Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

παιδια καλημερα σας

Επιτελους μετα απο 2 χρονια εβαλα προγραμμα . μετα απο πολυ ψαξιμο και διαβασμα αποφασισα να απευθυνθω στους etuners.

κατα κυριο λογο οτι εκανα ,το εκανα με τον Κριτωνα . Ο τυπος ειναι φοβερος στην δουλεια του και αρκετα επαγγελματιας (και ο οικονομικοτερος,σοβαρο στις μερες μας).

βαλαμε ρυθμιση για 95αρα,ηδη φοραω εισαγωγη πιο ελευθερη ΚΝ μεσα στο φιλτροκουτι.

το αποτελεσμα ειναι τρομερα καλο ,εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος . δυναμη παντου ακομα και στις ψηλες ,εκει που καποτε κομπιαζε..

σαν να εχουν φυγει απο πανω μου 300 κιλα. απο αισθηση η 3η εγινε 2α, η 4η εγινε 3η και παει λεγοντας..

δεν εχω κανει δυναμομετρηση για να δουμε ακριβως τι εχουμε κανει αλλα με το αποτελεσμα που εχω δεν με νοιαζουν οι αριθμοι,

σιγουρα απο περιεργεια θα ηθελα να δω .στην αρχη ειχαμε κανει ρυθμιση 95 αλλα αρκετα ηπια ,δοκιμαστικα για να δω τι παιζει.Μετα απο 2 βδομαδες μου το φλασαρε με ενα τσικ πιο ανεβασμενο παλι για 95αρα και εκει εμεινε .

Δουλευει αψογα χωρις το παραμικρο προβλημα. Οσο αφορα την καταναλωση ,ακομα δεν εχω πληρη εικονα γιατι καταλαβαινετε οτι συνεχεια το ανοιγω.σιγουρα παντως εαν μιλαμε για εντελως νορμαλ οδηγηση η καταναλωση ειναι ιδια και οταν το πιεζεις, εχεις μεγαλυτερη απο πριν.

Μην ξεχναμε οτι ο νομος λεει οτι οσο πιο πολυ δυναμη τοσο και πιο πολυ καυσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ετσι!!!

Οπως ειχε πει καποτε καποιος.. παντα τερμα το φρενο! Τερμα το δεξι πενταλ!

Link to comment
Share on other sites

@ mourh... τι φορας τωρα εσυ ? φιλτρο γαζας???

@ poen... δηλαδη το προτεινεις το viper ? επισης θελω να παω για βαρελακι γιατι με κουρασε ο ηχος της χοανης.. το ρουφηγμα οταν ανεβαζει δεν μ αρεσει.... :/

φορουσα φιλτρο ΚΝ αλλα τωρα ψαχνω εισαγωγη.βλεπω μια εισαγωγη της ΚΝ κ μια της Forge κ τις μελεταω.η forge προεκυψε γιατι εβγαλε κιτακι με airscoop κ μου αρεσε η ιδεα,επισης σκεφτομαι κ το ενδεχομενο να παρω κ μια

2 χωανη να αφαιρεσω της forge μετα απο 10.000 κ να βαλω αλλης εταιριας..

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ετσι!!!

Οπως ειχε πει καποτε καποιος.. παντα τερμα το φρενο! Τερμα το δεξι πενταλ!

χαχαχαχα Kαταραμένος ;)

Link to comment
Share on other sites

Το 1ο βραδυ σημερα χωρις καπακι στο φιλτρο....

Χαχαχαχα! Δεν υπαρχει ρεεεε! Οταν παταω γκαζι ακουγετε να βρυχατε πραγματικα. Το σκασιμο υπερδιπλασιαστηκε.

Και το ακομα καλυτερο ειναι οτι κανει πολυ ωραιο ηχο και απο εξατμιση!!!!!!!!!Δεν το πιστευα..

Λοιπον. Εχω προγραμμα με ΠΟΛΥ πλουσιο μιγμα και ημουν κατα 99% σιγουρος οτι βγαζοντας το καπακι θα εχω προβλημα..

Ρωτησα καποιον που το εχει κανει και με ειπε οτι δν θα εχω γτ οι διαφορες ειναι ανυπαρκτες.

1ο πατημα 1η---Μια χαρα

2α---Μια χαρα

3η---1 Κοψιμο στις 5000++ και αμεσως αλλαγη για 4η

4η--- Κοψιμο στις 6300-6500 και αλλαγη για 5η

5η---Μια χαρα μεχρι τα 220.

