tommy golfvi Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 γεια σασ παιδια...!εχω μια απορια εμεισ μπορουμε να βαλουμε κομπρεσοσα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted June 7, 2012 Report Share Posted June 7, 2012 21 κιλα ελαφρυτερος ο 122αρης στο νεο α3!!.......wtf!????που ήδη θεωρητε lightweight! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Χρηστο μηπως το συνολικο βαρος του αυτοκινητου ειναι 21 κιλα ελαφρυτερο??? Που το διαβασες αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Χρηστο μηπως το συνολικο βαρος του αυτοκινητου ειναι 21 κιλα ελαφρυτερο??? Που το διαβασες αυτο? auto-tsiknopemth βεβαια το διαβασα! γιαυτο κρατάω επιφυλαξεις!! το carfolio το δινει με 5cc περισοτερα απ το δικο μας(με οτι συνεπαγετε αυτο σε αλλαγη φορολογήσιμων ίππων!)! εχει αλαξει το bore-stroke ratio βεβαια! και το σημαντικότερο πρεπει να εχει αναβαθμισμενο τουρμπο γτ κραταει ισχιη απο 5000-6000rpms σε αντιθεση με το υπαρχών 122αρι!που κραταει απο 5000-5500!....κ εγω δεν πιστευω να ειναι 21 κιλα ελαφρυτερος ο κινητηρας αλλα το αυτοκινητο συνολικα απ το "παλιο"α3... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Κοιτα αυτο με το να κραταει πιο ψηλα τις στροφες ειναι μια λεπτομερεια.. που θα το ψαξω μετα το καλοκαιρι π θα εχω χρονο κ χρημ..χρονο! Αν μπορεσω να βαλω λιιιγο μεγαλυτερο κωλο να κραταει πιο ψηλα αλλα ακομα ειναι πολυ νωρις για να λεω τετοια.. δν εχω κανενα στοιχειο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Κοιτα αυτο με το να κραταει πιο ψηλα τις στροφες ειναι μια λεπτομερεια.. που θα το ψαξω μετα το καλοκαιρι π θα εχω χρονο κ χρημ..χρονο! Αν μπορεσω να βαλω λιιιγο μεγαλυτερο κωλο να κραταει πιο ψηλα αλλα ακομα ειναι πολυ νωρις για να λεω τετοια.. δν εχω κανενα στοιχειο! ακριβως αυτο που λες! λογικα η λυση με την τουρμπινιτσα μας ερχετε μαλλον απ την "μαμα"αουντι!! εχει να πεσει υβριδιοοοο :crazy: :crazy: ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 (edited) Αφηστε τα υβριδια (αν και εφοσον ειναι δυνατα με την τουρμπίνα μας η οποια εινα τοσο μικρη που δεν αξιζει να ασχοληθει κανεις μαζι της) Για να βγαλουμε αλογα πρπει να την πιεσουμε στο οριο της μαζι και το μοτερ.ΑΣΕ που μεχρι 1,55 που οριζει ο map μας με την τουρμπινα αυτη δεν θα φτασουμε ποτε τα 180 ακομα και υβριδιο... Αδικα λευτα για μενα παιδια .το λεω χωρις να θελω να αποθαρυνω κανεναν απλα ως ατομο που εψαξα και πληρωσα μπορω να εκθεσω μια αποψη λιγο πιο ολοκληρωμενη.Μην με παρεξηγησει κανεις και οποιος σκεφτεται να το κανει εγω μαζι του . Για να βγουν σωστα αλογα θελουμε αναλογια comp housing με turbo housing (κωλος) Δεν μπορουμε να εχουμε το ενα χωρις το αλλο. Δεν μπορουμε να σπρωχνουμε λίγο αέρα και να απαιτούμε να βγάλουμε πολύ.Πως θα γίνει αυτό? Ολα βεβαια εξαρτώνται απο που θελει να φτασει ο κεθένας . Edited June 8, 2012 by -alextsis- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Master Αλεξη σε προσκυνω το ξερεις! Απλα ψαχνω πιο "μπακαλικο" τροπο να φτασω παραπανω αλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Χρησταρα ξεκινα εσυ και οτι Info θες και βοηθειαα εδω είμαστε...Αν δεν ξεπεράσεις τα twincharged δεν λεει ...αχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted June 8, 2012 Report Share Posted June 8, 2012 Αυτα με τα προβληματα που εχουν σε λιγο δεν θα χρειαστει να τα ξεπερασουμε.Μονα τους θα εξαφανιστουν!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 παιδια βρηκα κατι ζαντες οζ με καρε 5Χ100 σε ευκαιρια.το δικο μας ειναι 5Χ112?αν ναι τι παιζει με τον μετατροπεα καρε απο τιμη και αξιοπιστια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwstas77 Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Καλησπέρα παιδιά. Έχω και εγώ ένα golfaki 122. Αυτό που θέλω να κάνω είναι να αλλάξω το τελικό καζανάκι για να ακούγεται λίγο περισσότερο αλλά πάντα σε λογικά πλαίσια, και να μην σε τρελαίνει στα ταξίδια. Τώρα οι ερωτήσεις μου. Υπάρχει περίπτωση να χάσω σε απόδοση αν βάλω τελικό με διάμετρο φ55? (ή δεν μπορώ να βάλω φ55 για να αλλάξει απλά ο ήχος?) Αν βάλω διπλές εξατμίσεις δηλαδή δυο από την μια και δυο από την άλλη (εννοείται όλες αληθινές, όχι απλά κολλημένες) παίζει πάλι να χάσω σε απόδοση, απ το αν είχα δυο εξατμίσεις μόνο από την μια πλευρά? (κατι για backpressure