Jump to content
rocpet

Corrado Under Construction

Recommended Posts

δεν φαινεται κατι..μου βγαζει σε καινουργιο παραθυρο το ηδη υπαρχον θεμα και οχι φωτο

Κι εμενα το ιδιο μου κανει.Στην επεξεργασια τις εμφανιζει κανονικα αλλα μολις παταω δημοσιευση χανοντε...Μαλλον πρεπει να το δει κανας admin....

Νομιζω οτι το διορθωσα το προβλημα. :crazy:  :crazy:  :crazy:  :crazy:  :crazy:

Link to comment
Share on other sites

ωραιο το corrado....ενα γυαλισμα ισως να θελει και ειναι κουκλα....βαλε και απο μεσα...μηχανικα γινεται λιγο πανικ με τα σωληνακια αλλα οκ.βελτιωμενο ειναι...

Link to comment
Share on other sites

ωραιο το corrado....ενα γυαλισμα ισως να θελει και ειναι κουκλα....βαλε και απο μεσα...μηχανικα γινεται λιγο πανικ με τα σωληνακια αλλα οκ.βελτιωμενο ειναι...

Γυαλισμα δεν θελει απλα εινα λιγο για τον π@@@ο η αναλυση.Οσο για τα σωληνακια εχουν μαζευτει ολα,ηταν ημερα προγραμματισμου τραβηγμενη η φωτο.

Link to comment
Share on other sites

Πολλά μπράβο για το μεράκι,την υπομονή και τον κόπο σου,είμαι ένα χρόνο μέλος στο club αλλά σήμερα διάβασα την παρουσίαση σου 1-1 σελίδα απ την αρχή.

Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο εξωτερικά και αξίζει να κυκλοφορεί και να μας θυμίζει ότι κάποτε η VW έβγαζε αυτοκίνητα με ψυχή!

Να το χαίρεσαι κ μακριά απο αναποδιές

Κρέμασε κ ένα σκόρδο για το κακό το μάτι....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Και με την πρώτη ευκαιρία, αν σου προκύψει πρόβλημα κινητήρα, λέω αν και εύχομαι πραγματικά να μην συμβεί ποτέ, του ρίχνεις και ένα γνήσιο κινητήρα g60, όταν λέω γνήσιο εννοώ 8v η 16 v με glader όχι turbo, με τσιπάκι γίνεται άνετα 200 hp, και έχεις ένα μοτέρ πολύ δυνατό, με απίστευτη αντοχή, (έχει αποδειχτεί ότι βγάζει 600.000 χλμ. !), και με glader που δεν σπάει πλέον επειδή,  στην έκδοση c, και βελτιωμένος είναι, αλλά και με redline 5w30 μπορείς να τον δουλέψεις, που τα κάνει...αόρατα, (τα προβλήματα).

 

Το αυτοκίνητο είναι πλέον "young timer" και απαιτεί  σεβασμό στις επιταγές του κατασκευαστή,  ένα μοναδικό δείγμα, (όλη η σειρά της εποχής με το g60),  μιας εξωτικής τεχνολογίας, που εφαρμόστηκε για μία και μόνη φορά στην ιστορία της VW και παραμένει ανεπανάληπτη...

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Και με την πρώτη ευκαιρία, αν σου προκύψει πρόβλημα κινητήρα, λέω αν και εύχομαι πραγματικά να μην συμβεί ποτέ, του ρίχνεις και ένα γνήσιο κινητήρα g60, όταν λέω γνήσιο εννοώ 8v η 16 v με glader όχι turbo, με τσιπάκι γίνεται άνετα 200 hp, και έχεις ένα μοτέρ πολύ δυνατό, με απίστευτη αντοχή, (έχει αποδειχτεί ότι βγάζει 600.000 χλμ. !), και με glader που δεν σπάει πλέον επειδή,  στην έκδοση c, και βελτιωμένος είναι, αλλά και με redline 5w30 μπορείς να τον δουλέψεις, που τα κάνει...αόρατα, (τα προβλήματα).

 

Το αυτοκίνητο είναι πλέον "young timer" και απαιτεί  σεβασμό στις επιταγές του κατασκευαστή,  ένα μοναδικό δείγμα, (όλη η σειρά της εποχής με το g60),  μιας εξωτικής τεχνολογίας, που εφαρμόστηκε για μία και μόνη φορά στην ιστορία της VW και παραμένει ανεπανάληπτη...

Οτι και να προκυψει δεν προκειται να το ξανακανω G, η τουρμπινα δεν βγαινει κατω απο αυτο το καπω.Τους εχω φαει στη μαπα τους κομπρεσσορες και δεν ξαναγυριζω σε μια σχεση τελειωμενη πριν καν αρχισει.

Σεβομαι την αποψη σου αλλα για μενα το G ηταν μια απο τις μεγαλυτερες αποτυχιες της VW.Αντι να βαλουν ενα κομπρεσσορα δοκιμασμενο εξωτερικης κατασκευης προτιμησαν να εξελιξουν  δικο τους κι εκει την πατησαν. 

Αλλη μια μ@#$κια ηταν οτι το εκαναν 8ν.Δεν μπορει με το scirocco μου μαμα 139ps να τρωει 4 αμαξια (δοκιμασμενο εχω και τα δυο αυτοκινητα) απο σταση ενα αυτοκινητο με 160ps κομπρεσσορατα και μια 10ετια νεοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Οτι και να προκυψει δεν προκειται να το ξανακανω G, η τουρμπινα δεν βγαινει κατω απο αυτο το καπω.Τους εχω φαει στη μαπα τους κομπρεσσορες και δεν ξαναγυριζω σε μια σχεση τελειωμενη πριν καν αρχισει.

