Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Σκέψου πως τα twincharged έχουν full boost κοντά στις 3500 και με την χρήση του κομπρέσσορα!!!!!

Εμείς χωρίς κομπρέσσορ είναι σαν να περπατάμε ξυπόλυτοι στα αγκάθια!!

Άρα μιλάμε για 3500+ spool!!

Όλα αυτά θεωρητικά πάντα!!

ξεχνας κατι σημαντικό ομος το οποιο πεζει ρολο...οτι το καπακι μας ειναι πιο ελαφρυ απο το 160 αρι πχ εκκεντροφοροι κατα 300γραμαρια λιγοτερα με οτι συνεπαγόταν αυτο!

Link to comment
Share on other sites

Θα σπουλαρουμε σχεδον το ιδιο και ο λογος ειναι οπως το βλεπω εγω οτι στα 140αρια παροτι απο τις 0 στροφες εως τις 2500 που λειτουργει ο κομπρεσσορας η τουρμοινα λειτουργει-δουλευει αλλα δεν δινει παροχη .....εβαλαν τον κομπρεσορα απλα για να μειωσουν το λαγκ αυτο μεχρι τις 3500 .εμεις εχουμε full boost στις 2800 με 3000..Μια χαρα πιστευω για μεγαλυτερη τουρμπινα για να κραταμε κανενα 1,4 με 1,0 σταθερο ...

Αρα fmic χειροποιητο μπροστα απο τα δυο ψυγεια μας ,..ετσι??

Παντως αν αληθευει αυτο που ειπε ο scirrocco 123 οτι εχουμε 41-50 βαθμους με εξωτερικη 17 εχουμε θεμα .Φαινεται επαρκει μονο για μαμα . Βεβαια ισωες παιζει ρολο οτι ο λευτερης δεν φοραει dp . Πάντως με ζεστη θα πλησιαζουμε τους 80 που ειναι πολυ επικινδυνο..

Στην τελικη γιατι να μην βαλουμε water meth για να ριχνουμε τις θερμοκρασιες και να πετυχαινουμε αυξηση της ιπποδυναμης συγχρόνως??(ιδεα πεταξα)

Καλημέρα!!Καλό μήνα και καλό Καλοκαίρι να έχουμε!!

Όπως είπε και ο Πάνος στην θεωρία μπορούμε να λέμε πολλά!!

Συμπέρασμα σίγουρο δεν μπορεί βγει!!

Ναι για μπροστά από τα ψυγεία λέω να μπει,μπροστά μπροστά!!

πολύ φοβάμαι ότι περισσότερα θα χάσουμε παρά θα κερδίσουμε με ένα τούρμπο σαν το Κ03 που φορούν 18άρια και 2λιτρα, άκυρο αυτό που θα πω αλλά μήπως όπως τα S3/cupra σπουλάρουν σε αρκετά υψηλές στροφές την Κ04 θα συμβαίνει το ίδιο και με μας με την Κ03?

θα μπορούσαμε να κάνουμε κανένα biturbo? :whistling::console::pardon:

να έχουμε το "μικρο" στα χαμηλά και κάτι πιο μεγάλο στα ψηλά?

:startle:

(μην με πάρετε στο κυνήγι, τόσες ιδέες είπατε να μην πω και την δική μου?) =@

Αν γινόταν σφυρίλατο ναι ίσως και να πετύχαινε!!

Αλλά μετά ξεφεύγουμε πολύ παίδες!!

Εμείς ψάχνουμε για λύσεις οικονομικές και αποδοτικές!!

Value for money που λέμε!!

Water meth που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν είναι τπτ σπουδαίο να μπει αν ξέρει ο μηχανικός να το κάνει αλλά θα θέλει κάθε τρεις και λίγο γέμισμα...θα καταντίσει σπαστικό!! :frantics:

Έτσι το βλέπω τουλάχιστον!!

:whistling:

Link to comment
Share on other sites

IC πιστευω απο αυτα που διαβαζω θα σας βολευε απο το ibiza cupra 20vt που εχει εισοδο-εξοδο απο την ιδια μερια και δεν θα εχετε και καθολου lag...

