Dark Angel Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 (edited) Παίδια ένα γεία σας και από την Πρέβεζα, νέος στο Club, και εδώ είναι το Polo μου.Μηχανική Βελτίωση.Το αμάξι βελτιώθηκε μηχανικά : Στρατής Λάμπρος AutoSport Τροχαλίες αγωνιστικές… και διάφορα άλλα καλούδια…Φοράει πρόγραμμα : Ανδριανάκης, Τροχαλίες αγωνιστικές… και διάφορα άλλα καλούδια… με αποτέλεσμα 135PSΕξάτμιση : Χταπόδι Supersprint αγωνιστικός καταλύτης ολόκληρη εξάτμιση με ανοξείδωτες σωλήνες από μπροστά μέχρι πίσω Ποπάυ.Αγωνιστικά μπουζί ιριδίουΦιλτροχοάνη Green TwisterΜπάρα Θόλων αγωνιστικήΑμορτισέρ Αγωνιστική ανάρτηση H&R ρυθμιζόμενη ύψους και σκληρότητας πακέτοΕμπρός φρένα : Tarox 6 πίστωνη δαγκάνα και τακάκια Tarox με χαρακτή δισκόπλακα αεριζόμενη με ατσάλινα σωληνάκια αεροπορικού τύπου.Πίσω Φρένα : Tarox δισκόπλακες χαρακτές και αεριζόμενες και τακάκια Tarox.Εξωτερική Βελτίωση.Ζαντολάστιχα 15R ΟZ Super LegeraΛάστιχα Michelin Pilot Exalto 195/45 R15Φανάρια Angel Eyes με Xenon μεγάλη σκάλα 10.000K και μιρκή σκάλα 8.000Κ.Μάσκα : AbtΑεροτομή, μασπιέδες, σπόιλερ, φιμέ τζάμια, carbon καπο, καθρέπτες M3, φρίδια φανών, προβολής ομίχλης, τάπα βενζίνης νίκελ και επένδυση carbon.Εσωτερική ΒελτίωσηΤομώνι : Αγωνιστικό δερμάτινο IssotaΛεβιές ταχυτήτων : MOMO Cobra με carbon επένδιση και νίκελ βάση RACING.Χειρόφρενο : MOMO με carbon επένδισηΠεταλιέρες : ΜΟΜΟNίκελ διακόπτες οργάνων καλοριφέρ.Κρυφός φωτισμός στο ταμπλό τύπου S3Εσωτερική κεραία Bosh Δυνατής Λήψης και εξωτερική μεταλλική IsotaΌργανα Θερμοκρασίας λαδιού και αμπερόμετρο VDOΌργανα Αισθητήρας Λάμδα και Υποπίεσης και όργανο εσωτερικής – εξωτερικής θερμοκρασίας.Προστατευτικά ζωνών ασφαλίας ΜΟΜΟΤεμπέληςΑλουμινίου αυτοκόλλητα στους μασπιέδες με λογότυπο VWΑλουμινίου Ασφάλιες με λογότυπα VW.Συναργεμός microΙCEΠηγή : Ράδιο-CD Alpine 9835Ηχεία μπροστά : Magnat διαιρούμενα με twiter.CD-Changer : 12άρα AlpineSubwoofer : 12” MagnatΕνισχυτής : Signat 6κάναλος. Edited November 17, 2015 by activious Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 Ωραίος Dark Angel! Πάρα πολύ όμορφο και προσεγμένο! Το καπώ σου είναι επένδυση carbon? Αν ναι, από που την έβαλες;;; Γιατί ψάχνομαι και εγώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 πολυ ομορφο το αμαξι να το χαιρεσαι! βαλε φωτο απο την 6πιστονη μπροστα να την βλεπω να βρεχομαι!!!! :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 15, 2008 Author Report Share Posted April 15, 2008 Παιδία καλησπερά, ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Το καπό είναι επένδιση Carbon και κόστισε 300 eura και την δουλειά την έκανε ο κος Πέτρος Διμακόπουλος στην Πρέβεζα στο Auto-Club 304. Επισεις υπάρχουν φώτο απο την 6 πίστωνη tarox εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?aut...i&img=13158 είναι φωτογραφία που έβγαλε ο PAGOURISTAS απο την εκδρομή που είχαν την Κυριακή που μας πέρασε με τα παιδια απο το VW Club απο τα Γιάννενα. Δυστιχος φίλε μου joop δεν έχω άλλο χόρο να κάνω upload άλλη φωτογραφία γι'αυτο και έβαλα το Link. To Project Polo 6N θα συνεχιστεί επιδεί έχω πολλά ακόμα να βάλω μιχανικά και εσωτερικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 μπραβο ρε φιλε,απιστευτες φρεναρες τι να λεμε τωρα...respect :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 15, 2008 Author Report Share Posted April 15, 2008 Κάθε μίνα βάζω και κάτι επάνω στο αυτοκίνητο μου, επόμενη εξωτερική βελτίωση είναι να αφερεθεί η εξωτερική καιρέα της οροφής να βγεί η αεροτομή και πορτ-παγκάζ και να γίνουν με επένδιση Carbon. Αλλα αυτό σε δύο μίνες θα ολοκληροθου. Γιατί τότε θα έχω πάλυ χρήματα που θα έχω μαζέψει απο τους