Σεβομαι την αποψη σου αλλα για μενα το G ηταν μια απο τις μεγαλυτερες αποτυχιες της VW.Αντι να βαλουν ενα κομπρεσσορα δοκιμασμενο εξωτερικης κατασκευης προτιμησαν να εξελιξουν  δικο τους κι εκει την πατησαν. 

Αλλη μια μ@#$κια ηταν οτι το εκαναν 8ν.Δεν μπορει με το scirocco μου μαμα 139ps να τρωει 4 αμαξια (δοκιμασμενο εχω και τα δυο αυτοκινητα) απο σταση ενα αυτοκινητο με 160ps κομπρεσσορατα και μια 10ετια νεοτερο.

1)O glader, σήμερα, αντέχει περισσότερο από ένα turbo. Θέλει service στα 100.000 χλμ., (300-400 €), ενώ, όπως αναφέρεται σε πολλά thread, και μέσα στο παρόν club, το turbo δεν βγάζει πάνω από 60-70.000 χλμ. χωρίς service.

 

Και όλα αυτά χωρίς να βάλουμε στον λογαριασμό τα συνθετικά λάδια group V, που βελτιώνουν θεαματικά τις επιδόσεις του glader, επειδή μειώνει δραστικά την εσωτερική τριβή σε όλα τα σημεία.

 

Eδώ δες ότι υπάρχει η βελτιωμένη έκδοση c:

 

http://www.corradotechnik.de/index.php/Daten_zum_G60-Lader_/_Bauformen_und_%C3%84nderungen

 

Generation Teilenummer Produktionszeitraum 1 037 145 401A 15.10.1988 - 15.02.1990 2 037 145 401B 15.02.1990 - 15.03.1991 3 037 145 401C 15.3.1991 -

 

Kαι βέβαια ο, (σπειροειδής), υπερσυμπιεστής υπερέχει σε ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης, όπως εξηγείται εδώ:

 

http://books.google.gr/books?id=bE111229meQC&pg=PA117&lpg=PA117&dq=g+lader+supercharger+vs+turbo&source=bl&ots=g734-uw9RY&sig=64QOFF1r0NJxzMkHQ1FgOzjwiYk&hl=el&sa=X&ei=nNLSUpiSOuWu0QWL7IHIAw&ved=0CFMQ6AEwBQ#v=onepage&q=g%20lader%20supercharger%20vs%20turbo&f=true

 

και εδώ:

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5649978-%29-Why-NOT-to-install-a-turbo-on-the-G60-8v-engine-that-was-engineered-for-a-supercharger!

 

Aκόμα, εδώ μπορείς να δεις γιατί ο g60, με τα μαμίσια 160 hp, υπερέχει από τον 1,8t με τα, επίσης, 160 hp:

 

phpb3kEJ0.full.jpg

 

Όσες φορές,  έως τώρα, βρέθηκε στον δρόμο μου VAG 1,8t, ...τιμωρήθηκε!

 

Βέβαια έχω τσιπάκι... (190-200 hp).

 

 

 

 

2)To καπάκι 8v προσέφερε κάτι μοναδικό, που το είχε απόλυτη ανάγκη η VW όταν ξεκίνησε την είσοδο σε αυτή την αγορά, μην ξεχνάμε, μεταξύ άλλων, κοντράροντας και  την PORSCHE: απόλυτη, τερατώδη, αξιοπιστία, πολύτιμη για την καθημερινή χρήση ενός αυτοκινήτου που κάνει τα κέφια του ιδιοκτήτη του, αλλά είναι και εργαλείο δουλειάς και μετακίνησης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Κάτι ακόμα σημαντικό για το 8v καπάκι: με αυτό, (και με τον standard εκκεντροφόρο), ο κινητήρας g60 ανήκει στην κατηγορία των "non interference", (κάτω από τις 7.000 στρ./λεπτό), που σημαίνει πως, αν σπάσει ο ιμάντας του εκκεντροφόρου, τα πιστόνια δεν βρίσκουν στις βαλβίδες!

 

"Αυτό δεν περιμένατε από την VW";

 

(Και, φυσικά, ο ιμάντας του εκκεντροφόρου δεν κινεί και την αντλία νερού, αλλά μόνο τον εκκεντροφόρο, (και το "τρελλό", αλλα  αυτό δεν προβάλλει αντίσταση), και έτσι, αν φρακάρει η αντλία δεν τα σπάει όλα, όπως συμβαίνει σε διάφορα μοτέρ VAG και μη!).

 

"Αυτό δεν περιμένατε από έναν βραβευμένο κινητήρα VW:"

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Το διάγραμμα που ανέβασες είναι για κινητήρα ΑΒΑ(2,0 8ν) με τουρμπίνα απο Τ4 και πάνω που ανοίγει στις 4500 με 5000 rpm.Πόσο μάλλον οτι είναι απο τον

Βahn Brenner o οποίος προσπαθεί να πουλίσει τους κομπρεσσορές του.

Το καλό με τους κομπρέσσορες είναι οτι δίνουν τη μέγιστη απόδοσή τους από τις 1000rpm, το κακό είναι οτι αυτή η απόδοση είναι μικρή, μάλλον πολύ μικρή.