2ο Πατημα Ολες οι ταχυτητες μια χαρα.. Θεωρω πως τα κανονισε ο εγκεφαλος και απο εκει και περα δν ειχα κανενα προβλημα.

Ολα αυτα με 2ο ατομο μεσα. Τωρα αν εχω +4 ατομα δν ξερω τι θα γινει.

Το μεγα προβλημα ειναι οτι το ξεκιναω σαν ξερογκαζο τωρα για να βρυχατε :whistling:

Αν παει καλυτερα το αμαξι? Ισως ενα 5% δεν ξερω..

Υ.Γ Ρε τι σκαστραρα εχουμε... Τι τσαφ ειναι αυτα που κανει!!!

Link to comment
Share on other sites

Εχω προγραμμα με ΠΟΛΥ πλουσιο μιγμα και ημουν κατα 99% σιγουρος οτι βγαζοντας το καπακι θα εχω προβλημα..

1ο πατημα 1η---Μια χαρα

2α---Μια χαρα

3η---1 Κοψιμο στις 5000++ και αμεσως αλλαγη για 4η

4η--- Κοψιμο στις 6300-6500 και αλλαγη για 5η

5η---Μια χαρα μεχρι τα 220.

Μετά έφταιγα εγώ που τους έλεγα εξέκριξης...

Αν είχες vag-com θα έβλεπες πόσο βελτιώθηκες. Έχω μετρήσεις με και χωρίς το καπάκι αν θέλει κάποιος να δεί αλλά βέβαια δεν θα ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα αυτό γιατί το δικό μου προγραμματίστηκε χωρίς το καπάκι.

Link to comment
Share on other sites

Κοσμα μετα απο 2 μερες χωρις καπακι και αρκετα πατηματα δν ειχα ουτε για πλακα 1 κοψιματακι.(εκτος απο 1ο πατημα οπως εγραψα)

Επεισης επειδη σε παω :clapping: α κανονισουμε μια μερα ενα πατηματακι ρολλ ομως.. Απο βδομαδα αν θελεις οποτε θελεις πες..

Τοτε στην κοζανη δν ειχα χρονο να σας περασω απο πανω!!! :clapping:

Εδιτ. Και εμενα με καπακι προγραμματιστηκε

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Έχω μετρήσεις με και χωρίς το καπάκι αν θέλει κάποιος να δεί.

Αυτο θα ειχε ενδιαφερον.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο θα ειχε ενδιαφερον.

Όποιος ξέρει από γραφήματα ας κάνει αυτά τα δύο κι ας τα ανεβάσει να δούμε την διαφορά που κάνει το καπάκι.

http://www.sendspace.com/file/j8zyyq

http://www.sendspace.com/file/9hmcbj

Τρελό κατσάρωμα βλέπω θα βγεί θέλει μάλλον χρειάζαται ένα δυνατό ξεμπούκωμα...

Link to comment
Share on other sites

Kοσμα τωρα εβλεπα τα λογκαρισματα σου.. λογκαρα και εγω τις προαλλες....

και ειδα 230 μεγιστη ροπη και μ φανηκε λιγο αλλα τωρα ησυχασα... αχχα 100σταρα δν εχεις?

απο πιεση μου σηκωσε μεχρι 2020.. δηλαδη .. 1.02 bar... κπ στιγμη θα κανω τα διαγραμματα να τα σηκωσω!

για πειτε και κανεναν αλλο μπλοκ να μετρησουμε να συγκρινουμε με τον alex-tsi-s που πορωθηκαμε με το βαγκ :pardon:!!!

Link to comment
Share on other sites

Όποιος ξέρει από γραφήματα ας κάνει αυτά τα δύο κι ας τα ανεβάσει να δούμε την διαφορά που κάνει το καπάκι.

http://www.sendspace.com/file/j8zyyq

http://www.sendspace.com/file/9hmcbj

Τρελό κατσάρωμα βλέπω θα βγεί θέλει μάλλον χρειάζαται ένα δυνατό ξεμπούκωμα...

Χωρίς καπάκι :

xwris1.jpg

xwris2.jpg

max Ροπή(kg): 23,3007 @ 2.120, 2.320, 3.360, 3.560

max PS: 163,23 @5.920

Με καπάκι:

me1a.jpg

me2it.jpg

max Ροπή(kg): 23,3007 @3.480-3.640, 3.760

max PS: 159,8 @5.840

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω over 1.3 γεματο γεματο και 1.35 περιπου με κρυο υγρασια κλπ. εχω και εγω καπου διαγραμμα με μαμα φιλτρο και με viper pipercross

θα σας βαλω και ενα με μαμα φιλτρο και bmc βαρελι που εχω τωρα και ωταν βαλω τη χωανη και ενα με τη χωανη και το μαμα και ενα ολα μαζι.