Link to comment
Share on other sites

Αυτη μου φαινεται η καλυτερη λυση λευτερη.Βαζεις το ενα και δουλευει παραλληλα με το υδροψυκτο και θα επαρκουν μια χαρα για περιπου 200++++ αλογα .Αν απο μονο του αυτη την στιγμη το υδροψυκτο ανταπεξερχεται στα 160 βελτιωμενα άλογα μας , με επιπλεον ενα απο αυτο θα ειμαστε κομπλε αν θελησουμε να αυξησουμε την ιπποδυναμη με χρηση μεγαλυτερης τουρμπινας το αμαξι μας ..Δεν νομιζω πως θα ειναι τραγικα τα πραγματα με την κ03 πανω.Τα οπελ τα 1,600αρια αυτην φορανε.Υπαρχουν παρα πολλες εκδοσεις της κ03.υπαρχει και για τα μετρα μας σιγουρα...

Παντως εξακολουθω να πιστευω οτι καλυτερα θα ηταν μια τουρμπινα της μιτσουμπα td 03 ή την τd04 που ειναι σαν την δικια μας χωροταξικα.

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=91487

μπορει καποιος να μας πει συμφωνα με τον χαρτη της κ03 τι θα συμβει στο αμαξι μας αν μπει??

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

http://www.etuners.g...?s=12&t=232

Για δειτε το κουλερ απο 1.8τ πως ειναι.... Αν εμπαινε αναποδα δηλαδη με τις σωληνες απο την μερια της δικης μας τουρμπινας θα ηταν 1+1.....Γινεται?

Σε συνομιλια (γρηγορη αφου θα παω στο συνεργειο τελος του μηνα) με γνωστο μηχανικο που ασχολειται με μεγαλες και δυσκολες βελτιωσεις και ειδικευεται στην τοποθετηση επισκευη και επιλογη τουρμπινων μου προτεινε όπως ηδη εχω αναφερθει στις τουρμπινες της mhi που ταιριαζουν τελεια χωροταξικα δηλαδη τις td 03-td04-td05 κοιτάξτε την td05 σε κινητηρα 1.6 τ

http://www.etuners.g...?s=13&t=285

Σε εμας η td04 θα ειναι κουτι αφου συμφωνα με αυτα που μου εδωσε να καταλαβω αλλα και με αυτο

http://www.mhi.co.jp...cification.html

η td03 σε σχεση με την δικια μας θα μας προσφερει 15 το πολυ άλογα .ενω η td04 θα μας δωσει τουλαχιστον αυτο που ζηταω εγω και ισως πολλοι απο εδω .Παροχη ανετη για να παιζεις γυρω στα 190-200 ή και 200++++++++...

Τελος για τους φιλους της garrett η gt 2554 η οποια οπως θα δειτε στις φωτο http://www.owendevel...il.asp?prodId=2

καθετε οπως το ηδη υπαρχον τουρμπο ειναι τελεια και θα την σπουλαρει ανετα το μοτερ μας εχωντας δυναμη μεχρι τον κοφτη..

κοιταξτε τα specs της gt 2554 εδω

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/turbo_comparison_sheet.htm

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα μου έχει δημιουργηθεί μια απορία, όπως παρακολουθώ κάποιες φώτο απο την εισαγωγή του μοτέρ ο εισερχόμενος αέρας από το εσωτερικό ψυγείο που τον κρυώνει για να μπει στο μοτέρ περνάει απο κατι κυψέλες , αυτό με τον καιρό της υγροποιήσεις τις σκόνες δεν μπουκώνει? εδω οι πεταλουδες μαυρίζουν εκει έσα τι θα γίνετε? δεν ειναι σαν τα intercooler τα αλα που περνάει ο αέρας απο μεσα και ψύχονται με τον αέρα της ατμοσφαίρας δλδ το αντίθετο ακριβός. επηρεάζει την απόδοση ? η δεν υπάρχει περιπτώσει να μπουκώσουν οι κυψέλες εξωτερικά του cooler ?

Edited by alex-g
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα μου έχει δημιουργηθεί μια απορία, όπως παρακολουθώ κάποιες φώτο απο την εισαγωγή του μοτέρ ο εισερχόμενος αέρας από το εσωτερικό ψυγείο που τον κρυώνει για να μπει στο μοτέρ περνάει απο κατι κυψέλες , αυτό με τον καιρό της υγροποιήσεις τις σκόνες δεν μπουκώνει? εδω οι πεταλουδες μαυρίζουν εκει έσα τι θα γίνετε? δεν ειναι σαν τα intercooler τα αλα που περνάει ο αέρας απο μεσα και ψύχονται με τον αέρα της ατμοσφαίρας δλδ το αντίθετο ακριβός. επηρεάζει την απόδοση ? η δεν υπάρχει περιπτώσει να μπουκώσουν οι κυψέλες εξωτερικά του cooler ?

