Guest N.O.S.--> Posted July 3, 2008 Report Share Posted July 3, 2008 πετραν ενα εχω να πω εισαι αψογοσ προχορα man το βλεπω κτηνακι θα χε@@#!@ απανο τους στο Ναυπλοιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted July 5, 2008 Author Report Share Posted July 5, 2008 (edited) Συνεχεια στο ατελειωτο projectΓια να ριξουμε μεσα τα πιστονια επρεπε πρωτα να γυαλισουμετους κυλινδρους και για να γινει αυτο χρειαζομαστε αυτο τοειδικο εργαλειο ριχνοντας αρκετο πετρελαιο μεσα στον κυλινδρο το τριψαμε για λιγοισα να γυαλισει φυσικα το πλυναμε κι αυτο μεχρι να γινει γυαλι (Βενζινη!!!Κανει τα μπλοκ αορατα!!! ). Αυτα εδω ειναι μπεκακια τα οποια ψεκαζουν λαδι κατω απ' τα πιστονια τα συγκεκριμενα τα βρισκεις μονο σε 16ν και σε G60 μοτερ. Τα βιδωσαμε πρωτα γιατι αν τα ξεχνουσαμε και περναγαμε το στροφαλομετα θα επρεπε να τον ξαναλυσουμε. Ακολουθησαν τα κουζινετα στροφαλου και τα θρος. Πανω και ο στροφαλος σφυξαμε τα καβαλετα μια στα 3 ολα και μετα μια στα 4 κιλα γιατι εκει δεν παιρνει να γινει λαθος. Στη συνεχεια βαλαμε τη πισω τσιμουχα του στροφαλου (απ τη μερια του σασμαν) πιο ελεεινο πραγμα απο αυτην δεν υπαρχει.Αν παει εστω και λιγο στραβα,τρωγεται με αποτελεσμα να πρεπει να κατεβασεις σασμαν για να την αλλαξεις. Μετα βαλαμε τον αξονα της τρομπας λαδιου μαζι με την πλακα που τον κραταει η οποια χρειαζεται και τσιμουχα. Ανοιξαμε και τη τρομπα λαδιου να δουμε αν εχει καποια φθορα αλλα οπως διαπιστωσαμε ηταν αθικτη.Οι εργασιες για το βαψιμο εχουν ξεκινησει αλλα για να μην σας μπλεξω απο θεμα σε θεμαθα τελειωσω πρωτα τα του μοτερ και μετα θα ανεβασω φωτο με το χρωμα. Edited July 8, 2014 by Rocpet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 Απίστευτο το πως καθάρισαν οι κύλινδροι. Καθρέφτες κανονικά Καλή συνέχεια και υπομονή, με το καλό να το τελειώσεις . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenz Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 πέτρο υποκλίνομαι μπροστά σου, έχεις κάνει απίστευτη δουλειά, πως τα γυαλισες ετσι, τρελη λεπτοδουλεια έχεις κάνει, μπράβο στο κουράγιο σου, θα βγει ο rados και θα οργωνει κανονικότατα, για ποτε λες να ειναι ετοιμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted July 13, 2008 Author Report Share Posted July 13, 2008 (edited) Η θερμοκρασια οσο παει και ανεβαινει, στο μαγαζι εχουμε τρελη δουλεια γιατι ερχονταιολοι να φτιαξουν τα αυτοκινητα τους τελευταια στιγμη για να φυγουν διακοπες,αλλα εμεις απτοητοι.Συνεχιζουμε να φτιαχνουμε το μοτερ μεαργους αλλα σταθερους ρυθμους.Βαλαμε τα ελατηρια στα πιστονια Για να βαλουμε τα πιστονια μεσα στους κυλινδρους χρειαστηκαμε αυτο το ειδικο εργαλειοσφιξαμε καλα τα ελατηρια μεχρι να κλεισουν, μετα βαλαμε το ανω μεταλλο της μπιελας και σπρωξαμε το πιστονι μεσα στο κυλινδρο χτυπωντας ελαφρα με το πισω μερος ενος σφυριου (εννοειται πως ολα πρεπει να ειναι πλημμυρισμενα με αγνο παρθενο ορυκτελαιο). Μολις πατησε η μπιελα πανω στο στροφαλο περασαμε και το κατω μεταλλο στο καβαλετο της μπιελας το βιδωσαμε ελαφρα μεχρι να πατησει το καβαλετο και συνεχισαμε στα επομενα. Αφου ριξαμε μεσα και τα 4 επρεπε να σφιξουμε τις μπιελες οι οποιες δεν σφιγκουν απλαεπρεπε να τις