turbomakis Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Για δοκιμασε κατι τετοιο ... Το βαρελακι ειναι ΚΝ apollo ... η τοποθετηση δικη μου μοντιφα Καλή η ιδέα σου αλλά μήπως είναι μικρό το βαρελάκι που έβαλες???Γτ νομίζω είσαι πολλά άλογα τώρα για τόσο μικρό βαρέλι...!!! Κατά τα άλλα ωραίο φαίνεται!!!Αλλά όχι σαν το δικό μου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 (edited) Καλή η ιδέα σου αλλά μήπως είναι μικρό το βαρελάκι που έβαλες???Γτ νομίζω είσαι πολλά άλογα τώρα για τόσο μικρό βαρέλι...!!! Κατά τα άλλα ωραίο φαίνεται!!!Αλλά όχι σαν το δικό μου!!! Μικρο??? Το συγκεκριμενο βαρελι ειναι για αμαξι μεχρι 350 αλογα ... Ειναι αυτο ακριβως .. ---> http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm (The Apollo is ideal for normally aspired engines up to 250BHP and turbo engines up to 350BHP. It allows for updating your intake system while retaining a closed environment.) Edited November 27, 2009 by BillVWRuleZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Μικρο??? Το συγκεκριμενο βαρελι ειναι για αμαξι μεχρι 350 αλογα ... Ειναι αυτο ακριβως .. ---> http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm (The Apollo is ideal for normally aspired engines up to 250BHP and turbo engines up to 350BHP. It allows for updating your intake system while retaining a closed environment.) Απλά μου φάνηκε μικρό!!!Δεν το ήξερα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 φενεται μικρο πραγματι! αλλα αν καλυπτει για τα αλογα μια χαρα. εγω παντως το bmc μου δεν το αλαζω με τπτ! μονο την εισαγωγη της apr θα προτιμουσα αλλα δεν με παιρνει λογο διαταξης! ps: το μονο κακο που βλεπω στο βαρελακι σου ειναι οτι δεν ειναι απο carbon και ετσι κραταει μεγαλυτερη θερμοκρασια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isangel76 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Εχθές έκανα ένα άνοιγμα 3ης και 4ης με ένα punto t-jet 120 και στην 3η πηγαίνανε μαζί αλλα στην 4η το Golf έκανε 2 αυτοκίνητα διαφορά . Πάει πολύ ωραία το Golfάκι αν και το punto φορούσε BMC και εξάτμιση. Υπάρχει κανείς που να έχει κάνει κάποια βελτίωση στο tsi 122? Εγώ θέλω να αρχίσω την αναζήτηση για βελτιωτικές λύσεις πάνω σε αυτό το μοτέρ. Αν ξέρετε κάτι......... Ψάχνοντας βρήκα και αυτό για βελτίωση tsi 122. Αξίζει να το ρωτήσουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 ας το γραψω και εδω επισημα στο κλαμπ των βελτιωμενων.. εντυπωσεις αριστες..... το αμαξι εχει ανεβει αλλο επιπεδο... overload.. με χοανη pipercross... πολυ ικανοποιημενος... μαλιστα και το παιδι της εταιριας μ ειπε οτι παει αρκετα καλα..κ σχετικα με τα λιονταρακια τα βελτιωμενα του φανηκε πιο δυνατο να τα χαιρομαστε παιδες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 (edited) ετσι να μεγαλονουμε τα overload... που το εβαλες τελικα? αθηνα? δυναμομετριση? φιλε μου καλως ηρθες στο club αρχικα! αρκετοι απο εμας εχουμε κανει καποια βελτιωση σε αυτο το μοτερ! αξιζει λοιπον να ασχολιθεις απλα να ξερεις πως δεν εχεις τα περιθορια για πολυ μεγαλα νουμερα οπως στο 140αρι tsi λογο μικροτερης τουρμπινας και μη υπαρξης κομπρεσορα! μπορεις να δεις 160+ αλογα με ενα προγραμμα εισαγωγη αερα και μια εξατμιση! μονο προγραμμα θα σου δωσει καπου στα 155 αλογα. εγω φοραω προγραμμα overload performance εδω και 18000 χιλιομετρα! και εισαγωγη της BMC ειμαι πολυ ευχαρηστιμενος και πιστευω πως αξιζει γενικα ριξε μια ματια στα παρακατω οτι και να ακουσεις ειναι θεμα επιλογης και σιγουρα τσεπης για το που και αν τελικα καταληξεις καπου! http://www.overload-performance.gr/site/new-index.php?type=.