alexgtt Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 κοντα στο κοφτη η πιεση πεφτει. ποιο ειδικα στα gt 1.2 over 0.8 σταθερο και στο κοφτη 0.6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest basilis81 Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Ρε παιδια τι εγιναν τα logs που θα ανεβαζανε καποιοι με προγραμμα ??? Δεν παιζει vagcom κοσμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 13, 2009 Author Report Share Posted September 13, 2009 Δεν παιζει vagcom κοσμα... Ε και τι κανετε χωρις αυτο ??? Αντε ρε παιδια χωρις vag-com δεν γινεται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 κοντα στο κοφτη η πιεση πεφτει.ποιο ειδικα στα gt 1.2 over 0.8 σταθερο και στο κοφτη 0.6 Αυτο λεω και εγω.Με την διαφορα οτι το 122 δεν εχει οβερ η κανω λαθος εγω.Εαν το 0,7 ειναι το οβερ ποσο ειναι το σταθερο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocco-85 Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 (edited) Ρε παιδια, εαν δεν ξερετε τι ειναι το over, τουρμπισιο αμαξη και να μην εχει over? ελεος, απ το μιαλο σας τα βγαζεται? Βαλε 5τη με 2500στ/λ και πατα τερμα το γκαζι, την πιεση(στηγμιαια) που θα ανεβασει λεγετε OVER! Εδω φενετε καθαρα, η το πρωτο δευτερολεπτο του τουρμισμα (τεμα γκαζι)ανεβαινει παραπανο απο το σταθερο, εξαρτατε ομως απο της στρ. του κινητηρα. Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Δεν υπάρχει λόγος να μαλώνουμε. Αυτό που μας μπερδεύει είναι ότι για λόγους ευχρηστίας και μάρκετινκ η VW έχει βάλει περιοριστές ροπης στους τούρμπο κινητήρες της ώστε να διατηρείται η ροπή τραπέζι σε ένα μεγάλο εύρος στροφών και να μην έχει κορυφές από overboost που σπάνε την πρόσφυση και δυσχεραίνουν την ομαλή οδήγηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocco-85 Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Δεν υπάρχει λόγος να μαλώνουμε. Αυτό που μας μπερδεύει είναι ότι για λόγους ευχρηστίας και μάρκετινκ η VW έχει βάλει περιοριστές ροπης στους τούρμπο κινητήρες της ώστε να διατηρείται η ροπή τραπέζι σε ένα μεγάλο εύρος στροφών και να μην έχει κορυφές από overboost που σπάνε την πρόσφυση και δυσχεραίνουν την ομαλή οδήγηση. Σορρη αν ακουστικε καπως φιλε μου,δεν θελω να μαλωσο με κανεναν απο δω, απλος εχει πολλους στο φορουμ οι οπιοι ποσταρουν οτι τους κατεβει και ετσι αυτοι που δεν γνωριζουν μπερδευονται. αυτο για τους περιοριστες που λες ειναι σωστο, η λεγομενη βαλβιδα Ν75! Μια τουρμπινα π.χ. του tsi εχει την δινατοτητα να σηκωνει 1,5 bar, η Ν75 περιοριζει την πιεση, δεν μπορει κατευθειαν ομως, και ετσι για ενα δευτερολεπτο ειναι λιγο αυξημενη η πιεση (over). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Όντως παίρνει κάποιο χρόνο μέχρι η Ν75 να δώσει εντολή για να ανοίξει η waste gate και να συγκρατηθεί η πίεση εκεί που έχει καθοριστεί από το πρόγραμμα οπότε αυτή η στιγμιαία κορυφή είναι η μέγιστη πίεση που βλέπουμε και μπορεί να θεωρηθεί ως over boost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 (edited) Ρε παιδια, εαν δεν ξερετε τι ειναι το over, τουρμπισιο αμαξη και να μην εχει over? ελεος, απ το μιαλο σας τα βγαζεται?