Jump to content

Recommended Posts

Παίδια ένα γεία σας και από την Πρέβεζα, νέος στο Club, και εδώ είναι το Polo μου.

Μηχανική Βελτίωση.

Το αμάξι βελτιώθηκε μηχανικά : Στρατής Λάμπρος AutoSport Τροχαλίες αγωνιστικές… και διάφορα άλλα καλούδια…
Φοράει πρόγραμμα : Ανδριανάκης, Τροχαλίες αγωνιστικές… και διάφορα άλλα καλούδια… με αποτέλεσμα 135PS
Εξάτμιση : Χταπόδι Supersprint αγωνιστικός καταλύτης ολόκληρη εξάτμιση με ανοξείδωτες σωλήνες από μπροστά μέχρι πίσω Ποπάυ.
Αγωνιστικά μπουζί ιριδίου
Φιλτροχοάνη Green Twister
Μπάρα Θόλων αγωνιστική
Αμορτισέρ Αγωνιστική ανάρτηση H&R ρυθμιζόμενη ύψους και σκληρότητας πακέτο
Εμπρός φρένα : Tarox 6 πίστωνη δαγκάνα και τακάκια Tarox με χαρακτή δισκόπλακα αεριζόμενη με ατσάλινα σωληνάκια αεροπορικού τύπου.
Πίσω Φρένα : Tarox δισκόπλακες χαρακτές και αεριζόμενες και τακάκια Tarox.

Εξωτερική Βελτίωση.

Ζαντολάστιχα 15R ΟZ Super Legera
Λάστιχα Michelin Pilot Exalto 195/45 R15
Φανάρια Angel Eyes με Xenon μεγάλη σκάλα 10.000K και μιρκή σκάλα 8.000Κ.
Μάσκα : Abt
Αεροτομή, μασπιέδες, σπόιλερ, φιμέ τζάμια, carbon καπο, καθρέπτες M3, φρίδια φανών, προβολής ομίχλης, τάπα βενζίνης νίκελ και επένδυση carbon.

Εσωτερική Βελτίωση

Τομώνι : Αγωνιστικό δερμάτινο Issota
Λεβιές ταχυτήτων : MOMO Cobra με carbon επένδιση και νίκελ βάση RACING.
Χειρόφρενο : MOMO με carbon επένδιση
Πεταλιέρες : ΜΟΜΟ
Nίκελ διακόπτες οργάνων καλοριφέρ.
Κρυφός φωτισμός στο ταμπλό τύπου S3
Εσωτερική κεραία Bosh Δυνατής Λήψης και εξωτερική μεταλλική Isota
Όργανα Θερμοκρασίας λαδιού και αμπερόμετρο VDO
Όργανα Αισθητήρας Λάμδα και Υποπίεσης και όργανο εσωτερικής – εξωτερικής θερμοκρασίας.
Προστατευτικά ζωνών ασφαλίας ΜΟΜΟ
Τεμπέλης
Αλουμινίου αυτοκόλλητα στους μασπιέδες με λογότυπο VW
Αλουμινίου Ασφάλιες με λογότυπα VW.
Συναργεμός micro

ΙCE

Πηγή : Ράδιο-CD Alpine 9835
Ηχεία μπροστά : Magnat διαιρούμενα με twiter.
CD-Changer : 12άρα Alpine
Subwoofer : 12” Magnat
Ενισχυτής : Signat 6κάναλος.

post-8398-1208269989_thumb.jpg

post-8398-1208270037_thumb.jpg

post-8398-1208270056_thumb.jpg

post-8398-1208270083_thumb.jpg

post-8398-1208270100_thumb.jpg

post-8398-1208270131_thumb.jpg

post-8398-1208270146_thumb.jpg

post-8398-1208270524_thumb.jpg

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος Dark Angel!

Πάρα πολύ όμορφο και προσεγμένο!

Το καπώ σου είναι επένδυση carbon? Αν ναι, από που την έβαλες;;; Γιατί ψάχνομαι και εγώ :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

πολυ ομορφο το αμαξι να το χαιρεσαι!

βαλε φωτο απο την 6πιστονη μπροστα να την βλεπω να βρεχομαι!!!!

:thumbsup::thumbsup: :thumbsup: worthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Παιδία καλησπερά, ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Το καπό είναι επένδιση Carbon και κόστισε 300 eura και την δουλειά την έκανε ο κος Πέτρος Διμακόπουλος στην Πρέβεζα στο Auto-Club 304. Επισεις υπάρχουν φώτο απο την 6 πίστωνη tarox εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?aut...i&img=13158 είναι φωτογραφία που έβγαλε ο PAGOURISTAS απο την εκδρομή που είχαν την Κυριακή που μας πέρασε με τα παιδια απο το VW Club απο τα Γιάννενα. Δυστιχος φίλε μου joop δεν έχω άλλο χόρο να κάνω upload άλλη φωτογραφία γι'αυτο και έβαλα το Link. To Project Polo 6N θα συνεχιστεί επιδεί έχω πολλά ακόμα να βάλω μιχανικά και εσωτερικά.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε μίνα βάζω και κάτι επάνω στο αυτοκίνητο μου, επόμενη εξωτερική βελτίωση είναι να αφερεθεί η εξωτερική καιρέα της οροφής να βγεί η αεροτομή και πορτ-παγκάζ και να γίνουν με επένδιση Carbon. Αλλα αυτό σε δύο μίνες θα ολοκληροθου. Γιατί τότε θα έχω πάλυ χρήματα που θα έχω μαζέψει απο τους μισθούς. Στο site που παρέθεσε ο φίλος DiS θα μπούν παλιές και νέες φωτό. Ευχαριστώ και πάλυ παιδία! όμορφη η παρέα σας!

