mike21 Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 Καλησπέρα παιδιά. Έχει λίγες μέρες που μπήκε το πρόγραμμα στο golfaki μου.. Από τη 2η μέρα, πολλές φορές στα καλά καθούμενα όταν πατάω φουλ γκάζι, φουσκώνει και δεν δίνει, το μπαρόμετρο δεν μπορεί να φτάσει στη μέγιστη ένδειξη και κολλάει, είτε φτάνει και γυρνάει πίσω! Τί λέτε να είναι , περίοδος προσαρμογής στο πρόγραμμα ή δεν αντέχει τόση πίεση η σκάστρα (μανίσια) που μου έχουν πει ? Αντιμετώπισε κανείς κάτι παρόμοιο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 Τί πρόγραμμα έχεις δέν γράφεις, και άν εχεις τσεκάρει την σκάστρα σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 ναι καλο θα ηταν να μας πεις τι προγραμμα εχεις και αν εχεις επικοινωνισει μαζι τους για το προβλημα που αναφερεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted June 17, 2008 Author Report Share Posted June 17, 2008 Παιδιά επανήλθα στο προσκήνιο μετά από καιρό.Λοιπόν το πρόγραμμα περάστηκε στα Γιαννιτσά, στο tuning house,όπου εμπιστεύομαι τον Αντρέα. Το αυτοκίνητο έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα μετά το πρόγραμμα πια. Για να σας τα πω αναλυτικά, με το που περάστηκε το πρόγραμμα, τις πρώτες 2 μέρες το αμάξι μπόμπα. Έπειτα άρχισε να ξεφουσκώνει και να μη δίνει καθόλου. Είπαμε στην αρχή ότι ή η σκάστρα θα είναι ή περίοδος προσαρμογής στο πρόγραμμα. Κι όμως το πρόβλημα παρέμεινε,και ενώ ανεβάζει κανονικά, μετα από τις 5000 στροφές ρίχνει την πίεση και ξεφουσκώνει. Πιστεύαμε ότι θα είναι η σκάστρα. Πριν 2 μέρες άλλαξα σκάστρα, ελπίζοντας να έχει λυθεί. Αντιθέτως όμως, το πρόβλημα παρέμεινε και επιδεινώθηκε κιόλας, όπως στις αρχές μετά το πρόγραμμα. 3 φορές απ'το ξεφούσκωμα μου έτυχε να μην τσουλάει καθόλου, με οποιαδήποτε ταχύτητα να πατάς γκάζι και να μην ανταποκρίνεται. Το έσβηνα και το ξανάβαζα μπρος και όλα καλά. Κάποιοι μου είπαν για τις ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες της τουρμπίνας. Το μόνο σίγουρο, λογικά βέβαι, είναι ότι από κάπου έχω διαρροή αέρα, δεν μπορώ να δώσω άλλη εξήγηση.. Να σημειώσω ότι σε 2 εγκεφάλους δεν έχει βγάλει τίποτα. Και επίσης, ούτε λαμπάκι μ'έχει ανάψει ποτέ... Παιδιά, σας έχει παρουσιαστεί τίποτα παρόμοιο? Ή τουλάχιστον έχετε καμιά ιδέα περί τίνος πρόκειτα, γιατί κοντεύω να τρελαθώ!.. Ευχαριστώ πολύ ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted June 17, 2008 Author Report Share Posted June 17, 2008 http://www.paramount-performance.com/acata...rbo_Valves.html Έψαξα , τυχαία βρήκα και αυτό, δεν ξέρω βέβαια αν ανταποκρίνεται στο πρόβλημά μου αλλά θα ήθελα να με διαφωτίσετε και περί τίνος πραγματικά πρόκειται. Ρίξτε μια ματιά . Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 (edited) αν θελεις να δεις τι φταιει καντο παλι μαμα και δες αν εχεις παλι προβλημα.μπορει να μπαινει σε safe mode Edited June 18, 2008 by zil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 αν θελεις να δεις τι φταιει καντο παλι μαμα και δες αν εχεις παλι προβλημα.μπορει να μπαινει σε safe mode +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 +1 Εσύ μόλις ακούσεις για πρόβλημα...!1! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted June 18, 2008 Author Report Share Posted June 18, 2008 zil το ρώτησα αυτό εκεί αλλά μου είπανε ότι αν έμπαινε σε safe mode θα άναβε λαμπάκι και ότι επίσης σε safe mode το αυτοκίνητο δεν προχωράει πέρα από μια συγκεκριμένη ταχύτητα. Το κύριο πρόβλημα εδώ όμως είναι ότι ξεφουσκώνει, αλλιώς πάει κανονικά , σαν να μη συμβαίνει τίποτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 Μηπως ειναι η n75. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted June 18, 2008 Author Report Share Posted June 18, 2008 klyrouxas να υποθέσω ότι η Ν75 είναι βαλβίδα πού ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Εσύ μόλις ακούσεις για πρόβλημα...!1! τι να κανω ρε Θωμα.εδω βγαζουν προβληματαα(μερικα) χωρις να τα πειραξεις,να μην συμφωνισω??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 εγω ειμαι σε safe mode εδω και 2 μηνες και δεν εχει αναψει το παραμικρο.ουτε τα διαγνωστικα δεν βγαζουν βλαβη.μονο ενα vag com με σωζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 Ο παίχτης που έβαλε το πρόγραμμα τι λέει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted June 24, 2008 Author Report Share Posted June 24, 2008 Ο παίχτης που έβαλε το πρόγραμμα τι λέει? θα το αφήσω τώρα όποτε βρω ευκαιρία να κοιτάξει το κύκλωμα να δει από που έχουμε διαρροή αέρα. αν έχουμε... Τώρα αν είναι όντως σε safe mode όμως, δεν θα έπρεπε να το κάνει πάντοτε? Εδώ λέμε είναι με τις ώρες του. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Ν75 Είναι η βαλβίδα που δίνει εντολη να τουρμπισι δηλαδη κλεινη τιν wastgate για να σηκωσει η τουπμινα πιεση .Το ιδιο με το μπαρομετρο το εκανε και εμενα και δεν μου ειχε αναψει ενδειξη μονο που μου ανοιξε μετα απο πολλες μερες . Για μενα πιστευω πως ειναι η Ν75. Αυτο λογικα στο κανει μετα τις 3000 - 3500 που το αμαξι παει να τουρμπιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted June 24, 2008 Author Report Share Posted June 24, 2008 Ν75 Είναι η βαλβίδα που δίνει εντολη να τουρμπισι δηλαδη κλεινη τιν wastgate για να σηκωσει η τουπμινα πιεση .Το ιδιο με το μπαρομετρο το εκανε και εμενα και δεν μου ειχε αναψει ενδειξη μονο που μου ανοιξε μετα απο πολλες μερες . Για μενα πιστευω πως ειναι η Ν75. Αυτο λογικα στο κανει μετα τις 3000 - 3500 που το αμαξι παει να τουρμπιση. Ακριβώς. Και μάλιστα μετά τις 5000. Καμία φορά μπορεί και πο νωρίς αλλά σπάνια. ΄Ισως επειδή ψηλά έχει πιο πολύ ζόρι.. ή πιο πολύ πίεση ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 εμενα οταν ειναι κρυο σκαβει στο δρομο οταν φτασει στην θερμοκρασια του ο κινητηρας παει σαν 1.6 δηλαδη μετα απο 5 λεπτα την παρασκευη θα καταφερω να παω να μου το δουνε.νεα θα εχω απο δευτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 N75 ειναι κατα 90% η πιεση λογικα στο οργανο σου ανεβαινη λιγο πριν τις 6000 . Ειχα το ιδιο προβλημα και εγω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 το θεμα ειναι οτι ολα λειτουργουν φυσιολογικα.και το οργανο δουλευει οπως πριν κανονικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted June 24, 2008 Author Report Share Posted June 24, 2008 το θεμα ειναι οτι ολα λειτουργουν φυσιολογικα.