nikospaga Posted April 9, 2020 Report Share Posted April 9, 2020 Το αφηνεις οπως ειναι δεν χρειαζεται κατι αλλο, πεταμενα λεφτα και ητουρμπινα ειναι πολυ μικρη. (Προγραμμα - φιλτρο) Watercooler εχει και επαρκει για 1ο σταδιο. Θα σταμεταφερω αργοτερα στα μοτερ 122 Sent from my iPhone using TapatalkΟκ σε ευχαριστώ πολύ. Οπότε βάζω το πρόγραμμα και αυτό ήταν. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 9, 2020 Report Share Posted April 9, 2020 (edited) 12 hours ago , nikospaga said: Καλησπέρα. Έχω το mk6 caxa με τα 122ps. Έχω βάλει ένα φίλτρο της kn και θέλω να βάλω και πρόγραμμα ( μάλλον rtmg). Γνωρίζοντας ότι είναι το μόνο που θα δώσει στο αμάξι μου το κάτι παραπάνω δεν θελω να ασχοληθώ με κάτι άλλο παραπέρα. Και αυτό να είναι όσο πιο safe γίνεται. Οπότε έχω κάποιες ερωτήσεις για όποιον μπορεί να μου απαντήσει. 1)Το μοντέλο με τα 122 έχει ιντερκουλερ? Γιατί διάβασα ότι έχει air/water cooler. Χρειάζεται κάτι άλλο με το πρόγραμμα? 2) Πρέπει να αλλαχτεί η εργοστασιακή σκαστρα? 3) Γνωρίζει κάποιος τι είναι αυτό και αν χρειάζεται (RTMG Set 1.4 TSI Baffled Catch Can)? Σας ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Γιατί δεν κοιτάς και σε ΜΤΜ που είναι μέσα στα ασφαλή προγράμματα. Το catch can είναι έξτρα δοχείο αναθυμιάσεων το οποίο κατακρατά την καρβουνιλα από της βαλβίδες το μοτέρ. Το οποίο έχει αποδειχθεί σε διάφορα μοτέρ ότι κάνει δουλειά. Edited April 9, 2020 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted April 9, 2020 Report Share Posted April 9, 2020 Γιατί δεν κοιτάς και σε ΜΤΜ που είναι μέσα στα ασφαλή προγράμματα. Το catch can είναι έξτρα δοχείο αναθυμιάσεων το οποίο κατακρατά την καρβουνιλα από της βαλβίδες το μοτέρ. Το οποίο έχει αποδειχθεί σε διάφορα μοτέρ ότι κάνει δουλειά.Η τιμή από ότι είδα είναι πολύ καλή για rtmg και γενικότερο έχουν βάλει κάνα 2 γνωστοί μου. Εχω κάνει επισκευή βαλβίδες εγώ γιατί είχαν καεί αρκετές οπότε για αυτό ρώτησα. Θα ήταν καλο να το έβαζα και αυτό ή δεν κάνει όση δουλειά λέει? Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 9, 2020 Report Share Posted April 9, 2020 (edited) 23 λεπτά πριν , nikospaga said: Η τιμή από ότι είδα είναι πολύ καλή για rtmg και γενικότερο έχουν βάλει κάνα 2 γνωστοί μου. Εχω κάνει επισκευή βαλβίδες εγώ γιατί είχαν καεί αρκετές οπότε για αυτό ρώτησα. Θα ήταν καλο να το έβαζα και αυτό ή δεν κάνει όση δουλειά λέει? Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Για το δοχείο που λέμε , κάτι κάνει αν κάνεις μια αναζήτηση στο ίντερνετ θα πάρεις πληροφορίες. Απλός σε έναν βαθμό αν το βάλεις καλό θα είναι πρίν να έχεις κάνει έναν καθαρισμό βαλβίδων. Γνωστός μου με ford ecoboust έχει τοποθετήσει 2 τέτοια δοχείο στο αμάξι του. Και κρατάνε βρώμα. Για το πρόγραμμα στο μοτέρ caxa (σαν τον δικό σου) δεν θα έχεις κάποιο θέμα. Τι χιλιόμετρα έχει το αμάξι σου?? Φίλος μου έχει το ίδιο μοτέρ σε Skoda Octavia του 2010 και το μοτέρ από 122hp είναι με τέτοιο βελτίωση από την Skoda στα 150hp. Το αμάξι από το 2010 έως και τώρα έχει 187.000 χιλιόμετρα. Σε τι τιμή το έχεις βρει το πρόγραμμα?? Edited April 9, 2020 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted April 9, 2020 Report Share Posted April 9, 2020 Εμένα έχει λίγα σχετικά χιλιόμετρα. 