Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Δηλαδή μπορώ να κοιμάμαι με το κεφάλι μου σχετικά ήσυχο οτι δεν θα ανοίξω καπάκια για βαλβίδες και δεν θα αλλάζω καδένες μέχρι τα 100.000 χλμ...? Τι εννοείς οτι βγαίνει το πρόγραμμα από το ένα αυτοκίνητο και μπαίνει σε άλλο?

Link to comment
Share on other sites

γεια παιδια μια ερωτηση σε Golf 6 tsi 122hp για προγραμματακι?φοραω φιλτρο κ&ν και ενα τελικο μονο...λιγο βοηθεια εχω μπερδευτει λιγο....ειμαι αναμεσα σε tmg revlimit unitronic 

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο αποτελεσμα θα παρεις σε αποδοση και απο τους τρεις που αναφερεις..

Αν ρωτας την αποψη μου βαλε πρωτα εξατμιση ολοσωμη και μετα βαλε προγραμμα..

Παντως σχετικα με την ερωτηση σου θα σου ελεγα να μιλησεις και με τους τρεις και απο οποιον μεινεις πιο ευχαριστημενος και καταλαβεις οτι θα εχεις και την καλυτερη υποστηριξη μετα την τοποθετηση σε οτι χρειαστεις επελεξε τον..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αυτο λεω να κανω πρωτα κι εγω...συμφωνω μαζι σου...εξατμιση φ60 ειναι καλα για μενα νομιζω...

Link to comment
Share on other sites

63.5 φτιαξτη

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μικρές οι απολαβές με εξάτμιση σε αυτό το αυτοκίνητο αναλογικά με τα χρήματα που θα δώσετε. Ταπεινή μου άποψη ένα προγραμμα είναι ότι καλύτερο σε value for money για τα αυτοκίνητα με αυτό τον κινητήρα.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ειναι πιο vfm το προγραμμα αλλα μια 63,5 εξατμιση με 200αρι καταλυτη θα το ξεμπουκωσει και θα εχεις πολυ καλυτερες θερμοκρασιες πυρομετρου κτλπ..

Δεν παιζει ρολο μονο ποσα αλογα βγαζει ενα αμαξι αλλα και σε τι συνθηκες τα βγαζει και για ποσα πατηματα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με ένα σωστό πρόγραμμα το αυτοκίνητο. Είχα αμάξι με το ίδιο μοτέρ - Leon 1.4TSI. Η εξάτμιση του και το intercooler του είναι αρκετά τηρουμένων των αναλογιών - αν έχω κανένα παλιό log θα το postάρω.

Το μόνο που θα προσθέσει η εξάτμιση είναι λίγο καλύτερη ιπποδυναμη και φυσικά λίγη επιπλέον ροπή. Οι διαφορές είναι της τάξης των +7-8ps αν δεν κάνω λάθος - πάνε και χρόνια :-)

Edited by SkyNet
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γεια παιδια μια ερωτηση σε Golf 6 tsi 122hp για προγραμματακι?φοραω φιλτρο κ&ν και ενα τελικο μονο...λιγο βοηθεια εχω μπερδευτει λιγο....ειμαι αναμεσα σε tmg revlimit unitronic 

Μιας και είσαι από Θεσσαλονίκη πάνε στον Ταξόπουλο. Γενικά καλό είναι να επιλέγεις κάποιον με υποστήριξη στην πόλη σου για ότι προκύψει

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

γεια παιδια μια ερωτηση σε Golf 6 tsi 122hp για προγραμματακι?φοραω φιλτρο κ&ν και ενα τελικο μονο...λιγο βοηθεια εχω μπερδευτει λιγο....ειμαι αναμεσα σε tmg revlimit unitronic

Καλησπερα, κατοχος golf 6 122αρι με unitronic εδω και σχεδον 3 χρονια ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Απροβληματιστο. Πας για μεσαιο και τελικο 63.5 και εισαι μια χαρα! Και υπαρχει και υποστηριξη καθως υπαρχει επισημος αντιπροσωπος στην Θεσσαλονικη. Edited by Πάνος46
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδια για τς συμβουλες σας!!! μιας και φοαρω τελικο θα κανω και μεσσαιο και μετα προγραμματακι ...ειμαι πολυ ευχαριστιμενος απο τ πωσ πηγαινει τ αμαξι και μαμα αλλα ειρθε ο καιρος λιγο ν ζωντανεψει....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, θέλω κάποιο ελέυθερο φίλτρο αέρα για το golf V 122 άλογα που έχω, διαβασα πολλα posts στο forum, ξερετε κανενα καταστημα/eshop που να πουλαει?

Με ενδιαφερει και η αλλαγη στον ήχο.

 

Ευχαριστώ εκ των πρωτερων,

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.. Αν ο λογος ειναι καθαρα αλλαγη ηχου τοτε απλα βγαλε τ καπακι απο το φιλτροκουτι κ αστο ετσι. Μαμα βαρελακι φοραει κ αλλαζει δραματικα προς το καλυτερο ο ηχος + οτι ακους κ τν σκαστρα πιο πολυ

-εδιτ. Αν παλι θες ενα φιλτρο καλυτερης ποιοτητας απο το μαμα χαρτι τοτε μπορεις να κοιταξεις προς τ k&n με 70 ευρω νμζω εισαι αρχοντας

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.. Αν ο λογος ειναι καθαρα αλλαγη ηχου τοτε απλα βγαλε τ καπακι απο το φιλτροκουτι κ αστο ετσι. Μαμα βαρελακι φοραει κ αλλαζει δραματικα προς το καλυτερο ο ηχος + οτι ακους κ τν σκαστρα πιο πολυ

-εδιτ. Αν παλι θες ενα φιλτρο καλυτερης ποιοτητας απο το μαμα χαρτι τοτε μπορεις να κοιταξεις προς τ k&n με 70 ευρω νμζω εισαι αρχοντας

Ευχαριστώ πολυ για την απαντηση! Ειναι καποιο συγκεκριμενο k&n για το μοντελο αυτο;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολυ για την απαντηση! Ειναι καποιο συγκεκριμενο k&n για το μοντελο αυτο;

 

Κ&Ν φοράω και εγώ σχεδόν από την αρχή για καλύτερο φιλτράρισμα. Δεν έχω δει διαφορά στον ήχο όμως (έχω κρατήσει το καπάκι από το φιλτροκούτι επάνω). Από το φίλτρο είμαι ευχαριστημένος.

