poen Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 με προγραμμα παει καλυτερα.. αλλα παλι ψηλα ειναι dead... το καλο ειναι οτι νιωθεις οτι ειναι τουρμπο. δεν εχει τον κομπρεσορα και αυτο το μικρο σκαλοπατακι ειναι πολυ ωραιο αλλα το παρτυ τελος καπου στις 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 (edited) Πάνο εγώ το πήρα καινούριο του κουτιού με 18χλ. εταιρικό με leasing. Δεν παίζει να του βάλω πρόγραμμα, το πολύ μία έξτρα ποτηροθήκη βάζω στα νοικιάρικα! Πριν είχα το Astra 1,4 90ps με leasing, ίσως φταίει ότι το Astra ήταν "τάφος" και μου φαίνεται το Leon πολύ γρήγορο. Μπορεί να παίζει η ψευδαίσθηση που λες, επειδή δεν έχει τον κομπρέσορα νοιώθεις περισότερο το γκαπ από δύναμη και το άνοιγμα ομοιογενές, ψοφάει όμως όπως λες ψηλά, αλλά και πιο τουρμπάτο δεν ψοφάει?? Πάντως δεν το λες και αργό!!! Ότι νορμάλ πέτυχα στον δρόμο μου σήμερα το κατάπια για πλάκα (οτιδήποτε εκινείτο με ατμόσφαιρα 1400 ή 1600 κυβικά). Edited October 7, 2010 by ACE2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamaicaboy Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Παίδες σήμερα οδηγούσα για όλη την ημέρα το Seat Leon TSI 125ps. Τελικά το συγκεκριμένο μοτέρ πάει πολύ καλύτερα από ότι περίμενα!!! Σε σημείο που νομίζω ότι τόσο εμένα προσωπικά όσο και πολύ κόσμο θα τους υπερκαλύπτει. Γενικότερες εντυπώσεις από τον Λέοντα (αμάξι του κουτιού με 18χλμ)... ...εξίσου στιβαρό - ποιοτικό με πολύ καλή ηχομόνωση όπως στο Golf. Αρκετά πρακτικό εσωτερικό με μπόλικες θήκες κλπ, πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού με clima, όλα τα ηλεκτρικά (παράθυρα, καθρέπτες κλπ), ωραία μπάκετ καθισματάκια με πολύ καλή πλευρική στήριξη, απενεργοποίηση του tcs και παααάρα πολύ καλό όπως είπα γκάζι. Μοναδικό μειονέκτημα η ορατότητα πίσω καθώς το πίσω τζάμι και τα πλαινά είναι πολύ πιο μικρά από του Golf. Σε γενικές γραμμές πάντως είναι super και καραvalue for money αμάξι. καλημερα σε ολους εσυ εχεις το 122? και αν ναι,βλεπεις οτι το leon παει καλυτερα απο το golf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 θανο εχεις και το golf ετσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 (edited) Πάνο το Golf ΜΚ6 tsi 160ps που έχω είναι δικό μου δηλ. ιδιόκτητο!! Το Leon που πήρα είναι εταιρικό με leasing, είναι όμως όπως είπα πολύ σβέλτο. Edited October 9, 2010 by ACE2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 (edited) καλημερα σε ολους εσυ εχεις το 122? και αν ναι,βλεπεις οτι το leon παει καλυτερα απο το golf? Φίλε μου έχω το Golf 6 TSI 160ps. Βλέπω το Leon όχι σε σχέση με 122 Golf (που δεν έχω) αλλά με το 160ps που έχω αλλά και με άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει. Και πραγματικά είναι πολύ σβέλτο και δεν το περίμενα τόσο από το μοτέρ tsi 125 που είναι ίδιο με του Golf. Edited October 9, 2010 by ACE2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 Ενα βιντεο που ηθελα καιρο να το ανεβασω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 Ενα βιντεο που ηθελα καιρο να το ανεβασω... Εχω πετύχει 4,8 λτ/100χλμ με κινητηρα 1.8 tfsi. Μπορείς και καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 Δεν γινετε. Μεσα στην πολη ειμαι!! 