Βαλε 5τη με 2500στ/λ και πατα τερμα το γκαζι, την πιεση(στηγμιαια) που θα ανεβασει λεγετε OVER! Εδω φενετε καθαρα, η το πρωτο δευτερολεπτο του τουρμισμα (τεμα γκαζι)ανεβαινει παραπανο απο το σταθερο, εξαρτατε ομως απο της στρ. του κινητηρα. Μπες σε ενα 122 ΜΕ ΜΠΑΡΟΜΕΤΡΟ εσυ που τα ξες ολα και δεν λες ΒΛΑΚΕΙΕΣ.Πατα το γκαζι τερμα με οποια ταχυτητα θελεις και κρατα το μεχρι τον κοφτη.Να σου πω τι θα γινει??Ε??ΘΕΛΕΙΣ??? Λοιπον,απο τις 2500 θα ανεβει στο 0,7 και θα μεινει εκει σταθερα μεχρι τις 5200-5300 που αρχιζει και ξεφουσκωνει.Και αυτο σε ολες τις ταχυτητες εκτος πρωτης. Για πες μου εσυ τωρα γιατι εγω ειμαι ΒΛΑΚΑΣ αυτο το αμαξι ποσο οβερ εχει και ποσο σταθερο???? Περιμενω ο βλακας.......................................................................... ................................... Και θα παρακαλουσα να μην διαγραφει το ποστ για να δω μια απαντηση. Ευχαριστω Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocco-85 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 (edited) Μπες σε ενα 122 ΜΕ ΜΠΑΡΟΜΕΤΡΟ εσυ που τα ξες ολα και δεν λες ΒΛΑΚΕΙΕΣ.Πατα το γκαζι τερμα με οποια ταχυτητα θελεις και κρατα το μεχρι τον κοφτη.Να σου πω τι θα γινει??Ε??ΘΕΛΕΙΣ??? Λοιπον,απο τις 2500 θα ανεβει στο 0,7 και θα μεινει εκει σταθερα μεχρι τις 5200-5300 που αρχιζει και ξεφουσκωνει.Και αυτο σε ολες τις ταχυτητες εκτος πρωτης. Για πες μου εσυ τωρα γιατι εγω ειμαι ΒΛΑΚΑΣ αυτο το αμαξι ποσο οβερ εχει και ποσο σταθερο???? Περιμενω ο βλακας.......................................................................... ................................... Και θα παρακαλουσα να μην διαγραφει το ποστ για να δω μια απαντηση. Ευχαριστω την περασμενη εβδομαδα περασα ενα apexi σε ενα πελατι.....σε 122.. τεσπα, μεινε στιν αποψη σου. Α και μαλλον ακομα δεν καταλαβεσ τι ειναι το over,γιατι στον κοφτι δεν παιζει να εχει... "σε ολες τις ταχυτητες εκτος της πρωτης" ε? βγαλτε μονοι σας σημπερασμα παιδια. Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 (edited) Μαλιστα, συνεχιζεις και με προσβαλεις. Τι ειναι το οβερ?και τι ειδες στο apexi?Πες μου σε παρακαλω. Μαλλον εχεις και μαγαζι απο οτι καταλαβα (βλακας γαρ) οποτε κατι παραπανω θα ξες. Για την πρωτη που ειναι το προβλημα?Κατι μαλλον δεν εγραψα καλα. (βλακας παλι) Επισης ανεφερα τιποτα για κοφτη και οβερ????ειπα οτι απο τις 2500 που θες παει στο 0,7 και ουτε σταλα παραπανω και μενει εκει μεχρι να αρχισει να ξεφουσκωνει καπου στις 5200-300. Θυμαμαι καποτε με ενα ford escort 1,6T εμπρος κινηση,οταν πατουσα γκαζι σηκωνε 1,2 για πολυ λιγα δευτερολεπτα και μετα εμενε στο 1,0 σταθερα.Αυτο τοτε εννοουσαμε over.