Τα νορμάλ 18αρια με νορμάλ συμπίεση της τάξης του 8:1 χρειάζοντε Τ28 αντε το πολυ Τ3 (ανάλογα και τα σωθήκα που φοράνε πάντα) οι οποίες αρχίζουν να δίνουν δύναμη στις 3000.

 

Επειδή τυχαίνει να έχουν περάσει από τα χέρια μου όλων των τύπων τα αυτοκίνητα (ατμοσφαιρικά, 16ν, 8ν, turbo και κομπρεσσοράτα ), στη πράξη και όχι θεωρητικά, η τουρμπίνα είναι μακράν η καλύτερη όλων.

Και σου ξαναλέω σέβομαι την αποψή σου αλλά όσα μου γράφεις είναι θεωρητικά.Με τον ίδιο τρόπο κάποτε στα τεχνικά χαρακτηριστικά του Golf2 το 8ν έβγαινε πιο γρήγορο από το 16ν,

όμως όταν τα έβγαζες και τα δύο στο δρόμο καταλάβαινες οτι δεν ίσχυε τίποτα από αυτά.

Υ.Γ.1  Δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλα το μοτέρ μου ειναι 16v η τρόμπα νερού λειτουργεί όπως και στα 8ν.

Υ.Γ.2 Στις μηχανές PG δεν ισχύει οτι αν κόψουν ημάντα δεν καρφώνουν γιατί δεν φοράνε ίδιο καπάκι με τα απλά 8ν.Το καπακι στα απλά έχει το χώρο καύσης πάνω του ενώ το PG ειναι φλάτ γιατί τον έχει στα πιστόνια.

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Το διάγραμμα που ανέβασες είναι για κινητήρα ΑΒΑ(2,0 8ν) με τουρμπίνα απο Τ4 και πάνω που ανοίγει στις 4500 με 5000 rpm.Πόσο μάλλον οτι είναι απο τον

Βahn Brenner o οποίος προσπαθεί να πουλίσει τους κομπρεσσορές του.

Το καλό με τους κομπρέσσορες είναι οτι δίνουν τη μέγιστη απόδοσή τους από τις 1000rpm, το κακό είναι οτι αυτή η απόδοση είναι μικρή, μάλλον πολύ μικρή.

Τα νορμάλ 18αρια με νορμάλ συμπίεση της τάξης του 8:1 χρειάζοντε Τ28 αντε το πολυ Τ3 (ανάλογα και τα σωθήκα που φοράνε πάντα) οι οποίες αρχίζουν να δίνουν δύναμη στις 3000.

 

Επειδή τυχαίνει να έχουν περάσει από τα χέρια μου όλων των τύπων τα αυτοκίνητα (ατμοσφαιρικά, 16ν, 8ν, turbo και κομπρεσσοράτα ), στη πράξη και όχι θεωρητικά, η τουρμπίνα είναι μακράν η καλύτερη όλων.

Και σου ξαναλέω σέβομαι την αποψή σου αλλά όσα μου γράφεις είναι θεωρητικά.Με τον ίδιο τρόπο κάποτε στα τεχνικά χαρακτηριστικά του Golf2 το 8ν έβγαινε πιο γρήγορο από το 16ν,

όμως όταν τα έβγαζες και τα δύο στο δρόμο καταλάβαινες οτι δεν ίσχυε τίποτα από αυτά.

Υ.Γ.1  Δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλα το μοτέρ μου ειναι 16v η τρόμπα νερού λειτουργεί όπως και στα 8ν.

Υ.Γ.2 Στις μηχανές PG δεν ισχύει οτι αν κόψουν ημάντα δεν καρφώνουν γιατί δεν φοράνε ίδιο καπάκι με τα απλά 8ν.Το καπακι στα απλά έχει το χώρο καύσης πάνω του ενώ το PG ειναι φλάτ γιατί τον έχει στα πιστόνια.

1)Σέβομαι τις απόψεις σου, φιλικό διάλογο κάνουμε.

 

2)Για την τρόμπα νερού, μίλησα γενικά. Στο δικό σου, φυσικά, ισχύει ότι και πριν την μετατροπή αφού παραμένει ο ίδιος κορμός.

 

3)Παντού αναφέρεται ότι ο PG ο κινητήρας δεν είναι "interference".

 

Aπό εκεί, (πολλές καταχωρήσεις στο internet κατόχων που τους κόπηκε ο ιμάντας με μηδενική ζημιά), ενημερώνομαι και μιλάω.

(Ευτυχώς δεν μου έτυχε.).

 

Eδώ, ας πούμε, θα δεις να λένε πως ενώ ο 1,8t είναι interference, o g60 δεν είναι:

https://www.google.gr/search?q=vw+g60+non+interference+engine&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a&channel=np&source=hp&gws_rd=cr&ei=cCbTUua4JIrb0QXT1oGYBA

 

Η gates στον κατάλογο που έχει δίνει τον g60 σαν "interference", αλλά θεώρησα πως το γράφει επειδή πάνω από τις 7.000 στροφές μπορεί να γίνει ζημιά, πλην όμως, είναι  κάτι που δεν αφορά τον μέσο οδηγό.