αυτό ακριβώς σκεφτόμουν κι εγώ! ότι η πεταλούδα πχ θέλει καθάρισμα, το i/c δεν θα θέλει? ακόμη και μεταλλικές πλάκες να είναι δεν θα μπουκώνουν? μήπως λόγω πίεσης καθαρίζουν?

Link to comment
Share on other sites

αυτό ακριβώς σκεφτόμουν κι εγώ! ότι η πεταλούδα πχ θέλει καθάρισμα, το i/c δεν θα θέλει? ακόμη και μεταλλικές πλάκες να είναι δεν θα μπουκώνουν? μήπως λόγω πίεσης καθαρίζουν?

η πεταλούδα λερωνεται πιο πολύ από το βηξιμο που κάνει κινητήρας με βενζίνη.στο ψυγείο εισέρχεται φιλτραρισμενος αέρας οπότε θεωρητικά καθαρός.

Link to comment
Share on other sites

η πεταλούδα λερωνεται πιο πολύ από το βηξιμο που κάνει κινητήρας με βενζίνη.στο ψυγείο εισέρχεται φιλτραρισμενος αέρας οπότε θεωρητικά καθαρός.

τι εννοείς βήξιμο? στα δικά μας η βενζίνη ψεκάζεται απευθείας στον κύλινδρο, οπότε υπάρχουν πιθανότητες από την πεταλούδα και μετά να πιάνει μάκα (ιντερκούλερ - βαλβίδες) από τις αναθυμιάσεις που επιστρέφουν στην εισαγωγή και όχι από τον αέρα που όπως είπες είναι καθαρός αλλά δεν μπορεί να τα παρασύρει, αν ψεκάζαμε βενζίνη κάπου κάπου θα καθάριζαν όλα πιστεύω αλλά πρέπει να μας πει κάποιος που το έχει ψάξει

Link to comment
Share on other sites

λερωνεται και το ιντερκουλερ.εαν βγαλεις ενα θα δεις :super:

καθαριζεται σχετικα ευκολα απλα ειναι λιγο παλουκι στο να το ξαναβαλεις σωστα στην θεση του στα 122.

Link to comment
Share on other sites

λερωνεται και το ιντερκουλερ.εαν βγαλεις ενα θα δεις :rolleyes:

καθαριζεται σχετικα ευκολα απλα ειναι λιγο παλουκι στο να το ξαναβαλεις σωστα στην θεση του στα 122.

το έχεις βγάλει ποτέ εσύ να το καθαρίσεις? βοήθησε το καθάρισμα που έκανες? μπορείς να περιγράψεις την διαδικασία καθόλου? ήταν λαδωμένο?

Link to comment
Share on other sites

Γειά σε όλους!!! :)

Είμαι καινούριος και επειδή είδα οτι δεν υπάρχει κάποιο ανάλογο θέμα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είπα να δημιουργίσω.

Έχω λοιπόν το tsi gt sport με τους 122 ίππους εδώ και μία εβδομάδα. Θέλω να ρωτήσω αν το έχει και κάποιος άλλος για να συζητήσουμε γενικά για επιδόσεις,βελτίωση,κατανάλωση λαδιού-βενζίνης, προβλημάτων,κ.α.

Έχει κανείς ιδέα για πρόγραμμα - φίλτρο - εξάτμιση για το συγκεκριμένο μοτέρ?

καλημερα και απο μενα. δεν μπορς να σου πω για τισ επιδοσεισ αλλα εγω ειμαι κατοχοσ ενοσ gti και μπορω να πω οτι σίγουρα εχει πολλεσ δυνατοτητεσ βελτιωσησ.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σε όλους!!! :)

Είμαι καινούριος και επειδή είδα οτι δεν υπάρχει κάποιο ανάλογο θέμα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είπα να δημιουργίσω.