Αλλαξε στην πορεια ο χαρακτηρισμος??? Η μηπως χαλασε το δικο μου αμαξι και δεν εχει over? Edited September 14, 2009 by ktm25089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocco-85 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 (edited) Μαλιστα,συνεχιζεις και με προσβαλεις. Τι ειναι το οβερ?και τι ειδες στο apexi?Πες μου σε παρακαλω. Μαλλον εχεις και μαγαζι απο οτι καταλαβα (βλακας γαρ) οποτε κατι παραπανω θα ξες. Για την πρωτη που ειναι το προβλημα?Κατι μαλλον δεν εγραψα καλα. (βλακας παλι) Επισης ανεφερα τιποτα για κοφτη και οβερ????ειπα οτι απο τις 2500 που θες παει στο 0,7 και ουτε σταλα παραπανω και μενει εκει μεχρι να αρχισει να ξεφουσκωνει καπου στις 5200-300. Θυμαμαι καποτε με ενα ford escort 1,6T εμπρος κινηση,οταν πατουσα γκαζι σηκωνε 1,2 για πολυ λιγα δευτερολεπτα και μετα εμενε στο 1,0 σταθερα.Αυτο τοτε εννοουσαμε over.Αλλαξε στην πορεια ο χαρακτηρισμος??? Η μηπως χαλασε το δικο μου αμαξι και δεν εχει over? Πρωτον δεν σε προσβαλα με κανεναν λογο στο προιγουμενο ποστ. δεν σε εβρισα οπως το κανεις εσυ. δεν με ξερεις, ουτε ξερεις τι δουλειες κανω και κρινεις της ικανοτητες μου. λοιπον, οπως ειπα ξανα, μενεις στην αποψη σου και γω στην δικια μου. εγω ασχολουμε αρκετο καιρο με αμαξια, και ξερω την λειτουργεια τους, αν δεν καταλαβαινεις δεν μπορω να βοηθισω. νομιζω οτι σε ενα ποστ χθεσινω μια χαρα τα εξηγισα.. Edited September 14, 2009 by Rocco-85 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocco-85 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 δανιζομαι λιγο την pic σου.. δες και δω, βλεπεις που ξεκαθαρα φαινεται στης 2500-3000 οτι εχει ανεβασμενα τα ΝΜ και επειτα πεφτει? αυτο σημβαινει επειδη στηγμιαια σηκωνει μαγλυτερη πιεση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 14, 2009 Author Report Share Posted September 14, 2009 (edited) εγω ασχολουμε αρκετο καιρο με αμαξια, και ξερω την λειτουργεια τους, A, ωραια τοτε μπορεις να βοηθησεις, ξεχωρισε μου σε αυτο το log το over και την σταθερη πιεση και στις ποσες στροφες ειναι το καθενα. http://www.sendspace.com/file/8ozh6s Στο over οταν λεμε ''στιγμιαια'' δηλαδη ποσες στροφες ειναι αυτες οι στιγμιαιες??? Γιατι μου φαινεται οτι τα εχουμε μπερδεψει λιγο. Edited September 14, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Γεια σου Κοσμα με τα log σου. Λοιπον εψαξα και ρωτησα μερικους απο αυτους που βαζουν χερι στα αμαξια (προγαμματιστες) και μας κανουν εμας χαρουμενους για το θεμα.Και εκανα ενα ψαξιμαακι στο νετ.Το αποτελεσμα σε περιληψη ειναι το εξης. Οverboost λεμε οταν ο κινητηρας αφηνεται να σηκωσει ανεξελεκτα πιεση για μερικα δευτερολεπτα μεχρι να επεμβει τι οποιοδηποτε συστημα ελεγχου πιεσης που εχουμε στο αμαξι μας.Στα δικα μας η γνωστη Ν75.Σαν χρηση του overboost ειναι η βοηθεια στο spoolarisma της τουρμπινας. Το 122 απο την αλλη πιθανοτατα λογω μικρης τουρμπινας και πολυ μικρου ογκου σωληνωσεων αερα,δεν εχει τετοι πραμα αλλα ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΙΕΣΗΣ οποτε απουσιαζει το φαινομενο της ανεξελεκτης πιεσης. Αυτα απο εμενα.