Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Κοσμα απο το defi.

Τασο ναι.

και σημερα το εκανε αλλα ποιο λιγο.

1,15 ας πουμε.. σε 4η 5η

αλλα οχι παντα. ριξτε μια ματια και στο προηγουμενο ποστ μου.

οπως και να εχει μαλλον θα παω βολο την αλλη βδομαδα να κανω file για 95αρα

Link to comment
Share on other sites

Κοσμα απο το defi.

θα παω βολο την αλλη βδομαδα να κανω file για 95αρα

Τσέκαρέ το πρώτα με vag-com μήπως το defi κάνει κέφι! :thumbsup: Κάνε 3-4 λογκαρισιές.

Όσο για την 95άρα πίστεψέ με δεν θα γλιτώσεις πολλά. Με την 100άρα πέρα από τα γνωστά σε σχέση με την απόδοση κλπ κερδίζεις περίπου 70 με 90 χλμ στα γεμίσματα με στρωτή οδήγιση σε σχέση με 95άρα, διαφορά που μερικώς καλύπτεται από την διαφορά τιμής. Ναι ακόμα και έτσι η 95άρα κοστίζει λιγότερο αλλά η διαφορά γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει εκτός κι αν είσαι δύσκολα οικονομικά.

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον Κοσμα, εβαλα 100αρα προσφατα (1η φορα μετα το προγραμμα) και υπαρχει σημαντικη μειωση καταναλωσης περιπου 1λιτρο/100 σε ταξιδι και λιγο παραπανω στη πολη. Πραγμα που δε συνεβαινε προ-προγραμματος.

Link to comment
Share on other sites

Guest B.G

παιδια ψυχολογικο ειναι το θεμα...απλα λυπομαστε το 1.70 το λιτρο και το ποδι μας ελαφραινει ακουσια.Γι'αυτο και η μειωμενη καταναλωση,,dirol.gif

Link to comment
Share on other sites

Εβαζα 95αρα...αλλα ακουσα πυρακια και εβαλα 100αρα (Shell 1.695¤)...στο 2ο γεμισμα εδειξε αυτονομια 800-820 χλμ εντος πολεως με 8,0-8,4 μεση καταναλωση (την μηδενισα οταν φουλαρα).

Με 95αρα 650-670χλμ.

Τροπος οδηγησης?

Με 95αρα αλλαγες μεχρι 3200σαλ και κανενα ανοιγμα ανα βολτα...στανταρακι.

Με 100αρα αλλαγες 3500-4200σαλ...και το ανοιγμα....ανοιγμα!

Και κινουμε σχεδον στους ιδιους δρομους....κηφισο-ποσειδωνος...αλλα πρωινες πρωινες ωρες χωρις κινηση...

Με 120χλμ απο χαλκιδα για αθηνα...5,8μεση καταναλωση με 100αρα!!!!

Πλεον πιστευω οτι αξιζουν τα 5-10ευρω ανα φουλαρισμα....καλυτερη καυση,περισσοτερα χλμ που ισορροπουν την διαφορα!

Δοκιμαστε το...στο 2 φουλαρισμα θα δειτε την διαφορα..οχι στο πρωτο...

Απο 'δω και περα 100αρα CYCLON...1.57¤...δεν μας παιρνει για shell.........

Link to comment
Share on other sites

Οσο μπορεις ασε το γκαζι....οταν το αφηνεις καταναλωση 0.Δωσε γκαζι και αστο να κυλαει....ειναι ενας οικονομικος τροπος οδηγησης!

Και το σταθερο ποδι...οσο μπορεις βεβαια!!!

Link to comment
Share on other sites

Εβαζα 95αρα...αλλα ακουσα πυρακια και εβαλα 100αρα (Shell 1.695¤)...στο 2ο γεμισμα εδειξε αυτονομια 800-820 χλμ εντος πολεως με 8,0-8,4 μεση καταναλωση (την μηδενισα οταν φουλαρα).

Με 95αρα 650-670χλμ.

Τροπος οδηγησης?