Έχω λοιπόν το tsi gt sport με τους 122 ίππους εδώ και μία εβδομάδα. Θέλω να ρωτήσω αν το έχει και κάποιος άλλος για να συζητήσουμε γενικά για επιδόσεις,βελτίωση,κατανάλωση λαδιού-βενζίνης, προβλημάτων,κ.α.

Έχει κανείς ιδέα για πρόγραμμα - φίλτρο - εξάτμιση για το συγκεκριμένο μοτέρ?

καλημερα και απο μενα. δεν μπορς να σου πω για τισ επιδοσεισ αλλα εγω ειμαι κατοχοσ ενοσ gti και μπορω να πω οτι σίγουρα εχει πολλεσ δυνατοτητεσ βελτιωσησ.

Καλημερα και απο εμενα.

Το Gti σου βγηκε καλο? Γραψε και στο ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΓΙΑ FSI οτι δεν μπορεις να βοηθησεις αλλα εχεις GTi. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και απο εμενα.

Το Gti σου βγηκε καλο? Γραψε και στο ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΓΙΑ FSI οτι δεν μπορεις να βοηθησεις αλλα εχεις GTi. :)

Και δεν άρχισαν οι ζέστες ακόμη...

Link to comment
Share on other sites

τι εχουμε εδω;;

μια μικρη αλλαγη. πηρε ποδι η τσομπανο σωληνα που ειχα βαλει προχειρα για τη χωανη και μου εφτιαξε ο Σκριβανος μια καλογυαλισμενη Φ60 με την καταλληλη κουρμπα να κατσει οσο γινεται ποιο σωστα προσ το θολο και περασαμε τις αναθυμιασεις μεσα. τελος ενα λαμακι κραταει την εισαγωγη στη θεση της και χαθηκαν διαφοροι σπαστικοι ηχοι που ακουγα απο της ταλαντωσεις που μεταφερει το κολαρο απο το

μοτερ.

καποια στιγμη θα μπει ενα heat shiled.

Σημερα εκανα service 60000 χιλιομετρα..

λαδια και ολα τα φιλτρα.. μπουζι ειχα αλλαξει πριν 15000 τα κοιταξαμε με το Γκικα και ηταν αψογα.

πηρε τα πανω του Γκολφεας παλι!!!!

to do list:

θα βγει ο δισκος να καρφωθει και να ξαναμπει πανω γιατι μου κανει κατι περιεργα. βασικα εχει κλασει απο τη ροπη.

billstein b8 με hr 3.5

s3 σινεμπλοκ

γυαλισμα

βγαλσιμο μεσαιου καζανιου

αν τα κανω ολα αυτα.. αμα βρω χρηματα και αμα το παρω αποφαση θα παρω ενα ταιβαν κουλερακι παιδικο και θα κου φτιαξει σηληνωσεις ο Σκριβανος.

Δεν αλλαζουμε αμαξι δεν αλλαζουμε κυβικα ειναι οτι πρεπει για την εποχη που ειμαστε οσο δεν παταω δεν καιει!

εχω αρχισει και το στριβω το αμαξι αφου στις ευθεις δεν εχει κατι να κου πει πλεων εξου και παμε για αναρτηση.

καληνυχτα

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

εχω αρχισει και το στριβω το αμαξι αφου στις ευθεις δεν εχει κατι να κου πει πλεων εξου και παμε για αναρτηση.

καληνυχτα

Αρχίζεις και βάζεις μυαλό !!! Εύγε ! :):thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Δεν αλλαζουμε αμαξι δεν αλλαζουμε κυβικα ειναι οτι πρεπει για την εποχη που ειμαστε οσο δεν παταω δεν καιει!

εχω αρχισει και το στριβω το αμαξι αφου στις ευθεις δεν εχει κατι να κου πει πλεων εξου και παμε για αναρτηση.

