Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Poen είναι άρθρο από 24/1/09.

Μήπως άλλαξαν στην πορεία τα τελικά στοιχεία?

Στο site της ΑΒΤ 160ps δίνουν :

http://www.abt-sportsline.gr/el/category/3935313738/product/3936363033/productdetails.aspx

JP σωστα. μολις ποσταρα κοιταξα το σιτε της ABT γιατι θυμομουν οτι ειχα ξανακοιταξει και εγραφε 160.

απλα δεν κοιταξα την ημερομινια του αρθρου και νομιζα πως κατι αλαξε σχετικα μην αναβαθμιση τοθ 122 απο την ΑΒΤ

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Τελικά πόσα άλογα γίνεται ο 122;

Κάποιος που το έχει κάνει μπορεί να μας πεί πως πάει; Κάπου διάβαζα οτι έρχεται πολύ κοντά στο 1.8TFSi.

Απο αξιοπιστία πως πάμε;

164 ..και τελος .. μετα παμε για αλλα

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον τι πρεπει να προσεχω σε ενα αμαξι με προγραμμα?

Οκ τα λαδια τα αλλαζω ανα 10.000 αντι για 15.000..

Τι αλλο? Αν ειναι ευκολο παρακαλω να τα γραψει καποιος που ξερει σε ενα ποστ και οχι να ψαχνω ενα ενα

σε διαφορετικα ποστ. Ευχαριστω!

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

κοσμα, μακη, γιωργο και λοιπες γνωστες μουρες και οχι μονο ευχομαι χρονια πολλα και τα σχετικα.

στο θεμα μας...

τι λαδια λετε να βαλω στο tsiaki μου?

Link to comment
Share on other sites

κοσμα, μακη, γιωργο και λοιπες γνωστες μουρες και οχι μονο ευχομαι χρονια πολλα και τα σχετικα.

στο θεμα μας...

τι λαδια λετε να βαλω στο tsiaki μου?

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά φίλε!!!!Από εμένα mobil 1(5-30)!!!Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο άλλο μιας και με αυτό είμαι ικανοποιημένος!!!Από την tradewind τα παίρνω!!!Αυτά και ότι άλλο θές!!!! ;)

Και πάλι Χρόνια Πολλά!!!

Link to comment
Share on other sites

164 ..και τελος .. μετα παμε για αλλα

Mετα παμε για... turbocharger upgrade !!!

Λοιπον , λυνοντας το turbo απο ενα Golf VI TSI 122HP διαπιστωσαμε οτι η διαμετρος inducer της φτερωτης εισαγωγης εχει το "αστρονομικο" μεγεθος των ... 30,5mm !!! Eπισης , το turbo της ΜΗΙ εχει πολυ μικρο αξονα , οποτε ακομα και να σηκωθει η πιεση υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να μην μπορει να βγει αλλο καυσαεριο . Την ερχομενη εβδομαδα κατα 99% θα ειναι ετοιμο το αναβαθμισμενο turbo για να δουμε μεχρι που μπορει να φτασει το "λιλιπουτειο" τουρμπινακι της Mitsubishi , περιποιημενο στα σημεια .

Link to comment
Share on other sites

Mετα παμε για... turbocharger upgrade !!!

Λοιπον , λυνοντας το turbo απο ενα Golf VI TSI 122HP διαπιστωσαμε οτι η διαμετρος inducer της φτερωτης εισαγωγης εχει το "αστρονομικο" μεγεθος των ... 30,5mm !!! Eπισης , το turbo της ΜΗΙ εχει πολυ μικρο αξονα , οποτε ακομα και να σηκωθει η πιεση υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να μην μπορει να βγει αλλο καυσαεριο . Την ερχομενη εβδομαδα κατα 99% θα ειναι ετοιμο το αναβαθμισμενο turbo για να δουμε μεχρι που μπορει να φτασει το "λιλιπουτειο" τουρμπινακι της Mitsubishi , περιποιημενο στα σημεια .

θελεις να μου το αναλυσεις λιγο αυτο? :xmas:

μακη thanx for infos χρονια πολλα και καλα χρηστουγεννα και σε εσενα! ;)

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

αντε και περιμενουμε να δουμε!

Κριτωνα,να προσεχετε μην ρουφηξει κανενα χερι με τα πειραματα ;):xmas: :xmas:

Το θεμα ειναι κατα ποσο θα γινει μετα σωστη ζυγοσταθμιση και ποσο θα μειωθει η ζωη της τουρμπινας.Εαν μιλαμε για το λεγομενο "ξυραφιασμα".Προσωπικα δεν το θεωρω καλη μετατροπη.