 

4)Μιλώντας για ένα καθημερινό αυτοκίνητο, και μάλιστα στα πλαίσια, πλέον, του "young timer", η απόδοση του κομπρέσσορα είναι υπεραρκετή σε σχέση με το ίδιο μοτέρ με turbo, μιλώντας για, λίγο-πολύ, νορμάλ κινητήρες.

 

Εκεί υπάρχει αδιαμφισβήτητη υπεροχή του glader, μιλάω πάντα για αυτοκίνητα με την ίδια ιπποδύναμη.

Το βλέπω κάθε μέρα στον δρόμο.

 

Με το turbo βέβαια μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, στο youtube υπάρχει golf II για dragster, με 1,8t κινητήρα και...1200 άλογα.

Άλλη υπόθεση όμως αυτή.

 

5)H θεωρία έχει βγει μέσα από την μελέτη δεκάδων η εκατοντάδων, (χιλιάδων ; ), περιπτώσεων, και είναι ταυτόσημη με την πράξη.

Στην ανάλυση δημιουργούνται οι αποκλίσεις...

 

Φυσικά υπάρχουν και τα ψέμματα που φοράνε τον μανδύα της θεωρίας...

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

1)Σέβομαι τις απόψεις σου, φιλικό διάλογο κάνουμε.

 

2)Για την τρόμπα νερού, μίλησα γενικά. Στο δικό σου, φυσικά, ισχύει ότι και πριν την μετατροπή αφού παραμένει ο ίδιος κορμός.

 

3)Παντού αναφέρεται ότι ο PG ο κινητήρας δεν είναι "interference".

 

Aπό εκεί, (πολλές καταχωρήσεις στο internet κατόχων που τους κόπηκε ο ιμάντας με μηδενική ζημιά), ενημερώνομαι και μιλάω.

(Ευτυχώς δεν μου έτυχε.).

 

Eδώ, ας πούμε, θα δεις να λένε πως ενώ ο 1,8t είναι interference, o g60 δεν είναι:

https://www.google.gr/search?q=vw+g60+non+interference+engine&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a&channel=np&source=hp&gws_rd=cr&ei=cCbTUua4JIrb0QXT1oGYBA

 

Η gates στον κατάλογο που έχει δίνει τον g60 σαν "interference", αλλά θεώρησα πως το γράφει επειδή πάνω από τις 7.000 στροφές μπορεί να γίνει ζημιά, πλην όμως, είναι  κάτι που δεν αφορά τον μέσο οδηγό.

 

4)Μιλώντας για ένα καθημερινό αυτοκίνητο, και μάλιστα στα πλαίσια, πλέον, του "young timer", η απόδοση του κομπρέσσορα είναι υπεραρκετή σε σχέση με το ίδιο μοτέρ με turbo, μιλώντας για, λίγο-πολύ, νορμάλ κινητήρες.

 

Εκεί υπάρχει αδιαμφισβήτητη υπεροχή του glader, μιλάω πάντα για αυτοκίνητα με την ίδια ιπποδύναμη.

Το βλέπω κάθε μέρα στον δρόμο.

 

Με το turbo βέβαια μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, στο youtube υπάρχει golf II για dragster, με 1,8t κινητήρα και...1200 άλογα.

Άλλη υπόθεση όμως αυτή.

 

5)H θεωρία έχει βγει μέσα από την μελέτη δεκάδων η εκατοντάδων, (χιλιάδων ; ), περιπτώσεων, και είναι ταυτόσημη με την πράξη.

Στην ανάλυση δημιουργούνται οι αποκλίσεις...

 

Φυσικά υπάρχουν και τα ψέμματα που φοράνε τον μανδύα της θεωρίας...

Όσο το είχα G δεν είδα καμία υπεροχή σε αυτοκίνητα με τα ίδια ή και με λιγότερα άλογα.

Έδωσα ένα απόγευμα στον φίλο μου το scirocco κι εγώ είχα το corrado, ανοίξαμε από στάση και δεν πρόλαβα να τον δώ.Και πριν βιαστείς να μου πείς "ο κομπρέσσορας ήταν στα τελευταία του" σου λέω πως ήταν πρόσφατα αλλαγμένος με ανακατασκευασμένο της SLS.

Και η δεύτερη ήττα που έφαγα και σιχτίρησα τα G και όλες τις π@#$ριές της VW, ήταν όταν άνοιξα με Saxo 160ps συναδέλφου και μέτα γελούσε όλο το Ναύπλιο.

