Jump to content
rocpet

Corrado Under Construction

Recommended Posts

Guest N.O.S.-->

πετραν ενα εχω να πω εισαι αψογοσ προχορα man το βλεπω κτηνακι θα χε@@#!@ απανο τους στο Ναυπλοιο :lol:

Link to comment
Share on other sites

Συνεχεια στο ατελειωτο project

Για να ριξουμε μεσα τα πιστονια επρεπε πρωτα να γυαλισουμε
τους κυλινδρους και για να γινει αυτο χρειαζομαστε αυτο το
ειδικο εργαλειο
gyalistiridp6.jpg

 

ριχνοντας αρκετο πετρελαιο μεσα στον κυλινδρο το τριψαμε για λιγο
ισα να γυαλισει
gyalisma2wc8.jpg

 

gyalisma2rr5.jpg

φυσικα το πλυναμε κι αυτο μεχρι να γινει γυαλι
mplokgyaliwo5.jpg

(Βενζινη!!!Κανει τα μπλοκ αορατα!!! grin.pnggrin.pnggrin.png ).

Αυτα εδω ειναι μπεκακια τα οποια ψεκαζουν λαδι κατω απ' τα πιστονια
mpekakiagt8.jpg

τα συγκεκριμενα τα βρισκεις μονο σε 16ν και σε G60 μοτερ.

 

Τα βιδωσαμε πρωτα γιατι αν τα ξεχνουσαμε και περναγαμε το στροφαλο
μετα θα επρεπε να τον ξαναλυσουμε.
mpekakionvb1.jpg

Ακολουθησαν τα κουζινετα στροφαλου και τα θρος.
kouzinetastrofonko5.jpg

 

throsonei1.jpg

Πανω και ο στροφαλος
strofalosonxw8.jpg

 

strofaloson2dj4.jpg

σφυξαμε τα καβαλετα μια στα 3 ολα και μετα μια στα 4 κιλα γιατι εκει δεν παιρνει να γινει λαθος.

Στη συνεχεια βαλαμε τη πισω τσιμουχα του στροφαλου (απ τη μερια του σασμαν)
tsimouxastrofoneo0.jpg

 

tsimouxastrofon2em1.jpg

πιο ελεεινο πραγμα απο αυτην δεν υπαρχει.Αν παει εστω και λιγο στραβα,
τρωγεται με αποτελεσμα να πρεπει να κατεβασεις σασμαν για να την αλλαξεις.

Μετα βαλαμε τον αξονα της τρομπας λαδιου
aksonasonss7.jpg

 

tsimouxaaksonaonzz9.jpg

μαζι με την πλακα που τον κραταει η οποια χρειαζεται και τσιμουχα.

Ανοιξαμε και τη τρομπα λαδιου να δουμε αν εχει καποια φθορα
trompaladiouopenzm0.jpg

αλλα οπως διαπιστωσαμε ηταν αθικτη.

Οι εργασιες για το βαψιμο εχουν ξεκινησει αλλα για να μην σας μπλεξω απο θεμα σε θεμα
θα τελειωσω πρωτα τα του μοτερ και μετα θα ανεβασω φωτο με το χρωμα.

Edited by Rocpet
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

:thumbsup:

Απίστευτο το πως καθάρισαν οι κύλινδροι. Καθρέφτες κανονικά

Καλή συνέχεια και υπομονή, με το καλό να το τελειώσεις :excl: .

Link to comment
Share on other sites

πέτρο υποκλίνομαι μπροστά σου, έχεις κάνει απίστευτη δουλειά, πως τα γυαλισες ετσι, τρελη λεπτοδουλεια έχεις κάνει, μπράβο στο κουράγιο σου, θα βγει ο rados και θα οργωνει κανονικότατα, για ποτε λες να ειναι ετοιμο?

worthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Η θερμοκρασια οσο παει και ανεβαινει, στο μαγαζι εχουμε τρελη δουλεια γιατι ερχονται
ολοι να φτιαξουν τα αυτοκινητα τους τελευταια στιγμη για να φυγουν διακοπες,
αλλα εμεις απτοητοι.Συνεχιζουμε να φτιαχνουμε το μοτερ με
αργους αλλα σταθερους ρυθμους.