σφιξουμε με το λεγομενο δυναμοκλειδο οπως βλεπετε παρακατω μια στα 3 κιλα ολες. Ομως οι μπιελες στα VW θελουν και 90 μοιρες ακομα τις οποιες επιτυγχανεις μονο με μοιροκλειδο κι ενω ολα στο γκρουπ θελουν 90 μοιρες τα G60 θελουν 180 δηλ. δυο 90αρια. Παει κι αυτο ετοιμο σιγα σιγα μαζευεται. Στη συνεχεια βαλαμε τη μπροστα τσιμουχα στροφαλου παρολο που η φλατζες ειναι καινουριες εμεις βαζουμε και φλατζοκολλα για να μην εχουμε ανεπιθυμητες διαρροες. Αλλη μια παραξενια στα G60 μοτερ ειναι αυτη η τρυπα στην μπροστα μερια που ταπωνει με μια πλακα βαλαμε το Ο-ring που ειχε στο σετ και με την ιδια μεθοδο της φλατζοκολλας ηρθε η απολυτη εφαρμογη. Αφου τελειωσαμε και με αυτα βαλαμε και την τρομπα στη θεση της μαζι με το γραναζακι τηςκαι την ταπα του γραναζιου .Πιστευω απο βδομαδα να τελειωσουμε με το δεσιμο του μοτερ γιατι ο βαφεας τριτη το πολυ τεταρτηθα εχει τελειωσει. Edited July 8, 2014 by Rocpet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madboy Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Συγχαρητήρια φιλε για την δουλεια που κανεις. Θελει πολυ μερακι και αγαπη για να γινει. Αλλα παραληλα και γνωσεις και το βασικοτερο αρκετα ευρω. Αλλα πιστευω το αποτελεσμα θα σε δικαιωσει. Εχω μεγαλη αγωνια να δω το αποτελεσμα αν και ειμαι σιγουρος με αυτα που ειδα οτι θα ειναι αψογο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmpRado Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Πετρακο Respect.............. !!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted July 21, 2008 Author Report Share Posted July 21, 2008 (edited) Το μοτερ εχει σχεδον τελειωσει, τελειωσαμε και με το βαψιμο και μεσα στη βδομαδα θα το τοποθετησουμε στο χωρο της μηχανης. Δειτε που βρισκομαστε: Καλοσκουπισαμε το μπλοκ να μην εχει λαδια και βαλαμε τη φλατζα στη θεση της μαμα G60 (σιδερενια φοραει απο το εργοστασιο). Τοποθετησαμε το καπακι με προσοχη να μην κανουμε καμια ζημια το σφιξαμε με το δυναμοκλειδο και οπως και οι μπιελες ηθελε και μοιροκλειδο η τελευταια 90αρα ηθελε να το εχεις φαει το φαγακι σου. Βιδωσαμε και τις παροχες νερου μαζι με τη τρομπα νερου Ειπαμε μιας κι εχουμε δεσει το καπακι να βαλουμε και τη κατω εισαγωγη κι αφου βαλαμε την κατω εισαγωγη λεμε: -Δε βαζουμε και τα μπεκ. -Ναι αλλα τα μπεκ ετσι θα τα ριξουμε? Δεν θα τα καθαρισουμε λιγο? Κι ετσι εγινε τα βαλαμε στο μηχανημα που βλεπετε παρακατω και αφησαμε τους υπερηχους(πιο σπαστικος ηχος δεν υπαρχει) να κανουν τη δουλεια τους αφου τελειωσε το μαρτυριο των υπερηχων τα μετρησαμε να δουμε που παιζουν και ταυτοχρονα τα λιπαναμε με ενα ειδικο υγρο βαζοντας τα στο δευτερο σταδιο του μηχανηματως 300cc/λεπτο εδειξαν . Ετοιμα λοιπον πανω στη μπεκιερα τους Οσο καθαριζαμε τα μπεκ ειπα να πλυνω λιγακι το σασμαν αλλα μου φαινεται οτι το παρακανα . Κατεβαζοντας το μπλοκ κατα 1mm και αλλο τοσο το καπακι δεν ημασταν και πολυ σιγουροι για το αν ο ημαντας θα περισσευε. Ετσι τη λυση εδωσε αυτο το ρολοϊ.