Θα ηταν πολυ ενδιαφερον μια μετατροπη με ενα μεγαλυτερο τουρμπο,ωστε να δουμε και κατα ποσο μπορει να αντεξει και το "μαμα" ιντερκουλερ.

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι τους τεχνικους του φορουμ μας..

και οχι μονο οποιος ξερει ας μας πει!

τι θερμωκρασιες αναπτυσονται στο σωληνακι υποπιεσης απο εκι που περνω ενδιξη για το μπαρομετρακι μου δηλαδη

γιατι εβαλα ενα μεταλικο ταφ το οποιο δεν ειναι fix εχει σπιρομα και προσαμροζεις πανω οτι εξωδο θες.

εβαλα κανονικο τεφλον αλλα νομιζω οτι δεν θα αντεξει στη θερμωκρασια.

μηπως να βαλω υγρο που ειναι για εγκαταστασης θερμανσης (εχω μιας και ειναι το αντικιμενο της δουλιας μου)

τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

το εκανες σαν και εμενα εαν θυμαμαι καλα ετσι?

εαν εβαλες σαν το δικο μου και εβαλες και τεφλον τοτε εισαι αρχοντας.Εμενα τωρα 1,5 χρονο δεν εχει κανει κιχ.Το τεφλον αντεχει αρκετα παραπανω απο το σημειο βρασμου του νερου.Νομιζω παει κα μια 150 βαθμους.Εκει δεν πιανει με τιποτα.Τωρα θερμοκρασια ακριβως δεν ξερω,αλλα περναει αερας και το κρυωνει.Αστο ετσι καλα ειναι :(

Link to comment
Share on other sites

γιωργο στην αρχη ειχα βαλει πλαστικο αλλα ξαφνικα ειδα 0.2 λιγοτερη πιεση και την ψιλιαστικα οτι κατι παιζει.

πηρα ενα κομματι σωληνακι για μεγαλες πιεσεις μεχρι 12 bar για να μη μου το μαζευει κ στην υποπιεση διαμετρου Φ7.5 και αλλο ενα κωμματακι Φ3,5 μμ πηρα κ μεταλικο ταφ μπηκαν και σφυκτηρες και τωρα βλεπω 1,2 περιπου.

απλα το ταφ που πηρα δεν ειναι fιχ φτιαχνεις τις διαμετρους με ρακορακια.

και δεν βρηκα 4mm για το οργανο και εβαλα 6αρι.

και εχει μπει τερμα σφυνωτο.

Link to comment
Share on other sites

Kριτωνα εχεις βαλει φωτιες!

για πες τι γινεται με το 122?

κανενα νεο εχουμε? μπορει τελικα να αντικατασταθει η τουρμπινα με αλλη?

υπαρχει καποια στην αγορα που ισως να μπορει να κατσει?

μπορει ο 1400αρις μας να σπουλαρει λιιιιγο μεγαλυτερη τουρμπινα?

και λεω λιγο λογο μη υπαρξης κομπρεσορα.

δεν λεμε για τραγικα πραγματα.. να παιξουμε καμια 15αρια αλογα παραπνω απο τα τωρα "ορια"

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Kριτωνα εχεις βαλει φωτιες!

για πες τι γινεται με το 122?

κανενα νεο εχουμε? μπορει τελικα να αντικατασταθει η τουρμπινα με αλλη?

υπαρχει καποια στην αγορα που ισως να μπορει να κατσει?

μπορει ο 1400αρις μας να σπουλαρει λιιιιγο μεγαλυτερη τουρμπινα?

και λεω λιγο λογο μη υπαρξης κομπρεσορα.

δεν λεμε για τραγικα πραγματα.. να παιξουμε καμια 15αρια αλογα παραπνω απο τα τωρα "ορια"

Καλά είναι αυτά που έχουμε !!! :xmas::lol:

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

και εγω τετοιο ταφακι εχω.Απο αυτα που περνεις 3 ουρες και φτιαχνεις εσυ τι διαμετρο θες και βαζεις και τεφλον στο σπειρωμα.Μια χαρα ειναι.Βρες κατι αλλο να σπας το κεφαλι σου :xmas::lol: .Απο εκει δεν θα εχεις προβλημα.

Σωληνα μπορεις να παρεις σιλικονης απο το αγγλικο e-bay.Εγω απο εκει πηρα τον 8χιλ και των 4χιλ για το οργανο.Μια χαρα ειναι,παχυς και δεν μαζευει στην υποπιεση.