Βαλαμε τα ελατηρια στα πιστονια
elathriath9.jpg

 

elathria2dx9.jpg

 

10525675_10152520402423427_7625201187104

 

elathria4gf2.jpg

Για να βαλουμε τα πιστονια μεσα στους κυλινδρους χρειαστηκαμε αυτο το ειδικο εργαλειο
elathriapushll7.jpg
σφιξαμε καλα τα ελατηρια μεχρι να κλεισουν, μετα βαλαμε το ανω μεταλλο της μπιελας

elathriapush2ob0.jpg

 

pistoniainrx7.jpg

και σπρωξαμε το πιστονι μεσα στο κυλινδρο χτυπωντας ελαφρα με το πισω μερος ενος σφυριου (εννοειται πως ολα πρεπει να ειναι πλημμυρισμενα με αγνο παρθενο ορυκτελαιο).

Μολις πατησε η μπιελα πανω στο στροφαλο περασαμε και το κατω μεταλλο στο καβαλετο της μπιελας
pistoniain2dk3.jpg

 

kavaletampielasjp5.jpg

 

kavaletampielas2hw9.jpg

το βιδωσαμε ελαφρα μεχρι να πατησει το καβαλετο και συνεχισαμε στα επομενα.

 

Αφου ριξαμε μεσα και τα 4 επρεπε να σφιξουμε τις μπιελες οι οποιες δεν σφιγκουν απλα
pistoniain3lr1.jpg
επρεπε να τις σφιξουμε με το λεγομενο δυναμοκλειδο οπως βλεπετε παρακατω
dynamokleidohb0.jpg

 

dynamokleido2hy9.jpg

μια στα 3 κιλα ολες.

Ομως οι μπιελες στα VW θελουν και 90 μοιρες ακομα τις οποιες επιτυγχανεις μονο με μοιροκλειδο
moirokleido2zg3.jpg

 

moirokleidoan6.jpg

κι ενω ολα στο γκρουπ θελουν 90 μοιρες τα G60 θελουν 180 δηλ. δυο 90αρια.

Παει κι αυτο ετοιμο
mpielesetoimesrf2.jpg

σιγα σιγα μαζευεται.

 

Στη συνεχεια βαλαμε τη μπροστα τσιμουχα στροφαλου
mprostatsimouxa2ka1.jpg

 

mprostatsimouxafy3.jpg

παρολο που η φλατζες ειναι καινουριες εμεις βαζουμε και φλατζοκολλα για να μην εχουμε ανεπιθυμητες διαρροες.

Αλλη μια παραξενια στα G60 μοτερ ειναι αυτη η τρυπα στην μπροστα μερια που ταπωνει με μια πλακα
10301495_10152520445773427_6130634666245

 

olaonzj4.jpg

βαλαμε το Ο-ring που ειχε στο σετ και με την ιδια μεθοδο της φλατζοκολλας ηρθε η απολυτη εφαρμογη.

Αφου τελειωσαμε και με αυτα βαλαμε και την τρομπα στη θεση της μαζι με το γραναζακι της
και την ταπα του γραναζιου
antlialadioydh6.jpg

 

10488197_10152520445748427_8396805798940

 

10420016_10152520445723427_7976120357526.

Πιστευω απο βδομαδα να τελειωσουμε με το δεσιμο του μοτερ γιατι ο βαφεας τριτη το πολυ τεταρτη
θα εχει τελειωσει.

Edited by Rocpet
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια φιλε για την δουλεια που κανεις. Θελει πολυ μερακι και αγαπη για να γινει. Αλλα παραληλα και γνωσεις και το βασικοτερο αρκετα ευρω. Αλλα πιστευω το αποτελεσμα θα σε δικαιωσει. Εχω μεγαλη αγωνια να δω το αποτελεσμα αν και ειμαι σιγουρος με αυτα που ειδα οτι θα ειναι αψογο.