Εναι ενα εργαλειο που βρισκει το ανω νεκρο σημειο του πιστονιου βρηκαμε που ειναι το ανω νεκρο και χρονισαμε προχειρα να δουμε τι κανουμε προσεξτε τον τεντωτηρα που εχει φτασει . Edited September 11, 2008 by scirocco2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stel-th Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 εεεε το χεις χ@σει το ζητημα αντε και οταν τελειωσει το δικο μου μπορει να φτιαξω κανα τοπικ και εδω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 και πολυ σιγουροι για το αν θα ερχονταν στα σημαδια τα γραναζια η ο ημαντας θα περισσευε. Ετσι τη λυση εδωσε αυτο το ρολοϊ.Εναι ενα εργαλειο που βρισκει το ανω νεκρο σημειο του πιστονιου για αυτόν ακριβώς το λόγο χρησιμοποιούν ρυθμιζόμενο γρανάζι χρονισμού. Τι σου έβγαλε το μηχάνημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted July 21, 2008 Author Report Share Posted July 21, 2008 για αυτόν ακριβώς το λόγο χρησιμοποιούν ρυθμιζόμενο γρανάζι χρονισμού. Τι σου έβγαλε το μηχάνημα; Μας εδειξε οτι ημαντας θα μπορουσε να ειναι και μικροτερος κατα 2 δοντια για να μπορει να εχει περισσοτερς ανοχες (δεν θελω να αλλαζω ημαντα καθε 20χιλιαδεσ χλμ). Εννοειται πως θα το φερουμε βαση του επανω γραναζιου.Οπως διαβασες παραπανω γραφω οτι το χρονισαμε προχειρα για να δουμε τι γινεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 Τι σου έβγαλε το μηχάνημα; του ειπε οτι ο Bit το εχει χ@σει και αυτος το ζητημα και πρεπει να φτιαξει καποια στιγμη το αμαξι του! ! Πετρο οτι και να σου πω ειναι Λιγο! απλα respect ρε φιλε! ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCIROCCO_GTX16V Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 Φιλε πως αντεχεις μετα απο τοση δουλεια να ανεβασεις και τις φωτο και να κανεις και τα αναλογα coments. Μπραβο ρε φιλε και παλι! Και ευχαριστω και παλι για τις συμβουλες καθε φορα που εχω μικροπροβληματακια με τον Rocco μου! Μακαρι να μεναμε πιο κοντα. Θα τα πουμε φιλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF GTI16V Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 φιλε,εισαι κορυφη!!! εχω μεινει μ@λ@κ@ς... respect!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted July 27, 2008 Author Report Share Posted July 27, 2008 (edited) Ειπα να τελειωσω με το μοτερ πρωτα για να μην σας μπλεκω αλλα επειδη εχουν μαζευτει πολλες φωτογραφιες σημερα θα ανεβασω μερικες από τη διαδικασια βαψιματος. Σαν πρωτη εργασια απλα το περασαμε με το πινελο αυτο το κεραμυδι ασταρι για να καλυψουμε τα σημεια που δεν ειχαν καθολου χρωμα και το τριψαμε για να ριξουμε το πρωτο χερι ασταρι στη συνεχεια αφου στοκαραμε (μονο οπου ηταν απαραιτητο και εννοειται με μετρο) ασταρωσαμε για να ξανατριψουμε (προσεξτε λιγο το αυτοκινητο πανω στο τρειλερ). Μετα το λυσαμε για αλλη μια φορα για να βαψουμε και τα εσωτερικα μερη τριψε και εσωτερικα κι αντε παλι ξαναδεσε και ξαναασταρωσε Ψαχνοντας σε ποια αποχρωση του κοκκινου θα το βαψουμε καταληξαμε στο κοκκινο της Ferrari ( ) και νομιζω οτι τελικα αξιζε το κοπο τι λετε κι εσεις???? Υ.Γ.