Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Για δοκιμασε κατι τετοιο ...

Το βαρελακι ειναι ΚΝ apollo ... η τοποθετηση δικη μου μοντιφα ;)

Καλή η ιδέα σου αλλά μήπως είναι μικρό το βαρελάκι που έβαλες???Γτ νομίζω είσαι πολλά άλογα τώρα για τόσο μικρό βαρέλι...!!! ;)

Κατά τα άλλα ωραίο φαίνεται!!!Αλλά όχι σαν το δικό μου!!! upyours.gif:nea:

Link to comment
Share on other sites

Καλή η ιδέα σου αλλά μήπως είναι μικρό το βαρελάκι που έβαλες???Γτ νομίζω είσαι πολλά άλογα τώρα για τόσο μικρό βαρέλι...!!! ;)

Κατά τα άλλα ωραίο φαίνεται!!!Αλλά όχι σαν το δικό μου!!! upyours.gif:nea:

Μικρο??? ;) Το συγκεκριμενο βαρελι ειναι για αμαξι μεχρι 350 αλογα ...

Ειναι αυτο ακριβως .. ---> http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm

(The Apollo is ideal for normally aspired engines up to 250BHP and turbo engines up to 350BHP. It allows for updating your intake system while retaining a closed environment.)

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Μικρο??? :nea: Το συγκεκριμενο βαρελι ειναι για αμαξι μεχρι 350 αλογα ...

Ειναι αυτο ακριβως .. ---> http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm

(The Apollo is ideal for normally aspired engines up to 250BHP and turbo engines up to 350BHP. It allows for updating your intake system while retaining a closed environment.)

Απλά μου φάνηκε μικρό!!!Δεν το ήξερα!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

φενεται μικρο πραγματι!

αλλα αν καλυπτει για τα αλογα μια χαρα.

εγω παντως το bmc μου δεν το αλαζω με τπτ!

μονο την εισαγωγη της apr θα προτιμουσα αλλα δεν με παιρνει λογο διαταξης!

ps: το μονο κακο που βλεπω στο βαρελακι σου ειναι οτι δεν ειναι απο carbon και ετσι κραταει μεγαλυτερη θερμοκρασια!

Link to comment
Share on other sites

Εχθές έκανα ένα άνοιγμα 3ης και 4ης με ένα punto t-jet 120 και στην 3η πηγαίνανε μαζί αλλα στην 4η το Golf έκανε 2 αυτοκίνητα διαφορά :whistling: . Πάει πολύ ωραία το Golfάκι αν και το punto φορούσε BMC και εξάτμιση.

Υπάρχει κανείς που να έχει κάνει κάποια βελτίωση στο tsi 122?

Εγώ θέλω να αρχίσω την αναζήτηση για βελτιωτικές λύσεις πάνω σε αυτό το μοτέρ.

Αν ξέρετε κάτι......... :blush:

Ψάχνοντας βρήκα και αυτό για βελτίωση tsi 122. Αξίζει να το ρωτήσουμε

Link to comment
Share on other sites

ας το γραψω και εδω :blush:

επισημα στο κλαμπ των βελτιωμενων.. εντυπωσεις αριστες.....

το αμαξι εχει ανεβει αλλο επιπεδο... overload.. με χοανη pipercross... πολυ ικανοποιημενος... μαλιστα και το παιδι της εταιριας μ ειπε οτι παει αρκετα καλα..κ σχετικα με τα λιονταρακια τα βελτιωμενα του φανηκε πιο δυνατο :whistling:

να τα χαιρομαστε παιδες...

Link to comment
Share on other sites

ετσι να μεγαλονουμε τα overload...

που το εβαλες τελικα? αθηνα?

δυναμομετριση?

φιλε μου καλως ηρθες στο club αρχικα!

αρκετοι απο εμας εχουμε κανει καποια βελτιωση σε αυτο το μοτερ!

αξιζει λοιπον να ασχολιθεις απλα να ξερεις πως δεν εχεις τα περιθορια για πολυ μεγαλα νουμερα οπως στο 140αρι tsi

λογο μικροτερης τουρμπινας και μη υπαρξης κομπρεσορα!

μπορεις να δεις 160+ αλογα με ενα προγραμμα εισαγωγη αερα και μια εξατμιση!

μονο προγραμμα θα σου δωσει καπου στα 155 αλογα.

