Speedy Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 ποντικαρα-ποντικαρα?????ξερεις εσυ!!!Αυτός ξέρει. Εσύ ξέρεις; Εμείς ξέρουμε; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Αυτος ξερει,εγω ξερω,εσεις δεν ξερετε και αυτο προσπαθω κυριε moderatora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Αυτος ξερει,εγω ξερω,εσεις δεν ξερετε και αυτο προσπαθω κυριε moderatora. Μαζί σου είμαι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 22, 2015 Author Report Share Posted March 22, 2015 Ορίστε και μια μέτρηση! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 (edited) Ορίστε και μια μέτρηση! Καλοπάτητο και ασπαστο Κοσμά!! Έπρεπε να πετύχενες τώρα την κοπέλα με το κόκκινο.. Edited March 22, 2015 by Speedy 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Κοσμα γτ δν δειχνεις στον κοσμο την δημιουργια ? ? ? Δν το φοβομαστε ετσι κ αλλιως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Μα το έδειξε!!! από πάνω ακριβώς έχει δυναμομέτρηση και προηγούμενη σελίδα φωτογραφίες από το μηχανοστάσιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 22, 2015 Author Report Share Posted March 22, 2015 Τι άλλο να δείξω ρε ? Έλα να το δεις από κοντά εσύ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelooos2000 Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Καλησπερα σας, σημερα πηγα να κανω ενα ανοιγμα και με το που πηγε 5000 με εκοψε αποτομα λες και πατησα φρενο. Το δοκιμασα ξανα και ξανα και συνεχως γινεται το ιδιο. Η βενζινη 100αρα shell και το αμαξι χωρις προγραμμα με τα 122. Να σημειώσω οτι το αυτοκινητο φοραει συστημα υγραεριου vialle lpdi και με το αεριο δουλευει τελεια. Το μυαλο μου πηγε σε μπουζι-πολαπλασιαστες αλλα στο vag com δεν εχει καταγραψει τιποτα. Καμια ιδεα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Καλησπέρα Άγγελε!!! 1)Πρώτα άλλαξε φίλτρο βενζίνης, πόσο καιρό την έχεις την βενζίνη μέσα; 2)η αντλία η πίσω της βενζίνης ακούγεται;;; 3)Με υγραέριο λειτουργεί κανονικά; 4)Το Vialle πότε το έβαλες;;; Υπάρχει περίπτωση να φταίει ένα φίλτρο που βρίσκεται στην πολυβαλβίδα στο χώρο του κινητήρα, στο τέρμα δεξιά ρακόρ. Σε εμένα είχε μέσα το φίλτρο και το ξυλώσαμε γιατί είχε πιάσει μαυρίλα και έβαλα το "νέο" φίλτρο, πάνω στην λαδόβιδα. Δες τι χρώμα έχει η λαδόβιδα η δεξιά επομένως. Αν είναι μπρούντζινη (χρυσή) και όχι νίκελ τότε δεν έχει πάνω της φίλτρο και θα έχει σίγουρα μέσα φίλτρο. Εγώ λόγω αυτού είχα θέμα στο αέριο όμως και όχι στην βενζίνη. ΥΓ: Θα αγοράσεις και ένα φίλτρο που θα σου πω για το υγραέριο γιατί εμένα γέμισε λάσπη η δεξαμενή από τα καταπληκτικά υγράερια και μάλλον θα χρειαστώ αντλία (περίπου 400€) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelooos2000 Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Τη βενζινη την ανανεωνω, καθε 1.5 μηνα καιω καποια ποσοτητα και προσθετω καινουρια. Η αντλια ακουγεται ελαχιστα οταν ανοιγω το διακοπτη, οπως εκσνε παντα δηλαδη. Το φίλτρο βενζινης δεν εχει πανω απο χρονο και σιγουρα δεν εχει ουτε 10000χλμ γιατι στη συνεχεια μπηκε το vialle. Με το vialle λειτουργεί τελεια. Ουτε κοψιματα ουτε τιποτα. Το εχω 6 μηνες και εχω κανει 15000 χλμ. Να υποθέσω για φιλτρο λες κατι τετοιο?http://www.gomet.radom.pl/index.php?option=com_k2&view=item&id=915:f-704-c-filtr-wysokiego-ci%C5%9Bnienia-lpg-dish&Itemid=194〈=en