Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

 
να σε ρωτήσω κάτι αγαπητέ.
 
για το δοχείο που έβαλες, έχεις κάποιον αναλυτικό οδηγώ για το πώς το κάνεις εγκατάσταση στο caxa 122tsi??

Εχει ενα σωληνα αναθυμιασεων που βγαινει απο τη TD025 και καταληγει ακριβως κατω απο τη ταπα λαδιου επιστροφη ξανα μεσα στο μοτερ. Στην ουσια το δοχειο πρεπει να συνδεθει ενδιαμεσα απο τουρμπο και επιστροφη στο μοτερ. Δεν ξερω αν καταλαβες ετσι οπως τα λεω...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω μιλήσει με αρκετούς που έχουν  αλλά αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού και η λύση που μου πρότειναν όλοι είναι να τραβήξω το σωληνάκι των αναθυμιάσεων με προέκταση απευθείας κάτω στο δρόμο. Να μην τοποθετήσω δηλαδή καθόλου δοχείο και να μην επιστρέφουν μέσα οι αναθυμιάσεις. Το έχει κάνει κάποιος αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω μιλήσει με αρκετούς που έχουν  αλλά αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού και η λύση που μου πρότειναν όλοι είναι να τραβήξω το σωληνάκι των αναθυμιάσεων με προέκταση απευθείας κάτω στο δρόμο. Να μην τοποθετήσω δηλαδή καθόλου δοχείο και να μην επιστρέφουν μέσα οι αναθυμιάσεις. Το έχει κάνει κάποιος αυτό?

γινεται; Δε νομιζω να ειναι σωστος αυτος ο τροπος...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Μου το είπαν 2 άτομα με διαφορετικά αυτοκίνητα, οι οποίοι έψαχναν και αυτοί να βάλουν δοχείο και στα φόρουμ τους οι περισσότεροι έκαναν αυτή την λύση. Με ένα σωλήνα τα έριχναν απευθείας κάτω

Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago , nikospaga said:

Μου το είπαν 2 άτομα με διαφορετικά αυτοκίνητα, οι οποίοι έψαχναν και αυτοί να βάλουν δοχείο και στα φόρουμ τους οι περισσότεροι έκαναν αυτή την λύση. Με ένα σωλήνα τα έριχναν απευθείας κάτω

Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

αυτό έχω κάνει εδω και κάτι χρόνια δεν αντιμετωπισα κάποιο πρόβλημα. εγώ εχω το 1.4 BMY 140hp αν και τωρα ειναι 200++

Link to comment
Share on other sites

αυτό έχω κάνει εδω και κάτι χρόνια δεν αντιμετωπισα κάποιο πρόβλημα. εγώ εχω το 1.4 BMY 140hp αν και τωρα ειναι 200++
Α ωραία. Για δώσε πληροφορίες φίλε μου. Στο πρότεινε κάποιος αυτό? Γιατί δεν βλέπω να έχει αναφερθεί ξανά εδώ. Το σωλήνα τον ενωσες με σφηχτηρα? Και τον άφησες να πέφτει μέχρι κάτω?

Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , nikospaga said:

Α ωραία. Για δώσε πληροφορίες φίλε μου. Στο πρότεινε κάποιος αυτό? Γιατί δεν βλέπω να έχει αναφερθεί ξανά εδώ. Το σωλήνα τον ενωσες με σφηχτηρα? Και τον άφησες να πέφτει μέχρι κάτω?

Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ο μάστορας μου το πρότεινε στην συζήτηση για δοχείο ή οχι τωρα πως το έκανε δεν ξέρω. Δεν νομιζω να ειναι κατι δύσκολο

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια.

Θα ηθελα την βοήθειά σας για την επιλογη μπουζί 1.4 TSI 122 2007. Διαβασα στο forum οτι τα παλια ήταν τα Ngk PZFR6R  τα οποια αντικατασταθηκαν πλεον με τα SIZFR6B8EG ωστόσο δε καταλαβα αν ο νεος κωδικος αφορά και τον δικό μου κινητηρα.

Στο site της ngk προτεινουν τον παλιό κωδικό.

Ποια να επιλέξω; 

 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια.
Θα ηθελα την βοήθειά σας για την επιλογη μπουζί 1.4 TSI 122 2007. Διαβασα στο forum οτι τα παλια ήταν τα Ngk PZFR6R  τα οποια αντικατασταθηκαν πλεον με τα SIZFR6B8EG ωστόσο δε καταλαβα αν ο νεος κωδικος αφορά και τον δικό μου κινητηρα.
Στο site της ngk προτεινουν τον παλιό κωδικό.
Ποια να επιλέξω; 
 
Τα πρώτα είναι για το 122αρι και τα δεύτερα για το 160αρι. Αν έχεις πρόγραμμα βάζεις τα δεύτερα και στο 122αρι.

Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την άμεση απάντηση, μαζι θα αλλαξω και τακακια+υγρα φρενων. 

Εχετε καποια προταση, δε θα ηθελα να σφυριζουν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομαδα μια ερωτηση μπορει να ακουστει βλακια αλλα δεν γνωριζω και καπως πρεπει να μαθω.

