Stelios_Golf 6 Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 (edited) Καλη χρονια! golf 5 tsi 122 bmc cda full εξατμιση 63.5 dp με 200αρη hjs overload 100ron file dyno @ maha (στα Σπατα) μεσα στο πασχα παμε για hybrid turbo Πάνο πολύ δυνατό το αμάξι σου, να το χαίρεσαι. Edited December 30, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 Ράβει το μικρό μοτέρ! Σκέτος δυναμίτης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 Χα! Ωραιος πανο! Τωρα ομως ανεβασε και κανα βιντεακι με ηχο και οχι μεσα στο γκαραζ μεχρι τις 2500σαλ.. Εξω απο γκαραζ μεχρι 6000σαλ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted January 9, 2011 Report Share Posted January 9, 2011 σε ενα ανοιγμα που εγινε χθες με ενα golf v tsi 140 μονο με ελευθερο φιλτρο VS golf vi 122 dsg με προγραμμα revo το 140αρι ηταν μπροστα σε ολα! τωρα τα συμπερασματα δικα σας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 9, 2011 Author Report Share Posted January 9, 2011 σε ενα ανοιγμα που εγινε χθες με ενα golf v tsi 140 μονο με ελευθερο φιλτρο VS golf vi 122 dsg με προγραμμα revo το 140αρι ηταν μπροστα σε ολα! τωρα τα συμπερασματα δικα σας... Δεν παίζει με τίποτα !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 9, 2011 Report Share Posted January 9, 2011 Τα 122ρια με προγραμμα κοντραρουν 160ρια.... και αναλογος το προγραμμα και τις αλλαγες ΙΣΩΣ το 122ρι να ειναι και μπροστα τωρα αυτο το 140ρι μααααλλον κατι εκρυβε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted January 9, 2011 Report Share Posted January 9, 2011 ποιος ο λογος να πω ψεματα? και τα δυο παιδια ειναι πολυ καλοι μου φιλοι. το παιδι με το 122αρι dsg revo ειχε το κιβωτιο στο S και ανοιξαν με δευτερες, μεχρι τριτες ηταν μαζι αλλα μετα το 140αρι ξαναλεω γνησιο μονο με φιλτρο 1000% ανοιξε σχεδον 2 αυτοκινητα. και δεν στεκει οτι κοντραρουν τα 160αρια γιατι και τα 140ρια εχουν δηξει 158 αλογα σε δυναμομετρο. και τα δυο παιδια ειναι μελη του club και μπορουν να επιβεβαιωσουν οσα λεω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 παιζουν πολλα ρολο. εγω οπως ειμαι τωρα δεν πιστευω οτι θα εχω τετοιο αποτελεσμα με 140αρι. φυσικα το twincharged στα ψηλα ειναι πολυυυυυυυυ καλυτερο απο το 122αρακι μας αλλα ενταξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsampikos gt Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 (edited) παιζουν πολλα ρολο. εγω οπως ειμαι τωρα δεν πιστευω οτι θα εχω τετοιο αποτελεσμα με 140αρι. φυσικα το twincharged στα ψηλα ειναι πολυυυυυυυυ καλυτερο απο το 122αρακι μας αλλα ενταξει. το 140αρι που αναφερθηκε ειναι δικο μου.....κ φοραω μονο φιλτρο Κ&Ν...τιποτα αλλο απολυτως...το αμαξι μου το εχω μαθει απ εξω...δεν εχασα καμια αλλαγη...στα πρωτα 200 μετρα περιπου ειμασταν μαζι...μετα ξεμακραινα αρκετα.αλλα στα 400 ειμουν μονο 2 αυτοκινητα μπροστα........ dynamite:φορας αρκετα πανω στο αυτοκινητο...λογικο να μην εχεις το ιδιο αποτελεσμα με 140αρι... Edited January 10, 2011 by tsampikos gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 tsi 122 προγραμμα , εισαγωγη , full εξατμιση 163 ps 29.5kg ροπη. το κακο με το 122αρι ειναι οτι δεν μπορει να κρατησει δυναμη ψηλα με 0.5 bar στον κοφτη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsampikos gt Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Δεν έχω κάποιο λόγο να πω ψέματα...