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

στο 122αρι μας βαλβιδα ελεγχου πιεσης διαφυγης (Ν75)

υπαρχει? η υπαρχει μονο στο 140 για την αλαγη κομπρεσορα τουρμπο?

Link to comment
Share on other sites

Και το 122 έχει Ν75 ή όπως αλλιως ονομαζεται η βαλβιδα ελεγχου της πίεσης του turbo, αλλιώς πως θα μπορούσε να ελεγχθεί η πίεση. Μάλιστα το duty cycle της εν λόγω βαλβίδας του απεικονίζεται στο block 118 του vag com.

¶λλο βαλβιδα ελεγχου της πίεσης του turbo και άλλο η βαλβίδα εναλλαγής turbo-κομπρέσσορα που φυσικά το 122 δεν διαθέτει.

Link to comment
Share on other sites

Και το 122 έχει Ν75 ή όπως αλλιως ονομαζεται η βαλβιδα ελεγχου της πίεσης του turbo, αλλιώς πως θα μπορούσε να ελεγχθεί η πίεση. Μάλιστα το duty cycle της εν λόγω βαλβίδας του απεικονίζεται στο block 118 του vag com.

¶λλο βαλβιδα ελεγχου της πίεσης του turbo και άλλο η βαλβίδα εναλλαγής turbo-κομπρέσσορα που φυσικά το 122 δεν διαθέτει.

+1. Αλλωστε και τα 1.8Τ διαθέτουν και ας μην έχουν κομπρεσέρ... :p

Link to comment
Share on other sites

Magnetic changeover valve (N75) υπάρχει μόνο σε κινητήρες BLG (170) και BMY (140).

23699458.th.jpg

Σε CAX (122) δεν υπάρχει.

86938888.th.jpg

Λαθος εικονα κοιτας!

Εχει Ν75 και ειναι κατω απο την τουρμπινιτσα.Στριμωγμενη και κρυμμενη τοσο,ωστε οταν θα πας να αλλαξεις τα σωληνακια με κοκκινα σιλικονης θα σου βγει η παναγια και θα τα αφησεις οπως ηταν sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif:thumbsup::)

Πιο μετα να δω στο ΕΤΚΑ την σωστη εικονα και θα την στειλω.Εδω δεν το εχω περασμενο

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

Kριτωνα εχεις βαλει φωτιες!

για πες τι γινεται με το 122?

κανενα νεο εχουμε? μπορει τελικα να αντικατασταθει η τουρμπινα με αλλη?

υπαρχει καποια στην αγορα που ισως να μπορει να κατσει?

μπορει ο 1400αρις μας να σπουλαρει λιιιιγο μεγαλυτερη τουρμπινα?

και λεω λιγο λογο μη υπαρξης κομπρεσορα.

δεν λεμε για τραγικα πραγματα.. να παιξουμε καμια 15αρια αλογα παραπνω απο τα τωρα "ορια"

Ο στοχος ηταν για το +25ΗP και να ειναι bolt-on τα παντα .

Η τουρμπινα απο το 140αρι ενω στην κυλινδροκεφαλη κουμπωνει κανονικα , επειδη αλλαζει η μερια του συμπιεστη και του στροβιλου (ειναι αναποδα) σημαινει οτι αν μπει μια απο 140αρι στο 122 θα χρειαστουν επιπλεον Downpipe - καταλυτης , σωληνωσεις - εισαγωγη , αλλα και ρακορ νερου - λαδιου ! Οποτε δεν μιλαμε για τουρμπινοπολλαπλη αλλα για... turbo kit!

Επισης το τουρμπο της εκδοσης των 122ΗΡ ειναι κατασκευης ΜΗΙ (Mitsubishi) και οχι BorgWarner (ΚΚΚ) ! δνε ταιριαζει τιποτα , ενω ο αξονας του ΜΗΙ ειναι παρα πολυ μικρος. Η βελτιωση του τουρμπο της ΜΗΙ ειναι παρα πολυ δυσκολη , αυριο θα ειναι ετοιμο ενα τετοιo τουρμπο - μετα απο πολυ ψαξιμο - και με το νεο ετος θα δουμε τι μπορει να αποδωσει παραπανω σε σχεση με το ΟΕΜ , στην πραξη .

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπίνα από το 140άρι δε θα έδινε μόνο +25 από τα τωρινά όρια του 122 αλλα μάλλον κοντά στο +50.

Ενδιάμεση λύση δεν υπάρχει?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.