Μόνο στις μεγάλες ταχύτητες είδα την υπεροχή όταν έβλεπα κάτι 250-260άρια στο κοντέρ αλλά τι να την κάνεις αν θέλεις 2 αεροδρόμια δρόμο για να τα βγάλεις.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα επειδη εχω να πω κατι το σωστο ειναι να δοκιμασετε corrado 16v vs corrado g60 για να δουμε πιο ειναι πιο δυνατο να εχουνε το ιδιο βαρος και οχι με scirocco 16v kai to scirocco εχει πιο κοντο σαζμαν και με την 2α κανει το 0-100 το corrado θελει 3η και το kr κοφτη 7200 και το pg 6200 μετα τα 140km/h to g60 παει πολυ πιο καλα απο το 16v ειχα golf 16v κr με ροικη εκκεντροφορους 45 weber χταποδι και εξατμισι 63.5 μετα το εκανα g60 apo golf μοτερ με μεγαλο intercooler και με τα γκρι μπεκ που ειναι 315ccm με προγραμα τροχαλια εκκεντροφορο 268/276 φιλτρο k&n εξατμισι 63.5 χταποδι εβγαλε 221ps το εκανα μετα tυrbo 8v t3 πιο πολλα αλογα αλλα δεν ειχε την γλυκα του G to pg πασχει στο εκκεντροφορο ειναι πολυ υπιος.μετα το εκανα 16v turbo me wossner πιστονια,μπιελεσ k1 mpek 630ccm gt 3582r garett εγκεφαλο αγραφο HALTECH E6X και φτασαμε τα 404ρs και μετανιοσα που δεν το εκανα g6016v.Εγω παντος και μετο golf g60 και με το corrado g60 δεν καταφερα να σπασω glader γιατι καθε 25000km αλαζω ιμαντακι καθε 50000 τεφλον ταινιες και καθε 100000 γενικη επισκευη και το κανω μονοσ μου.Eχω κανει παρα πολλεσ κοντρες και ποτε δεν εχει σπασει.και ουτε ποτε δεν με εχει περασει kr,pl,abf το pg ειναι μακραν το πιο καλο μοτερ απο τα 16v και σε τεχνολογια και αξιοπιστια αν ξερεις να το δουλευεις και να το συντηρης σωστα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

καλησπερα επειδη εχω να πω κατι το σωστο ειναι να δοκιμασετε corrado 16v vs corrado g60 για να δουμε πιο ειναι πιο δυνατο να εχουνε το ιδιο βαρος και οχι με scirocco 16v kai to scirocco εχει πιο κοντο σαζμαν και με την 2α κανει το 0-100 το corrado θελει 3η και το kr κοφτη 7200 και το pg 6200 μετα τα 140km/h to g60 παει πολυ πιο καλα απο το 16v ειχα golf 16v κr με ροικη εκκεντροφορους 45 weber χταποδι και εξατμισι 63.5 μετα το εκανα g60 apo golf μοτερ με μεγαλο intercooler και με τα γκρι μπεκ που ειναι 315ccm με προγραμα τροχαλια εκκεντροφορο 268/276 φιλτρο k&n εξατμισι 63.5 χταποδι εβγαλε 221ps το εκανα μετα tυrbo 8v t3 πιο πολλα αλογα αλλα δεν ειχε την γλυκα του G to pg πασχει στο εκκεντροφορο ειναι πολυ υπιος.μετα το εκανα 16v turbo me wossner πιστονια,μπιελεσ k1 mpek 630ccm gt 3582r garett εγκεφαλο αγραφο HALTECH E6X και φτασαμε τα 404ρs και μετανιοσα που δεν το εκανα g6016v.Εγω παντος και μετο golf g60 και με το corrado g60 δεν καταφερα να σπασω glader γιατι καθε 25000km αλαζω ιμαντακι καθε 50000 τεφλον ταινιες και καθε 100000 γενικη επισκευη και το κανω μονοσ μου.Eχω κανει παρα πολλεσ κοντρες και ποτε δεν εχει σπασει.και ουτε ποτε δεν με εχει περασει kr,pl,abf το pg ειναι μακραν το πιο καλο μοτερ απο τα 16v και σε τεχνολογια και αξιοπιστια αν ξερεις να το δουλευεις και να το συντηρης σωστα

H βλακεία της VW είναι πως δεν είχε ανακοινώσει, από την αρχή, το πρόγραμμα συντήρησης του glader.

 

Aν το είχε κάνει, δεν θα υπήρχε η παρεξήγηση που δημιουργήθηκε, με τον κόσμο να νομίζει ότι δεν χρειάζεται τίποτα, οπότε περνώντας τα, κατασκευαστικά, όριά του, ο glader έσπαγε.

 

Εδώ και πολλά χρόνια όμως, είναι πλέον γνωστό το τι πρέπει να γίνεται, και έτσι δείχνει μία άριστη, καλύτερη από το turbo, διαγωγή.

 

Άλλωστε, είναι γνωστό πως την εποχή εκείνη απορίφθηκε η λύση του turbo για τον g60, μια λύση πολύ εύκολη, την στιγμή που η συγγενική  AUDI, είχε υιοθετήσει το turbo και κυριαρχούσε στα παγκόσμια ράλυ.

 

Το turbo δοκιμάστηκε, συγκριτικά με τον glader, από την μαμά και απορρίφθηκε, για την φυσιογνωμία που ήθελε η VW να έχουν τα γρήγορα αυτοκίνητά της εκείνη την εποχή, και στα πλαίσια, βέβαια, διαχωρισμού της γκάμας από την Audi.

 

Όπως ακριβώς έγινε και με το σύστημα τετρακίνησης: quattro η Audi, syncro η VW.

 

Αυτή είναι η αλήθεια.

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

H βλακεία της VW είναι πως δεν είχε ανακοινώσει, από την αρχή, το πρόγραμμα συντήρησης του glader.

 

Aν το είχε κάνει, δεν θα υπήρχε η παρεξήγηση που δημιουργήθηκε, με τον κόσμο να νομίζει ότι δεν χρειάζεται τίποτα, οπότε περνώντας τα, κατασκευαστικά, όριά του, ο glader έσπαγε.

 

Εδώ και πολλά χρόνια όμως, είναι πλέον γνωστό το τι πρέπει να γίνεται, και έτσι δείχνει μία άριστη, καλύτερη από το turbo, διαγωγή.