Οποιος εχει μπαρομετρο μπορει να το δει.Οποιος εχει vagcom ακομα καλυτερα. Κοσμα ποσταρε τα πρωτα λογκαρισματα που ειχες κανει με στανταρ πιεση που φαινετε εκει ΠΟΛΥ καλα η απουσια του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocco-85 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Γεια σου Κοσμα με τα log σου.Λοιπον εψαξα και ρωτησα μερικους απο αυτους που βαζουν χερι στα αμαξια (προγαμματιστες) και μας κανουν εμας χαρουμενους για το θεμα.Και εκανα ενα ψαξιμαακι στο νετ.Το αποτελεσμα σε περιληψη ειναι το εξης. Οverboost λεμε οταν ο κινητηρας αφηνεται να σηκωσει ανεξελεκτα πιεση για μερικα δευτερολεπτα μεχρι να επεμβει τι οποιοδηποτε συστημα ελεγχου πιεσης που εχουμε στο αμαξι μας.Στα δικα μας η γνωστη Ν75.Σαν χρηση του overboost ειναι η βοηθεια στο spoolarisma της τουρμπινας. Το 122 απο την αλλη πιθανοτατα λογω μικρης τουρμπινας και πολυ μικρου ογκου σωληνωσεων αερα,δεν εχει τετοι πραμα αλλα ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΙΕΣΗΣ οποτε απουσιαζει το φαινομενο της ανεξελεκτης πιεσης. Αυτα απο εμενα.Οποιος εχει μπαρομετρο μπορει να το δει.Οποιος εχει vagcom ακομα καλυτερα. Κοσμα ποσταρε τα πρωτα λογκαρισματα που ειχες κανει με στανταρ πιεση που φαινετε εκει ΠΟΛΥ καλα η απουσια του. αγορι μου, δεν ειπα κατι διαφορετικο...... ακριβος αυτο εγραψα πριν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Τελικα εχει η δεν εχει overboost to 122?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Δεν υπάρχει λειτουργία overboost στα 122άρια (η ρουτίνα είναι ανενεργή). Ο έλεγχος της πίεσης είναι συνεχόμενος. Νομίζω ότι απλώς είναι θέμα το τι λέμε overboost καθώς πλέον οι περισσότεροι βαφτιζουν την ΜΕΓΙΣΤΗ πίεση ως πίεση όβερμπουστ (λέμε "σηκώνει 1.2 όβερ και 1 σταθερό"). Όπως και ο όρος "σταθερό" είναι πλέον προνόμιο των big turbo μετατροπών. Στις περισσότερες περιπτώσεις των σύγχρονων μικροτούρμπινων αυτοκινήτων - σηκώνουν κάποια μέγιστη πίεση και "αργοσβύνουν" προς τον κόφτη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 τελεια επεξηγηση χωρις πολλες σαλτσες κ μηχανολογιες.Τα tuned αμαξια ομως δεν κρατανε σταθερη την πιεση περα απο το over?πχ αν εχουν 1.7 over δε κρατανε σταθερη πχ 1bar ως τον κοφτη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 14, 2009 Author Report Share Posted September 14, 2009 Δεν υπάρχει λειτουργία overboost στα 122άρια (η ρουτίνα είναι ανενεργή).Ο έλεγχος της πίεσης είναι συνεχόμενος. Ειναι που ασχολουμαστε αρκετο καιρο με αμαξια, και ξερουμε την λειτουργεια τους. Για αυτο το λογο ανεβασα το log για το δει ο φιλος Rocco-85 και να καταλαβει οτι δεν εχει over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 (edited) Ειναι που ασχολουμαστε αρκετο καιρο με αμαξια, και ξερουμε την λειτουργεια τους.