Με 95αρα αλλαγες μεχρι 3200σαλ και κανενα ανοιγμα ανα βολτα...στανταρακι.

Με 100αρα αλλαγες 3500-4200σαλ...και το ανοιγμα....ανοιγμα!

Και κινουμε σχεδον στους ιδιους δρομους....κηφισο-ποσειδωνος...αλλα πρωινες πρωινες ωρες χωρις κινηση...

Με 120χλμ απο χαλκιδα για αθηνα...5,8μεση καταναλωση με 100αρα!!!!

Πλεον πιστευω οτι αξιζουν τα 5-10ευρω ανα φουλαρισμα....καλυτερη καυση,περισσοτερα χλμ που ισορροπουν την διαφορα!

Δοκιμαστε το...στο 2 φουλαρισμα θα δειτε την διαφορα..οχι στο πρωτο...

Απο 'δω και περα 100αρα CYCLON...1.57¤...δεν μας παιρνει για shell.........

ΑΚΥΡΟ!!!!...Τι 100αρα ,τι 95αρα...ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΚΑΝΑ!!!!

Μαλλον τρελαθηκε o εγκεφαλος και μου εκανε εικονικο δωρο με το φουλαρισμα....παρ'ολα αυτα ανα δυο φουλαρισματα θα μπαινει 100αρα, για ψυχολογικους λογους!

Link to comment
Share on other sites

παιδια πριν κατι μερες αρχισα να εχω ενα θεμα στο κυβωτιο απο 1η σε 2ερα..

ειχε ενα μικρο ζορι καπου στο τελος.

σημερα εκανα ενα ανοιγμα απο φαναρι να το ξεμπουκωσω λιγο γιατι σπανια το παταω πλεον και ανοιξα 1η μεχρι 6000 παω να βαλω 2ερα κροταλιαζε αλλα μπηκε με ζορισμα αρκετο... η τριτη κανονικα κωφτες η τεταρτη επισης μετα πατησα φρενο

στο επομενο φαναρι εκανα το ιδιο και η 2ερα στις 6000+ δεν μπηκε ΚΑΝ!!

κρρρρρ σαν να ξυρισε το γραναζι και εβαλα νεκρα..

γενικα ψηλα δεν μπαινει πλεον.

μονο η 2ερα ομως οι αλλες κανονικα.

ειναι το γνωστο συνχροναιζ;

το περναμε εγγυιση;

Link to comment
Share on other sites

παιδια πριν κατι μερες αρχισα να εχω ενα θεμα στο κυβωτιο απο 1η σε 2ερα..

ειχε ενα μικρο ζορι καπου στο τελος.

σημερα εκανα ενα ανοιγμα απο φαναρι να το ξεμπουκωσω λιγο γιατι σπανια το παταω πλεον και ανοιξα 1η μεχρι 6000 παω να βαλω 2ερα κροταλιαζε αλλα μπηκε με ζορισμα αρκετο... η τριτη κανονικα κωφτες η τεταρτη επισης μετα πατησα φρενο

στο επομενο φαναρι εκανα το ιδιο και η 2ερα στις 6000+ δεν μπηκε ΚΑΝ!!

κρρρρρ σαν να ξυρισε το γραναζι και εβαλα νεκρα..

γενικα ψηλα δεν μπαινει πλεον.

μονο η 2ερα ομως οι αλλες κανονικα.

ειναι το γνωστο συνχροναιζ;

το περναμε εγγυιση;

Μάλλον αυτό είναι. Το περνάς στην εγγύηση αν έχεις.

Link to comment
Share on other sites

παιδια πριν κατι μερες αρχισα να εχω ενα θεμα στο κυβωτιο απο 1η σε 2ερα..