 

Άλλωστε, είναι γνωστό πως την εποχή εκείνη απορίφθηκε η λύση του turbo για τον g60, μια λύση πολύ εύκολη, την στιγμή που η συγγενική  AUDI, είχε υιοθετήσει το turbo και κυριαρχούσε στα παγκόσμια ράλυ.

 

Το turbo δοκιμάστηκε, συγκριτικά με τον glader, από την μαμά και απορρίφθηκε, για την φυσιογνωμία που ήθελε η VW να έχουν τα γρήγορα αυτοκίνητά της εκείνη την εποχή, και στα πλαίσια, βέβαια, διαχωρισμού της γκάμας από την Audi.

 

Όπως ακριβώς έγινε και με το σύστημα τετρακίνησης: quattro η Audi, syncro η VW.

 

Αυτή είναι η αλήθεια.

H βλακεία της VW είναι πως δεν είχε ανακοινώσει, από την αρχή, το πρόγραμμα συντήρησης του glader.

 

Aν το είχε κάνει, δεν θα υπήρχε η παρεξήγηση που δημιουργήθηκε, με τον κόσμο να νομίζει ότι δεν χρειάζεται τίποτα, οπότε περνώντας τα, κατασκευαστικά, όριά του, ο glader έσπαγε.

 

Εδώ και πολλά χρόνια όμως, είναι πλέον γνωστό το τι πρέπει να γίνεται, και έτσι δείχνει μία άριστη, καλύτερη από το turbo, διαγωγή.

 

Άλλωστε, είναι γνωστό πως την εποχή εκείνη απορίφθηκε η λύση του turbo για τον g60, μια λύση πολύ εύκολη, την στιγμή που η συγγενική  AUDI, είχε υιοθετήσει το turbo και κυριαρχούσε στα παγκόσμια ράλυ.

 

Το turbo δοκιμάστηκε, συγκριτικά με τον glader, από την μαμά και απορρίφθηκε, για την φυσιογνωμία που ήθελε η VW να έχουν τα γρήγορα αυτοκίνητά της εκείνη την εποχή, και στα πλαίσια, βέβαια, διαχωρισμού της γκάμας από την Audi.

 

Όπως ακριβώς έγινε και με το σύστημα τετρακίνησης: quattro η Audi, syncro η VW.

 

Αυτή είναι η αλήθεια.

Link to comment
Share on other sites

σωστο αυτο αλλα στην γερμανια η vw τα συντηρουσανε κανονικα εχω αποδειξη απο την vw στο μοναχο που γραφει επισκευη g lader στην ελλεαδα ητανε το προβλημα που δεν ελεγαν ουτε καν για το ιμαντακι του glader ποu το 90% τον g lader σπανε απο το ιμαντακι βεβαια εχω δει και ατομα να μην το ζεστενουνε και αντε κοφτες.ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΜΕ G60 90ΒΑΘΜΟΥΣ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

σωστο αυτο αλλα στην γερμανια η vw τα συντηρουσανε κανονικα εχω αποδειξη απο την vw στο μοναχο που γραφει επισκευη g lader στην ελλεαδα ητανε το προβλημα που δεν ελεγαν ουτε καν για το ιμαντακι του glader ποu το 90% τον g lader σπανε απο το ιμαντακι βεβαια εχω δει και ατομα να μην το ζεστενουνε και αντε κοφτες.ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΜΕ G60 90ΒΑΘΜΟΥΣ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ

Σωστός!

 

Και όχι άλλο από το χάρτινο φίλτρο, γιατί περνάει η σκόνη και γίνεται σμυρίγδι μέσα στο g!

 

Eπίσης δοκίμασε λάδι κατηγορίας V 5w30, να δεις πόσο πιο γρήγορα φτάνει στους 90ο, (εκεί, στο ξεκίνημα είναι η φθορά),  και πόσο ποτέ δεν ξεπερνάει τους 100-105 με καύσωνα και γκάζια!

(Μετράω με έξτρα ψυγείο αέρα/λαδιού, επι πλέον από το εργοστασιακό νερού/λαδιού.).

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Όσο για το ιμαντάκι, ξέχασα να πω, αν βάλεις το φαρδύτερο των 11,5 cm, δεν σπάει ποτέ, (εννοείται έως τα 100.000 χλμ. που είναι το service).

 

Μπαίνει βέβαια ακόμα φαρδύτερο αλλά με αλλαγή των γραναζιών. Νομίζω, είναι για τους βελτιωμένους (RS) g.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία παιδιά καλά τα λέτε αλλά θα επιμείνω στις αρχικές μου απόψεις.Δεν βλέπω το λόγο να ρίξω τόσα λεφτά, δουλειά, κόπο και υπομονή και να αφήσω το αυτοκίνητο αδύναμο :lazy:  :lazy: .

Σας ξαναλέω καλός ο κομπρέσσορας, γραμμικός, δίνει απο χαμηλά αλλά μέχρι εκεί, δεν έχει περιθώρια για κάτι παραπάνω από αυτό που μπορεί να δώσει, δυνατότητες μηδέν :thumbsd:  :thumbsd: .

Δεν έχω δει και πολλούς βελτιωτές να καταφεύγουν στη λύση του κομπρέσσορα, οι περισσοτεροι τουρμπίνα χρησιμοποιούν.Κάτι παραπάνω δεν θα ξέρουν κι αυτοί ;)  ;) ;Επίσης πολύ σπάνια βλέπω κομπρεσοράτα να πατάνε τουρμπάτα.