Link to comment
Share on other sites

Το μοτερ εχει σχεδον τελειωσει, τελειωσαμε και με το βαψιμο και μεσα στη βδομαδα

θα το τοποθετησουμε στο χωρο της μηχανης.

Δειτε που βρισκομαστε:

Καλοσκουπισαμε το μπλοκ να μην εχει λαδια και βαλαμε τη φλατζα στη θεση της

desimokapakixf1.th.jpg desimokapaki2sn3.th.jpg μαμα G60 (σιδερενια φοραει απο το εργοστασιο).

Τοποθετησαμε το καπακι με προσοχη να μην κανουμε καμια ζημια

desimokapaki3mj3.th.jpg

το σφιξαμε με το δυναμοκλειδο και οπως και οι μπιελες ηθελε και μοιροκλειδο

desimokapaki4yi3.th.jpg desimokapaki5cc9.th.jpg η τελευταια 90αρα ηθελε να το εχεις φαει το φαγακι σου.

Βιδωσαμε και τις παροχες νερου μαζι με τη τρομπα νερου

paroxhnerouqs3.th.jpg paroxhnerou2sz6.th.jpg trompanerousw2.th.jpg

Ειπαμε μιας κι εχουμε δεσει το καπακι να βαλουμε και τη κατω εισαγωγη

eisagwghonxu0.th.jpg eisagwghon2zd4.th.jpg

κι αφου βαλαμε την κατω εισαγωγη λεμε:

-Δε βαζουμε και τα μπεκ.

-Ναι αλλα τα μπεκ ετσι θα τα ριξουμε? Δεν θα τα καθαρισουμε λιγο?

Κι ετσι εγινε τα βαλαμε στο μηχανημα που βλεπετε παρακατω και αφησαμε

τους υπερηχους(πιο σπαστικος ηχος δεν υπαρχει) να κανουν τη δουλεια τους

mhxanimampekgi9.th.jpg katharismampeklh0.th.jpg

αφου τελειωσε το μαρτυριο των υπερηχων τα μετρησαμε να δουμε που παιζουν

και ταυτοχρονα τα λιπαναμε με ενα ειδικο υγρο βαζοντας τα στο δευτερο σταδιο του μηχανηματως

katharismampek2lq2.th.jpg katharismampek3rq2.th.jpg 300cc/λεπτο εδειξαν :)<_< .

Ετοιμα λοιπον πανω στη μπεκιερα τους

mpekonta8.th.jpg

Οσο καθαριζαμε τα μπεκ ειπα να πλυνω λιγακι το σασμαν

sasmancleanql1.th.jpg αλλα μου φαινεται οτι το παρακανα ;):lol: .

Κατεβαζοντας το μπλοκ κατα 1mm και αλλο τοσο το καπακι δεν ημασταν

και πολυ σιγουροι για το αν ο ημαντας θα περισσευε.

Ετσι τη λυση εδωσε αυτο το ρολοϊ.Εναι ενα εργαλειο που βρισκει το ανω νεκρο σημειο του πιστονιου

anwnekrohq1.th.jpg

βρηκαμε που ειναι το ανω νεκρο και χρονισαμε προχειρα να δουμε τι κανουμε

xronismosxa1.th.jpg xronismos2dp2.th.jpg προσεξτε τον τεντωτηρα που εχει φτασει :lol::lol::lol::lol: .

Edited by scirocco2
Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th

εεεε το χεις χ@σει το ζητημα :)<_<;):lol:

αντε και οταν τελειωσει το δικο μου μπορει να φτιαξω κανα τοπικ και εδω :lol:

Link to comment
Share on other sites

και πολυ σιγουροι για το αν θα ερχονταν στα σημαδια τα γραναζια η ο ημαντας θα περισσευε.