άκουσα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Εγώ έχω βάλει από σπιράλ και πίσω (αμέσως μετά τον καταλύτη) εξάτμιση από το GT (κουμπώνει κανονικότατα), δηλαδή αν εξαιρέσεις το downpipe και την έξοδο του καταλύτη, έχω Φ55 και πιο ελεύθερο μεσαίο. Δεν παρατήρησα διαφορά στην απόδοση. Αν πήρε ή εχασε σε νούμερα δεν ξέρω, σαν αίσθηση δεν άλλαξε όμως. Αν σκεφτείς κιόλας ότι αναλόγως τη θερμοκρασία, υγρασία κλπ, αλλάζει η απόδοση του μοτέρ... Επίσης δεν έχω ούτε εισαγωγή ούτε πρόγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 (edited) Ειμαι ενα βημα πριν παω για εξατμιση. Σκεφτομαι απο μπροστα μεχρι πισω 63.5 ή 63 δεν ξερω ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ αλλα θελω να καταργησω τον προκαταλυτη κ να αφησω τον μαμα καταλυτη. επισης να καταργησω μεσαιο κ το τελικο να το αφησω μαμα((( εκτος αν βρω κανα καλο ησυχο καζανι))) επισης γτ δν μ'αρεσει ο θορυβος. Σκοπος μ φυσικα ειναι να παρω το κατιτις σε αποδοση φυσικα χωρις να αλλαξω ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ καθολου τον θορυβο. Με λιγα λογια ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΧΩΡΙΣ ΘΟΡΥΒΟ!?!?! Μ ειπαν για εναν Γιαλατζη καπως ετσι στην θεσσ/νικη... ΑΥΤΑΑΑ!!!! Α!!! Το βασικο ειναι οτι φοραω προγραμμα.. κ μετα την εξατμιση για αρκετο καιρο θα μεινει με το ιδιο προγραμμα το αμαξι..Μπορει κ για παντα δν ξερω..! Αιντε δωστε τα φωτα τας ΑΙΝΤΕ! Edited August 31, 2012 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Γ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 Βαλε cat back απο 2λιτρο. Θα σου βγει και φτηνα θα ειναι και αθορυβο. Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 Βαλε cat back απο 2λιτρο. Θα σου βγει και φτηνα θα ειναι και αθορυβο. Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2 φθηνό όχι, αθόρυβο ναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 (edited) Απόδοση χωρίς θόρυβο(θα γίνει πιο μπάσος όμως) μπορείς να κάνεις το εξής: Ολόσωμη ανοξείδωτη με 200αρι καταλύτη και 2 καλά μεσαία και ένα τελικό πιο ελεύθερο. Επίσης πιο φθηνή λύση είναι αλλαγή dp με 200αρι καταλύτη μέχρι σπυράλ απο εκεί και πίσω αφήνεις μαμά εξάτμιση και αλλάζεις μπουκάκια με νίκελ για εμφάνιση. Ακόμα πιο φθηνή(αλλά δεν συνίσταται λόγω καρκίνου) αλλαγή dp χωρίς καταλύτη μέχρι σπυράλ απο εκεί και πίσω αφήνεις μαμά εξάτμιση και αλλάζεις μπουκάκια με νίκελ για εμφάνιση. Η αλλιώς αλλάζεις τουρμπίνα-dp(70άρι)-πολλαπλή-ic(προσθέτεις like alex did) μιας και έρχεται χειμώνας αλλά ξεφεύγει απο το νορμάλ Τέλος επειδή είσαι hot-head θα βάλεις 63,5 να είσαι εντάξει για τις ψιλές Αυτααα...ξυλώσου Edited September 1, 2012 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 φθηνό όχι, αθόρυβο ναι Μετάχειρο βρίσκεις με 150€ το πολυ Αλλο 150 και αλλο 500 ;-) Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 (edited) Φίλε dimake, δε θυμάμαι αν έχεις το 122 ή το 140, όπως και να έχει, ΔΕΝ έχει προκαταλύτη και 2ο καταλύτη, έχει μόνο έναν. Είναι στο downpipe αμέσως μετά το τούρμπο, κάθετος (φαίνεται μπροστά από το μοτέρ αν ανοίξεις το καπώ). Αμέσως μετά βιδώνει το σπιράλ (το κομμάτι που έχει μια κούρμπα προς το τέλος του), μετά βιδώνει μια ευθεία σωλήνα και στο τέλος (με συνδετήρα και όχι βίδες) συνδέεται ως ένα κομμάτι το μεσαίο με το τελικό. EDIT: Για να γράφεις στο τοπικ, μάλλον το 122 έχεις... Edited September 3, 2012 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 η εξατμιση του gti μπαινει στο 122?εκτος βεβαια απο το τελικο καζανακι με τις αποληξεις δεξια-αριστερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 η εξατμιση του gti μπαινει στο 122?εκτος βεβαια απο το τελικο καζανακι με τις αποληξεις δεξια-αριστερα Το gti έχει διπλή απόληξη σαν των tsi. Η εξάτμιση μπαίνει αρκεί να προσαρμοστεί στο σπιράλ. Το έχουν κάνει αρκετοί. Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 εμενα φιλε εχει τις δυο αποληξεις μαζι.αυτη που βρισκω εχει δυο δεξια-αριστερα.οποτε η κανω μετατροπη την εξατμιση η αλλαζω προφυλακτηρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 Αν εσύ έχεις βρει με αριστερά δεξιά ή πρέπει να κόψεις τον προφυλακτήρα σ εκείνο το σημείο ή να βρεις άλλη εξάτμιση Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 μπορω να κοψω το τελικο και να βαλω αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...