&f=new-dbase_search http://www.revotechnik.com/products/softwareProduct.aspx?pvID=1086 http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=96 http://www.mtm-online.de/en/VW/Golf-5/1-4-TSI-90-kW-122hp-Front-ATL?FZID=GOLF590&KIT=mgo5122152fc http://www.abt-sportsline.gr/el/category/3935313537/product/393631313437/productdetails.aspx http://www.g-traction.gr/#/%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_volkswagen Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Εγώ λέω να μπεί και αυτό στην λίστα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Μακη δεν ηξερα το site αληθεια! σκευτηκα μετα απο τα 2 πρωτα να γραψω αυτο αλλα δεν το βρηκα στο google! αληθεια δεν το αφησα εκτος σκοπιμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Ρε παιδια εχει βγει καμια λυση για ολοκληρομενη αλλαγη του υδροψυκτου μας cooler και της μικρης μας τουρμπινουλας???Αμαν αυτο το ταβανι των 170 αλλογων που δυσκολα κανεις το φτανει και το ξεπερναει σαυτο το μοτερ.......Χαθηκε ο κοσμος να βαλλουν φυσιολογικο ice οπως colt , astra κλπ... ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 oχι το προγραμμα περαστηκε εδω κρητη... απο τα παιδια της οβερλοαντ.. δυναμομετηρησ δεν εχω κανει.. ελπιζω να γινει καποια στιγμη.... μολις γυρισα και απο μινι εξορμηση στην εθνικη... εχουνε δυναμωσει αρκετα 5η 6η και πραγματικα το ταξιδι γινεται πολυ ξεκουραστο....! σαν να ξανααγορασα αυτοκινητο ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Ρε παιδια εχει βγει καμια λυση για ολοκληρομενη αλλαγη του υδροψυκτου μας cooler και της μικρης μας τουρμπινουλας???Αμαν αυτο το ταβανι των 170 αλλογων που δυσκολα κανεις το φτανει και το ξεπερναει σαυτο το μοτερ.......Χαθηκε ο κοσμος να βαλλουν φυσιολογικο ice οπως colt , astra κλπ... ? Φίλε μου μήπως είσαι λίγο παράλογος? Έχεις πάρει ένα σβέλτο και οικονομικο αυτοκινητο το οποιο αναβαθμιζεται οσο αναβαθμιζεται. Με τι ποσοστο αυξησης της εργοστασιακης ιπποδύναμης θα ήσουν ικανοποιημένος? Έχεις την εντυπωση ότι είναι πολλά τα αυτοκινητα που αναβαθμιζονται τοσο οικονομικα, εύκολα και αξιόπιστα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Ρε παιδια εχει βγει καμια λυση για ολοκληρομενη αλλαγη του υδροψυκτου μας cooler και της μικρης μας τουρμπινουλας???Αμαν αυτο το ταβανι των 170 αλλογων που δυσκολα κανεις το φτανει και το ξεπερναει σαυτο το μοτερ.......Χαθηκε ο κοσμος να βαλλουν φυσιολογικο ice οπως colt , astra κλπ... ? Να σε ρωτήσω...σε νοιάζουν τα λεφτά???Αν όχι όλα γίνονται!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Φίλε μου μήπως είσαι λίγο παράλογος? Έχεις πάρει ένα σβέλτο και οικονομικο αυτοκινητο το οποιο αναβαθμιζεται οσο αναβαθμιζεται. Με τι ποσοστο αυξησης της εργοστασιακης ιπποδύναμης θα ήσουν ικανοποιημένος? Έχεις την εντυπωση ότι είναι πολλά τα αυτοκινητα που αναβαθμιζονται τοσο οικονομικα, εύκολα και αξιόπιστα? Εκφραζω προσωπικη αποψη και ναι θα ηθελα να μπορουσε το γκολφακι μας να εφτανε στα επιπεδα που φτανει 140 .... Δεν νομιζω να υπαρχει κανεις εδω στο φορουμ που με τα 450 ή 600 'η 800 η' 1000 ευρω που εδωσε να μην αναζητησε την υποδυναμη που βγαζουν τα 140αρια με τα ιδια λεφτα... Απο την στιγμη που πειραζεις το αμαξι θελεις το κατι παραπανω .