Ετσι τη λυση εδωσε αυτο το ρολοϊ.Εναι ενα εργαλειο που βρισκει το ανω νεκρο σημειο του πιστονιου

για αυτόν ακριβώς το λόγο χρησιμοποιούν ρυθμιζόμενο γρανάζι χρονισμού. Τι σου έβγαλε το μηχάνημα;

Link to comment
Share on other sites

για αυτόν ακριβώς το λόγο χρησιμοποιούν ρυθμιζόμενο γρανάζι χρονισμού. Τι σου έβγαλε το μηχάνημα;

Μας εδειξε οτι ημαντας θα μπορουσε να ειναι και μικροτερος κατα 2 δοντια για να

μπορει να εχει περισσοτερς ανοχες (δεν θελω να αλλαζω ημαντα καθε 20χιλιαδεσ χλμ).

Εννοειται πως θα το φερουμε βαση του επανω γραναζιου.Οπως διαβασες παραπανω γραφω οτι

το χρονισαμε προχειρα για να δουμε τι γινεται.

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6
Τι σου έβγαλε το μηχάνημα;

του ειπε οτι ο Bit το εχει χ@σει και αυτος το ζητημα και πρεπει να

φτιαξει καποια στιγμη το αμαξι του! ! ;);):lol:

Πετρο οτι και να σου πω ειναι Λιγο! απλα respect ρε φιλε! ! worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Φιλε πως αντεχεις μετα απο τοση δουλεια να ανεβασεις και τις φωτο και να κανεις και τα αναλογα coments.

Μπραβο ρε φιλε και παλι!

Και ευχαριστω και παλι για τις συμβουλες καθε φορα που εχω μικροπροβληματακια με τον Rocco μου!

Μακαρι να μεναμε πιο κοντα.

Θα τα πουμε φιλε ;)

Link to comment
Share on other sites

Ειπα να τελειωσω με το μοτερ πρωτα για να μην σας μπλεκω αλλα επειδη εχουν

μαζευτει πολλες φωτογραφιες σημερα θα ανεβασω μερικες από τη διαδικασια βαψιματος.

Σαν πρωτη εργασια απλα το περασαμε με το πινελο αυτο το κεραμυδι ασταρι για να

καλυψουμε τα σημεια που δεν ειχαν καθολου χρωμα και το τριψαμε για να ριξουμε το

πρωτο χερι ασταρι

keramydicl9.th.jpg keramydi2ra1.th.jpg keramydi3cb0.th.jpg

στη συνεχεια αφου στοκαραμε (μονο οπου ηταν απαραιτητο :lol::lol: και εννοειται με μετρο)

stakarismawo0.th.jpg stokarisma2uw0.th.jpg stokarisma3sz4.th.jpg stokarisma4mq9.th.jpg

ασταρωσαμε για να ξανατριψουμε

astarwma4qj7.th.jpg astarwma3ka6.th.jpg astarwma2dy9.th.jpg astarwmaor2.th.jpg (προσεξτε λιγο το αυτοκινητο πανω στο τρειλερ).

Μετα το λυσαμε για αλλη μια φορα για να βαψουμε και τα εσωτερικα μερη

ksanalysect5.th.jpg ksanalyse2iz1.th.jpg

τριψε και εσωτερικα :D:D

eswterikobf0.th.jpg ksanalyse3fo3.th.jpg eswteriko2rh2.th.jpg

κι αντε παλι ξαναδεσε και ξαναασταρωσε :lol::D

ksanatripsepp4.th.jpg ksanaastarwse3ir0.th.jpg ksanaastarwse2zy2.th.jpg ksanaastarwseyk0.th.jpg

Ψαχνοντας σε ποια αποχρωση του κοκκινου θα το βαψουμε

καταληξαμε στο κοκκινο της Ferrari ( B)B) ) και νομιζω οτι τελικα αξιζε το κοπο

xrwmawn5.th.jpg xrwma2ii3.th.jpg xrwma3ag3.th.jpg xrwma4ls6.th.jpg

τι λετε κι εσεις????

Υ.Γ.Μπασσακο μην ανησυχεις για τις ζαντες τους φερθηκαμε πολυ ευγενικα (τρια ρολα χαρτι χαλασαμε μονωσε ξεμονωσε :D:D ).