καληνυχτα

:)

Link to comment
Share on other sites

Σωστες κινησειςΘεωρω πως οντως οι καιροι ειναι δυσκολοι για αλλαγες αυτ/των κτλ.Οποτε με οτι εχουμε παλευουμε.... :rolleyes:

Εχω ηδη παραγκειλει fmic - σκαστρα ανοιχτοθ τυπου και σωλεινωσεις και μενει η εγκατασταση η οποια θα γινει στις 29 του μηνα.Ενημερωνω πως το κόστος ειναι αρκετα μεγαλο ειδικα για καποιον που δεν θα ψαχτει ιδιααιτερα .Το κοστος το αναιβαζουν οι σωληνωσεις όπου χρειαζόμαστε περιπου 4 μέτρα (εγω πηρα αλουμινιου άρα ακριβότερες και όχι ανοξειδωτες αφου οι δευτερες τραβούν θερμότητα ) μαζί με τις γωνιες που χρειαζόμαστε αρκετες και ειναι πανακριβες αφου άλλες ειναι ετοιμες και αλλες τις φτιαχνεισ σε ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΥΡΜΠΑΔΟΡΟ για αλουμινιο .Επίσης κωλησεις κοψιματα και μελετη κοστιζουννννννννννννννν.....Α προσοχη στην διαμετρο και μεγεθος του κοολερ και των σωληνωσεων απο το τουρμπο στο κουλερ και απο το κουλερ στην πεταλουδα εισαγωγης για να εξαλειφτει το λαγκ.

Αυτα....

Το ξέρω θα αρχισουν οι ερωτησεις......αλλα θα απαντηθουν οταν ολοκληρωθει και η τοποθετηση οπου θα παρότι οτι εχω ξοδεψει πολυ χρημα χρόνο κόπο και καποιοι θα μπουν και θα κρίνουν κακεντρεχα την προσπάθεια μου (προσοχη αναφέρομαι στις κακεντρεχες κριτικες που γινονται ετσι για να γίνουν και οχι στην διατυπωση σωστου επιχειρηματος-διαλογος-) .Θα αναρτηθουν μετρησεις με vag com πριν μετα καθως και περισσοτερες λεπτομερειες και φωτο.

Υπαρχουν ατομα που βλεπουν live τις ενεργειες μου(καποια παιδια απο το κλαμπ εννοω και θα ηθελα παρακαλω να μην τοποθετηθουν αν δεν ολοκληρωσω γτ εχω αναφερθει για να το παμε και λίγο παραπέρα το θέμαα..........) Ελπίζω να μας λυθουν κάποιες αποριες σχετικα με το μοτερ και να καταφέρουμε να κάνουμε ενα αξιοπιστο stage 2 ή και stage 3.

:flowers:

Παιδια ποιος εχει προσβαση σε ετκα να μας πει τι μπιελες φοραμε τι πιστονια το παχος των πειρων των μπιελων και αλλα σχετικα με το μοτερ μα ς για να συγκριθουμε με τα 140αρια/160αρια και να δουμε τι αντοχες εχουμε και εμεις???

Μεχρι ποση ροπη αντέχουμε και σε τι πιεση??

Σ.Ο.Σ

Σ.Ο.Σ

Οποιος μπορει να ψαχτει ας αφιερωσει λιγο χρονο..

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

Σωστες κινησειςΘεωρω πως οντως οι καιροι ειναι δυσκολοι για αλλαγες αυτ/των κτλ.Οποτε με οτι εχουμε παλευουμε.... :thumbsup:

Εχω ηδη παραγκειλει fmic - σκαστρα ανοιχτοθ τυπου και σωλεινωσεις και μενει η εγκατασταση η οποια θα γινει στις 29 του μηνα.Ενημερωνω πως το κόστος ειναι αρκετα μεγαλο ειδικα για καποιον που δεν θα ψαχτει ιδιααιτερα .Το κοστος το αναιβαζουν οι σωληνωσεις όπου χρειαζόμαστε περιπου 4 μέτρα (εγω πηρα αλουμινιου άρα ακριβότερες και όχι ανοξειδωτες αφου οι δευτερες τραβούν θερμότητα ) μαζί με τις γωνιες που χρειαζόμαστε αρκετες και ειναι πανακριβες αφου άλλες ειναι ετοιμες και αλλες τις φτιαχνεισ σε ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΥΡΜΠΑΔΟΡΟ για αλουμινιο .Επίσης κωλησεις κοψιματα και μελετη κοστιζουννννννννννννννν.....Α προσοχη στην διαμετρο και μεγεθος του κοολερ και των σωληνωσεων απο το τουρμπο στο κουλερ και απο το κουλερ στην πεταλουδα εισαγωγης για να εξαλειφτει το λαγκ.

Αυτα....