αν ναι απο που το πηρες και ποσο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Αυτό ακριβώς είναι! το πήρα 50€ από κάποιον εγκαταστάτη από Αθήνα που βρήκα στο ίντερνετ. Θεσσαλονίκη δεν το βρήκα πουθενά. Αν θέλεις μπορώ να σου στείλω σε πμ για να μην θεωρηθεί διαφήμιση. Μέχρι τώρα λειτουργούσε κανονικά σε βενζίνη;; θα σου πρότεινα όσο μπορείς να μειώσεις το ντεπόζιτο της βενζίνης χωρίς να βάλεις άλλη και να ρίξεις κάποιο καθαριστικό. Θα μπορούσε να είναι πάντως αντλία χαμηλής της βενζίνης. Αυτό με logs να μπορείς να το καταλάβεις. (να δεις τι πίεση σηκώνει η αντλία βενζίνης) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Η πίσω αντλια δεν υπάρχει σαν block στο vcds Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 ειπαμε,υγραεριο μονο για να ψηνουμε καφε και να ζεσταινουμε το τσαι μας οι πιο μεγαλοι 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 Κοσμα details! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelooos2000 Posted March 23, 2015 Report Share Posted March 23, 2015 (edited) Τελικα αλλαξα τις βιδες επανω στην πολυβαλβιδα αλλα τα ιδια. Καμια βελτίωση. Μαλλον για αντλια μου ειπαν. Γιατι ομως? Παντα η βενζινη ηταν στη μεση. Να δοκιμαζα κ ενα φίλτρο βενζινης η τζαμπα θα παει και αυτο? Αν ειναι αντλια για τι κοστούμι μιλαμε? Edited March 23, 2015 by aggelooos2000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef14tsi Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Καλημέρα!!! Επειδή ξέρω ότι το golf 122 φοράει τον ίδιο κινητήρα με το Leon 122 έχω το παρακάτω θέμα, sorry αν ανακατεύω το θέμα Golf με Leon. Έχω ένα Seat Leon 1.4tsi με κωδικό κινητήρα CAXC, του φοράω πρόγραμμα Unitronic stg2, εξάτμιση 63.5, εισαγωγή και fmic. Πρόσφατα αγόρασα μια K03 από Seat Leon 1.8tsi, όπως κατάλαβα από τα διάφορα που διάβασα εδώ και από μιλώντας με κάποιο παιδί από το forum μου είπε ότι μπαίνει κουτί. Πήγα σε 3 μηχανικούς και μου είπαν ότι δεν μπαίνει γιατί θα βρίσκει στο δυναμό και ότι πρέπει να γίνει πατέντα για να μπει λοξά και ότι το αμάξι δεν θα είναι λειτουργικό και μπορεί να δημιουργηθεί και πρόβλημα. Αν μπορούσατε να με βοηθήσετε ή να μου συστήσετε κάποιον που το έχει κάνει μηχανικό ή συμφοφορουμίτη. Κρίμα η τουρμπίνα θα πάει και την έχω κάνει και ανακατασκευή, καινούρια λέμε. ΥΓ. ο ένας μηχανικός μου είπε ότι μπαίνει απευθείας τουρμπίνα από το twincharger. μόνο εκείνη αναλαμβάνει. Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Καλημέρα!!! Επειδή ξέρω ότι το golf 122 φοράει τον ίδιο κινητήρα με το Leon 122 έχω το παρακάτω θέμα, sorry αν ανακατεύω το θέμα Golf με Leon. Έχω ένα Seat Leon 1.4tsi με κωδικό κινητήρα CAXC, του φοράω πρόγραμμα Unitronic stg2, εξάτμιση 63.5, εισαγωγή και fmic. Πρόσφατα αγόρασα μια K03 από Seat Leon 1.8tsi, όπως κατάλαβα από τα διάφορα που διάβασα εδώ και από μιλώντας με κάποιο παιδί από το forum μου είπε ότι μπαίνει κουτί. Πήγα σε 3 μηχανικούς και μου είπαν ότι δεν μπαίνει γιατί θα βρίσκει στο δυναμό και ότι πρέπει να γίνει πατέντα για να μπει λοξά και ότι το αμάξι δεν θα είναι λειτουργικό και μπορεί να δημιουργηθεί και πρόβλημα. Αν μπορούσατε να με βοηθήσετε ή να μου συστήσετε κάποιον που το έχει κάνει μηχανικό ή συμφοφορουμίτη. Κρίμα η τουρμπίνα θα πάει και την έχω κάνει και ανακατασκευή, καινούρια λέμε. ΥΓ. ο ένας μηχανικός μου είπε ότι μπαίνει απευθείας τουρμπίνα από το twincharger. μόνο εκείνη αναλαμβάνει. Ευχαριστώ! Δεν μπαίνει κουτί. Καλά σου είπανε. 