έτσι κ αλλιώς πάω για REVO....όσο για το 122 δεν έχει κ πολλές επιλογές βελτίωσης....δεν πιστεύω ότι μπορείς να βάλεις κάτι άλλο πάνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Δεν έχω κάποιο λόγο να πω ψέματα...έτσι κ αλλιώς πάω για REVO....όσο για το 122 δεν έχει κ πολλές επιλογές βελτίωσης....δεν πιστεύω ότι μπορείς να βάλεις κάτι άλλο πάνω η διαφορα του 122 με τα 140 ειναι οπως το 140 με το gti, βαζεις βαζεις για να το περασεις και μολις το περνας βαζει ενα προγραμμα και τον χανεις.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Δεν έχω κάποιο λόγο να πω ψέματα...έτσι κ αλλιώς πάω για REVO....όσο για το 122 δεν έχει κ πολλές επιλογές βελτίωσης....δεν πιστεύω ότι μπορείς να βάλεις κάτι άλλο πάνω Δεν ειπα οτι λες ψεματα. δεν ειπα οτι ειναι απιθανο αυτο που λες.. στο δικο μου 122αρι θα μπει hybrid turbo με στοχο πανω απο 180 αλογα και να κρατα τη δυναμη του ποιο πολυ ψηλα (η ροπη δεν θα παει παραπανω) εγω ειπα τι κανει το δικο μου 122 με twincharged φιλικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Τι καλα να εισουν πιο κοντα ρε πανο να δοκιμαζες με ενα 6αρι προγραμμα μονο(εμενα) πριν βαλεις κ03 Ρολλ 3ες π.χ μεχρι 4η τερμα... Το εχω απορια πως τα παω απεναντι σε ενα φπε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avenger Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 (edited) Καλη χρονια! golf 5 tsi 122 bmc cda full εξατμιση 63.5 dp με 200αρη hjs overload 100ron file dyno @ maha (στα Σπατα) μεσα στο πασχα παμε για hybrid turbo Να το χαιρεσαι φιλε μου. Αλλα με προβληματιζει το γεγονος οτι απεδωσε με φιλτρο και full εξατμιση μονο 28,9 κιλα ροπης. Λεω μονο γιατι και εγω προγραμμα της overload εχω και απεδωσε 27,8 στροφαλο και 25,4 τροχο χωρις κατι εξτρα. Edited January 13, 2011 by poisoneddagger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 (edited) Να το χαιρεσαι φιλε μου. Αλλα με προβληματιζει το γεγονος οτι απεδωσε με φιλτρο και full εξατμιση μονο 289ΝΜ κιλα ροπης. Λεω μονο γιατι και εγω προγραμμα της overload εχω και απεδωσε 27,8 στροφαλο και 25,4 τροχο χωρις κατι εξτρα. 289NM=29,5κιλα ροπης! Edited January 13, 2011 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 (edited) 289nm ΔΕΝ εναι 28.9 κιλα. εσενα εβγαλε 278nm η κιλα;;; σε ποιο maha εκανες dyno; Σπατα η στο Φωτινελη;;; να το χαιρεσαι οπως και να εχει. εγω δεν εχω δει μεγαλυτερη ροπη σε 122αρι :/ στο δρομο ειναι αρκετα δυνατο παντως... edit: μαζι γραφαμε chris Edited January 13, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 289nm ΔΕΝ εναι 28.9 κιλα. εσενα εβγαλε 278nm η κιλα;;; σε ποιο maha εκανες dyno; Σπατα η στο Φωτινελη;;; να το χαιρεσαι οπως και να εχει. εγω δεν εχω δει μεγαλυτερη ροπη σε 122αρι :/ στο δρομο ειναι αρκετα δυνατο παντως... edit: μαζι γραφαμε chris dynamite οντος! σχεδον 30κιλα ροπη απο 14 αρι μοτερ μονοτουρμπινο ειναι υπερτατο νουμερο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Ράβει το μοτέρ του Πάνου για το setup του! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avenger Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 289nm ΔΕΝ εναι 28.9 κιλα. εσενα εβγαλε 278nm η κιλα;;; σε ποιο maha εκανες dyno; Σπατα η στο Φωτινελη;;; να το χαιρεσαι οπως και να εχει. εγω δεν εχω δει μεγαλυτερη ροπη σε 122αρι :/ στο δρομο ειναι αρκετα δυνατο παντως... edit: μαζι γραφαμε chris Oups δεν προσεξα οτι ηταν σε nm. Ηταν και μεσανυχτα οταν το ειδα . Εμενα τα 27,8 ειναι σε κιλα. Το dyno εγινε στα Ιωαννινα οπου παλαιοτερα ειχε οργανωσει dyno day το vw club. (Αρα ειναι αξιοπιστο). Επειδη ηθελα και εγω να αλλαξω φιλτρο και εξατμιση περιμενα να παρει κατι παραπανω σε ροπη. Το θεμα παντως ειναι και τι βγαζει κανεις στον τροχο.... Το δικο μου ειναι το Passat και ισως να υπαρχουν διαφορες που καθοριζουν το αποτελεσμα ενος dyno πχ κιβωτιο, μεταδοση,κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 (edited) Oups δεν προσεξα οτι ηταν σε nm. Ηταν και μεσανυχτα οταν το ειδα . Εμενα τα 27,8 ειναι σε κιλα. Το dyno εγινε στα Ιωαννινα οπου παλαιοτερα ειχε οργανωσει dyno day το vw club. (Αρα ειναι αξιοπιστο). Επειδη ηθελα και εγω να αλλαξω φιλτρο και εξατμιση περιμενα να παρει κατι παραπανω σε ροπη. Το θεμα παντως ειναι και τι βγαζει κανεις στον τροχο.... Το δικο μου ειναι το Passat και ισως να υπαρχουν διαφορες που καθοριζουν το αποτελεσμα ενος dyno πχ κιβωτιο, μεταδοση,κτλ Φιλε. ακωμη και τα προηγουμενης γενιας TSI TWINCHARGED 140-170 με ΦΠΕ ηταν στα 30 κιλα. εγω πιστευω οτι το νουμερο αυτο ειναι ΠΟΛΥ καλο για αυτο το μοτερ... μην κοιτας τα twinchaged νεας γενιας που φτανουν 32-34 μεχρι και 36 κιλα ροπης. δεν ξερω αν το δικο σου 122αρι ειναι καλυτερο στα σημεια. πχ λενε πως τα α3 και τα λεον δεν ξερω για τα πασσατ εχουν ποιο σκληρο ελατηριο στην wg και κρατανε ποιο πολυ την πιεση. οπως και να εχει και να ειχε παραπανω ροπη ΔΕΝ θα το εφτανα παραπανω γιατι ο δισκος μου ειναι οριακα με τα σχεδων 30 και την εχει ακουσει λιγο (θεμα στα ποιο πολλα 122-125 με προγραμμα η ροπη που κανει τον δισκο να κλανει μεντες) ασε που και παραπανω να εφτανε δεν εχει καμια λογικη αφου κανει βουτια αμεσως η ροπη μετα το peak της γιατι η πιεση που μπορει να κρατησει στις πολλες στροφες ειναι "παιδικη" 0.5 - 0.55 bar στον κοφτη. αυτα απο εμενα! to do list: σασμαν: costum δισκος πλατω Λυσιμο τουρμπινας ανοιγμα , hybrid , service Ερευνα για πιθανη λυση με το watercooler Ράβει το μοτέρ του Πάνου για το setup του! Σταματα alex κοκκινιζω Edited January 14, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Ε και τι να κάνω, να μην λέω την αλήθεια??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamaicaboy Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 παιδες καλημερα σας ποιο παληκαρι φοραει etuners ? ( κατα προτιμηση χωρις περιφερειακα) θα ηθελα να μου πει καποια πραγματακια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Δν θυμαμαι να εχουμε καποιον με e-tuners.. Εσυ ενδιαφερεσαι για συγκεκριμενο θεμα με 122 + e-tuners ή 122 + custom προγραμμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamaicaboy Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 εβαλα εχθες δοκιμαστικα και ηθελα να ακουσω και καποιον με το ιδιο DiMake φορας κατι ? (διαβαζεις τοσα εδω μεσα που ξεχνας ποιος εχει τι...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...