εαν βαλω προγραμμα και μετα βαλω ειτε εισαγωγη ειτε εξατμιση η κανω καποια παρεμβαση θελει επαναπρογραματισμο; 

και επειδη δεν μπορω να τα κανω ολα μαζι απο τι θα ηταν καλα να αρχισω να βαλω πρωτα; Golf iv Tsi 1.4 122ps caxa

(θελω σιγουρα εναν απαλο θορυβο στην εξατμιση (τελικο) και εαν γινεται σκαστρα ανοιχτου τυπου!)

περιμενω της απαντησεις σας για να αρχιζω σιγα σιγα επιτελους! :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομαδα μια ερωτηση μπορει να ακουστει βλακια αλλα δεν γνωριζω και καπως πρεπει να μαθω.
εαν βαλω προγραμμα και μετα βαλω ειτε εισαγωγη ειτε εξατμιση η κανω καποια παρεμβαση θελει επαναπρογραματισμο; 
και επειδη δεν μπορω να τα κανω ολα μαζι απο τι θα ηταν καλα να αρχισω να βαλω πρωτα; Golf iv Tsi 1.4 122ps caxa
(θελω σιγουρα εναν απαλο θορυβο στην εξατμιση (τελικο) και εαν γινεται σκαστρα ανοιχτου τυπου!)
περιμενω της απαντησεις σας για να αρχιζω σιγα σιγα επιτελους! :yahoo:

Ουτε το τελικο ουτε η σκαστρα δινουν κατι εξτρα στο αμαξι. Αυτο που δινει ειναι ολοσωμη απο dp μεχρι τελικο 63,5mm και φιλτροχοανη στην εισαγωγη κ καταργηση το φιλτροκουτι. Καλο θα ηταν να τα βαλεις πρωτα αυτα κ μετα να πας για προγραμμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ilias87 said:


Ουτε το τελικο ουτε η σκαστρα δινουν κατι εξτρα στο αμαξι. Αυτο που δινει ειναι ολοσωμη απο dp μεχρι τελικο 63,5mm και φιλτροχοανη στην εισαγωγη κ καταργηση το φιλτροκουτι. Καλο θα ηταν να τα βαλεις πρωτα αυτα κ μετα να πας για προγραμμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

οποτε εννοεις απο dp μεχρι τελικο να μπει απλα ενας σκετος σωληνας 63,5;

και οσο για την εισαγωγη κατι τετοιο συμφερει; KN η φιλτροχοανη η σκουπα;

 

Link to comment
Share on other sites

οποτε εννοεις απο dp μεχρι τελικο να μπει απλα ενας σκετος σωληνας 63,5;
και οσο για την εισαγωγη κατι τετοιο συμφερει; KN η φιλτροχοανη η σκουπα;
 

Οχι σκετη σωληνα προς Θεου. Να μπορεις να περνας κανενα κτεο. Το dp θα φτιαχτει με 200αρη καταλυτη και εννοειται θα υπαρχει μεσαιο και τελικο.
Ναι η ΚΝ εχει πολυ καλα κιτακια εισαγωγης βεβαια εχει δικο της φιλτροκουτι. Αυτο το δοκιμαζεις κ το βλεπεις πανω στο δυναμομετρο διαφορες αν δινει καλυτερα με η χωρις αυτο. Εγω πχ οταν ειχα ρυθμισει με μαμα φιλτρο οταν εβγαζα το καπακι μονο επαιρνε κοντα 3 αλογα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ilias87 said:


Οχι σκετη σωληνα προς Θεου. Να μπορεις να περνας κανενα κτεο. Το dp θα φτιαχτει με 200αρη καταλυτη και εννοειται θα υπαρχει μεσαιο και τελικο.
Ναι η ΚΝ εχει πολυ καλα κιτακια εισαγωγης βεβαια εχει δικο της φιλτροκουτι. Αυτο το δοκιμαζεις κ το βλεπεις πανω στο δυναμομετρο διαφορες αν δινει καλυτερα με η χωρις αυτο. Εγω πχ οταν ειχα ρυθμισει με μαμα φιλτρο οταν εβγαζα το καπακι μονο επαιρνε κοντα 3 αλογα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

χαχα δεν εννουσα ολο και τελικο σωληνα απλα δεν ξερω και ρωταω να μαθω! οποτε το dp να κανω στα 63,5 εναν 200σαρι καταλυτη και τα αλλα οπως εχουν εκτος αν θελω και τελικο μετα ετσι;

ρωταω οποιος ξερει και εχει δοκιμασει καποιες εισαγωγες να μου πει (απλα ενα αλλο "φιλτρο ελευθερας και ανοιχτο καπακι;";σκουπα;,φιλτροχουανα;, η βαρελακι;,) να μου προτεινετε τι αρεσε και ταιριαξε σε εσας και καποιες μαρκες αν επιτρεπεται