Αν σας φαίνεται ότι χαλάω την ταυτότητα και την  αυθεντικότητα του αυτοκινήτου θα διαφωνήσω και θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σας.

Το Corrado είναι ένα sport coupe αυτοκίνητο κι αν δεν πάει σ' αυτού του στιλ αυτοκίνητα μια αρκετά δυνατή μηχανή, τότε σε ποια πηγαίνει;

Και για να μην το κουράζουμε και πολύ το θέμα γιατί και offtopic είμαστε και το κεφάλι μου είναι τόσο ξερό :crazy:  :crazy:  που δεν αλλάζει γνώμη και απόφαση για οτιδήποτε, το αυτοκίνητο το έφτιαξα για να κάνω τα δικά μου γούστα κι όχι για να κάθομαι και να σκέφτομαι τι θα πούν στο εργοστάσιο του Karmann όταν το δουν.

(Φιλικά πάντα και με πολύ χιούμορ γιατί το τελευταίο δεν φαίνεται όταν πληκτρολογούμε)

Edited by Rocpet
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Ωραία παιδιά καλά τα λέτε αλλά θα επιμείνω στις αρχικές μου απόψεις.Δεν βλέπω το λόγο να ρίξω τόσα λεφτά, δουλειά, κόπο και υπομονή και να αφήσω το αυτοκίνητο αδύναμο :lazy:  :lazy: .

Σας ξαναλέω καλός ο κομπρέσσορας, γραμμικός, δίνει απο χαμηλά αλλά μέχρι εκεί, δεν έχει περιθώρια για κάτι παραπάνω από αυτό που μπορεί να δώσει, δυνατότητες μηδέν :thumbsd:  :thumbsd: .

Δεν έχω δει και πολλούς βελτιωτές να καταφεύγουν στη λύση του κομπρέσσορα, οι περισσοτεροι τουρμπίνα χρησιμοποιούν.Κάτι παραπάνω δεν θα ξέρουν κι αυτοί ;)  ;) ;Επίσης πολύ σπάνια βλέπω κομπρεσοράτα να πατάνε τουρμπάτα.

Αν σας φαίνεται ότι χαλάω την ταυτότητα και την  αυθεντικότητα του αυτοκινήτου θα διαφωνήσω και θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σας.

Το Corrado είναι ένα sport coupe αυτοκίνητο κι αν δεν πάει σ' αυτού του στιλ αυτοκίνητα μια αρκετά δυνατή μηχανή, τότε σε ποια πηγαίνει;

Και για να μην το κουράζουμε και πολύ το θέμα γιατί και offtopic είμαστε και το κεφάλι μου είναι τόσο ξερό :crazy:  :crazy:  που δεν αλλάζει γνώμη και απόφαση για οτιδήποτε, το αυτοκίνητο το έφτιαξα για να κάνω τα δικά μου γούστα κι όχι για να κάθομαι και να σκέφτομαι τι θα πούν στο εργοστάσιο του Karmann όταν το δουν.

(Φιλικά πάντα και με πολύ χιούμορ γιατί το τελευταίο δεν φαίνεται όταν πληκτρολογούμε)

1)Άριστα έπραξες! Συζήτηση μεταξύ χομπιστών, με επιχειρήματα, κάνουμε και κανείς δεν προσπαθεί να σε πείσει για κάτι.

 

2)Κομπρεσσοράτα vs τουρμπάτα, έτσι αόριστα, δεν λέει! Το κάθε αυτοκίνητο ανήκει σε ένα συγκεκριμένο στάδιο βελτίωσης, αν βελτιωμένο, και σύγκριση μπορεί να γίνει μόνο στο ίδιο επίπεδο.

 

3)Μιλώντας για αυτοκίνητα του ίδιου επιπέδου, στην ίδια ιπποδύναμη, ο κομπρέσσορας υπερέχει, εξ΄ορισμού, στην λογική, καθημερινή χρήση.

 

Υπερέχει όμως και στις επιταχύνσεις από χαμηλές στροφές.

 

Αλλά και στην οικονομική λειτουργία, πάλι υπερέχει για ένα καθημερινό αυτοκίνητο.

 

Αν το αυτοκίνητο δουλεύει συνέχεια πάνω από, ας πούμε, 4.000 στρ./λεπτό, εντάξει...

 

4)Ετοιμάζω βιντεάκι όπου δείχνω σιγανό βολτάρισμα στην πόλη χωρίς καθόλου γκάζι! Μόνο με αλλαγές ταχυτήτων!

 

Επίσης, ξεκίνημα από στάση, και πάλι χωρίς γκάζι, με δευτέρα, είτε από φανάρια είτε από ξεπαρκάρισμα, αλλά και μανούβρες πάρκινγκ μόνο στο ρελαντί.

 

5)Πόσα άλογα έβγαλες με την λύση που έδωσες;

 

6)Αν σου είναι δυσάρεστη η συζήτηση, την σταματάμε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

1)Άριστα έπραξες! Συζήτηση μεταξύ χομπιστών, με επιχειρήματα, κάνουμε και κανείς δεν προσπαθεί να σε πείσει για κάτι.

 

2)Κομπρεσσοράτα vs τουρμπάτα, έτσι αόριστα, δεν λέει! Το κάθε αυτοκίνητο ανήκει σε ένα συγκεκριμένο στάδιο βελτίωσης, αν βελτιωμένο, και σύγκριση μπορεί να γίνει μόνο στο ίδιο επίπεδο.

