Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Χρηστο μηπως το συνολικο βαρος του αυτοκινητου ειναι 21 κιλα ελαφρυτερο??? Που το διαβασες αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Χρηστο μηπως το συνολικο βαρος του αυτοκινητου ειναι 21 κιλα ελαφρυτερο??? Που το διαβασες αυτο?

auto-tsiknopemth βεβαια το διαβασα! γιαυτο κρατάω επιφυλαξεις!! το carfolio το δινει με 5cc περισοτερα απ το δικο μας(με οτι συνεπαγετε αυτο σε αλλαγη φορολογήσιμων ίππων!)! εχει αλαξει το bore-stroke ratio βεβαια! και το σημαντικότερο πρεπει να εχει αναβαθμισμενο τουρμπο γτ κραταει ισχιη απο 5000-6000rpms σε αντιθεση με το υπαρχών 122αρι!που κραταει απο 5000-5500!....κ εγω δεν πιστευω να ειναι 21 κιλα ελαφρυτερος ο κινητηρας αλλα το αυτοκινητο συνολικα απ το "παλιο"α3... ;)

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα αυτο με το να κραταει πιο ψηλα τις στροφες ειναι μια λεπτομερεια.. που θα το ψαξω μετα το καλοκαιρι π θα εχω χρονο κ χρημ..χρονο!

Αν μπορεσω να βαλω λιιιγο μεγαλυτερο κωλο να κραταει πιο ψηλα αλλα ακομα ειναι πολυ νωρις για να λεω τετοια.. δν εχω κανενα στοιχειο!

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα αυτο με το να κραταει πιο ψηλα τις στροφες ειναι μια λεπτομερεια.. που θα το ψαξω μετα το καλοκαιρι π θα εχω χρονο κ χρημ..χρονο!

Αν μπορεσω να βαλω λιιιγο μεγαλυτερο κωλο να κραταει πιο ψηλα αλλα ακομα ειναι πολυ νωρις για να λεω τετοια.. δν εχω κανενα στοιχειο!

ακριβως αυτο που λες! λογικα η λυση με την τουρμπινιτσα μας ερχετε μαλλον απ την "μαμα"αουντι!! εχει να πεσει υβριδιοοοο :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: ..... :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Αφηστε τα υβριδια (αν και εφοσον ειναι δυνατα με την τουρμπίνα μας η οποια εινα τοσο μικρη που δεν αξιζει να ασχοληθει κανεις μαζι της)

Για να βγαλουμε αλογα πρπει να την πιεσουμε στο οριο της μαζι και το μοτερ.ΑΣΕ που μεχρι 1,55 που οριζει ο map μας με την τουρμπινα αυτη δεν θα φτασουμε ποτε τα 180 ακομα και υβριδιο...

Αδικα λευτα για μενα παιδια .το λεω χωρις να θελω να αποθαρυνω κανεναν απλα ως ατομο που εψαξα και πληρωσα μπορω να εκθεσω μια αποψη λιγο πιο ολοκληρωμενη.Μην με παρεξηγησει κανεις και οποιος σκεφτεται να το κανει εγω μαζι του .

Για να βγουν σωστα αλογα θελουμε αναλογια comp housing με turbo housing (κωλος)

Δεν μπορουμε να εχουμε το ενα χωρις το αλλο.

Δεν μπορουμε να σπρωχνουμε λίγο αέρα και να απαιτούμε να βγάλουμε πολύ.Πως θα γίνει αυτό?

Ολα βεβαια εξαρτώνται απο που θελει να φτασει ο κεθένας .

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

Master Αλεξη σε προσκυνω το ξερεις! Απλα ψαχνω πιο "μπακαλικο" τροπο να φτασω παραπανω αλογα :D

Link to comment
Share on other sites

Αυτα με τα προβληματα που εχουν σε λιγο δεν θα χρειαστει να τα ξεπερασουμε.Μονα τους θα εξαφανιστουν!!!!! :give_rose:

Link to comment
Share on other sites

παιδια βρηκα κατι ζαντες οζ με καρε 5Χ100 σε ευκαιρια.το δικο μας ειναι 5Χ112?αν ναι τι παιζει με τον μετατροπεα καρε απο τιμη και αξιοπιστια?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Έχω και εγώ ένα golfaki 122.

Αυτό που θέλω να κάνω είναι να αλλάξω το τελικό καζανάκι για να ακούγεται λίγο περισσότερο αλλά πάντα σε λογικά πλαίσια, και να μην σε τρελαίνει στα ταξίδια.

Τώρα οι ερωτήσεις μου.

Υπάρχει περίπτωση να χάσω σε απόδοση αν βάλω τελικό με διάμετρο φ55? (ή δεν μπορώ να βάλω φ55 για να αλλάξει απλά ο ήχος?)