25μεση ταχ..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Επειδή έκανα ένα ταξιδάκι πριν λίγες μέρες σε Εθνική με το tsi 125 τελικά παίδες υπάρχει σαφέστατη διαφορά με το 160άρι. Λίγο χαμηλά που είναι πιο απρόθυμο (λείπει ο κομπρέσορας) λίγο ψηλά που λαχανιάζει νωρίς, υπάρχει πάντως διακριτή διαφορά. Εντός πόλης όλα καλά είναι 1η-2α γράφει το 125 καλά, το θέμα είναι όμως ότι στην Εθνική σε εν κινήσει επιταχύνσεις π.χ. 100-140 ή 130-160 δεν μαζεύει εύκολα τα χιλιόμετρα όπως το 160άρι. 1.400χλμ έφτασε, από λαδάκι τσίμπησε λίγο και κατανάλωση εντός πόλης 8,2 με οικονομική οδήγηση και ακολουθώντας τα βέλη αλλαγής ταχυτήτων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 1.400χλμ έφτασε, από λαδάκι τσίμπησε λίγο και κατανάλωση εντός πόλης 8,2 με οικονομική οδήγηση και ακολουθώντας τα βέλη αλλαγής ταχυτήτων. Αυτα ειναι για το 122αρι? Τσιμπησε κιολας λαδι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Ε τα πρωτα λαδια ειναι... μετα την 1η αλλαγη δεν θα τσιμπαει τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Επειδή έκανα ένα ταξιδάκι πριν λίγες μέρες σε Εθνική με το tsi 125 τελικά παίδες υπάρχει σαφέστατη διαφορά με το 160άρι. Λίγο χαμηλά που είναι πιο απρόθυμο (λείπει ο κομπρέσορας) λίγο ψηλά που λαχανιάζει νωρίς, υπάρχει πάντως διακριτή διαφορά. Εντός πόλης όλα καλά είναι 1η-2α γράφει το 125 καλά, το θέμα είναι όμως ότι στην Εθνική σε εν κινήσει επιταχύνσεις π.χ. 100-140 ή 130-160 δεν μαζεύει εύκολα τα χιλιόμετρα όπως το 160άρι. 1.400χλμ έφτασε, από λαδάκι τσίμπησε λίγο και κατανάλωση εντός πόλης 8,2 με οικονομική οδήγηση και ακολουθώντας τα βέλη αλλαγής ταχυτήτων. εγω πως με 6η! απο 100-105χλμ/ωρα φορτώνω κατά προσπέραση νταλίκας στην κορινθου πατρων 170 για πλακα? (εχω τρομερό θέμα όταν για συνοδηγό έχω την μανά μου! και πλέον κρατιέμαι στο γκάζι) εμένα ευτυχώς δεν καίει σταγόνα λαδι! με 15500χλμ.φτου φτου φτου!πανω απο τα 170 ναι θα συμφωνήσω δεν φορτώνει οπος ένα 20 vt η ένα 160αρι! (νομίζω πως δεν εριχνες ματιες στο κοντερ! οταν οδηγουσες με αποτέλεσμα η ηχομόνωση να καλύπτει τους θορύβους σε αυτα τα χιλιόμετρα!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lowbaper Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Αυτες οι μανες....δεν καταλαβαινουν με τιποτα! Δεν τρεχω εγω...το Golf ειναι γρηγορο και τρεχει!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Αυτα ειναι για το 122αρι? Τσιμπησε κιολας λαδι? Ναι Kirra, είναι για ένα Leon 125ps που έχω εδώ και 20 ημέρες περίπου. Λίγο μεν αλλά τσίμπησε πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 εγω πως με 6η! απο 100-105χλμ/ωρα φορτώνω κατά προσπέραση νταλίκας στην κορινθου πατρων 170 για πλακα? (εχω τρομερό θέμα όταν για συνοδηγό έχω την μανά μου! και πλέον κρατιέμαι στο γκάζι) εμένα ευτυχώς δεν καίει σταγόνα λαδι! με 15500χλμ.