εγω φοραω προγραμμα overload performance εδω και 18000 χιλιομετρα! και εισαγωγη της BMC

ειμαι πολυ ευχαρηστιμενος και πιστευω πως αξιζει γενικα ριξε μια ματια στα παρακατω οτι και να ακουσεις ειναι θεμα

επιλογης και σιγουρα τσεπης για το που και αν τελικα καταληξεις καπου!

http://www.overload-performance.gr/site/new-index.php?type=.&f=new-dbase_search

http://www.revotechnik.com/products/softwareProduct.aspx?pvID=1086

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=96

http://www.mtm-online.de/en/VW/Golf-5/1-4-TSI-90-kW-122hp-Front-ATL?FZID=GOLF590&KIT=mgo5122152fc

http://www.abt-sportsline.gr/el/category/3935313537/product/393631313437/productdetails.aspx

http://www.g-traction.gr/#/%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_volkswagen

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Μακη δεν ηξερα το site αληθεια!

σκευτηκα μετα απο τα 2 πρωτα να γραψω αυτο αλλα δεν το βρηκα στο google!

αληθεια δεν το αφησα εκτος σκοπιμα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εχει βγει καμια λυση για ολοκληρομενη αλλαγη του υδροψυκτου μας cooler και της μικρης μας τουρμπινουλας???Αμαν αυτο το ταβανι των 170 αλλογων που δυσκολα κανεις το φτανει και το ξεπερναει σαυτο το μοτερ.......Χαθηκε ο κοσμος να βαλλουν φυσιολογικο ice οπως colt , astra κλπ...

?

Link to comment
Share on other sites

oχι το προγραμμα περαστηκε εδω κρητη... απο τα παιδια της οβερλοαντ.. δυναμομετηρησ δεν εχω κανει..

ελπιζω να γινει καποια στιγμη....

μολις γυρισα και απο μινι εξορμηση στην εθνικη... εχουνε δυναμωσει αρκετα 5η 6η και πραγματικα το ταξιδι γινεται πολυ ξεκουραστο....!

σαν να ξανααγορασα αυτοκινητο 8) !

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εχει βγει καμια λυση για ολοκληρομενη αλλαγη του υδροψυκτου μας cooler και της μικρης μας τουρμπινουλας???Αμαν αυτο το ταβανι των 170 αλλογων που δυσκολα κανεις το φτανει και το ξεπερναει σαυτο το μοτερ.......Χαθηκε ο κοσμος να βαλλουν φυσιολογικο ice οπως colt , astra κλπ...

?

Φίλε μου μήπως είσαι λίγο παράλογος? Έχεις πάρει ένα σβέλτο και οικονομικο αυτοκινητο το οποιο αναβαθμιζεται οσο αναβαθμιζεται. Με τι ποσοστο αυξησης της εργοστασιακης ιπποδύναμης θα ήσουν ικανοποιημένος? Έχεις την εντυπωση ότι είναι πολλά τα αυτοκινητα που αναβαθμιζονται τοσο οικονομικα, εύκολα και αξιόπιστα?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εχει βγει καμια λυση για ολοκληρομενη αλλαγη του υδροψυκτου μας cooler και της μικρης μας τουρμπινουλας???Αμαν αυτο το ταβανι των 170 αλλογων που δυσκολα κανεις το φτανει και το ξεπερναει σαυτο το μοτερ.......Χαθηκε ο κοσμος να βαλλουν φυσιολογικο ice οπως colt , astra κλπ...

?

Να σε ρωτήσω...σε νοιάζουν τα λεφτά???Αν όχι όλα γίνονται!!! 8)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου μήπως είσαι λίγο παράλογος? Έχεις πάρει ένα σβέλτο και οικονομικο αυτοκινητο το οποιο αναβαθμιζεται οσο αναβαθμιζεται. Με τι ποσοστο αυξησης της εργοστασιακης ιπποδύναμης θα ήσουν ικανοποιημένος? Έχεις την εντυπωση ότι είναι πολλά τα αυτοκινητα που αναβαθμιζονται τοσο οικονομικα, εύκολα και αξιόπιστα?