ανοιξα 1η μεχρι 6000 παω να βαλω 2ερα κροταλιαζε

φίλε poen δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνεις την 1η 6000 στροφές -

και δεν σου δίνει τίποτα (ροπές κλπ) και το σασμάν καταπονείται απίστευτα-

για εμένα μέχρι 3000 και πολύ είναι -

Link to comment
Share on other sites

Στην καλυτερη περιπτωση πανο θα χρειαζεται ρυθμιση στις ντιζες.Ειναι μια διαδικασια που κανουν στο σασμαν,σαν "αρχικοποιοηση" ενα πραγμα..Χαμηλα μπαινει ευκολα η 2αρα?

Edited by B.G
Link to comment
Share on other sites

ναι χαμηλα μια χαρα. κανενα προβλημα..

γενικα βλεπω εναν μικρο δισταγμο και σε 3η 4η σημερα αλλα χαμηλα ολα μια χαρα.

επισης πρεπει να θελω βαλβολιες.

θα παω τον αλλο μηνα που θα ειμαι Αθηνα στο Φιλοσιδη για ενα γενικο checkup πριν βγω απο εγγυηση

και θα τους πω να το δουν.

ευχαριστω ολους new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

Κατι που παρατηρησα..

Ολοι μου ελεγαν κανε τρελες τωρα που ειναι χειμωνας γιατι το καλοκαιρι ξεχνα τα .

Χθες μετα απο μια ΓΡΗΓΟΡΗ βολτα στους 30 βαθμους περιπου δεν παρατηρησα ΟΥΤΕ λιγοτερη αποδοση απο οτι τον χειμωνα ουτε την θερμοκρασια

να ανεβαινει παραπανω απ'οσο ανεβαινε τον χειμωνα!

Link to comment
Share on other sites

Κατι που παρατηρησα..

Ολοι μου ελεγαν κανε τρελες τωρα που ειναι χειμωνας γιατι το καλοκαιρι ξεχνα τα .

Χθες μετα απο μια ΓΡΗΓΟΡΗ βολτα στους 30 βαθμους περιπου δεν παρατηρησα ΟΥΤΕ λιγοτερη αποδοση απο οτι τον χειμωνα ουτε την θερμοκρασια

να ανεβαινει παραπανω απ'οσο ανεβαινε τον χειμωνα!

Πανω απο 90 δεν θα δεις..

εγω στα 2 χρονια και με πατηματα καλοκαιρι με με dyno Αυγουστο και τα λοιπα δεν ειδα ποτε πανω απο 90..

αμα ζεστανει κιαλο ο καιρος (35αρια) θα δεις πτωση αποδωσης και γενικα καλο ειναι να μη το σκιζεις.. βραδακι μονο sillyhorse1rb5.gif

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

90 εννοειτε βαθμους θερμοκρασιας λαδιου?

εγω χτες συγκεκριμενα στην παραλιακη πηγαινα λιγο πατημενος,οχι τιποτα ιδιαιτερο, και ειδα καποια στιγμη 101 βαθμους :nea: που υποτιθεται ειχε και καποια μειωμενη θερμοκρασια εξω λογο βραδιου...τι να πω...ειμαι με τα πρωτα λαδια ακομα οπως εχω ξαναπει.μπορει να φταιει αυτο.οταν παω για service θα του το αναφερω.

poen,εδω σε μας στην autonet εχεις παει καμια φορα?απο κει το πηρα αλλα δεν ξερω τι παιζει με το συνεργειο τους...

Link to comment
Share on other sites

90 εννοει το νερο.. Τα λαδια ασε Ταξιδευουν 98-105 σε πατηματα!

@Εδιτ. Τα παλιοτερα μοντελα δεν δειχνουν θερμοκρασια λαδιων.

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

ναι το ξερω οτι τα πιο παλια δεν εχουν οργανο λαδιου απλα ειπα μηπως ειχανε βαλει καποιο οργανο απο μονοι τους.

αμα μου λες 98-105 τοτε δεν εχει προβλημα το δικο μου...το κανουν ολα δηλαδη.ενταξει ησυχασα τωρα.εγω βεβαια μολις βλεπω τετοιες θερμοκρασιες παω πιο χαλαρα μετα ωστε να πεσει 94-95 και το αφηνω και λιγο σε ρελαντι να δουλεψει...καλα δεν κανω?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.