1. Πούλα τη και πάρε από 1.4 Twincharged μπαίνει, χρειάζεται καλή δουλειά στις σωληνώσεις κλπ. Κάποια κι εδώ μέλη το έχουν κάνει, αλλά δεν έχουν κάνει πλήρη παρουσίαση. 2. Επίσης ο αλέξης από την Κρήτη, έχει κάνει custom χταπόδι με τουρμπίνα TD04 και 270 άλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted April 6, 2015 Author Report Share Posted April 6, 2015 (edited) ΥΓ. ο ένας μηχανικός μου είπε ότι μπαίνει απευθείας τουρμπίνα από το twincharger. μόνο εκείνη αναλαμβάνει. Ευχαριστώ! Μόνο αυτή μπαίνει ''κουτί'' καμία άλλη ! Πάρε και τον κωδικό 03C145701T. Edited April 6, 2015 by Κοσμάς 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 TD 04 και σκοτώνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 Καλησπερα παιδιά αν και μετα απο πολυ καιρό βλεπω οτι κινούμαστε ακομα σε ρηχά νερά.. Όσοι ειναι ακομα στην σκέψη για βελτιώση , να το κάνουν μιας και ο κινητήρας μας αντέχει και αποδυκνυεται απο τους καλύτερους στο θέμα βελτίωσης.. Το αμάξι εχει κλείσει αισίως 2,5 χρονια σχεδόν βελτίωσης χωρίς να εχει κανει Κίχχχ. Ενημερωτικά λόγω άλλων προτεραιοτήτων που προκύπτουν όσο μεγαλωνουμε πουλάω όλο το σετ απ ή και πράγματα ξεχωριστά μιας και το αμάξι θα παει για πούλημα στο σύντομο μέλλον ..... Δυστυχώς για οικογενειακό το κόβω ..χαχαχ Οποιος ενδιαφέρεται για Π.μ τα πράγματα ειναι σε εξαιρετική κατάσταση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_petrop Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Έχω στην κατοχή μου ένα golf tsi 122 μοντέλο 2010 και σκεφτόμουν για κανένα προγραμματάκι overload ή revo. Στις χαμηλές στροφές από 1000 έως 1600 το αυτοκίνητο πάει καλύτερα χειρότερα ή τα ίδια?? Με ενδιαφέρει γιατί δεν θέλω να χάσει στα χαμηλά… Από εκεί και πέρα έχοντας 48.000χλμ χωρίς κανένα απολύτως μηχανολογικό πρόβλημα ήθελα να ρωτήσω τι πρέπει να περιμένω από ζημιές? Το συγκεκριμένο μοτέρ βγάζει το πρόβλημα με το άνοιγμα καπακιού για καθαρισμό βαλβίδων όπως επίσης και με την καδένα? Τελικά είναι όντως πιο αξιόπιστο από τα μοτέρ με τον κομπρέσορα ή απλώς είμαστε πιο λίγοι οι κάτοχοι του στο forum? Το πρόγραμμα θα επηρεάσει την αξιοπιστία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konza1990 Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 καλησπερα,ενδιαφερομαι για μεταχειρισμενο golf 6, τι καταναλωση εχει εντος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted May 21, 2015 Author Report Share Posted May 21, 2015 Στις χαμηλές στροφές από 1000 έως 1600 το αυτοκίνητο πάει καλύτερα χειρότερα ή τα ίδια?? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanassis Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Δεν έχει τόσο σημαντικό πρόβλημα με τις βαλβίδες. Υφίσταται σαν θέμα αλλά σε μικρότερο βαθμό. Σαν μοτέρ είναι πιο αξιόπιστο και έχει βγάλει λιγότερα θέματα. Ενημερωτικά, θα πουλήσω το πρόγραμμά μου (overload) γιατί θα πάω για big turbo και θα χρειαστώ υποστήριξη στην πόλη μου οπότε δυστυχώς δεν με καλύπτει το overload πλέον. Το αυτοκίνητο δυναμώνει σε όλο το φάσμα και δεν χάνει κάπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...