Εκφραζω προσωπικη αποψη και ναι θα ηθελα να μπορουσε το γκολφακι μας να εφτανε στα επιπεδα που φτανει 140 .... Δεν νομιζω να υπαρχει κανεις εδω στο φορουμ που με τα 450 ή 600 'η 800 η' 1000 ευρω που εδωσε να μην αναζητησε την υποδυναμη που βγαζουν τα 140αρια με τα ιδια λεφτα... Απο την στιγμη που πειραζεις το αμαξι θελεις το κατι παραπανω .Δεν νομιζω να σου ελεγα Stef οτι π.χ βρηκε τροπο η εταιρια που σου εκανε τον επαναπρογραμματισμο του εκεφαλου του αμαξιου να αυξησει την υποδυναμη του αμξιου σου στα 200πχ αλογα μετο ιδιο κοστος κ να μην το εκανες..Καλο χρυσο μοτερ...Αυτα βεβαια δεν τα ηξερε κανεις πριν το αγορασει...Μιλαω οσον αφορα για την βελτιωση..Κατα τα αλλα ειναι ενα φοβερο αμαξι μαμα 2 κλασεις πανω απο τα αλλα.
Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσες καλιστα όμως να ξέρεις όλα αυτα που λες πριν αγοράσεις το αμαξι αν ειχες κάνει μια στοιχειωδη ερευνα.

Αλλα και λογικά να το πάρεις τι ποσοστο βελτίωσης περιμενες απο ένα αμαξι με μικρη τουρμπινα που έχει στοχο τη ροπη απο χαμηλά?

Όλα αυτα τα λέω γιατι βγαζεις μια αγανάκτηση ότι το αμαξι δεν ειναι οπως θα επρεπε και δεν έχει τα περιθωρια που θα πρεπε ενω στην πραγματικοτητα ο κινητήρας αυτός είναι διαμαντι και αντικαθιστα παραπανω απο επαξια τον 1.6 fsi.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσες καλιστα όμως να ξέρεις όλα αυτα που λες πριν αγοράσεις το αμαξι αν ειχες κάνει μια στοιχειωδη ερευνα.

Αλλα και λογικά να το πάρεις τι ποσοστο βελτίωσης περιμενες απο ένα αμαξι με μικρη τουρμπινα που έχει στοχο τη ροπη απο χαμηλά?

Όλα αυτα τα λέω γιατι βγαζεις μια αγανάκτηση ότι το αμαξι δεν ειναι οπως θα επρεπε και δεν έχει τα περιθωρια που θα πρεπε ενω στην πραγματικοτητα ο κινητήρας αυτός είναι διαμαντι και αντικαθιστα παραπανω απο επαξια τον 1.6 fsi.

Αν διαβασες παραπανω ποτε δεν ειπα οτι ο κινητηρας δεν ειναι διαμαντι...Ειδες σε ποιους τομεις εξεφρασα ενστασεις κ ενα παραπονο..ΔΕν ξερω τι αμαξι εχεις αλλα παντα ο καθενας θελει το κατι παραπανω..Επισης τι ερευνα να κανω ??Δυστυχως μπορει να μην εχω τις γνωσεις που εχουν μερικοι στο χωρο της βελτιωσεις αλλα οταν εβλεπα τα αλλα turbaμαξα να τα κανεις οτι θες colt astra tsi 140 cooper πιστεψα οτι κ το δικο μας ισως ειχε αυτη την δυνατοτητα...Τες πα για να μην το κουραζουμε αλλο απλα εξεφρασα δυσαρεσκεια στο coolre που εβαλε η vw κ περιοριζει τις προοπτικες του tuning..

Τπτ λιγοτερο τπτ περισσοτερο...

Να σε ρωτήσω...σε νοιάζουν τα λεφτά???Αν όχι όλα γίνονται!!! :D

χα αν ειχα λεφτα θα επαιρνα r32.......:)αλλλλλλλαααααα.....

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι θεμα cooler.

ειναι θεμα μικρης τουρμπινας και μη υπαρξης κομπρεσορα ωστε να γεμησει τη μεγαλυτερη απο χαμηλα!

το κουλερ μας ειναι μια χαρα για 170 αλογα.

μεγαλυτερη τουρμπινα και να μπαινει, που δεν νομιζω οτι υπαρχει καποια προς το παρον δεν θα μπορουσε να φουσκωσει απο χαμηλα.

θα υπηρχε πολυ lag.

γενικα το αμαξι ειναι μια χαρα!

ειναι τελειο για αυτα που μπορει να σου δωσει..

εγω ωταν το αγορασα δεν ειχα ΚΑΝ στο μυαλο μου πιθανη βελτιωση ηθελα απλα να κανω τα service και τπτ παραπανω!