Μπασσακο μην ανησυχεις για τις ζαντες τους φερθηκαμε πολυ ευγενικα (τρια ρολα χαρτι χαλασαμε μονωσε ξεμονωσε ). Edited September 11, 2008 by scirocco2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 27, 2008 Report Share Posted July 27, 2008 Ωρέος φίλε τέλειος! ΑΨΩΓΟΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCIROCCO_GTX16V Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Πωπω Πετρο..... παιζει να ειναι το καλυτερο Corrado στην Ελλαδα!! πες μου που και ποτε θα το κυκλοφορησεις να κατεβω για καφε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Ψαχνοντας σε ποια αποχρωση του κοκκινου θα το βαψουμεκαταληξαμε στο κοκκινο της Ferrari ( ) και νομιζω οτι τελικα αξιζε το κοπο τι λετε κι εσεις???? Το χρωματακι ειναι σουυυυυυυυπερ. Θα καψει καρδιες και το αμαξι θα αφησει πολλα στοματα ανοιχτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted July 28, 2008 Author Report Share Posted July 28, 2008 Πωπω Πετρο..... παιζει να ειναι το καλυτερο Corrado στην Ελλαδα!! πες μου που και ποτε θα το κυκλοφορησεις να κατεβω για καφε!!! Γιωργο εσυ τουλαχιστον δεν χρειαζεται να ανησυχεις οταν το τελειωσω θα εισαι απο που τους πρωτους που θα το δουν απο κοντα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 τι να πω! ! ! απλα αψογο! ! ! (ρε τις ζαντες μου! ! χαλια θα εχουν γινει! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted August 2, 2008 Author Report Share Posted August 2, 2008 Βαλαμε και τζαμια σιγα σιγα και μιας και ειμαι λιγο πολοφαρδος το αυτοκινητο που εβγαλα τα τζαμια ειχε πανω φιμε ζελατινες. βαλαμε και τα πισω φαναρια. Για να βαλουμε τα λαστιχα γυρω απο τις πορτες τραβηξαμε καναλι 2 μερες δουλεια μονο για να τις δεσουμε κολλησαμε και το πισω παρ μπριζ. Ο μπροστα προφυλακτηρας ειχε τεσσερα διαφορετικα χρωματα απο παλαιοτερα ξεκινησαμε τριβοντας κοκκινο, πηγαμε σε ασπρο, μετα σε κιτρινο και μετα παλι σε κοκκινο εννοειεται οτι του βγαλαμε τελειως το χρωμα μην το βλεπετε σκονισμενο ολα τα λεφτα εχει βγει. Δειτε τον και πανω στο αυτοκινητο μαζι με το intercooler μετα θα βαλουμε και σιτες στους αεραγωγους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GraveDigger Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 Πωπω Πέτρο! Κουκλί γίνεται! Τελικά πολύ καλή η απόχρωση του κόκκινου που διάλεξες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 1 μηνα μετα?που βρισκομαστε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted September 5, 2008 Author Report Share Posted September 5, 2008 1 μηνα μετα?που βρισκομαστε? Παιδια συγγνωμη για την μεγαλη απουσια αλλα κατι ο Αυγουστος με τις ζεστες του , κατι το οτι σκαψαν μπροστα απο το συνεργειο και δεν παρναγε το αυτοκινητο , κατι το φανοποιειο που εκλεισε για διακοπες και κατι η δουλεια που ειχα στο μαγαζι δεν μπορεσα να προχωρισω το αυτοκινητο . Τωρα το αυτοκινητο βρισκεται στο συνεργειο για να τοποθετησουμε μοτερ (σημερα ηρθαν απο το φανοποιειο και αφαιρεσαν τη μετωπη με τον προφυλακτηρα για να μπορεσουμε να κινουμαστε ανετα).Περιμενω ακομα μια εισαγωγη να ερθει απο Γερμανια γιατι η τουρμπινα ηταν αρκετα μεγαλη και εβρισκε πανω στη μαμα εισαγωγη .Εκτος την εισαγωγη εβρισκε και στο καπακι της μηχανης ετσι εφερα εναν τορναδορο να φτιαξει ενα πλακακι (το οποιο ενα μηνα μετα και ακομα περιμενω ) που να τη βγαζει λιγο πλαγια. Καντε λιγο υπομονη και πιστευω απο βδομαδα να εχετε τη συνεχεια σε φωτογραφιες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 έεεεεεεεεεεεεεεεεεεεφτασε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...