70.000. Αλλά μου έβγαλε στα 65.000 πρόβλημα στις βαλβίδες. Οπότε και έγινε επισκευή. Άρα είναι καινούργιες. Η τιμή είναι 350 όπως και γράφει στο site της εταιρίας. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias87 Posted April 9, 2020 Report Share Posted April 9, 2020 Καλησπέρα. Έχω το mk6 caxa με τα 122ps. Έχω βάλει ένα φίλτρο της kn και θέλω να βάλω και πρόγραμμα ( μάλλον rtmg). Γνωρίζοντας ότι είναι το μόνο που θα δώσει στο αμάξι μου το κάτι παραπάνω δεν θελω να ασχοληθώ με κάτι άλλο παραπέρα. Και αυτό να είναι όσο πιο safe γίνεται. Οπότε έχω κάποιες ερωτήσεις για όποιον μπορεί να μου απαντήσει. 1)Το μοντέλο με τα 122 έχει ιντερκουλερ? Γιατί διάβασα ότι έχει air/water cooler. Χρειάζεται κάτι άλλο με το πρόγραμμα? 2) Πρέπει να αλλαχτεί η εργοστασιακή σκαστρα? 3) Γνωρίζει κάποιος τι είναι αυτό και αν χρειάζεται (RTMG Set 1.4 TSI Baffled Catch Can)? Σας ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1) το caxa εχει watercooler δηλαδη ψυχει τον αερα της TD025 με το νερο του κινητηρα. Αν βαλεις προγραμμα καλο ειναι να κανεις αναβαθμιση κ σαυτο διοτι στα 150 αλογα κ με τους ζεστους μηνες του καλοκαιριου θα ”λαχανιαζει” το μοτερ.2) η εργοστασιακη σκαστρα φαινεται οτι κρεταει τις πιεσεις του πρωτου σταδιου αλλα φθειρεται γρηγοροτερα αποτι σαν μαμα κατασταση. Θα το καταλαβεις οταν θα χασει την εκρηκτικοτητα το μοτερ...3) δοχειο αναθυμιασεων εννοειται οτι πρεπει να βαλεις ακομα κ σαν μαμα και ενας λογος παραπανω με προγραμμα.Γνωμη μου ειναι να μη βαλεις προγραμμα κρατα το μαμα.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 10, 2020 Report Share Posted April 10, 2020 16 hours ago , nikospaga said: Η τιμή από ότι είδα είναι πολύ καλή για rtmg και γενικότερο έχουν βάλει κάνα 2 γνωστοί μου. Εχω κάνει επισκευή βαλβίδες εγώ γιατί είχαν καεί αρκετές οπότε για αυτό ρώτησα. Θα ήταν καλο να το έβαζα και αυτό ή δεν κάνει όση δουλειά λέει? Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Δεν χρειάζεται να βάλεις δοχείο στο μοτέρ που έχεις με το setup (εργοστασιακό) που έχει αυτή τη στιγμή, εξάλλου 1.4 δεν μαζεύει τόσες επικαθίσεις και αναθυμιάσεις όσο τα 1,8-2,0. Έχω δεί πολλά λυμένα μοτέρ, δεν θα έχεις πρόβλημα, μετά από ακόμα 250,000χλμ ένα καθάρισμα στην apr ή άνοιγμα κεφαλής και θα γίνει γυαλί και πάλι. Δεν χρειάζεται ν΄ασχολείσαι μ΄αυτό κοίτα να το χαρείς και να το οδηγάς και ζόρικα που και που όχι συνέχεια υποτονικά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted April 10, 2020 Report Share Posted April 10, 2020 Δεν χρειάζεται να βάλεις δοχείο στο μοτέρ που έχεις με το setup (εργοστασιακό) που έχει αυτή τη στιγμή, εξάλλου 1.4 δεν μαζεύει τόσες επικαθίσεις και αναθυμιάσεις όσο τα 1,8-2,0. Έχω δεί πολλά λυμένα μοτέρ, δεν θα έχεις πρόβλημα, μετά από ακόμα 250,000χλμ ένα καθάρισμα στην apr ή άνοιγμα κεφαλής και θα γίνει γυαλί και πάλι. Δεν χρειάζεται ν΄ασχολείσαι μ΄αυτό κοίτα να το χαρείς και να το οδηγάς και ζόρικα που και που όχι συνέχεια υποτονικά.