Για αυτο το λογο ανεβασα το log για το δει ο φιλος Rocco-85 και να καταλαβει οτι δεν εχει over. Κοσμα ευχαριστω για τα log Κυριλλε ευχαριστω για την σωστη απαντηση Rocco ασχολουνται και αλλοι με αυτοκινητα και ΙΣΩΣ ξερουμε πιο πολλα Κοντεψα να σκασω με το να προσπαθω να εξηγω. Ασε που γραφω και ηλιθιοτητες.Να μη ξερω τι ειναι το overboost???Απαραδεκτα πραγματα και να πιστευω οτι το δικο μου εχει???Μα ειναι δυνατον 1,5 χρονο με το μπαρομετρο και να μην το εχω δει? Και ειμαστε και χθεσινοι με τα αυτοκινητα και πρωτη φορα πιασαμε turbo στα χερια μας. Τελικα μαλλον δεν εχει οπως ειπα στην αρχη ε?????? Το apexi τελικα τι εδειχνε???Τωρα καταλαβες τι ειναι το οβερ και οτι το 122 δεν εχει? Edited September 14, 2009 by ktm25089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Οverboost λεμε οταν ο κινητηρας αφηνεται να σηκωσει ανεξελεκτα πιεση για μερικα δευτερολεπτα μεχρι να επεμβει τι οποιοδηποτε συστημα ελεγχου πιεσης που εχουμε στο αμαξι μας........... Αυτό κάνει ακριβώς σε μένα!!!Όχι όλες τις φορές αλλά το έχω δει πολύ συχνά!!Δλδ με φουλ γκάζι πηγαίνει μέχρι το 0.80(κάτι..) στγμιαία(και ανάβει το λαμπάκι για το warn...) και μετά πέφτει λίγο πιο κάτω,καπου στο 0,73!!!Δεν το έχω πάει μέχρι κόφτη μιας και δεν μου αρέσει αλλά αυτό το στιγμιαίο ανέβασμα δεν είναι το over???Σε μένα γτ το κάνει και σε σένα όχι???Μήπως το δικό μου έχει πρόβλημα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Μακη το 0,07 βαρ δεν μπορεις να το θεωρησεις over.Οπως ειπαμε και πιο πανω το οβερ ειναι για μερικα δευτερα και ειναι παραπανω.0,2-0,3 η και παραπανω.Το 0,07 που ανεβαζει εσενα στιγμιαια ειναι η καθυστερηση μεχρι να διορθωσει η Ν75 και ανοιξει το wastegate. επισης τωρα με το μπαρομετρο θα δεις πολλες φορες τετοιες μικρες διαφορες.Αναλογα με τον καιρο και το φορτιο που θα εχει το αμαμξι σου.Σε κρυο καιρο θα δεις κατω απο 0,7.Εγω την πρωτη φορα νομιζα οτι ειχα προβλημα. Σε ζεστο καιρο σε ανηφορα και με aircondition θα δεις 0,8 σταθερο.Το ειδα το καλοκαιρι στην λευκαδα. Ειναι μικρορυθμισεις που κανει ο εγκεφαλος για να πετυχει την ροπη που θελει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocco-85 Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Τι να σας πω παιδια, δηλ. στον turbomakh στη φοτο με το peak αναμενο το οποιο δειχνει την μεγιστη πιεση θελετε να μου πειτε οτι δουλευει συνεχεια εκει?πανω απο 8bar? δεν νομιζω, εγω αυτο το θεωρο over. και αρχικα απο εκει ξεκινισε η σηζητηση.. Ναι μαλλον αυτος ο κινητηρας δεν εχει το καθαρο overboost που εχει π.χ. ο δικος μου +0,25, αλλα δουλευει σταθερα 7και κατι. KTM και Κοσμα, δεν ειναι σωστο να μιλατε με τετοια ειρωνεια, καποια στιγμη θα βρεθουμε σε καποια συναντηση και το πιο πιθανω στης σερρες, πως θα αντιμετοπισει ο ενας των αλλον... μλκια δεν ειναι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...