CGCZ Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 εγω την εβαλα την φιλτροχοανη και μαζι το προγραμα στην overload το αμαξι αλλαξε τελειως περιμενω να γινει και το adaptation και επανερχομαι με εντυπωσειςπριν και μετα φιλε digigram σου είναι ευκολο να μου δωσεις τον κωδικο(part No) ή διαστάσεις του φίλτρου που έβαλες μου φένεται θα το δοκιμάσω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digigram Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Δεν εχω κρατησει το κουτι και δεν θυμαμαι αλλα μπορεις να παρεις τα παιδια στην overload.gr να σου πουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Συγγνώμη Στέλιο αλλά την ίδια διαπερατότητα έχει το χάρτινο φίλτρο με το pipercross foam? ¶σε που στην πρώτη περίπτωση ο αέρας δεν σκάει κατευθείαν από την μετώπη πάνω στο φίλτρο αλλά κάνει ζικ ζακ οπότε τραβάει κυρίως από πάνω ζεστό αέρα. Με τη χοάνη έτσι όπως έχει μπει τραβάει και από μπροστά τον κρύο που μπαίνει. Τώρα αν είσαι μέσα στην πόλη με 30 σταμάτα-ξεκίνα εκεί θα τραβήξει σίγουρα και ζεστό αλλά μόλις τρέξεις λίγο θα μπει κρύος, στο κάτω κάτω όταν τρέχεις θέλεις και το τράβηγμα. Τί ζυγίζει πιο πολύ; 10 κιλά σίδερο ή 10 κιλά βαμβάκι; Το εργοστασιακό χάρτινο φίλτρο έχει πολύ μεγάλη επιφάνεια φιλτραρίσματος με καλή διαπερατότητα (φυσάς από τη μια και φυσιέται το χέρι σου από την άλλη). Το αναβαθμισμένο φίλτρο/φιλτροχοάνη έχει μικρή συνολική επιφάνεια φιλτραρίσματος, αλλά πολύ καλύτερη διαπερατότητα επειδή είναι αφρός. Έτσι όπως το βλέπω, είναι αντίστοιχη η ικανότητα φιλτραρίσματος μόνο που στη δεύτερη περίπτωση δεν έχεις το καύκαλο γύρω του για να γλυτώσεις τον ζεστό αέρα από το βεντιλατέρ. Αντίστοιχα κόλπα με το σύστημα εισαγωγής που δοκιμάσατε κάνουμε στα 207 1.6Τ, εκεί όμως το φιλτροκούτι βρίσκεται στον καθρέπτη του κινητήρα, έχει σχεδόν ένα μέτρο σωλήνα από τη μετώπη και μισό μέτρο αγελάδα προς την τουρμπίνα. Για αυτό και έχει μεγάλη διαφορά. Έτσι όμως που τα βλέπω με τον 122TSI, τί Γιάννης τί Γιαννάκης! Τουλάχιστον γλυτώνεις τα χάρτινα φίλτρα ως ανταλλακτικό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Τί ζυγίζει πιο πολύ; 10 κιλά σίδερο ή 10 κιλά βαμβάκι; Το εργοστασιακό χάρτινο φίλτρο έχει πολύ μεγάλη επιφάνεια φιλτραρίσματος με καλή διαπερατότητα (φυσάς από τη μια και φυσιέται το χέρι σου από την άλλη). Το αναβαθμισμένο φίλτρο/φιλτροχοάνη έχει μικρή συνολική επιφάνεια φιλτραρίσματος, αλλά πολύ καλύτερη διαπερατότητα επειδή είναι αφρός. Έτσι όπως το βλέπω, είναι αντίστοιχη η ικανότητα φιλτραρίσματος μόνο που στη δεύτερη περίπτωση δεν έχεις το καύκαλο γύρω του για να γλυτώσεις τον ζεστό αέρα από το βεντιλατέρ. Αντίστοιχα κόλπα με το σύστημα εισαγωγής που δοκιμάσατε κάνουμε στα 207 1.6Τ, εκεί όμως το φιλτροκούτι βρίσκεται στον καθρέπτη του κινητήρα, έχει σχεδόν ένα μέτρο σωλήνα από τη μετώπη και μισό μέτρο αγελάδα προς την τουρμπίνα. Για αυτό και έχει μεγάλη διαφορά. Έτσι όμως που τα βλέπω με τον 122TSI, τί Γιάννης τί Γιαννάκης! Τουλάχιστον γλυτώνεις τα χάρτινα φίλτρα ως ανταλλακτικό... Τι να σου πώ, εμένα πάντως μου φαίνεται ότι έχει τσιμπίσει 5-6 άλογα και κάνα 1 - 1,5 kg ροπή. Σε λίγες μέρες θα έχω VAG-COM οπότε θα ανεβάσω Logs για να συγκρίνουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted July 23, 2009 Author Report Share Posted July 23, 2009 Τι να σου πώ, εμένα πάντως μου φαίνεται ότι έχει τσιμπίσει 5-6 άλογα και κάνα 1 - 1,5 kg ροπή. Σε λίγες μέρες θα έχω VAG-COM οπότε θα ανεβάσω Logs για να συγκρίνουμε Αυτό είναι κυρίως λόγω του ότι έβγαλες τον πνίχτη και όλο το σύστημα εκεί παρά της χοάνης σε σχέση με σκέτο το χάρτινο φίλτρο. Αν θέλεις κάποιο log μου λες, έχω και πριν το πρόγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Παιδιά τι έχετε να πείτε γι αυτό? Τα άλογα που λέει πιστεύω ότι είναι τροχό... http://www.goapreu.com/products/ecu_upgrade_mkv14tsi.