και το οργανο δουλευει οπως πριν κανονικα. Θα το κοιτάξω. Thanks mate ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted June 24, 2008 Author Report Share Posted June 24, 2008 N75 ειναι κατα 90% η πιεση λογικα στο οργανο σου ανεβαινη λιγο πριν τις 6000 . Ειχα το ιδιο προβλημα και εγω . Θα πάω να το τσεκάρω! Ευχαριστώ πάντως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted June 30, 2008 Report Share Posted June 30, 2008 τελικα το προβλημα με το αμαξι μου λυθηκε μετα απο την απλη αλλαγη της Ν75.το αυτοκινητο παει πολυ καλα και το χαιρομαι με το προγραμμα του.να πω οτι το προβλημα με τηνβαλβιδα αυτη το ειχα πρην βαλω προγραμμα.ειχα νιωσει μια πτωση της αποδοσης στο αυτοκινητο αλλα το ειχα αποδοσει στο οτι το ειχα συνηθησει.ετσι πηρα την αποφαση να βαλω προγραμμα.οταν το εβαλα και το δοκιμασα πηγαινε πολυ καλα.αλλα μετα απο λιγη ωρα εχανε αποδοση.πηγα στην εδω αντιπρωσοπεια γιατι ηταν δυσκολο να κατεβω αθηνα μεσοβδομαδα καιδεν θελισαν καν να ασχοληθουν με το αμαξι γιατι το διαγνωστικο δεν εβγαζε βλαβη(δεν ειχα αναφερει τιποτα για το προγραμμα)τους ζητησα να το κανουν βολτα να το δουν και μονοι τους και η απαντηση που πηρα ηταν "τι να το κανω βολτα τι θα καταλαβω απο την στιγμη που δεν εβγαλε κατι το διαγνωστικο δεν μπορω να κανω τιποτα"ειχα μιλησει με τα παιδια(powerlogic) στη αθηνα μου ζητησαν να κατεβω να το κανουν και τηλεφωνικα μου ειχαν πει να δω σκατρα και n75 στην αντιπροσωπεια το μονο που ηξεραν ηταν η σκαστρα που την ειδαν και δεν ειχε κατι οταν τους ζητησα να δουν την Ν75 δεν ξεραν απλα για τι πραγμα μιλουσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted June 30, 2008 Report Share Posted June 30, 2008 δηλαδη το αμαξι χανει ισχυ οταν φταιει η Ν75???πως μπορω να το ελενξω???στην αντιπροσωπια μπορουν???ή δεν ξερουν??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted June 30, 2008 Report Share Posted June 30, 2008 τελικα το προβλημα με το αμαξι μου λυθηκε μετα απο την απλη αλλαγη της Ν75.το αυτοκινητο παει πολυ καλα και το χαιρομαι με το προγραμμα του.να πω οτι το προβλημα με τηνβαλβιδα αυτη το ειχα πρην βαλω προγραμμα.ειχα νιωσει μια πτωση της αποδοσης στο αυτοκινητο αλλα το ειχα αποδοσει στο οτι το ειχα συνηθησει.ετσι πηρα την αποφαση να βαλω προγραμμα.οταν το εβαλα και το δοκιμασα πηγαινε πολυ καλα.αλλα μετα απο λιγη ωρα εχανε αποδοση.πηγα στην εδω αντιπρωσοπεια γιατι ηταν δυσκολο να κατεβω αθηνα μεσοβδομαδα καιδεν θελισαν καν να ασχοληθουν με το αμαξι γιατι το διαγνωστικο δεν εβγαζε βλαβη(δεν ειχα αναφερει τιποτα για το προγραμμα)τους ζητησα να το κανουν βολτα να το δουν και μονοι τους και η απαντηση που πηρα ηταν "τι να το κανω βολτα τι θα καταλαβω απο την στιγμη που δεν εβγαλε κατι το διαγνωστικο δεν μπορω να κανω τιποτα"ειχα μιλησει με τα παιδια(powerlogic) στη αθηνα μου ζητησαν να κατεβω να το κανουν και τηλεφωνικα μου ειχαν πει να δω σκατρα και n75 στην αντιπροσωπεια το μονο που ηξεραν ηταν η σκαστρα που την ειδαν και δεν ειχε κατι οταν τους ζητησα να δουν την Ν75 δεν ξεραν απλα για τι πραγμα μιλουσα. Τη βαλβίδα την άλλαξες μόνος σου ή τελικά διαπίστωσαν απο το συνεργείο οτι όντως είναι προβληματική? Όταν πήγα στο συνεργείο αναφέροντας πως το αυτοκίνητο δεν σηκώνει overboost μου είπαν πως μπήκε στο διαγνωστικό και δεν έχει τίποτα!! Κλασσικές ΠΑΠΑΤΖΕΣ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...