μισθούς. Στο site που παρέθεσε ο φίλος DiS θα μπούν παλιές και νέες φωτό. Ευχαριστώ και πάλυ παιδία! όμορφη η παρέα σας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 Κάθε μίνα βάζω και κάτι επάνω στο αυτοκίνητο μου, επόμενη εξωτερική βελτίωση είναι να αφερεθεί η εξωτερική καιρέα της οροφής να βγεί η αεροτομή και πορτ-παγκάζ και να γίνουν με επένδιση Carbon. Αλλα αυτό σε δύο μίνες θα ολοκληροθου. Γιατί τότε θα έχω πάλυ χρήματα που θα έχω μαζέψει απο τους μισθούς. Στο site που παρέθεσε ο φίλος DiS θα μπούν παλιές και νέες φωτό. Ευχαριστώ και πάλυ παιδία! όμορφη η παρέα σας! εγω στα ξανα ειπα ΑΠΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopas Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 πολυ ωραιο το πολακι σου. Ελπιζω καποτε να αξιωθω να ερθω σε καμια συναντηση και εγω και να το δω και απο κοντα. Τα φρενα απλως.... απιστευτα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 15, 2008 Author Report Share Posted April 15, 2008 Thanx Man Πρέβεζα - Γιάννενα δεν είμαστε μακρια ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 Παιδια εγω δεν εχω να πω κατι αλλο.Το αμαξι το ειδα στην Πρεβεζα και ειναι οντως κουκλι.Λευτερακι να το χαιρεσαι και να το προσεχεις. Κοιταγα αυτες τις δαγκανες που στο @@@@@ να χωρανε σε 15' και ομως μου λυθηκε και αυτη η απορια. Respect στο polaki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 20, 2008 Author Report Share Posted April 20, 2008 για να χωρέσουν οι 6 πίστωνες αναγκαστικά άλαξε το offset μπίκε προέκταση 5mm και το επόμενο βήμα που λέγαμε με τον Πάνο να πάμε εκκεντροφόρους πιστόνια και να ξανα φτίαξει νέο πρόγραμμα ο Ανδριανακής. Δεν θα βάλω turbo, θέλω ατμόσφερα είμαι fun της ατμόσφερας! Δημήτρη φίλε μου, μετά το Πάσχα θα ανεβένω πιστεύω συχνα λόγο δουλειών, Γίαννενα οπώτε θα βρεθούμε και απο κοντά! Πρω πάντων υγεία... και καλό πάσχα να έχουμε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 για να χωρέσουν οι 6 πίστωνες αναγκαστικά άλαξε το offset μπίκε προέκταση 5mm και το επόμενο βήμα που λέγαμε με τον Πάνο να πάμε εκκεντροφόρους πιστόνια και να ξανα φτίαξει νέο πρόγραμμα ο Ανδριανακής. Δεν θα βάλω turbo, θέλω ατμόσφερα είμαι fun της ατμόσφερας!Δημήτρη φίλε μου, μετά το Πάσχα θα ανεβένω πιστεύω συχνα λόγο δουλειών, Γίαννενα οπώτε θα βρεθούμε και απο κοντά! Πρω πάντων υγεία... και καλό πάσχα να έχουμε! Φιλε πολυ ομορφο το polaki και πολυ προσεγμενο. Για τα φρενα δεν θα πω τιποτα ειναι απλα απιστευτα τα Tarox . Το αμαξι ειναι 135 αλογα χωρις εκκεντρα , ή σκεφτεσε να βαλεις αλλα με μεγαλυτερο βυθισμα και θα αλλαξεις και πιστονια? Γιατι χωρις εκκεντροφορους ο AFH το κοβω πολυ χλωμο να φτανει τα 135. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 εγω θα ηθελα να μαθω τα χαρακτηριστικα των εκκεντροφορων που φορας τωρα? παντως πολυ ωραιο το πολακι σου,μπραβο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted April 30, 2008 Author Report Share Posted April 30, 2008 φοράει Shrick εκκεντρα, αλλά θα πάει για πιστόνια και κάποια άλλα πραγματάκια που δεν έχουν οριστικοποιηθει ακόμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 φοράει Shrick εκκεντρα, αλλά θα πάει για πιστόνια και κάποια άλλα πραγματάκια που δεν έχουν οριστικοποιηθει ακόμα. ξερεις βυθισμα και μοιρες? στο ρελαντι πως ειναι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 1, 2008 Author Report Share Posted May 1, 2008 (edited) στο ρελαντί έχω αριθμίες είναι 268° μοίρες το βύθισμα δεν το θυμάμε καθόλου. Κάτι που θέλω να σε ρωτίσω με Φ48 δεν το νιώθεις να "κόβει"? Είχα Φ48 και δεν μου άρεσε όπως πήγενε και έβαλα 51 και το αμάξι άλαξε δραματικα! Edited May 1, 2008 by Dark Angel Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 να σου πω την αληθεια εγω δεν ειμαι εκκεντροφορατος,ακομα,αλλα αν εισαι οντως 135 αλογα(αν και μου ακουγονται πολλα) νομιζω η Φ48 ειναι μικρη σε διαμετρο,οποτε νομιζω εκανες την ακλυτερη κινηση και αλλαξες διατομη. βασικα το ξερεις οτι αλλαζοντας την πολλαλη εισαγωγη(εχω στοιχεια ποιος ειναι) + καινουριο προγραμμα μπορεις να παρεις καπου 16 αλογακια??????????????????