φτου φτου φτου!πανω απο τα 170 ναι θα συμφωνήσω δεν φορτώνει οπος ένα 20 vt η ένα 160αρι! (νομίζω πως δεν εριχνες ματιες στο κοντερ! οταν οδηγουσες με αποτέλεσμα η ηχομόνωση να καλύπτει τους θορύβους σε αυτα τα χιλιόμετρα!) Σε ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών φορτώνει καλά, αλλά όχι όπως το 160άρι. Γενικά μέσα στην πόλη με ξεγελούσε, αλλά στην Εθνική είδα διαφορές, κοντέρ δεν πολυκοιτάζω, κυρίως την αίσθηση που δίνει το αμάξι αποκομίζω και κατά πόσο δίνει το μοτέρ και προσπερνάει σε διάφορα σημεία (ανωφέρειες κλπ). Μπορεί να φταίει ότι είναι άστρωτο, 1.500χλμ ροντάρισμα λέει ότι θέλει το βιβλιαράκι του κατασκευαστή. Εννοείται πως σύγκριση με οποιοδήποτε νορμάλ ατμοσφαιρικό δεν τίθεται (υπέρ του tsi φυσικά). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 Ε τα πρωτα λαδια ειναι... μετα την 1η αλλαγη δεν θα τσιμπαει τιποτα. Εγω πρεπει να ειμαι τυχερος τοτε γιατι ποτε και οσα αυτοκινητα ειχα απο καινουργια (και 2 tsi) δεν μου εκαψαν λαδια απο την 1η αλλαγη (αλλα ουτε και μετα). Το μονο προβλημα που ειχα με το πρωτο tsi ηταν μια απωλεια αντιψυκτικου ανα διαστηματα αλλα το εδωσα πριν ασχοληθω αν και φυσικα δεν ηταν φυσιολογικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 (edited) Ε κοιτα και αυτο που ειπα εγω με μια επιφυλαξη το ειπα αλλα ετσι θεωρω πως ειναι. Εκτος και αν εχουν λιγοτερα απο την μαμα.. ] Διοτι εγω ειχα συμπληρωσει στα 6000+ περιπου 300μλ. Στα 10000χλμ και μετα που εκανα σερβις μεχρι σημερα 20000 ουτε σταγονα. Edited November 2, 2010 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted November 2, 2010 Author Report Share Posted November 2, 2010 Εγώ δεν έκαψα ποτέ λάδια σε κάθε αλλαγή ο δείκτης ήταν στο φούλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 (edited) Χαλασμενη η wastegate, αναγκαστικα αλλαγη της τουρμπινας για δευτερη φορα καθως παει πακετο με την wastegate Edited November 3, 2010 by Speedy ΚΕΦΑΛΑΙΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Αιντε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 μηπως ειχε κολλησει wastgate και σηκωνες τρελες πιεσεις? τι σου ειπαν? στο ελεγα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Δε μπορω να καταλαβω τι στο διαολο γινεται, γιατι συνεβει δευτερη φορα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Ανταλλακτικα 'ποιοτητας' μαλλον. Ε πως αλλοιως να κρατησουν το κοστος χαμηλα και τα κερδη ψηλα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 (edited) και πως ειναι ο μονος που το καταφερε 2 φορες μαλιστα!!! ειμαστε τοσα 122αρι με προγραμμα και εγω σαν Παναγιωτης απο τα 14500 που εβαλα το προγραμμα μεχρι τωρα τα 47500 το εχω στραγγισει το μοτερ Edited November 4, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...