Μα το θέμα είναι ότι ήδη στα 65.000 μου έβγαλε πρόβλημα από αυτό. Και τώρα που το έκανα επισκευή για να μην ξαναγίνει έλεγα να βάλω δοχείο. Ήταν σχεδόν όλες οι βαλβίδες καμένες. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 10, 2020 Report Share Posted April 10, 2020 Οι βαλβιδες δεν καιγονται στα μοτερ αυτα.Η ειχε αεριο η υψηλες egt που σε εργοστασιακο συμβαινει απο χαλασμενο μπεκ και σπανε λουκι πιστονιου. Οι επικαθισεις ειναι κατι διαφορετικο, εκει βοηθαει το δοχειο αλλα οχι οπως εισαι τωρα και οχι ιδιαιτερα στα 1.4. Τα ξαναπα και πριν. Η δεν τα λες καλα η κατι αλλο σου ειπαν και δεν το καταλαβες στο συνεργειο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted April 10, 2020 Report Share Posted April 10, 2020 Το αυτοκίνητο δεν είχε αέριο. Πριν γίνει η επισκευή ελέγχθηκαν όλα αυτά, καθώς μετρήθηκε και συμπίεση. Στον δεύτερο κύλινδρο υπήρχε χαμηλή. Ανοίχτηκε η κυλινδροκεφαλή και ήταν καμένες αρκετές βαλβίδες.Μετά την επισκευή ξαναμετρήθηκε συμπίεση και όλα ήταν οκ. Οπότε το πρόβλημα ήταν αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias87 Posted April 10, 2020 Report Share Posted April 10, 2020 Οι βαλβιδες δεν καιγονται στα μοτερ αυτα.Η ειχε αεριο η υψηλες egt που σε εργοστασιακο συμβαινει απο χαλασμενο μπεκ και σπανε λουκι πιστονιου. Οι επικαθισεις ειναι κατι διαφορετικο, εκει βοηθαει το δοχειο αλλα οχι οπως εισαι τωρα και οχι ιδιαιτερα στα 1.4. Τα ξαναπα και πριν. Η δεν τα λες καλα η κατι αλλο σου ειπαν και δεν το καταλαβες στο συνεργειο.Βοηθαει το δοχειο στις επικαθισεις ακομα και σε 1,4 μαμα. Και ναι αξιζει η αγορα του.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 11, 2020 Report Share Posted April 11, 2020 Αφού το λες εσύ έτσι θα ναι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted April 11, 2020 Report Share Posted April 11, 2020 Μα το θέμα είναι ότι ήδη στα 65.000 μου έβγαλε πρόβλημα από αυτό. Και τώρα που το έκανα επισκευή για να μην ξαναγίνει έλεγα να βάλω δοχείο. Ήταν σχεδόν όλες οι βαλβίδες καμένες. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΠεταμένα λεφτά το δοχείο σε αυτά τα μοτέρ. Με αυτά τα λεφτά βάλε ένα προγραμμα να πάρει λίγο το πάνω του. Όσο για τις βαλβίδες κάποιο άλλο πρόβλημα υπήρχε όπως σου λένε και από πάνω. Sent from my iPad using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 11, 2020 Report Share Posted April 11, 2020 2 λεπτά πριν , SkyNet said: Πεταμένα λεφτά το δοχείο σε αυτά τα μοτέρ. Με αυτά τα λεφτά βάλε ένα προγραμμα να πάρει λίγο το πάνω του. Όσο για τις βαλβίδες κάποιο άλλο πρόβλημα υπήρχε όπως σου λένε και από πάνω. Sent from my iPad using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-4D Posted May 28, 2020 Report Share Posted May 28, 2020 (edited) Καλησπέρα παιδιά, είμαι νέο μέλος και νέος κάτοχος VW. Καλώς σας βρήκα . Προσφατα ξενητεύτηκα και αγορασα μεταχειρισμενο ένα GOLF PLUS 1.4 TSI 122PS 12/ 2007 με 118.000 (αν ειναι αληθινά). Έχω