ολα αυτα δοκιμασμενα απο ενα παληκαρι που εχει ibiza που φοραει ακριβως τον ιδιο κινητηρα με μας.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 1, 2008 Author Report Share Posted May 1, 2008 με Unorthodox τροχαλίες πρόγραμα Ανδριαννάκη και εκκέντρα χταπόδι supersprint americat καταλίτης αγωνιστικός και όλα από κάτω μεσέο τελικό ποπάυ περίμενα περισότερα απο 135. αλλά το αμάξι θα πάει για 150 - 160 ατμοσφέρικα στο μέλλον με αυτά που θα αλλάχτουν με νέα έκκεντρα και πιστώνια και γενικός μπορεί και να γίνει και ανακιβισμός, θα δίξει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 το εχεις δυναμοματρησει? παληκαρι με εκκεντρα 264-10,εξατμιση απο χταποδι κ πισω Φ50,προγραμμα ανδριανακης,ροικη συμπιεση,μπουζι ιριδιου ειχε δυναμομετρηθη 125 αλογα............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 1, 2008 Author Report Share Posted May 1, 2008 ναί έχει δυναμομετριθεί 2 φορές διαφέρει όμως και η μηχανη απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. εμένα απο το χταπόδι είναι Φ51 και πίσω να συμιόσώ ότι έχω τα Denso ηριδίου μπουζί περασμένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 ναι σιγουρα διαφερει και τα δικα σου εκκεντρα ειναι και πιο αγρια. παντως μπορεις να φτασεις τα αλογα που θες χωρις ανα αλλαξεις παλι εκκεντρα,βαλεις πιστονια κτλ. μπορω να σου δωσω ενα link να το δεις και απο μονος σου.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 1, 2008 Author Report Share Posted May 1, 2008 έχω στο μάτι τις Schrick 276 μοιρών άλλα δέν είμαι συγουρος για πιστώνι 77,00 η 79,00 (και εκει πάει για ανακιβισμό ένα σετ της Schrick) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 βασικα τη μεγιστη διαμετρο πιστονιου που μπορεις να βαλεις στον κυλινδρο του AFH ειναι 77,5 απο 76,5 και θα παει καπου παραπανω απο 1400 κυβικα.καπου εχει ξαναηπωθει αυτο αλλα δεν θυμαμαι που. εγω παντως εχω παρει σε 76,5 χιλιοστα τα σφυρηλατα της Wiseco με 640 ευρω. βλεπεις εχω και εγω μεγαλα σχεδια για το δικο μου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 1, 2008 Author Report Share Posted May 1, 2008 μέχρη και 79 αλλά γίνετε ανακιβισμός και είσαι κοντα στα 1500 κατι (έαν θυμαμε καλά) εσύ σκεύτεσε να κάνεις και ροϊκή εξελιξη στο καπάκι? Δεν ξέρω εάν έχεις βάλει τροχαλίες αλλά καλό είναι να τις βάλεις, θα δείς ποιό άγριο στροφάρισμα, επισείς σκεύτεσε να το τουρμπισεις? Η θα βάλεις κανένα Kompressor? Η απλά θα το φτιάξεις μόνο ατμοσφερικα? Θα βάλεις αγωνιστική βαλβιδιέρα? επιδή και έγω αρκετά σχεδειά (απλα λοίπουν τα ευρά) και εδώ το σκευτωμαι. Ένα μόνο σήγουρο είναι ότι ότι θα μπεί σε εντόσθια θα είναι Schrick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 ναι και εμενα λοιπουν τα λεφτα αλλα το πηγαινω σιγα-σιγα και δεν βιαζομαι. λοιπον: εκκεντρα dbillas 264-10 προγραμμα ροικη συμπιεση πολλαπλη εισαγωγη εξατμιση βαρελακι και θα παει καπου 140-147 αλογα και θα κοντυνω λιγο ακομα το σασμαν. θα αλλαξω και μπιελοπιστονα μιας και εχω κανει πολλα χιλιομετρα και ψιλο το φοβαμαι........ τουρμπο δεν θελω,ουτε κομπρεσορα.θα το φτιαξω ετσι θα το κρατησω 2 χρονια και μετα πουλημα Link to comment Share on other sites More sharing options...