γιαυτο και πηρα το 122 αν ειχα στο μυαλο μου πιθανη βελτιωση σιγουρα θα πηγενα στο 140 η στο GT μιας και οι διαφορα στην τιμη του 140 και του 122 δεν ειναι τραγικα μεγαλη!

οπως και να εχει τα 160 περιπου αλογα που εχω και τα 26 κιλα ροπης δεν με χαλανε καθολου για τα επομενα 2 χρονια που σκοπευω να το κρατησω!

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι εχει ανεβει αλλο επιπεδο... overload.. με χοανη pipercross... πολυ ικανοποιημενος... μαλιστα και το παιδι της εταιριας μ ειπε οτι παει αρκετα καλα..κ σχετικα με τα λιονταρακια τα βελτιωμενα του φανηκε πιο δυνατο :o

να τα χαιρομαστε παιδες...

¶ντε καλώς τον και καλά ανοίγματα απροβλημάτιστα (που δεν έχει παρουσιάσει κάποιος). :o

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ξερετε αν η μιλλτεκ η καποιος αντιπροσωπος δινει dp , καταλυτη μονο??

Οταν ειχα παει να ρωτησω για μιλλτεκ μου ειχαν πει οτι δινουν ή ολοκληρο το συστημα εξαγωγης ή catback ... Κ οταν τον ρωτησα αν βαλω σε πρωτη φαση mono το catback και μετα θελω να βαλω dp k καταλυτη απο μιλλτεκ δεν ηξερε να μ απαντησει.........protest.gif

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Οταν ειχα παει να ρωτησω για μιλλτεκ μου ειχαν πει οτι δινουν ή ολοκληρο το συστημα εξαγωγης ή catback ... Κ οταν τον ρωτησα αν βαλω σε πρωτη φαση mono το catback και μετα θελω να βαλω dp k καταλυτη απο μιλλτεκ δεν ηξερε να μ απαντησει.........protest.gif

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29671

μην τη βαλεις.

δεν κανει για εμας ειναι μεγαλο και το dp και ολα..

60ara θελουμε εμεις.

ειμουν πολυ κολημενος με το θεμα της milltek αλλα ΔΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή παρακολουθώ και το seatclub και λογω του ότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στο δικό μας φόρουμ παραθέτω ένα θέμα σχετικά με το ιντερκούλερ στο 122 που είναι πολύ κατατοπιστικό. Καλό είναι να δείτε όσοι δεν ξέρετε τι ακριβώς κάνει το water cooler και ποιά είναι τα + και τα -.

seat club

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Επειδή παρακολουθώ και το seatclub και λογω του ότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στο δικό μας φόρουμ παραθέτω ένα θέμα σχετικά με το ιντερκούλερ στο 122 που είναι πολύ κατατοπιστικό. Καλό είναι να δείτε όσοι δεν ξέρετε τι ακριβώς κάνει το water cooler και ποιά είναι τα + και τα -.

seat club

Κατατοπηστηκοτατο ......

+1 στον Κοσμα που το βρηκε.

Link to comment
Share on other sites

κλαησπερα!

βρηκα αυτο...

αναφερεται στο golf VI

ABT ENGINE TECHNOLOGY

ABT POWER

Series: 1.4 TSI 122 HP/90 kW ABT Power: 170 HP /125 kW

Series: 1.4 TSI 160 HP /118 kW ABT Power: 200 HP /147 kW

Series: 2.0 TSI 210 HP /154 kW ABT Power: 240 HP /176 kW

Series: 2.0 TDI 140 HP /103 kW ABT Power: 170 HP /125 kW

http://www.vwtuningmag.com/the-new-abt-golf-vi-2/

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

κλαησπερα!

βρηκα αυτο...

αναφερεται στο golf VI

ABT ENGINE TECHNOLOGY

ABT POWER

Series: 1.4 TSI 122 HP/90 kW ABT Power: 170 HP /125 kW

Series: 1.4 TSI 160 HP /118 kW ABT Power: 200 HP /147 kW

Series: 2.0 TSI 210 HP /154 kW ABT Power: 240 HP /176 kW

Series: 2.0 TDI 140 HP /103 kW ABT Power: 170 HP /125 kW

http://www.vwtuningmag.com/the-new-abt-golf-vi-2/

Poen είναι άρθρο από 24/1/09.

Μήπως άλλαξαν στην πορεία τα τελικά στοιχεία?

Στο site της ΑΒΤ 160ps δίνουν :

http://www.abt-sportsline.gr/el/category/3935313738/product/3936363033/productdetails.aspx

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.