Edited by DimisMatthew
Link to comment
Share on other sites

χαχα δεν εννουσα ολο και τελικο σωληνα απλα δεν ξερω και ρωταω να μαθω! οποτε το dp να κανω στα 63,5 εναν 200σαρι καταλυτη και τα αλλα οπως εχουν εκτος αν θελω και τελικο μετα ετσι;

ρωταω οποιος ξερει και εχει δοκιμασει καποιες εισαγωγες να μου πει (απλα ενα αλλο "φιλτρο ελευθερας και ανοιχτο καπακι;";σκουπα;,φιλτροχουανα;, η βαρελακι;,) να μου προτεινετε τι αρεσε και ταιριαξε σε εσας και καποιες μαρκες αν επιτρεπεται

Εγω σου λεω πως το ειχα εγω το δικο μου. Ολοσωμη εξατμιση 63,5 απο dp μεχρι τελικο. Το τελικο ηταν του gti 60αρι. Μετα στην εισαγωγη ειχα pipercross σφουγγαρι μεσα στο μαμα φιλτροκουτι χωρις λαδι. Πηγα ρυθμισα και εβγαλε 153 αλογα και 26,7 κιλα ροπη χωρις κανενα προβλημα και μαλιστα ηταν safe.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η dna είναι μια ελληνική εταιρία που έχει ξεπεράσει όλους τους άλλους.
Προτίμησε φίλτρο dna το οποίο έχει καλύτερο φιλτράρισμα από τα άλλα φίλτρα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην ομάδα, είμαι νέος στο φόρουμ, έχω το Golf mk6 1.4 tsi 122 εδώ και αρκετά χρόνια και είμαι πολυ ευχαριστημένος στην οδήγησή του εντός και εκτός πόλης. Δυστυχώς φτάνοντας στα 175.000 χλμ αποσυγχρονίστηκε ο κινητήρας έτσι ξαφνικά χωρίς να μου δώσει κάποιο σημάδι πιο πριν με ότι αυτό συνεπάγεται. Προχωρήσαμε με το μηχανικό και τον λύσαμε, θέλει αλλαγές βαλβίδες και σε πολλά ακόμη και βλέπουμε και για τα πιστόνια. Το κοστος ειναι αρκετα υψηλο. Το θετικο είναι πως μετα την επισκευη, θα ξεκινήσει από το 0 ο κινητηρας. Επισης θα παμε και την τουρμπινα για εναν ελεγχο. Σκεφτόμουν μιας και το πήρα απόφαση να το προχωρήσω, μηπως ειναι ευκαιρια να γινουν και ορισμένες μικρές βελτιώσεις. Παντα το ηθελα στα 2 προηγουμενα μου αυτοκινητα, ωστοσο παντοντε για καποιο λογο δεν προχωρουσε (ειχα fiat punto και στη συνεχεια opel astra). Τι θα μου προτείνατε για το tsi 122; Διαβασα πως και με μονο 1 προγραμμα stage 1 βελτιωνεται 34hp και stage 2 56hp (το stage 2 θελει αλλαγη στο φιλτρο εισαγωγης και στον καταλυτη). Επισης διαβασα βελτιωση με αλλαγη της TD025 τουρμπινας σε K03, ομως μετα ανεβαινουμε καθως θελει intercooler, ολοσωμη εξατμιση, ισως σκαστρα, οποτε δεν ξερω αν συμφερει τελικα ολο αυτο. Θα ηθελα να ακουσω και τη γνωμη των πιο ειδικων.

Edited by apostolis34
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα αλάνια πως μπορώ να σβήσω για πάντα το λαμπάκι του τσεκ που ανάβει για τον καταλητη μου διότι είναι χαλασμένος Golf tsi 12

Link to comment
Share on other sites

Λογικά αλλάζοντας καταλύτη... Εάν έχει καταστραφεί τόσο πολύ, θα χρειαστείς και αισθητήρα λάμδα...

Επίσης κατεστραμμένος καταλύτης συνήθως σημαίνει και βουλωμένος, που προκαλεί και πρόβλημα στο μοτέρ (ραγισμένα πιστόνια κλπ).

Τώρα αν απλά θες να σβήσεις την ένδειξη μπορείς να βάλεις έναν αντάπτορα που τον βάζουν συνήθως αυτοί που βάζουν μεταλλικούς καταλύτες. Βέβαια αυτό προϋποθέτει ότι δουλεύει σωστά ο "λάμδα" σου...

Δεν κάνω αναφορά περί περιβαλλοντικών, γιατί καταλαβαίνεις ότι κατεστραμμένος καταλύτης σημαίνει μεγάλη εκπομπή βλαβερών καυσαερίων...

Edited by Hellas4x4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

 

Κάτοχος Golf 5 1.4 TSI 122ps, ήρθε η ώρα για να βάλω χέρι στο φίλτρο. Να προτιμήσω φιλτροχοάνη ή κάποιο ελευθέρας μέσα στο μαμά φιλτροκούτι;

Link to comment
Share on other sites

αναλογος τι θες να κανεις και ποσα θες να πληρωσεις. θεωρω οτι μεχρι και προγραμμα 1ου σταδιου ενα ΚΝ ελευθερας στο φιλτροκουτι εισαι οκ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.