διανύσει περιπου 2,500km με αριστες εντυπώσεις απο τον κινητηρα - στησιμο - χώρους. Αντιμετοπίζω ένα προβλημα τωρα που ζέστανε ο καιρός με το σασμαν 6αρι χειροκινητο. Οσο ειναι κρυο όλα καλα οταν ζεσταθεί στην αλλαγη απο 1η σε 2α ακουω το γνωστο γκρρρρρ της όπισθεν. Αν καμω την αλλαγη σιγα σιγα και μαλακά πέρνει την ταχυτητα χωρις θορυβο αν το κανω φυσιολογικα μονο με γκρρρ. Διαβασα στο forum σχετικά με το συχρονιζε. Τι προτεινετε να κάνω; σκεφτομαι να αλλάξω πρωτα μονο βαλβολινες και αν δεν... τοτε να παω για επισκευη. Ή εστω να μπορεσω να ερθω Ελλάδα γτ εδω είναι φαρμακειο τα συνεργεία. Καθε πρόταση δεκτή. Ευχαριστω Edited May 28, 2020 by D-4D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 28, 2020 Report Share Posted May 28, 2020 Καλησπέρα παιδιά, είμαι νέο μέλος και νέος κάτοχος VW. Καλώς σας βρήκα . Προσφατα ξενητεύτηκα και αγορασα μεταχειρισμενο ένα GOLF PLUS 1.4 TSI 122PS 12/ 2007 με 118.000 (αν ειναι αληθινά). Έχω διανύσει περιπου 2,500km με αριστες εντυπώσεις απο τον κινητηρα - στησιμο - χώρους. Αντιμετοπίζω ένα προβλημα τωρα που ζέστανε ο καιρός με το σασμαν 6αρι χειροκινητο. Οσο ειναι κρυο όλα καλα οταν ζεσταθεί στην αλλαγη απο 1η σε 2α ακουω το γνωστο γκρρρρρ της όπισθεν. Αν καμω την αλλαγη σιγα σιγα και μαλακά πέρνει την ταχυτητα χωρις θορυβο αν το κανω φυσιολογικα μονο με γκρρρ. Διαβασα στο forum σχετικά με το συχρονιζε. Τι προτεινετε να κάνω; σκεφτομαι να αλλάξω πρωτα μονο βαλβολινες και αν δεν... τοτε να παω για επισκευη. Ή εστω να μπορεσω να ερθω Ελλάδα γτ εδω είναι φαρμακειο τα συνεργεία. Καθε πρόταση δεκτή. ΕυχαριστωΣυγχρονιζε θελει.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-4D Posted May 28, 2020 Report Share Posted May 28, 2020 5 λεπτά πριν , nikdev said: Συγχρονιζε θελει. Sent from my iPhone using Tapatalk Γνωρίζει κάποιος μέσο κοστολόγιο, και αν με το προβλημα αυτο μπορω να κανω μεγαλο ταξίδι. 1500 χιλιομετρα σε μια μερα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias87 Posted May 29, 2020 Report Share Posted May 29, 2020 Γνωρίζει κάποιος μέσο κοστολόγιο, και αν με το προβλημα αυτο μπορω να κανω μεγαλο ταξίδι. 1500 χιλιομετρα σε μια μερα;Μπορεις να κανεις οσα χλμ θες αρκει να κανεις ομαλες αλλαγες 1η-2α. Το κοστολογιο ειναι σχετικα ανεβασμενο αφου θελει κατεβασμα ανεβασμα οι βαλβολινες + οτι χρειαστει αλλαγη μεσα στο σασμαν. Η αποψη μου μη το ανοιγεις μονο για συχρονιζε δεν αξιζει. Βαλε ενα ενισχυτικο και εισαι κομπλε.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-4D Posted May 29, 2020 Report Share Posted May 29, 2020 10 hours ago , Ilias87 said: Μπορεις να κανεις οσα χλμ θες αρκει να κανεις ομαλες αλλαγες 1η-2α. Το κοστολογιο ειναι σχετικα ανεβασμενο αφου θελει κατεβασμα ανεβασμα οι βαλβολινες + οτι χρειαστει αλλαγη μεσα στο σασμαν. Η αποψη μου μη το ανοιγεις μονο για συχρονιζε δεν αξιζει. Βαλε ενα ενισχυτικο και εισαι κομπλε. Sent from my iPhone using Tapatalk Ευχαριστώ. Προτεινετε να αλλαξω κ βαλβολίνες μαζι με το ενισχυτικο; Και αν μπορειτε να μ προτεινετε 1-2 ενισχυτικα - βαλβολινες γτ εδω δε βρισκω τα παντα (Σλοβακια). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias87 Posted May 29, 2020 Report Share Posted May 29, 2020 Ευχαριστώ. Προτεινετε να αλλαξω κ βαλβολίνες μαζι με το ενισχυτικο; Και αν μπορειτε να μ προτεινετε 1-2 ενισχυτικα - βαλβολινες γτ εδω δε βρισκω τα παντα (Σλοβακια). Εγω οταν εβαλα το εβαλα σαν συμπληρωμα αλλα καλο θα ειναι στα χλμ που εχεις να κανεις κ μια αλλαγη. Ενισχυτικα πολυ καλα ειναι το Motorkote και το Tunap 153.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted May 30, 2020 Report Share Posted May 30, 2020 Εγω οταν εβαλα το εβαλα σαν συμπληρωμα αλλα καλο θα ειναι στα χλμ που εχεις να κανεις κ μια αλλαγη. Ενισχυτικα πολυ καλα ειναι το Motorkote και το Tunap 153.Sent from my iPhone using TapatalkΈχεις να προτείνεις συγκεκριμένα προϊόντα με κάποιο λινκ;Με ενδιαφέρει και εμένα που έχω ένα golf v tsi140 αλλά από ότι κατάλαβα το πρόβλημα είναι γενικό σε όλα τα vw.Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-4D Posted May 30, 2020 Report Share Posted May 30, 2020 On 29/5/2020 at 5:53 ΜΜ, Ilias87 said: Εγω οταν εβαλα το εβαλα σαν συμπληρωμα αλλα καλο θα ειναι στα χλμ που εχεις να κανεις κ μια αλλαγη. Ενισχυτικα πολυ καλα ειναι το Motorkote και το Tunap 153. Sent from my iPhone using Tapatalk Τελικα δεν βρηκα κανενα απο τα 2 εδω και δε μπορουν να μ το στειλουν απο Ελλαδα γιατι τα συνορα ειναι κλειστα. Εχει δοκιμασει καποιος το slick 50, το βρηκα σε διπλανη χωρα. Ειναι το εργοστασιο VW 10 χιλιομετρα απο το σπιτι μας μηπως να το παω εκει....; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias87 Posted May 30, 2020 Report Share Posted May 30, 2020 Τελικα δεν βρηκα κανενα απο τα 2 εδω και δε μπορουν να μ το στειλουν απο Ελλαδα γιατι τα συνορα ειναι κλειστα. Εχει δοκιμασει καποιος το slick 50, το βρηκα σε διπλανη χωρα. Ειναι το εργοστασιο VW 10 χιλιομετρα απο το σπιτι μας μηπως να το παω εκει....;Δεν εχω ιδεα γιαυτο που λες. Εγω ειπα αυτα γιατι τα εχω δοκιμασει. Τωρα αν θες κανεις κ εσυ την δοκιμη σου με αυτο.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D-4D Posted June 19, 2020 Report Share Posted June 19, 2020 On 29/5/2020 at 5:53 ΜΜ, Ilias87 said: ειναι Καλησπερα, επανερχομαι στο θεμα εκανα την αλλαγη. Εβαλα βαλβολινες Μotul Multi cdtf και προσθετο pro-tec easy gear γιατι εδω δε βρηκα κανενα απο τα προτεινομενα. Συμπερασματα. Η διαφορα ειναι τρομακτικη. Γκρρρρ δε μπορω να ακουσω ακομα κ αν το εκβιασω. Εμεινε ενα "σφυξιμο -σκαλωμα" στην αλλαγη που καθυστερει την αλλαγη. Αυτα απο την πρωτη μερα. Ελπιζω να ειναι καλη και η συνεχεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted June 19, 2020 Report Share Posted June 19, 2020 On 9/4/2020 at 11:46 ΜΜ, Ilias87 said: δοχειο αναθυμιασεων εννοειται οτι πρεπει να βαλεις ακομα κ σαν μαμα και ενας λογος παραπανω με προγραμμα. να σε ρωτήσω κάτι αγαπητέ. για το δοχείο που έβαλες, έχεις κάποιον αναλυτικό οδηγώ για το πώς το κάνεις εγκατάσταση στο caxa 122tsi?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...