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted August 1, 2009 Report Share Posted August 1, 2009 βρηκα βαρελακι αντιγραφη του μπι εμ σι σε καλη τιμη... ειναι της καρτεκ μ ειπε το παιδι... τι λετε τελικα? βαρελακι η χοανη? με εχετε μπερδεψει ρε παιδια !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted August 1, 2009 Author Report Share Posted August 1, 2009 τι λετε τελικα? βαρελακι η χοανη? με εχετε μπερδεψει ρε παιδια !!!! Χοάνη για να ακούγεται και η σκάστρα σου! Με το βαρελάκι ο ήχος θα χαθεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 1, 2009 Report Share Posted August 1, 2009 το βαρελακι κανει μικρα ρουφηγματα η χωανη σκασιματα (χοντρικα) αν βαλεις βαρελακι να ειναι carbon (βαλε οτι μαρκα θες) γιατι ολα τα αλλα ειναι μονο διακοσμητικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted August 1, 2009 Report Share Posted August 1, 2009 ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις.... λογικα απο θεμα θορυβου η χοανη ειναι πιο "μπροστα".. δλδ ακουγεται περισσοτερο.. ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digigram Posted August 1, 2009 Report Share Posted August 1, 2009 Εννοειται!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted August 5, 2009 Author Report Share Posted August 5, 2009 Εχθες το βραδακι καναμε ενα πατημα με φιλαρακι που εχει το leon 1.8tsi μαμα. Απο σταση πηγαιναμε ολοιδια ουτε μισο φτερο διαφορα εως και τα 180χλμ που ανοιξαμε αλλα απο ρεπριζ δευτερας ομως με 2000 στροφες κανει ενα πεταγμα ρε παιδια το golf περιπου 1,5 αυτοκινητο μπροστα εως και το γεμισμα ολης της δευτερας! διαφορα που κρατηθικε εως και τα 180+ που τρεξαμε. Εγινε και ενα με τριτη χωρις ομως μεγαλο μπαμ οπου και παλι εφυγα μπροστα μισο αυτοκινητο μονο, αλλα γενικα πηγαινουν μαζι αφου σε ολα τα γεμισματα οταν το στροφομετρο εδειχνε 4000+ στροφες δεν μπορουσε να φυγει πουθενα το leon ακομα και στην 5η. Αυτη η λιγη παραπανω ροπη του golf φανηκε απο οτι ειδα και η διαφορα που γινεται μενει σταθερη οσο το ποδι ειναι στο πατωμα. Τα συμπερασματα δικα σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 κατι εμαθα οτι ενα TSI θα τα ριξει αυριο σε ενα 1.8 LEON,θα προσπαθησω να ειμαι κ εγω εκει.δηλαδη παω για συνοδεια (ΒΒΒτΣσσς) + Εχθες το βραδακι καναμε ενα πατημα με φιλαρακι που εχει το leon 1.8tsi μαμα. Απο σταση πηγαιναμε ολοιδια ουτε μισο φτερο διαφορα εως και τα 180χλμ που ανοιξαμε αλλα απο ρεπριζ δευτερας ομως με 2000 στροφες κανει ενα πεταγμα ρε παιδια το golf περιπου 1,5 αυτοκινητο μπροστα εως και το γεμισμα ολης της δευτερας! διαφορα που κρατηθικε εως και τα 180+ που τρεξαμε. Εγινε και ενα με τριτη χωρις ομως μεγαλο μπαμ οπου και παλι εφυγα μπροστα μισο αυτοκινητο μονο, αλλα γενικα πηγαινουν μαζι αφου σε ολα τα γεμισματα οταν το στροφομετρο εδειχνε 4000+ στροφες δεν μπορουσε να φυγει πουθενα το leon ακομα και στην 5η. Αυτη η λιγη παραπανω ροπη του golf φανηκε απο οτι ειδα και η διαφορα που γινεται μενει σταθερη οσο το ποδι ειναι στο πατωμα.Τα συμπερασματα δικα σας. <=> Κοσμάς Rulezz ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 1.8ριδες, 140ριδες 160ριδες, 170ριδες μαμά κερνάμε TSaI! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 (edited) θα κλαψω μιλαμε (συγκινηση) εσεις Δεν κερνατε ο κοσμας ναι (γιατι εχει τσιτα το προγραμμα κ του λειπει εισαγωγη) Edited August 6, 2009 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Και εμεις κερναμε μαστορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 ωραια οταν δεν εχω φραγκα να ξερω που να πηγαινω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 ωραια οταν δεν εχω φραγκα να ξερω που να πηγαινω... xaxaxa έγραψες ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted August 7, 2009 Report Share Posted August 7, 2009 η μικρη τουρμπινα κανει θαυματα ;) ωραιος ο κοσμας ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted August 7, 2009 Report Share Posted August 7, 2009 Τελικα καταφερα να αλλαξω το φιλτρο με το mann, απλα θελει λιγο παραπανω πιεση το διχαλο. Πρεπει να πηρα και 1.5 αλογο Για 10 Ευρω που κανει δεν αξιζει να περιμενουμε τις 30 ή 60000 που το αλλαζουν στις αντιπροσωπειες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted August 7, 2009 Report Share Posted August 7, 2009 (edited) λοιπον πριν λιγες μερες δοκιμασα το βαρελακι της pipercross οριστε λοιπον τα αποτελεσματα ευχαριστω πολυ τον κωστα και το γιαννη (overloaders) για την βοηθεια ! στο παρακατω γραφημα στο καθετο αξονα ειναι η ποσσοτητα αερα και στον οριζοντιο η στροφες. Λεω μετα τις διακοπες να δοκιμασω και αλλες δυο εισαγωγες και μετα να καταληξω Edited August 7, 2009 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted August 7, 2009 Author Report Share Posted August 7, 2009 (edited) λοιπον πριν λιγες μερες δοκιμασα το βαρελακι της pipercross Δηλαδη ξυλωσατε ολη την μαμα εισαγωγη και βαλατε το βαρελακι για δοκιμη? Και δεν το αφηνες ετσι να τελειωνες ! Η χοανη ειναι η καλυτερη λυση στο μοτερ αυτο. Edited August 7, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted August 7, 2009 Report Share Posted August 7, 2009 (edited) το ψαχνω ρε κοσμα δεν με παιρνει για πεταμενα λευτα.. θελω το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα και μιας ειχαν και τα παιδια και εγω χρονο για δοκιμη το βαλαμε.. ηταν ενα ειδως πειραματως χεχε! και εγω χωανη θα δοκιμασω και ισως αλλο ενα project αλλα το κακο με το last ειναι οτι θα ειναι τελιως custom οποτε αμα τα σκασω θα ειναι και τελικη λυση! edit: οχι οτι ειναι πεταμενα λευτα το βαρελακι! γενικα το λεω. Edited August 7, 2009 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted August 7, 2009 Report Share Posted August 7, 2009 Η διαφορά που είδα εγώ με την χοάνη είναι κυρίως στα χαμηλά, κάνει καλύτερο πεταγμα, σαν μέγιστη ποσότητα αέρα είχαν και τα δύο 118 - 120 γρ, οπότε ψηλά είναι πάνω κάτω τα ίδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digigram Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 (edited) Για να αγριεψει λιγο ο ηχος απο την εξατμιση μπαινει σε εμας το τελικο απο GT η΄απο GTI? Αν ναι ποσο να κανουν θα δω διαφορα στον ηχο-αποδοση? Αξιζει? Πρεπει να αλλαξω και προφυλακτιρα ε? ΝΑ ρωτησω κατι ? εχω βαλει προγραμα και μου ειπαν οτι χρειαζεται καποια χιλιομετρα για να γινει το adaptation τα χιλιομετρα τα εκανα και πολυ περισσοτερα αλλα μεταξυ 2000-3000 rpm εχω ακομα κοψιματα-σκορτσαρισματα !!! Εχω ξενερωσει ρε παιδια τι να φταιει? 100αρα βαζω οπως ρυθμιστηκε απο τα παιδια !! Ειναι και Αυγουστος και τα παιδια εχουν κλεισει λογω διακοπων (λογικο) ! και ειμαι ξενερωμενοοοοοοςςςςςςςςςςς ;) Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...