Link to comment
Share on other sites

Κάθε μίνα βάζω και κάτι επάνω στο αυτοκίνητο μου, επόμενη εξωτερική βελτίωση είναι να αφερεθεί η εξωτερική καιρέα της οροφής να βγεί η αεροτομή και πορτ-παγκάζ και να γίνουν με επένδιση Carbon. Αλλα αυτό σε δύο μίνες θα ολοκληροθου. Γιατί τότε θα έχω πάλυ χρήματα που θα έχω μαζέψει απο τους μισθούς. Στο site που παρέθεσε ο φίλος DiS θα μπούν παλιές και νέες φωτό. Ευχαριστώ και πάλυ παιδία! όμορφη η παρέα σας!

εγω στα ξανα ειπα ΑΠΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιο το πολακι σου. Ελπιζω καποτε να αξιωθω να ερθω σε καμια συναντηση και εγω και να το δω και απο κοντα.

Τα φρενα απλως.... απιστευτα!!!

Link to comment
Share on other sites

Thanx Man Πρέβεζα - Γιάννενα δεν είμαστε μακρια ;-)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω δεν εχω να πω κατι αλλο.Το αμαξι το ειδα στην Πρεβεζα

και ειναι οντως κουκλι.Λευτερακι να το χαιρεσαι και να το προσεχεις.

Κοιταγα αυτες τις δαγκανες που στο @@@@@ να χωρανε σε 15' και ομως μου λυθηκε

και αυτη η απορια.

Respect στο polaki.

Link to comment
Share on other sites

για να χωρέσουν οι 6 πίστωνες αναγκαστικά άλαξε το offset μπίκε προέκταση 5mm και το επόμενο βήμα που λέγαμε με τον Πάνο να πάμε εκκεντροφόρους πιστόνια και να ξανα φτίαξει νέο πρόγραμμα ο Ανδριανακής. Δεν θα βάλω turbo, θέλω ατμόσφερα είμαι fun της ατμόσφερας!

Δημήτρη φίλε μου, μετά το Πάσχα θα ανεβένω πιστεύω συχνα λόγο δουλειών, Γίαννενα οπώτε θα βρεθούμε και απο κοντά! Πρω πάντων υγεία... και καλό πάσχα να έχουμε!

Link to comment
Share on other sites

για να χωρέσουν οι 6 πίστωνες αναγκαστικά άλαξε το offset μπίκε προέκταση 5mm και το επόμενο βήμα που λέγαμε με τον Πάνο να πάμε εκκεντροφόρους πιστόνια και να ξανα φτίαξει νέο πρόγραμμα ο Ανδριανακής. Δεν θα βάλω turbo, θέλω ατμόσφερα είμαι fun της ατμόσφερας!

Δημήτρη φίλε μου, μετά το Πάσχα θα ανεβένω πιστεύω συχνα λόγο δουλειών, Γίαννενα οπώτε θα βρεθούμε και απο κοντά! Πρω πάντων υγεία... και καλό πάσχα να έχουμε!

Φιλε πολυ ομορφο το polaki και πολυ προσεγμενο. Για τα φρενα δεν θα πω τιποτα ειναι απλα απιστευτα τα Tarox B) . Το αμαξι ειναι 135 αλογα χωρις εκκεντρα :baby: , ή σκεφτεσε να βαλεις αλλα με μεγαλυτερο βυθισμα και θα αλλαξεις και πιστονια? Γιατι χωρις εκκεντροφορους ο AFH το κοβω πολυ χλωμο να φτανει τα 135.

Link to comment
Share on other sites

φοράει Shrick εκκεντρα, αλλά θα πάει για πιστόνια και κάποια άλλα πραγματάκια που δεν έχουν οριστικοποιηθει ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

φοράει Shrick εκκεντρα, αλλά θα πάει για πιστόνια και κάποια άλλα πραγματάκια που δεν έχουν οριστικοποιηθει ακόμα.

ξερεις βυθισμα και μοιρες?

στο ρελαντι πως ειναι?

Link to comment
Share on other sites

στο ρελαντί έχω αριθμίες είναι 268° μοίρες το βύθισμα δεν το θυμάμε καθόλου. Κάτι που θέλω να σε ρωτίσω με Φ48 δεν το νιώθεις να "κόβει"? Είχα Φ48 και δεν μου άρεσε όπως πήγενε και έβαλα 51 και το αμάξι άλαξε δραματικα!