 

3)Μιλώντας για αυτοκίνητα του ίδιου επιπέδου, στην ίδια ιπποδύναμη, ο κομπρέσσορας υπερέχει, εξ΄ορισμού, στην λογική, καθημερινή χρήση.

 

Υπερέχει όμως και στις επιταχύνσεις από χαμηλές στροφές.

 

Αλλά και στην οικονομική λειτουργία, πάλι υπερέχει για ένα καθημερινό αυτοκίνητο.

 

Αν το αυτοκίνητο δουλεύει συνέχεια πάνω από, ας πούμε, 4.000 στρ./λεπτό, εντάξει...

 

4)Ετοιμάζω βιντεάκι όπου δείχνω σιγανό βολτάρισμα στην πόλη χωρίς καθόλου γκάζι! Μόνο με αλλαγές ταχυτήτων!

 

Επίσης, ξεκίνημα από στάση, και πάλι χωρίς γκάζι, με δευτέρα, είτε από φανάρια είτε από ξεπαρκάρισμα, αλλά και μανούβρες πάρκινγκ μόνο στο ρελαντί.

 

5)Πόσα άλογα έβγαλες με την λύση που έδωσες;

 

6)Αν σου είναι δυσάρεστη η συζήτηση, την σταματάμε εδώ.

300κατι με Τ3 Garett,  0.9 πίεση και τοn εγκέφαλο του G.Aν βάλω άγραφο πιστεύω θα ανέβει κι άλλο.

Δεν μου είναι καθόλου δυσάρεστη η συζήτηση, ίσα ίσα που χαίρομαι που υπάρχουν ακόμα κάποιοι "γνώστες" στο club για να συζητήσω μαζί τους.Απλά πιστεύω καλό θα ήταν να ανοίγαμε ένα καινούριο topic με θεμα τουρμπίνα η G.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ο καθενας κανει οτι θελει και οτι νομισει στο αυτοκινητο και εγω εκανα το golf μου απο g60 σε g60 turbo και τωρα το εχω 16v turbo με αγραφο 404ps αλλα το corrado η το golf rallye που εχω θα μινουνε g60.Τωρα εχοθνε φτιαξει και το g75 η roettel racing που στις 4500min εχει 1,5 bar

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στους ομοιοπαθείς,καμιά συνάντηση corrado πότε θα ξαναγίνει,γιατί όπως και να χει τα ωραία αμάξια γυρίζουν κεφαλιά άλλα τα corrado σπάνε σβέρκους............ότι και αν υπάρχει κάτω από το καπό.     

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα επειδη εχω να πω κατι το σωστο ειναι να δοκιμασετε corrado 16v vs corrado g60 για να δουμε πιο ειναι πιο δυνατο να εχουνε το ιδιο βαρος και οχι με scirocco 16v kai to scirocco εχει πιο κοντο σαζμαν και με την 2α κανει το 0-100 το corrado θελει 3η και το kr κοφτη 7200 και το pg 6200 μετα τα 140km/h to g60 παει πολυ πιο καλα απο το 16v ειχα golf 16v κr με ροικη εκκεντροφορους 45 weber χταποδι και εξατμισι 63.5 μετα το εκανα g60 apo golf μοτερ με μεγαλο intercooler και με τα γκρι μπεκ που ειναι 315ccm με προγραμα τροχαλια εκκεντροφορο 268/276 φιλτρο k&n εξατμισι 63.5 χταποδι εβγαλε 221ps το εκανα μετα tυrbo 8v t3 πιο πολλα αλογα αλλα δεν ειχε την γλυκα του G to pg πασχει στο εκκεντροφορο ειναι πολυ υπιος.μετα το εκανα 16v turbo me wossner πιστονια,μπιελεσ k1 mpek 630ccm gt 3582r garett εγκεφαλο αγραφο HALTECH E6X και φτασαμε τα 404ρs και μετανιοσα που δεν το εκανα g6016v.Εγω παντος και μετο golf g60 και με το corrado g60 δεν καταφερα να σπασω glader γιατι καθε 25000km αλαζω ιμαντακι καθε 50000 τεφλον ταινιες και καθε 100000 γενικη επισκευη και το κανω μονοσ μου.Eχω κανει παρα πολλεσ κοντρες και ποτε δεν εχει σπασει.και ουτε ποτε δεν με εχει περασει kr,pl,abf το pg ειναι μακραν το πιο καλο μοτερ απο τα 16v και σε τεχνολογια και αξιοπιστια αν ξερεις να το δουλευεις και να το συντηρης σωστα

χαίρομαι που είσαι γνωστής της συντήρησης του g....οι Αμερικανοί τον στέλνουν Καναδά για αλλαγή ιμάντα,αφού μόνο με το να πολεμούν 20.000 χλμ μακριά από τα σύνορα τούς είναι σχετικοί.

Link to comment
Share on other sites

rocpet να το χαιρεσαι το radο σου.ειναι πανεμορφο μπορει να μην γραφω συχνα αλλα παντα κοιτουσα την παρουσιαση σου μηπως και κανεις καμια ανανεωση...χαιρομαι που καποιοι παλιοι γνωστες αρχισαν να ξαναγραφουν στο φορουμ..για να αποκτησει λιγο ενδιαφερον το σαιτ παλι.καλες βολτες και παλι.ειναι μεγαλος αλητης ο corados σου!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.