να βρω λιγο χρονο μονο!

λετε να βαλω χωανη;;;;

θελω φασαρια αλλα φοβαμαι μη χαλασω το σεταπ αφου ειναι πολυ καλο οπως ειναι τωρα.

παιζει να χασω;;;

λεω να βγαλω και το μεσαιο. θα εχω πολυ σαματα ;;;

παιζει να κρεμασει λογο μεγαλου dp ;;

με backpressure κλπ τι παιζει;;;

μονο για τα ταξιδια το σκευτομαι γιατι αμα ζεσταθει πολυ βγαζει πολυ μπασακι το τερας χαχχαχαχ

δεν θελω να σας τη σπασω αλλα το vag com εχει πολυ μεγαλες αποκλησεις στα νουμερα που βγαζει.

με vag com το δικο μου ειναι 170~ χαχχαα

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

οχι παει και αλλο..

υπαρχει στην πατρα ποιο τρελος απο εμενα με decat χωρις καζανια τιποτα σωληνα σκετη 63.5 και δουλευει 1.5 και κερναει 160αρια μαμα :angry2:

χχαχχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

μη φοβου!

δωσε πιεση στο λαο!!!!!!

χαχαχχαχαχ

αφου 1,8 λεει οτι σηκώνει η τουρμπίνα λες να τα παίξει με το 1,3 η το 1,5?

Link to comment
Share on other sites

γιατι ο πανος τωρα δεν κερναει μαμα 160 αρι ??

χαμηλα το εχει στανταρ.. ψηλα ισως μαζευει αλλα δν ξερω αμα τον περναει ... :/

θα λογκαρω και IAT να δουμε τι παιζει..... με το ιντερκουλερ μας... να κανουμε και συγκρισεις με τα 160αρια.. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Kοσμα τωρα εβλεπα τα λογκαρισματα σου.. λογκαρα και εγω τις προαλλες....

για πειτε και κανεναν αλλο μπλοκ να μετρησουμε να συγκρινουμε με τον alex-tsi-s που πορωθηκαμε με το βαγκ :thumbsup:!!!

Πάντα 100άρα βάζω τώρα το πόσο καλή είναι δεν ξέρω. Τα πιό σημαντικά μπλόκ αυτά τα τρία είναι τώρα εφόσον το έχετε βάλτε και τα άλλα και δείτε τι δείχνει το καθένα !

Link to comment
Share on other sites

Μαγκες μολις εβαλα Με Colt Ralliart απο 4η και 5000σαλ μεχρι "το οριο της εθνικης" και ημουν μπροστα 2 νταλικες..

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δν το εχεις βγαλει να το ακουσεις ε... ? :cray:

Το ειχα ενα χρονο χωρις, εμεινα απο τουρμπινα μου ειπαν οτι με το καπακι

ανοιχτο δε τραβαει ευκολα αερα γιατι χανει με αποτελεσμα να απορυθμιζει

ι φτερωτη, ακριβως αυτα τα λογια

Τη τουρμπινα μου την αλλαξαν τσαμπα εγγυηση αλλα απο τοτε το χω

κλειστο και εχω απλα το spacer της Forge

Link to comment
Share on other sites

Το ειχα ενα χρονο χωρις, εμεινα απο τουρμπινα μου ειπαν οτι με το καπακι

ανοιχτο δε τραβαει ευκολα αερα γιατι χανει με αποτελεσμα να απορυθμιζει

ι φτερωτη, ακριβως αυτα τα λογια

Τη τουρμπινα μου την αλλαξαν τσαμπα εγγυηση αλλα απο τοτε το χω

κλειστο και εχω απλα το spacer της Forge

εσυ φιλε μου πως την πατησες ετσι με τη τουρμπινα ??

εσυ εισαι το παιδι που εχεις αλλαξει 2 φορες τουρμπινα ??

κακη χρηση ? ζεσταμα κτλ ?? :/ φορουσες προγραμμα οταν εσπασε το τουρμπινακι ?

dimake το κολτ ητανε το 150 αρι ??? γιατι δεν ξερω καλα τι παιζει με αυτα .. εσυ εισαι χωρις προγραμμα απο τι ξερω...

Edited by scirocco122
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.