 

Αν θυμάμαι καλά είναι αυτό http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=E-2014

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, θέλω κάποιο ελέυθερο φίλτρο αέρα για το golf V 122 άλογα που έχω, διαβασα πολλα posts στο forum, ξερετε κανενα καταστημα/eshop που να πουλαει?

Με ενδιαφερει και η αλλαγη στον ήχο.

 

Ευχαριστώ εκ των πρωτερων,

 

Απο θεμα αποδοσης , οι διαφορες ειναι ελαχιστες αφου εργοστασιακα εχεις μια μεγαλη φιλτροχοανη . 

Απο θεμα ηχου , επισης οι διαφορες ειναι μηδενικες , μιας και το φιλτροκουτι ειναι κλειστο και ηχομονωνει σωστα . Αν το ανοιξεις μαλλον η αποδοση θα ειναι χειροτερη λογω του οτι ο εισερχομενος αερας θα ειναι θερμοτερος . 

 

Η διαφορα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι κυριως στο οτι το ελευθερο καθαριζεται οποτε δεν το αλλαζεις , οπως το χαρτινο . 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει νόημα μια τέτοια κίνηση. Η καλύτερη βελτίωση σε αυτοκίνητα με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι ένα σωστό πρόγραμμα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το σωστο προγραμμα εχει πολλες ερμηνιες..

Για μενα στο 122αρη μας προγραμμα εξαρμιση και σκαστρα το βοηθανε παρα πολυ και δεν του χαλανε καθολου τον καθημερινο χαρακτηρα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι αν βαζεις intercooler ή οχι..

Με ενα φουλ πρωτο σταδιο που εισαι περιπου στα 150-155 επαρκη το water cooler και δεν εχεις και lag αλλα αν θελεις να ανεβεις ειτε με υβριδιο την δικη μας ειτε με Κ03 χρειαζεσαι οπωσδηποτε..

Link to comment
Share on other sites

Το σωστο προγραμμα εχει πολλες ερμηνιες..

Για μενα στο 122αρη μας προγραμμα εξαρμιση και σκαστρα το βοηθανε παρα πολυ και δεν του χαλανε καθολου τον καθημερινο χαρακτηρα..

Ποια είναι τα ωφέλη σε ιπποδύναμη και ποιο το ανάλογο κόστος για αυτές τις βελτιώσεις;

Με υποπολλαπλάσιο κόστος αντίστοιχα είσαι στα +30hp.

Sent from my iPad using Tapatalk

Το θεμα ειναι αν βαζεις intercooler ή οχι..

Με ενα φουλ πρωτο σταδιο που εισαι περιπου στα 150-155 επαρκη το water cooler και δεν εχεις και lag αλλα αν θελεις να ανεβεις ειτε με υβριδιο την δικη μας ειτε με Κ03 χρειαζεσαι οπωσδηποτε..

Αν μιλάμε για υβρίδιο η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική. Full πρώτο στάδιο είναι άνω των 160hp. Τα νούμερα τα οποία αναφέρεις αλλά πολύ απλά δεν τα αξίζει. Οι διάφορες με ένα σωστό πρόγραμμα είναι μικρές.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω αλλα ενα σωστο προγραμμα για να δουλεψει θελει και τα περιφεριακα..

Την παραπανω πιεση που θα σηκωσεις απο το προγραμμα αν δεν εχεις σκαστρα δεν μπορεις να την κρατησεις και θα χανεις 0.1-0.2..

Χωρις εξατμιση δεν θα φευγουν τα καυσαερια και θα μοιυκωνουν και θα εχεις υψηλη egt αρα και μειωμενη αποδοση..

Στα χαρτια μπορει να εχεις τα νουμερα αλλα στον δρομο στο δευτερο πατημα θα βλεπεις αλλα..

Φουλ πρωτο σταδιο δεν εισαι πανω απο 160 αλογα γιατι δεν βγαζει τοσα η τουρμπινα..

Συντομα θα βγει πολυ safe υβριδιο με 170 αλογα που αν πιεστει φουλ φτανει και τα 190-200..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω αλλα ενα σωστο προγραμμα για να δουλεψει θελει και τα περιφεριακα..

Την παραπανω πιεση που θα σηκωσεις απο το προγραμμα αν δεν εχεις σκαστρα δεν μπορεις να την κρατησεις και θα χανεις 0.1-0.2..

Χωρις εξατμιση δεν θα φευγουν τα καυσαερια και θα μοιυκωνουν και θα εχεις υψηλη egt αρα και μειωμενη αποδοση..

Στα χαρτια μπορει να εχεις τα νουμερα αλλα στον δρομο στο δευτερο πατημα θα βλεπεις αλλα..

Φουλ πρωτο σταδιο δεν εισαι πανω απο 160 αλογα γιατι δεν βγαζει τοσα η τουρμπινα..

Συντομα θα βγει πολυ safe υβριδιο με 170 αλογα που αν πιεστει φουλ φτανει και τα 190-200..

Είναι απαραίτητη aftermarket σκαστρα δηλαδή;;

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.