Δεν νομιζω να σου ελεγα Stef οτι π.χ βρηκε τροπο η εταιρια που σου εκανε τον επαναπρογραμματισμο του εκεφαλου του αμαξιου να αυξησει την υποδυναμη του αμξιου σου στα 200πχ αλογα μετο ιδιο κοστος κ να μην το εκανες..Καλο χρυσο μοτερ...Αυτα βεβαια δεν τα ηξερε κανεις πριν το αγορασει...Μιλαω οσον αφορα για την βελτιωση..Κατα τα αλλα ειναι ενα φοβερο αμαξι μαμα 2 κλασεις πανω απο τα αλλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Θα μπορούσες καλιστα όμως να ξέρεις όλα αυτα που λες πριν αγοράσεις το αμαξι αν ειχες κάνει μια στοιχειωδη ερευνα. Αλλα και λογικά να το πάρεις τι ποσοστο βελτίωσης περιμενες απο ένα αμαξι με μικρη τουρμπινα που έχει στοχο τη ροπη απο χαμηλά? Όλα αυτα τα λέω γιατι βγαζεις μια αγανάκτηση ότι το αμαξι δεν ειναι οπως θα επρεπε και δεν έχει τα περιθωρια που θα πρεπε ενω στην πραγματικοτητα ο κινητήρας αυτός είναι διαμαντι και αντικαθιστα παραπανω απο επαξια τον 1.6 fsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 (edited) Θα μπορούσες καλιστα όμως να ξέρεις όλα αυτα που λες πριν αγοράσεις το αμαξι αν ειχες κάνει μια στοιχειωδη ερευνα. Αλλα και λογικά να το πάρεις τι ποσοστο βελτίωσης περιμενες απο ένα αμαξι με μικρη τουρμπινα που έχει στοχο τη ροπη απο χαμηλά? Όλα αυτα τα λέω γιατι βγαζεις μια αγανάκτηση ότι το αμαξι δεν ειναι οπως θα επρεπε και δεν έχει τα περιθωρια που θα πρεπε ενω στην πραγματικοτητα ο κινητήρας αυτός είναι διαμαντι και αντικαθιστα παραπανω απο επαξια τον 1.6 fsi. Αν διαβασες παραπανω ποτε δεν ειπα οτι ο κινητηρας δεν ειναι διαμαντι...Ειδες σε ποιους τομεις εξεφρασα ενστασεις κ ενα παραπονο..ΔΕν ξερω τι αμαξι εχεις αλλα παντα ο καθενας θελει το κατι παραπανω..Επισης τι ερευνα να κανω ??Δυστυχως μπορει να μην εχω τις γνωσεις που εχουν μερικοι στο χωρο της βελτιωσεις αλλα οταν εβλεπα τα αλλα turbaμαξα να τα κανεις οτι θες colt astra tsi 140 cooper πιστεψα οτι κ το δικο μας ισως ειχε αυτη την δυνατοτητα...Τες πα για να μην το κουραζουμε αλλο απλα εξεφρασα δυσαρεσκεια στο coolre που εβαλε η vw κ περιοριζει τις προοπτικες του tuning..Τπτ λιγοτερο τπτ περισσοτερο... Να σε ρωτήσω...σε νοιάζουν τα λεφτά???Αν όχι όλα γίνονται!!! χα αν ειχα λεφτα θα επαιρνα r32.......αλλλλλλλαααααα..... Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 δεν ειναι θεμα cooler. ειναι θεμα μικρης τουρμπινας και μη υπαρξης κομπρεσορα ωστε να γεμησει τη μεγαλυτερη απο χαμηλα! το κουλερ μας ειναι μια χαρα για 170 αλογα. μεγαλυτερη τουρμπινα και να μπαινει, που δεν νομιζω οτι υπαρχει καποια προς το παρον δεν θα μπορουσε να φουσκωσει απο χαμηλα. θα υπηρχε πολυ lag. γενικα το αμαξι ειναι μια χαρα! ειναι τελειο για αυτα που μπορει να σου δωσει.. εγω ωταν το αγορασα δεν ειχα ΚΑΝ στο μυαλο μου πιθανη βελτιωση ηθελα απλα να κανω τα service και τπτ παραπανω! γιαυτο και πηρα το 122 αν ειχα στο μυαλο μου πιθανη βελτιωση σιγουρα θα πηγενα στο 140 η στο GT μιας και οι διαφορα στην τιμη του 140 και του 122 δεν ειναι τραγικα μεγαλη! οπως και να εχει τα 160 περιπου αλογα που εχω και τα 26 κιλα ροπης δεν με χαλανε καθολου για τα επομενα 2 χρονια που σκοπευω να το κρατησω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted December 1, 2009 Author Report Share Posted December 1, 2009 το αμαξι εχει ανεβει αλλο επιπεδο... overload.. με χοανη pipercross... πολυ ικανοποιημενος... μαλιστα και το παιδι της εταιριας μ ειπε οτι παει αρκετα καλα..