Το ξέρω θα αρχισουν οι ερωτησεις......αλλα θα απαντηθουν οταν ολοκληρωθει και η τοποθετηση οπου θα παρότι οτι εχω ξοδεψει πολυ χρημα χρόνο κόπο και καποιοι θα μπουν και θα κρίνουν κακεντρεχα την προσπάθεια μου (προσοχη αναφέρομαι στις κακεντρεχες κριτικες που γινονται ετσι για να γίνουν και οχι στην διατυπωση σωστου επιχειρηματος-διαλογος-) .Θα αναρτηθουν μετρησεις με vag com πριν μετα καθως και περισσοτερες λεπτομερειες και φωτο.

Υπαρχουν ατομα που βλεπουν live τις ενεργειες μου(καποια παιδια απο το κλαμπ εννοω και θα ηθελα παρακαλω να μην τοποθετηθουν αν δεν ολοκληρωσω γτ εχω αναφερθει για να το παμε και λίγο παραπέρα το θέμαα..........) Ελπίζω να μας λυθουν κάποιες αποριες σχετικα με το μοτερ και να καταφέρουμε να κάνουμε ενα αξιοπιστο stage 2 ή και stage 3.

:flowers:

Παιδια ποιος εχει προσβαση σε ετκα να μας πει τι μπιελες φοραμε τι πιστονια το παχος των πειρων των μπιελων και αλλα σχετικα με το μοτερ μα ς για να συγκριθουμε με τα 140αρια/160αρια και να δουμε τι αντοχες εχουμε και εμεις???

Μεχρι ποση ροπη αντέχουμε και σε τι πιεση??

Σ.Ο.Σ

Σ.Ο.Σ

Οποιος μπορει να ψαχτει ας αφιερωσει λιγο χρονο..

παιδια οριστε μια δουλεια [που εγινε σε σιροκο με τα 122 αλογα του εβαλε ιντερκουλερ πιο μεγαλο αρα τωρα ορματε http://imageshack.us/photo/my-images/217/imag0072pe.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/12/imag0069x.jpg/

πηγη http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/forum/viewtopic.php?f=12&t=2588&start=10 :rolleyes:

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Αρχίζεις και βάζεις μυαλό !!! Εύγε ! :rolleyes::thumbsup:

[/quote

Φίλε Κοσμά αν δε κάνω λάθος -κι αν στο μεταξύ δεν έχει "κυλίσει πολύ νερό στ' αυτλάκι"- το δικό σου Tsi 122 δεν είναι αυτό με τα 162HP; Τελικά υπάρχουν δυνατότητες για κάτι (ή και πολύ! :flowers: ) παραπάνω ή το θέμα μεγαλύτερο turbo είναι πλέον ΕΝΤΕΛΩΣ ασύμφορο; Πάντως "την πάλευαν" μέχρι πρόσφατα και κάτι παιδιά από το Scirocco Club. Από είναι η φωτό που βλέπουμε; Καλό μεσημέρι!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Κοσμά αν δε κάνω λάθος -κι αν στο μεταξύ δεν έχει "κυλίσει πολύ νερό στ' αυτλάκι"- το δικό σου Tsi 122 δεν είναι αυτό με τα 162HP; Τελικά υπάρχουν δυνατότητες για κάτι (ή και πολύ! :) ) παραπάνω ή το θέμα μεγαλύτερο turbo είναι πλέον ΕΝΤΕΛΩΣ ασύμφορο; Πάντως "την πάλευαν" μέχρι πρόσφατα και κάτι παιδιά από το Scirocco Club. Από είναι η φωτό που βλέπουμε; Καλό μεσημέρι!

163 εβγαλε και το δικο μου σε Maha με 29.5 κιλα ροπη

(πρωτο σταδιο)

η φωτο που ρωτησες ειναι απο ενα rocco 122 απο το scirocco club. πρωτο σταδιο σε I/C

στο θεμα μας τωρα μιας και δεν βγηκαν οι Φωτο που προσπαθησα να βαλω χθες...

απο ετσι που ηταν

IMG_0824.jpg

πηγα σε αυτο

IMG_0907.jpg

IMG_0905.jpg

IMG_0906.jpg

σχετικα με τα οσα γράφονται παραπανω..

περιμενω με μεγαλο ενδιαφερων πληροφοριες σχετικα με το ποσα λιτρα ειναι το cooler που πηρες , τιμη και διαστασεις για σωληνωσεις κλπ.

