνω περίπου 1500 χλμ και όσο να ναι με ανησυχεί... Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι και τους ήχους του τούρμπο νόμιζα ότι τους είχα συνηθίσει... αν εχεις η αν μπορεις να βρεις ενα vag com απλα για να δεις μηπως εχει βγαλει κανενα σφαλμα ο εγκεφαλος... εφοσον δεν σου εχει αναψει τπτ δεν νομιζω να ειναι κατι ανυσηχιτικο. στα 70-80 χλμ ανοιγει η τουρμπινα???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aqua Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Ευχαριστώ για την αμεση απάντηση, όποιος ξέρει κάτι άλλο ας προσθέσει την άποψη του! Εκεί πρέπει να ανοίγει, καθώς το κάνει μόνο στις υψηλές στροφές. Δεν έχω δυστυχώς vag com (πληροφοριακά μπορώ να αποκτήσω?? Χρήσιμο είναι... Με τι κόστος και από που?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...