κ σχετικα με τα λιονταρακια τα βελτιωμενα του φανηκε πιο δυνατο να τα χαιρομαστε παιδες... ¶ντε καλώς τον και καλά ανοίγματα απροβλημάτιστα (που δεν έχει παρουσιάσει κάποιος). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 (edited) Ρε παιδια ξερετε αν η μιλλτεκ η καποιος αντιπροσωπος δινει dp , καταλυτη μονο?? Οταν ειχα παει να ρωτησω για μιλλτεκ μου ειχαν πει οτι δινουν ή ολοκληρο το συστημα εξαγωγης ή catback ... Κ οταν τον ρωτησα αν βαλω σε πρωτη φαση mono το catback και μετα θελω να βαλω dp k καταλυτη απο μιλλτεκ δεν ηξερε να μ απαντησει......... Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Οταν ειχα παει να ρωτησω για μιλλτεκ μου ειχαν πει οτι δινουν ή ολοκληρο το συστημα εξαγωγης ή catback ... Κ οταν τον ρωτησα αν βαλω σε πρωτη φαση mono το catback και μετα θελω να βαλω dp k καταλυτη απο μιλλτεκ δεν ηξερε να μ απαντησει......... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29671 μην τη βαλεις. δεν κανει για εμας ειναι μεγαλο και το dp και ολα.. 60ara θελουμε εμεις. ειμουν πολυ κολημενος με το θεμα της milltek αλλα ΔΕΝ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Καλησπέρα, επειδή θα ήθελα να δυναμομετρήσω το αμάξι μαμά για να δώ μετά τη πήρα, μπορείτε να μου πείτε που να πάω να κάνω την δυναμομέτρηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted December 6, 2009 Author Report Share Posted December 6, 2009 (edited) Επειδή παρακολουθώ και το seatclub και λογω του ότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στο δικό μας φόρουμ παραθέτω ένα θέμα σχετικά με το ιντερκούλερ στο 122 που είναι πολύ κατατοπιστικό. Καλό είναι να δείτε όσοι δεν ξέρετε τι ακριβώς κάνει το water cooler και ποιά είναι τα + και τα -. seat club Edited December 6, 2009 by Κοσμάς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Επειδή παρακολουθώ και το seatclub και λογω του ότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στο δικό μας φόρουμ παραθέτω ένα θέμα σχετικά με το ιντερκούλερ στο 122 που είναι πολύ κατατοπιστικό. Καλό είναι να δείτε όσοι δεν ξέρετε τι ακριβώς κάνει το water cooler και ποιά είναι τα + και τα -. seat club Κατατοπηστηκοτατο ...... +1 στον Κοσμα που το βρηκε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 (edited) κλαησπερα! βρηκα αυτο... αναφερεται στο golf VI ABT ENGINE TECHNOLOGY ABT POWER Series: 1.4 TSI 122 HP/90 kW ABT Power: 170 HP /125 kW Series: 1.4 TSI 160 HP /118 kW ABT Power: 200 HP /147 kW Series: 2.0 TSI 210 HP /154 kW ABT Power: 240 HP /176 kW Series: 2.0 TDI 140 HP /103 kW ABT Power: 170 HP /125 kW http://www.vwtuningmag.com/the-new-abt-golf-vi-2/ Edited December 8, 2009 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 κλαησπερα! βρηκα αυτο... αναφερεται στο golf VI ABT ENGINE TECHNOLOGY ABT POWER Series: 1.4 TSI 122 HP/90 kW ABT Power: 170 HP /125 kW Series: 1.4 TSI 160 HP /118 kW ABT Power: 200 HP /147 kW Series: 2.0 TSI 210 HP /154 kW ABT Power: 240 HP /176 kW Series: 2.0 TDI 140 HP /103 kW ABT Power: 170 HP /125 kW http://www.vwtuningmag.com/the-new-abt-golf-vi-2/ Poen είναι άρθρο από 24/1/09. Μήπως άλλαξαν στην πορεία τα τελικά στοιχεία? Στο site της ΑΒΤ 160ps δίνουν : http://www.abt-sportsline.gr/el/category/3935313738/product/3936363033/productdetails.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...