Edited by scirocco2
Link to comment
Share on other sites

Ψαχνοντας σε ποια αποχρωση του κοκκινου θα το βαψουμε

καταληξαμε στο κοκκινο της Ferrari ( :thumbsup::thumbsup: ) και νομιζω οτι τελικα αξιζε το κοπο

xrwmawn5.th.jpg xrwma2ii3.th.jpg xrwma3ag3.th.jpg xrwma4ls6.th.jpg

τι λετε κι εσεις????

Το χρωματακι ειναι σουυυυυυυυπερ. :thumbsup::thumbsup::thumbsup: Θα καψει καρδιες hearts.gif και το αμαξι θα αφησει πολλα στοματα ανοιχτα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Πωπω Πετρο..... παιζει να ειναι το καλυτερο Corrado στην Ελλαδα!!

πες μου που και ποτε θα το κυκλοφορησεις να κατεβω για καφε!!! :):excl:

Γιωργο εσυ τουλαχιστον δεν χρειαζεται να ανησυχεις οταν το τελειωσω θα εισαι απο που τους πρωτους

που θα το δουν απο κοντα :huh::huh::excl::huh: .

Link to comment
Share on other sites

Βαλαμε και τζαμια σιγα σιγα και μιας και ειμαι λιγο πολοφαρδος το αυτοκινητο

που εβγαλα τα τζαμια ειχε πανω φιμε ζελατινες.

tzamiwa5.th.jpg tzami2vs6.th.jpg tzami4qh4.th.jpg βαλαμε και τα πισω φαναρια.

Για να βαλουμε τα λαστιχα γυρω απο τις πορτες τραβηξαμε καναλι

2 μερες δουλεια μονο για να τις δεσουμε

tzami3hf6.th.jpg tzami6tp3.th.jpg κολλησαμε και το πισω παρ μπριζ.

Ο μπροστα προφυλακτηρας ειχε τεσσερα διαφορετικα χρωματα απο παλαιοτερα

ξεκινησαμε τριβοντας κοκκινο, πηγαμε σε ασπρο, μετα σε κιτρινο και μετα παλι σε κοκκινο

εννοειεται οτι του βγαλαμε τελειως το χρωμα

profylaxthri0qw0.th.jpg profylaxthriix0.th.jpg μην το βλεπετε σκονισμενο ολα τα λεφτα εχει βγει.

Δειτε τον και πανω στο αυτοκινητο μαζι με το intercooler

profylaxthri3dz8.th.jpg profylaxthri2gs8.th.jpg μετα θα βαλουμε και σιτες στους αεραγωγους.

Link to comment
Share on other sites

1 μηνα μετα?που βρισκομαστε?

Παιδια συγγνωμη για την μεγαλη απουσια αλλα κατι ο Αυγουστος με τις ζεστες του dead.gif , κατι το οτι σκαψαν μπροστα απο το συνεργειο

και δεν παρναγε το αυτοκινητο new_killpc.gif , κατι το φανοποιειο που εκλεισε για διακοπες new_grrrr.gif και κατι η δουλεια που ειχα στο μαγαζι δεν μπορεσα να

προχωρισω το αυτοκινητο sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif .

Τωρα το αυτοκινητο βρισκεται στο συνεργειο για να τοποθετησουμε μοτερ :thumbsup: (σημερα ηρθαν απο το φανοποιειο και αφαιρεσαν τη μετωπη με

τον προφυλακτηρα για να μπορεσουμε να κινουμαστε ανετα).Περιμενω ακομα μια εισαγωγη να ερθει απο Γερμανια γιατι η τουρμπινα ηταν αρκετα μεγαλη

και εβρισκε πανω στη μαμα εισαγωγη :ninja: .Εκτος την εισαγωγη εβρισκε και στο καπακι της μηχανης :blink: ετσι εφερα εναν τορναδορο να φτιαξει ενα

πλακακι (το οποιο ενα μηνα μετα και ακομα περιμενω fire.giffire.giffire.giffire.gif ) που να τη βγαζει λιγο πλαγια.

Καντε λιγο υπομονη και πιστευω απο βδομαδα να εχετε τη συνεχεια σε φωτογραφιες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.