Αν βάλω διπλές εξατμίσεις δηλαδή δυο από την μια και δυο από την άλλη (εννοείται όλες αληθινές, όχι απλά κολλημένες) παίζει πάλι να χάσω σε απόδοση, απ το αν είχα δυο εξατμίσεις μόνο από την μια πλευρά? (κατι για backpressure άκουσα)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω βάλει από σπιράλ και πίσω (αμέσως μετά τον καταλύτη) εξάτμιση από το GT (κουμπώνει κανονικότατα), δηλαδή αν εξαιρέσεις το downpipe και την έξοδο του καταλύτη, έχω Φ55 και πιο ελεύθερο μεσαίο. Δεν παρατήρησα διαφορά στην απόδοση. Αν πήρε ή εχασε σε νούμερα δεν ξέρω, σαν αίσθηση δεν άλλαξε όμως. Αν σκεφτείς κιόλας ότι αναλόγως τη θερμοκρασία, υγρασία κλπ, αλλάζει η απόδοση του μοτέρ... Επίσης δεν έχω ούτε εισαγωγή ούτε πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι ενα βημα πριν παω για εξατμιση.

Σκεφτομαι απο μπροστα μεχρι πισω 63.5 ή 63 δεν ξερω ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ αλλα θελω να καταργησω τον προκαταλυτη κ να αφησω τον μαμα καταλυτη. επισης να καταργησω μεσαιο κ το τελικο να το αφησω μαμα((( εκτος αν βρω κανα καλο ησυχο καζανι))) επισης γτ δν μ'αρεσει ο θορυβος.

Σκοπος μ φυσικα ειναι να παρω το κατιτις σε αποδοση φυσικα χωρις να αλλαξω ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ καθολου τον θορυβο.

Με λιγα λογια ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΧΩΡΙΣ ΘΟΡΥΒΟ!?!?!

Μ ειπαν για εναν Γιαλατζη καπως ετσι στην θεσσ/νικη... ΑΥΤΑΑΑ!!!!

Α!!! Το βασικο ειναι οτι φοραω προγραμμα.. κ μετα την εξατμιση για αρκετο καιρο θα μεινει με το ιδιο προγραμμα το αμαξι..Μπορει κ για παντα δν ξερω..! Αιντε δωστε τα φωτα τας ΑΙΝΤΕ!

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Βαλε cat back απο 2λιτρο. Θα σου βγει και φτηνα θα ειναι και αθορυβο.

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Βαλε cat back απο 2λιτρο. Θα σου βγει και φτηνα θα ειναι και αθορυβο.

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2

φθηνό όχι, αθόρυβο ναι

Link to comment
Share on other sites

Απόδοση χωρίς θόρυβο(θα γίνει πιο μπάσος όμως) μπορείς να κάνεις το εξής:

  • Ολόσωμη ανοξείδωτη με 200αρι καταλύτη και 2 καλά μεσαία και ένα τελικό πιο ελεύθερο.
  • Επίσης πιο φθηνή λύση είναι αλλαγή dp με 200αρι καταλύτη μέχρι σπυράλ απο εκεί και πίσω αφήνεις μαμά εξάτμιση και αλλάζεις μπουκάκια με νίκελ για εμφάνιση.
  • Ακόμα πιο φθηνή(αλλά δεν συνίσταται λόγω καρκίνου) αλλαγή dp χωρίς καταλύτη μέχρι σπυράλ απο εκεί και πίσω αφήνεις μαμά εξάτμιση και αλλάζεις μπουκάκια με νίκελ για εμφάνιση.
  • Η αλλιώς αλλάζεις τουρμπίνα-dp(70άρι)-πολλαπλή-ic(προσθέτεις like alex did) μιας και έρχεται χειμώνας αλλά ξεφεύγει απο το νορμάλ :p
  • Τέλος επειδή είσαι hot-head θα βάλεις 63,5 να είσαι εντάξει για τις ψιλές

Αυτααα...ξυλώσου :D

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

φθηνό όχι, αθόρυβο ναι

Μετάχειρο βρίσκεις με 150€ το πολυ

Αλλο 150 και αλλο 500 ;-)

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Φίλε dimake, δε θυμάμαι αν έχεις το 122 ή το 140, όπως και να έχει, ΔΕΝ έχει προκαταλύτη και 2ο καταλύτη, έχει μόνο έναν. Είναι στο downpipe αμέσως μετά το τούρμπο, κάθετος (φαίνεται μπροστά από το μοτέρ αν ανοίξεις το καπώ). Αμέσως μετά βιδώνει το σπιράλ (το κομμάτι που έχει μια κούρμπα προς το τέλος του), μετά βιδώνει μια ευθεία σωλήνα και στο τέλος (με συνδετήρα και όχι βίδες) συνδέεται ως ένα κομμάτι το μεσαίο με το τελικό.

EDIT: Για να γράφεις στο τοπικ, μάλλον το 122 έχεις...

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

η εξατμιση του gti μπαινει στο 122?εκτος βεβαια απο το τελικο καζανακι με τις αποληξεις δεξια-αριστερα

Το gti έχει διπλή απόληξη σαν των tsi. Η εξάτμιση μπαίνει αρκεί να προσαρμοστεί στο σπιράλ. Το έχουν κάνει αρκετοί.

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Αν εσύ έχεις βρει με αριστερά δεξιά ή πρέπει να κόψεις τον προφυλακτήρα σ εκείνο το σημείο ή να βρεις άλλη εξάτμιση

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.