εγω ωταν και αν το βαλω θα το βαλω με inox παντως.

αντε βαλτο δωσε logs και Dyno να δουμε τι θα δουμε!!!!

για εμενα προεχει το θεμα μεταδωσης ή θα πρεπει να πεσει η ροπη και η αναρτηση.

Alex παντως αν πας για μεγαλυτερη τουρμπινα με πολλαπλη καλο θα ηταν να το βαλεις μετα το cooler.

γιατι θα πληρωσεις 2 φορες τις σωληνωσεις και δεν λεει..

επισης αν πας για μεγαλυτερη τουρμπινα η σκαστρα της Forge παει περιπατο.

γιατι πηρες την "ανοιχτου τυπου" ? θες σαματα ε?

ο ηχος της εισαγωγης δεν σε καλιπτει?

λογικα πηρες αυτη -> http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=260307&product=FMFSITAT

ενω εγω λέω να παρω καποια στιγμη αυτη

http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=260307&product=FMFSITVR

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Πανο οχι δεν πηρα forge...Πηρα άλλη η οποια θα κουμπωθει στις σωληνωσεις του κουλερ.....

Me π.μ και τηλεφωνικη επικοινωνια τα αλλα .Εχεις το τηλ μου.(Εχω αναφερθει στονβ λογο που δεν θελω να εκθεσω λεπτομερειες δημοσια.)

Επισης η αλλαγη της τουρμπινας δεν θα επηρεασει το κουλερ ουτε τις σωληνωσεις(διαμετρο θεση κτλ) :whistling:

Παρε οποτε θες και τωρα αν θες.

Παντως μετα απο 78.000 χιλιαδες χιλιομετρα :whistling: δεν εχω θεμα με δισκο...

Τι διαμετρο σωλήνα εχεις στην εισαγωγη τωρα?(βλεπω την κλιση που εδωσες.εισαι ετοιμος για κουλερ ε??

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

τωρα ειναι Φ60 και ειναι μια χαρα πιστευω.

ναι εχει αρκετο χώρο αν χριαστει να περάσει σωληνωση για cooler!

ποιο πολυ το εκανα για να ερθει μακρια απο ζεστα σημεια. ασε που τραβαει και αερα απο το θολο εκει που ειναι τωρα. ειναι ακριβως πανω απο το κενο που υπαρχει και βγαζει μεσα στο θολο. εκει εχω βαλει σπιραλ και φερνει αερα απο το προβολακι που οι σιτες ειναι ανοιχτες.

παντως επιμενω πως αν πας για Turbo kit θα πρεπει να κανεις αλλαγες στις σωληνωσεις εκτως αν σου φερει ο εξατμισας που σου φτιαξει την πολλαπλη τα πραγματα ακριβως!

πρεπει να αλλαξεις και Downpipe ή το πλακακι σιγουρα στην καλυτερη αλλα και παλι δυσκολο πρεπει να ειναι πολυ τσακαλι να σου φερει την τουρμπινοπολλαπλη εκει που ειναι η μαμα διαφορετικα απο την αρχη ολα

εχεις βρει μαστορα να πας?? υπαρχει παντως ανθρωπος τσακαλι να στα φτιαξει ολα οπως πρεπει.(Σ.Σκριβανος)

την μαμα σκαστρα θα την καταργησεις? ποια πηρες HKS? τεσπα θα σε παρω το πρωι τηλ.

ξαναστειλε μου με PM το τηλ σου..

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Τελικά υπάρχουν δυνατότητες για κάτι (ή και πολύ! :whistling: ) παραπάνω ή το θέμα μεγαλύτερο turbo είναι πλέον ΕΝΤΕΛΩΣ ασύμφορο

Όπως ακριβώς το γράφεις ! ΕΝΤΕΛΩΣ ασύμφορο.

Τα 160 ps είναι αυτά που μπορεί να σηκώσει με λίγα λεφτά αυτός ο κινητήρας, αν θέλετε να χαλάσετε κι άλλα λεφτά δείτε την περίπτωση της ανάρτησης που δίνει άλλο ενδιαφέρον στο αυτοκίνητο. Εντάξει τα 160 δεν είναι πολλά, είναι αρκετά όμως για να δώσουν καλές δόσεις αδρεναλίνης σε συνδυασμό με μια καλή ανάρτηση !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.