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

να σου πω την αληθεια εγω δεν ειμαι εκκεντροφορατος,ακομα,αλλα αν εισαι οντως 135 αλογα(αν και μου ακουγονται πολλα) νομιζω η Φ48 ειναι μικρη σε διαμετρο,οποτε νομιζω εκανες την ακλυτερη κινηση και αλλαξες διατομη.

βασικα το ξερεις οτι αλλαζοντας την πολλαλη εισαγωγη(εχω στοιχεια ποιος ειναι) + καινουριο προγραμμα μπορεις να παρεις καπου 16 αλογακια??????????????????ολα αυτα δοκιμασμενα απο ενα παληκαρι που εχει ibiza που φοραει ακριβως τον ιδιο κινητηρα με μας....

Link to comment
Share on other sites

με Unorthodox τροχαλίες πρόγραμα Ανδριαννάκη και εκκέντρα χταπόδι supersprint americat καταλίτης αγωνιστικός και όλα από κάτω μεσέο τελικό ποπάυ περίμενα περισότερα απο 135. αλλά το αμάξι θα πάει για 150 - 160 ατμοσφέρικα στο μέλλον με αυτά που θα αλλάχτουν με νέα έκκεντρα και πιστώνια και γενικός μπορεί και να γίνει και ανακιβισμός, θα δίξει.

Link to comment
Share on other sites

το εχεις δυναμοματρησει?

παληκαρι με εκκεντρα 264-10,εξατμιση απο χταποδι κ πισω Φ50,προγραμμα ανδριανακης,ροικη συμπιεση,μπουζι ιριδιου ειχε δυναμομετρηθη 125 αλογα............

Link to comment
Share on other sites

ναί έχει δυναμομετριθεί 2 φορές διαφέρει όμως και η μηχανη απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. εμένα απο το χταπόδι είναι Φ51 και πίσω να συμιόσώ ότι έχω τα Denso ηριδίου μπουζί περασμένα.

Link to comment
Share on other sites

ναι σιγουρα διαφερει και τα δικα σου εκκεντρα ειναι και πιο αγρια.

παντως μπορεις να φτασεις τα αλογα που θες χωρις ανα αλλαξεις παλι εκκεντρα,βαλεις πιστονια κτλ.

μπορω να σου δωσω ενα link να το δεις και απο μονος σου....

Link to comment
Share on other sites

έχω στο μάτι τις Schrick 276 μοιρών άλλα δέν είμαι συγουρος για πιστώνι 77,00 η 79,00 (και εκει πάει για ανακιβισμό ένα σετ της Schrick)

Link to comment
Share on other sites

βασικα τη μεγιστη διαμετρο πιστονιου που μπορεις να βαλεις στον κυλινδρο του AFH ειναι 77,5 απο 76,5 και θα παει καπου παραπανω απο 1400 κυβικα.καπου εχει ξαναηπωθει αυτο αλλα δεν θυμαμαι που.

εγω παντως εχω παρει σε 76,5 χιλιοστα τα σφυρηλατα της Wiseco με 640 ευρω.

βλεπεις εχω και εγω μεγαλα σχεδια για το δικο μου

Link to comment
Share on other sites

μέχρη και 79 αλλά γίνετε ανακιβισμός και είσαι κοντα στα 1500 κατι (έαν θυμαμε καλά) εσύ σκεύτεσε να κάνεις και ροϊκή εξελιξη στο καπάκι? Δεν ξέρω εάν έχεις βάλει τροχαλίες αλλά καλό είναι να τις βάλεις, θα δείς ποιό άγριο στροφάρισμα, επισείς σκεύτεσε να το τουρμπισεις? Η θα βάλεις κανένα Kompressor? Η απλά θα το φτιάξεις μόνο ατμοσφερικα? Θα βάλεις αγωνιστική βαλβιδιέρα? επιδή και έγω αρκετά σχεδειά (απλα λοίπουν τα ευρά) και εδώ το σκευτωμαι. Ένα μόνο σήγουρο είναι ότι ότι θα μπεί σε εντόσθια θα είναι Schrick.

Link to comment
Share on other sites

ναι και εμενα λοιπουν τα λεφτα αλλα το πηγαινω σιγα-σιγα και δεν βιαζομαι.

λοιπον:

εκκεντρα dbillas 264-10

προγραμμα

ροικη

συμπιεση

πολλαπλη εισαγωγη

εξατμιση

βαρελακι και θα παει καπου 140-147 αλογα

και θα κοντυνω λιγο ακομα το σασμαν.

θα αλλαξω και μπιελοπιστονα μιας και εχω κανει πολλα χιλιομετρα και ψιλο το φοβαμαι........

τουρμπο δεν θελω,ουτε κομπρεσορα.θα το φτιαξω ετσι θα το κρατησω 2 χρονια και μετα πουλημα

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.